BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zondag 11 december 2016, 16:45); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 13 december 2016 - 23:09   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2016 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 december 2016 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2016 - 23:09 schreef Ajax Warrior het volgende:
Echt Nummer10, bij elke reactie van jouw krijg ik het gevoel dat jij perfect moet zijn. Jij bent niet jong geweest, maakt geen fouten of wat dan ook!
traore is jonger dan elghazi en loopt al langer mee bij ajax ;) daarbij ben alles behalve perfect.. en denk meer fouten gemaakt dan menig mensen hier.. maar niks om trots op te zijn..
Ztjes
 Ztjes - woensdag 14 december 2016 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2016 - 23:09 schreef Ajax Warrior het volgende:
Echt Nummer10, bij elke reactie van jouw krijg ik het gevoel dat jij perfect moet zijn. Jij bent niet jong geweest, maakt geen fouten of wat dan ook!
Ajax Warrior,
Je hoeft toch niet omdat de jong bent, als jeugdige speler perse fouten te maken. Je hebt van je hobby, je beroep kunnen maken in de professionele organisatie, waarin alles wordt gedaan om jou te laten slagen. Wat uiteindelijk dan ook in het voordeel is van de club, als men je goed kan doorverkopen.

Ik heb ook voor niets eerder gezegd, dat de teleurstelling moeten worden opgevangen door assistent-trainers en teambegeleiders. De trainer is uiteindelijk degene die je niet opstelt en hij het wel kan uitleggen, waarom jij niet...
Maar hij is hierdoor juist niet de persoon om voor de persoonlijke begeleiding bij een teleurstelling te zorgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2016 door Ztjes --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 14 december 2016 - 03:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2016 - 23:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

traore is jonger dan elghazi en loopt al langer mee bij ajax ;) daarbij ben alles behalve perfect.. en denk meer fouten gemaakt dan menig mensen hier.. maar niks om trots op te zijn..
Ik heb het niet over een traore of over een El Ghazi. Ik heb het erover dat je alles bij deze jongens veroordeelt. Je roept dat ze niet kunnen omgaan met teleurstellingen en dergelijke en poeiert deze jongens direct af. Vergeet niet dat er nu een generatie wordt groot gebracht met zaken die vroeger niet bestonden of voor velen niet mogelijk waren. Daarom is de begeleiding ook zo verdomd belangrijk. Dus zowel door Bosz alsmede door teambegeleiders en dergelijke. Om ze direct te veroordelen omdat ze zogenaamd niet kunnen omgaan met teleurstelling en dergelijke, en daarbij optellend wat je dan direct over ze roept, lijkt het haast wel of jij perfect bent!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 14 december 2016 - 03:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 00:33 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ajax Warrior,
Je hoeft toch niet omdat de jong bent, als jeugdige speler perse fouten te maken. Je hebt van je hobby, je beroep kunnen maken in de professionele organisatie, waarin alles wordt gedaan om jou te laten slagen. Wat uiteindelijk dan ook in het voordeel is van de club, als men je goed kan doorverkopen.

Ik heb ook voor niets eerder gezegd, dat de teleurstelling moeten worden opgevangen door assistent-trainers en teambegeleiders. De trainer is uiteindelijk degene die je niet opstelt en hij het wel kan uitleggen, waarom jij niet...
Maar hij is hierdoor juist niet de persoon om voor de persoonlijke begeleiding bij een teleurstelling te zorgen.
Precies wat jij nu zegt Z. "Een professionele organisatie waarin alles wordt gedaan om je te laten slagen." Heb jij de garantie dat dit daadwerkelijk gebeurt bij Ajax? Ik vind dat zowel de trainer alsmede assistenten en teambegeleiders (dus eigenlijk de hele staf) moeten helpen bij deze begeleiding. Vergeet niet dat de generatie van nu heel anders wordt opgevoed ten opzichte van de generatie ervoor. Dat betekend dat deze jongens een hele andere begeleiding moeten krijgen. Ajax zal hierin mee moeten bewegen en ik heb gehoord dat dit nog weleens schort bij Ajax. Er wordt te vaak en te snel in het oude gedacht!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2016 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 december 2016 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 03:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een traore of over een El Ghazi. Ik heb het erover dat je alles bij deze jongens veroordeelt. Je roept dat ze niet kunnen omgaan met teleurstellingen en dergelijke en poeiert deze jongens direct af. Vergeet niet dat er nu een generatie wordt groot gebracht met zaken die vroeger niet bestonden of voor velen niet mogelijk waren. Daarom is de begeleiding ook zo verdomd belangrijk. Dus zowel door Bosz alsmede door teambegeleiders en dergelijke. Om ze direct te veroordelen omdat ze zogenaamd niet kunnen omgaan met teleurstelling en dergelijke, en daarbij optellend wat je dan direct over ze roept, lijkt het haast wel of jij perfect bent!
als jij voor een baas (voor veel minder werkt) en je gooit er met de pet na krijg je gewoon je ontslag.. als hun geen zin hebben en er met de pet nagooien en moeten op de bank plaats nemen krijgen ze nog tonnen of miljoenen.. heeft niks met perfect temaken of met generatie of begeleiding.. heeft met metaliteit temake van de persoon zelf.. en nogmaals ben alles behalve perfect ;)
remco k
 remco k - woensdag 14 december 2016 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2016 - 22:29 schreef nummer10 het volgende:
cijfers dat hij 2 man in zijn nek heeft of 2 man voorbij moet ? grappenmaker.. is gewoon zo.. we w8ten gewoon af wat elghazi laat zien ok ? krijgt nu de kans en in januari ook ivm de afrika cup... ;)
Nee dat is niet gewoon zo..

