BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is Dolberg waard?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 19 januari 2017 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2017 - 20:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Een paar blessures zei ik dus niet 1 of 2.. Met Gudelj en Bazoer had je meer ervaring achter de hand dan met van de Beek en Nouri (die je ook al achter de hand had). Dus ja minder smaken en minder ervaren jongens. Dus in de breedte iets zwakker geworden(mening) dus als jij (jullie) vinden van niet. Ook prima
En sinds wanneer hebben we ineens soms 3 of meer blessures tegelijk?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 januari 2017 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2017 - 18:03 schreef remco k het volgende:

[..]

En sinds wanneer hebben we ineens soms 3 of meer blessures tegelijk?
2 of 3 is gewoon reëel hoor.. Ik hoop dat wel in ieder geval niet te lang terug hoeven te vallen op jonge jongens. Voorin zie je het ook al gebeuren met Dolberg en Kluivert. Dolberg bewijst ook dat jonge jongens iets wisselvalliger zijn.

Maar goed we gaan het meemaken rest van het seizoen en inderdaade misschien valt het wel mee.
Gudelj maakt me ook bar weinig uit, Bazoer is nog enigszins jammer. In de breedte vind ik dat je daarmee zwakker bent. Los van de keuze trainer. Mijn mening prima als je het daar niet mee eens bent.
Eide
 Eide - zaterdag 21 januari 2017 - 13:55   quote  deeplink  
Dat vind ik geen raar aantal geblesseerden.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 januari 2017 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 13:55 schreef Eide het volgende:
Dat vind ik geen raar aantal geblesseerden.
Hopelijk gebeurt het niet maar als je Ziyech en Klaassen tegelijk een langere blessure oplopen heb je nu wel een probleem. Maar goed we gaan er maar even niet vanuit.
Eide
 Eide - zaterdag 21 januari 2017 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 14:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hopelijk gebeurt het niet maar als je Ziyech en Klaassen tegelijk een langere blessure oplopen heb je nu wel een probleem. Maar goed we gaan er maar even niet vanuit.
Tja, dat klopt maar dan noem je ook de 2 beste voetballers van het elftal.
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2017 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 10:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

2 of 3 is gewoon reëel hoor.. Ik hoop dat wel in ieder geval niet te lang terug hoeven te vallen op jonge jongens. Voorin zie je het ook al gebeuren met Dolberg en Kluivert. Dolberg bewijst ook dat jonge jongens iets wisselvalliger zijn.

Maar goed we gaan het meemaken rest van het seizoen en inderdaade misschien valt het wel mee.
Gudelj maakt me ook bar weinig uit, Bazoer is nog enigszins jammer. In de breedte vind ik dat je daarmee zwakker bent. Los van de keuze trainer. Mijn mening prima als je het daar niet mee eens bent.
Nou sorry maar dat gebeurt echt zelden.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 januari 2017 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou sorry maar dat gebeurt echt zelden.
zelden dat er 2 a 3 geblesseerden zijn ..???
Eide
 Eide - zaterdag 21 januari 2017 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou sorry maar dat gebeurt echt zelden.
Zo te zien heeft vrijwel elke Eredivisieploeg er ten minste 3, en misschien wel meer.
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2017 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Volgens mij valt het wel mee met de basis spelers. Maar het zijn er meer dan ik dacht.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 januari 2017 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij valt het wel mee met de basis spelers. Maar het zijn er meer dan ik dacht.
bij ajax valt het toch ook mee qua basis spelers ? is wel eens anders geweest...
Eide
 Eide - zaterdag 21 januari 2017 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij valt het wel mee met de basis spelers. Maar het zijn er meer dan ik dacht.
Bij Ajax toch ook? Er zit geen enkele basisspeler bij. Bovendien zijn het allemaal korte blessures.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 januari 2017 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 15:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja, dat klopt maar dan noem je ook de 2 beste voetballers van het elftal.
Klopt maar ging er meer om dat ik dan meer vertrouwen had dat Gudelj of Bazoer dat moest opvangen of je een aantal wedstrijden terug moet vallen op vd Beek en Nouri.

