BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brad Jones topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 januari 2017 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2017 - 18:16 schreef VVout het volgende:

[..]

Eens T, maar als ie fit is gewoon brengen en duidelijk zijn naar Jones dat Vermeer gewoon de eerste keeper is van Feyenoord. Tof dat het zo goed heeft uitgepakt maar de dingen zijn zoals ze zijn, moet Jones gewoon zelf ook snappen denk ik.
Eens. Bedoel alleen dat er geen noodzaak is hem, voordat ie echt 100% is, te brengen. Maar zodra dat ie dat is....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 januari 2017 - 19:04   quote  deeplink  
Jones staat nog wel minimaal 4 wedstrijden op doel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 januari 2017 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2017 - 18:59 schreef Milo het volgende:
Ik vergeet nooit meer de wedstrijd tussen nec en ajakkes moest vermeer in 1 keer cilissen
Pakte een aantal ballen vd lijn. Zodra het groenlinks is opstellen. Hij krijgt zo'n boost dat hij direct in vorm is
Proost man.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2017 - 18:16 schreef VVout het volgende:

[..]

Eens T, maar als ie fit is gewoon brengen en duidelijk zijn naar Jones dat Vermeer gewoon de eerste keeper is van Feyenoord. Tof dat het zo goed heeft uitgepakt maar de dingen zijn zoals ze zijn, moet Jones gewoon zelf ook snappen denk ik.
Eensert..!!
Nibke
 Nibke - maandag 09 januari 2017 - 23:31   quote  deeplink  
......En bij iedere hoge bal houden we ons hart wel weer vast.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2017 - 23:33   quote  deeplink  
........ en bij iedere bal die hij wegbokst hoop,je dat ie niet bij de tegenstander terecht komt..
Nibke
 Nibke - dinsdag 10 januari 2017 - 00:10   quote  deeplink  
.....Hahahaha.
Milo
 Milo - dinsdag 10 januari 2017 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2017 - 19:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Proost man.
Lul!
tomson
 tomson - dinsdag 10 januari 2017 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2017 - 18:59 schreef Milo het volgende:
Ik vergeet nooit meer de wedstrijd tussen nec en ajakkes moest vermeer in 1 keer cilissen
Pakte een aantal ballen vd lijn. Zodra het groenlinks is opstellen. Hij krijgt zo'n boost dat hij direct in vorm is
Haha.. in slaap gepleurd op je toetsenbord Milo ?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 januari 2017 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2017 - 16:46 schreef tomson het volgende:

[..]

Haha.. in slaap gepleurd op je toetsenbord Milo ?
Alias fer1
tomson
 tomson - woensdag 11 januari 2017 - 10:46   quote  deeplink  
Die mis ik wel hoor :(
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 januari 2017 - 07:20   quote  deeplink  
Jones: ''Compliment dat het een discussiepunt is''

2a85gt0.jpg

Nu Kenneth Vermeer weer bijna terug is, barst de discussie los wie er bij Feyenoord dadelijk op doel moet staan. Huidig eerste doelman Brad Jones is trots dat men het erover heeft. ''Ik zie het als een compliment dat het blijkbaar een discussiepunt is'', zegt hij in De Telegraf.

''Normaal zou dat niet zo zijn, want Kenneth was vorig seizoen de Speler van het Jaar van Feyenoord. Als ik niet goed zou keepen, zou niemand het erover hebben. Het laat in mijn ogen zien dat ik goed bezig ben'', aldus de ervaren Jones.

De doelman wil een geweldig seizoenen belonen met de titel. ''We hebben onszelf in een geweldige uitgangspositie gebracht en dat moeten we nu doorzetten. Maar niet alleen de titel is belangrijk, ook de beker is dat. Om de prijzen spelen is een nieuwe dimensie in mijn carrière. Het is geweldig om daar deel van uit te maken en een unieke kans voor ons allemaal.''
R()b
 R()b - woensdag 18 januari 2017 - 19:16   quote  deeplink  
Doet niets verkeerds die jongen, nogmaals lekker laten staan.
Positieve ervan is dat Vermeer lekker rustig een ritme kan opbouwen.
Geen aandacht schenken aan die kut telegraf.
van geil
 van geil - zaterdag 21 januari 2017 - 21:55   quote  deeplink  
Geen redding verricht en toch veel mensen met klotsende oksels.
1-0 moet verboden worden tegen de kleintjes.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 januari 2017 - 15:59   quote  deeplink  
Jones wil bij Feyenoord blijven, maar: "Ik wil alleen op het veld staan"

2cfz2p3.jpg

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst staat voor een moeilijke keuze als Kenneth Vermeer straks weer fit is. Brad Jones, in het bezit van een aflopend contract, doet het dit seizoen namelijk uitstekend onder de lat.

