BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zondag 19 februari 2016, 14:30); 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - maandag 20 februari 2017 - 15:12   quote  deeplink  
Ik vind Younes wel degelijk minder goed op dreef hoor. Niet alleen qua rendement, maar ook de soort acties die hij inzet. Waar hij vorig seizoen ook nog wel op de achterlijn en buitenom passeerde is hij dit seizoen toch voornamelijk krampachtig op zoek naar de actie binnendoor met het linkerbeen.

Tete vind ik ook voor geen meter presteren dit seizoen. Nou ja, hij speelde in de EL prima maar in de Eredivisie gewoon aanhoudend matig. Vooralsnog geeft hij Bosz geen enkele reden om niet voor Veltman te kiezen. Idem voor Dijks trouwens, bizar toch dat een zuivere back eraf gaat voor een aanvallende middenvelder toch?

Gudelj en Bazoer vind ik een heel ander verhaal. Met het halen van Ziyech zijn die gewoon 3e en 4e keuze geworden. Dat is verklaarbaar, maar het presteren van Younes, Tete en Dijks is dat zeker niet.

Zo zijn er trouwens ook positieve uitschieters hoor. Wat te denken van Viergever en Schone. Het mes snijdt aan twee kanten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2017 door Eide --
nummer10
 nummer10 - maandag 20 februari 2017 - 16:08   quote  deeplink  
en toch ligt het vaak aan de speler zelf.. als ik mijn week niet heb ligt dit niet aan de trainer en moet ik er zelf voor knokken om beter te worden.. zelfde als werk.. als ik mijn werk verkeerd doe kan ik mijn baas ook niet op de schuld geven dat hij iets fout doet..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 februari 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 14:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Een oefenwedstrijd, serieus???
Toen vlamde hij wel en was hij wel beslissend. Dat het in de competitie niet lukt ligt echt volledig aan de trainer. Geloof je het zelf?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 februari 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 14:31 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Het probleem is dat je bij te veel spelers structureel een te laag rendement ziet. Bij andere ploegen zie je dat ook met regelmaat. De vraag is en blijft; ligt dat meer aan de houding, werkelijke kwaliteit van de speler of aan de trainer. Of een combinatie van al deze onderdelen.
Tja dat is lastig om je vinger op te leggen. Bij iedere speler zal dat ook niet dezelfde reden hebben..
p111
 p111 - maandag 20 februari 2017 - 16:14   quote  deeplink  
klein puntje ik heb gisteren eindelijk weer een goede Younes gezien die zowel buitenom als binnen door ging en ook oog had voor medespelers ook het doelpunt assist van Younes.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 februari 2017 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 16:14 schreef p111 het volgende:
klein puntje ik heb gisteren eindelijk weer een goede Younes gezien die zowel buitenom als binnen door ging en ook oog had voor medespelers ook het doelpunt assist van Younes.
Rendement blijft bij Younes toch echt een dingetje helaas, hopelijk komt dit nog een keertje.
Hij heeft echt een lekkere dribbel en kan tegenstanders bezighouden. Helaas geen diepgang, Snelheid en weinig overzicht.
remco k
 remco k - maandag 20 februari 2017 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 15:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind younes niet minder voetballen hoor.. scoort alleen niet meer.. en dat moet hij toch echt zelf doen.. daarbij kent iedereen hem nu ook.. dus totale onzin wat je nu zegt.. geen enkele speler is slechter geworden door de komst.. integendeel.. kijk viergever maar.. sinkgraven.. klaassen.. veltman..
Ik vind hem in alles minder eerlijk gezegd.. VErtrouwen lijkt totaal weg bij die jongen..

Geen enkele speler slechter geworden??

Ghazi, Gudelj, Bazoer, Dijks, Tete, Riedewald.

Viergever laat nu zien wat ie afgelopen tweede seizoenshelft ook liet zien, exact hetzelfde..

Ik vind Sinkgraven ook nog helemaal geen echte verbetering tegenover de Dijks van vorig seizoen.. Sterker nog, die was ook aanvallend gewoon beter...

Las net trouwens een stukje wat het bewijs van slecht communiceren van Bosz wel een beetje bewijst..

Bosz over Riedewald, jij bent mijn nummer 6. twee potjes later speelt ie er niet meer en staat er een ander.
Bosz over Dijks, hij is de linksback, 6 wedstrijden verder en er speelt een ander..

Daarnaast op andere posities mensen maar zinloos blijven opstellen waardoor een El Ghazi gewoon verrtekt bij Ajax...

Nee sorry, raak steeds minder overtuigd, en dat is niet o pbasis van een vooroordeel, maar op basis van wat ik zie..

Ook het spel is gewoon vanaf Oktober al niet meer om aan te zien op een aantal periodes in wedstrijden na..
remco k
 remco k - maandag 20 februari 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 16:08 schreef nummer10 het volgende:
en toch ligt het vaak aan de speler zelf.. als ik mijn week niet heb ligt dit niet aan de trainer en moet ik er zelf voor knokken om beter te worden.. zelfde als werk.. als ik mijn werk verkeerd doe kan ik mijn baas ook niet op de schuld geven dat hij iets fout doet..
Als een aantal collega's structureel minder zijn geworden in hun werk dan andere jaren ligt dat wel degelijk vaak aan de omgeving die geschept wordt door hun leidinggevende..
remco k
 remco k - maandag 20 februari 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 16:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toen vlamde hij wel en was hij wel beslissend. Dat het in de competitie niet lukt ligt echt volledig aan de trainer. Geloof je het zelf?
Hoe zo ineens volledig? Dat heb ik nooit gezegd..

