BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF; Hakim Ziyech voor 11 miljoen naar Ajax!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brank de Foer
 Brank de Foer - maandag 29 augustus 2016 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 00:41 schreef NatjosFC het volgende:
Ik lees het anders morgen wel. Ik ga er vanuit dat Ziyech gewoon morgenmiddag komt. Dat gaat vannacht niet meer gebeuren.
T was ook niet echt heel spannend. Er ligt een 5 jarig contract klaar voor Ziyech en dat komt ie morgen waarschijnlijk ondertekenen.
Loetje
 Loetje - maandag 29 augustus 2016 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 00:22 schreef Brank de Foer het volgende:
Mike Verweij zegt dat er vannacht iets spannends gaat gebeuren. Ik blijf nog ff wakker...
Link? Heel spannends, Ziyech gaat niet naar Ajax, haha!
Loetje
 Loetje - maandag 29 augustus 2016 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 00:47 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

T was ook niet echt heel spannend. Er ligt een 5 jarig contract klaar voor Ziyech en dat komt ie morgen waarschijnlijk ondertekenen.
Link?
Loetje
 Loetje - maandag 29 augustus 2016 - 01:07   quote  deeplink  
Even gelezen, maar ze gaan verder in gesprek. En of het goed nieuws wordt weet ie niet.
Eide
 Eide - maandag 29 augustus 2016 - 05:24   quote  deeplink  
Nog geen nieuws. Er zouden naast Ajax twee EPL degradatiekandidaat een bod hebben gedaan. Vis de Telegraaf wordt gemeld dat Ziyech vandaag in Amsterdam is om te praten met Ajax. Ajax en Twente liggen nog ver uit elkaar. Ajax heeft 8 miljoen geboden, Twente wil 14 miljoen. Beide clubs zitten ook wel in spagaat. Ajax heet A gezegd en zal nu ook Bij moeten zeggen. Twente heeft een transfer van Ziyech keihard nodig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 augustus 2016 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 05:24 schreef Eide het volgende:
Nog geen nieuws. Er zouden naast Ajax twee EPL degradatiekandidaat een bod hebben gedaan. Vis de Telegraaf wordt gemeld dat Ziyech vandaag in Amsterdam is om te praten met Ajax. Ajax en Twente liggen nog ver uit elkaar. Ajax heeft 8 miljoen geboden, Twente wil 14 miljoen. Beide clubs zitten ook wel in spagaat. Ajax heet A gezegd en zal nu ook Bij moeten zeggen. Twente heeft een transfer van Ziyech keihard nodig.
Dan wordt het 11! ;-)
Loetje
 Loetje - maandag 29 augustus 2016 - 07:14   quote  deeplink  
Ik denk echt dat ze er niet uitkomen AW
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 augustus 2016 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 07:14 schreef Loetje het volgende:
Ik denk echt dat ze er niet uitkomen AW
Ik weet het niet. Ik denk dat ze er al uit zijn en wachten tot de beurs open gaat. Zulke miljoenenmeldingen mogen namelijk alleen gegeven worden als de beurs open is.
Loetje
 Loetje - maandag 29 augustus 2016 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 07:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik denk dat ze er al uit zijn en wachten tot de beurs open gaat. Zulke miljoenenmeldingen mogen namelijk alleen gegeven worden als de beurs open is.
Zou kunnen maar denk het eerlijk gezegd niet. In ieder geval nog niet. Wil jij hem erbij?
Loetje
 Loetje - maandag 29 augustus 2016 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Huurcontract spelers kan je zo terug halen Rami...
Dat moet dan in de huurovereenkomst staan. Vaak is dit niet het geval. De club die huurt kan er wel ten aller tijden een eind aan maken.
Brandje
 Brandje - maandag 29 augustus 2016 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 07:14 schreef Loetje het volgende:
Ik denk echt dat ze er niet uitkomen AW
Tuurlijk wel. Ten eerste wil Ziyech naar Ajax. Ten tweede heeft Ajax al elf miljoen op die Bailey geboden dus Overmars mag veel geld uitgeven aan een speler. Twente weet ook dat die 14 miljoen vraagprijs echt te hoog is en dat misschien alleen clubs uit de kelder van de PL dat willen geven naar naar die clubs wil Ziyech niet dus komt allemaal goed.
Vanavond is het rond
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 augustus 2016 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 07:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zou kunnen maar denk het eerlijk gezegd niet. In ieder geval nog niet. Wil jij hem erbij?
Een beetje twijfel. De ene kant niet gezien zijn reactie na de laatste wedstrijd vorig seizoen. De andere kant is het een goede speler.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 augustus 2016 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 08:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Ten eerste wil Ziyech naar Ajax. Ten tweede heeft Ajax al elf miljoen op die Bailey geboden dus Overmars mag veel geld uitgeven aan een speler. Twente weet ook dat die 14 miljoen vraagprijs echt te hoog is en dat misschien alleen clubs uit de kelder van de PL dat willen geven naar naar die clubs wil Ziyech niet dus komt allemaal goed.
Vanavond is het rond
Dat moet dan voor 18.00 uur zijn.
Loetje
 Loetje - maandag 29 augustus 2016 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 08:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Ten eerste wil Ziyech naar Ajax. Ten tweede heeft Ajax al elf miljoen op die Bailey geboden dus Overmars mag veel geld uitgeven aan een speler. Twente weet ook dat die 14 miljoen vraagprijs echt te hoog is en dat misschien alleen clubs uit de kelder van de PL dat willen geven naar naar die clubs wil Ziyech niet dus komt allemaal goed.
Vanavond is het rond
Je laatste zin, op basis van?
Jaccio
 Jaccio - maandag 29 augustus 2016 - 09:01   quote  deeplink  
Ze zouden open staan voor een vertrek van Bazoer.