RTV Rijnmond vroeg Jones of hij nog met technisch directeur Martin van Geel heeft gepraat over zijn toekomst. "Niet recentelijk", erkent de doelman. "Voor de winter wel even kort. Maar op dit moment hebben we niets om over te praten. Het is belangrijker om te focussen op wat er nu gebeurt."

"Natuurlijk wil ik blijven, maar het is belangrijker om kampioen te worden", vervolgt Jones. "Als dat gebeurt kunnen we over de rest praten." Op de vraag hij ook wil blijven bij een rol als tweede keeper, antwoordt Jones: "Ik wil alleen op het veld staan. Zo kijk ik ernaar."
van geil
 van geil - vrijdag 27 januari 2017 - 23:59   quote  deeplink  
Goede prof.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 februari 2017 - 13:56   quote  deeplink  
Jones blijft dit seizoen eerste doelman

5cyohk.jpg

Giovanni van Bronckhorst kan weer beschikken over Kenneth Vermeer. De doelman is door de trainer weer opgenomen in de wedstrijdselectie voor de uitwedstrijd van aanstaande zondag tegen ADO Den Haag. Vermeer begint de wedstrijd op de bank. Brad Jones start in de basis.

Feyenoord-keeper Brad Jones blijft ook de rest van het seizoen eerste doelman van de Rotterdammers. ''Ik wil in deze fase geen keeper wisselen. Moeilijke beslissing, maar Kenneth heeft begrip hier voor. Hij ziet dat het team draait en dat het staat.''

De doelman raakte zwaar geblesseerd en heeft maanden moeten revalideren. Zijn laatste minuten voor de Rotterdammers waren op 5 juli 2016. Daarna liep hij een achillespeesblessure op en moest in diezelfde maand nog onder het mes.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 februari 2017 - 13:56   quote  deeplink  
Mooie reactie van Kenneth ook..
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 17 februari 2017 - 14:33   quote  deeplink  
Begrijpelijke beslissing van Gio. Goed ook dat hij de onrust wegneemt en het gewoon zegt nu.

Maar in voetbal kunnen dingen snel gaan, kan maar zo dat Vermeer toch nog aan de bak moet als Jones tegen een blessure of schorsing aanloopt, je weet maar nooit. In ieder geval prettig idee dat we hem achter de hand hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 februari 2017 - 14:36   quote  deeplink  
Hmmm. Zo maar idee dat er meer achter zit.
Kenneth op weg naar de uitgang deze zomer?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 februari 2017 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 14:36 schreef FR-Henk het volgende:
Hmmm. Zo maar idee dat er meer achter zit.
Kenneth op weg naar de uitgang deze zomer?
Beetje voorbarig, maar zou kunnen en waarom ook niet..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 februari 2017 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 14:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Beetje voorbarig, maar zou kunnen en waarom ook niet..
Kenneth is m.i. te ambitieus om 2e viool te zijn. Vandaar dit vermoeden.
En ik ben een kenner natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 februari 2017 - 15:16   quote  deeplink  
Jones blijft niet. Ik vind Jones wel fijner op goal. Meer rust.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 februari 2017 - 15:18   quote  deeplink  
Die rust heb ik bij Kenneth ook. Mja na Mulder is het al snel een oase van rust natuurlijk..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 17 februari 2017 - 15:25   quote  deeplink  
Bij hoge ballen was Kenneth ook wel onrustig.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 februari 2017 - 15:29   quote  deeplink  
Is wel zo aan de andere kant vind ik dat wegboksen van Brad ook niet geruststellend, hij komt een keer voor de voeten van de tegenstandert..
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 17 februari 2017 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 14:36 schreef FR-Henk het volgende:
Hmmm. Zo maar idee dat er meer achter zit.
Kenneth op weg naar de uitgang deze zomer?
Denk van niet hoor. Volgend seizoen is Kenneth gewoon weer de eerste doelman. En terecht ook, hoe goed Jones het ook doet, Vermeer blijft toch echt de betere keeper.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 17 februari 2017 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 16:08 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Denk van niet hoor. Volgend seizoen is Kenneth gewoon weer de eerste doelman. En terecht ook, hoe goed Jones het ook doet, Vermeer blijft toch echt de betere keeper.
Ik hoop het, maar dat Kenneth zo makkelijk akkoord gaat met een bijrol, komende 3 maanden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 februari 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2017 - 16:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik hoop het, maar dat Kenneth zo makkelijk akkoord gaat met een bijrol, komende 3 maanden.
Ze heten niet allemaal Michiel..
ar
 ar - vrijdag 17 februari 2017 - 17:01   quote  deeplink  
Kenneth is wel een echte prof om dat te snappen.
ar
 ar - zaterdag 18 februari 2017 - 15:09   quote  deeplink  
Nou ja wel terecht dat hij het seizoen afmaakt.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 februari 2017 - 15:28   quote  deeplink  
Is zeker ook wat voor te zeggen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2017 - 09:36   quote  deeplink  
Brad Jones: ''Ik ben niet de nummer één''

