BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is Dolberg waard?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 05 december 2016 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2016 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch ook Dolberg nu twee potjes op rij compleet onzichtbaar..
word ook al 2 potjes in de reet gekropen of geschopt etc en tegen teams die met 8 man in de eigen 16 lopen..
remco k
 remco k - maandag 05 december 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2016 - 21:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

word ook al 2 potjes in de reet gekropen of geschopt etc en tegen teams die met 8 man in de eigen 16 lopen..
Groningen en Heerenveen wouden beiden voetballen op de momenten dat het kon. Die speelden niet met 8 man in de eigen zestien.

En de manier hoe ze hem bespeelden is nog niets vergeleken bij de grote competities. Daar moet ie maar aan wennen.

Die tijd krijgt ie van mij overigens. Maar nu wel al 2 potjes vrijwe onzichtbaar en amper aanspeelbaar.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 december 2016 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2016 - 22:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Groningen en Heerenveen wouden beiden voetballen op de momenten dat het kon. Die speelden niet met 8 man in de eigen zestien.

En de manier hoe ze hem bespeelden is nog niets vergeleken bij de grote competities. Daar moet ie maar aan wennen.

Die tijd krijgt ie van mij overigens. Maar nu wel al 2 potjes vrijwe onzichtbaar en amper aanspeelbaar.
en toch bij vlagen zie je het eraf spatten.. aanname rechts schot links in zoon korte ruimte.. en klopt moet die aanwennen..
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2016 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 07:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en toch bij vlagen zie je het eraf spatten.. aanname rechts schot links in zoon korte ruimte.. en klopt moet die aanwennen..
Zeker, en ik geloof ook heilig in die jongen.. Maar echt niet meer dan bij een Bazoer, Tete, El Ghazi, Riedewald, Nouri, vd Beek, Cerny en ga maar door..

Allemaal hele grote talenten, waarbij de een heel snel kwam en het een mooie tijd volhield. Maar allemaal vielen ze in een gat en kregen ze een dip..

Ook hij gaat die dip krijgen..
hjf
 hjf - dinsdag 06 december 2016 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2016 - 22:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Groningen en Heerenveen wouden beiden voetballen op de momenten dat het kon. Die speelden niet met 8 man in de eigen zestien.

En de manier hoe ze hem bespeelden is nog niets vergeleken bij de grote competities. Daar moet ie maar aan wennen.

Die tijd krijgt ie van mij overigens. Maar nu wel al 2 potjes vrijwe onzichtbaar en amper aanspeelbaar.
Dat is heel aardig van jou Remco, dat hij van jou die tijd krijgt. Ik hoop ook dat Bosz er zo over denkt.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 06 december 2016 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 08:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker, en ik geloof ook heilig in die jongen.. Maar echt niet meer dan bij een Bazoer, Tete, El Ghazi, Riedewald, Nouri, vd Beek, Cerny en ga maar door..

Allemaal hele grote talenten, waarbij de een heel snel kwam en het een mooie tijd volhield. Maar allemaal vielen ze in een gat en kregen ze een dip..

Ook hij gaat die dip krijgen..
Remco, Dolberg is zeker een meer talentvolle (Ajax) jeugdspeler, dan bovengenoemde talenten. Ik vergelijk ze ook op hun positie en niet omdat een spits nauw eenmaal meer aandacht krijgt. Hij heeft alles om te kunnen slagen, goede techniek, inzicht, fysiek, mentaliteit en een tomeloze inzet en daarna weet je het nooit .......

Het verschil tussen grote talenten in een dip/teleurstelling is er constant maximaal voor blijven gaan en de begeleiding door de technische staf en dan juist niet door de hoofdcoach, want zijn belang ligt vooral in de prestatie van het 1e team.