Zou ik een zeer domme actie vinden.
p111
 p111 - maandag 29 augustus 2016 - 09:09   quote  deeplink  
Ik denk dat het 10 wordt en lees overal dat Ziyech beslist naar Ajax wil,en Twente heeft niks aan een boze Hakim. Ik denk net als meerdere dat het vandaag rond komt.
p111
 p111 - maandag 29 augustus 2016 - 09:11   quote  deeplink  
Ja er zullen wel middenvelders verhuurd of verkocht moeten worden.Ik denk dat Bazoer de bui wel ziet hangen hij is op dit moment echt uit vorm.
Jaccio
 Jaccio - maandag 29 augustus 2016 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 09:11 schreef p111 het volgende:
Ja er zullen wel middenvelders verhuurd of verkocht moeten worden.Ik denk dat Bazoer de bui wel ziet hangen hij is op dit moment echt uit vorm.
Moeten ze koste wat het kost behouden vind ik. Samen met Tete de enige in de selectie die ik als potentiële wereldtoper zie.
Zit in een dipje, maar dat en alles wat daarbij komt kijken hoort allemaal bij de leeftijd. Dat mag.
Dat is wat je krijgt als je alleen maar gasten van 16 en jonger ophaalt. Dan moet je hier ook goed mee kunnen dealen als club zijnde.

Verkoop Zinkgraven en verhuur vd Beek. Volgend jaar Schone weg, Gudelj weg en Klaassen waarschijnlijk en mooie transfer. Vd Beek terug, Nouri doorschuiven en de Jong bij de selectie halen.
remco k
 remco k - maandag 29 augustus 2016 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2016 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Huurcontract spelers kan je zo terug halen Rami...
Ligt aan de genaakte afspraken. Meestal kan dat niet.
Brandje
 Brandje - maandag 29 augustus 2016 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 08:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je laatste zin, op basis van?
Mijn gevoel. Ik weet het, daar heb je geen kut aan. Overmars kan het zichzelf niet veroorloven om dit te verneuken. Dus komt goed.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 29 augustus 2016 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 05:24 schreef Eide het volgende:
Nog geen nieuws. Er zouden naast Ajax twee EPL degradatiekandidaat een bod hebben gedaan. Vis de Telegraaf wordt gemeld dat Ziyech vandaag in Amsterdam is om te praten met Ajax. Ajax en Twente liggen nog ver uit elkaar. Ajax heeft 8 miljoen geboden, Twente wil 14 miljoen. Beide clubs zitten ook wel in spagaat. Ajax heet A gezegd en zal nu ook Bij moeten zeggen. Twente heeft een transfer van Ziyech keihard nodig.
Zat er een prikmug op je kamer?
Haha lekker optijd je post!!
Brandje
 Brandje - maandag 29 augustus 2016 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 09:01 schreef Jaccio het volgende:
Ze zouden open staan voor een vertrek van Bazoer.