Daarom vond ik dat je in breedte minder geworden bent. Los van de keuze van Bosz maar in het algemeen. Niet dat het zal gebeuren maar een scenario geschetst.
remco k
 remco k - zaterdag 21 januari 2017 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 21:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Bij Ajax toch ook? Er zit geen enkele basisspeler bij. Bovendien zijn het allemaal korte blessures.
Daarom zeg ik ook dat het amper voorkomt dat je drie basis spelers mist door blessures.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 januari 2017 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2017 - 22:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat het amper voorkomt dat je drie basis spelers mist door blessures.
3 basis is inderdaad veel en zal toevallig zijn als het ook je drie middenvelders zijn en dan ook nog eens voor langere periode. Ondenkbaar is het nooit. Ik hadden dan liever op meer ervaren speler teruggevallen dus daarom vind ik dat je in breedte minder bent geworden.

En jij niet prima..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2017 door Hummel10 --
Loetje
 Loetje - zondag 22 januari 2017 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2017 - 10:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Jup, en er waren er hier een aantal die riepen dat hij zo geweldig was dat ie die dip niet zou krijgen en dat ie totaal niet te vergelijken was met de andere jongens..

Nou, hij staat al weer een mooi poosje droog, en goed spelen doet ie de laatste 4 a 5 wedstrijden ook niet.. Hopelijk doorbreekt ie dat snel..
Dat was echt ongelooflijk inderdaad in het begin. Wij zeiden ook meteen dat hij een mindere fase zou gaan krijgen. Hij heeft het moeilijk en nu heeft hij ook het vertrouwen nodig.
nummer10
 nummer10 - zondag 22 januari 2017 - 13:32   quote  deeplink  
klopt.. maar wij doelpunten.. dus uiteindelijk houd het op.. zie toch graag een echte spits erbij komen.. want wat zit erachter ?
hjf
 hjf - zondag 22 januari 2017 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 12:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat was echt ongelooflijk inderdaad in het begin. Wij zeiden ook meteen dat hij een mindere fase zou gaan krijgen. Hij heeft het moeilijk en nu heeft hij ook het vertrouwen nodig.
Dus laten staan. Dan komen de doelpunten vanzelf weer zijn kant op vallen.
Eide
 Eide - zondag 22 januari 2017 - 15:00   quote  deeplink  
Weet je wat het is. Jonge jongens debuteren op momenten waar ze geweldig in vorm zijn. Daarna volgt altijd wel een moment waarin het minder makkelijk gaat. Dat heeft Dolberg nu en dat gaat Kluivert ook nog krijgen. Gewoon rust en vertrouwen geven. De goals van Dolberg komen echt wel weer.
hjf
 hjf - zondag 22 januari 2017 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 15:00 schreef Eide het volgende:
Weet je wat het is. Jonge jongens debuteren op momenten waar ze geweldig in vorm zijn. Daarna volgt altijd wel een moment waarin het minder makkelijk gaat. Dat heeft Dolberg nu en dat gaat Kluivert ook nog krijgen. Gewoon rust en vertrouwen geven. De goals van Dolberg komen echt wel weer.
Zo te lezen zijn we het eens Eide.
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2017 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 13:32 schreef nummer10 het volgende:
klopt.. maar wij doelpunten.. dus uiteindelijk houd het op.. zie toch graag een echte spits erbij komen.. want wat zit erachter ?
Hahahha. En meneer wil weer wat anders.
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2017 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 15:00 schreef Eide het volgende:
Weet je wat het is. Jonge jongens debuteren op momenten waar ze geweldig in vorm zijn. Daarna volgt altijd wel een moment waarin het minder makkelijk gaat. Dat heeft Dolberg nu en dat gaat Kluivert ook nog krijgen. Gewoon rust en vertrouwen geven. De goals van Dolberg komen echt wel weer.
Zo simpel is het inderdaad. En Bosz laat hem wel staan. Dat siert hem.
nummer10
 nummer10 - zondag 22 januari 2017 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 15:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahha. En meneer wil weer wat anders.
klopt als backup.. aangezien dolberg er op dit moment niet veel van bakt en je verder geen echte opties hebt..
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2017 - 16:48   quote  deeplink  
Traore is gehaald als de spits. Moet die maar eens een keer gaan doen waar die voor betaald wordt.
nummer10
 nummer10 - zondag 22 januari 2017 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 16:48 schreef remco k het volgende:
Traore is gehaald als de spits. Moet die maar eens een keer gaan doen waar die voor betaald wordt.
doelpunten maken.. ja deed die al.. kan je nie van elke speler zeggen die al jaren meelopen bij ajax
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 januari 2017 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 15:00 schreef Eide het volgende:
Weet je wat het is. Jonge jongens debuteren op momenten waar ze geweldig in vorm zijn. Daarna volgt altijd wel een moment waarin het minder makkelijk gaat. Dat heeft Dolberg nu en dat gaat Kluivert ook nog krijgen. Gewoon rust en vertrouwen geven. De goals van Dolberg komen echt wel weer.
Klopt het stanaard dipje moeten ze ff doorheen.
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2017 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 17:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