Een top talent/speler kan waardevol voor zijn team blijven ook al zit hij in een dip..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 10:53 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Remco, Dolberg is zeker een meer talentvolle (Ajax) jeugdspeler, dan bovengenoemde talenten. Ik vergelijk ze ook op hun positie en niet omdat een spits nauw eenmaal meer aandacht krijgt. Hij heeft alles om te kunnen slagen, goede techniek, inzicht, fysiek, mentaliteit en een tomeloze inzet en daarna weet je het nooit .......

Het verschil tussen grote talenten in een dip/teleurstelling is er constant maximaal voor blijven gaan en de begeleiding door de technische staf en dan juist niet door de hoofdcoach, want zijn belang ligt vooral in de prestatie van het 1e team.

Een top talent/speler kan waardevol voor zijn team blijven ook al zit hij in een dip..
Exact hetzelfde werd over al die talenten gezegd die ik opnoem..

Zelfde werd trouwens ook over Viktor Fischer gezegd..

Eerst zien dan geloven, ik zeg daarnaast niet dat hij het niet kan redden, maar feit is dat al deze talenten die het nu niet waar maken dezelfde toekomst voorspeld werd door velen..

Je laatste zin helemaal eens. Dolberg was de afgelopen 2 wedstrijden niet of amper van waarde voor Ajax..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2016 door remco k --
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 06 december 2016 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 13:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Exact hetzelfde werd over al die talenten gezegd die ik opnoem..

Zelfde werd trouwens ook over Viktor Fischer gezegd..

Eerst zien dan geloven, ik zeg daarnaast niet dat hij het niet kan redden, maar feit is dat al deze talenten die het nu niet waar maken dezelfde toekomst voorspeld werd door velen..

Je laatste zin helemaal eens. Dolberg was de afgelopen 2 wedstrijden niet of amper van waarde voor Ajax..
Sorry, maar niet door mij, heb het talenten gevonden en niet meer dan dat, dit is een van de weinige keren, dat ik me specifiek uitspreek.

Zie boven.

Niet helemaal mee eens. Zag wel zijn talent met bijv. een keer wegdraaien en dan net over schieten. Niet goed in de wedstrijd zitten, maar toch blijven sleuren (echt geen luie spits).

In mijn ogen in potentie een spits met de mogelijkheden als Marco van Basten, of hij het ooit wordt .....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2016 door Ztjes --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 06 december 2016 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2016 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch ook Dolberg nu twee potjes op rij compleet onzichtbaar..
Klopt, maar kijk hoe de tegenstanders gegroepeerd stonden, je kon hem niet aanspelen, daarbij houden ze serieus rekening met hem. Ik verwacht niet dat hij elke week de tegenstander gek maakt, want dan zijn we hem echt in de winter al kwijt.
Ik heb hem afgelopen wedstrijd ook wel leuke dingen zien doen en dit maakt hem ook weer sterker. HOe om te gaan tegen dubbele en korte mandekking, hoe maak je ruimte voor anderen als je zelf niet aangespeeld kan worden etc.
Eide
 Eide - dinsdag 06 december 2016 - 20:42   quote  deeplink  
Ik vond Dolberg tegen Heerenveen niet onzichtbaar. Hij was actief, bood zich veel aan, kreeg een enorme kans, schoot knap... maar zat behoorlijk in de tas bij St. Juste. Maar onzichtbaar was hij zeker niet.
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2016 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 20:05 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Klopt, maar kijk hoe de tegenstanders gegroepeerd stonden, je kon hem niet aanspelen, daarbij houden ze serieus rekening met hem. Ik verwacht niet dat hij elke week de tegenstander gek maakt, want dan zijn we hem echt in de winter al kwijt.
Ik heb hem afgelopen wedstrijd ook wel leuke dingen zien doen en dit maakt hem ook weer sterker. HOe om te gaan tegen dubbele en korte mandekking, hoe maak je ruimte voor anderen als je zelf niet aangespeeld kan worden etc.
Ik vond dat wel meevallen. Tegen Heerenveen heb je gelijk. Tegen Groningen had ie zat ruimte. Hij zocht gewoon te weinig diepte en bewoog alleen maar in de breedte. Hij maakte in mijn optiek juist geen ruimte voor andere.