Zou ik een zeer domme actie vinden.
Vind ik ook maar als je als Bazoer zijnde zo snel het bijltje erbij neer gooit mag je ook bij jezelf te raden gaan.
Toch zie ik in Bazoer nog steeds een prima cvm of CV. We gaan het zien. Persoonlijk zie ik liever Gudelj gaan.
remco k
 remco k - maandag 29 augustus 2016 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 10:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vind ik ook maar als je als Bazoer zijnde zo snel het bijltje erbij neer gooit mag je ook bij jezelf te raden gaan.
Toch zie ik in Bazoer nog steeds een prima cvm of CV. We gaan het zien. Persoonlijk zie ik liever Gudelj gaan.
Die zie ik graag in het elftal blijven staan. Vond ik gister ook weer een van de beteren. Brengt toch echt iets dat de rest niet heeft met zijn fysiek, en is ook voetballend prima..
Brandje
 Brandje - maandag 29 augustus 2016 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 10:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Die zie ik graag in het elftal blijven staan. Vond ik gister ook weer een van de beteren. Brengt toch echt iets dat de rest niet heeft met zijn fysiek, en is ook voetballend prima..
Ach een wedstrijdje en als Ziyech komt gaat ie weer een linie terug en krijgen weer het hetzelfde te zien.
p111
 p111 - maandag 29 augustus 2016 - 11:16   quote  deeplink  
Bazoer is denk ik niet een van de makkelijkste was hij bij PSV al niet, en ik moet eerlijk zeggen dat hij de laatste maanden nou niet bepaald uitblinkt. Hij moet is leren een bal direct te spelen helaas is hem dat nog steeds niet gelukt waardoor ook door hem je geen snelheid in het spel krijgt.Wat mij betreft staat hij al een halfjaar stil ik zie geen progessie maar eerder een lichte terug val.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2016 door p111 --
Stanley
 Stanley - maandag 29 augustus 2016 - 11:25   quote  deeplink  
Mooi voorbeeld weer...

Ajax heeft geen interesse...
Week later wel...
Twente wil verkopen en geeft prijs aan..
Speler wil zelf graag naar Ajax....

en toch.... dagen van onderhandelen...???

Ik snap je Loetje....heb ook enige angst...
aan de andere kant... nu wederom achter het net vissen
is een duidelijk brevet van onvermogen...

weet iemand wie namens ajax de ondrrhandelingen voert?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 29 augustus 2016 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 11:25 schreef Stanley het volgende:
Mooi voorbeeld weer...

Ajax heeft geen interesse...
Week later wel...
Twente wil verkopen en geeft prijs aan..
Speler wil zelf graag naar Ajax....

en toch.... dagen van onderhandelen...???

Ik snap je Loetje....heb ook enige angst...
aan de andere kant... nu wederom achter het net vissen
is een duidelijk brevet van onvermogen...

weet iemand wie namens ajax de ondrrhandelingen voert?
Ik geloof dat Atuba dit mocht doen..
Brandje
 Brandje - maandag 29 augustus 2016 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 11:25 schreef Stanley het volgende:
Mooi voorbeeld weer...

Ajax heeft geen interesse...
Week later wel...
Twente wil verkopen en geeft prijs aan..
Speler wil zelf graag naar Ajax....

en toch.... dagen van onderhandelen...???

Ik snap je Loetje....heb ook enige angst...
aan de andere kant... nu wederom achter het net vissen
is een duidelijk brevet van onvermogen...

weet iemand wie namens ajax de ondrrhandelingen voert?
Overmars.
Scout2
 Scout2 - maandag 29 augustus 2016 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 09:19 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Moeten ze koste wat het kost behouden vind ik. Samen met Tete de enige in de selectie die ik als potentiële wereldtoper zie.
Zit in een dipje, maar dat en alles wat daarbij komt kijken hoort allemaal bij de leeftijd. Dat mag.
Dat is wat je krijgt als je alleen maar gasten van 16 en jonger ophaalt. Dan moet je hier ook goed mee kunnen dealen als club zijnde.