doelpunten maken.. ja deed die al.. kan je nie van elke speler zeggen die al jaren meelopen bij ajax
Als je met die cijfers al tevreden bij een huurspeler. Maar ga maar weer schreeuwen om big meer aankopen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 januari 2017 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 12:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat was echt ongelooflijk inderdaad in het begin. Wij zeiden ook meteen dat hij een mindere fase zou gaan krijgen. Hij heeft het moeilijk en nu heeft hij ook het vertrouwen nodig.
Dat krijgt hij volgens mij ook gewoon..
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2017 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 17:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt het stanaard dipje moeten ze ff doorheen.
Jep. Dus vertrouwen geven en laten staan.
Loetje
 Loetje - zondag 22 januari 2017 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 17:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

doelpunten maken.. ja deed die al.. kan je nie van elke speler zeggen die al jaren meelopen bij ajax
4 stuks in totaal... En terwijl die in de spits stond 1 geloof ik. Dolberg 8.... Ik denk dat jij in geen enkel geval dan recht hebt om dit te zeggen.
Brandje
 Brandje - zondag 22 januari 2017 - 20:40   quote  deeplink  
Ajax Showtime 'Hij werd schandalig verdedigd'
Bosz dolt: 'Hij werd schandalig verdedigd' SJvanveen, 22-01-2017 om 15:46, 7098 views, NOS | Het thuisshirt van Ajax is nu met 30 procent korting te koop.
Peter Bosz vindt Kasper Dolberg nog steeds een geweldige speler, stelt de Apeldoorner in gesprek met de NOS. De jonge spits scoort de laatste weken niet, krijgt wat meer kritiek, maar daar wil de coach niets van weten.

'Ik vond dat hij schandalig verdedigd werd. Door Willem Janssen ja, een schande man', begint Bosz gekscherend over het felle verdedigen van FC Utrecht. 'Dan wordt het ook niet makkelijker voor een spits. Kasper is belangrijk, hij heeft ondanks zijn leeftijd heel veel gevoel voor waar hij vrij moet lopen', is Bosz lovend.

'Als je dat op het einde terugziet, dat hij eromheen wil lopen... Als hij dan de bal meekrijgt, dan staat hij alleen voor de keeper. Dat heeft hij constant in zich. Hij heeft dat nu even niet, maar dat komt wel weer. Wij zien elke week op de training dat hij een geweldige speler is. Hij bindt tegenstanders. Hij is belangrijk voor ons.'