En het geeft helemaal niet dat ie niet goed speelde. Zoals je al zegt leert ie ervan.

Maar ben erg benieuwd hoe het publiek dadelijk reageert als ie een pot of 8 niet scoort.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 december 2016 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond dat wel meevallen. Tegen Heerenveen heb je gelijk. Tegen Groningen had ie zat ruimte. Hij zocht gewoon te weinig diepte en bewoog alleen maar in de breedte. Hij maakte in mijn optiek juist geen ruimte voor andere.

En het geeft helemaal niet dat ie niet goed speelde. Zoals je al zegt leert ie ervan.

Maar ben erg benieuwd hoe het publiek dadelijk reageert als ie een pot of 8 niet scoort.
ben benieuwd hoe jij reageert als die dat niet doet.. idem voor klaasje en idem voor elghazi of cerny...
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2016 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 23:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ben benieuwd hoe jij reageert als die dat niet doet.. idem voor klaasje en idem voor elghazi of cerny...
Ik blij de talenten altijd steunen. En niet iedereen zal het redden, maar ik blijf ze steunen.

En ik reageer in de wedstrijden ook vanuit emotie, dus val vaak zat iemand aan tijdens een wedstrijd.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 03 januari 2017 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar ben erg benieuwd hoe het publiek dadelijk reageert als ie een pot of 8 niet scoort.
Hier wil ik even niet aan denken :) Tegen PSV had hij weer van waarde kunnen zijn, mits ze hem niet eruit hadden geschopt. Ik hoop dat hij fris gaat beginnen aan de tweede helft en hij nog veel doelpunten gaat maken
remco k
 remco k - dinsdag 03 januari 2017 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 18:06 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hier wil ik even niet aan denken :) Tegen PSV had hij weer van waarde kunnen zijn, mits ze hem niet eruit hadden geschopt. Ik hoop dat hij fris gaat beginnen aan de tweede helft en hij nog veel doelpunten gaat maken
Dat hoop ik ook. Maar veel meer nog hoop ik dat die spelers die kans ook eens echt krijgen ipv na drie matige wedstrijden meteen te worden afgeschreven.

Wij zijn niet meer Ajax de top club, we zitten momenteel nog een slag onder de middenmoot van europa. en het wordt tijd dat de supporters daar eens mee leren leven, dit is het nieuwe nu, deal with it..

Spelers als Sneijder en vd Vaart hebben ooit zelfs eens aangegeven dat de achterban van Ajax kritischer en meer druk bij spelers neerlegt dan in hun tijd bij Real MAdrid.. Dat kan toch nooit gezond zijn..
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 januari 2017 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 20:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook. Maar veel meer nog hoop ik dat die spelers die kans ook eens echt krijgen ipv na drie matige wedstrijden meteen te worden afgeschreven.

Wij zijn niet meer Ajax de top club, we zitten momenteel nog een slag onder de middenmoot van europa. en het wordt tijd dat de supporters daar eens mee leren leven, dit is het nieuwe nu, deal with it..