Verkoop Zinkgraven en verhuur vd Beek. Volgend jaar Schone weg, Gudelj weg en Klaassen waarschijnlijk en mooie transfer. Vd Beek terug, Nouri doorschuiven en de Jong bij de selectie halen.
Wat dacht je van younes ? Als die zo doorgaat gaat duitsland nog erg veel plezier aan hem beleven... verder moet tete aanvallend ontwikkelen, en bazoer moet nodig eens in de spiegel gaan kijken.. met zijn prut instelling.
Scout2
 Scout2 - maandag 29 augustus 2016 - 12:12   quote  deeplink  
Of van ajax kant evaluatie gesprekken voeten, en de spelers met hun hoofd op de waarheid drukken..al xal dat ook wel.gebeuren neem ik aan.
Scout2
 Scout2 - maandag 29 augustus 2016 - 12:15   quote  deeplink  
Ben bang dat.bazoer iets van het memphis virus heeft opgelopen, en daar is naar mijn weten niets meer aan te doen.. mits de speler het zelf niet inziet.
remco k
 remco k - maandag 29 augustus 2016 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 12:05 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Wat dacht je van younes ? Als die zo doorgaat gaat duitsland nog erg veel plezier aan hem beleven... verder moet tete aanvallend ontwikkelen, en bazoer moet nodig eens in de spiegel gaan kijken.. met zijn prut instelling.
Als Youness doorgaat zoals nu, dan gaat ie vanzelf op de bank komen.. Geen assists en geel goals tot nu toe.
remco k
 remco k - maandag 29 augustus 2016 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 12:15 schreef Scout2 het volgende:
Ben bang dat.bazoer iets van het memphis virus heeft opgelopen, en daar is naar mijn weten niets meer aan te doen.. mits de speler het zelf niet inziet.
Je kan het ook overdrijven.

Gewoon een jongen die teleurgesteld is..
Scout2
 Scout2 - maandag 29 augustus 2016 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 12:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Als Youness doorgaat zoals nu, dan gaat ie vanzelf op de bank komen.. Geen assists en geel goals tot nu toe.
Zit je met een blind doek voor te kijken ?
En als je zo gaat rekenen mag iedereen wel naar de bank. Behalve klaasen ..en die speelt top ?
Zijn assist komen nu elke keer net niet aan en dat ligt niet altijd aan younes.
Daarom zei ik ook als hij zoo doorgaat.. grapjas :)
Scout2
 Scout2 - maandag 29 augustus 2016 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 12:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kan het ook overdrijven.

Gewoon een jongen die teleurgesteld is..
Tsja .. teleurgesteld omdat hij 1x noet speelt
Hij zou teleurgesteld in zijn manier van spelen moeten zijn.
remco k
 remco k - maandag 29 augustus 2016 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 12:31 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Zit je met een blind doek voor te kijken ?
En als je zo gaat rekenen mag iedereen wel naar de bank. Behalve klaasen ..en die speelt top ?
Zijn assist komen nu elke keer net niet aan en dat ligt niet altijd aan younes.
Daarom zei ik ook als hij zoo doorgaat.. grapjas :)
Jazeker, het ziet er allemaal erg leuk uit wat Youness laat zien...

Youness geeft de bal bijna niet voor, dus het ligt wel degelijk aan hemzelf dat de voorzetten niet aankomen, hij geeft ze namelijk amper of niet.

Klaassen vind ik momenteel wel prima spelen ja..
remco k
 remco k - maandag 29 augustus 2016 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 12:32 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Tsja .. teleurgesteld omdat hij 1x noet speelt
Hij zou teleurgesteld in zijn manier van spelen moeten zijn.
En waar staat dat ie dat niet is dan?
Scout2
 Scout2 - maandag 29 augustus 2016 - 12:50   quote  deeplink  
Wat betreft younes verschillen wij van mening, tijd zal.het uitwijzen.
Klaasen ben ik met je eens.. speelt prima, mede komt dat ook door zijn doelpunten.
Bazoer,.. zijn houding vertelt mij genoeg hoop dat het verandert.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 29 augustus 2016 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 11:25 schreef Stanley het volgende:
Mooi voorbeeld weer...

Ajax heeft geen interesse...
Week later wel...
Twente wil verkopen en geeft prijs aan..
Speler wil zelf graag naar Ajax....

en toch.... dagen van onderhandelen...???

