BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF; Hakim Ziyech voor 11 miljoen naar Ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - zondag 28 augustus 2016 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 23:04 schreef remco k het volgende:
Volgens van Leeuwen zojuist bij fox inderdaad een bod van Ajax. Ajax niet de hoogste bieder. Meerdere clubs hebben biedingen gedaan.
Ik zag het ook idd.
Als ze hem echt zo graag willen, zullen ze gewoon moeten doorpakken.
Het is nu te laat voor dit soort spelletjes, daar hadden ze eerder mee moeten beginnen
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 28 augustus 2016 - 09:56   quote  deeplink  
Nu Goahead Eagles, ik hou mijn hart vast. Straks is het september en is Ajax overal
voor uitgeschakeld. Het is een nachtmerrie.
Brandje
 Brandje - zondag 28 augustus 2016 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 07:42 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik zag het ook idd.
Als ze hem echt zo graag willen, zullen ze gewoon moeten doorpakken.
Het is nu te laat voor dit soort spelletjes, daar hadden ze eerder mee moeten beginnen
Ten eerste zeer onprofessioneel van Van Leeuwen. Via de media dit spelen. Verder zou het van Ajax zeer dom om direct aan de vraagprijs te voldoen. Dat kan altijd nog.Ben wel je eens dat Ajax snel weer moet bieden
Brandje
 Brandje - zondag 28 augustus 2016 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 09:56 schreef Danielson 1448 het volgende:
Nu Goahead Eagles, ik hou mijn hart vast. Straks is het september en is Ajax overal
voor uitgeschakeld. Het is een nachtmerrie.
Ik wist niet dat we al uit de beker en El lagen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 28 augustus 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 11:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ten eerste zeer onprofessioneel van Van Leeuwen. Via de media dit spelen. Verder zou het van Ajax zeer dom om direct aan de vraagprijs te voldoen. Dat kan altijd nog.Ben wel je eens dat Ajax snel weer moet bieden
Ben ik helemaal met je eens dat het zeer onprofessioneel is.
Echter, ze hadden als Ajax zijnde gewoon iets eerder moeten aankloppen als ze hem echt willen hebben.
Nu nadert de deadline heel erg snel en heeft Twente een machtspositie in de onderhandelingen (mocht het verhaal over de investeerders kloppen)
p111
 p111 - zondag 28 augustus 2016 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 11:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik wist niet dat we al uit de beker en El lagen.
We hebben wel een loodzware loting thuis tegen Willem 2 dus het zou zo maar kunnen ha ha
Jaccio
 Jaccio - zondag 28 augustus 2016 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 11:52 schreef p111 het volgende:

[..]

We hebben wel een loodzware loting thuis tegen Willem 2 dus het zou zo maar kunnen ha ha
Haha triest, maar helaas realiteit
Peter1956
 Peter1956 - zondag 28 augustus 2016 - 11:56   quote  deeplink  
De kwaliteit van de selectie is een groot probleem. Voor topvoetbal heb je zeven, acht spelers nodig die de kar kunnen trekken. Vóór dit seizoen was al duidelijk dat Ajax die zeven, acht spelers niet heeft. Ajax heeft maar weinig voetballers die buiten elke discussie staan. Er zijn veel vraagtekens. Neem het middenveld. Alleen Davy Klaassen is een zekerheid. Dat is te weinig. Er is geen geraamte", aldus de commentator.
"Er is geen evenwicht in de selectie. Ajax koopt een verdediger van 33 jaar: Heiko Westermann. Ze halen twee jongens van 20 jaar (Davinson Sánchez, Bertrand Traoré) en een van 19 jaar (Mateo Cassierra). Daar hebben ze er al heel veel van. Dat is gek. Als je de selectie analyseert, weet je waar het aan schort. Ze hebben nu drie spitsen van 18 (Dolberg), 19 (Cassierra), 20 (Traoré). Krankzinnig... PSV heeft minder budget, maar doet dat veel beter", besluit Vermeulen.

