BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 april 2018 - 21:49   quote  deeplink  
Ach heeft wat trekjes.
van geil
 van geil - dinsdag 10 april 2018 - 21:50   quote  deeplink  
Misschien, maar wat boeit het , hij is de belangrijkste man.
Vind ik dan .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 april 2018 door van geil --
JanM
 JanM - woensdag 11 april 2018 - 09:03   quote  deeplink  
Met dank aan 'bord op schoot' MvG!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 april 2018 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 19:34 schreef Stylzz het volgende:
Bouwvakkers en stratenmakers opstellen, stadion blij.
Nou ik vond Kramer erger.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 april 2018 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:
Berghuis is alles behalve een mietje

Ziet er alleen zo uit
Dat ben ik wel met jou eens,hij is niet bang.
MMM
 MMM - woensdag 11 april 2018 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 18:23 schreef VVout het volgende:
[ afbeelding ]

Te glad, moet zich niet te populair gaan voordoen is irritant voor de rest van de selectie en grootste deel legioen kan het ook niet hebben.
Legioen ziet liever Immers en Amrabat. Tsja, moeten we dan met dat gedeelte rekening houden?
MMM
 MMM - woensdag 11 april 2018 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 09:03 schreef JanM het volgende:
Met dank aan 'bord op schoot' MvG!
Fout. Kuyt kwam hem tegen op vakantie 2 jaar geleden en heeft hem toen gepolst.
Leuv
 Leuv - woensdag 11 april 2018 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 19:14 schreef Fart het volgende:
Zie mijzelf niet als herrieschopper, maar ben het wel met VVout eens.
Ik mijzelf ook niet en ben het tevens met VVout eens.
MMM
 MMM - woensdag 11 april 2018 - 10:49   quote  deeplink  
Ik snap het probleem niet zo goed? Zolang hij blijft presteren pikt iedereen binnen de selectie dit. En Het Legioen? Pff lekker belangrijk..

Wat een club is dit ook af en toe.. Op de banken staan voor klote 'voetballers' als Immers en aan Berghuis heeft men een 'hekel' omdat hij maniertjes heeft.
Interesseert me geen reet. Liever 5 type Berghuis voetballers met maniertjes dan 5 type Immers voetballers die er geen ene fuck van kan, maar die werkt zo lekker hard. Het Legioen houd van hardwerkende spelers, kunnen voetballen doet er niet toe.

Pellè had ook maniertjes, nou en. Was de beste spits in jaren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2018 door MMM --
Fart
 Fart - woensdag 11 april 2018 - 11:15   quote  deeplink  
Het is natuurlijk óf zwart óf wit.
Daartussen zit niks.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 april 2018 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 10:49 schreef MMM het volgende:
Ik snap het probleem niet zo goed? Zolang hij blijft presteren pikt iedereen binnen de selectie dit. En Het Legioen? Pff lekker belangrijk..

Wat een club is dit ook af en toe.. Op de banken staan voor klote 'voetballers' als Immers en aan Berghuis heeft men een 'hekel' omdat hij maniertjes heeft.
Interesseert me geen reet. Liever 5 type Berghuis voetballers met maniertjes dan 5 type Immers voetballers die er geen ene fuck van kan, maar die werkt zo lekker hard. Het Legioen houd van hardwerkende spelers, kunnen voetballen doet er niet toe.

Pellè had ook maniertjes, nou en. Was de beste spits in jaren.
In mijn geval haal je de dingen een beetje door elkaar.
80 minuten in een wedstrijd is het spel van jou fenomeen niet om aan te zien.
Loopt verongelijkt over het veld na weer een verkeerde terugspeelbal of verkeerde actie of als hij de bal kwijtgeraakt in een duel..
Die andere 10 minuten zijn inderdaad weergeloos en bepalend.
Ik zie ook liever Berghuis als Immers omdat van de 100 ballen die Immers schiet er 1 ingaat..
Bij Stefan is 1 op 4 ofzo..
Maar Immers maakte zijn slechte spel goed met inzet ,dat mis je gewoon bij Berghuis vaak.
Nu word hij vergeleken met Robben ,nou hoef jou niet te vragen hoe jij dat ziet.
MMM
 MMM - woensdag 11 april 2018 - 11:34   quote  deeplink  
Feit dat hardwerkende spelers eerder populair zijn bij Feyenoord dan goede voetballers..
MMM
 MMM - woensdag 11 april 2018 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 11:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

