BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - zaterdag 07 april 2018 - 23:48   quote  deeplink  
Voor dat bedrag raak je meer kwijt dan je goed kan maken, lekkere deal dan.
MMM
 MMM - zondag 08 april 2018 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 23:47 schreef CobusIII het volgende:
8-9M
Haha.
MMM
 MMM - zondag 08 april 2018 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 14:46 schreef van geil het volgende:
Die competitie is voor hem 10 keer beter dan Eng land.
En het leven ook.
Ideale competitie voor hem
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 april 2018 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 23:47 schreef CobusIII het volgende:
8-9M
Ik ben ook geen groot fan van Berghuis maar ik wil wel het beste voor Feyenoord en Berghuis :)
CobusIII
 CobusIII - zondag 08 april 2018 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 13:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben ook geen groot fan van Berghuis maar ik wil wel het beste voor Feyenoord en Berghuis :)
van mij mag hij 80M opbrengen, maar denk dat 8-9M realistischer is...
windoweyes
 windoweyes - zondag 08 april 2018 - 16:26   quote  deeplink  
Hij kan nog topscoorder van de eredivisie worden.
Ook altijd leuk, natuurlijk.
MMM
 MMM - zondag 08 april 2018 - 16:57   quote  deeplink  
8-9 miljoen is lachwekkend natuurlijk. Goed voetballende buitenspelers met scorend vermogen en zoveel assists zijn goud waard.

15 miljoen minstens gezien contract.

Kanjer weer vandaag bij goal en 1-3
CobusIII
 CobusIII - zondag 08 april 2018 - 17:27   quote  deeplink  
We gaan het zien...
Fart
 Fart - zondag 08 april 2018 - 20:43   quote  deeplink  
Ook genomineerd
https://www.voetbalinside.nl/spelerweek
van geil
 van geil - zondag 08 april 2018 - 20:51   quote  deeplink  
Goudhaantje
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 08 april 2018 - 21:42   quote  deeplink  
Apart dat ie is genomineerd. Maakt een mooie goal, maar verder? Maar goed, leuk voor hem natuurlijk.
van geil
 van geil - zondag 08 april 2018 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 16:57 schreef MMM het volgende:
8-9 miljoen is lachwekkend natuurlijk. Goed voetballende buitenspelers met scorend vermogen en zoveel assists zijn goud waard.

15 miljoen minstens gezien contract.

Kanjer weer vandaag bij goal en 1-3
Gewoon 35 vragen
R()b
 R()b - maandag 09 april 2018 - 00:26   quote  deeplink  
Gewoon veruit de beste speler van de eredivisie.
Misschien een verbeterd contract aanbieden met nog 2 jaar bijtekenen, mocht er geen serieuze club aankloppen aankomende zomer.
MMM
 MMM - maandag 09 april 2018 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2018 - 20:43 schreef Fart het volgende:
Ook genomineerd
https://www.voetbalinside.nl/spelerweek
Gestemd.
Leuv
 Leuv - maandag 09 april 2018 - 09:42   quote  deeplink  
Hij was samen met Boetius werkelijk dramatisch dit weekend. Dat hij dan 2 momentjes heeft waar men al snel enthousiast over is zegt al genoeg. Een werkelijk onbegrijpelijk wissel van Toornstra terwijl Berghuis er op dat moment af had gemoeten.
MMM
 MMM - maandag 09 april 2018 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 09:42 schreef Leuv het volgende:
Hij was samen met Boetius werkelijk dramatisch dit weekend. Dat hij dan 2 momentjes heeft waar men al snel enthousiast over is zegt al genoeg. Een werkelijk onbegrijpelijk wissel van Toornstra terwijl Berghuis er op dat moment af had gemoeten.
Berghuis bewees gisteren weer eens dat je hem NOOIT moet wisselen, hoe slecht hij ook speelt. Maakt de 1-2 en is beslissend bij de 1-3.
MightyAce
 MightyAce - maandag 09 april 2018 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 09:42 schreef Leuv het volgende:
Hij was samen met Boetius werkelijk dramatisch dit weekend. Dat hij dan 2 momentjes heeft waar men al snel enthousiast over is zegt al genoeg. Een werkelijk onbegrijpelijk wissel van Toornstra terwijl Berghuis er op dat moment af had gemoeten.
Als je Steven wisselt krijgt ie een woedeaanval snap je. Op het veld gaan liggen en met zijn beentjes trappelen? Jens is een brave soldaat en zegt er niks van.
Leuv
 Leuv - maandag 09 april 2018 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 09:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Berghuis bewees gisteren weer eens dat je hem NOOIT moet wisselen, hoe slecht hij ook speelt. Maakt de 1-2 en is beslissend bij de 1-3.
Ik heb liever een beter elftal dan een incidentele opwelling van een individualist.
MMM
 MMM - maandag 09 april 2018 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 09:58 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik heb liever een beter elftal dan een incidentele opwelling van een individualist.
Een individualist levert uiteindelijk wel meer op bij verkoop.