Helder verhaal
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 augustus 2016 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2016 - 19:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Larsson? Onze man die 1x in de 3 wedstrijden goed speelt.....
Net El Ghazi dus? ;-)
Jaccio
 Jaccio - zondag 28 augustus 2016 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 11:56 schreef Peter1956 het volgende:
De kwaliteit van de selectie is een groot probleem. Voor topvoetbal heb je zeven, acht spelers nodig die de kar kunnen trekken. Vóór dit seizoen was al duidelijk dat Ajax die zeven, acht spelers niet heeft. Ajax heeft maar weinig voetballers die buiten elke discussie staan. Er zijn veel vraagtekens. Neem het middenveld. Alleen Davy Klaassen is een zekerheid. Dat is te weinig. Er is geen geraamte", aldus de commentator.
"Er is geen evenwicht in de selectie. Ajax koopt een verdediger van 33 jaar: Heiko Westermann. Ze halen twee jongens van 20 jaar (Davinson Sánchez, Bertrand Traoré) en een van 19 jaar (Mateo Cassierra). Daar hebben ze er al heel veel van. Dat is gek. Als je de selectie analyseert, weet je waar het aan schort. Ze hebben nu drie spitsen van 18 (Dolberg), 19 (Cassierra), 20 (Traoré). Krankzinnig... PSV heeft minder budget, maar doet dat veel beter", besluit Vermeulen.

Helder verhaal
Heb een verschrikkelijke hekel aan Vermeulen, maar in deze kan ik het alleen maar met hem eens zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 28 augustus 2016 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 11:56 schreef Peter1956 het volgende:
De kwaliteit van de selectie is een groot probleem. Voor topvoetbal heb je zeven, acht spelers nodig die de kar kunnen trekken. Vóór dit seizoen was al duidelijk dat Ajax die zeven, acht spelers niet heeft. Ajax heeft maar weinig voetballers die buiten elke discussie staan. Er zijn veel vraagtekens. Neem het middenveld. Alleen Davy Klaassen is een zekerheid. Dat is te weinig. Er is geen geraamte", aldus de commentator.
"Er is geen evenwicht in de selectie. Ajax koopt een verdediger van 33 jaar: Heiko Westermann. Ze halen twee jongens van 20 jaar (Davinson Sánchez, Bertrand Traoré) en een van 19 jaar (Mateo Cassierra). Daar hebben ze er al heel veel van. Dat is gek. Als je de selectie analyseert, weet je waar het aan schort. Ze hebben nu drie spitsen van 18 (Dolberg), 19 (Cassierra), 20 (Traoré). Krankzinnig... PSV heeft minder budget, maar doet dat veel beter", besluit Vermeulen.

Helder verhaal
Sorry maar selectie is prima in orde, alleen spelen ze al jaren onder hun niveau.

Bijna iedereen kan wel beter spelen dan wat ze de laatste 2 wedstrijden hebben laten zien.

Om te beginnen met bazoer, die man is eind vorig jaar uit vorm geraakt en nog niet terug op het niveau.

Dat zelfde geld ook voor Cillissen, was prima in vorm tot het wk en daarna sprak men over penalty's en raakte hij uit vorm.

Dit gaat eigenlijk over Klaassen. Het is dat nog regelmatig scoort anders was het droevig gesteld, ook met hem.

NOS wil graag een crisis veroorzaken bij Ajax. Zorgt voor meer kijkcijfers, voor het sportjournaal. Dat deze man een podium krijgt terwijl hij helemaal voetbal functie ooit heeft uitgevoerd. Wanneer gaan ze zijn functioneren tegen het licht houden.
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 12:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Net El Ghazi dus? ;-)
El Ghazi is echt stukken beter. Ik ben ook geen fan van hem maar hij beheerst wel echt alles. Het probleem met Anwar is gewoon als de eerste 2 acties niet lukken gaat het koppie omlaag terwijl je je beslissende actie ook pas in blessuretijd kan maken. En dat stoort mij enorm.
Brandje
 Brandje - zondag 28 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
Ajax en Ziyech zijn vrijwel akkoord over een meerjarige verbintenis. Dan zeg ik toch alvast. Welkom Hakim!!

