BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zondag 11 december 2016, 16:45); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 december 2016 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 18:56 schreef Ztjes het volgende:
Gewoon een collectief falen van spelers en trainer.
Inderdaad
p111
 p111 - zondag 11 december 2016 - 19:06   quote  deeplink  
Zeker ook de trainer hij heeft een heel goede selectie en wisselt niet onbegrijpelijk
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 18:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

oneens.. aanval was manco
Oneens. Diepte zat. Geen steek pass gezien. Geen combinatie in het middenveld om iemand vrij te krijgen helemaal niets.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 20:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Oneens. Diepte zat. Geen steek pass gezien. Geen combinatie in het middenveld om iemand vrij te krijgen helemaal niets.
was bijna onmogelijk.. elghazi en younes hadden de diepte moeten zoeken zoals die bal vdbeek op hem.. amper gezien vandaag.. en de 45st minuut had hij simpel weg gewoon moeten scoren was een 100% kans
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 21:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

was bijna onmogelijk.. elghazi en younes hadden de diepte moeten zoeken zoals die bal vdbeek op hem.. amper gezien vandaag.. en de 45st minuut had hij simpel weg gewoon moeten scoren was een 100% kans
Met name Ghazi deed dat meerdere malen. Heb het alleen in de eerste helft zeker 6 keer geteld. En in de tweede helft ook zeker zo vaak. Geen enkele goede pass.

En als je had opgelet, zou je weten dat het wel een aantal keer geprobeerd werd, maar dat de pass gewoon niet goed genoeg was..

Dus diepte zat, niet bij Youness overigens, maar datw eet je va te voren..
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 21:39   quote  deeplink  
elghazi was ook zwak man komop.. middenveld kon de bal niet kwijt puur door weinig beweging voorin.. als jezelf voetbalt weet je hoe lastig dit is als mensen niet bewegen om de bal af tespelen
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 21:39 schreef nummer10 het volgende:
elghazi was ook zwak man komop.. middenveld kon de bal niet kwijt puur door weinig beweging voorin.. als jezelf voetbalt weet je hoe lastig dit is als mensen niet bewegen om de bal af tespelen
Ik heb op hoog niveau gevoetbald. Dus weet prima waar ik het over heb. Ghazi had voldoende beweging. Veelal in de diepte zelfs. Maar niet 1. Goede pass.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 21:49   quote  deeplink  
is goed kerel ;) zeg niet dat elghazi de slechtste van de 3 was... maar het middenveld kon de bal simpel weg amper kwijt.. thats all
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 21:49 schreef nummer10 het volgende:
is goed kerel ;) zeg niet dat elghazi de slechtste van de 3 was... maar het middenveld kon de bal simpel weg amper kwijt.. thats all
Dat was nou net de beste in aanvallend opzicht. Goh je zit er veel naast man.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 21:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat was nou net de beste in aanvallend opzicht. Goh je zit er veel naast man.
leren lezen zou helpen.. zeg dat hij NIET de slechtste was..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 december 2016 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 21:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb op hoog niveau gevoetbald. Dus weet prima waar ik het over heb. Ghazi had voldoende beweging. Veelal in de diepte zelfs. Maar niet 1. Goede pass.
Keepers zijn altijd een beetje raar..
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 22:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Keepers zijn altijd een beetje raar..
Hahahha. Dat klopt zeker. Maar die zien het spelletje vaak prima.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 december 2016 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 21:49 schreef nummer10 het volgende:
is goed kerel ;) zeg niet dat elghazi de slechtste van de 3 was... maar het middenveld kon de bal simpel weg amper kwijt.. thats all
Zag Ghazi ook vaak in de bal komen en Veltman bleef dan staan. Is gewoon kansloos als bepaalde mensen steken laten vallen.. Vandaag was het collectief dat faalde kan bij iedere speler wel iets noemen waar die te kort in schoot. Ga ik jullie niet mee vermoeien. Vizier maar snel op Psv zetten..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 december 2016 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 22:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahha. Dat klopt zeker. Maar die zien het spelletje vaak prima.
Haha dat is een andere discussie
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 21:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

leren lezen zou helpen.. zeg dat hij NIET de slechtste was..
Niet de slechtste van de 3. Dat zeg je. Hij was na Sanchez en Viergever (op dat ene moment na) de beste. Al speelde die ook niet al te best.
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 22:18   quote  deeplink  
Volgende week Tete, Van de Beek en De Ligt erin wat mij betreft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 22:18 schreef Loetje het volgende:
Volgende week Tete, Van de Beek en De Ligt erin wat mij betreft.
rechts lag het probleem niet.. veltman en sanchez en viergever (op ene moment na) gewoon prima.. links met dijks younes lag het probleem.. ook middenveld ging niet veel fout.. liep fout bij de kansen die we kregen en aanvallen die strande zowel links rechts en midden..
Brandje
 Brandje - zondag 11 december 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 22:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

