BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brad Jones topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 april 2017 - 18:35   quote  deeplink  
Britse krant weet het zeker: Feyenoorder wil transfer naar Engeland

2v2zleq.jpg

Brad Jones heeft zijn zinnen gezet op een terugkeer naar Engeland. Dat meldt boulevardkrant The Sun zondag. Jones (35) is sinds januari 2016 actief in de Eredivisie. Na een succesvol halfjaar bij NEC maakte hij in de zomer de overstap naar Feyenoord. Zijn contract in De Kuip loopt over enkele maanden af.

De Australiër hoopt daarna dus aan de slag te kunnen in Engeland. Daar speelde Jones tussen 2001 en 2015 ook al. De carrière van de goalie begon bij Middlesbrough, waar hij tot 2010 onder contract stond. De club verhuurde hem diverse malen aan teams uit lagere divisies. Tussen 2010 en 2015 was Jones reservedoelman bij Liverpool en na een kort avontuur bij Bradford City belandde hij in Nijmegen.

VoetbalPrimeur wist medio maart te melden dat een handvol clubs uit de Eredivisie de situatie van Jones in de gaten houdt. Onder meer FC Twente, sc Heerenveen, FC Utrecht en AZ hebben een lijntje uitgegooid naar de routinier. Een langer verblijf in De Kuip is overigens ook niet uitgesloten. Feyenoord gaat waarschijnlijk kiezen tussen Jones en Kenneth Vermeer. 
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 april 2017 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 18:28 schreef R()b het volgende:
Slecht gekeept vandaag, laatste tijd mindere focus
Wat deed ie daar in godsnaam bij die eerste goal..
ar
 ar - zondag 09 april 2017 - 18:36   quote  deeplink  
Wel een beslissende redding aant eind!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 april 2017 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 18:36 schreef ar het volgende:
Wel een beslissende redding aant eind!
Daar staat ie voor..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 april 2017 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 18:34 schreef van geil het volgende:
Ik denk andersom net als bij meerdere spelers.
Een beetje over focus, en te veel gedreven door de spanning.
Dat idee had ik ook. Had ik ook 1 a 2 keer eerder dit seizoen. Lijkt wat last te hebben van de spanning.
ar
 ar - zondag 09 april 2017 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 18:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daar staat ie voor..
Moet het maar wel ff doen door die kut
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 april 2017 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 18:36 schreef ar het volgende:
Wel een beslissende redding aant eind!
Goede redding, daar niet van, maar tegelijk een bal die er nooit in mag gaan natuurlijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 april 2017 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 18:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat deed ie daar in godsnaam bij die eerste goal..
Ja je denkt hij heeft net nog een streepje voor op Onana als beste keeper,gaat tie m kopiëren
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 april 2017 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 18:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Goede redding, daar niet van, maar tegelijk een bal die er nooit in mag gaan natuurlijk.
Eensert,
Alexmem
 Alexmem - zondag 09 april 2017 - 20:09   quote  deeplink  
Die moet echt helemaal bevangen van de spanning zijn geweest. De kans dat Menig die bal gemaakt had als Jones in zn doel gebleven was lijkt me nog geen 20%.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 april 2017 - 20:12   quote  deeplink  
Had er nix te zoeken, Botteghin was er ook nog.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 april 2017 - 12:41   quote  deeplink  
Brad Jones wist zondag voor de tweede thuiswedstrijd op rij de nul te houden. Daarmee komt het totaal aantal ‘clean sheets’ dit seizoen op zestien, wat betekent dat Feyenoord in meer dan de helft van de Eredivisieduels geen goal hoefde te incasseren. Het recordaantal ‘clean sheets’ van twintig is met nog drie wedstrijden te gaan inmiddels buiten bereik.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 april 2017 - 12:41   quote  deeplink  
Knap van hem maar ook een compliment voor de verdediging..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 07:50   quote  deeplink  
Brad Jones: "Landstitel mijn op een na grootste prestatie"

24oaycj.jpg

Bijna zijn volledige carrière zat hij op de bank, als een onaangeroerde noodknop achter veiligheidsglas. Nu is Brad Jones, 35 jaar oud, eindelijk de sleutelspeler die hij zo graag wil zijn. De noodknop van weleer is verplaatst naar het controlepaneel. Feyenoord op koers voor de landstitel.