Mijn persoonlijke voorkeur was toch Nouri maar als ze die niet doorschuiven dan is dit de beste oplossing.
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 13:16   quote  deeplink  
Ziyech was ook rond met Fenerbache dus daar hecht ik amper waarde aan. Eerder benieuwd of Ajax en Twente er uit komen, het nogmaals geen valstrik is. Liggen toch 4 miljoen uit elkaar en dat is voor Nederlandse begrippen echt enorm veel.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 augustus 2016 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 13:16 schreef Loetje het volgende:
Ziyech was ook rond met Fenerbache dus daar hecht ik amper waarde aan. Eerder benieuwd of Ajax en Twente er uit komen, het nogmaals geen valstrik is. Liggen toch 4 miljoen uit elkaar en dat is voor Nederlandse begrippen echt enorm veel.
Allebei water bij de wijn 10 miljoen en je bent er. Gezien de huidige transfers is dit nog een reeël bedrag. Sinkgraven was rond de acht?
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zondag 28 augustus 2016 - 13:49   quote  deeplink  
Ziyech is een prima speler maar als hij geen wedstrijden gaat spelen tegen grote clubs
en belangrijke competities zoals ChampionLeague dan zal hij net als Bazoer, Nouri enz enz
stil staan in ontwikkeling en misschien zelfs achter uit gaan, daar doet geen trainer wat aan.
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 13:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Allebei water bij de wijn 10 miljoen en je bent er. Gezien de huidige transfers is dit nog een reeël bedrag. Sinkgraven was rond de acht?
Ik denk niet dat Twente dat doet. Hoogste bod zat al daar en daar zijn ze ook niet mee akkoord gegaan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2016 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 13:49 schreef Danielson 1448 het volgende:
Ziyech is een prima speler maar als hij geen wedstrijden gaat spelen tegen grote clubs
en belangrijke competities zoals ChampionLeague dan zal hij net als Bazoer, Nouri enz enz
stil staan in ontwikkeling en misschien zelfs achter uit gaan, daar doet geen trainer wat aan.
Dus als jij Ziyech was, zou je niet naar Ajax gaan
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2016 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 13:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Twente dat doet. Hoogste bod zat al daar en daar zijn ze ook niet mee akkoord gegaan.
Hoop poeha...die gozer komt toch niet
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 13:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hoop poeha...die gozer komt toch niet
Denk ik ook. Blijf zeggen dat het voor de supporters is dit.
Jaccio
 Jaccio - zondag 28 augustus 2016 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 13:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Denk ik ook. Blijf zeggen dat het voor de supporters is dit.
Het zal vandaag of morgen wel rond zijn.
Hij schijnt zelf op social media al afscheid genomen te hebben van de supporters
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:05 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het zal vandaag of morgen wel rond zijn.
Hij schijnt zelf op social media al afscheid genomen te hebben van de supporters
Omdat er 3 clubs al meer geboden hebben dan Ajax, al lijkt Fener af te haken, maar dat was ook niet de hoogste bieder.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2016 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat er 3 clubs al meer geboden hebben dan Ajax, al lijkt Fener af te haken, maar dat was ook niet de hoogste bieder.
Denk dat hij naar Duitsland gaat...
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Denk dat hij naar Duitsland gaat...
Vermoed dat die andere 2 clubs Hoffenheim en Wolfsburg zijn. Maar dat is een gevoel en nergens op gebasseerd.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 28 augustus 2016 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Denk dat hij naar Duitsland gaat...
Daar zit ie al...
Jaccio
 Jaccio - zondag 28 augustus 2016 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat er 3 clubs al meer geboden hebben dan Ajax, al lijkt Fener af te haken, maar dat was ook niet de hoogste bieder.
Persoonlijk akkoord al. Zal verwacht ik tegen de 10 mln ex bonussen etc aanliggen.
Dit laten ze niet meer lopen, want ze weten dat de chaos en onrust niet te overzien zal zijn.

