BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brad Jones topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - maandag 31 juli 2017 - 20:05   quote  deeplink  
Hoeveel zetten we in
JanM
 JanM - maandag 31 juli 2017 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 20:05 schreef van geil het volgende:
Hoeveel zetten we in
Alleen op wie deze strijd gaat winnen of tevens op dat transferverzoek van Vermeer?
van geil
 van geil - maandag 31 juli 2017 - 20:18   quote  deeplink  
Was meer humoristisch bedoeld.
van geil
 van geil - maandag 31 juli 2017 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 20:57 schreef van geil het volgende:
Vermeer mag de beker en CL keepen , let maar op.
.
van geil
 van geil - maandag 31 juli 2017 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 09:20 schreef Stylzz het volgende:
Vermeer in de competitie en Brad in de CL.

Valt wel wat voor te zeggen. In de eredivisie zullen we veel meer naar voren spelen dan in de CL. Dus met meer ruimte in de rug. In de CL zullen we meer onder druk staan en komen er meer voorzetten.
Deze is andersom
JanM
 JanM - maandag 31 juli 2017 - 20:25   quote  deeplink  
Wie het weet mag het zeggen. Kan beide kanten op en ook zo'n 'tussenvorm' is denkbaar, al ben ik daar persoonlijk geen voorstander van. Aan Gio de keuze, maar persoonlijk zie ik Jones het liefst als eerste keeper die ook gewoon alles speelt, tenzij geblesseerd of geschorst ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 augustus 2017 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 19:53 schreef van geil het volgende:
Counterploegen staan niet diep in balbezit.
Snel omschakelen is geen counteren , dat is gewoon voetbal, mits je het alleen doet na een tegenaanval.
Dus jij wil diep gaan staan in de CL?
In de eredivisie zou het kunnen .
van geil
 van geil - dinsdag 01 augustus 2017 - 09:03   quote  deeplink  
Ja hoor, geen probleem , als het maar compact is.
Gewoon door sluiten tot de middenlijn .
En wat opportunistischer spelen.
Milo
 Milo - dinsdag 01 augustus 2017 - 09:40   quote  deeplink  
Jones werd beduidend minder aan het einde vh vorige seizoen. Geef mij Vermeer maar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 augustus 2017 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 09:03 schreef van geil het volgende:
Ja hoor, geen probleem , als het maar compact is.
Gewoon door sluiten tot de middenlijn .
En wat opportunistischer spelen.
Ok klinkt een beetje als die ploeg uit Buiteveldert
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 augustus 2017 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 09:40 schreef Milo het volgende:
Jones werd beduidend minder aan het einde vh vorige seizoen. Geef mij Vermeer maar.
Eens !
MMM
 MMM - dinsdag 01 augustus 2017 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 20:01 schreef JanM het volgende:
Jones of Vermeer?

Ik voorspel Jones en Vermeer die dan een transferverzoek indient!
Ik hoop Jones maar denk dat Gio voor Vermeer gaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 augustus 2017 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 augustus 2017 - 11:15 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik hoop Jones maar denk dat Gio voor Vermeer gaat.
Vind dit echt moeilijk ,ik denk dat t Jones word.
JanM
 JanM - dinsdag 01 augustus 2017 - 11:33   quote  deeplink  
Ik denk dat Stylzz wel eens gelijk kan krijgen: Vermeer voor de competitie en Jones de CL (en de beker?) 'gunnen' ...
Sensi
 Sensi - zaterdag 05 augustus 2017 - 20:04   quote  deeplink  
HELD
van geil
 van geil - zaterdag 05 augustus 2017 - 20:08   quote  deeplink  
BAM.
Dat geeft n boost .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 augustus 2017 - 20:10   quote  deeplink  
Champ!
Sensi
 Sensi - zaterdag 05 augustus 2017 - 20:21   quote  deeplink  
Topic startert, wanneer komt die /held hier bij ? Ik geloof dat deze man hem onderhand ook al verdiend heeft!
MMM
 MMM - zaterdag 05 augustus 2017 - 21:03   quote  deeplink  
Held!! De nummer 1
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 augustus 2017 - 15:56   quote  deeplink  
UITBLINKENDE JONES: ‘MOOI BEGIN VAN HET SEIZOEN’

15d7876.jpg

Brad Jones groeide zaterdagavond uit tot de held van Feyenoord, door in de beslissende penaltyreeks tegen Vitesse twee strafschoppen te stoppen. Daarmee had de 35-jarige doelman een belangrijk aandeel in de winst van de Johan Cruijff Schaal.

