BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zondag 19 februari 2016, 14:30); 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Stanley
 Stanley - donderdag 23 februari 2017 - 10:05   quote  deeplink  
Opvallend dat mensen eruit pakken wat ze graag willen zien. Hier een eigen draai aangeven en dan gaan reageren.

Nogmaals de kern van mijn post en vertalingen zijn voor eigen rekening:

Feit is wel dat niemand van ons in het hoofd van Peter Bosz kan kijken en überhaupt weten of hij wel of geen voorkeur heeft voor bepaalde spelers.

Wel maakt hij de opstelling en hierbij vallen zaken op en feit is eveneens dat ik wekelijks met samengeknepen billen moet toekijken hoe Veltman of Sinkgraven en sos Viergever zomaar de bal in de voeten van de tegenpartij spelen... Zonder kunst en vliegwerk van Sanchez en Onane zou Ajax er heel anders bijstaan lijkt mij zo.

Onbegrijpelijk dat zij zoveel kansen krijgen en anderen genegeerd worden tot er geen andere keuze lijkt te zijn!

Ik pretendeer niet de arrogantie te hebben door te doen alsof ik weet wat Peter Bosz denkt, die arrogantie of politieke correctheid is aan mij niet besteed.
Stanley
 Stanley - donderdag 23 februari 2017 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 09:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je mag bosz beoordelen op wat je wil.. maar beoordelen en half noemen dat hij bewijze van de voorkeur heeft qua kleur (racisme) gaat me echt veel te ver.. misschien ook omdat ik weet dat dit absoluut onzin is..
Tussen de regels door lezen is absoluut voor eigen rekening.

Feitelijk is mijn post naar mijn mening en idee terug te halen door de wedstrijden terug te kijken... Veltman heeft leuke wedstrijden gespeeld maar is verre van de rots in de branding die Sanchez al wel is in korte tijd. Opbouwend waar zijn sterke kant moet liggen is ook zwak.Toch krijgt hij kans naar kans. Dit terwijl Tete ook in de selectie zit en in potentie een groot talent is.

Verder heb ik mijn punt al meerdere keren verkondigd en onderbouwd. Maar als je een rode deur groen wil noemen....be my guest. Ajax zal hier niet beter door gaan spelen. Wel door zwak presterende spelers te vervangen...
Eide
 Eide - donderdag 23 februari 2017 - 11:17   quote  deeplink  
"politiek correcte druk van Eide en meelopers"

Jaja. Dus ik zeg alleen wat ik zeg uit politieke correctheid en kennelijk heb ik meelopers op dit forum. Wel aardig dat jij kennelijk over het internet kan zien wat ten grondslag ligt aan mijn normen, waarden en meningen. Bovendien heb ik kennelijk een schare aan meelopers op dit forum. Heel bijzonder, ik heb ze namelijk nog niet onderkend. Ik ben heel benieuwd wie dat volgens jou zijn. Noem dan vooral even man en paard.

Dit raakt, net als je eerdere bewering, kant noch wal. Het is klinkklare, volslagen onzin. Daarmee heb ik ook het laatste geschreven wat ik hier nog aan kwijt wil. Voel je vrij te reageren. Voel je vrij het laatste woord te nemen. Het zal mij jeuken.

Wat een onzin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door Eide --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 23 februari 2017 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 07:40 schreef Stanley het volgende:
Respect voor Remco en Warrior die hun eigen mening durven te geven en niet bezwijken voor de politiek correcte druk van Eide en meelopers!

Je hebt respect voor REMCO EN WARRIOR, die niet bezwijken voor de politiek correcte druk van EIDE EN MEELOPERS...

EIDE EN MEELOPERS, dan bedoel je toch beide zijn 1?

Als jij dan zo graag wil reageren op mij, post dan iets nuttigs en niet zeggen dat IK beter moet lezen...

Je geeft aan dat je dus respect hebt voor remco en warrior en niet voor eide en meelopers (wie zijn zijn volgers eigenlijk?)
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 10:14 schreef Stanley het volgende:

[..]