Gewoon nog niets laten zien bij Ajax...

El Ghazi al heel wat meer voor Ajax betekend ook dan Traore.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 14 december 2016 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 03:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Precies wat jij nu zegt Z. "Een professionele organisatie waarin alles wordt gedaan om je te laten slagen." Heb jij de garantie dat dit daadwerkelijk gebeurt bij Ajax? Ik vind dat zowel de trainer alsmede assistenten en teambegeleiders (dus eigenlijk de hele staf) moeten helpen bij deze begeleiding. Vergeet niet dat de generatie van nu heel anders wordt opgevoed ten opzichte van de generatie ervoor. Dat betekend dat deze jongens een hele andere begeleiding moeten krijgen. Ajax zal hierin mee moeten bewegen en ik heb gehoord dat dit nog weleens schort bij Ajax. Er wordt te vaak en te snel in het oude gedacht!
Nee, ik heb geen garantie dat het gebeurd, want ik vind dat de staf hierin faalt en dat was al tijdens de Boer zijn periode. Ik zeg altijd dat een kind een product is van je eigen opvoeding en ik maak geen onderscheid bij mijn kinderen of de kinderen, die mij in de vereniging worden toevertrouwd. Alleen heb ik ze bij een vereniging, maar een korte tijd ter beschikking en hier zit het grote verschil bij de jeugdteams van Ajax en die falen in mijn ogen. Ieder kind heeft een eigen aanpak nodig om zich prettig te voelen en om zijn specifieke talent maximaal te benutten.

PS Ik neem als voorbeeld, het onderwijs in Denemarken. Daar krijgt iedere leerling een eigen benadering vanaf de 1e dag dat ze naar school gaan en worden hun talenten of dat nu met het hoofd of met hun handen is, gestimuleerd en ontwikkeld. Het is ook niet voor niets dat leerlingen in Denemarken het gelukkigst zijn in de wereld. Misschien mede daardoor komen er zoveel voetbal talenten vandaan en dat met een inwonersaantal van 5,6 miljoen.

De kinderen zijn niet anders dan vroeger, onze begeleiding (ouders, school, vereniging) schort er gewoon aan.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 december 2016 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 09:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat is niet gewoon zo..

Gewoon nog niets laten zien bij Ajax...

El Ghazi al heel wat meer voor Ajax betekend ook dan Traore.
dit seizoen ?? want daar gaat het toch om ? successen uit het verleden tellen niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2016 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 14 december 2016 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 12:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dit seizoen ?? want daar gaat het toch om ? successen uit het verleden tellen niet..
Die tellen wel degelijk voor iemand zijn of haar krediet..
remco k
 remco k - woensdag 14 december 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 12:11 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen garantie dat het gebeurd, want ik vind dat de staf hierin faalt en dat was al tijdens de Boer zijn periode. Ik zeg altijd dat een kind een product is van je eigen opvoeding en ik maak geen onderscheid bij mijn kinderen of de kinderen, die mij in de vereniging worden toevertrouwd. Alleen heb ik ze bij een vereniging, maar een korte tijd ter beschikking en hier zit het grote verschil bij de jeugdteams van Ajax en die falen in mijn ogen. Ieder kind heeft een eigen aanpak nodig om zich prettig te voelen en om zijn specifieke talent maximaal te benutten.