In mijn geval haal je de dingen een beetje door elkaar.
80 minuten in een wedstrijd is het spel van jou fenomeen niet om aan te zien.
Loopt verongelijkt over het veld na weer een verkeerde terugspeelbal of verkeerde actie of als hij de bal kwijtgeraakt in een duel..
Die andere 10 minuten zijn inderdaad weergeloos en bepalend.
Ik zie ook liever Berghuis als Immers omdat van de 100 ballen die Immers schiet er 1 ingaat..
Bij Stefan is 1 op 4 ofzo..
Maar Immers maakte zijn slechte spel goed met inzet ,dat mis je gewoon bij Berghuis vaak.
Nu word hij vergeleken met Robben ,nou hoef jou niet te vragen hoe jij dat ziet.
Vind ik een kwaliteit, 80 minuten kut spelen en dan toch nog beslissend zijn. Veel anderen laten hun koppie hangen.

Word niet vergeleken met Robben, alleen actie komt overeen. Naar binnen komen en binnen krullen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 april 2018 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 11:34 schreef MMM het volgende:
Feit dat hardwerkende spelers eerder populair zijn bij Feyenoord dan goede voetballers..
Jaja nou hij komt nog niet in de buurt van Shinji Ono hoor ..
Bij lange na niet
JanM
 JanM - woensdag 11 april 2018 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 10:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Fout. Kuyt kwam hem tegen op vakantie 2 jaar geleden en heeft hem toen gepolst.
En daarmee was het contract met Steven en de deal met Watford ook meteen een feit? Dat is toch echt het werk van MvG geweest, maar die krijgt alleen de hoon voor de mindere aankopen / miskopen.

En wat Berghuis betreft is (vrijwel) iedere Feyenoord-supporter dol op die 10 prima minuten per wedstrijd, maar hopen velen dat hij die maniertjes afleert en die andere 80 minuten net ff een stapje meer zet. Dan kan het een hele grote worden! Nu 'overschaduwd' dat zijn geweldige prestaties en dat is gewoon zonde!
VVout
 VVout - woensdag 11 april 2018 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 10:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Legioen ziet liever Immers en Amrabat. Tsja, moeten we dan met dat gedeelte rekening houden?
Een wijsneus met een bepaalde houding doet het nooit goed in een groep, daar gaat het over in eerste instantie. Als je dat wat meer ingetogen zou kunnen brengen komt het anders over. Immers was voor het moment een welkome oplossing en Amrabat moet ik eerst nog zien, is vaak ook een kwestie van ritme en vertrouwen. Het legioen komt idd op de laatste plaats wat dat aangaat, maar daar hadden we het eigenlijk ook over, waarom men hem niet toezingt en bejubelt want hij doet het toch zo goed. Ja das waar misschien, maar doe wel ff normaal op het veld. Pelle is btw sowieso een ander verhaal, als je Jan Jood van Engnek op zijn plek zet omdat ie een neus is ben je een Held en mag je soms gek doen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 april 2018 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 11:34 schreef MMM het volgende:
Feit dat hardwerkende spelers eerder populair zijn bij Feyenoord dan goede voetballers..
De mix van hardwerkende spelers en technisch begaafder spelers is noodzaak.
Zodra een speler echter negatieve invloed op zijn collega's uitoefent: opdonderen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 april 2018 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 10:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Fout. Kuyt kwam hem tegen op vakantie 2 jaar geleden en heeft hem toen gepolst.
Onvolledig.
Van Geel haalde hem binnen.
Dus is hij verantwoordelijk.
MMM
 MMM - woensdag 11 april 2018 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 12:08 schreef VVout het volgende:

[..]

Een wijsneus met een bepaalde houding doet het nooit goed in een groep, daar gaat het over in eerste instantie. Als je dat wat meer ingetogen zou kunnen brengen komt het anders over. Immers was voor het moment een welkome oplossing en Amrabat moet ik eerst nog zien, is vaak ook een kwestie van ritme en vertrouwen. Het legioen komt idd op de laatste plaats wat dat aangaat, maar daar hadden we het eigenlijk ook over, waarom men hem niet toezingt en bejubelt want hij doet het toch zo goed. Ja das waar misschien, maar doe wel ff normaal op het veld. Pelle is btw sowieso een ander verhaal, als je Jan Jood van Engnek op zijn plek zet omdat ie een neus is ben je een Held en mag je soms gek doen.
Groepjes heb je altijd binnen een elftal. Berghuis kan het bijvoorbeeld prima vinden met Vilhena en El Ahmadi. Die jongen valt prima binnen de groep. Het is gewoon een winnaar die er de pest in heeft als het niet loopt. Fantastisch, hou ik van ipv lachen na een nederlaag. Zie Feyenoord magazine afgelopen maand trouwens voor een goed interview met hem.