Maar zie de post hierboven, het betreft dit seizoen echt heel veel spelers..
p111
 p111 - maandag 20 februari 2017 - 18:18   quote  deeplink  
Stom gelul Ajax speelt aantrekkelijker als onder Frank en de spelers die zg slechter zijn geworden ook dat ligt niet aan de trainer .Gudelj is niet slechter geworden maar was al een beperkte speler.Bazoer was halverwege vorig seizoen al een stuk minder.Tete en Veltman is niet een kwestie van slechter geworden maar een persoonlijke voorkeur van de trainer.Sinkgraven is zeker een verbetering t/o Dijks.En spelers die uit vorm zijn zoals Younes en Dolberg is echt geen schuld van de trainer al dat gezeik over Bosz moet je voeren aan het eind van het seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2017 door p111 --
remco k
 remco k - maandag 20 februari 2017 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 18:18 schreef p111 het volgende:
Stom gelul Ajax speelt aantrekkelijker als onder Frank en de spelers die zg slechter zijn geworden ook dat ligt niet aan de trainer .Gudelj is niet slechter geworden maar was al een beperkte speler.Bazoer was halverwege vorig seizoen al een stuk minder.Tete en Veltman is niet een kwestie van slechter geworden maar een persoonlijke voorkeur van de trainer.Sinkgraven is zeker een verbetering t/o Dijks.En spelers die uit vorm zijn zoals Younes en Dolberg is echt geen schuld van de trainer al dat gezeik over Bosz moet je voeren aan het eind van het seizoen.
Mag jij me uitleggen wat er sinds pak em beet November zo aantrekkelijk is aan het spel van Ajax?

Amper acties. Amper steek balletjes. Amper grote kansen. Weinig goals.

Volgens mij eerder gewoon heel vergelijkbaar met de Boer zijn laatste periode. Maar dat met flink wat meer uitgegeven geld dan onder de Boer.

En je kan al die jongens wel gaan benoemen. Maar feit is dat al die jongen vorig seizoen international waren. En nu zouden ze ineens niet goed genoeg zijn voor Ajax?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2017 door remco k --
Brandje
 Brandje - maandag 20 februari 2017 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 16:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind hem in alles minder eerlijk gezegd.. VErtrouwen lijkt totaal weg bij die jongen..

Geen enkele speler slechter geworden??

Ghazi, Gudelj, Bazoer, Dijks, Tete, Riedewald.

Viergever laat nu zien wat ie afgelopen tweede seizoenshelft ook liet zien, exact hetzelfde..

Ik vind Sinkgraven ook nog helemaal geen echte verbetering tegenover de Dijks van vorig seizoen.. Sterker nog, die was ook aanvallend gewoon beter...

Las net trouwens een stukje wat het bewijs van slecht communiceren van Bosz wel een beetje bewijst..

Bosz over Riedewald, jij bent mijn nummer 6. twee potjes later speelt ie er niet meer en staat er een ander.
Bosz over Dijks, hij is de linksback, 6 wedstrijden verder en er speelt een ander..

Daarnaast op andere posities mensen maar zinloos blijven opstellen waardoor een El Ghazi gewoon verrtekt bij Ajax...

Nee sorry, raak steeds minder overtuigd, en dat is niet o pbasis van een vooroordeel, maar op basis van wat ik zie..

Ook het spel is gewoon vanaf Oktober al niet meer om aan te zien op een aantal periodes in wedstrijden na..
El Ghazi was onder de Boer al ruk na zijn blessure. Gudelj ging dit seizoen verder waarmee hij vorig seizen eindigde. Bazoer is jammer. Riedewald speelde einde vorig seizoen ook al amper. Zelfde geldt voor Tete. Dus je LULT echt maar wat Remco. Bovendien kunnen spelers niet slechter worden op deze leeftijd. Dan moeten ze er maar voor zorgen dat de trainer niet om ze heen kan.
Bosz maakt fouten maar als Klaassen een pingel mist dan komt dat door sommige door Bosz. Pakt Voiergever rood zoals tegen twente dan is het de schuld van Bosz.
Op dit moment doet Bosz het meer dan goed. Elke speler staat op zijn logische positie ook al vind de balans op het middenveld niet ideaal.
Tot slot kijk eens welke spelers 8 maanden onder hem zijn debuut hebben gemaakt.
Geen fan van Bosz is prima maar zoals sommigen alles aan hen ophangen als het fout is de triest voor woorden.
remco k
 remco k - maandag 20 februari 2017 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 18:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

El Ghazi was onder de Boer al ruk na zijn blessure. Gudelj ging dit seizoen verder waarmee hij vorig seizen eindigde. Bazoer is jammer. Riedewald speelde einde vorig seizoen ook al amper. Zelfde geldt voor Tete. Dus je LULT echt maar wat Remco. Bovendien kunnen spelers niet slechter worden op deze leeftijd. Dan moeten ze er maar voor zorgen dat de trainer niet om ze heen kan.
Bosz maakt fouten maar als Klaassen een pingel mist dan komt dat door sommige door Bosz. Pakt Voiergever rood zoals tegen twente dan is het de schuld van Bosz.
Op dit moment doet Bosz het meer dan goed. Elke speler staat op zijn logische positie ook al vind de balans op het middenveld niet ideaal.
Tot slot kijk eens welke spelers 8 maanden onder hem zijn debuut hebben gemaakt.
Geen fan van Bosz is prima maar zoals sommigen alles aan hen ophangen als het fout is de triest voor woorden.
Vrijwel alle spelers waren afgelopen jaar international. Het kan niet zo zijn dat ze nu dan niet meer goed genoeg voor Ajax zijn. Zou het een of twee spelers betreffen dan zou het echt aan die spelers liggen. Maar bij zoveel jongens acht ik de trainer verantwoordelijk.