‘Hier train je op als keeper, dat je snel en krachtig ballen kunt tegenhouden en ver kunt reiken,’ zei Jones na afloop met een big smile. ‘Ik had gehoopt dat het binnen negentig minuten beslist zou zijn en had ook graag de strafschop in de reguliere speeltijd (de 1-1 van Alexander Büttner, red.) gekeerd. Maar op deze manier winnen, voor onze eigen supporters, betekent een mooi begin van het seizoen.’

Ook Jones zag dat er bij Feyenoord nog ruimte is voor verbetering. Volgens de goalie is dat logisch. ‘We zijn pas net klaar met de voorbereiding. We zijn ons team nog aan het opbouwen. Er zijn wat nieuwe spelers. Zij moeten wennen en zich aanpassen aan ons en wij aan hen. Dat heeft tijd nodig. Vandaag hebben we weer negentig minuten gehad om daar aan te werken. Dat is belangrijk met het oog op de start van de competitie volgende week.’
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 augustus 2017 - 08:54   quote  deeplink  
Jones: ''Mijn vrienden weten niet wat ze meemaken''

35je4rc.jpg

Brad Jones was zaterdagavond de held van Feyenoord. De Rotterdammers kwamen tegen Vitesse niet verder dan 1-1 in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal, waardoor een strafschoppenserie de winnaar moest bepalen. De Australische doelman wist twee strafschoppen te keren waardoor Feyenoord met de prijs aan de haal ging.

Het had zomaar kunnen zijn dat de doelman niet meer onder contract stond bij Feyenoord. Afgelopen zomer was er namelijk veel interesse. “Maar voor mij telt mijn geluk hier. Ik voel me goed in de groep, ik voel vertrouwen van de mensen om me heen bij deze club. En als je dat hebt, presteer je beter”, zegt hij in gesprek met De Telegraf.

Al had een miljoenencontract uit China mogelijk anders bepaalt, geeft Jones toe. “Daar kan je crazy money verdienen. Maar in Europa zijn de verschillen voor een keeper niet idioot groot. Voor mij telt dat ik ergens wil spelen waar ik word gewaardeerd, waar ik het fijn heb en waar ik prijzen kan winnen. Al die drie dingen zijn hier.”

Een orkaan van geluid galmde door de Kuip toen de 35-jarige Jones de penalty’s van Tim Matavž en Milot Rashica stopte. “Als je daar geen kippenvel van krijgt, zit je in de verkeerde job. Ik probeer elke keer aan mijn familie en kennissen in Engeland uit te leggen hoe die sfeer is in ons stadion”, vervolgt hij. “Ik zeg steeds: kom kijken!”

“Ik had mensen voor de open dag uitgenodigd. Die kwamen uit Engeland en sloegen steil achterover dat er 50.000 mensen kwamen voor een elftal dat op het veld wandelt, 30.000 man bij de eerste training, 10.000 bij de laatste training voor de Klassieker. Mijn vrienden weten niet wat ze meemaken.”
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 augustus 2017 - 09:01   quote  deeplink  
Voordat hij aan de penaltyreeks begon maakte hij grapjes tegen van der Heijden.
Hij stond ontspannen te lachen om die grapjes waar Jan Scharie serieus stond te kijken.
Deze gozer is zo gezond ontspannen ,das niet normaal.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 augustus 2017 - 11:24   quote  deeplink  
''Met Feyenoord wil ik ook tegen Real Madrid uitkomen''

dm60r4.jpg

Feyenoord weet op 24 augustus welke clubs het tegenkomt in de groepsfase van de Champions League. De kans dat de Rotterdammers hun borst nat kunnen maken, lijkt behoorlijk groot. In ieder geval treft de landskampioen één of mogelijk twee absolute Europese topclubs.  Brad Jones hoopt dat Real Madrid tijdens de loting aan Feyenoord wordt gekoppeld.