Ik snap je Loetje....heb ook enige angst...
aan de andere kant... nu wederom achter het net vissen
is een duidelijk brevet van onvermogen...

weet iemand wie namens ajax de ondrrhandelingen voert?
Ja rustig aan, ik ben er mee bezig!! Kalm nou maar Stan, mijn inktpatroon is leeg. Hopelijk morgen via ebay een nieuwe ontvangen. Heb geduld alsjeblieft! ;-)
p111
 p111 - maandag 29 augustus 2016 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 09:19 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Moeten ze koste wat het kost behouden vind ik. Samen met Tete de enige in de selectie die ik als potentiële wereldtoper zie.
Zit in een dipje, maar dat en alles wat daarbij komt kijken hoort allemaal bij de leeftijd. Dat mag.
Dat is wat je krijgt als je alleen maar gasten van 16 en jonger ophaalt. Dan moet je hier ook goed mee kunnen dealen als club zijnde.

Verkoop Zinkgraven en verhuur vd Beek. Volgend jaar Schone weg, Gudelj weg en Klaassen waarschijnlijk en mooie transfer. Vd Beek terug, Nouri doorschuiven en de Jong bij de selectie halen.
Ja zou kunnen maar ik zou Sinkgraven zeker niet verkopen evt een jaar verhuren heb nog steeds vertrouwen in hem.
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 29 augustus 2016 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 12:50 schreef Scout2 het volgende:
Wat betreft younes verschillen wij van mening, tijd zal.het uitwijzen.
Speelt Youness trouwens wel aan de goede kant? Ik las/hoorde laatst ergens een discussie over dat hij eigenlijk op rechts moet omdat hij ook rechts is? Dat hij daarom zoveel naar binnen trekt nu? Is ook wel een wapen, maar ook een gebrek als de tegenstander dat weet.
remco k
 remco k - maandag 29 augustus 2016 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 12:50 schreef Scout2 het volgende:
Wat betreft younes verschillen wij van mening, tijd zal.het uitwijzen.
Klaasen ben ik met je eens.. speelt prima, mede komt dat ook door zijn doelpunten.
Bazoer,.. zijn houding vertelt mij genoeg hoop dat het verandert.
Ik denk dat dit niet met een mening te maken heeft..

Ik ben namelijk fan van de speler. Maar op dit moment gewoon 0,0 rendement, dat is gewoon een feit en geen mening.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2016 - 13:24   quote  deeplink  
Swansea City mengt zich in strijd om Ziyech'

Facebook Twitter Google+
Geplaatst op
29 augustus 2016
Laatste update
29 augustus, 13:11
Lars Smook

ENSCHEDE - Ajax is bezig Hakim Ziyech los te weken bij FC Twente, maar Premier League-club Swansea City kan in de strijd om de Marokkaan spelbreker worden voor de Amsterdammers.
De naam van de club uit Wales zingt al langer rond in verband met een transfer van Ziyech. Na de pijnlijke uitschakeling voor de Champions League verliet Ajax het standpunt dat er in Amsterdam geen plaats was voor Ziyech.

Transfersom
Inmiddels is de aanvallende middenvelder persoonlijk rond. Het is nu aan Ajax om ook tot een akkoord te komen met FC Twente. FC Twente heeft in die onderhandelingen een troef gekregen om Ajax te dwingen ver te gaan. Swansea City heeft zich volgens Marokkaanse media gemeld in Enschede, waarbij wél de gevraagde afkoopsom wordt geboden....

Gaat hij aan ons neus voorbij vanwege Overmars omdat hij niet genoeg biedt, dan heeft hij het toch geprobeerd richting de supporters...waardeloos!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2016 door Jack Huntelaar --
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 29 augustus 2016 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 13:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Swansea City mengt zich in strijd om Ziyech'
Facebook Twitter Google+
Geplaatst op
29 augustus 2016
Laatste update
29 augustus, 13:11
Foto's 1 REAGEER
Hakim Ziyech in actie tijdens de voorbereiding op het seizoen.
Hakim Ziyech in actie tijdens de voorbereiding op het seizoen. Lars Smook
ENSCHEDE - Ajax is bezig Hakim Ziyech los te weken bij FC Twente, maar Premier League-club Swansea City kan in de strijd om de Marokkaan spelbreker worden voor de Amsterdammers.
De naam van de club uit Wales zingt al langer rond in verband met een transfer van Ziyech. Na de pijnlijke uitschakeling voor de Champions League verliet Ajax het standpunt dat er in Amsterdam geen plaats was voor Ziyech.

Transfersom
Inmiddels is de aanvallende middenvelder persoonlijk rond. Het is nu aan Ajax om ook tot een akkoord te komen met FC Twente. FC Twente heeft in die onderhandelingen een troef gekregen om Ajax te dwingen ver te gaan. Swansea City heeft zich volgens Marokkaanse media gemeld in Enschede, waarbij wél de gevraagde afkoopsom wordt geboden....