Dit is ook wel een beetje de trend. Zon Janssen doet 90 minuten lang niks anders dan Dolberg vasthouden. Dan gaan ze alles ineens onder de noemer "mannelijk voetballen" gooien maar een overtreding blijft een overtreding. Ook in Engeland, wat ZE vaak als voorbeeld nemen, wordt daar gewoon voor gefloten. Een stevige schouderduw of twee spelers die er beide hard inkletsen zonder terug te trekken: Dat is mannelijk voetbal maar die vieze geniepige overtredingen dienen moeten worden bestraft. Met name Kuipers gaat tijdens toppers ineens de regels vergeten en zijn eigen regels maken.
Eide
 Eide - zondag 22 januari 2017 - 21:03   quote  deeplink  
Tja, ik snap wel waarom Bosz hier toch over begint. tegelijkertijd zal Dolberg hier toch mee moeten leren omgaan. Verdedigers gaan echt niet lever worden.
Brandje
 Brandje - zondag 22 januari 2017 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 21:03 schreef Eide het volgende:
Tja, ik snap wel waarom Bosz hier toch over begint. tegelijkertijd zal Dolberg hier toch mee moeten leren omgaan. Verdedigers gaan echt niet lever worden.
Ik neem de verdedigers ook niks kwalijk maar ik vind het wel de taak van een scheidsrechters om aanvallers te beschermen en gewoon de regels te blijven volgen. En niet, wat ik al zei, alles zetten onder mannelijk voetbal.
Eide
 Eide - zondag 22 januari 2017 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 21:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik neem de verdedigers ook niks kwalijk maar ik vind het wel de taak van een scheidsrechters om aanvallers te beschermen en gewoon de regels te blijven volgen. En niet, wat ik al zei, alles zetten onder mannelijk voetbal.
Eens, maar dit gebeurt gewoon. Juist als de scheidsrechter niet kijkt wordt je als aanvaller gewoon gepakt. En dan nog de duels waar dit wel gebeurt moet je als aanvaller ook slimmer worden. Als Dolberg dat ook nog leert wordt hij echt heel goed.
Brandje
 Brandje - zondag 22 januari 2017 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2017 - 21:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, maar dit gebeurt gewoon. Juist als de scheidsrechter niet kijkt wordt je als aanvaller gewoon gepakt. En dan nog de duels waar dit wel gebeurt moet je als aanvaller ook slimmer worden. Als Dolberg dat ook nog leert wordt hij echt heel goed.
Klopt echter kan een verdediger zich onmogelijk verdedige en ja misschien moet ie zelf ook gemener worden
JOOD
 JOOD - maandag 15 mei 2017 - 12:00   quote  deeplink  
Ik verwacht dat Dolberg vertrekt deze zomer. Alle grote clubs willem hem graag toevoegen aan hun selectie. We weten wat er dus gaat gebeuren, er komt een hele grote zak geld op tafel. Alles boven de 25-30 miljoen zou stom zijn om te weigeren vanuit Ajax. Je weet nooit hoe hij zich ontwikkeld, er komt zeker nog een dip aan en tja, geld is geld. Veel geld.

Vanuit Dolberg gezien, hij heeft echt de kans om het te gaan maken in de absolute top. Hierbij hoort natuurlijk een gruwelijk onwerkelijk loon voor hem.

Als we reel zijn is hij niet te houden mocht er een grote club met veel geld langskomen.

Is dit heel erg? Ik denk het niet. Iedereen is vervangbaar, Huntelaar bijvoorbeeld is transfervrij en kan volgend jaar makkelijk 30-40 goals maken.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 15 mei 2017 - 12:51   quote  deeplink  
Huntelaar gaat geen 40 goals meer maken. Daarnaast heeft Dolberg een contract tot 2021 meen ik, daarom zou het dom zijn als we hem voor zn bedrag laten gaan. Hij is minstens 40 miljoen en eigenlijk nog wel meer waard.
Loetje
 Loetje - maandag 15 mei 2017 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 12:51 schreef NatjosFC het volgende:
Huntelaar gaat geen 40 goals meer maken. Daarnaast heeft Dolberg een contract tot 2021 meen ik, daarom zou het dom zijn als we hem voor zn bedrag laten gaan. Hij is minstens 40 miljoen en eigenlijk nog wel meer waard.
In deze markt is het gewoon wat een gek er voor geeft. Je kan straks zeggen dat je spelers hebt die in ieder geval in een Europese finale staan. Alle grote clubs gewoon tegen elkaar laten opbieden. In de huidige markt kun je dan veel geld vangen
p111
 p111 - maandag 15 mei 2017 - 13:06   quote  deeplink  
Ja dat is ons lot opleiden en slim inkopen en voor veel geld verkopen,gelukkig hebben we er nu hopelijk nog mooie finale aan overgehouden.
remco k
 remco k - maandag 15 mei 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 12:00 schreef JOOD het volgende:
Ik verwacht dat Dolberg vertrekt deze zomer. Alle grote clubs willem hem graag toevoegen aan hun selectie. We weten wat er dus gaat gebeuren, er komt een hele grote zak geld op tafel. Alles boven de 25-30 miljoen zou stom zijn om te weigeren vanuit Ajax. Je weet nooit hoe hij zich ontwikkeld, er komt zeker nog een dip aan en tja, geld is geld. Veel geld.