“Ik ben met Liverpool in het Bernabeu-stadion geweest voor de Champions League”, zegt de Australische doelman tegenover De Telegraf. “Ik zat toen op de bank, nu wil ik daar keepen. Het is de plek waar je als prof allemaal wil spelen. Met Feyenoord wil ik ook tegen Real Madrid uitkomen.” De wedstrijd tussen de Spaanse topclub en Liverpool uit 2014, waarin Jones op de reservebank zat, eindigde in een 1-0 overwinning voor Real Madrid.
netsurfer
 netsurfer - maandag 07 augustus 2017 - 11:28   quote  deeplink  
Ik vind hem een enorme sympathieke gast. Als hij dan ook nog eens zo goed keept en beslissend voor ons is zoals afgelopen zaterdag, kan ik niet anders dan heel tevreden zijn met onze keeper.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 augustus 2017 - 11:22   quote  deeplink  
Brad Jones heeft de training van Feyenoord dinsdag vroegtijdig gestaakt. Dit meldt RTV Rijnmond. De doelman van de Rotterdamse club, die in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal nog een heldenrol vervulde, leek volgens de lokale omroep last te hebben van zijn rug.

Het is te hopen dat de Australische sluitpost geen ernstige blessure heeft. Feyenoord zag Kenneth Vermeer namelijk afgelopen week uitvallen met een blessure aan zijn hand. Hij is de komende twee maanden niet inzetbaar. Achter Jones beschikt Giovanni van Bronckhorst momenteel alleen over jeugdkeepers Justin Bijlow en Ramon ten Hove.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 augustus 2017 - 11:22   quote  deeplink  
Das lekker ook dan..d:-(
MMM
 MMM - dinsdag 08 augustus 2017 - 11:25   quote  deeplink  
Pfffff nee he
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 08 augustus 2017 - 11:40   quote  deeplink  
Ik heb ook last van mijn rug. In de tuin gewerkt in het weekend. Gaat vast snel beter. Hopelijk bij Jones ook.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 08 augustus 2017 - 12:33   quote  deeplink  
Die staat zondag wel in het doel
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 08 augustus 2017 - 12:39   quote  deeplink  
Als je kijkt bij de instagram bij voetbalflitsen, heeft hij zelf gereageerd met: no problem, no panic.

Die zal zondag dus wel gewoon keep inderdaad. Sowieso geen lange blessure dus.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 08 augustus 2017 - 13:04   quote  deeplink  
Have no fear, Bradley's here.

Gelukkig maar. Zou blij zijn als Vermeer weer fit is. Dan maar een luxe probleem, voelt wel veiliger met hem op de bank.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 augustus 2017 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 augustus 2017 - 12:39 schreef feyenoord!!! het volgende:
Als je kijkt bij de instagram bij voetbalflitsen, heeft hij zelf gereageerd met: no problem, no panic.

Die zal zondag dus wel gewoon keep inderdaad. Sowieso geen lange blessure dus.
d:-)
Gelukkig..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 augustus 2017 - 08:16   quote  deeplink  
Volgens de medische staf zondag weer okselfris..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 augustus 2017 - 16:12   quote  deeplink  
Jones: ''Deal with it, shut up and win the game''

Brad Jones keerde zondagmiddag terug in het doel van Feyenoord. De doelman kwakkelde de afgelopen weken met een lichte blessure aan zijn rug, waardoor hij tegen FC Twente niet in actie kon komen. Tegen stadsgenoot Excelsior was hij weer van de partij.