Tussen de regels door lezen is absoluut voor eigen rekening.

Feitelijk is mijn post naar mijn mening en idee terug te halen door de wedstrijden terug te kijken... Veltman heeft leuke wedstrijden gespeeld maar is verre van de rots in de branding die Sanchez al wel is in korte tijd. Opbouwend waar zijn sterke kant moet liggen is ook zwak.Toch krijgt hij kans naar kans. Dit terwijl Tete ook in de selectie zit en in potentie een groot talent is.

Verder heb ik mijn punt al meerdere keren verkondigd en onderbouwd. Maar als je een rode deur groen wil noemen....be my guest. Ajax zal hier niet beter door gaan spelen. Wel door zwak presterende spelers te vervangen...
tete riedewald en nog een aantal wie jij vergelijkt hebben mij totaal niet overtuigd in de potten die ze hebben gespeelt dit seizoen.. dus zijn de keuzes vrij logisch te verklaren.. persoonlijk vind ik viergever erg goed op LB ook.. de jonge broekkies krijgen hun kansen wel.. aan hun om die te grijpen wat nier gebeurt.. tete krijgt een kans en pakt rood, onervarenheid of jeugdigheid.. dit soort dingen kunnen je de wedstrijd kosten en is het logisch dat je dan voor meer ervaring kiest
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 00:10 schreef nummer10 het volgende:
wat een dom gezever... hahaha !! je vergeet kruzen in dit verhaal.. die bepaalt samen met bosz.. al jaren.. laat nu net zijn schoonzoon en kids buitenlands zijn met een kleur.. dat hij nouri niet ziet staan ligt aan de samenstelling van het middenveld.. en als er al iemand een handje had van het niet opstellen van "lastige" buitenlandse jongens was het deboer wel..
Ik begrijp in hemelsnaam niet waarom jij echt alle kritiek die er is op Bosz maar weer vergelijkt met de Boer.. DIe was zeker het laatste seizoen niet onbesproken, eigenlijk al veel langer trouwens..
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 07:40 schreef Stanley het volgende:
Respect voor Remco en Warrior die hun eigen mening durven te geven en niet bezwijken voor de politiek correcte druk van Eide en meelopers!

Misschien heb ik het zo wel exact bedoeld en misschien ook niet. Feit is wel dat niemand van ons in het hoofd van Peter Bosz kan kijken en weten of hij wel of geen voorkeur heeft voor bepaalde spelers.

Wel maakt hij de opstelling en hierbij vallen zaken op en feit is eveneens dat ik wekelijks met samengeknepen billen moet toekijken hoe Veltman of Sinkgraven en soms Viergever zomaar de bal in de voeten van de tegenpartij spelen... Zonder kunst en vliegwerk van Sanchez en Onane zou Ajax er heel anders bijstaan lijkt mij zo.

Onbegrijpelijk dat zij zoveel kansen krijgen en anderen genegeerd worden tot er geen andere keuze lijkt te zijn!

Ik pretendeer niet de arrogantie te hebben door te doen alsof ik weet wat Peter Bosz denkt, die arrogantie of politieke correctheid is aan mij niet besteed.
Sorry kerel. Ik heb inderdaad mijn eigen mening.. Maar die heeft Eide zeer zeker ook. Ik vind belachelijk hoe je hem nu weg zet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door remco k --
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 11:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tete riedewald en nog een aantal wie jij vergelijkt hebben mij totaal niet overtuigd in de potten die ze hebben gespeelt dit seizoen.. dus zijn de keuzes vrij logisch te verklaren.. persoonlijk vind ik viergever erg goed op LB ook.. de jonge broekkies krijgen hun kansen wel.. aan hun om die te grijpen wat nier gebeurt.. tete krijgt een kans en pakt rood, onervarenheid of jeugdigheid.. dit soort dingen kunnen je de wedstrijd kosten en is het logisch dat je dan voor meer ervaring kiest
Toch overtuigd Veltman ook heel veel mensen niet, en is Viergever zeker niet onbesproken.