rechts lag het probleem niet.. veltman en sanchez en viergever (op ene moment na) gewoon prima.. links met dijks younes lag het probleem.. ook middenveld ging niet veel fout.. liep fout bij de kansen die we kregen en aanvallen die strande zowel links rechts en midden..
Dat ene moment verlies je wedstrijd door. Viergever is niks en zal nooit wat worden. Dit bewijst dat weer.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 22:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat ene moment verlies je wedstrijd door. Viergever is niks en zal nooit wat worden. Dit bewijst dat weer.
nooit mijn favo geweest.. maar doet het de laatste weken gewoon naar behoren.. dat ene moment ja.. ook de 45ste min moet je scoren kan je ook stellen dat je daardoor verliest... dit zet iedereen weer op scherp dat we niet zomaar alles winnen en er meer bij komt kijken..
Loetje
 Loetje - maandag 12 december 2016 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 22:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

rechts lag het probleem niet.. veltman en sanchez en viergever (op ene moment na) gewoon prima.. links met dijks younes lag het probleem.. ook middenveld ging niet veel fout.. liep fout bij de kansen die we kregen en aanvallen die strande zowel links rechts en midden..
Veltman speelde ronduit belabberd. De Ligt gewoon opvolger van Viergever
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 december 2016 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 01:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veltman speelde ronduit belabberd. De Ligt gewoon opvolger van Viergever
Veltman en Tete beheersen niet wat er bij een Ajax back gevraagd wordt. Dijks ook niet alleen Sonkgraven brengt aanvallend iets meer voetbal. Gisteren ook Veltman benutte de ruimte achter Ghazi niet en als hij dan een keertje doorkomt schiet hij zijn voorzet de tweede ring in. Van Rijn was precies zo een speler. Wat ik tot nu toe van de Ligt gezien heb zal ik hem inderdaad graag snel naast Sanchez zien.
nummer10
 nummer10 - maandag 12 december 2016 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 07:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Veltman en Tete beheersen niet wat er bij een Ajax back gevraagd wordt. Dijks ook niet alleen Sonkgraven brengt aanvallend iets meer voetbal. Gisteren ook Veltman benutte de ruimte achter Ghazi niet en als hij dan een keertje doorkomt schiet hij zijn voorzet de tweede ring in. Van Rijn was precies zo een speler. Wat ik tot nu toe van de Ligt gezien heb zal ik hem inderdaad graag snel naast Sanchez zien.
denk te onervaren dan achterin.. daarbij zijn het beide rcverdedigers..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 december 2016 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 07:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk te onervaren dan achterin.. daarbij zijn het beide rcverdedigers..
De ligt zal het ook geen heel seizoen vol kunnen houden maar vind hem wel sterk spelen.
Riedewald tov Viergever hoeft van mij ook niet. Tete en Veltman ligt ook te dicht bij elkaar.
En Dijks vind ik echt niks en zal niks worden ook.
Brandje
 Brandje - maandag 12 december 2016 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 07:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

De ligt zal het ook geen heel seizoen vol kunnen houden maar vind hem wel sterk spelen.
Riedewald tov Viergever hoeft van mij ook niet. Tete en Veltman ligt ook te dicht bij elkaar.
En Dijks vind ik echt niks en zal niks worden ook.
Hoe kan je nou Veltman en Tete te dicht bij elkaar vinden. De enige reden waarom Veltman speelt is dat zogenaamd aanvallend meer zou brengen. Helaas gebeurde gisteren weer wat zo vaak gebeurd. Een tegendoelpunt over onze rechterkant en weer in de laatste minuten. Tete is een echte verdediger. Veltman van alles net niks.
Viergever heb ik nooit wat gevonden en net als Dijks de motoriek van een stadsbus. Beide lachwekkend. Younes, volgens velen, de gevaarlijkste aavaller maar presteert al maanden niks.
remco k
 remco k - maandag 12 december 2016 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 22:18 schreef Loetje het volgende:
Volgende week Tete, Van de Beek en De Ligt erin wat mij betreft.
En Cerny of Nouri voor Youness.
remco k
 remco k - maandag 12 december 2016 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 22:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

rechts lag het probleem niet.. veltman en sanchez en viergever (op ene moment na) gewoon prima.. links met dijks younes lag het probleem.. ook middenveld ging niet veel fout.. liep fout bij de kansen die we kregen en aanvallen die strande zowel links rechts en midden..
Ik vond het middenveld wel degelijk kwetsbaar in de omschakeling.