Vanuit Dolberg gezien, hij heeft echt de kans om het te gaan maken in de absolute top. Hierbij hoort natuurlijk een gruwelijk onwerkelijk loon voor hem.

Als we reel zijn is hij niet te houden mocht er een grote club met veel geld langskomen.

Is dit heel erg? Ik denk het niet. Iedereen is vervangbaar, Huntelaar bijvoorbeeld is transfervrij en kan volgend jaar makkelijk 30-40 goals maken.
30 tot 40 goals maken.. Tering kerel, 40 is hem nooit gelukt in zijn goede tijd, hij is nu namelijk flink aan het aftakelen...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 15 mei 2017 - 13:48   quote  deeplink  
Niemand had verwacht dat Millik voor 30 miljoen verkocht zou worden.

De Boer wisselt hem tijdens de kampioenswedstrijd van vorig jaar.

Maar de waarde van Millik steeg heel hard na de goal tegen de verse wereldkampioen.

Ik denk dat de waarde van Dolberg nog hoger ligt dan Millik.
Komt omdat de wedstrijden van Ajax over de wereld gaan, met goed voetbal.

Als Ajax 3 spelers verkoopt dan zijn we 120 miljoen rijker, maar ik hoop dat het niet gebeurd.
Hoop dat ze blijven!!
Peterhs
 Peterhs - maandag 15 mei 2017 - 13:50   quote  deeplink  
Als hij net zo nuchter en rustig is als hij zich gedraagt, dan blijft hij nog lekker even hangen. Desnoods contract openbreken, want Dolberg is van buitencategorie. Dat merk je aan alles wat ie doet. Speels gemak en zonder attitude. Heerlijke speler om naar te kijken en hij zal zeker de absolute top behalen als hij zo blijft spelen (mits hij uiteindelijk in een elftal komt die ongeveer zoals Ajax speelt) Volgend seizoen gaat hij er zeker 30 inleggen in de competitie. Alles doen om te houden.
JOOD
 JOOD - maandag 15 mei 2017 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 13:50 schreef Peterhs het volgende:
Als hij net zo nuchter en rustig is als hij zich gedraagt, dan blijft hij nog lekker even hangen. Desnoods contract openbreken, want Dolberg is van buitencategorie. Dat merk je aan alles wat ie doet. Speels gemak en zonder attitude. Heerlijke speler om naar te kijken en hij zal zeker de absolute top behalen als hij zo blijft spelen (mits hij uiteindelijk in een elftal komt die ongeveer zoals Ajax speelt) Volgend seizoen gaat hij er zeker 30 inleggen in de competitie. Alles doen om te houden.
Oneens. Er zijn genoeg goede spelers. Dolberg is inderdaad een pareltje, maar als we hem verkopen voor 25 miljoen en we kopen er een meer volwassen spits voor terug, gaan we er zeker niet op achteruit. Het is een utopie om Dolberg te behouden tot hij op zijn top zit.
remco k
 remco k - maandag 15 mei 2017 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 14:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

Oneens. Er zijn genoeg goede spelers. Dolberg is inderdaad een pareltje, maar als we hem verkopen voor 25 miljoen en we kopen er een meer volwassen spits voor terug, gaan we er zeker niet op achteruit. Het is een utopie om Dolberg te behouden tot hij op zijn top zit.
Als je hem kan behouden moet je dat doen. Een grote jongen aan het worden. En hem hoef je niet opnieuw in te passen. Ajax kan geen spitsen kopen van zijn kaliber die er meteen staan.
JOOD
 JOOD - maandag 15 mei 2017 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je hem kan behouden moet je dat doen. Een grote jongen aan het worden. En hem hoef je niet opnieuw in te passen. Ajax kan geen spitsen kopen van zijn kaliber die er meteen staan.
Huntelaar.
JOOD
 JOOD - maandag 15 mei 2017 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je hem kan behouden moet je dat doen. Een grote jongen aan het worden. En hem hoef je niet opnieuw in te passen. Ajax kan geen spitsen kopen van zijn kaliber die er meteen staan.
Sanchez daarentegen zou ik wel ten koste van alles behouden. Voor Klaassen zou ik ook een dikke aanbieding maken.