PS Ik neem als voorbeeld, het onderwijs in Denemarken. Daar krijgt iedere leerling een eigen benadering vanaf de 1e dag dat ze naar school gaan en worden hun talenten of dat nu met het hoofd of met hun handen is, gestimuleerd en ontwikkeld. Het is ook niet voor niets dat leerlingen in Denemarken het gelukkigst zijn in de wereld. Misschien mede daardoor komen er zoveel voetbal talenten vandaan en dat met een inwonersaantal van 5,6 miljoen.

De kinderen zijn niet anders dan vroeger, onze begeleiding (ouders, school, vereniging) schort er gewoon aan.
Precies.

Helaas heeft een club als Ajax geen tot weinig invloed op de opvoeding die ouders tegenwoordig meegeven aan hun kinderen.

Daarom moet Ajax zich dus ook aanpassen aan de nieuwe situatie. Je weet immers dat de maatschappij zo in elkaar zit, dan kan je wel eigenwijs zijn en blijven roepen dat dit vanuit die jongens zelf moet komen, maar dat gebeurt niet..
Ztjes
 Ztjes - woensdag 14 december 2016 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 13:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarom moet Ajax zich dus ook aanpassen aan de nieuwe situatie. Je weet immers dat de maatschappij zo in elkaar zit, dan kan je wel eigenwijs zijn en blijven roepen dat dit vanuit die jongens zelf moet komen, maar dat gebeurt niet..
Mee eens, daarom begrijp ik ook niet, dat jij Bosz telkenmale als hoofdschuldige hiervoor aanwijst. Hij is het laatste radartje in het geheel en kan alleen maar "damage control" toepassen.
remco k
 remco k - woensdag 14 december 2016 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 13:39 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mee eens, daarom begrijp ik ook niet, dat jij Bosz telkenmale als hoofdschuldige hiervoor aanwijst. Hij is het laatste radartje in het geheel en kan alleen maar "damage control" toepassen.
Hoho, dat zijn wel twee verschillende zaken.

Ik acht hem niet verantwoordelijk voor de mentaliteit van de jeugdspelers, dat heb ik ook nooit gezegd.

Hij is wel verantwoordelijk voor of het juist managen van de spelers in het eerste, of voor het verzamelen van de juiste mensen om hem heen om dit te managen.

En dit laatste stukje stel ik ter discussie.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 december 2016 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoho, dat zijn wel twee verschillende zaken.

Ik acht hem niet verantwoordelijk voor de mentaliteit van de jeugdspelers, dat heb ik ook nooit gezegd.

Hij is wel verantwoordelijk voor of het juist managen van de spelers in het eerste, of voor het verzamelen van de juiste mensen om hem heen om dit te managen.

En dit laatste stukje stel ik ter discussie.
spijkerman en kruzen... dan zou het probleem bij spijkerman liggen.. ken kruzen persoonlijk (uit ons pauper straatje in almelo en onze gezamelijke voetbal club la premiere) en kan je vertellen als er iemand is die normaal is en met mensen om kan gaan is het kruzen wel
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 14 december 2016 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 december 2016 - 19:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

2.50 voor jou
Doe mij 2 bakken dan!
Ztjes
 Ztjes - woensdag 14 december 2016 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoho, dat zijn wel twee verschillende zaken.

Ik acht hem niet verantwoordelijk voor de mentaliteit van de jeugdspelers, dat heb ik ook nooit gezegd.

Hij is wel verantwoordelijk voor of het juist managen van de spelers in het eerste, of voor het verzamelen van de juiste mensen om hem heen om dit te managen.

En dit laatste stukje stel ik ter discussie.
Remco, Bosz kan je niet verwijten, wat in 19 jaar door hun ouders en tijdens de jeugdopleiding is verpest, dat hij of andere mensen, dat zomaar kunnen gaan managen. Ik zeg ook niet voor niets "damage control", dat houdt in te dealen met de spelersgroep en hierin zul je (jeugd)spelers teleurstellen en een aantal reacties zijn wel voorspelbaar, maar niet uit te sluiten.
remco k
 remco k - donderdag 15 december 2016 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 16:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