Het was gister iedere keer half om half, iedere keer dat het hele middenveld er wel vol op ging om druk te zetten was Twente heel kwetsbaar, ik begrijp dan niet dat je dit niet blijft doen en dus iemand brengt die dat op kan brengen zoals vd Beek.
remco k
 remco k - maandag 12 december 2016 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 01:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veltman speelde ronduit belabberd. De Ligt gewoon opvolger van Viergever
Ik vond Veltman aan de bal slecht, defensief was ie niet slecht..
remco k
 remco k - maandag 12 december 2016 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 07:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk te onervaren dan achterin.. daarbij zijn het beide rcverdedigers..
Ach, we willen graag het spel van Barca spelen, die spelen al jaren met twee rechtsbenige CV's
Ztjes
 Ztjes - maandag 12 december 2016 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 08:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond Veltman aan de bal slecht, defensief was ie niet slecht..
De meeste tegengoals in het laatste gedeelte van de wedstrijden, zijn meestal door het slechte ingrijpen van Veltman en de voorzetten komen van zijn kant.
p111
 p111 - maandag 12 december 2016 - 09:00   quote  deeplink  
Het wordt tijd voor wijziging en dat is de Ligt/Riedewalt voor Viergever en Sinkgraven voor Dijks en Cerny voor Younes.En wat Adriaanse gisteren zei terecht waarom Dolberg wisselen inplaats van Viergever voor Cassiera,weer de deksel op je neus door de angst.
remco k
 remco k - maandag 12 december 2016 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 08:57 schreef Ztjes het volgende:

[..]

De meeste tegengoals in het laatste gedeelte van de wedstrijden, zijn meestal door het slechte ingrijpen van Veltman en de voorzetten komen van zijn kant.
Helemaal niet waar. Kijk de tegengoals maar terug, het is prima verdeeld over links, rechts, midden.
Ztjes
 Ztjes - maandag 12 december 2016 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 09:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal niet waar. Kijk de tegengoals maar terug, het is prima verdeeld over links, rechts, midden.
De tegengoals bij de laatste 3 wedstrijden: Twente, AZ (1e tegengoal) en Feyenoord?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 december 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - maandag 12 december 2016 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 09:23 schreef Ztjes het volgende:

[..]

De tegengoals bij de laatste 3 wedstrijden: Twente, AZ (1e tegengoal) en Feyenoord?
TWente, voorzet waar penalty uit ontstaat komt vanaf links, grote fout van Viergever..

AZ 1 van links 1 van rechts. Overigens geen fout van Veltman naar mijn idee..

Goal Feyenoord inderdaad vanaf zijn man de voorzet, maar kijk vooraf eens hoe Schone zijn man verdedigd, en wat er na de voorzet allemaal nog verkeerd gaat.

Daarvoor Utrecht, eerste goal vanaf links tweede goal door het midden en links.

Daarvoor Pec de 0-1, vanaf links

Daarvoor willem 2 1 goal door het midden en links, de andere tegengoal vanaf onze rechterkant, daar verdedigd Veltman echt heel slecht.

Daarvoor Roda. 1 goal vana links en 1 vanaf rechts. Toen speelde Veltman alleen niet.

Daarvoor Sparta, vrije bal vanaf links. Fout Gudelj en Cilissen.

Dus, 12 tegengoals in de eredivisie, 4 vanaf zijn kant waar hij bij betrokken is. de andere 8 komen vanaf rechts en uit het midden.

Precies zoals ik dus aangaf, verdeeld over alle kanten.
Ztjes
 Ztjes - maandag 12 december 2016 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 10:09 schreef remco k het volgende:

[..]

TWente, voorzet waar penalty uit ontstaat komt vanaf links, grote fout van Viergever..

AZ 1 van links 1 van rechts. Overigens geen fout van Veltman naar mijn idee..

Goal Feyenoord inderdaad vanaf zijn man de voorzet, maar kijk vooraf eens hoe Schone zijn man verdedigd, en wat er na de voorzet allemaal nog verkeerd gaat.

Daarvoor Utrecht, eerste goal vanaf links tweede goal door het midden en links.

Daarvoor Pec de 0-1, vanaf links

Daarvoor willem 2 1 goal door het midden en links, de andere tegengoal vanaf onze rechterkant, daar verdedigd Veltman echt heel slecht.