Het woord gunfactor kent hij nog niet. Ook niet na alle keren dat het woord opdook in relatie tot de naderende landstitel van Feyenoord. En in relatie tot hemzelf. Brad Jones heeft de gunfactor aan zijn kont kleven. Je moet een hardcore Ajaks-supporter zijn om Brad Jones de landstitel te misgunnen.

Het laat zich niet makkelijk vangen, de gunfactor. Misschien heeft het te maken met zijn carrièreverloop. Nooit klagen. Altijd hard werken. Positief blijven. Na vijf jaren tussen de sterren van Liverpool zich niet te groot voelen voor NEC. Misschien heeft het te maken met zijn lach, een prodent smile die zich nooit langer dan een paar tellen verstopt. Of met zijn Australische accent, dat zelfs een vloek een vriendelijke connotatie geeft.

De gunfactor van Feyenoord en Jones is hoe dan ook niet los te zien van een gebrek aan succes. Hoezeer mensen er ook van kunnen genieten, er zijn grenzen aan leedvermaak. Na achttien jaar zonder schaal heeft Feyenoord genoeg geleden. En na een bijna net zo lange periode op de reservebank heeft ook Jones zijn succes verdiend. Hij is de belichaming geworden van de veerkracht van Feyenoord. Van de aanhouder die eindelijk wint.

Heb je je ooit zo populair gevoeld?
"Nee, ik geloof het niet. Het grootste deel van mijn carrière ben ik tweede of derde keus geweest. Ik voelde me overal gewaardeerd, maar een echte publiekslieveling ben ik niet eerder geweest."

En, hoe bevalt het?
"Ik denk dat het makkelijker is om bij Feyenoord publiekslieveling te zijn dan bij bijvoorbeeld Liverpool. Spelen voor Liverpool is als leven in een goudvissenkom. De stad is niet zo groot, maar je hebt twee grote clubs. Iedereen kijkt continu mee van buitenaf. Ook als je niet speelt. Zelfs als reservekeeper kon ik niet de stad in zonder dat mensen op me afkwamen."

Geen aquariumgevoel in Rotterdam?
"Haha, ik zie overeenkomsten, maar de Nederlandse mentaliteit is anders. Nederlanders respecteren je privacy meer dan in Engeland. Dat is het enige aspect van het leven als profvoetballer dat ik niet leuk vind, de aandacht. Ik houd er niet van dat mensen de hele tijd naar me kijken, stiekem een foto maken. In Rotterdam valt dat gelukkig wel mee."

Je komt altijd zo ontspannen over, zowel op als naast het veld. Heb je dat altijd al gehad?
"Ik ben makkelijk in de omgang. Kan met iedereen overweg. Zo is mijn persoonlijkheid, laid-back. Ik heb weleens trainers gehad die vonden dat dat wel een tandje minder kon, maar zij zagen niet wat zich afspeelde in mijn hoofd. Vergis je niet hoor. Ik kan een knop omzetten en veranderen in een andere persoon. Op het veld ben ik agressiever. Dat moet ook. In de voetbalwereld is het dog eats dog. Maar buiten het veld is er veel voor nodig om mij van mijn stuk te krijgen. Ik word niet zo snel pissig."

vn1o9f.jpg

Andere kant van de wereld

Al meer dan de helft van zijn leven woont Brad Jones aan de andere kant van de wereld. Op zijn vijftiende, twintig jaar geleden, verliet hij Perth om zijn twee grote dromen na te streven: spelen voor Liverpool en spelen voor Australië. Dat hij in beide doelen zou slagen had zelfs rasoptimist Jones niet voor mogelijk gehouden.

Toen hij als vijftienjarige voor het eerst naar Engeland vloog dacht hij binnen een paar weken terug te zijn in Australië. In zijn tas: vier T-shirts en een paar trainingspakken. Een winterjas had hij niet eens. Nooit nodig gehad. Zes maanden later zagen zijn ouders hem voor het eerst terug, voor een week vakantie.

Sindsdien is hij gewend geraakt aan leven met een aardbol tussen hemzelf en zijn ouders. De grootste uitdaging: het tijdsverschil. Dat werd eens te meer duidelijk tijdens een live interviewsessie via Facebook, die Feyenoord begin maart organiseerde. Supporters konden via Facebook vragen insturen, die Jones op een scherm voorbij zag komen. Even veerde hij op toen een vraag van ene Ian Jones uit Australië opdook. Of Brad even wilde zwaaien naar zijn vader. En meteen weer die prodentlach.