'We hebben het geprobeerd' gaat er niet meer in bij de supporters, daar zijn ze zich heel goed van bewust.

Vind 10 wel teveel overigens, maargoed. Ajax betaalt altijd teveel voor dit soort spelers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2016 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:17 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Persoonlijk akkoord al. Zal verwacht ik tegen de 10 mln ex bonussen etc aanliggen.
Dit laten ze niet meer lopen, want ze weten dat de chaos en onrust niet te overzien zal zijn.
Vind 10 wel teveel overigens, maargoed. Ajax betaalt altijd teveel voor dit soort spelers
Dat heeft ie met Fener ook. Zegt nog helemaal niets.
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Daar zit ie al...
Whahahahahaha. Op het Leidse weer vandaag?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Daar zit ie al...
Mooi lekker laten zitten dan.....
Jaccio
 Jaccio - zondag 28 augustus 2016 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat heeft ie met Fener ook. Zegt nog helemaal niets.
Mijn gevoel zegt dat hij komt en dat we rond de winterstop toch met zijn allen zeggen dat het toch niet genoeg is en roepen om meer routine en ervaring
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 14:21   quote  deeplink  
Heeft hier niks mee te maken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 28 augustus 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahahahahaha. Op het Leidse weer vandaag?
Nee kom er net vandaan, geen stem meer en kapot.

Gister een paar uur in de biertemel gezeten, bieren van 13 a 14% gedronken...pfff

Daarna dus tot 4uur op Leidse gezeten aan de waterige Heineken.

Nu op de bank met een kater en angstzweet tussen de billen...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:20 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt dat hij komt en dat we rond de winterstop toch met zijn allen zeggen dat het toch niet genoeg is en roepen om meer routine en ervaring
Hahahaha....dan is het cirkeltje weer rond
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nee kom er net vandaan, geen stem meer en kapot.

Gister een paar uur in de biertemel gezeten, bieren van 13 a 14% gedronken...pfff

Daarna dus tot 4uur op Leidse gezeten aan de waterige Heineken.

Nu op de bank met een kater en angstzweet tussen de billen...
Drink er nog 10, is die angst weg en je weet niet eens wat ze gedaan hebben. Win/win
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nee kom er net vandaan, geen stem meer en kapot.

Gister een paar uur in de biertemel gezeten, bieren van 13 a 14% gedronken...pfff

Daarna dus tot 4uur op Leidse gezeten aan de waterige Heineken.

Nu op de bank met een kater en angstzweet tussen de billen...
Gisteren op de A1 anderhalf uur in de file gestaan met die kuthitte.....voel het nu nog, ben gesloopt
remco k
 remco k - zondag 28 augustus 2016 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 13:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Allebei water bij de wijn 10 miljoen en je bent er. Gezien de huidige transfers is dit nog een reeël bedrag. Sinkgraven was rond de acht?
Ik vind het voor dat bedrag een koopje..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het voor dat bedrag een koopje..
Kan je Sneijder ook voor halen....
remco k
 remco k - zondag 28 augustus 2016 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kan je Sneijder ook voor halen....
Heb ik denk ik eerlijk gezegd liever nog Zyech. Daar heb je een langere periode wat aan..
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb ik denk ik eerlijk gezegd liever nog Zyech. Daar heb je een langere periode wat aan..
Alleen heeft hij zich bewezen in de kleine ruimte. Iets waar wij al heel vaak dingen over geroepen hebben.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2016 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb ik denk ik eerlijk gezegd liever nog Zyech. Daar heb je een langere periode wat aan..
Ik denk ook dat je je zin gaat krijgen als ik het zo lees.....