En hoe wil je een beter elftal hebben zonder Berghuis? 1 van de weinige met voetballend en scorend vermogen.
Leuv
 Leuv - maandag 09 april 2018 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 10:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Een individualist levert uiteindelijk wel meer op bij verkoop.

En hoe wil je een beter elftal hebben zonder Berghuis? 1 van de weinige met voetballend en scorend vermogen.
Voorzitter van de Berghuis fanclub ? Het wordt toch echt eens tijd dat je de roze bril afzet. Berghuis was gister dramatisch en verdiende een wissel. Toornstra was goed en verdiende deze wissel niet.
MMM
 MMM - maandag 09 april 2018 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 10:28 schreef Leuv het volgende:

[..]

Voorzitter van de Berghuis fanclub ? Het wordt toch echt eens tijd dat je de roze bril afzet. Berghuis was gister dramatisch en verdiende een wissel. Toornstra was goed en verdiende deze wissel niet.
Zo mag je best noemen, ben graag de voorzitter van de fanclub van de MVP van de Eredivisie.

Snap je vergelijk niet helemaal met de wissel van Toornstra, want van Persie kwam daarvoor in de plaats. Dan had je van Persie niet willen zien komen, aangezien zowel van Persie als Toornstra niet op rechts horen.

Plus Berghuis maakt weer eens een mooie goal (1-2) en is beslissend bij de 1-3, belangrijk weer dus. Dit zijn spelers die hoe kut ze ook spelen, iets kunnen creëren.

Straks ook de bekerfinale, denk jij dat Gio hem durft te wisselen? Tuurlijk niet, 1 actie en hij kan beslissend zijn.
Leuv
 Leuv - maandag 09 april 2018 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 10:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Zo mag je best noemen, ben graag de voorzitter van de fanclub van de MVP van de Eredivisie.

Snap je vergelijk niet helemaal met de wissel van Toornstra, want van Persie kwam daarvoor in de plaats. Dan had je van Persie niet willen zien komen, aangezien zowel van Persie als Toornstra niet op rechts horen.

Plus Berghuis maakt weer eens een mooie goal (1-2) en is beslissend bij de 1-3, belangrijk weer dus. Dit zijn spelers die hoe kut ze ook spelen, iets kunnen creëren.

Straks ook de bekerfinale, denk jij dat Gio hem durft te wisselen? Tuurlijk niet, 1 actie en hij kan beslissend zijn.
Toornstra heeft wel vaker hangend op rechts gespeeld en speelde dit gister ook delen van de wedstrijd. Dit zou dus voor het inbrengen van van Persie niets hebben uitgemaakt.
Wanneer we MVP's, zoals jij het noemt, met fluwelen handschoentjes blijven behandelen zullen we als team nooit een stap maken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 april 2018 - 12:01   quote  deeplink  
Begrijp jullie allebij,elke wedstrijd is hij in mijn ogen rijp voor een wissel.
Maar dan beslist hij toch weer de wedstrijd.
MMM
 MMM - maandag 09 april 2018 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 11:38 schreef Leuv het volgende:

[..]