Heeft je vader Facebook nodig om met je in contact te komen?
"Haha, op zich valt dat gelukkig wel mee, al is het gezien het tijdsverschil wel altijd een crime om een goed tijdstip te vinden. Dat is de mindere kant van aan de andere kant van de wereld wonen. Met vrienden hebben we een groepschat. Meestal word ik wakker met vijftig berichten. Dan treffen zij weer berichten van mij aan als zij wakker worden. Zo leven we een beetje langs elkaar heen. Maar in het begin van mijn carrière was het veel lastiger. Gelukkig hebben we de technologie. De uitvinding van Skype heeft me veel geld bespaard."

Volgen vrienden en familie je nauwgezet vanuit Australië?
"Absoluut. Voor hen is het ook weleens leuk om mij wekelijks te zien spelen, haha. Helaas is het wel lastig om de Eredivisie te kijken in Australië. Via internet lukt het nog weleens, via streams. De Europa League konden ze wel volgen op de Australische tv. Normaal gesproken krijgen ze daar alleen samenvattingen te zien."

Dus Feyenoord heeft er een Australische fanschare bij?
"Ik heb drie neefjes die de hele dag rondrennen in Feyenoord-tenues. Ineens kennen ze alle spelers en weten ze precies wat hier allemaal speelt. Over het algemeen moeten mensen in Australië wel twee keer kijken als ze een Feyenoord-shirt zien. De aandacht concentreert zich daar met name op de Premier League, met uitzondering van Real Madrid en FC Barcelona. Zelfs bij een shirt van Bayern München moeten veel mensen nog een keer kijken."

Zou de landstitel met Feyenoord de grootste prestatie zijn in je carrière?
"De op een na grootste. De grootste prestatie is slagen als prof in Europa. Als kind in Australië verklaarde iedereen me voor gek om dat te wensen. Ik verdiende veertig pond per week toen ik in Engeland begon. Kijk waar ik nu sta: dát is mijn grootste prestatie."

Als het zover is, staat je vader dan op de Coolsingel of moet hij de huldiging via Facebook volgen?
"First things first. Maar gelukkig is er een vliegveld in Perth, haha."
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 april 2017 - 06:38   quote  deeplink  
''Jones heeft het dit seizoen echt fantastisch gedaan''

20l0c3n.jpg

Martin van Geel staat voor een interessante opgave. De technisch directeur van Feyenoord is met doelman Brad Jones in gesprek over een nieuw contract, maar het is de vraag of de Australiër daar op zit te wachten. Collega-doelman Kenneth Vermeer staat namelijk nog tot medio 2020 onder contract bij de Rotterdamse club en lijkt volgend seizoen weer eerste doelman te worden.

“Feyenoord moet Jones gewoon houden, maar het nadeel is dat hij niet op de bank wil zitten”, zegt Jan Boskamp in het RTL7-programma Voetbal Inside. “Ze hebben nog een goede jeugdkeeper (Justin Bijlow, red.), Kenneth Vermeer dus en die jongen van Excelsior (Warner Hahn, red.).”

“Kenneth Vermeer is gewoon de eerste keeper”, voegt Johan Derksen toe. “Er zal altijd wel een club uit de Eredivisie zijn met een keepersprobleem. Zij kunnen dan mooi Brad Jones nemen om dat op te lossen", aldus Derksen.

“Maar hij heeft het wel echt fantastisch gedaan dit seizoen”, reageert Boskamp. “Het is klasse van Giovanni van Bronckhorst dat hij tegen Jones heeft gezegd dat hij eerste doelman bleef toen Vermeer weer fit was. Hij heeft fantastisch gekeept.”
MMM
 MMM - zondag 30 april 2017 - 11:28   quote  deeplink  
Ik moet ook zeggen dat ik twijfel.

Dit seizoen met hoge ballen vrij rustig kunnen zitten ten opzichte van Vermeer, die ook kwaliteiten heeft. Beide gewoon prima keepers.

Vermeer zal flink wat wedstrijden nodig hebben om weer op zijn niveau te komen, zie AZ thuis..