5cyohk.jpg

Brad Jones is geen man die regelmatig voor de camera verschijnt, maar gisteren stond hij de schrijvende pers toch te woord. De doelman had net zijn zesde clean sheet in het nieuwe kalenderjaar veiliggesteld. Maar toch gingen de complimenten volgens Jones naar bijvoorbeeld Bilal Basacikoglu, die veel werk verzette in het slot.

''Ja, een ’clean sheet’, maar iedereen moet zijn job toch doen? Ik doe die van mij en reken erop dat de anderen hun job doen. Ik had geen overwerk vandaag. Laat ik het zo maar omschrijven. In andere wedstrijden heb ik meer te doen gehad. Maar bij dat ene moment moet je er staan'', stelt de keeper in De Telegraf.

Jones ziet zich niet als de definitieve nummer één van Feyenoord. ''Nee, nee… Ik ben niet de nummer één. De trainer heeft gezegd dat ik voorlopig blijf keepen. Dat is net even wat anders, begrijp je? Op mijn beurt vind ik Kenneth (Vermeer, red.) een absolute topprofessional, die fantastisch met de situatie omgaat op dit moment. Ook hij denkt aan wat goed is voor de hele ploeg nu.’’
CobusIII
 CobusIII - maandag 20 februari 2017 - 18:28   quote  deeplink  
Jones pakt niet alleen punten, maar als het mee zit ook de titel. volgend seizoen gewoon vermeer onder de lat..
van geil
 van geil - dinsdag 21 februari 2017 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 09:36 schreef RenatoBos het volgende:
Brad Jones: ''Ik ben niet de nummer één''

[ afbeelding ]

Brad Jones is geen man die regelmatig voor de camera verschijnt, maar gisteren stond hij de schrijvende pers toch te woord. De doelman had net zijn zesde clean sheet in het nieuwe kalenderjaar veiliggesteld. Maar toch gingen de complimenten volgens Jones naar bijvoorbeeld Bilal Basacikoglu, die veel werk verzette in het slot.

''Ja, een ’clean sheet’, maar iedereen moet zijn job toch doen? Ik doe die van mij en reken erop dat de anderen hun job doen. Ik had geen overwerk vandaag. Laat ik het zo maar omschrijven. In andere wedstrijden heb ik meer te doen gehad. Maar bij dat ene moment moet je er staan'', stelt de keeper in De Telegraf.

Jones ziet zich niet als de definitieve nummer één van Feyenoord. ''Nee, nee… Ik ben niet de nummer één. De trainer heeft gezegd dat ik voorlopig blijf keepen. Dat is net even wat anders, begrijp je? Op mijn beurt vind ik Kenneth (Vermeer, red.) een absolute topprofessional, die fantastisch met de situatie omgaat op dit moment. Ook hij denkt aan wat goed is voor de hele ploeg nu.’’
Dit is een goede prof !
Stabiele persoonlijkheid.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 17:22   quote  deeplink  
Held..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 maart 2017 - 17:16   quote  deeplink  
JONES: ‘SFEER ZOALS IN DE KUIP HEB IK NOOIT EERDER MEEGEMAAKT’

1fa0d2.jpg

Brad Jones heeft woensdagmiddag in de Boardroom van De Kuip alle tijd genomen om vragen van supporters te beantwoorden. Tijdens een live Q&A-sessie op de officiële Facebook-pagina van Feyenoord werden een kleine tweeduizend vragen gesteld aan de Australische doelman.

Uiteraard kwamen er veel vragen binnen over de 2-1 zege op PSV, die Feyenoord zondag in de kolkende Kuip boekte. ‘Ik heb in veel stadions gespeeld en heb grote wedstrijden meegemaakt, maar de sfeer zoals die zondag in De Kuip was, heb ik nooit eerder meegemaakt. Die was beter dan ik vaak bij Liverpool op Anfield Road heb meegemaakt,’ vertelde Jones.