http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/transfer-hakim-ziyech-stap-dichterbij-1.6305114

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2016 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - zondag 28 augustus 2016 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 14:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je je zin gaat krijgen als ik het zo lees.....

http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/transfer-hakim-ziyech-stap-dichterbij-1.6305114
Van mij hoeft het niet hoor.. maar je zal er niet zwakker van worden..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2016 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 15:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Van mij hoeft het niet hoor.. maar je zal er niet zwakker van worden..
Van mij helemaal niet maar ik heb mijn mening al genoeg gegeven.
Ik heb ook nooit gezegd dat hij niet kan voetballen....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 augustus 2016 - 16:31   quote  deeplink  
Overigens is het volgens Overmars door andere uitgaande transfers. Hebben ze dan eindelijk het licht gezien en nu eerst investeren voordat ze verkopen? ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2016 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 16:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens is het volgens Overmars door andere uitgaande transfers. Hebben ze dan eindelijk het licht gezien en nu eerst investeren voordat ze verkopen? ;-)
Denk het wel.....maar of Ziyech de verlosser is betwijfel ik.
Volgend jaar is de Afrika cup en dan ben je hem ook weken kwijt....ik heb liever Sneijder
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2016 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 16:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens is het volgens Overmars door andere uitgaande transfers. Hebben ze dan eindelijk het licht gezien en nu eerst investeren voordat ze verkopen? ;-)
http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/overmars-ziyech-in-stroomversnelling-door-onverwachte-transfers-1.6305693
Loetje
 Loetje - zondag 28 augustus 2016 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 16:31 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens is het volgens Overmars door andere uitgaande transfers. Hebben ze dan eindelijk het licht gezien en nu eerst investeren voordat ze verkopen? ;-)
Maar ik denk dan weer, wat als die andere spelers niet verkocht worden? Is het zo dat Ziyech aangetrokken moet worden, koste wat kost, of haakt Ajax af wanneer het te lang duurt met die andere spelers?
enough
 enough - zondag 28 augustus 2016 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Heel makkelijk gecounterd van overmars ....Denk dat ernog een middenvelder vertrekt ..Bazoer met name
Okè Bazoer heeft geen gelukkige start en wie wel momenteel ..We weten allemaal Bazoer in goeie doen is iets extra"S
Als het een speler was die we nu in jouw ogen nodig hebben(mark) hadden ""jullie hem dan gelijk gehaald""
Het gelul nu achteraf daaar kots ik van !!
bamirami
 bamirami - zondag 28 augustus 2016 - 17:38   quote  deeplink  
Ik hoop dat Ziyech naar buitenland gaat en niet voor een appel en ei naar ajax.
Ik heb zeker niks tegen ajax maar elke versterking van twente moet naar het buiteland.
Maar we w8 af
baco74
 baco74 - zondag 28 augustus 2016 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 17:38 schreef bamirami het volgende:
Ik hoop dat Ziyech naar buitenland gaat en niet voor een appel en ei naar ajax.
Ik heb zeker niks tegen ajax maar elke versterking van twente moet naar het buiteland.
Maar we w8 af
Gekke zin eigenlijk maar...
Waarom moet elke versterking van Twente naar het buitenland?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2016 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 17:38 schreef bamirami het volgende:
Ik hoop dat Ziyech naar buitenland gaat en niet voor een appel en ei naar ajax.
Ik heb zeker niks tegen ajax maar elke versterking van twente moet naar het buiteland.
Maar we w8 af
Het bedrag wat Ajax zal betalen en het buitenland zal niet veel schelen denk ik....dus voor een appel naar Ajax of een ei naar het buitenland....anders was hij allang verkocht.
Maar jij bent voor FC Twente begrijp ik ??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF; Hakim Ziyech voor 11 miljoen naar Ajax!









0.0115780