Spelers als Sneijder en vd Vaart hebben ooit zelfs eens aangegeven dat de achterban van Ajax kritischer en meer druk bij spelers neerlegt dan in hun tijd bij Real MAdrid.. Dat kan toch nooit gezond zijn..
de kans krijgen na 3 wedstrijden ?? dan moet je deboer nog aan het roer hebben.. 1 actie verkeerd en je stond ernaast.. 1 wedstrijd minder spelen en je stond er naast..
remco k
 remco k - woensdag 04 januari 2017 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 00:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de kans krijgen na 3 wedstrijden ?? dan moet je deboer nog aan het roer hebben.. 1 actie verkeerd en je stond ernaast.. 1 wedstrijd minder spelen en je stond er naast..
Hoe kom je daar nou bij man, de Boer was juist iemand die er op aangesproken werd dat ie spelers te lang liet staan..
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 januari 2017 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 08:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij man, de Boer was juist iemand die er op aangesproken werd dat ie spelers te lang liet staan..
ja zijn lievelingetjes... meepratertjes... en heb het over aanvallers geen middenvelders of verdedigers.. jongens met een actie hoefde maar 1 of 2 verkeerde acties temaken.. volledige vertrouwen kregen ze nooit een langere periode.. zelfs milik niet..
remco k
 remco k - woensdag 04 januari 2017 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 09:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja zijn lievelingetjes... meepratertjes... en heb het over aanvallers geen middenvelders of verdedigers.. jongens met een actie hoefde maar 1 of 2 verkeerde acties temaken.. volledige vertrouwen kregen ze nooit een langere periode.. zelfs milik niet..
Sorry, maar ik kan me er maar heel weinig opnoemen die niet gewoon langere tijd de kans hebben gekregen. Zels Sulejmani heeft onder de Boer een lange periode de kans gehad tot aan zijn blessure. Ook Millik heeft kansen zat gehad en ook vaker een periode, maar hij heeft uitsluitend zijn laatste periode bij Ajax echt wat laten zien, en toen heeft de Boer hem ook laten staan..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 04 januari 2017 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2017 - 20:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook. Maar veel meer nog hoop ik dat die spelers die kans ook eens echt krijgen ipv na drie matige wedstrijden meteen te worden afgeschreven.

Wij zijn niet meer Ajax de top club, we zitten momenteel nog een slag onder de middenmoot van europa. en het wordt tijd dat de supporters daar eens mee leren leven, dit is het nieuwe nu, deal with it..

Spelers als Sneijder en vd Vaart hebben ooit zelfs eens aangegeven dat de achterban van Ajax kritischer en meer druk bij spelers neerlegt dan in hun tijd bij Real MAdrid.. Dat kan toch nooit gezond zijn..
Tja een topclub zijn we niet meer en zullen we ook nooit meer worden in Europa, mits die chinesen alles wegkopen, waardoor iedereen het ook met b-klasse spelers het moeten doen en daar gaat het over 10 jaar wel heen.

Ik heb altijd een schurft hekel gehad aan mensen die hun spelers uitfluiten en ik snap dat echt niet. We zijn niet meer het Ajax van de jaren 70 of 95.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 04 januari 2017 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 09:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar ik kan me er maar heel weinig opnoemen die niet gewoon langere tijd de kans hebben gekregen. Zels Sulejmani heeft onder de Boer een lange periode de kans gehad tot aan zijn blessure. Ook Millik heeft kansen zat gehad en ook vaker een periode, maar hij heeft uitsluitend zijn laatste periode bij Ajax echt wat laten zien, en toen heeft de Boer hem ook laten staan..
Het is wel zo dat de Boer nooit echt vertrouwen heeft uitgesproken in Milik en dat hebben sommige jongens wel nodig. Maar er zijn meer coaches die daar slecht in zijn. People knowledge hebben de meeste niet en zeker als je jong bent heb je dat nodig. Iedere speler moet je anders benaderen om het beste eruit te kunnen halen.
Beenhakker was daar wel heel goed in en ook Hiddink kon dat.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 januari 2017 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 09:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar ik kan me er maar heel weinig opnoemen die niet gewoon langere tijd de kans hebben gekregen. Zels Sulejmani heeft onder de Boer een lange periode de kans gehad tot aan zijn blessure. Ook Millik heeft kansen zat gehad en ook vaker een periode, maar hij heeft uitsluitend zijn laatste periode bij Ajax echt wat laten zien, en toen heeft de Boer hem ook laten staan..
niet mee eens maar goed.. geeft niet..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 januari 2017 - 14:36   quote  deeplink  
3 miljoen???
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 januari 2017 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 14:36 schreef Ajax Warrior het volgende:
3 miljoen???
Hij mag er inderdaad wel weer een balletje in gaan schieten..
nummer10
 nummer10 - maandag 16 januari 2017 - 17:03   quote  deeplink  
hahah AW.. waarde neemt wel af nu ja.. misschien hadden ze die ook gelijk weer weg moeten doen :P
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 17 januari 2017 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 januari 2017 - 17:03 schreef nummer10 het volgende:
hahah AW.. waarde neemt wel af nu ja.. misschien hadden ze die ook gelijk weer weg moeten doen :P
Dat zeg ik niet, maar wat ik vanaf het begin al roep is dat de euforie wat getemperd mag worden. Ik zag bedragen voorbij komen die totaal niet met de werkelijkheid verbonden zijn. Dolberg is jong, zal nog niet elke wedstrijd de ster zijn, maar geef zo'n jongen eens wat tijd ipv direct over bedragen te praten en zo een label aan zo'n jongen te plakken.
remco k
 remco k - dinsdag 17 januari 2017 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2017 - 10:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar wat ik vanaf het begin al roep is dat de euforie wat getemperd mag worden. Ik zag bedragen voorbij komen die totaal niet met de werkelijkheid verbonden zijn. Dolberg is jong, zal nog niet elke wedstrijd de ster zijn, maar geef zo'n jongen eens wat tijd ipv direct over bedragen te praten en zo een label aan zo'n jongen te plakken.
Jup, en er waren er hier een aantal die riepen dat hij zo geweldig was dat ie die dip niet zou krijgen en dat ie totaal niet te vergelijken was met de andere jongens..

