BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is Dolberg waard?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 15 mei 2017 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 15:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach nee man, die schiet al twee seizoenen geen deuk in een pakje boter..

Mag van mij best komen, maar zal dan echte tweede viool spelen.
Wanneer je Dolberg nog een jaar behoudt dan heeft Huntelaar niks te zoeken bij Ajax. Omdat hij echt niet als stand-in wel gaan fungeren. Dan moet je hem ook niet meer willen halen vind ik.

Ik vind Huntelaar halen ook niet passen bij het huidige beleid. Mocht Ajax de EL winnen, dan heeft Ajax spelers als Dolberg meer te bieden. Dat is naast de sportieve voordelen ook nog eens veel extra geld dat binnen komt.

CL voorrondes spelen en CL poulefase direct spelen is een wereld van verschil. Wanneer je de EL wint, hebben de spelers langer vakantie. En Dolberg weet dan dat hij het komende seizoen CL speelt. En anders moet hij alweer vroeg er staan. Wanneer Dolberg in de finale beslissend is, kunnen er gekke dingen gebeuren en is de prijs hoger voor hem.

Ik denk dat voor zijn ontwikkeling Ajax hem volgend jaar alleen nog genoeg te bieden heeft. Acht de kans groter dat hij blijft.
JOOD
 JOOD - maandag 15 mei 2017 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 17:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Huntelaar raakt de afgelopen 2 seizoenen geen pepernoot, daarom wordt zijn contract niet verlengt. Die is nog niet een kwart zo goed als hij was. En is al zeker n niet beter als een Dolberg..

Overigens mist Dolberg amper kansen maar de mensen om hem heen, wel op blijven letten he..
Nou Remco, als er iemand critisch is op onze grote vrienden Traore en Youness ben ik het wel! Ongelofelijk dat ze alleen maar naar binnen snijden en de ruimtes voor Dolberg en de middenvelders opeten. Als ze dan ook nog productief zouden zijn.. maar nee. Neres rechts en Kluivert links volgend seizoen is een garantie voor meer en betere voorzetten naar onze nummer 9. Let op, Huntelaar zou meer met deze kansen doen dan Dolberg. Vaak staat Dolberg ook redelijk ongelukkig te voetballen he, vergeet dat niet. Huntelaar is een garantie voor doelpunten. Dolberg kan volgend jaar zomaar inzakken en toevallig dit seizoen pieken.
JOOD
 JOOD - maandag 15 mei 2017 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 18:15 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wanneer je Dolberg nog een jaar behoudt dan heeft Huntelaar niks te zoeken bij Ajax. Omdat hij echt niet als stand-in wel gaan fungeren. Dan moet je hem ook niet meer willen halen vind ik.

Ik vind Huntelaar halen ook niet passen bij het huidige beleid. Mocht Ajax de EL winnen, dan heeft Ajax spelers als Dolberg meer te bieden. Dat is naast de sportieve voordelen ook nog eens veel extra geld dat binnen komt.

CL voorrondes spelen en CL poulefase direct spelen is een wereld van verschil. Wanneer je de EL wint, hebben de spelers langer vakantie. En Dolberg weet dan dat hij het komende seizoen CL speelt. En anders moet hij alweer vroeg er staan. Wanneer Dolberg in de finale beslissend is, kunnen er gekke dingen gebeuren en is de prijs hoger voor hem.

Ik denk dat voor zijn ontwikkeling Ajax hem volgend jaar alleen nog genoeg te bieden heeft. Acht de kans groter dat hij blijft.
Of juist wel passen. Gratis, ervaring. Ik heb meer vertrouwen in Huntelaar dan in Heitinga en Westermann samen.

136 wedstrijden gespeeld voor Ajax en daarin 105! Doelpunten gemaakt.
20 wedstrijden voor Real Madrid, 8 doelpunten
30 wedstrijden Milan, 7 doelpunten
237 wedstrijden voor Shalke met daarin 126 doelpunten.