Dat deze jongens basis zijn is gewoon terecht, maar dat Riedewald en Tete meer speelminuten zouden moeten krijgen staat voor mij als een paal boven water..

En die mogelijkheid heeft Bosz ook, aangezien hij van bij de minst wisselende trainers van de eredivisie hoort..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 09:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

meelopers of een andere mening delen.. dacht dat ik volgens sommigen wartaal uitkraamde maar jij staat op nummer 1 in mijn ogen..
Nou sorry, hoor maar jij staat met Bobby echt bovenaan wat betreft wartaal lullen. Maar je moet bobby nog wel voor je dulden want die kan niemand evenaren!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 08:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

"Eide en meelopers", wacht ff hoor, huh??

Dit is een vreemde opmerking man.

Als iemand zijn eigen mening heeft, is het Eide wel.

Wat mij opvalt is dat er weer een beetje groepvorming ontstaat hier...
Misschien heb ik het mis hoor, maar Warrior (topper) en Remco zijn het opvallend vaak met elkaar eens de laatste maanden...en nu typ jij dit.

Never mind.
Ik het vaak eens met Remco? Hahaha hou op hoor! Ik reageer enkel nog als ik een mening deel wat betreft bepaalde gedachtes. In de rest van de discussies hou ik afstand want 9 van de 10x wil iedereen zijn eigen mening zowat door de strot van de ander heen duwen! Maar Remco zegt de laatste tijd zinnige dingen! Jij meestal ook, maar nu even niet! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 09:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je mag bosz beoordelen op wat je wil.. maar beoordelen en half noemen dat hij bewijze van de voorkeur heeft qua kleur (racisme) gaat me echt veel te ver.. misschien ook omdat ik weet dat dit absoluut onzin is..
Jij weet het zogenaamd omdat je ze, volgens jouw zeggen, zo goed kan inschatten vanwege de afkomst en de straat waar ze vandaan komen. Helemaal wat betreft Kruzen, want daar mogen we geen slecht woord over roepen. Ik zie in dat Stanley wel degelijk met bepaalde argumenten mijn gelijk heeft en ik kan me daar zeker in vinden. Ik kan me zeker in enkele gevallen niet vinden in keuzes van Bosz en vind zelfs ik ze heel erg raar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 12:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry kerel. Ik heb inderdaad mijn eigen mening.. Maar die heeft Eide zeer zeker ook. Ik vind belachelijk hoe je hem nu weg zet.
Lees ik nu verkeerd? Volgens mij zegt hij ook dat Eide een eigen mening heeft maar dat die altijd wel politiek correct is. En dat er dan een hele hoop zijn die de mening van Eide delen (de meelopende politiek correcte mensen)! Maar dat is enkel hoe ik het lees, ik ga me er zeker niet in mengen. Wat ik wel vind is dat Stanley een bepaalde mening uitlegt rondom de keuzes van Bosz waar ik mijzelf enorm in kan vinden en die bij mij ook wel eens door mijn kop zijn geschoten!
Stanley
 Stanley - donderdag 23 februari 2017 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 12:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lees ik nu verkeerd? Volgens mij zegt hij ook dat Eide een eigen mening heeft maar dat die altijd wel politiek correct is. En dat er dan een hele hoop zijn die de mening van Eide delen (de meelopende politiek correcte mensen)! Maar dat is enkel hoe ik het lees, ik ga me er zeker niet in mengen. Wat ik wel vind is dat Stanley een bepaalde mening uitlegt rondom de keuzes van Bosz waar ik mijzelf enorm in kan vinden en die bij mij ook wel eens door mijn kop zijn geschoten!
Dankje Warrior, helemaal juist verwoord wat mij betreft.
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 12:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lees ik nu verkeerd? Volgens mij zegt hij ook dat Eide een eigen mening heeft maar dat die altijd wel politiek correct is. En dat er dan een hele hoop zijn die de mening van Eide delen (de meelopende politiek correcte mensen)! Maar dat is enkel hoe ik het lees, ik ga me er zeker niet in mengen. Wat ik wel vind is dat Stanley een bepaalde mening uitlegt rondom de keuzes van Bosz waar ik mijzelf enorm in kan vinden en die bij mij ook wel eens door mijn kop zijn geschoten!
Politiek correcte druk van Eide.