spijkerman en kruzen... dan zou het probleem bij spijkerman liggen.. ken kruzen persoonlijk (uit ons pauper straatje in almelo en onze gezamelijke voetbal club la premiere) en kan je vertellen als er iemand is die normaal is en met mensen om kan gaan is het kruzen wel
Iemand kennen uit een straat, dat ie daar goed met de buren om gaat is iets hee anders als het zijn van een manager die mensen moet begeleiden.
remco k
 remco k - donderdag 15 december 2016 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 19:51 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Remco, Bosz kan je niet verwijten, wat in 19 jaar door hun ouders en tijdens de jeugdopleiding is verpest, dat hij of andere mensen, dat zomaar kunnen gaan managen. Ik zeg ook niet voor niets "damage control", dat houdt in te dealen met de spelersgroep en hierin zul je (jeugd)spelers teleurstellen en een aantal reacties zijn wel voorspelbaar, maar niet uit te sluiten.
Onzin. Wij hebben er bij ons bedrijf een speciale afdeling voor. Hier werken een aantal mensen die alle lastige jongens begeleiden binnen onze organisatie, maar ook daarbuiten.

Veel praten met doe jongens. Gezamenlijk bespreken wat je van elkaar mag verwachten en daar verantantwoordelijkheden aan hangen. Dit vervolgens wekelijks met elkaar bespreken zonder het gevoel te geven hard te controleren.

Dit zou je met dat soort voetballers in een andere vorm ook prima kunne doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 december 2016 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2016 - 16:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Iemand kennen uit een straat, dat ie daar goed met de buren om gaat is iets hee anders als het zijn van een manager die mensen moet begeleiden.
Is mijn idee ook. Deze gozer kan op zijn werk heel anders zijn.
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 december 2016 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2016 - 18:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Is mijn idee ook. Deze gozer kan op zijn werk heel anders zijn.
heracles idem.. vaak aan het werk gezien met de jongens op de velden van lap
remco k
 remco k - vrijdag 16 december 2016 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2016 - 23:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heracles idem.. vaak aan het werk gezien met de jongens op de velden van lap
Ach kerel..

Ga nu niet doen alsof je iemand zijn werkkwaliteiten kan beoordelen op basis van het zijn van buren of zelfs vrienden, of het naast het veld staan bij trainingen en wedstrijden.

Dat wordt namelijk bepaald in de persoonlijke gesprekken als dingen niet gaan zoals het moet gaan, dus wanneer er iemand verteld wordt dat ie niet speelt. Hoe manage je dat en hoe ga je daarna metd ie spelers om.

Dat is echt niet iets dat jij wel even lans de zijlijn kan waarnemen..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 december 2016 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 15:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach kerel..

Ga nu niet doen alsof je iemand zijn werkkwaliteiten kan beoordelen op basis van het zijn van buren of zelfs vrienden, of het naast het veld staan bij trainingen en wedstrijden.

Dat wordt namelijk bepaald in de persoonlijke gesprekken als dingen niet gaan zoals het moet gaan, dus wanneer er iemand verteld wordt dat ie niet speelt. Hoe manage je dat en hoe ga je daarna metd ie spelers om.

Dat is echt niet iets dat jij wel even lans de zijlijn kan waarnemen..
kerel... heracles is mijn 2de clubje.. blijf almeloer.. ken veel spelers persoonlijk want komen hier uit de buurt.. hoor en zie meer dan je denkt.. kruzen is wel recht doorzee en komt uit een heel andere situaties dan die verwende nestjes... sorry kan er verdomde slecht tegen als kinderen want da zijn het nog van 20 jaar denken de man te zijn omdat ze denken dat ze voor ajax spelen.. zoals we in almelo zeggen ERAN MET DE LIPPE !! kortom WERKEN ZUL JE
remco k
 remco k - vrijdag 16 december 2016 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 18:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kerel... heracles is mijn 2de clubje.. blijf almeloer.. ken veel spelers persoonlijk want komen hier uit de buurt.. hoor en zie meer dan je denkt.. kruzen is wel recht doorzee en komt uit een heel andere situaties dan die verwende nestjes... sorry kan er verdomde slecht tegen als kinderen want da zijn het nog van 20 jaar denken de man te zijn omdat ze denken dat ze voor ajax spelen.. zoals we in almelo zeggen ERAN MET DE LIPPE !! kortom WERKEN ZUL JE
Precies wat je zegt. En dus totaal niet geschikt om die zwaar verwende jongens te begeleiden..

Alleen maar roepen dat je hard moet werken met je donder gaat geen speler of persoon uit het westen van het land iets door doen..

Overigens 5 jaar lang in Hengelo op onze vestiging leiding gegeven aan een groep jongens.

Daar lag de productiviteit ver onder het niveau van de andere vestigingen waar ik zelf liep..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 december 2016 door remco k --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 17 december 2016 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2016 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies wat je zegt. En dus totaal niet geschikt om die zwaar verwende jongens te begeleiden..