Daarvoor Roda. 1 goal vana links en 1 vanaf rechts. Toen speelde Veltman alleen niet.

Daarvoor Sparta, vrije bal vanaf links. Fout Gudelj en Cilissen.

Dus, 12 tegengoals in de eredivisie, 4 vanaf zijn kant waar hij bij betrokken is. de andere 8 komen vanaf rechts en uit het midden.

Precies zoals ik dus aangaf, verdeeld over alle kanten.
Voorzet komt van recht, Veldman staat op de 16-meter te kijken en Sanchez probeert de voorzet te blokken.

Veldman laat Gracia lopen en Veldman krijgt daarna de bal tegen zijn been en komt terecht bij Weghorst.

Veldman staat 5-meter van Elia en kan ongehinderd de voorzet geven.

Bij de vrije trap van 2e goal loopt Veldman mee en loopt eigenlijk Sanchez in de weg.

PEC's goal begint bij een inworp op rechts en Veldman staat weer te ver weg bij degene die de voorzet geeft, waar de goal uitkomt.

Bij Willem II laat Veldman, bij de 1e goal Haye weer ongehinderd de voorzet geven en dit geld ook voor de 2e goal.

Roda geen Veldman.

Bij de 1e goal torpedeert Veldman, Pinto en uit de vrije schop valt de 1e goal en bij de 2e torpedo krijg hij een rode kaart.

Precies zo als ik het zei, Veldman is heel vaak (mede)schuldig bij de tegengoals.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 december 2016 door Ztjes --
Pietje
 Pietje - maandag 12 december 2016 - 11:06   quote  deeplink  
Ik moet even mijn eigen post corrigeren over de strafschop.

Gisteren, laat, zag ik dat Viergever uitgleed (en niet omver werd geduwd) en wel degelijk een (kleine) slaande beweging naar de bal maakte. Een terechte penalty dus!
remco k
 remco k - maandag 12 december 2016 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 11:04 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Voorzet komt van recht, Veldman staat op de 16-meter te kijken en Sanchez probeert de voorzet te blokken.

Veldman laat Gracia lopen en Veldman krijgt daarna de bal tegen zijn been en komt terecht bij Weghorst.

Veldman staat 5-meter van Elia en kan ongehinderd de voorzet geven.

Bij de vrije trap van 2e goal loopt Veldman mee en loopt eigenlijk Sanchez in de weg.

PEC's goal begint bij een inworp op rechts en Veldman staat weer te ver weg bij degene die de voorzet geeft, waar de goal uitkomt.

Bij Willem II laat Veldman, bij de 1e goal Haye weer ongehinderd de voorzet geven en dit geld ook voor de 2e goal.

Roda geen Veldman.

Bij de 1e goal torpedeert Veldman, Pinto en uit de vrije schop valt de 1e goal en bij de 2e torpedo krijg hij een rode kaart.

Precies zo als ik het zei, Veldman is heel vaak (mede)schuldig bij de tegengoals.
4 goals kerel. Niet meer dan 4..
Ztjes
 Ztjes - maandag 12 december 2016 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 11:21 schreef remco k het volgende:

[..]

4 goals kerel. Niet meer dan 4..
Ja hoor, en toen kwam de zon op.
remco k
 remco k - maandag 12 december 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 11:22 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ja hoor, en toen kwam de zon op.
Nee hoor. Vanochtend zelfs alle tegengoals terug gekeken.
Ztjes
 Ztjes - maandag 12 december 2016 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 11:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Vanochtend zelfs alle tegengoals terug gekeken.
Ik ook, dus ...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 december 2016 - 12:04   quote  deeplink  
Ik ook en ik kan concluderen dat het verdedigend dit seizoen slechter is dan vorig seizoen. Met de enige uitschieter Sanchez!
Ztjes
 Ztjes - maandag 12 december 2016 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 12:04 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik ook en ik kan concluderen dat het verdedigend dit seizoen slechter is dan vorig seizoen. Met de enige uitschieter Sanchez!
Klopt, misschien toch de oorzaak, dat Tete op rechtback stond en vd Hoorn niet zo'n hele slechte CV was. Daarnaast stonden er vorig seizoen 2 verdedigende middenvelder met Gudelj en Bazoer in het veld en was alles gebaseerd op "safety first".

