BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is Dolberg waard?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - woensdag 09 november 2016 - 17:29   quote  deeplink  
Het begint.. is ook niet tegen te houden, helaas. Het mooie spelletje wordt wederom met de neus op de feiten gedrukt, interesse in Dolberg..

Is het slim om te vertrekken, of is het beter om nog 2-3 jaar te blijven? Is het mogelijk om nog te blijven, geld=geld, of je nu Dolberg heet of niet.

Contract tot 30 juni 2021. Superspits in wording. Klasse. Goede kop, laat zich niet snel gek maken. Net 19 jaar. Alles spreekt in zijn voordeel, en dus ook in dat van Ajax.

Ik zou als Ajax zijnde een prijskaartje van 75 miljoen om zijn nek hangen. Liever niet verkopen, maar als het dan toch moet...
HaDee
 HaDee - woensdag 09 november 2016 - 18:36   quote  deeplink  
Als Ajax nog 200 euro besteedt aan een paar voetbalschoenen waar hij niet steeds op uitglijdt heeft Dolberg echt alles in zijn mars om uit te groeien tot een sensatie. Dan klinkt 75 miljoen veel maar heb ik al wel bedragen gehoord voor andere spelers dat ik het nog een normaal bedrag ga vinden.
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 november 2016 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 18:36 schreef HaDee het volgende:
Als Ajax nog 200 euro besteedt aan een paar voetbalschoenen waar hij niet steeds op uitglijdt heeft Dolberg echt alles in zijn mars om uit te groeien tot een sensatie. Dan klinkt 75 miljoen veel maar heb ik al wel bedragen gehoord voor andere spelers dat ik het nog een normaal bedrag ga vinden.
zijn schoenen van zoals die van messi.. zal dus niet alleen aan de schoenen liggen anders viel messi ook zo vaak :P
Brandje
 Brandje - woensdag 09 november 2016 - 21:10   quote  deeplink  
Vorig jaar om deze tijd lulde iedereen zo over Bazoer en wat mindere mate over tete en kijk nu eens!! Je kan er dus gewoon geen klote van zeggen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 november 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 21:10 schreef Brandje het volgende:
Vorig jaar om deze tijd lulde iedereen zo over Bazoer en wat mindere mate over tete en kijk nu eens!! Je kan er dus gewoon geen klote van zeggen.
Helemaal eens!!!
hjf
 hjf - donderdag 10 november 2016 - 08:35   quote  deeplink  
Ik vind het erg voorbarig om aan Dolberg nu al een prijskaartje van € 75 mln om zijn nek te hangen. Er is nog nooit een speler uit de ED voor zo'n bedrag vertrokken, omdat onze competitie kwalitatief nu eenmaal lager staat aangeschreven. Ik denk dat deze jongen nog minimaal 2 jaar bij ons moet blijven en moet laten zien, dat hij veruit de beste van onze competitie is en in de europese wedstrijden zich laat gelden. En bovendien vraag ik mij af: wat moet je met € 75 mln als je al ruim € 100 mln op de bank hebt en je doet er geen kloot mee. Of pretenderen wij een spaarbank te zijn in plaats van een voetbalbolwerk.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 10 november 2016 - 16:39   quote  deeplink  
Zou wel lekker zijn, 75 miljoen.
Maar ik denk dat Ajax met 60 miljoen ook al zeer tevreden zal zijn.
Pietje
 Pietje - donderdag 10 november 2016 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 21:10 schreef Brandje het volgende:
Vorig jaar om deze tijd lulde iedereen zo over Bazoer en wat mindere mate over tete en kijk nu eens!! Je kan er dus gewoon geen klote van zeggen.
Je hebt helemaal gelijk.
hjf
 hjf - donderdag 10 november 2016 - 18:16   quote  deeplink  
Kunnen we Sanchez ook zeker voor 75 mln in de etalage zetten? Laten we eens 2 jaar het elftal bij elkaar houden en weer eens voor de titel gaan. Levert ook zo'n slordige € 30 mln op.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 10 november 2016 - 18:38   quote  deeplink  
Dat hangt af van het moment. 75 miljoen zijn prijzen die niet snel voor spelers uit Nederland zullen worden betaald. Ik denk dat wanneer je Dolberg verkoopt, je rond de 40 miljoen zult uitkomen. En dat is al een record in ons land.

Zijn ontwikkeling bepaalt de prijs. Wanneer hij aan het eind van het seizoen topscoorder is in ons land, dan is 40 miljoen haalbaar.