Alleen maar roepen dat je hard moet werken met je donder gaat geen speler of persoon uit het westen van het land iets door doen..

Overigens 5 jaar lang in Hengelo op onze vestiging leiding gegeven aan een groep jongens.

Daar lag de productiviteit ver onder het niveau van de andere vestigingen waar ik zelf liep..
denk ik wel.. werken voor je geld of oprotten.. makkelijk zat moet je voor een baas ook.. welke vestiging als ik vragen mag ?
remco k
 remco k - zaterdag 17 december 2016 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2016 - 15:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk ik wel.. werken voor je geld of oprotten.. makkelijk zat moet je voor een baas ook.. welke vestiging als ik vragen mag ?
Groot bouwbedrijf in die regio. Voor welk bedrijf deel ik niet hier, daar hou ik niet van en heeft ook geen meerwaarde. Ben nu 4 jaar weg uit die regio en de kpi om productiviteit te meten is nog steeds hetzelfde. Die behoren bij de laagste binnen onze organisatie.

Wat jij nu zegt werkte prima in dr jaren 70 80 en half negentig. Gelukkig is er daarna een omslag gekomen in het bedrijfsleven en managed men bedrijven op een compleet andere manier.

9 van de tien managers die het doen zoals jij stelt halen het ook gewoon niet meer.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2016 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Groot bouwbedrijf in die regio. Voor welk bedrijf deel ik niet hier, daar hou ik niet van en heeft ook geen meerwaarde. Ben nu 4 jaar weg uit die regio en de kpi om productiviteit te meten is nog steeds hetzelfde. Die behoren bij de laagste binnen onze organisatie.

Wat jij nu zegt werkte prima in dr jaren 70 80 en half negentig. Gelukkig is er daarna een omslag gekomen in het bedrijfsleven en managed men bedrijven op een compleet andere manier.

9 van de tien managers die het doen zoals jij stelt halen het ook gewoon niet meer.
meer een mentaal probleem denk ik.. ;)
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 00:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

meer een mentaal probleem denk ik.. ;)
Het is het nieuwe nu. En het gaat ook niet veranderen. Probeer dat dus ook niet te veranderen. Maar zorg dat je methodes ontwikkeld waardoor je ze op een juiste manier kan prikkelen.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 09:17   quote  deeplink  
maar zijn we blij met het nieuwe nu.. dat is de vraag.. ik persoonlijk absoluut niet..
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 09:17 schreef nummer10 het volgende:
maar zijn we blij met het nieuwe nu.. dat is de vraag.. ik persoonlijk absoluut niet..
Is dat überhaupt relevant. Het is een feit dat je niet gaat veranderen. Dus deal with it en zorg dat je in oplossingen denkt ipv problemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 december 2016 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 09:17 schreef nummer10 het volgende:
maar zijn we blij met het nieuwe nu.. dat is de vraag.. ik persoonlijk absoluut niet..
Kijk en dat is nu precies hetgeen ik al eerder probeerde aan te geven. De wereld veranderd, de opvoeding veranderd, dus zal ook de begeleiding moeten veranderen. Of je er blij mee bent is niet relevant, je kunt het namelijk toch niet terugdraaien!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 december 2016 - 09:30   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 december 2016 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zondag 18 december 2016 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 09:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk en dat is nu precies hetgeen ik al eerder probeerde aan te geven. De wereld veranderd, de opvoeding veranderd, dus zal ook de begeleiding moeten veranderen. Of je er blij mee bent is niet relevant, je kunt het namelijk toch niet terugdraaien!
zijn de meningen over verdeeld.. :) begint al met de opvoeding van je kind.. (dus ook voetbal in de jeugd) waar groeit hij op en hoe..
remco k
 remco k - zondag 18 december 2016 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 10:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zijn de meningen over verdeeld.. :) begint al met de opvoeding van je kind.. (dus ook voetbal in de jeugd) waar groeit hij op en hoe..
Nogmaals. Dat ga jij en niemand anders kunnen veranderen. Dat is de realiteit en daar heb je het mee te doen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 18 december 2016 - 16:40   quote  deeplink  
Vet topic geworden dit btw!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 december 2016 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 10:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals. Dat ga jij en niemand anders kunnen veranderen. Dat is de realiteit en daar heb je het mee te doen.
Helemaal mee eens Remco! Maar sommigen denken dat ze dit kunnen veranderen. Op het werk heb ik er ook een aantal!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zondag 11 december 2016, 16:45); 1 - 0









0.0177731