Dan mag jij vinden dat ik maar wat lul. Ik denk dat je je kop uit het zand moet halen en eens gewoon beoordelen wat je ziet want dat kan je namelijk best. Het is er met Bosz gewoon niet beter op geworden.

Overigens zeg ik niet dat hij de jeugd geen kans geeft en ik hang niet alles aan hem op. Ook spelers hebben namelijk hun verantwoordelijkheden, maar als spelers die niet nemen zoals een Youness gister die meerdere keren zijn man loet lopen waar een gevaarlijke situatie uit ontstaat, dan heb je als trainer wel de plicht om die speler eraf te halen.

Er is niets mis met de denkwijze van Bosz en ik sta daar ook achter, ik zie alleen de groei en stabiliteit niet die sommigen wel schijnen te zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2017 door remco k --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 februari 2017 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 16:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe zo ineens volledig? Dat heb ik nooit gezegd..

Maar zie de post hierboven, het betreft dit seizoen echt heel veel spelers..
Onder de Boer was dat niet anders hoor..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 februari 2017 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Vrijwel alle spelers waren afgelopen jaar international. Het kan niet zo zijn dat ze nu dan niet meer goed genoeg voor Ajax zijn. Zou het een of twee spelers betreffen dan zou het echt aan die spelers liggen. Maar bij zoveel jongens acht ik de trainer verantwoordelijk.

Dan mag jij vinden dat ik maar wat lul. Ik denk dat je je kop uit het zand moet halen en eens gewoon beoordelen wat je ziet want dat kan je namelijk best. Het is er met Bosz gewoon niet beter op geworden.

Overigens zeg ik niet dat hij de jeugd geen kans geeft en ik hang niet alles aan hem op. Ook spelers hebben namelijk hun verantwoordelijkheden, maar als spelers die niet nemen zoals een Youness gister die meerdere keren zijn man loet lopen waar een gevaarlijke situatie uit ontstaat, dan heb je als trainer wel de plicht om die speler eraf te halen.

Er is niets mis met de denkwijze van Bosz en ik sta daar ook achter, ik zie alleen de groei en stabiliteit niet die sommigen wel schijnen te zien.
Bazoer zat eind van het seizoen ook op de bank bij de Boer. Veltman vs Teteringen is een persoonlijke keuze. Tete had een lange blessure en Veltman pakte zijn kans. Ghazi is ook langdruig uit vorm geweest.

Riedewald heeft zich ook nog niet echt onderscheiden met hem ook veel goals tegen gehad.
Viergever is geen topper maar gewoon nuttig weet wat er verwacht wordt.

Dat Younes en Traöre soms eerder gewisseld moeten worden ben ik wel met je eens met Ziyech doet hij het wel op dit moment.
p111
 p111 - maandag 20 februari 2017 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Vrijwel alle spelers waren afgelopen jaar international. Het kan niet zo zijn dat ze nu dan niet meer goed genoeg voor Ajax zijn. Zou het een of twee spelers betreffen dan zou het echt aan die spelers liggen. Maar bij zoveel jongens acht ik de trainer verantwoordelijk.

Dan mag jij vinden dat ik maar wat lul. Ik denk dat je je kop uit het zand moet halen en eens gewoon beoordelen wat je ziet want dat kan je namelijk best. Het is er met Bosz gewoon niet beter op geworden.

Overigens zeg ik niet dat hij de jeugd geen kans geeft en ik hang niet alles aan hem op. Ook spelers hebben namelijk hun verantwoordelijkheden, maar als spelers die niet nemen zoals een Youness gister die meerdere keren zijn man loet lopen waar een gevaarlijke situatie uit ontstaat, dan heb je als trainer wel de plicht om die speler eraf te halen.

Er is niets mis met de denkwijze van Bosz en ik sta daar ook achter, ik zie alleen de groei en stabiliteit niet die sommigen wel schijnen te zien.
Je lult inderdaad maar wat want gisteren was Younes veruit de gevaarlijkste man voorin dus heel goed van Bosz dat hij hem er niet uit haalde dus stop met dat gelul en ga niet alleen op het forum zitten om te strijden met andere.
En over internationals volgens mij heeft Blind zo,n beetje de hele eredivisie uitgenodigd en zoals de meeste van korte duur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2017 door p111 --
remco k
 remco k - dinsdag 21 februari 2017 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 20:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Onder de Boer was dat niet anders hoor..
Totaal niet mee eens. Ik heb onder de Boer geen enkel seizoen gezien dat van de volledige basis van het jaar ervoor, er gewoon een speler of 7 het seizoen erop niet eens meer in beeld zijn voor een basis plaats omdat ze niet goed genoeg zouden zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 21 februari 2017 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 21:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bazoer zat eind van het seizoen ook op de bank bij de Boer. Veltman vs Teteringen is een persoonlijke keuze. Tete had een lange blessure en Veltman pakte zijn kans. Ghazi is ook langdruig uit vorm geweest.

Riedewald heeft zich ook nog niet echt onderscheiden met hem ook veel goals tegen gehad.
Viergever is geen topper maar gewoon nuttig weet wat er verwacht wordt.

Dat Younes en Traöre soms eerder gewisseld moeten worden ben ik wel met je eens met Ziyech doet hij het wel op dit moment.
Tete zou veel meer moeten spelen, en die mogelijkheid is er gewoon, nu komt ie er amper nog aan te pas.