Sorry hoor, maar daar kan ik geen goed woord over vinden.

Ik ben van mening dat 90% van dit forum heel vaak hele zinnige dingen zegt, dat een ander het daar niet mee eens is, is een andere zaak..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 14:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Politiek correcte druk van Eide.

Sorry hoor, maar daar kan ik geen goed woord over vinden.

Ik ben van mening dat 90% van dit forum heel vaak hele zinnige dingen zegt, dat een ander het daar niet mee eens is, is een andere zaak..
Zoek het allemaal lekker uit. Wat een slap geneuzel om wat iemand zegt. En ik ben er helemaal klaar mee! Ajuus!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 15:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoek het allemaal lekker uit. Wat een slap geneuzel om wat iemand zegt. En ik ben er helemaal klaar mee! Ajuus!
Tering, zo druk als jij je maakt, doet helemaal niemand anders hier..
Eide
 Eide - donderdag 23 februari 2017 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 15:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Tering, zo druk als jij je maakt, doet helemaal niemand anders hier..
Ik eerlijk gezegd wel. Hetgeen Stanley heeft geschreven zit mij enorm dwars. Hij beweert een aantal dingen waar ik fundamenteel moeite mee heb.

De bewering dat ik druk uitoefen op andere forumleden en daarin meelopers heb zit mij enorm dwars. Ik heb daarover contact gehad met AW, dat is bij hem in het verkeerde keelgat geschoten. Daaruit is zijn reactie ontstaan. Ik heb AW daarvoor mij excuses aangeboden. Dat was niet mijn bedoeling.

De frustratie komt mij echter de oren uit omdat ik oprecht van mening ben dat de opmerking van Stanley een ordinaire stoot onder de gordel is. Ik weet ook nog niet wat ik er mee ga doen. Dit soort dingen vergalt mijn plezier in een forum behoorlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door Eide --
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 16:12   quote  deeplink  
ach eide weet je.. heb ook wel woorden met bijvoorbeeld AW over domlullen.. en dat ik de kroonspan.. ik geef toe dat mijn zinsopbpuw/uitleg niet altijd duidelijk is.. maar domlullen nee.. alleen jammer dat mensen dan persoonlijk gaan aanvallen zoals een aantal hier.. en stanley.. mag ik vragen wat jij over meelopers verstaat ? iemand die altijd eide gelijk geeft ook al denken ze anders of hoe moeten we dat lezen ?
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 16:26   quote  deeplink  
De 5 met de grootste eigen mening hier zijn wel Eide, Warrior, Brandje, Remco en ik en de rest komt op mij grotendeels over of alles wordt overgenomen wat er in de media verdwijnt. En lees deze laatste zin goed voor je je veroordeeld voelt.

Eide brengt dingen wat netter, dat vind ik wel. Maar deze gaat een beetje scheef vind ik.
Stanley
 Stanley - donderdag 23 februari 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 16:12 schreef nummer10 het volgende:
ach eide weet je.. heb ook wel woorden met bijvoorbeeld AW over domlullen.. en dat ik de kroonspan.. ik geef toe dat mijn zinsopbpuw/uitleg niet altijd duidelijk is.. maar domlullen nee.. alleen jammer dat mensen dan persoonlijk gaan aanvallen zoals een aantal hier.. en stanley.. mag ik vragen wat jij over meelopers verstaat ? iemand die altijd eide gelijk geeft ook al denken ze anders of hoe moeten we dat lezen ?
meelopers die hem direct bijvallen.
Ik heb in mijn 1e post feiten vermeld die niet te weerleggen zijn. Wel kan je discussiëren over de intentie erachter.

En ook dat heb ik in meerdere posts onderbouwd. Maar enkel omdat Eide dit ontlokte.