Let op, nogmaals, ik kraak Dolberg absoluut niet af. Tegendeel. Maar..

47 wedstrijden, 23 goals voor Ajax.
remco k
 remco k - maandag 15 mei 2017 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 18:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dolberg vind ik juist er goed in de afronding. Als ik dan zie hoeveel kansen Younes, Traore en Ziyech om zeep hebben geholpen laatste weken. En Europees gezien ook veel teveel. Dolberg is daarin veel beter.
Jup
remco k
 remco k - maandag 15 mei 2017 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 18:21 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nou Remco, als er iemand critisch is op onze grote vrienden Traore en Youness ben ik het wel! Ongelofelijk dat ze alleen maar naar binnen snijden en de ruimtes voor Dolberg en de middenvelders opeten. Als ze dan ook nog productief zouden zijn.. maar nee. Neres rechts en Kluivert links volgend seizoen is een garantie voor meer en betere voorzetten naar onze nummer 9. Let op, Huntelaar zou meer met deze kansen doen dan Dolberg. Vaak staat Dolberg ook redelijk ongelukkig te voetballen he, vergeet dat niet. Huntelaar is een garantie voor doelpunten. Dolberg kan volgend jaar zomaar inzakken en toevallig dit seizoen pieken.
Hoe kom je er toch bij dat Huntelaar een garantie is voor goals. Die schiet nogmaals al twee seizoenen geen deuk in een pakje boter.

Dolberg daarnaast ewoon 16 goals zonder aanvoer van de flanken. Die is op dit moment echt drie klassen beter dan Huntelaar.
remco k
 remco k - maandag 15 mei 2017 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 18:28 schreef JOOD het volgende:

[..]

Of juist wel passen. Gratis, ervaring. Ik heb meer vertrouwen in Huntelaar dan in Heitinga en Westermann samen.

136 wedstrijden gespeeld voor Ajax en daarin 105! Doelpunten gemaakt.
20 wedstrijden voor Real Madrid, 8 doelpunten
30 wedstrijden Milan, 7 doelpunten
237 wedstrijden voor Shalke met daarin 126 doelpunten.

Let op, nogmaals, ik kraak Dolberg absoluut niet af. Tegendeel. Maar..

47 wedstrijden, 23 goals voor Ajax.
De eerste keer dat Huntelaar 16 goals in een seizoen ed maakte was toen hij al 22 was. Daarnaast deed hij dat bij Heerenveen wat een stuk makkelijk is dan bij Ajax.

Daarnaast heeft Huntelaar in de totale afgelopen 5 jaar slechts 45 goals gemaakt. Waarvan de laatste twee jaar gezamenlijk slechts 14 totaal.
Op basis daarvan is Dolberg gewoon al een stuk beter dan de Huntelaar van dit moment.

Blijkbaar zie maar weinig Duits voetbal. Want hij bakt er weinig van.
JOOD
 JOOD - maandag 15 mei 2017 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kom je er toch bij dat Huntelaar een garantie is voor goals. Die schiet nogmaals al twee seizoenen geen deuk in een pakje boter.

Dolberg daarnaast ewoon 16 goals zonder aanvoer van de flanken. Die is op dit moment echt drie klassen beter dan Huntelaar.
Ok, daarin verschillen wij van mening.

Nogmaals Dolberg is supergoed en het beste zou zijn als hij nog 3-4 jaar bij ons voetbalt. Maar dat is niet reeel. Ideale opvolger op dit moment is Huntelaar, al denk ik dat Overmars meerdere namen op het schaduwlijstje heeft staan. Huntelaar heeft zich al lang bewezen.
JOOD
 JOOD - maandag 15 mei 2017 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

De eerste keer dat Huntelaar 16 goals in een seizoen ed maakte was toen hij al 22 was. Daarnaast deed hij dat bij Heerenveen wat een stuk makkelijk is dan bij Ajax.