Nou, hij staat al weer een mooi poosje droog, en goed spelen doet ie de laatste 4 a 5 wedstrijden ook niet.. Hopelijk doorbreekt ie dat snel..
JOOD
 JOOD - dinsdag 17 januari 2017 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2017 - 10:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Jup, en er waren er hier een aantal die riepen dat hij zo geweldig was dat ie die dip niet zou krijgen en dat ie totaal niet te vergelijken was met de andere jongens..

Nou, hij staat al weer een mooi poosje droog, en goed spelen doet ie de laatste 4 a 5 wedstrijden ook niet.. Hopelijk doorbreekt ie dat snel..
Hij is een debutant. Al scoort ie het hele seizoen niet meer, heeft hij nog een geweldig jaar gedraaid.
Maar hij zal er echt nog wel een aantal inschieten verwacht ik.
remco k
 remco k - dinsdag 17 januari 2017 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2017 - 10:36 schreef JOOD het volgende:

[..]

Hij is een debutant. Al scoort ie het hele seizoen niet meer, heeft hij nog een geweldig jaar gedraaid.
Maar hij zal er echt nog wel een aantal inschieten verwacht ik.
Dat ben ik niet met je eens.

Als speler van het eerste elftal van Ajax wordt je afgerekend op je prestaties.

Als hij nu niets meer zou presteren heeft ie een goede eerste seizoenshelft gedraaid en een slechte tweede. Benoemen mag ook bij jonge spelers gewoon, zou ook raar zijn als dat niet zou mogen.

Enige dat ik me afvraag is hoe Ajax het gaat opvangen als hij niet presteerd de tweede helft van het seizoen..
JOOD
 JOOD - dinsdag 17 januari 2017 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2017 - 10:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens.

Als speler van het eerste elftal van Ajax wordt je afgerekend op je prestaties.

Als hij nu niets meer zou presteren heeft ie een goede eerste seizoenshelft gedraaid en een slechte tweede. Benoemen mag ook bij jonge spelers gewoon, zou ook raar zijn als dat niet zou mogen.

Enige dat ik me afvraag is hoe Ajax het gaat opvangen als hij niet presteerd de tweede helft van het seizoen..
Klopt wat je zegt. Ik bedoel dat hij een goed seizoen heeft gedraaid, ook al scoort hij niet meer de tweede seizoenshelft. Gemiddeld genomen heeft hij dan een goed seizoen gedraaid.