Hij ontlokte dit door niet op de feitelijke inhoud te reageren maar op hetgeen hij dacht tussen de regels door te lezen.

Bosz heeft onomstotelijk zijn vriendjes. Vraag maar aan El-Ghazi of denk je dat jij Bosz beter kent dan hem?

Overigens zoek ik met niemand privécontact voordat ik reageer. Gewoon recht door zee!
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 15:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik eerlijk gezegd wel. Hetgeen Stanley heeft geschreven zit mij enorm dwars. Hij beweert een aantal dingen waar ik fundamenteel moeite mee heb.

De bewering dat ik druk uitoefen op andere forumleden en daarin meelopers heb zit mij enorm dwars. Ik heb daarover contact gehad met AW, dat is bij hem in het verkeerde keelgat geschoten. Daaruit is zijn reactie ontstaan. Ik heb AW daarvoor mij excuses aangeboden. Dat was niet mijn bedoeling.

De frustratie komt mij echter de oren uit omdat ik oprecht van mening ben dat de opmerking van Stanley een ordinaire stoot onder de gordel is. Ik weet ook nog niet wat ik er mee ga doen. Dit soort dingen vergalt mijn plezier in een forum behoorlijk.
Dan heb ik het verkeerd ingeschat, sorry daar voor.

Volgens mij nemen een hoop mensen het voor je op hier en ben je een geliefd persoon die graag gezien is.

Ik kan me niet voorstellen dat jij uiteindelijk niet door dit soort dingen heen kan kijken en zou het zonde vinden als je hierdoor zou vertrekken.
Eide
 Eide - donderdag 23 februari 2017 - 18:20   quote  deeplink  
Je noemt jouw eigen mening een feit. Je beledigd iedereen die het niet met je eens is. Je noemt mij een intrigant en gaat daarna de vermoordde onschuld zitten spelen. Wie denk je dat je voor de gek houdt? Dit is wel een zeldzame en verregaande vorm van arrogantie.

Je bent alles behalve recht door zee. Je bent een achterbaks ventje die z'n gelijk probeert te halen door anderen belachelijk te maken of beledigen. Je bent een kneusje. Niets meer, misschien wel iets minder.
Eide
 Eide - donderdag 23 februari 2017 - 18:24   quote  deeplink  
@AW, ik ga ook niet weg. Ik was alleen pissig. Ik ga wel even vol gas terug geven. Gezelliger zal het er wel niet van worden, maar als netheid en correctheid niet op prijs gesteld worden is een andere manier van aanspreken misschien een gepaster antwoord.
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 18:20 schreef Eide het volgende:
Je noemt jouw eigen mening een feit. Je beledigd iedereen die het niet met je eens is. Je noemt mij een intrigant en gaat daarna de vermoordde onschuld zitten spelen. Wie denk je dat je voor de gek houdt? Dit is wel een zeldzame en verregaande vorm van arrogantie.

Je bent alles behalve recht door zee. Je bent een achterbaks ventje die z'n gelijk probeert te halen door anderen belachelijk te maken of beledigen. Je bent een kneusje. Niets meer, misschien wel iets minder.
Tegen wie heb je het nu?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door remco k --
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 17:49 schreef Stanley het volgende:

[..]

meelopers die hem direct bijvallen.
Ik heb in mijn 1e post feiten vermeld die niet te weerleggen zijn. Wel kan je discussiëren over de intentie erachter.

En ook dat heb ik in meerdere posts onderbouwd. Maar enkel omdat Eide dit ontlokte.

Hij ontlokte dit door niet op de feitelijke inhoud te reageren maar op hetgeen hij dacht tussen de regels door te lezen.

Bosz heeft onomstotelijk zijn vriendjes. Vraag maar aan El-Ghazi of denk je dat jij Bosz beter kent dan hem?