Daarnaast heeft Huntelaar in de totale afgelopen 5 jaar slechts 45 goals gemaakt. Waarvan de laatste twee jaar gezamenlijk slechts 14 totaal.
Op basis daarvan is Dolberg gewoon al een stuk beter dan de Huntelaar van dit moment.

Blijkbaar zie maar weinig Duits voetbal. Want hij bakt er weinig van.
Iedere voetballer bewandeld een ander pad. Vandaar dat Dolberg op deze leeftijd ook duidelijk van de buitencategorie is. Maar, houdt hij dit vol?

Heb je gezien wat Kuyt voor invloed heeft gehad in 2 jaar tijd? Kuyt heeft de helft van de klasse en het talent van Huntelaar. Zijn komst zou een grote impact zijn voor NL.
Eide
 Eide - dinsdag 16 mei 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Dolberg ontvangt ook Johan Cruijff Prijs: 'In alle opzichten terechte winnaar'

Ajax-spits Kasper Dolberg is verkozen tot Talent van het Jaar, zo meldt De Telegraaf. De negentienjarige Deen krijgt als beloning voor zijn indrukwekkende debuutseizoen de Johan Cruijff Prijs uitgereikt. Bovendien mag hij op een locatie naar keuze een Cruyff Court laten aanleggen, zoals de traditie voorschrijft.

Juryvoorzitter Jordi Cruijff is lyrisch over de beloftevolle Deen. "Dolberg is in alle opzichten de terechte winnaar van de naar mijn vader vernoemde prijs. Hij is technisch goed, zowel individueel als voor het team, tactisch slim en hij wordt alleen maar beter. Daarnaast geeft hij nu al het goede voorbeeld. Als je zo jong bent en het gaat goed met je, dan gaan veel talenten zweven. Dolberg heeft daar geen last van gehad. In deze tijd van veel publiciteit en aandacht zie je dat niet vaak", aldus de zoon van Johan Cruijff.

Desondanks is Dolberg, onlangs ook al verkozen tot Ajax-talent van het jaar, niet helemaal tevreden over zijn eerste Eredivisie-seizoen. De Deense spits vindt dat hij dit seizoen meer had moeten scoren en constanter had moeten presteren.

Bron
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 mei 2017 - 16:20   quote  deeplink  
Laten we hopen dat hij nog even bij Ajax blijft ballen ook na dit seizoen en het zeizoen daarna. Ik ben toch een beetje bang, zeker nu hij een nieuwe zaakwaarnemer gaat gebruiken.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 mei 2017 - 16:52   quote  deeplink  
Op 16 mei 2016 heeft Dolberg zijn contract verlengd met 5 jaar? Ik snap nu dat hij zijn zaakwaarnemer opzij heeft geschoven. Hij zal niet echt een groot verdiener zijn bij Ajax en de vraag is zal Ajax zijn salaris aanpassen ondanks dat het niet lang geleden is vernieuwd?
JOOD
 JOOD - dinsdag 16 mei 2017 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2017 - 16:52 schreef Ajax we love you het volgende:
Op 16 mei 2016 heeft Dolberg zijn contract verlengd met 5 jaar? Ik snap nu dat hij zijn zaakwaarnemer opzij heeft geschoven. Hij zal niet echt een groot verdiener zijn bij Ajax en de vraag is zal Ajax zijn salaris aanpassen ondanks dat het niet lang geleden is vernieuwd?
Dat lijkt me wel. Als er een club schappelijk is is het Ajax wel toch? Kijk naar Schöne bijvoorbeeld. En Boilessen haha.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 mei 2017 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 mei 2017 - 18:41 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel. Als er een club schappelijk is is het Ajax wel toch? Kijk naar Schöne bijvoorbeeld. En Boilessen haha.
Hij heeft zelf voor 5 jaar getekend..
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 17 mei 2017 - 07:47   quote  deeplink  
Ik denk dat de buitenlandse clubs toch diep in de buidel moeten tasten om Dolberg weg te halen bi Ajax. Napoli werd ook eind April genoemd om hem weg te halen bij Ajax. Zelf hoop ik dat Dolberg blijft bij Ajax.
JOOD
 JOOD - woensdag 17 mei 2017 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 mei 2017 - 07:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij heeft zelf voor 5 jaar getekend..
Dan schiet zijn waarde ook weer omhoog he
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 17 mei 2017 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 mei 2017 - 07:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij heeft zelf voor 5 jaar getekend..
Klopt, maar als andere clubs komen en zeggen dat je 10x zoveel kan verdienen dan zal hij wel eerder weggaan. Ik denk ook dat het fair is dat de belangrijke spelers een bepaald salaris krijgen en dat er niet veel scheefgroei is. Onana zou voor het seizoen akkoord zijn gegaan met de eerste aanbieding van Ajax, maar nu gingen ze niet akkoord. Dat is natuurlijk hetzelfde voor Dolberg
JOOD
 JOOD - donderdag 29 juni 2017 - 20:31   quote  deeplink  
15 geboden, staat open voor een transfer. 2 hele dikke geruchten waar ik geen bal van geloof..