Zonder Immers en een betere 10 + goede keeper was je kampioen geweest.. Was totaal geen welkome versterking, zou bij 020 en PSV never nooit spelen. Was hier geliefd, onbegrijpelijk. Amrabat had na 1 wedstrijd al een liedje, bizar.

Laatste is natuurlijk raar, dan heeft je voorkeur teveel invloed. Pellè mag wel trekjes hebben en Berghuis niet..
MMM
 MMM - woensdag 11 april 2018 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 12:01 schreef JanM het volgende:

[..]

En daarmee was het contract met Steven en de deal met Watford ook meteen een feit? Dat is toch echt het werk van MvG geweest, maar die krijgt alleen de hoon voor de mindere aankopen / miskopen.

En wat Berghuis betreft is (vrijwel) iedere Feyenoord-supporter dol op die 10 prima minuten per wedstrijd, maar hopen velen dat hij die maniertjes afleert en die andere 80 minuten net ff een stapje meer zet. Dan kan het een hele grote worden! Nu 'overschaduwd' dat zijn geweldige prestaties en dat is gewoon zonde!
Was een fluitje voor Martin. Berghuis wilde niets anders dan terugkeren

Laatste totaal niet bij mij. Laat hem maar maniertjes hebben zolang hij presteert is er niks mis mee. Liever dat dan die ideale schoonzonen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 april 2018 door MMM --
MMM
 MMM - woensdag 11 april 2018 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 12:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De mix van hardwerkende spelers en technisch begaafder spelers is noodzaak.
Zodra een speler echter negatieve invloed op zijn collega's uitoefent: opdonderen.
Eens hoor. Maar toch hebben hardwerkende hier altijd een streepje voor..

2e totaal niet aan de orde.
MMM
 MMM - woensdag 11 april 2018 - 12:34   quote  deeplink  
Ik snap best dat sommigen zich misschien storen aan Berghuis, maar zolang het in de groep goed zit en hij blijft presteren zie ik het probleem niet.

Iets meer waardering voor je belangrijkste speler is toch op zijn plaats? Zonder hem mocht je blij zijn als je nog in het linker rijtje had gestaan..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 april 2018 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 11:15 schreef Fart het volgende:
Het is natuurlijk óf zwart óf wit.
Daartussen zit niks.
Zelden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 april 2018 - 12:51   quote  deeplink  
Immers Berghuis en FENOMEEN Shinji Ono
Daartussen zit Berghuis ..
We hebben maar 1 fenomeen nu en dat is van Persie
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 april 2018 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 12:34 schreef MMM het volgende:
Ik snap best dat sommigen zich misschien storen aan Berghuis, maar zolang het in de groep goed zit en hij blijft presteren zie ik het probleem niet.

Iets meer waardering voor je belangrijkste speler is toch op zijn plaats? Zonder hem mocht je blij zijn als je nog in het linker rijtje had gestaan..
Waardering voor erghuis heb ik wel.
Zou alleen tijdens een wedstrijd z'n focus nog meer op zijn eigen voetbal moeten houden.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 11 april 2018 - 12:55   quote  deeplink  
Als ik Berghuis was had ik overal schijt an.
VVout
 VVout - woensdag 11 april 2018 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 12:26 schreef MMM het volgende:

[..]

Groepjes heb je altijd binnen een elftal. Berghuis kan het bijvoorbeeld prima vinden met Vilhena en El Ahmadi. Die jongen valt prima binnen de groep. Het is gewoon een winnaar die er de pest in heeft als het niet loopt. Fantastisch, hou ik van ipv lachen na een nederlaag. Zie Feyenoord magazine afgelopen maand trouwens voor een goed interview met hem.

Zonder Immers en een betere 10 + goede keeper was je kampioen geweest.. Was totaal geen welkome versterking, zou bij 020 en PSV never nooit spelen. Was hier geliefd, onbegrijpelijk. Amrabat had na 1 wedstrijd al een liedje, bizar.