Overigens zoek ik met niemand privécontact voordat ik reageer. Gewoon recht door zee!
elghazi was ruk.. niet dat traore veel beter was maar had wel een hoger rendement.. dus ook dat is een logische keuze die elghazi niet kon handelen en vervelend begon te doen.. en natuurlijk kan een trainer beter met bepaalde personen.. maar omdit nu tegeven op kleur en ras ??
Stanley
 Stanley - donderdag 23 februari 2017 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 18:20 schreef Eide het volgende:
Je noemt jouw eigen mening een feit. Je beledigd iedereen die het niet met je eens is. Je noemt mij een intrigant en gaat daarna de vermoordde onschuld zitten spelen. Wie denk je dat je voor de gek houdt? Dit is wel een zeldzame en verregaande vorm van arrogantie.

Je bent alles behalve recht door zee. Je bent een achterbaks ventje die z'n gelijk probeert te halen door anderen belachelijk te maken of beledigen. Je bent een kneusje. Niets meer, misschien wel iets minder.
Luister lieve jongen je kan vanachter je toetsenbord wel kneusje roepen en mij achterbaks noemen, maar voorlopig ben je een grote sukkel en nodig ik je uit om recht in mijn gezicht stoer te doen!

Je bent een linkse arrogante betweterige kwal je bent een uitlokker en dan schande roepen.

Sinkgraven vorige week gezien, sukkel!
Veltman, wekelijks uitblinker... nou nee integendeel. Speelt sporadisch goed.
Viergever... speelt ook soms zomaar de bal in de voeten van de tegenstander.
Younes...wat een dreiging zeg... en een rendement wow.

En ze mogen iedere week weer in de basis opdraven.

Tot slot jij hebt mij uitgelokt om "een" theorie te droppen en ik heb deze onderbouwd.

Jij grote looser kunt net zo min in het hoofd van Bosz kijken als ik.

De aarde is rond lieve sukkel. Echt. En er wonen nare mensen en weet je wat Eide deze nare mensen lopen niet met een sticker op hun voorhoofd om de wereld te waarschuwen en beschermen.

Sterker nog het zijn altijd de brave mensen zoals jij bijvoorbeeld die niet blijken te deugen.

Veel succes met je zielige leventje. Eidel!
Stanley
 Stanley - donderdag 23 februari 2017 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 18:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

elghazi was ruk.. niet dat traore veel beter was maar had wel een hoger rendement.. dus ook dat is een logische keuze die elghazi niet kon handelen en vervelend begon te doen.. en natuurlijk kan een trainer beter met bepaalde personen.. maar omdit nu tegeven op kleur en ras ??
Ben het met je eens. Hij speelde ruk. Verder heb je alleen maar aannames.
Eide
 Eide - donderdag 23 februari 2017 - 20:03   quote  deeplink  
Je weet niet wie ik ben en wat ik doe. Gelukkig toon je ook nu weer die grenzenloze arrogantie door allerlei aannames te doen over een ander. Je slaat weer als de idioot die bent on je heen maar je verplaatst alleen hete lucht.

Je weet niet waar je het over hebt. Gelukkig zet je alleen jezelf voor schut. Hou vol zou ik zehgen, we kunnen nog weer wat lachwekkende commentaren gebruiken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 23 februari 2017 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 12:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik het vaak eens met Remco? Hahaha hou op hoor! Ik reageer enkel nog als ik een mening deel wat betreft bepaalde gedachtes. In de rest van de discussies hou ik afstand want 9 van de 10x wil iedereen zijn eigen mening zowat door de strot van de ander heen duwen! Maar Remco zegt de laatste tijd zinnige dingen! Jij meestal ook, maar nu even niet! ;-)
Hahaha boks ouwe!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 23 februari 2017 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 16:26 schreef Loetje het volgende:
De 5 met de grootste eigen mening hier zijn wel Eide, Warrior, Brandje, Remco en ik en de rest komt op mij grotendeels over of alles wordt overgenomen wat er in de media verdwijnt. En lees deze laatste zin goed voor je je veroordeeld voelt.

Eide brengt dingen wat netter, dat vind ik wel. Maar deze gaat een beetje scheef vind ik.
Hey bokworst, ik neem NOOIT iets over van de media!