Ik denk dat hij zeker hierna nog wel een jaar zal blijven. Hangt ook af van zijn familie en zaakwaarnemer. Het mooie is dat er nu genoeg voorbeelden zijn van te vroeg naar het buitenland gaan.

Prijzen van spelers in landen als Engeland, Spanje en Duitsland liggen hoger op basis van het niveau van de competitie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 november 2016 door Bobby1972 --
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 11 november 2016 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2016 - 18:38 schreef Bobby1972 het volgende:
Dat hangt af van het moment. 75 miljoen zijn prijzen die niet snel voor spelers uit Nederland zullen worden betaald. Ik denk dat wanneer je Dolberg verkoopt, je rond de 40 miljoen zult uitkomen. En dat is al een record in ons land.

Zijn ontwikkeling bepaalt de prijs. Wanneer hij aan het eind van het seizoen topscoorder is in ons land, dan is 40 miljoen haalbaar.

Ik denk dat hij zeker hierna nog wel een jaar zal blijven. Hangt ook af van zijn familie en zaakwaarnemer. Het mooie is dat er nu genoeg voorbeelden zijn van te vroeg naar het buitenland gaan.

Prijzen van spelers in landen als Engeland, Spanje en Duitsland liggen hoger op basis van het niveau van de competitie.
Kijk, je hebt wel gelijk hierin, maar er loopt altijd wel een gekke olie ( baron / sjeik ) rond, die meer wil betalen dat de gewenste bedrag, alleen maar omdat die de speler graag wild hebben. Soms kom je dan wel eens 10 miljoen hoger uit dan wat je zelf gehoopt had.
Is ook lekker meegenomen.
Pietje
 Pietje - zondag 13 november 2016 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 17:29 schreef JOOD het volgende:
Het begint.. is ook niet tegen te houden, helaas. Het mooie spelletje wordt wederom met de neus op de feiten gedrukt, interesse in Dolberg..

Is het slim om te vertrekken, of is het beter om nog 2-3 jaar te blijven? Is het mogelijk om nog te blijven, geld=geld, of je nu Dolberg heet of niet.

Contract tot 30 juni 2021. Superspits in wording. Klasse. Goede kop, laat zich niet snel gek maken. Net 19 jaar. Alles spreekt in zijn voordeel, en dus ook in dat van Ajax.

Ik zou als Ajax zijnde een prijskaartje van 75 miljoen om zijn nek hangen. Liever niet verkopen, maar als het dan toch moet...
Een speler is "waard" wat de gek ervoor geeft! Ik hoop en verwacht, dat Kasper Dolberg en de mensen om hem heen, zoals zijn zaak waarnemer, verstandag genoeg zijn om Dolberg voorlopig nog een aantal jaren te laten "rijpen" bij Ajax. Leuk hoor, al die scouts op de tribunes, maar dat doet Ajax in feite zelf ook, wanneer zij een tip krijgen.

Ik vertrouw erop dat Kasper voldoende nuchter is en onder begeleiding van Dennis Bergkamp eerst alle facetten van een zeer goede spits eigen gaat maken. Een jongeman van net pas 19 jaar heeft nog heel veel te leren en het bestaat gewoonweg niet dat hij nu al is uitgeleerd. Stel dat hij nu al wordt weggeplukt door het "grootkapitaal", dan is het 100% zeker dat hij aldaar bankzitter of tribuneklant gaat worden, zoals bijvoorbeeld Martin Ødegaard is overkomen. Hij en zijn familie kozen nadrukkelijk wèl voor het geld.