Goeie vraag. Milik weg = paniek. Dolberg vult het super in, maar kun je ook de rest van het seizoen op hem alleen bouwen? Is het te vroeg voor Huntelaar?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 januari 2017 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2017 - 12:04 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt wat je zegt. Ik bedoel dat hij een goed seizoen heeft gedraaid, ook al scoort hij niet meer de tweede seizoenshelft. Gemiddeld genomen heeft hij dan een goed seizoen gedraaid.

Goeie vraag. Milik weg = paniek. Dolberg vult het super in, maar kun je ook de rest van het seizoen op hem alleen bouwen? Is het te vroeg voor Huntelaar?
Huntelaar is geblesseerd aan zijn knie volgens mij. .
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 17 januari 2017 - 13:50   quote  deeplink  
Ik vind Dolberg nog steeds redelijk goed spelen ondanks dat hij niet scoort. Hij scoorde nog tegen Leipzich. Ik maak me niet zo druk daarover en zeker als Traore terug is, dan vliegen de ballen er weer in.
JOOD
 JOOD - dinsdag 17 januari 2017 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2017 - 12:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Huntelaar is geblesseerd aan zijn knie volgens mij. .
Nog wel, maar zit tegen zijn rentree aan geloof ik
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 januari 2017 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2017 - 14:04 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nog wel, maar zit tegen zijn rentree aan geloof ik
Helaas dan niet direct inzetbaar. Beter kUn je dan een fitte speler achter Dolberg hebben. Traore kan er ook mocht Ghazi blijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 januari 2017 door Hummel10 --
JOOD
 JOOD - woensdag 18 januari 2017 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2017 - 21:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Helaas dan niet direct inzetbaar. Beter kUn je dan een fitte speler achter Dolberg hebben. Traore kan er ook mocht Ghazi blijven.
Klopt. Maar dan moet je een links en rechtsbuiten aantrekken om op volle oorlogssterkte te blijven. En ik denk dat er weeer niemand komt. Duurt me weer veel te lang.

Als er weer niemand komt en we pissen weer langs het potje is het tijd om het hele bestuur eruit te gooien. Dan kun je dus echt spreken van wanbeleid.

Maargoed, ik hoop nog steeds op 1 of 2 goede versterkingen op de vleugels.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 januari 2017 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 - 00:01 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt. Maar dan moet je een links en rechtsbuiten aantrekken om op volle oorlogssterkte te blijven. En ik denk dat er weeer niemand komt. Duurt me weer veel te lang.

Als er weer niemand komt en we pissen weer langs het potje is het tijd om het hele bestuur eruit te gooien. Dan kun je dus echt spreken van wanbeleid.

Maargoed, ik hoop nog steeds op 1 of 2 goede versterkingen op de vleugels.
Hopen mag altijd.. Ze harken liever geld binnen. Middenveld verzwakt Door verkopen Bazoer en Gudelj. Aanval verzwakt zonder Traore en de vaak geblesseerde Cerny en Clement. Kluivert kun je er bij houden maar minsten 1 extra aanvaller is echt geen overbodige luxe.
JOOD
 JOOD - woensdag 18 januari 2017 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 - 07:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hopen mag altijd.. Ze harken liever geld binnen. Middenveld verzwakt Door verkopen Bazoer en Gudelj. Aanval verzwakt zonder Traore en de vaak geblesseerde Cerny en Clement. Kluivert kun je er bij houden maar minsten 1 extra aanvaller is echt geen overbodige luxe.
Jep, en wederom de meest mooie transfertargets en de dagen worden weken en weken worden.. oeps, transfermarkt gesloten. Weet je wat? We doen het met deze groep.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 januari 2017 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 - 07:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hopen mag altijd.. Ze harken liever geld binnen. Middenveld verzwakt Door verkopen Bazoer en Gudelj. Aanval verzwakt zonder Traore en de vaak geblesseerde Cerny en Clement. Kluivert kun je er bij houden maar minsten 1 extra aanvaller is echt geen overbodige luxe.
vind het middenveld nieet bepaald verzwakt.. door de verkoop van die 2 zijn spelers als nouri en vdbeek en riedewald opgeschoven in de orde.. niet bepaald een verzwakking eerlijk gezegt.. de aanval wel mee eens..
remco k
 remco k - woensdag 18 januari 2017 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 - 07:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hopen mag altijd.. Ze harken liever geld binnen. Middenveld verzwakt Door verkopen Bazoer en Gudelj. Aanval verzwakt zonder Traore en de vaak geblesseerde Cerny en Clement. Kluivert kun je er bij houden maar minsten 1 extra aanvaller is echt geen overbodige luxe.
Middenveld is niet verzwakt, daar zijn Nouri en vd Beek voor terug gekomen in de selectie die toch al hoger in de pikorde stonden, daar is slechts afscheid genomen van spelers die toch al niet voorkwamen in de plannen van Bosz.