Begrijp me niet verkeerd, Dolberg is bijna perfect en supergoed. Maar wie je ook in de spits zet, kansen krijgen ze altijd. Huntelaar met zijn megamega bak aan ervaring, talent, slimmigheid en passie om zich nog 1x te bewijzen is dan een perfecte vervanger. Plus laat Sierhuis en Cassiera zich ook maar weer stormachtig ontwikkelen!
remco k
 remco k - maandag 15 mei 2017 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 14:15 schreef JOOD het volgende:

[..]

Huntelaar.
Ach nee man, die schiet al twee seizoenen geen deuk in een pakje boter..

Mag van mij best komen, maar zal dan echte tweede viool spelen.
JOOD
 JOOD - maandag 15 mei 2017 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 15:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach nee man, die schiet al twee seizoenen geen deuk in een pakje boter..

Mag van mij best komen, maar zal dan echte tweede viool spelen.
https://www.google.nl/amp/www.volkskrant.nl/sport/ajax-blinkt-uit-in-het-missen-van-uitgespeelde-kansen~a4482541/amp

Kansen. Ajax speelt meestal op de helft van de tegenstander. We hebben iemand nodig die van een halve kans een goal kan maken.

Tweede viool is inderdaad prima mocht Dolberg gewoon blijven. Maar ik verwacht dat Huntelaar zeker beter is dan Dolberg. Waarschijnlijk wel nog maar 1 jaar.
remco k
 remco k - maandag 15 mei 2017 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 15:38 schreef JOOD het volgende:

[..]

https://www.google.nl/amp/www.volkskrant.nl/sport/ajax-blinkt-uit-in-het-missen-van-uitgespeelde-kansen~a4482541/amp

Kansen. Ajax speelt meestal op de helft van de tegenstander. We hebben iemand nodig die van een halve kans een goal kan maken.

Tweede viool is inderdaad prima mocht Dolberg gewoon blijven. Maar ik verwacht dat Huntelaar zeker beter is dan Dolberg. Waarschijnlijk wel nog maar 1 jaar.
Huntelaar raakt de afgelopen 2 seizoenen geen pepernoot, daarom wordt zijn contract niet verlengt. Die is nog niet een kwart zo goed als hij was. En is al zeker n niet beter als een Dolberg..

Overigens mist Dolberg amper kansen maar de mensen om hem heen, wel op blijven letten he..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 15 mei 2017 - 17:43   quote  deeplink  
IK maak me wel zorgen over DOlberg en het feit dat hij zijn zaakwaarnemer aan de kant heeft geschoven. Daarbij gaf hij dan dat hij nooit had verteld dat hij volgend jaar nog bij Ajax zal spelen.... Let op, de aasgieren die alleen maar aan geld denken hebben zijn vader ingepakt en willen nu zijn zaken behartigen, dwz dat Dolberg snel wordt verkocht. Dolberg toont weinig emotie, dus het kan voor hem ook allemaal erg zakelijk zijn. Ik hoop dat hij bij Ajax nog veel kan leren en nog 2 tot 3 jaar blijft.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 mei 2017 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 17:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Huntelaar raakt de afgelopen 2 seizoenen geen pepernoot, daarom wordt zijn contract niet verlengt. Die is nog niet een kwart zo goed als hij was. En is al zeker n niet beter als een Dolberg..

Overigens mist Dolberg amper kansen maar de mensen om hem heen, wel op blijven letten he..
Dolberg vind ik juist er goed in de afronding. Als ik dan zie hoeveel kansen Younes, Traore en Ziyech om zeep hebben geholpen laatste weken. En Europees gezien ook veel teveel. Dolberg is daarin veel beter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is Dolberg waard?









0.0086550