Laat Kasper Dolberg de komende jaren maar lekker z'n wedstrijden spelen bij Ajax en zo (nog veel) beter en rijper gaat worden. Je doet immers geen speelervaring op bij een verblijf op de reservebank en/of de tribune. Het is alleen maar goed voor je portemonnee.
sebas1
 sebas1 - zondag 13 november 2016 - 19:38   quote  deeplink  
goud
Pietje
 Pietje - maandag 14 november 2016 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2016 - 19:38 schreef sebas1 het volgende:
goud
Haha. Leuk gevonden!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 14 november 2016 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2016 - 13:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Leuk gevonden!
Goldberg?
sebas1
 sebas1 - maandag 14 november 2016 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2016 - 18:37 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Goldberg?
hahahahahah
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 november 2016 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2016 - 18:37 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Goldberg?
Haha. Lol!
Eide
 Eide - dinsdag 15 november 2016 - 13:14   quote  deeplink  
Hehe, hoewel wat dat betreft Goalberg toch lekkerder bekt. :)
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 november 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2016 - 13:14 schreef Eide het volgende:
Hehe, hoewel wat dat betreft Goalberg toch lekkerder bekt. :)
Haha. Die is ook leuk en hopelijk erg toepasselijk!
JOOD
 JOOD - zondag 20 november 2016 - 19:04   quote  deeplink  
Na een dag als vandaag vraag ik me wederom hardop af of deze jongen nog houdbaar is voor Ajax.. Misschien barst het in de winterstop al los...
Eide
 Eide - zondag 20 november 2016 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 19:04 schreef JOOD het volgende:
Na een dag als vandaag vraag ik me wederom hardop af of deze jongen nog houdbaar is voor Ajax.. Misschien barst het in de winterstop al los...
Dat verwacht ik niet. Ik vrees eerder voor Sanchez, die speelt zo solide en volwassen. Maar er zal ongetwijfeld ook interesse komen voor Dolberg.
JOOD
 JOOD - zondag 20 november 2016 - 21:45   quote  deeplink  
Maar geen zorgen, zo stelt Dolberg. “Ik heb geen plannen om te vertrekken, ik blijf nog wel een tijdje bij Ajax. Ik zie mezelf de komende jaren hier spelen. Jaren, ja. Ik ben niet bezig met een vertrek. En ik voel me ook topfit, ik kan alle wedstrijden aan. Het voelt alsof mijn lichaam eraan gewend is geraakt om veel en op hoog niveau te spelen.”
nummer10
 nummer10 - zondag 20 november 2016 - 22:25   quote  deeplink  
dolberg is 19 en lijkt me een slimme jongen met de juiste mensen omzich heen.. die gaat niet zomaar vertrekken..
JOOD
 JOOD - zondag 20 november 2016 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 22:25 schreef nummer10 het volgende:
dolberg is 19 en lijkt me een slimme jongen met de juiste mensen omzich heen.. die gaat niet zomaar vertrekken..
Lijkt me ook, hij bevestigd het nu zelf. Maar wat nu als hij 3 miljoen per jaar kan gaan verdienen?
nummer10
 nummer10 - maandag 21 november 2016 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 22:40 schreef JOOD het volgende:

[..]

Lijkt me ook, hij bevestigd het nu zelf. Maar wat nu als hij 3 miljoen per jaar kan gaan verdienen?
vraag het me af... denk echt nog dat hij blijft... te nuchtere jongen LIJKT me.
PRO-JOHAN
 PRO-JOHAN - maandag 21 november 2016 - 01:54   quote  deeplink  
Nummer 10, zijn zaakwaarnemer is Jos Roossien dus dan weet je het wel....Dolberg is helaas onhoudbaar!
Scout2
 Scout2 - maandag 21 november 2016 - 02:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 01:54 schreef PRO-JOHAN het volgende:
Nummer 10, zijn zaakwaarnemer is Jos Roossien dus dan weet je het wel....Dolberg is helaas onhoudbaar!
Sinds 2011 en 3 post hehe... lange weg voor je avatar vriend ;)
remco k
 remco k - maandag 21 november 2016 - 07:55   quote  deeplink  
Hahahha.

Weten mensen inmiddels dat je zelf een avatar kan aanzetten?
nummer10
 nummer10 - maandag 21 november 2016 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 07:55 schreef remco k het volgende:
Hahahha.

Weten mensen inmiddels dat je zelf een avatar kan aanzetten?
hahha en wij jaren terug maar smeken...
Eide
 Eide - maandag 21 november 2016 - 09:44   quote  deeplink  
De grap is dat ik sindsdien ook nooit m'n avatar heb aangepast. :)
nummer10
 nummer10 - maandag 21 november 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 09:44 schreef Eide het volgende:
De grap is dat ik sindsdien ook nooit m'n avatar heb aangepast. :)
ik ook nog nooit...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 november 2016 - 10:49   quote  deeplink  
De clubs staan in de winterstop wel in de rij. Het kan namelijk niet zo zijn dat hij naar de concurrent gaat.
Lekker overbieden.

Ajax houd hem liever vast, in de zomer de contract verlengen, of eerder al. Salaris mag wel omhoog, staat nog op A-jeugd niveau
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 november 2016 - 17:53   quote  deeplink  
Hij blijft na dit seizoen nog 2 jaar en liefst 2,5 jaar en dan in de winter voor 50 tot 60 miljoen verkopen. Geef een salaris van 3 miljoen per jaar over 2 jaar. Goede deal, omdat Ajax niet meer makkelijk een contract kan bieden met daarin een doorverkoop clausule, zodat Kasper veel geld krijgt bij een top transfer. Met dank aan de overheid. Hij is tegen die tijd 22 jaar
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 november 2016 - 19:22   quote  deeplink  
Wat een bedragen en volgend jaar zit hij even in hetzelfde schuitje als Bazoer, Riedewald, El Ghazi of Tete en dan is het weer een ondankbare hond en weet ik wat voor termen nog meer!
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 22 november 2016 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 19:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een bedragen en volgend jaar zit hij even in hetzelfde schuitje als Bazoer, Riedewald, El Ghazi of Tete en dan is het weer een ondankbare hond en weet ik wat voor termen nog meer!
Ajax Warrior,

Wat is Dolberg waard, zo simpel als maar wat, waar Ajax hem voor wil verkopen.