Maar als deze bal begint te rollen.....
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 juni 2017 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juni 2017 - 20:31 schreef JOOD het volgende:
15 geboden, staat open voor een transfer. 2 hele dikke geruchten waar ik geen bal van geloof..

Maar als deze bal begint te rollen.....
Zijn zaakwaarnemer zei al dat hij openstaat voor een transfer naar Rome. Roma toont interesse nou dan zal er vast iets aan de hand zijn. 20 miljoen vraagprijs hmm hopelijk inderdaad maar een gerucht.
Eide
 Eide - donderdag 29 juni 2017 - 20:51   quote  deeplink  
De zaakwaarnemer die Dolberg, naar eigen zeggen, 2 maanden geleden aan de kant heeft gezet. Ik zou dit rustig met een korrel of 38 zout nemen.
JOOD
 JOOD - donderdag 29 juni 2017 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juni 2017 - 20:51 schreef Eide het volgende:
De zaakwaarnemer die Dolberg, naar eigen zeggen, 2 maanden geleden aan de kant heeft gezet. Ik zou dit rustig met een korrel of 38 zout nemen.
Zeker, zeker. Maar je weet het, when the shit hits the fan...

Transfer van Milik is daarvan nog wel de mooiste. Ieder van ons lachtte heel hard in zijn vuistje. Had nog niks laten zien en er wordt 34! Miljoen voor hem betaald.

Stel dat de topclubs nu wakker worden en als een malle gaan informeren en bieden? Puur om het grootste talent van Europa niet mis te lopen.. 20-30-40 miljoen. Wat een fucking hoop geld voor een speler die nog maar heel eventjes in de Eredivisie speelt.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 30 juni 2017 - 07:24   quote  deeplink  
Wat Dolberg waard is?
Iniedergeval meer dan de 15 die Roma wilt betalen en meer dan de 20 die Ajax zou verlangen
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 30 juni 2017 - 08:23   quote  deeplink  
Ajax moet toch wel ( minimaal ) beginnen met 30 miljoen.
Ajax moet zich veel harder opstellen tegen al deze rijke clubs.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 30 juni 2017 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juni 2017 - 08:23 schreef Onze Ajax het volgende:
Ajax moet toch wel ( minimaal ) beginnen met 30 miljoen.
Ajax moet zich veel harder opstellen tegen al deze rijke clubs.
Dolberg moet gewoon 50m opleveren op dit moment, dan mogen ze hem ophalen. 20m is echt veel te laag
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 30 juni 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juni 2017 - 10:24 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dolberg moet gewoon 50m opleveren op dit moment, dan mogen ze hem ophalen. 20m is echt veel te laag
Volledig mee eens. Voor minder dan 50 mogen ze niet eens komen praten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 05 juli 2017 - 01:04   quote  deeplink  
Ik geloof ook niet dat Ajax Dolberg voor 20 laten gaan.