Laatste is natuurlijk raar, dan heeft je voorkeur teveel invloed. Pellè mag wel trekjes hebben en Berghuis niet..
Liever niets dan iets natuurlijk, of dat je zo lekker veel opties had toen. Je had al mazzel bij het strikken van Pelle.

Soms werkt het nu eenmaal beter iemand een compliment te geven voor de intentie ook al lukt het niet helemaal, daardoor krijg de persoon een boost en meer vertrouwen en lukt het de keer daarop met een 10 en een griffel. Leuk dat je er de pest in hebt als je aan het einde verliest en das ook prima, maar met z'n janksmoel rond te lopen als het niet gaat zoals je wilt tijdens de wedstrijd helpt niet echt hoor.
JanM
 JanM - woensdag 11 april 2018 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 12:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Was een fluitje voor Martin. Berghuis wilde niets anders dan terugkeren
Daarom duurde het ook zo lang ...

quote:
Laatste totaal niet bij mij. Laat hem maar maniertjes hebben zolang hij presteert is er niks mis mee. Liever dat dan die ideale schoonzonen
Het een kan ook zonder het ander. Ik heb de indruk dat dat bij Berghuis het verschil gaat zijn tussen een goeie speler voor Feyenoord of een echte topspeler. Maar ieder zijn mening!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 april 2018 - 13:41   quote  deeplink  
T is een topspeler voor Ons.

Meer is niet nodig
Fart
 Fart - woensdag 11 april 2018 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2018 - 12:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zelden
Voor sommigen wel inderdaad.
VVout
 VVout - woensdag 11 april 2018 - 15:18   quote  deeplink  
50 shades, maar dan ga ik een biertje halen als mijn vrouwtje er over begint.
Fart
 Fart - woensdag 11 april 2018 - 17:32   quote  deeplink  
Wat een bagger film was dat VVout.
Heb gewoon naar een slechte drama zitten kijken blegh.
VVout
 VVout - woensdag 11 april 2018 - 18:15   quote  deeplink  
Zet dan gewoon gelijk een natuurfilm op zou ik zeggen.
van geil
 van geil - vrijdag 13 april 2018 - 19:45   quote  deeplink  
Beste speler volgens,
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=332612&abbr=voetbalzone
tomson
 tomson - maandag 23 april 2018 - 14:49   quote  deeplink  
Komediant :D
tomson
 tomson - maandag 23 april 2018 - 20:17   quote  deeplink  
https://www.google.nl/amp/s/www.fr12.nl/www.fr12.nl/nieuws/46913-berghuis-roept-van-beek-naar-voren-op-huldiging.amp
ar
 ar - maandag 23 april 2018 - 20:21   quote  deeplink  
Toch een leuk gebaar van hem.
van geil
 van geil - maandag 23 april 2018 - 20:22   quote  deeplink  
Absoluut.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 24 april 2018 - 10:13   quote  deeplink  
Vrienden voor het leven.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 24 april 2018 - 11:24   quote  deeplink  
Top van hem. Slim ook.
van geil
 van geil - woensdag 25 april 2018 - 19:00   quote  deeplink  
Robin over Berghuis,
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=392802&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
MMM
 MMM - woensdag 25 april 2018 - 21:17   quote  deeplink  
Hopelijk te behouden.
ar
 ar - woensdag 25 april 2018 - 21:21   quote  deeplink  
Hoop het ook,maar denk het niet.
Fart
 Fart - woensdag 25 april 2018 - 21:32   quote  deeplink  
Gaat niet voor de eerste de beste, maar zal wel voor het geld gaan.
Niet eens kwalijk te nemen wanneer je voor je 35ste je pensioen verdient moet hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 april 2018 - 21:51   quote  deeplink  
Zie dat mannetje voor die tijd nog wel trainerscursus oppakken.
Fart
 Fart - woensdag 25 april 2018 - 21:55   quote  deeplink  
Zou het echt ja?
Ik totaal niet.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 april 2018 - 21:56   quote  deeplink  
Zag ik in Wouters ook niet.
ar
 ar - woensdag 25 april 2018 - 21:56   quote  deeplink  
Ik ook niet.
Begint eerder een kapsalon.
Fart
 Fart - woensdag 25 april 2018 - 21:57   quote  deeplink  
HAhahaha
Fart
 Fart - woensdag 25 april 2018 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 21:56 schreef FR-Henk het volgende:
Zag ik in Wouters ook niet.
Heb ik nooit een gevoel bij gehad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5956
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0381040