In het spelletje van Bosz zit meer risico en dan val je ook eerder door de mand en is de verdeling in mijn ogen op het middenveld nog niet goed.
Loetje
 Loetje - maandag 12 december 2016 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 08:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond Veltman aan de bal slecht, defensief was ie niet slecht..
Staat bij een counter 2x verkeerd en laat zich daar makkelijk uitspelen. Vond ik niet best.
Loetje
 Loetje - maandag 12 december 2016 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 11:06 schreef Pietje het volgende:
Ik moet even mijn eigen post corrigeren over de strafschop.

Gisteren, laat, zag ik dat Viergever uitgleed (en niet omver werd geduwd) en wel degelijk een (kleine) slaande beweging naar de bal maakte. Een terechte penalty dus!
Maak er maar een grote van, haha. Hij ziet dat die gast gaat scoren en slaat hem weg. Verkeerd uitgepakt. Was een held geweest wanneer de pingel niet was benut
Loetje
 Loetje - maandag 12 december 2016 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 07:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Veltman en Tete beheersen niet wat er bij een Ajax back gevraagd wordt. Dijks ook niet alleen Sonkgraven brengt aanvallend iets meer voetbal. Gisteren ook Veltman benutte de ruimte achter Ghazi niet en als hij dan een keertje doorkomt schiet hij zijn voorzet de tweede ring in. Van Rijn was precies zo een speler. Wat ik tot nu toe van de Ligt gezien heb zal ik hem inderdaad graag snel naast Sanchez zien.
Wat streeft Ajax na dan? Dat is het hele gezever. Mensen die constant het "Ajax spel" benoemen lullen gewoon pertinent onzin. Van dat spel is al 20 jaar niks te zien hoor.
Ztjes
 Ztjes - maandag 12 december 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 14:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat streeft Ajax na dan? Dat is het hele gezever. Mensen die constant het "Ajax spel" benoemen lullen gewoon pertinent onzin. Van dat spel is al 20 jaar niks te zien hoor.
Het gezever, dat we dan maar als 010 moeten gaan voetballen gaat mij weer veel te ver.
Pietje
 Pietje - maandag 12 december 2016 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 14:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maak er maar een grote van, haha. Hij ziet dat die gast gaat scoren en slaat hem weg. Verkeerd uitgepakt. Was een held geweest wanneer de pingel niet was benut
Haha. Ik las zojuist ook nog dat Viergever zelf er nog een grapje van maakte door te zeggen dat hij de bal nog net niet klemvast had. Humor.
Loetje
 Loetje - maandag 12 december 2016 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 15:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Ik las zojuist ook nog dat Viergever zelf er nog een grapje van maakte door te zeggen dat hij de bal nog net niet klemvast had. Humor.
Heb me inderdaad kapot gelachen gisteren om 18.32. Was echt humor. NOTT!!! Ghehe
Loetje
 Loetje - maandag 12 december 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 14:49 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Het gezever, dat we dan maar als 010 moeten gaan voetballen gaat mij weer veel te ver.
Kun je me vertellen waar ik dat zeg? Ik sta ook voor goed voetbal. Maar dat mensen allemaal roepen dat Ajax als vanouds speelt en weer het Ajax voetbal speelt wil ik graag wijzen op het feit dat dit nog niet bijna het geval is.
Pietje
 Pietje - maandag 12 december 2016 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 15:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb me inderdaad kapot gelachen gisteren om 18.32. Was echt humor. NOTT!!! Ghehe
Ach, Loetje, het zal wel door m'n woede gekomen zijn dat ik het niet wilde zien. Het was zo'n slappe vertoning, laf, dom, arrogant en zonder gogme.
Dat wordt nog wat volgende week tegen PSV. Gelukkig zijn die ook behoorlijk de weg kwijt, maar toch zullen ze wel raad weten met dolende Ajacieden.

Ik zag gisteren Studio Voetbal en Co Adriaanse begreep de wissel Dolberg/Cassierra niet als je nog een doelpunt probeert te maken.
Ztjes
 Ztjes - maandag 12 december 2016 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 15:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kun je me vertellen waar ik dat zeg? Ik sta ook voor goed voetbal. Maar dat mensen allemaal roepen dat Ajax als vanouds speelt en weer het Ajax voetbal speelt wil ik graag wijzen op het feit dat dit nog niet bijna het geval is.
Dat zeg ik niet. Alleen als een nieuwe trainer weer met meer intentie naar voren wilt voetballen, wordt er na een verlies gelijk gezeurd en worden er de vergelijkingen met de verdediging van vorig jaar gemaakt.

Ik ga weer graag naar de Arena en dat was de laatste 3 jaar zeker niet zo. Dat nog niet alles perfect is, geef ik meteen toe.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5963
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zondag 11 december 2016, 16:45); 1 - 0









0.0096800