Aanvallend is het zeker verzwakt als ook Ghazi vertrekt. Maar je hebt daar wel een talent voor terug gekregen in de vorm van Kluivert waar niemand rekening mee had gehouden, en natuurlijk kan je daar niet op bouwen, maar je hebt hem er wel bij.
Eide
 Eide - woensdag 18 januari 2017 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 - 07:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hopen mag altijd.. Ze harken liever geld binnen. Middenveld verzwakt Door verkopen Bazoer en Gudelj. Aanval verzwakt zonder Traore en de vaak geblesseerde Cerny en Clement. Kluivert kun je er bij houden maar minsten 1 extra aanvaller is echt geen overbodige luxe.
Middenveld verzwakt? Waar heb je het over? Bazoer en Gudelj speelden beide niet. Van de Beek en Nouri wel. Dan ben je dus niet verzwakt, je hebt twee overbodige spelers verkocht waardoor er meer ruimte komt in de selectie en in het salarishuis.

Ook in de jeugd, 1 middenvelder verkocht maar 2 talentvolle jongen binnen gehaald.

Alleen voorin, daar mag inderdaad nog wel een speler bijkomen, misschien wel 2 als El Ghazi wordt verkocht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2017 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 januari 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 - 10:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Middenveld is niet verzwakt, daar zijn Nouri en vd Beek voor terug gekomen in de selectie die toch al hoger in de pikorde stonden, daar is slechts afscheid genomen van spelers die toch al niet voorkwamen in de plannen van Bosz.

Aanvallend is het zeker verzwakt als ook Ghazi vertrekt. Maar je hebt daar wel een talent voor terug gekregen in de vorm van Kluivert waar niemand rekening mee had gehouden, en natuurlijk kan je daar niet op bouwen, maar je hebt hem er wel bij.
Selectie is echt wel zwakker geworden in de breedte of zijn Nouri en vd Beek gelijk al zoveel beter dan. Er wordt gejankt dat Bazoer te makkelijk en voor te weinig vertrokken is en dan is je selectie er niet zwakker door geworden? Schiet mij maar lek.

Gudelj en Bazoer waren in ieder geval meer ervaren dan vd Beek en Nouri. Dat ze niet in Bosz zijn plannen voorkomen is een heel ander verhaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2017 door Hummel10 --
Eide
 Eide - woensdag 18 januari 2017 - 13:47   quote  deeplink  
Wie janken er over Bazoer dan?

En de breedte is smaller geworden, maar niet zwakker. Dat is toch wel een beduidend onderscheid wat mij betreft.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 januari 2017 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 - 13:47 schreef Eide het volgende:
Wie janken er over Bazoer dan?

En de breedte is smaller geworden, maar niet zwakker. Dat is toch wel een beduidend onderscheid wat mij betreft.
Puur naar kwaliteiten en ervaring gekeken vind ik de selectie minder geworden. Of smaller Hoe je het wilt noemen. Krijg je nu paar blessures dan sta je echt met een piepjongeval elftal op het veld. Leuk als het loopt maar jeugd kan ook grilliger zijn.