Millik verkopen voor 31 terwijl hij niet eens geweldig presteerde bij Ajax.

Dan Dolberg verkopen voor 10 miljoen minder. Haha.

Eigenlijk zou niemand zulke berichten moeten lezen, dan stoppen ze wel met zulke onzin te plaatsen.

Sorry maar dit is toch gewoon lachwekkend. Slotje op de websites die dat poste

Dolberg is gewoon niet te koop. Anders wel gewoon 115 miljoen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 juli 2017 - 11:57   quote  deeplink  
terecht dat Dolberg die zaakwaarnemenr aan de kant zet. Hij heeft een contract tot 2018 met Dolberg, dus wil nog even snel cashen voordat Dolberg naar een ander gaat. Laten we hopen dat de nieuwe zaakwaarnemer niet die Maniakola wordt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 juli 2017 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2017 - 01:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik geloof ook niet dat Ajax Dolberg voor 20 laten gaan.

Millik verkopen voor 31 terwijl hij niet eens geweldig presteerde bij Ajax.

Dan Dolberg verkopen voor 10 miljoen minder. Haha.

Eigenlijk zou niemand zulke berichten moeten lezen, dan stoppen ze wel met zulke onzin te plaatsen.

Sorry maar dit is toch gewoon lachwekkend. Slotje op de websites die dat poste

Dolberg is gewoon niet te koop. Anders wel gewoon 115 miljoen.
Wat is er onzin aan? Milik speelde in totaal 76 wedstrijden voor Ajax waarin hij 46 keer doel trof. Dolberg speelde 48 wedstrijden waarin hij 23 keer doel trof. Daarnaast is Milik Pools international en speelde hij kort daarvoor een goed EK waardoor de waarde omhoog ging. Dolberg is ook international maar speelde pas 3 wedstrijden voor het grote Denemarken.

Overigens afgelopen seizoen genoeg wedstrijden gezien waarin Dolberg enorm door het ijs zakte.

Het hele voetbal bestaat uit hypen van spelers. Daar worden vervolgens door mensen een prijskaartje aan gehangen en iedereen denkt vervolgens dat hij het ook daadwerkelijk waard is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 juli 2017 - 12:51   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juli 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:53   quote  deeplink  
Vinden we hem allemaal nog steeds 30 miljoen waard???
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Vinden we hem allemaal nog steeds 30 miljoen waard???
Doe er maar 29,9 miljoen vanaf.
bahbah
 bahbah - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:13   quote  deeplink  
reagerend puur op de topic:300.000
remco k
 remco k - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Vinden we hem allemaal nog steeds 30 miljoen waard???
Ik wel. Zou niet weten waarom niet. Ik laat spelers niet zo snel vallen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik wel. Zou niet weten waarom niet. Ik laat spelers niet zo snel vallen.
Sorry Remco, ik laat niemand vallen. Heb vanaf het begin geroepen dat de bedragen die over hem werden geroepen onrealistisch waren. Zeker omdat hij pas een paar wedstrijden goede balde. Sindsdien is hij echter keihard achteruit gegaan. Voetballend valt hij amper meer op. Hij komt ook amper meer in zijn spel. Ik zou het logischer vinden hem even in de luwte opnieuw te laten zoeken naar zijn vorm.
remco k
 remco k - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry Remco, ik laat niemand vallen. Heb vanaf het begin geroepen dat de bedragen die over hem werden geroepen onrealistisch waren. Zeker omdat hij pas een paar wedstrijden goede balde. Sindsdien is hij echter keihard achteruit gegaan. Voetballend valt hij amper meer op. Hij komt ook amper meer in zijn spel. Ik zou het logischer vinden hem even in de luwte opnieuw te laten zoeken naar zijn vorm.
Ach ja. Mbappe heeft net zo veel gepresteerd en die zou miljoen waard zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja. Mbappe heeft net zo veel gepresteerd en die zou miljoen waard zijn.
Tja zoals eerder geschreven zie je aan alles dus dat de voetbalwereld zichzelf kapot maakt! Hopelijk stapt er eens iemand op die zegt: "tot hier en niet verder!!".
remco k
 remco k - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja zoals eerder geschreven zie je aan alles dus dat de voetbalwereld zichzelf kapot maakt! Hopelijk stapt er eens iemand op die zegt: "tot hier en niet verder!!".
Een utopie kerel. Dat gaat helaas nooit gebeuren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Een utopie kerel. Dat gaat helaas nooit gebeuren.
Dan hoop ik dat die luchtbel waarin ze nu zitten vanzelf kapot knalt!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:56   quote  deeplink  
verdomd weinig nog..
Kromme
 Kromme - maandag 14 augustus 2017 - 14:27   quote  deeplink  
Dolberg is op dit moment niks meer waard. Je bent zo goed als je laatste wedstrijden. En dan blijft er dus bitter weinig over. Dat is overigens de schuld van Ajax zelf. Hij is te snel op het schild gehesen, en er is nooit goed nagedacht over zijn ontwikkeling. Men dacht dat hij er al was. En dan verslapt de aandacht voor zo'n jongen.