En je kan iedere speler wel proberen uit te leggen. Maar feit is gewoon dat vrijwel al deze gasten international waren, een gouden toekomst werden voorspeld en nu gewoon niet meer aan spelen toekomen of zelfs vertrokken zijn.

Ghazi werd trouwens eruit gehaald nadat hij diverse assists had aan het begin van het seizoen en gewoon meer dan prima begon..
remco k
 remco k - dinsdag 21 februari 2017 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 23:43 schreef p111 het volgende:

[..]

Je lult inderdaad maar wat want gisteren was Younes veruit de gevaarlijkste man voorin dus heel goed van Bosz dat hij hem er niet uit haalde dus stop met dat gelul en ga niet alleen op het forum zitten om te strijden met andere.
En over internationals volgens mij heeft Blind zo,n beetje de hele eredivisie uitgenodigd en zoals de meeste van korte duur.
Welk gevaar dan? Je doet namelijk net alsof ie 6 keer gevaarlijk op de goal schoot, de hele wedstrijd gevaarlijke acties had en diverse keren andere mensen in stelling heeft gebracht..

Ik heb iets anders gezien..

Namelijk een redelijke eerste helft, waarin hij een actie of 3 had die gevaarlijk was, waaruit hij een goede bal breed legt op Klaassen bij de goal, en bij die andere twee momenten gewoon een slechte voorzet afleverd. Dus echt gevaar via YOuness in de eerste helft, slechts 1 maal, en dat was een prima assists waarbij hij goed overzicht hield, dat zou die vaker moeten doen, gaat zijn efficientie flink van omhoog.

De tweede helft een groot drama, amper een fatsoenlijke actie gezien van hem. En als klap op de vuurpijl, laat hij zelf in de laatste 10 minuten gewoon 3 keer zijn eigen man lopen, waardoor Viergever 3 keer tegenover 2 man komt te staan, waarbij Klaassen 1 keer een gevaarlijke bal eruit haalt, maar zijn directe tegenstander compleet vrij gewoon twee heel gevaarlijke voorzetten kan en mag geven.

Dus overall voor mij een onvoldoende, waarbij hij door zijn assist nog dichtbij een voldoende komt..

Overigens zeg ik ook van de andere aanvallers dat ze een dramatische wedstrijden speelden hoor, dus helemaal niets over 1 persoon of wat dan ook..

De rest van je persoonlijke aantijgingen ga ik steeds minder serieus nemen, ik zou als ik jou was mijn tijd maar ergens anders aan gaan spenderen..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 21 februari 2017 - 09:08   quote  deeplink  
zijn allemaal vrij logische keuzes maar goed..
remco k
 remco k - dinsdag 21 februari 2017 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 09:08 schreef nummer10 het volgende:
zijn allemaal vrij logische keuzes maar goed..
Alles valt uit te leggen als een logische keuze.
p111
 p111 - dinsdag 21 februari 2017 - 16:49   quote  deeplink  
Ja het is vooral logisch als je de enige gevaarlijke aanvaller er uit moet halen.
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 februari 2017 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 februari 2017 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Vrijwel alle spelers waren afgelopen jaar international. Het kan niet zo zijn dat ze nu dan niet meer goed genoeg voor Ajax zijn. Zou het een of twee spelers betreffen dan zou het echt aan die spelers liggen. Maar bij zoveel jongens acht ik de trainer verantwoordelijk.

Dan mag jij vinden dat ik maar wat lul. Ik denk dat je je kop uit het zand moet halen en eens gewoon beoordelen wat je ziet want dat kan je namelijk best. Het is er met Bosz gewoon niet beter op geworden.

Overigens zeg ik niet dat hij de jeugd geen kans geeft en ik hang niet alles aan hem op. Ook spelers hebben namelijk hun verantwoordelijkheden, maar als spelers die niet nemen zoals een Youness gister die meerdere keren zijn man loet lopen waar een gevaarlijke situatie uit ontstaat, dan heb je als trainer wel de plicht om die speler eraf te halen.

Er is niets mis met de denkwijze van Bosz en ik sta daar ook achter, ik zie alleen de groei en stabiliteit niet die sommigen wel schijnen te zien.
Sorry maar hadden we het over international zijn of over het dat JIJ vind dat spelers slechter zijn geworden onder Bosz? Van de namen die jij noemde vind ik alleen Bazoer jammer de rest(Gudelj) was onder FdB al niks. De anderen(Tete, Riedewald en El Ghazi) speelden ook onder de Boer al amper over waren toen al uit vorm. Dus je reactie slaat nergens op
remco k
 remco k - dinsdag 21 februari 2017 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 17:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sorry maar hadden we het over international zijn of over het dat JIJ vind dat spelers slechter zijn geworden onder Bosz? Van de namen die jij noemde vind ik alleen Bazoer jammer de rest(Gudelj) was onder FdB al niks. De anderen(Tete, Riedewald en El Ghazi) speelden ook onder de Boer al amper over waren toen al uit vorm. Dus je reactie slaat nergens op
Dan zijn we snel uitgepraat aangezien ik wel vind dat het zo is
Stanley
 Stanley - dinsdag 21 februari 2017 - 18:29   quote  deeplink  
Ik moet Remco steunen in deze discussie.

Spel begint steeds minder te worden. Vertrouwen krijgen is nu eenmaal voor de meeste spelers belangrijk en daarom van invloed op prestaties.

Tete krijgt of heeft nimmer het vertrouwen gekregen dat Sinkgraven of Veltman krijgeb terwijl hij in potentie veel meer potentie heeft.

Bazoer, Tete, Riedewald zijn allen heel toevallig donkere jongens die nul vertrouwen krijgen of kregen van hem...