Ik lul wel vaak slap, maar dat is altijd mn eigen mening :)

Net zoals die bak popcorn/borrelnoten, die eet ik echt als ik sommige 'domme' discussies hier lees.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 23 februari 2017 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 18:58 schreef Stanley het volgende:

[..]

Luister lieve jongen je kan vanachter je toetsenbord wel kneusje roepen en mij achterbaks noemen, maar voorlopig ben je een grote sukkel en nodig ik je uit om recht in mijn gezicht stoer te doen!

Je bent een linkse arrogante betweterige kwal je bent een uitlokker en dan schande roepen.

Sinkgraven vorige week gezien, sukkel!
Veltman, wekelijks uitblinker... nou nee integendeel. Speelt sporadisch goed.
Viergever... speelt ook soms zomaar de bal in de voeten van de tegenstander.
Younes...wat een dreiging zeg... en een rendement wow.

En ze mogen iedere week weer in de basis opdraven.

Tot slot jij hebt mij uitgelokt om "een" theorie te droppen en ik heb deze onderbouwd.

Jij grote looser kunt net zo min in het hoofd van Bosz kijken als ik.

De aarde is rond lieve sukkel. Echt. En er wonen nare mensen en weet je wat Eide deze nare mensen lopen niet met een sticker op hun voorhoofd om de wereld te waarschuwen en beschermen.

Sterker nog het zijn altijd de brave mensen zoals jij bijvoorbeeld die niet blijken te deugen.

Veel succes met je zielige leventje. Eidel!
Op de wallen kan je voor een eurie of vijftig laten neuken he!
Tip: ga in je korte broek heen!!
.
.
.
.
.
.
Zonder pijpen is goedkoper ;)
Stanley
 Stanley - donderdag 23 februari 2017 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 22:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Op de wallen kan je voor een eurie of vijftig laten neuken he!
Tip: ga in je korte broek heen!!
.
.
.
.
.
.
Zonder pijpen is goedkoper ;)
Spreek je uit ervaring bokkenlul!
Stanley
 Stanley - donderdag 23 februari 2017 - 22:37   quote  deeplink  
Ban me maar. Maar wat een ongelovelijke eikel ben jij Eide.
En dan die slapjanussen die je zo nodig moeten steunen. Triest.

Eide ...de man van de inhoud....Opruiende slapjanus ben je, journalist was je toch. Na al jou beledingen aan mijn adres zal ik ook even voor journalist spelen. Moet je eens opletten randdebiel!!!

Zoek het uit met je zielige linkse kutforum!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 23 februari 2017 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 22:32 schreef Stanley het volgende:

[..]

Spreek je uit ervaring bokkenlul!
Nee, nooit geweest.

Wel van horen zeggen natuurlijk.

Nou weer ff kappen met schelden en bied ook gewoon je excuses aan Eide aan, je post was gewoon óf onduidelijk, óf gewoon fout.

Niet de stoere brutus uit gaan hangen nu door te zeggen "ik bied helemaal niks aan!", gewoon weer ff respectvol naar mekaar.

Was een leuke grap toch van die pijpen? :)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 23 februari 2017 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 22:37 schreef Stanley het volgende:
Ban me maar. Maar wat een ongelovelijke eikel ben jij Eide.
En dan die slapjanussen die je zo nodig moeten steunen. Triest.

Eide ...de man van de inhoud....Opruiende slapjanus ben je, journalist was je toch. Na al jou beledingen aan mijn adres zal ik ook even voor journalist spelen. Moet je eens opletten randdebiel!!!

Zoek het uit met je zielige linkse kutforum!
Jammer dit...

Je graaft steeds een dieper gat zo :(
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 23 februari 2017 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 22:37 schreef Stanley het volgende:
Ban me maar. Maar wat een ongelovelijke eikel ben jij Eide.
En dan die slapjanussen die je zo nodig moeten steunen. Triest.

Eide ...de man van de inhoud....Opruiende slapjanus ben je, journalist was je toch. Na al jou beledingen aan mijn adres zal ik ook even voor journalist spelen. Moet je eens opletten randdebiel!!!