Een dag na de winst op PSV hadden de spelers een teamuitje. Ze gingen met elkaar bowlen en uit eten. Jones: ‘We brengen al heel veel tijd met elkaar door, maar dat is altijd vrij serieus en werk gerelateerd. Het is goed om ook buiten het voetbal tijd met elkaar door te brengen en lol te maken. We zijn dit seizoen al vaker met elkaar uit eten geweest. Dat is goed voor het teamproces. We hebben oudere en jongere spelers, maar op de één of andere manier klikt het heel goed onderling.’

Ook ploeggenoot Jens Toornstra was aandachtig kijker tijdens de vraag-antwoordsessie met Jones. De man die Jones voorging tijdens de live Q&A stuurde ook enkele vragen in, waarop de doelman telkens gevat antwoordde. Zo stelde Jones – na de vraag van Toornstra wie het langst voor de spiegel staat – voor om een trapje bij de spiegel te zetten, zodat Toornstra daar ook eens in zou kunnen kijken.

De Q&A met Brad Jones, waarin ook onder meer zijn band met Kenneth Vermeer, zijn favoriete keepers en zijn favoriete plek in Rotterdam worden besproken, is terug te kijken door op onderstaande link te klikken..
https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/jones-‘sfeer-zoals-in-de-kuip-heb-ik-nooit-eerder-meegemaakt’
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 maart 2017 - 17:16   quote  deeplink  
Leuk Intervieuw..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 maart 2017 - 08:07   quote  deeplink  
Jones: ''Er zijn hier geen big heads''

wk1ijr.jpg

Ook Feyenoord-keeper Brad Jones denkt niet dat gemakzucht aan de basis van de nederlaag tegen Sparta stond. ''De wedstrijd tegen Sparta is een totale offday geweest'', vertelt de doelman in De Telegraf.

Arrogantie heeft er niets mee te maken, verzekert Jones. ''Er zijn hier geen big heads. Juist door de bereidheid om verschrikkelijk hard voor elkaar te werken zijn we gekomen op de plek waar we nu staan: bovenaan in de Eredivisie.''

''Niemand in deze groep heeft de neiging boven de rest uit te steken, niemand gedraagt zich als een vedette. En als die er zou zijn, hebben wij Dirk Kuyt die duidelijk maakt hoeveel er nog nodig is om kampioen te worden.''
MMM
 MMM - dinsdag 07 maart 2017 - 21:32   quote  deeplink  
Ook geblesseerd.

Gaat hard zo....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 maart 2017 - 21:47   quote  deeplink  
Veel vraagtekens. Hopen dat ie er snel weer bij is. Al is er voor deze positie wel een meer dan capabale vervanger beschikbaar.
MMM
 MMM - dinsdag 07 maart 2017 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 maart 2017 - 21:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Veel vraagtekens. Hopen dat ie er snel weer bij is. Al is er voor deze positie wel een meer dan capabale vervanger beschikbaar.
Enige normale vervanger.

Hopen dat Vermeer er meteen staat.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 maart 2017 - 13:57   quote  deeplink  
Kan wel spelen. Ontstoken vleeswond.
van geil
 van geil - woensdag 08 maart 2017 - 15:07   quote  deeplink  
Dat ligt er maar aan, je hebt ontstoken en ontstoken.
Je kunt er flink griep en koorts van krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 maart 2017 - 15:12   quote  deeplink  
Had ie dat al wel gehad toch, prop maar vol met antibiotica..
VVout
 VVout - woensdag 08 maart 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 maart 2017 - 15:12 schreef RenatoBos het volgende:
Had ie dat al wel gehad toch, prop maar vol met antibiotica..
Pilletje toch...

Blauw+pilletje.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 maart 2017 - 15:18   quote  deeplink  
Aardige pupillen ook dan..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 maart 2017 - 15:18   quote  deeplink  
Tis wel de bedoeling dat ze door de dopingcontrole komen he VV..
van geil
 van geil - woensdag 08 maart 2017 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 maart 2017 - 15:16 schreef VVout het volgende:

[..]

Pilletje toch...

[ afbeelding ]
Hahaha
van geil
 van geil - woensdag 08 maart 2017 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 maart 2017 - 15:12 schreef RenatoBos het volgende:
Had ie dat al wel gehad toch, prop maar vol met antibiotica..
Dat laatste is een aanslag op je uithoudingsvermogen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5176
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brad Jones topic









0.0130000