Toornstra heeft wel vaker hangend op rechts gespeeld en speelde dit gister ook delen van de wedstrijd. Dit zou dus voor het inbrengen van van Persie niets hebben uitgemaakt.
Wanneer we MVP's, zoals jij het noemt, met fluwelen handschoentjes blijven behandelen zullen we als team nooit een stap maken.
Ik ben geen fan van zulke spelers (Toornstra) op de flanken, vind ik veel te weinig voetbal hebben voor die plek. Maar ieder zijn eigen mening uiteraard.

Ach, wanneer het Legioen de handen stuk blijft klappen voor spelers als Immers en Amrabat komen we als club nooit vooruit..

Spelers als Berghuis zullen nooit geliefd worden bij Feyenoord omdat het een voetballer is die risico in zijn spel legt. Bij hem is het liever 10 keer vooruit en 3 keer balverlies dan alles 10 keer safe terug. Maar hier begint iedereen dan alweer te morren..

En ja hij speelt soms verschrikkelijk maar hij kan je altijd de winst bezorgen, zulke spelers zijn goud waard. Zonder Berghuis hadden we met wat mazzel nog in het linker rijtje gestaan.
Leuv
 Leuv - maandag 09 april 2018 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 12:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van zulke spelers (Toornstra) op de flanken, vind ik veel te weinig voetbal hebben voor die plek. Maar ieder zijn eigen mening uiteraard.

Ach, wanneer het Legioen de handen stuk blijft klappen voor spelers als Immers en Amrabat komen we als club nooit vooruit..

Spelers als Berghuis zullen nooit geliefd worden bij Feyenoord omdat het een voetballer is die risico in zijn spel legt. Bij hem is het liever 10 keer vooruit en 3 keer balverlies dan alles 10 keer safe terug. Maar hier begint iedereen dan alweer te morren..

En ja hij speelt soms verschrikkelijk maar hij kan je altijd de winst bezorgen, zulke spelers zijn goud waard. Zonder Berghuis hadden we met wat mazzel nog in het linker rijtje gestaan.
Ik ben ook geen fan van Toornstra op de flanken maar ik vind wel dat er enige inzet verwacht mag worden van een speler wanneer deze ons mooie shirt draagt. Dit mis ik wekelijks bij Berghuis ook al schiet hij er af en toe een balletje in. Een wissel was meer dan terecht !!! Ik ben niet zo snel tevreden met slechts een incidentele actie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 april 2018 door Leuv --
MMM
 MMM - maandag 09 april 2018 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2018 - 14:52 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan van Toornstra op de flanken maar ik vind wel dat er enige inzet verwacht mag worden van een speler wanneer deze ons mooie shirt draagt. Dit mis ik wekelijks bij Berghuis ook al schiet hij er af en toe een balletje in. Een wissel was meer dan terecht !!! Ik ben niet zo snel tevreden met slechts een incidentele actie.
Mwah ik snap je wel maar zolang hij blijft presteren (goals/assists) zal niemand erover klagen binnen de selectie. Die willen die extra meters wel voor hem maken.

Er moet ook gewoon een goede balans zijn in een team. Spelers die het van werklust moeten hebben en spelers die het van hun voetballende kwaliteiten hebben. Dat Berghuis niet altijd meeloopt vind ik niet heel erg zolang hij ze er maar in blijft leggen.
Milo
 Milo - dinsdag 10 april 2018 - 09:28   quote  deeplink  
Leuk hoor die berghuis hype. Die maniertjes en die verwaande blik in combinatie met dat stemmetje.......Brrrrrr
MMM
 MMM - dinsdag 10 april 2018 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 09:28 schreef Milo het volgende:
Leuk hoor die berghuis hype. Die maniertjes en die verwaande blik in combinatie met dat stemmetje.......Brrrrrr
Berghuis_Sm2a.gif
van geil
 van geil - dinsdag 10 april 2018 - 18:01   quote  deeplink  
Goudhaantje, opwaarderen.
VVout
 VVout - dinsdag 10 april 2018 - 18:23   quote  deeplink  
kapsalon.jpg