En ik denk dat Dolberg zelf met een vervelende zaakwaarnemer, verstandig met zijn talent zal omgaan. Waarom? Deense mentaliteit en mocht het niet zo zijn, spreek me er dan maar over aan.
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2016 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 19:36 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ajax Warrior,

Wat is Dolberg waard, zo simpel als maar wat, waar Ajax hem voor wil verkopen.

En ik denk dat Dolberg zelf met een vervelende zaakwaarnemer, verstandig met zijn talent zal omgaan. Waarom? Deense mentaliteit en mocht het niet zo zijn, spreek me er dan maar over aan.
Nee, hij is dat waard waarvoor de koper hem maximaal wil ophalen..
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2016 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 19:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een bedragen en volgend jaar zit hij even in hetzelfde schuitje als Bazoer, Riedewald, El Ghazi of Tete en dan is het weer een ondankbare hond en weet ik wat voor termen nog meer!
Whahaha, jep inderdaad, kan alle vergelijkbare topics over Bazoer, Tete, Riedewald, Andersen, Fischer, Dijks, Ozbiliz, Ebecilio, Eriksen, VErtonghen, Alderweireld, Millik en Blind en ga zo maar door voor de geest halen..

Allemaal fantastische talenten, allemaal een dip, in die dip door de Ajax supporters helemaal met de grond gelijk gemaakt. Sommigen hebben het uiteindelijk gemaakt, sommigen zijn eerder weggegaan, sommigen zijn het net niet geworden.....
Geef die jongens toch gewoon een eerlijke kans man..
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 22 november 2016 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, hij is dat waard waarvoor de koper hem maximaal wil ophalen..
En dan bepaalt de verkoper nog steeds of de koop doorgaat en niet de koper.
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2016 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 20:17 schreef Ztjes het volgende:

[..]

En dan bepaalt de verkoper nog steeds of de koop doorgaat en niet de koper.
Zeker, maar dan is de waarde wel bepaald.. Want je kan wel denken dat ie meer waard is, als de kopende partij vind van niet, dan is het dus ook niet zo..
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 24 november 2016 - 16:08   quote  deeplink  
Dan gaan we toch naar de volgende koper, die wel meer betaald ! ! !
Kopers genoeg op de markt, die meer geld hebben.

Kijk maar bij de grootste 5 of 10 clubs van Europa waar het geld wel aanwezig is. Gewoon de volle pond betalen. Geen probleem voor hen, lijkt mij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 november 2016 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 19:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha, jep inderdaad, kan alle vergelijkbare topics over Bazoer, Tete, Riedewald, Andersen, Fischer, Dijks, Ozbiliz, Ebecilio, Eriksen, VErtonghen, Alderweireld, Millik en Blind en ga zo maar door voor de geest halen..

Allemaal fantastische talenten, allemaal een dip, in die dip door de Ajax supporters helemaal met de grond gelijk gemaakt. Sommigen hebben het uiteindelijk gemaakt, sommigen zijn eerder weggegaan, sommigen zijn het net niet geworden.....
Geef die jongens toch gewoon een eerlijke kans man..
Daarom!! Ik zie het nu ook met de jongens die op de bank zijn beland. Moet je eens lezen hoe er over deze gasten gesproken wordt!
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 november 2016 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 16:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daarom!! Ik zie het nu ook met de jongens die op de bank zijn beland. Moet je eens lezen hoe er over deze gasten gesproken wordt!
en terecht.. ze laten JOUWN ajax in de steek met hun gedrag.. en dan mag je kritiek hebben lijkt me.. niemand is groter dan ajax.. alleen denken hun van wel
remco k
 remco k - donderdag 24 november 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 17:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en terecht.. ze laten JOUWN ajax in de steek met hun gedrag.. en dan mag je kritiek hebben lijkt me.. niemand is groter dan ajax.. alleen denken hun van wel
En de trainer al zeker niet..