Youness, Veltman en Singraven mogen falen tot ze erbij neer vallen... Merkwaardig moet ik zeggen...
Eide
 Eide - dinsdag 21 februari 2017 - 18:40   quote  deeplink  
Ik vind de onderliggende suggestie stuitend Stanley, zeker omdat je voor het gemak Gudelj, Traore en Kluivert niet benoemd. Ik hoop dat je het heel anders bedoeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 februari 2017 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 februari 2017 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 18:29 schreef Stanley het volgende:
Ik moet Remco steunen in deze discussie.

Spel begint steeds minder te worden. Vertrouwen krijgen is nu eenmaal voor de meeste spelers belangrijk en daarom van invloed op prestaties.

Tete krijgt of heeft nimmer het vertrouwen gekregen dat Sinkgraven of Veltman krijgeb terwijl hij in potentie veel meer potentie heeft.

Bazoer, Tete, Riedewald zijn allen heel toevallig donkere jongens die nul vertrouwen krijgen of kregen van hem...

Youness, Veltman en Singraven mogen falen tot ze erbij neer vallen... Merkwaardig moet ik zeggen...
Je vergeet Younes voor het gemak.. Wel vreemd inderdaad dat hij Onana, Sanchez, en Traöre laat staan? Sneu dat je het op huidskleur gooit..
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 februari 2017 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 18:29 schreef Stanley het volgende:
Ik moet Remco steunen in deze discussie.

Spel begint steeds minder te worden. Vertrouwen krijgen is nu eenmaal voor de meeste spelers belangrijk en daarom van invloed op prestaties.

Tete krijgt of heeft nimmer het vertrouwen gekregen dat Sinkgraven of Veltman krijgeb terwijl hij in potentie veel meer potentie heeft.

Bazoer, Tete, Riedewald zijn allen heel toevallig donkere jongens die nul vertrouwen krijgen of kregen van hem...

Youness, Veltman en Singraven mogen falen tot ze erbij neer vallen... Merkwaardig moet ik zeggen...

???? vreemd verhaal
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 februari 2017 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 17:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan zijn we snel uitgepraat aangezien ik wel vind dat het zo is
tjah maar heb je wel vaker last van... oogkleppies
remco k
 remco k - woensdag 22 februari 2017 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 01:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah maar heb je wel vaker last van... oogkleppies
Nee. Een andere mening. Totaal geen oogkleppen zelfs.
Brandje
 Brandje - woensdag 22 februari 2017 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 18:29 schreef Stanley het volgende:
Ik moet Remco steunen in deze discussie.

Spel begint steeds minder te worden. Vertrouwen krijgen is nu eenmaal voor de meeste spelers belangrijk en daarom van invloed op prestaties.

Tete krijgt of heeft nimmer het vertrouwen gekregen dat Sinkgraven of Veltman krijgeb terwijl hij in potentie veel meer potentie heeft.

Bazoer, Tete, Riedewald zijn allen heel toevallig donkere jongens die nul vertrouwen krijgen of kregen van hem...

Youness, Veltman en Singraven mogen falen tot ze erbij neer vallen... Merkwaardig moet ik zeggen...
Al die "donkere" spelers waren onder de Boer ook al bankzitter en toen werden Veltman, Hoorn en Viergever zo geroemd. Zeker door Remco en die gaat nu zeggen dat Tete, Riedewald en Bazoer slechter zijn geworden onder Bosz terwijl ze onder de Boer ook al niet speelden .Sorry maar dat vind ik echt lachwekkend. Net zo dat jij hem gelijk in deze. Jullie zijn aan het zoeken.
Het spel in misschien niet sprankelend maar ik zit bijna elke wedstrijd met een gerust hart op de bank waar dat onder de Boer totaal anders was. Ook Bosz laat veel jeugd debuteren. Is ongeslagen in EL. Heeft op dit moment hetzelfde aantal punten als FdB op hetzelfde moment. Zet veel hoger druk, heeft een totaal andere spelopvatting als de Boer.
Laat hij spelers te lang staan zoals Younes. Ja vind ik wel. Kan je met Schone op zes spelen? Nee ik vind van niet. Verder is alles wat hij doet volledig logisch. Ik ben blij met hem.

Tot slot moet je je ogen uit je kop schamen als je wil suggereren dat Bosz spelers opstelt op basis van hun huidskleur!! Het elftal van de Boer was blanker beste kerel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 februari 2017 door Brandje --
Brandje
 Brandje - woensdag 22 februari 2017 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 17:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan zijn we snel uitgepraat aangezien ik wel vind dat het zo is
Uit geluld dus!
Stanley
 Stanley - woensdag 22 februari 2017 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 18:40 schreef Eide het volgende:
Ik vind de onderliggende suggestie stuitend Stanley, zeker omdat je voor het gemak Gudelj, Traore en Kluivert niet benoemd. Ik hoop dat je het heel anders bedoeld.
Eide, klopt het feitelijk niet wat ik heb gepost?

De onderliggende suggestie is iets wat jij creëert. Maar ervan uitgaande dat ik een onderliggende suggestie heb... Dan is jouw verweer ook niet best.

1. Wanneer Bosz iets tegen gekleurde spelers zou hebben realiseert hij zich ongetwijfeld dat een volledig blank elftal niet haalbaar is en zal hij concessies moeten doen...Daarnaast is zijn succes afhankelijk van behaalde resultaten en zou hij slim genoeg zijn om in gevallen dat hij met een dergelijke speler iets bijzonders heeft (Traoré) hem graag willen opstellen lijkt mij.

Sanchez is overduidelijk...zelfs in braille!