Te glad, moet zich niet te populair gaan voordoen is irritant voor de rest van de selectie en grootste deel legioen kan het ook niet hebben.
tomson
 tomson - dinsdag 10 april 2018 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 09:28 schreef Milo het volgende:
Leuk hoor die berghuis hype. Die maniertjes en die verwaande blik in combinatie met dat stemmetje.......Brrrrrr
Hey Milo ouwe kaptafel fan
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 10 april 2018 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 18:23 schreef VVout het volgende:
[ afbeelding ]

Te glad, moet zich niet te populair gaan voordoen is irritant voor de rest van de selectie en grootste deel legioen kan het ook niet hebben.
Nou grootse deel ??
Denk eerder een klein deel ontiegelijke herrieschoppers die het voor het grootste deel verpesten.
Fart
 Fart - dinsdag 10 april 2018 - 19:14   quote  deeplink  
Zie mijzelf niet als herrieschopper, maar ben het wel met VVout eens.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 april 2018 - 19:34   quote  deeplink  
Bouwvakkers en stratenmakers opstellen, stadion blij.
Fart
 Fart - dinsdag 10 april 2018 - 19:35   quote  deeplink  
Bullcrap
van geil
 van geil - dinsdag 10 april 2018 - 19:44   quote  deeplink  
Een paar zware criminelen en n dealende kickbokser erbij, smullen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 10 april 2018 - 19:49   quote  deeplink  
De neus als voorstopper.
Fart
 Fart - dinsdag 10 april 2018 - 19:50   quote  deeplink  
Zo, is die discussie ook weer dood.
Hebben we dat tenminste ook weer gehad.
van geil
 van geil - dinsdag 10 april 2018 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 19:49 schreef Gerard_FR het volgende:
De neus als voorstopper.
Die is niet transfervrij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 april 2018 door van geil --
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 10 april 2018 - 19:53   quote  deeplink  
Kunnen we weer van voor af aan beginnen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 april 2018 - 20:00   quote  deeplink  
Mouwen opstropen en bikkelen op dit forum
van geil
 van geil - dinsdag 10 april 2018 - 20:03   quote  deeplink  
Dan kom ik op de bank.
VVout
 VVout - dinsdag 10 april 2018 - 20:12   quote  deeplink  
Ismail H'Maidat is geloof ik nog transfervrij, lekker knallen met die hap.
Fart
 Fart - dinsdag 10 april 2018 - 20:15   quote  deeplink  
Welnee, liefst enig contact afschaffen met kaarten.
Ballerina's met ballen willen we zien.
Jankende gastjes wanneer er iemand met het hand door het haar wrijft.
Heerlijk dat dames voetbal.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 april 2018 - 20:42   quote  deeplink  
Berghuis is alles behalve een mietje

Ziet er alleen zo uit
Fart
 Fart - dinsdag 10 april 2018 - 20:43   quote  deeplink  
Glad was het woord
VVout
 VVout - dinsdag 10 april 2018 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 20:43 schreef Fart het volgende:
Glad was het woord
Jep, hou ze on topic :)
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 10 april 2018 - 21:22   quote  deeplink  
Glad mietje...
Fart
 Fart - dinsdag 10 april 2018 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 21:10 schreef VVout het volgende:

[..]

Jep, hou ze on topic :)
Psies, voor je het weet slaat het door naar bouwvakkers en/of dealende kickboksers.
Je kent ze.
van geil
 van geil - dinsdag 10 april 2018 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2018 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:
Berghuis is alles behalve een mietje

Ziet er alleen zo uit
En zelfs dat vind ik niet.
Dat laatste

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 april 2018 door van geil --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ..









0.0405619