"Als je last van je rug hebt is het moeilijk om ook maar iets te doen, het schakelt je uit", stelt de 35-jarige Jones, die tegen Excelsior een aantal belangrijke reddingen verrichtte, tegenover RTV Rijnmond. "Ik was vorige week al bijna fit, maar het is een lang seizoen en dus wil je geen kans lopen om er nog langer uit te liggen."

"Ik denk niet dat er zoveel dingen waren", zegt hij over de wedstrijd. "Er is een belangrijke redding die ik me kan herinneren. Het is vooral moeilijk om zo vroeg in het seizoen tegen een team te spelen dat zo compact speelt en op de counter wacht. Dat is vermoeiend. Ik denk dat we nog wat fitter moeten worden, maar dat is normaal. We hebben gekregen waar we voor gekomen zijn en dat zijn de drie punten."

Van het vooraf sproeien van het kunstgrasveld van Excelsior had de doelman niets gemerkt. "Als het weer zoals vandaag is, droogt dat snel weer op. Je moet er gewoon aan wennen en onthouden wat je komt doen. Er wordt veel gesproken over kunstgras, maar het bestaat in deze competitie, dus moet je er mee om leren gaan: deal with it, shut up and win the game and that's what we did."
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 augustus 2017 - 17:15   quote  deeplink  

(https://youtu.be/tm7OXIcpjdg)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 augustus 2017 - 16:43   quote  deeplink  

(https://youtu.be/f1ZjsqPG9RE)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 13:38   quote  deeplink  
Jones: ''Dat is het leven van een doelman''

WOfAbPQN.jpg

Feyenoord verloor pijnlijk van NAC Breda in De Kuip. De blunder van Brad Jones is eigenlijk het verhaal van de hele avond. De doelman probeerde Thomas Enevoldsen uit te kappen, maar dat ging hopeloos mis. De invaller wist daarna de 0-2 binnen te tikken.

''Dat is het leven van een doelman. Het was een risico dat ik nam en het pakte niet goed uit. Het is helaas niet de eerste keer en ook niet de laatste,'' zegt Jones, die wel door de grond kon zakken. ''Je moet een man zijn. Accepteren en de wedstrijd afmaken. Dit is voetbal.''

Feyenoord zat geen moment in de wedstrijd. ''Er ging een hoop mis. We misten creativiteit en creëerden te weinig kansen. Buiten de penalty om hebben we hun doelman niet getest. Dat is teleurstellend. We moeten nu bij elkaar blijven als team en club en deze wedstrijd snel achter ons laten en doorgaan.''

Het is opnieuw niet gelukt om de nul te houden. ''We hebben twee nieuwe verdedigers. Zij moeten aan ons wennen en wij aan hen. Ik zeg dit niet als kritiek. Als team hebben we nog niet het niveau gehaald van vorig seizoen en dat moeten we vinden. We gaan daar hard aan werken,'' sluit de doelman af in gesprek met de NOS.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 13:53   quote  deeplink  

(https://youtu.be/X07A6-lBz8o)
van geil
 van geil - zondag 24 september 2017 - 15:50   quote  deeplink  
Jones pakt veel minder dan afgelopen seizoen, en dan deze blunder er even bovenop.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 15:50 schreef van geil het volgende:
Jones pakt veel minder dan afgelopen seizoen, en dan deze blunder er even bovenop.
Zoiets kan je proberen bij een dikke voorsprong maar hou er mee op bij deze tussenstanden. Doet het mij iets te vaak..
van geil
 van geil - zondag 24 september 2017 - 15:56   quote  deeplink  
Ik vind Jones, maar ook El en Vilhena dit seizoen echt zo ongeconcentreerd en zelfs arrogant spelen.
Daarbij wat blessures , en ineens is het gewoon een wat armoedig team.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 15:56 schreef van geil het volgende:
Ik vind Jones, maar ook El en Vilhena dit seizoen echt zo ongeconcentreerd en zelfs arrogant spelen.
Daarbij wat blessures , en ineens is het gewoon een wat armoedig team.
Dat blijkt nu wel ja..
netsurfer
 netsurfer - maandag 25 september 2017 - 10:21   quote  deeplink  
De blessure van Vermeer is toch vervelender dan menigeen vond. Jones had vorig jaar een bijna perfect seizoen, maar dat was wel voor het eerst in zijn loopbaan. Als hij echt zo goed was geweest was zijn carrière wel anders gelopen.