Onane...tja keuze tussen hem, Diederik Boer of een keeper die er een jaar uit is geweest...mag jij raden wat iedere logisch denkende zou proberen. En wat een geluk...Hij speelt boven verwachting.

Ziyech wilde hij niet...El Ghazi is inmiddels geschiedenis en Nouri ziet hij eveneens nauwelijks staan.

Tete minder dan Veltman.... No Way in hell.
Riedewald minder dan Viergever...Yeah Right !!!

Younes speelt echt de pannen van het dak...NOT !

Sinkgraven heeft mij aanvankelijk positief verrast maar is louter balletje breed terug of in de voeten van de tegenstander en ook hij mag wekelijks terugkomen in de basis..

Onderliggende suggestie... I dont know...maat kan niet de indruk ontzeggen dat bij gelijkwaardigheid blank de voorkeur heeft...
Eide
 Eide - woensdag 22 februari 2017 - 19:36   quote  deeplink  
Tja... ik vind het onzin en stuitend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 februari 2017 door Eide --
remco k
 remco k - woensdag 22 februari 2017 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 19:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Al die "donkere" spelers waren onder de Boer ook al bankzitter en toen werden Veltman, Hoorn en Viergever zo geroemd. Zeker door Remco en die gaat nu zeggen dat Tete, Riedewald en Bazoer slechter zijn geworden onder Bosz terwijl ze onder de Boer ook al niet speelden .Sorry maar dat vind ik echt lachwekkend. Net zo dat jij hem gelijk in deze. Jullie zijn aan het zoeken.
Het spel in misschien niet sprankelend maar ik zit bijna elke wedstrijd met een gerust hart op de bank waar dat onder de Boer totaal anders was. Ook Bosz laat veel jeugd debuteren. Is ongeslagen in EL. Heeft op dit moment hetzelfde aantal punten als FdB op hetzelfde moment. Zet veel hoger druk, heeft een totaal andere spelopvatting als de Boer.
Laat hij spelers te lang staan zoals Younes. Ja vind ik wel. Kan je met Schone op zes spelen? Nee ik vind van niet. Verder is alles wat hij doet volledig logisch. Ik ben blij met hem.

Tot slot moet je je ogen uit je kop schamen als je wil suggereren dat Bosz spelers opstelt op basis van hun huidskleur!! Het elftal van de Boer was blanker beste kerel.
Ik suggereer helemaal niets op huidkleur. Dat suggereer jij ook niet maar laat ik dat even heel duidelijk stellen.

Ik zit helemaal niet rustig op de bank en begrijp ook niet waarom jij wel. Gezien de hoeveelheid mogelijkheden die we keer op keer weggeven vind ik dat onbegrijpelijk.

Ik heb het al eerder gezegd, maar ik zeg ook nergens dat al deze jongens basis speler zouden moeten zijn. Enige waar ik dat structureel wel van gevonden heb is el Ghazi.
Ik vind alleen dat het Bosz is aan te rekenen dat hij al deze grote talenten niet tevreden heeft weten te houden.

Daarnaast neem ik het Bosz kwalijk dat hij echt belachelijk lang vertrouwen houd in bepaalde spelers. En dan met name op de flanken.

Voor de rest bekijk ik het van wedstrijd naar wedstrijd en als het beter gaat zal ik dat ook zeker benoemen. Momenteel vind ik dat Ajax steeds moeilijker is gaan voetballen vanaf ongeveer oktober november. Ik ben benieuwd of ie dat weet om te draaien.
remco k
 remco k - woensdag 22 februari 2017 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 19:02 schreef Brandje het volgende:

[..]

Uit geluld dus!
Nee totaal niet zelfs. Maar jij gaat je mening hierover niet veranderen en ik ook niet.

Hoever zin heeft het dan om erover door te blijven gaan?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 februari 2017 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 19:36 schreef Eide het volgende:
Tja... ik vind het onzin en stuitend.
Ik ook
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 februari 2017 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 19:36 schreef Eide het volgende:
Tja... ik vind het onzin en stuitend.
Ik niet en er zit zeker een kern van waarheid in. En zo ziet iedereen het anders.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 februari 2017 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 20:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik suggereer helemaal niets op huidkleur. Dat suggereer jij ook niet maar laat ik dat even heel duidelijk stellen.

Ik zit helemaal niet rustig op de bank en begrijp ook niet waarom jij wel. Gezien de hoeveelheid mogelijkheden die we keer op keer weggeven vind ik dat onbegrijpelijk.

Ik heb het al eerder gezegd, maar ik zeg ook nergens dat al deze jongens basis speler zouden moeten zijn. Enige waar ik dat structureel wel van gevonden heb is el Ghazi.
Ik vind alleen dat het Bosz is aan te rekenen dat hij al deze grote talenten niet tevreden heeft weten te houden.

Daarnaast neem ik het Bosz kwalijk dat hij echt belachelijk lang vertrouwen houd in bepaalde spelers. En dan met name op de flanken.

Voor de rest bekijk ik het van wedstrijd naar wedstrijd en als het beter gaat zal ik dat ook zeker benoemen. Momenteel vind ik dat Ajax steeds moeilijker is gaan voetballen vanaf ongeveer oktober november. Ik ben benieuwd of ie dat weet om te draaien.
Ik snap ook niet dat mensen rustig op de bank kunnen zitten. Met alle respect maar tegen elke tegenstander is het wederom raak dat ze er gevaarlijk doorheen komen. De enige die echt voor rust zorgt is Onana en die zorgt er dus voor dat we uiteindelijk elke wedstrijd opgelucht kunnen ademhalen.