Spelers als Westermann dat vind ik breedte. Gudelj mogelijk net. Bazoer niet maar dat is mijn mening.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 januari 2017 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2017 - 10:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Jup, en er waren er hier een aantal die riepen dat hij zo geweldig was dat ie die dip niet zou krijgen en dat ie totaal niet te vergelijken was met de andere jongens..

Nou, hij staat al weer een mooi poosje droog, en goed spelen doet ie de laatste 4 a 5 wedstrijden ook niet.. Hopelijk doorbreekt ie dat snel..
Klopt Remco, en natuurlijk hoop ik ook dat hij snel de negatieve spiraal doorbreekt. Ben benieuwd hoe snel de jonge Kluivert qua waarde naar de 30 miljoen gaat hier! ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 18 januari 2017 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 - 16:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt Remco, en natuurlijk hoop ik ook dat hij snel de negatieve spiraal doorbreekt. Ben benieuwd hoe snel de jonge Kluivert qua waarde naar de 30 miljoen gaat hier! ;-)
Uhm Kluivert, die is nu al 45miljoen waard :)
remco k
 remco k - woensdag 18 januari 2017 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 - 13:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Selectie is echt wel zwakker geworden in de breedte of zijn Nouri en vd Beek gelijk al zoveel beter dan. Er wordt gejankt dat Bazoer te makkelijk en voor te weinig vertrokken is en dan is je selectie er niet zwakker door geworden? Schiet mij maar lek.

Gudelj en Bazoer waren in ieder geval meer ervaren dan vd Beek en Nouri. Dat ze niet in Bosz zijn plannen voorkomen is een heel ander verhaal.
Voor Bosz zijn Vd Beek en Nouri nu beter dan Bazoer en Guldej. Wat ik daarvan vind is niet zo relevant. Je bent dus niet zwakker geworden maar sterker op dat vlak.
remco k
 remco k - woensdag 18 januari 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 - 16:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Puur naar kwaliteiten en ervaring gekeken vind ik de selectie minder geworden. Of smaller Hoe je het wilt noemen. Krijg je nu paar blessures dan sta je echt met een piepjongeval elftal op het veld. Leuk als het loopt maar jeugd kan ook grilliger zijn.

Spelers als Westermann dat vind ik breedte. Gudelj mogelijk net. Bazoer niet maar dat is mijn mening.
Hoezo ben je ineens piepjong als je een of twee blessure krijgt dan?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 januari 2017 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor Bosz zijn Vd Beek en Nouri nu beter dan Bazoer en Guldej. Wat ik daarvan vind is niet zo relevant. Je bent dus niet zwakker geworden maar sterker op dat vlak.
Voor Bosz dat wil toch niet zeggen dat die altijd juist zit? Bij een andere trainer hadden ze mogelijk gewoon nog gespeeld. Hoe kan je selectie sterker worden als er spelers vertrekken? Zo slecht waren Gudelj en Bazoer nou ook niet.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 januari 2017 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 - 19:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo ben je ineens piepjong als je een of twee blessure krijgt dan?
Een paar blessures zei ik dus niet 1 of 2.. Met Gudelj en Bazoer had je meer ervaring achter de hand dan met van de Beek en Nouri (die je ook al achter de hand had). Dus ja minder smaken en minder ervaren jongens. Dus in de breedte iets zwakker geworden(mening) dus als jij (jullie) vinden van niet. Ook prima
remco k
 remco k - donderdag 19 januari 2017 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 - 20:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Voor Bosz dat wil toch niet zeggen dat die altijd juist zit? Bij een andere trainer hadden ze mogelijk gewoon nog gespeeld. Hoe kan je selectie sterker worden als er spelers vertrekken? Zo slecht waren Gudelj en Bazoer nou ook niet.
Omdat er andere spelers zijn toegevoegd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is Dolberg waard?









0.0082590