Ik denk trouwens dat Huntelaar een andere rol moet hebben dan invaller. Je moet hem gewoon in de basis opstellen en Dolberg vertellen dat hij goed naar Klaasie moet kijken. Daar kan hij een hoop van leren. En Ajeax moet eens af van dat systeem waarin de spits goed moet kunnen voetballen. Daar heb je dus geen klote aan, dat blijkt nu maar weer eens.
aaadjuh
 aaadjuh - maandag 14 augustus 2017 - 14:52   quote  deeplink  
Dolberg is waard wat een gek ervoor geeft.
Er is volgens mij geen pijl meer op te trekken hoeveel voetballers waard zijn.

Tete ging voor 4/5 miljoen ? Ik dacht altijd dat Tete meer waard was
aaadjuh
 aaadjuh - maandag 14 augustus 2017 - 14:53   quote  deeplink  
Ik vond daarentegen Milik geen 32 waard, maar ja
Loetje
 Loetje - maandag 14 augustus 2017 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja zoals eerder geschreven zie je aan alles dus dat de voetbalwereld zichzelf kapot maakt! Hopelijk stapt er eens iemand op die zegt: "tot hier en niet verder!!".
Dat hoopt iedereen. Maar zelfs de FIFA wil niet anders. Daar geilen ze op geld. Dit gaat nooit keer veranderen en zal enkel nog veel erger worden.
JOOD
 JOOD - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:57   quote  deeplink  
Bosz is duidelijk. Dortmund zal ook zeker niet de enige gegadigde zijn. Let the bidding war begin!

Lijkt me prima om hem te verkopen. Waarom?

- Huntelaar is op dit moment beter.
- Sierhuis en Cassiera verdienen ook een kans.
- Een bedrag tussen 30-60 miljoen krijg je nooit meer voor hem.
- Dit seizoen is toch al kapot, wat dat betreft kan overal de bezem door.
- En als laatste, ze krijgen er geld voor.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 20:59   quote  deeplink  
Een ding is zeker, tegen het grote geld kunnen wij niet op
bahbah
 bahbah - zaterdag 26 augustus 2017 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 20:57 schreef JOOD het volgende:
Bosz is duidelijk. Dortmund zal ook zeker niet de enige gegadigde zijn. Let the bidding war begin!

Lijkt me prima om hem te verkopen. Waarom?

- Huntelaar is op dit moment beter.
- Sierhuis en Cassiera verdienen ook een kans.
- Een bedrag tussen 30-60 miljoen krijg je nooit meer voor hem.
- Dit seizoen is toch al kapot, wat dat betreft kan overal de bezem door.
- En als laatste, ze krijgen er geld voor.
Helemaal met je eens!!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 20:59 schreef Loetje het volgende:
Een ding is zeker, tegen het grote geld kunnen wij niet op
eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is Dolberg waard?









0.0131740