Aan de andere kant zou er bij elke mindere actie van Vermeer zijn geroepen om Jones, wiens kwaliteiten dan in de ogen van velen bijna mytische vormen had aangenomen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 september 2017 - 11:13   quote  deeplink  
Je ziet Jones nu ook vaker dan de vorige wedstrijden.
Jones hoefde vorig jaar geen spelers uit te kappen, er was altijd iemand aanspeelbaar.
Nu als hij de bal krijgt, staan onze backs al bijna naast de vleugels. Zijn de centrale verdedigers en het middenveld gedekt. En is de spits nog aan het terugsjokken uit buitenspelpositie.
Els
 Els - maandag 25 september 2017 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 15:50 schreef van geil het volgende:
Jones pakt veel minder dan afgelopen seizoen, en dan deze blunder er even bovenop.
Het zou beter zijn als er weer een goede concurrent op de bank zit.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 september 2017 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 11:46 schreef Els het volgende:

[..]

Het zou beter zijn als er weer een goede concurrent op de bank zit.
En het zou beter zijn dat ie een volgende keer als zoiets voordoet de bal de tribune in jaagt..
ar
 ar - maandag 25 september 2017 - 17:59   quote  deeplink  
:))
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 september 2017 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 11:13 schreef Stylzz het volgende:
Je ziet Jones nu ook vaker dan de vorige wedstrijden.
Jones hoefde vorig jaar geen spelers uit te kappen, er was altijd iemand aanspeelbaar.
Nu als hij de bal krijgt, staan onze backs al bijna naast de vleugels. Zijn de centrale verdedigers en het middenveld gedekt. En is de spits nog aan het terugsjokken uit buitenspelpositie.
Belangrijkste verschil is die eerste zin inderdaad. We gaven weinig kansen weg, daardoor kregen we ook weinig goals tegen. Jones was daarbij belangrijk vanwege zijn lengte. Voetballend kwamen tegenstanders van ons nauwelijks tot kansen, maar via standaardsituaties kan er altijd wat gebeuren. Juist daar blonk hij in uit. Maar als de druk er meer opkomt, dan wordt Jones ook op zijn relatief wat mindere punten getest. En dan zie je ook meer waarom hij lang derde keeper is geweest.
netsurfer
 netsurfer - maandag 25 september 2017 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 19:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Belangrijkste verschil is die eerste zin inderdaad. We gaven weinig kansen weg, daardoor kregen we ook weinig goals tegen. Jones was daarbij belangrijk vanwege zijn lengte. Voetballend kwamen tegenstanders van ons nauwelijks tot kansen, maar via standaardsituaties kan er altijd wat gebeuren. Juist daar blonk hij in uit. Maar als de druk er meer opkomt, dan wordt Jones ook op zijn relatief wat mindere punten getest. En dan zie je ook meer waarom hij lang derde keeper is geweest.
Goede analyse. Eens.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 september 2017 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 19:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Belangrijkste verschil is die eerste zin inderdaad. We gaven weinig kansen weg, daardoor kregen we ook weinig goals tegen. Jones was daarbij belangrijk vanwege zijn lengte. Voetballend kwamen tegenstanders van ons nauwelijks tot kansen, maar via standaardsituaties kan er altijd wat gebeuren. Juist daar blonk hij in uit. Maar als de druk er meer opkomt, dan wordt Jones ook op zijn relatief wat mindere punten getest. En dan zie je ook meer waarom hij lang derde keeper is geweest.
Vind ik wel meevallen. Denk aan psv-uit vorig jaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Brad Jones topic









0.0151960