Gaat hij aan ons neus voorbij vanwege Overmars omdat hij niet genoeg biedt, dan heeft hij het toch geprobeerd richting de supporters...waardeloos!
Wilde er net wat over zeggen idd. Dit is dus het probleem wat je hebt met zulke last minute acties. Nu ligt het aan wat Ziyech zelf wil qua inkomsten etc. Swansea kan hem qua salaris veel meer bieden, de engelse competitie is ook sterker. Je staat nu in principe al 2 - 0 achter. Als ze hem niet binnen halen straks is het niet de schuld van Ziyech, maar puur van het extreem trage handelen van Ajax. Dit kan Overmars nog wel eens de kop kosten, want de achterban gaat dit echt niet pikken.
Jaccio
 Jaccio - maandag 29 augustus 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 13:22 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja zou kunnen maar ik zou Sinkgraven zeker niet verkopen evt een jaar verhuren heb nog steeds vertrouwen in hem.
Vind Sinkgraven een zeer goede speler. Ik denk alleen dat hij onderdoet voor alle jongens die we al hebben voor op zijn positie.
Zijn doorbraak zal dit seizoen niet zijn denk ik en ook hijzelf zal gewoon willen spelen en op een vertrek aansturen.

Denk ik.
p111
 p111 - maandag 29 augustus 2016 - 13:47   quote  deeplink  
Als de speler rond is met Ajax en hij al meerdere keren heeft aangegeven om zijn eigen weg te kiezen, dan gaat hij echt wel naar Ajax. Gewoon 10 bieden en geen cent meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2016 door p111 --
baco74
 baco74 - maandag 29 augustus 2016 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 13:22 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Speelt Youness trouwens wel aan de goede kant? Ik las/hoorde laatst ergens een discussie over dat hij eigenlijk op rechts moet omdat hij ook rechts is? Dat hij daarom zoveel naar binnen trekt nu? Is ook wel een wapen, maar ook een gebrek als de tegenstander dat weet.
Hij rendeert op links wel degelijk, maar de laatste 2 wedstrijden vond ik dat zijn tegenstanders zich zo opstelde dat het naar binnen dribbelen hem zo moeilijk mogelijk werd gemaakt.
En ja als je dan over een onzeker linkerbeen beschikt ga je niet buitenom om een voorzet vanaf de achterlijn te geven,terwijl die ruimte er wel degelijk was. Daarom zou ik hem wel eens aan de rechterkant willen zien, waardoor het veld breder benut wordt en je bij snelle balcirculatie de tegenstander behoorlijk kan laten lopen.

Ik vind elGhazi en Younes beide goede vleugelaanvallers alleen ze verschillen nog al.
Zo komt elGhazi veel minder naar binnen dan Younes, waardoor de voorhoede (incl. opgekomen middenvelders) te veel naar een kant trekken. Linker en rechtervleugel zouden op dezelfde manier moeten spelen. Ik snak naar strakke voorzetten vanaf de achterlijn die moeilijk te verdedigen zijn en hoop dat we met Taore/Dolberg de spitsen in huis hebben om die er in te knikken. Zoniet dan denk ik dat in zo'n situatie de afvallend bal, in aanvallend opzicht ook nog voor veel gevaar kan zorgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 13:30 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Wilde er net wat over zeggen idd. Dit is dus het probleem wat je hebt met zulke last minute acties. Nu ligt het aan wat Ziyech zelf wil qua inkomsten etc. Swansea kan hem qua salaris veel meer bieden, de engelse competitie is ook sterker. Je staat nu in principe al 2 - 0 achter. Als ze hem niet binnen halen straks is het niet de schuld van Ziyech, maar puur van het extreem trage handelen van Ajax. Dit kan Overmars nog wel eens de kop kosten, want de achterban gaat dit echt niet pikken.
Eens!
Peterhs
 Peterhs - maandag 29 augustus 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 13:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Swansea City mengt zich in strijd om Ziyech'
Go Swansea Go!! Please!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 augustus 2016 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2016 - 14:29 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Go Swansea Go!! Please!
Hahaha eens Peet....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: DEFINITIEF; Hakim Ziyech voor 11 miljoen naar Ajax!









0.0142111