Over het algemeen zijn trainers korter bij een club dan spelers..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 november 2016 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 17:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en terecht.. ze laten JOUWN ajax in de steek met hun gedrag.. en dan mag je kritiek hebben lijkt me.. niemand is groter dan ajax.. alleen denken hun van wel
Hou toch op man! Welk gedrag? Het gedrag dat je in de krant leest? Of sta je zoals ik eerder vandaag vroeg elke dag langs het trainingsveld om je conclusies te maken? Deze jongens zijn teleurgesteld in het uitblijven van speeltijd. De media zit er nu bovenop en elke scheet die deze jongens geven wordt breed uitgemeten. Vervolgens heeft iedereen er een mening over! Geef die jongens de tijd om er mee om te gaan. Deze jongens krijgen echt niet elke dag mediatraining om hun teleurstelling te verbergen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 november 2016 - 18:17   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - donderdag 24 november 2016 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 18:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou toch op man! Welk gedrag? Het gedrag dat je in de krant leest? Of sta je zoals ik eerder vandaag vroeg elke dag langs het trainingsveld om je conclusies te maken? Deze jongens zijn teleurgesteld in het uitblijven van speeltijd. De media zit er nu bovenop en elke scheet die deze jongens geven wordt breed uitgemeten. Vervolgens heeft iedereen er een mening over! Geef die jongens de tijd om er mee om te gaan. Deze jongens krijgen echt niet elke dag mediatraining om hun teleurstelling te verbergen!
Volledig met je eens.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 november 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 18:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou toch op man! Welk gedrag? Het gedrag dat je in de krant leest? Of sta je zoals ik eerder vandaag vroeg elke dag langs het trainingsveld om je conclusies te maken? Deze jongens zijn teleurgesteld in het uitblijven van speeltijd. De media zit er nu bovenop en elke scheet die deze jongens geven wordt breed uitgemeten. Vervolgens heeft iedereen er een mening over! Geef die jongens de tijd om er mee om te gaan. Deze jongens krijgen echt niet elke dag mediatraining om hun teleurstelling te verbergen!
sta jij er om andersom het zelfde tedenken ? als ze zeggen dat ze teleurgesteld zijn PRIMA ! mag... maar dan ga je niet weglopen en lopen janken dat je weg wil.. laat staan dwars liggen...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 05 december 2016 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 19:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een bedragen en volgend jaar zit hij even in hetzelfde schuitje als Bazoer, Riedewald, El Ghazi of Tete en dan is het weer een ondankbare hond en weet ik wat voor termen nog meer!
Ik vind Bazoer nog steeds heel goed en afgelopen winter had Ajax hem voor 30m kunnen verkopen. Nu moeten ze het doen met de helft en het liefst zie ik hem nog niet gaan.

Dolberg vind ik toch anders, als je ziet wat hij doet, dan gaat hij het wel redden. Ik denk dat de aankomende weken lastig voor hem zal worden, omdat iedereen extra gemotiveerd is om tegen hem te spelen en dubbel gedekt wordt. Maar tegen een club als PSV en in de Europa league zal je zijn klasse gaan zien. Als een club met spoed een spits nodig heeft, dan leggen ze 35 tot 45m zo neer voor deze jongen. We zullen het zien

Ik vind nog steeds dat Tete moet spelen en niet Veldman

Riedewald moet lekker nog blijven en El ghazi moet nog verder groeien, maar ik heb ze niet afgeschreven.
Ajax30
 Ajax30 - maandag 05 december 2016 - 19:18   quote  deeplink  
Niet VERKOPEN. 80€ miljoen
remco k
 remco k - maandag 05 december 2016 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2016 - 18:50 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik vind Bazoer nog steeds heel goed en afgelopen winter had Ajax hem voor 30m kunnen verkopen. Nu moeten ze het doen met de helft en het liefst zie ik hem nog niet gaan.

Dolberg vind ik toch anders, als je ziet wat hij doet, dan gaat hij het wel redden. Ik denk dat de aankomende weken lastig voor hem zal worden, omdat iedereen extra gemotiveerd is om tegen hem te spelen en dubbel gedekt wordt. Maar tegen een club als PSV en in de Europa league zal je zijn klasse gaan zien. Als een club met spoed een spits nodig heeft, dan leggen ze 35 tot 45m zo neer voor deze jongen. We zullen het zien

Ik vind nog steeds dat Tete moet spelen en niet Veldman

Riedewald moet lekker nog blijven en El ghazi moet nog verder groeien, maar ik heb ze niet afgeschreven.
Toch ook Dolberg nu twee potjes op rij compleet onzichtbaar..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is Dolberg waard?









0.0092480