Ik hoop dat Jones bijtekent.
Milo
 Milo - zondag 30 april 2017 - 11:38   quote  deeplink  
Voetballend is Jones een stuk minder.
MMM
 MMM - zondag 30 april 2017 - 11:39   quote  deeplink  
Zeker waar.
ar
 ar - zondag 30 april 2017 - 11:41   quote  deeplink  
Vermeer 1e 1e keeper hoor.
Vind ik sowieso.
Dirk1
 Dirk1 - zondag 30 april 2017 - 12:18   quote  deeplink  
nou van mij mag van geel verlengen met jones en dan moetten ze het samen maar uitvechten of vermeer verkopen en dan moet hahn het maar uitvechten met jones in ieder geval proberen te verlengen en dan een van de andere verkopen en dat geld kunnen ze dan weer gebruiken om een linksback aan te trekken.
tomson
 tomson - zondag 30 april 2017 - 12:37   quote  deeplink  
1 van de 3 zal moeten sneuvelen. Of Bijlow het kind vd rekening ?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 april 2017 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2017 - 12:37 schreef tomson het volgende:
1 van de 3 zal moeten sneuvelen. Of Bijlow het kind vd rekening ?
Probleem is dat die drie keepers ten alle tijde moeten keepen, die kun je niet op de bank houden. Bijlow moet je er bij hebben als derde keeper, maar die zal ook wel verhuurd willen worden..
tomson
 tomson - zondag 30 april 2017 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2017 - 12:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Probleem is dat die drie keepers ten alle tijde moeten keepen, die kun je niet op de bank houden. Bijlow moet je er bij hebben als derde keeper, maar die zal ook wel verhuurd willen worden..
Zal lastig worden. Niemand zit te wachten op de positie van 3e keeper.
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 30 april 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2017 - 11:41 schreef ar het volgende:
Vermeer 1e 1e keeper hoor.
Vind ik sowieso.
Ben je alle hoge ballen al weet vergeten?
Ik vind dat Jones het prima doet en hoop dat hij blijft (ook als eerste keeper)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 april 2017 - 13:24   quote  deeplink  
Ik denk dat JanM wel een goed idee heeft wat betreft de keepers..
Vermeer verkopen,Jones laten gaan en Warner Hahn eerste keeper maken ,en Bijlow 2de
MMM
 MMM - zondag 30 april 2017 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2017 - 13:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik denk dat JanM wel een goed idee heeft wat betreft de keepers..
Vermeer verkopen,Jones laten gaan en Warner Hahn eerste keeper maken ,en Bijlow 2de
Hahn is nog lang niet goed genoeg.
ar
 ar - zondag 30 april 2017 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2017 - 13:16 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

Ben je alle hoge ballen al weet vergeten?
Ik vind dat Jones het prima doet en hoop dat hij blijft (ook als eerste keeper)
Ben jij vergeten hoe Vermeer keepte voor zijn blessure.
Beter dan Jones nu,ondanks een geweldig seizoen van hem inderdaad.
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 30 april 2017 - 14:56   quote  deeplink  
Vermeer keept heel aardig, alleen ben ik een voorstander van een grotere keeper die veel meer rust brengt bij hoge ballen. Vermeer is beter over de grond, het is maar net waarvoor je kiest. Ik ben dus voorstander van Jones.(Misschien is Hahn de juiste mix?)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 april 2017 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2017 - 13:26 schreef MMM het volgende:

[..]

Hahn is nog lang niet goed genoeg.
Eens ,ik zou Jones lekker behouden.
ar
 ar - zondag 30 april 2017 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2017 - 14:56 schreef Nibke 7 het volgende:
Vermeer keept heel aardig, alleen ben ik een voorstander van een grotere keeper die veel meer rust brengt bij hoge ballen. Vermeer is beter over de grond, het is maar net waarvoor je kiest. Ik ben dus voorstander van Jones.(Misschien is Hahn de juiste mix?)
Mwah ik denk het niet.
En ieder zijn mening, maar Jones komt de laatste tijd ook wat paniekerig uit met hoge ballen.
Ook met die goal van Pec dat hij uitkwam ipv de hoek klein te houden. Vermeer heeft ook wel fratsen, maar ik vind hem overall de betere keeper.
Plus bij mij speelt ook het karakter.
De overstap van ajaks naar ons vergt enorm veel kloten, en heeft daarom ook bij mij een streepje voor.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 april 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2017 - 14:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Eens ,ik zou Jones lekker behouden.
Die blijft alleen als ie ook keept..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 april 2017 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2017 - 15:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die blijft alleen als ie ook keept..
De beste speelt,dus zal moeten concureren met Vermeer.
Wil hij dat niet dan moet hij gaan.
VVout
 VVout - zondag 30 april 2017 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2017 - 13:16 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