Daarnaast heb je gewoon gelijk dat het Bosz enorm is aan te rekenen dat grote talenten zo makkelijk aan de kant zijn gezet door Bosz. Ik vind dat zelfs stuitend, net als dat ik het stuitend vind dat andere grote talenten totaal geen kansen krijgen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 februari 2017 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 19:08 schreef Stanley het volgende:

[..]

Eide, klopt het feitelijk niet wat ik heb gepost?

De onderliggende suggestie is iets wat jij creëert. Maar ervan uitgaande dat ik een onderliggende suggestie heb... Dan is jouw verweer ook niet best.

1. Wanneer Bosz iets tegen gekleurde spelers zou hebben realiseert hij zich ongetwijfeld dat een volledig blank elftal niet haalbaar is en zal hij concessies moeten doen...Daarnaast is zijn succes afhankelijk van behaalde resultaten en zou hij slim genoeg zijn om in gevallen dat hij met een dergelijke speler iets bijzonders heeft (Traoré) hem graag willen opstellen lijkt mij.

Sanchez is overduidelijk...zelfs in braille!

Onane...tja keuze tussen hem, Diederik Boer of een keeper die er een jaar uit is geweest...mag jij raden wat iedere logisch denkende zou proberen. En wat een geluk...Hij speelt boven verwachting.

Ziyech wilde hij niet...El Ghazi is inmiddels geschiedenis en Nouri ziet hij eveneens nauwelijks staan.

Tete minder dan Veltman.... No Way in hell.
Riedewald minder dan Viergever...Yeah Right !!!

Younes speelt echt de pannen van het dak...NOT !

Sinkgraven heeft mij aanvankelijk positief verrast maar is louter balletje breed terug of in de voeten van de tegenstander en ook hij mag wekelijks terugkomen in de basis..

Onderliggende suggestie... I dont know...maat kan niet de indruk ontzeggen dat bij gelijkwaardigheid blank de voorkeur heeft...
Het zijn inderdaad op bepaalde vlakken erg rare keuzes van Bosz. Heel erg raar zelfs. Maar wel verwachten dat spelers die 1 keer moeten opdraven ineens de sterren van de hemel spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 februari 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 00:10   quote  deeplink  
wat een dom gezever... hahaha !! je vergeet kruzen in dit verhaal.. die bepaalt samen met bosz.. al jaren.. laat nu net zijn schoonzoon en kids buitenlands zijn met een kleur.. dat hij nouri niet ziet staan ligt aan de samenstelling van het middenveld.. en als er al iemand een handje had van het niet opstellen van "lastige" buitenlandse jongens was het deboer wel..
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 00:13   quote  deeplink  
tete veltman.. duidelijk veltman ook al alleen voor de ervaring achterin..
viergever of riedewald.. duidelijk de laatste weken lijkt me..
elghazi of traore.. cijfers duidelijk in het voordeel van traore maar smaken verschillen.. daarbij heeft het ook met een TEAM temaken wie kan met wie goed overweg etc..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 02:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 00:10 schreef nummer10 het volgende:
wat een dom gezever... hahaha !! je vergeet kruzen in dit verhaal.. die bepaalt samen met bosz.. al jaren.. laat nu net zijn schoonzoon en kids buitenlands zijn met een kleur.. dat hij nouri niet ziet staan ligt aan de samenstelling van het middenveld.. en als er al iemand een handje had van het niet opstellen van "lastige" buitenlandse jongens was het deboer wel..
Zoals je waarschijnlijk weet is Bosz eindverantwoordelijke voor de selectie en niet een rechter- of linkerhand. In het geval resultaten tegenvallen zal altijd de eindverantwoordelijke de laan uit getrapt worden en is het aan zijn rechter- of linkerhand of hij mee gaat. Het feit dat jij Bosz en Kruzen hoog hebt zitten betekent niet dat anderen die mening met jou hoeven te delen. Ieder heeft voor zichzelf een mening waarop hij Bosz beoordeelt. En rechter- en linkerhanden zijn voor mij totaal niet relevant eigenlijk. Meestal de nietszeggende mannetjes op de bank die verder geen verantwoordelijkheid nemen of krijgen! Dus Kruzen is voor mij totaal niet relevant in deze!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 02:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 00:13 schreef nummer10 het volgende:
tete veltman.. duidelijk veltman ook al alleen voor de ervaring achterin..
viergever of riedewald.. duidelijk de laatste weken lijkt me..
elghazi of traore.. cijfers duidelijk in het voordeel van traore maar smaken verschillen.. daarbij heeft het ook met een TEAM temaken wie kan met wie goed overweg etc..
Volgens mij meer met wie de trainer goed overweg kan, maar ja ook dat is maar een mening!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 23 februari 2017 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 02:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Volgens mij meer met wie de trainer goed overweg kan, maar ja ook dat is maar een mening!
Het is toch altijd een stukje persoonlijke voorkeur van de trainer? Hij verwacht bepaalde dingen van spelers en maakt van daaruit keuzes.
Hij staat dagelijks met ze op het veld Viergever vind ik geen topper maar wel degelijk. Met Riedewald stond de verdediging vaak ook niet goed.

Veltman VS. Tete. Veltman heeft ook goede momenten gehad. Tete vind ik wel beter maar ook niet echt in vorm geweest na zijn blessure.

Onana, Sanchez en Traore heeft hij gelijk het vertrouwen gegeven dus over huidskleur wil ik het eigelijk niet eens hebben.
Stanley
 Stanley - donderdag 23 februari 2017 - 07:40   quote  deeplink  
Respect voor Remco en Warrior die hun eigen mening durven te geven en niet bezwijken voor de politiek correcte druk van Eide en meelopers!