Ben je alle hoge ballen al weet vergeten?
Ik vind dat Jones het prima doet en hoop dat hij blijft (ook als eerste keeper)
Vooral als ze ook nog eens van de zijkant komen, maar daarvoor wel super reflexen kort voor de goal en goed in spelhervattingen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 april 2017 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2017 - 16:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De beste speelt,dus zal moeten concureren met Vermeer.
Wil hij dat niet dan moet hij gaan.
Hij heeft half maart aangegeven een rol als tweede keeper niet te zien zitten..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 april 2017 - 17:07   quote  deeplink  
En ik vermoed dat Gio voor Vermeer gaat in het nieuwe seizoen..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 30 april 2017 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2017 - 17:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hij heeft half maart aangegeven een rol als tweede keeper niet te zien zitten..
Mag daarom gaan.
Vermeer is geen achteruitgang.
Els
 Els - zondag 30 april 2017 - 22:37   quote  deeplink  
Ik vind beide tekort komen in wedstrijden tegen Ajax.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 16:49   quote  deeplink  
'Feyenoord en Jones nog altijd in gesprek over nieuw contract'

2v2zleq.jpg

Feyenoord is nog altijd met Brad Jones in gesprek over een nieuw contract. Dit schrijft het Algemeen Dagblad. De doelman werd afgelopen zomer aangetrokken als vervanger van de geblesseerde Kenneth Vermeer en tekende destijds een eenjarig contract, waardoor hij komende zomer weer transfervrij is.

In januari waren beide partijen ook al met elkaar in gesprek. “Natuurlijk wil ik blijven, maar ik wil altijd spelen. Dat is nu het geval en straks ook. Maar ik denk dat we ons nu bezig moeten houden met bovenaan blijven staan”, sprak de Australische doelman destijds. 
ar
 ar - dinsdag 02 mei 2017 - 16:59   quote  deeplink  
Mevr.Jones mag er ook wezen.. poehh..
van geil
 van geil - dinsdag 02 mei 2017 - 17:51   quote  deeplink  
Foto !
ar
 ar - dinsdag 02 mei 2017 - 18:21   quote  deeplink  
Dat lukt me niet!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 18:44   quote  deeplink  
219b4mx.jpg
van geil
 van geil - dinsdag 02 mei 2017 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2017 - 18:21 schreef ar het volgende:
Dat lukt me niet!
Dan vraag je even Piet de plakker.
van geil
 van geil - dinsdag 02 mei 2017 - 18:45   quote  deeplink  
Ah, daar is ze al.
ar
 ar - dinsdag 02 mei 2017 - 19:30   quote  deeplink  
Hoppa!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 mei 2017 - 13:11   quote  deeplink  
Doesburg: ''Brad Jones is uit de hemel komen vallen''

5cyohk.jpg

Brad Jones maakt zijn beste seizoen door in zijn carrière. De doelman kreeg slechts negentien tegentreffers te verwerken in de eredivisie. Pim Doesburg, negentien jaar keeperstrainer bij Feyenoord, is onder de indruk van zijn prestaties.

''Dat is een aardig keepertje hoor. Die lijkt wel uit de hemel gevallen,'' zegt de oud-doelman in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Van derde keeper bij Liverpool via NEC naar sleutelspeler bij Feyenoord. Wat vertrouwen met iemand kan doen. Feyenoord heeft dit seizoen enorm op hem geleund.''

Doesburg zag Feyenoord in 1993 en 1999 kampioen worden, maar nu lijkt het nog meer te leven. ''Ik ben Rotterdammer. Wat er nu staat te gebeuren, is ronduit schitterend. Al die aandacht, mensen rijen dik bij het trainingsveld van Feyenoord... Het is uniek. Ik heb deze gekte nog nooit meegemaakt. Wat het in de stad allemaal teweeg brengt...''
van geil
 van geil - donderdag 04 mei 2017 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2017 - 18:44 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik niet zoveel eerlijk gezegd.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 mei 2017 - 17:39   quote  deeplink  
Ik ook niet..
ar
 ar - donderdag 04 mei 2017 - 18:41   quote  deeplink  
Jullie zijn niet helemaal lekker..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 mei 2017 - 18:43   quote  deeplink  
Die douwt m liever in Joke Bruijs.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5874
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brad Jones topic









0.0310170