Misschien heb ik het zo wel exact bedoeld en misschien ook niet. Feit is wel dat niemand van ons in het hoofd van Peter Bosz kan kijken en weten of hij wel of geen voorkeur heeft voor bepaalde spelers.

Wel maakt hij de opstelling en hierbij vallen zaken op en feit is eveneens dat ik wekelijks met samengeknepen billen moet toekijken hoe Veltman of Sinkgraven en soms Viergever zomaar de bal in de voeten van de tegenpartij spelen... Zonder kunst en vliegwerk van Sanchez en Onane zou Ajax er heel anders bijstaan lijkt mij zo.

Onbegrijpelijk dat zij zoveel kansen krijgen en anderen genegeerd worden tot er geen andere keuze lijkt te zijn!

Ik pretendeer niet de arrogantie te hebben door te doen alsof ik weet wat Peter Bosz denkt, die arrogantie of politieke correctheid is aan mij niet besteed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door Stanley --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 23 februari 2017 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 07:40 schreef Stanley het volgende:
Respect voor Remco en Warrior die hun eigen mening durven te geven en niet bezwijken voor de politiek correcte druk van Eide en meelopers!

Misschien heb ik het zo wel exact bedoeld en misschien ook niet. Feit is wel dat niemand van ons in het hoofd van Peter Bosz kan kijken en weten of hij wel of geen voorkeur heeft voor bepaalde spelers.

Wel maakt hij de opstelling en hierbij vallen zaken op en feit is eveneens dat ik wekelijks met samengeknepen billen moet toekijken hoe Veltman of Sinkgraven en soms Viergever zomaar de bal in de voeten van de tegenpartij spelen... Zonder kunst en vliegwerk van Sanchez en Onane zou Ajax er heel anders bijstaan lijkt mij zo.

Onbegrijpelijk dat zij zoveel kansen krijgen en anderen genegeerd worden tot er geen andere keuze lijkt te zijn!

Ik pretendeer niet de arrogantie te hebben door te doen alsof ik weet wat Peter Bosz denkt, die arrogantie of politieke correctheid is aan mij niet besteed.
"Eide en meelopers", wacht ff hoor, huh??

Dit is een vreemde opmerking man.

Als iemand zijn eigen mening heeft, is het Eide wel.

Wat mij opvalt is dat er weer een beetje groepvorming ontstaat hier...
Misschien heb ik het mis hoor, maar Warrior (topper) en Remco zijn het opvallend vaak met elkaar eens de laatste maanden...en nu typ jij dit.

Never mind.
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 07:40 schreef Stanley het volgende:
Respect voor Remco en Warrior die hun eigen mening durven te geven en niet bezwijken voor de politiek correcte druk van Eide en meelopers!

Misschien heb ik het zo wel exact bedoeld en misschien ook niet. Feit is wel dat niemand van ons in het hoofd van Peter Bosz kan kijken en weten of hij wel of geen voorkeur heeft voor bepaalde spelers.

Wel maakt hij de opstelling en hierbij vallen zaken op en feit is eveneens dat ik wekelijks met samengeknepen billen moet toekijken hoe Veltman of Sinkgraven en soms Viergever zomaar de bal in de voeten van de tegenpartij spelen... Zonder kunst en vliegwerk van Sanchez en Onane zou Ajax er heel anders bijstaan lijkt mij zo.

Onbegrijpelijk dat zij zoveel kansen krijgen en anderen genegeerd worden tot er geen andere keuze lijkt te zijn!

Ik pretendeer niet de arrogantie te hebben door te doen alsof ik weet wat Peter Bosz denkt, die arrogantie of politieke correctheid is aan mij niet besteed.
meelopers of een andere mening delen.. dacht dat ik volgens sommigen wartaal uitkraamde maar jij staat op nummer 1 in mijn ogen..
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 02:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoals je waarschijnlijk weet is Bosz eindverantwoordelijke voor de selectie en niet een rechter- of linkerhand. In het geval resultaten tegenvallen zal altijd de eindverantwoordelijke de laan uit getrapt worden en is het aan zijn rechter- of linkerhand of hij mee gaat. Het feit dat jij Bosz en Kruzen hoog hebt zitten betekent niet dat anderen die mening met jou hoeven te delen. Ieder heeft voor zichzelf een mening waarop hij Bosz beoordeelt. En rechter- en linkerhanden zijn voor mij totaal niet relevant eigenlijk. Meestal de nietszeggende mannetjes op de bank die verder geen verantwoordelijkheid nemen of krijgen! Dus Kruzen is voor mij totaal niet relevant in deze!
je mag bosz beoordelen op wat je wil.. maar beoordelen en half noemen dat hij bewijze van de voorkeur heeft qua kleur (racisme) gaat me echt veel te ver.. misschien ook omdat ik weet dat dit absoluut onzin is..
Stanley
 Stanley - donderdag 23 februari 2017 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 08:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

"Eide en meelopers", wacht ff hoor, huh??

Dit is een vreemde opmerking man.

Als iemand zijn eigen mening heeft, is het Eide wel.

Wat mij opvalt is dat er weer een beetje groepvorming ontstaat hier...
Misschien heb ik het mis hoor, maar Warrior (topper) en Remco zijn het opvallend vaak met elkaar eens de laatste maanden...en nu typ jij dit.

Never mind.
Als je zo graag wil reageren, lees dan eerst goed waarop je wilt reageren.
Er staat nergens dat Eide een meeloper is!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zondag 19 februari 2016, 14:30); 0 - 1









0.0157790