Zoek het uit met je zielige linkse kutforum!
"Al jouw beledigingen"

Moet je je eigen posts eens teruglezen, man.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 23:19   quote  deeplink  
Jongens kappen nou! Dit gaat allemaal veel te ver!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 23:20   quote  deeplink  
Of weet je wat, zoek het allemaal uit op dit topic! Ik bemoei me er niet meer mee! Straks heb k het gedaan!
Stanley
 Stanley - vrijdag 24 februari 2017 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 22:57 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

"Al jouw beledigingen"

Moet je je eigen posts eens teruglezen, man.
neem een blowtje en houd je kop sukkel!
Spuit 11
Stanley
 Stanley - vrijdag 24 februari 2017 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 22:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nee, nooit geweest.

Wel van horen zeggen natuurlijk.

Nou weer ff kappen met schelden en bied ook gewoon je excuses aan Eide aan, je post was gewoon óf onduidelijk, óf gewoon fout.

Niet de stoere brutus uit gaan hangen nu door te zeggen "ik bied helemaal niks aan!", gewoon weer ff respectvol naar mekaar.

Was een leuke grap toch van die pijpen? :)
Goede grap, slecht moment ;-)

Maar ff serieus... excuses aanbieden waarvoor dan???
Omdat hij sympatiek overkomt en leuke wedstrijdtopics maakt???

Excuses aabieden ... lees eens terug joh!

Bosz heeft duidelijk zijn voorkeuren en een aantal van hen zijn wekelijks op zijn zachtst gezegd niet een van de beteren maar toch blijven zij kans na kans krijgen.

Anderen, "de donkere jongens" krijgen weinig vertrouwen en speeltijd onder Bosz, tenzij het niet anders kan zo lijkt het wel.

Ik wil het beste team zien spelen en krijg de indruk dat dit niet gebeurd.

Wat hier de reden van is weet ik niet maar vind het opvallend dat de blanke jongens als Sinkgraven, Veltman, Viergever en toch ook Younes heel veel kansen krijgen en de donkere jongens die toch recent als supertalenten werden aangemerkt, bijna volledig genegeerd worden. Of zelfs verkocht worden...

Hoe Eide hier op ingesprongen is deugt niet en ik zou hem eerlijk gezegd een ram voor zijn kop willen geven met zijn grote bek.

Zal ik niet doen, maar voorlopig heb ik geen behoefte aan dit forum meer waar types als Eide bijval krijgen o.b.v. verkeerde sentimenten.

Succes en voor mij is hiermee de kous af, ik heb betere dingen te doen dan te ruzieën vanachter een toetsenbord!

Je mag me in de ban doen, maar is dus niet nodig.

@Warior: maak je niet druk man wat recht is recht en wat krom is krom! Thanks voor je eerlijkheid ondanks de linkse druk op dit forum.

Jullie kunnen je reacties voor je houden aangezien ik ze toch niet zal lezen, tenzij je de nood hebt om jezelf te profileren of dat je de cijfers van de komende lotto kent want er zijn er hierbij die bijzondere gaven hebben ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2017 door Stanley --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 februari 2017 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 19:00 schreef Stanley het volgende:

[..]

Ben het met je eens. Hij speelde ruk. Verder heb je alleen maar aannames.
net zoals jij.. aannames..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 februari 2017 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 00:51 schreef Stanley het volgende:

[..]

Goede grap, slecht moment ;-)

Maar ff serieus... excuses aanbieden waarvoor dan???
Omdat hij sympatiek overkomt en leuke wedstrijdtopics maakt???

Excuses aabieden ... lees eens terug joh!

Bosz heeft duidelijk zijn voorkeuren en een aantal van hen zijn wekelijks op zijn zachtst gezegd niet een van de beteren maar toch blijven zij kans na kans krijgen.

Anderen, "de donkere jongens" krijgen weinig vertrouwen en speeltijd onder Bosz, tenzij het niet anders kan zo lijkt het wel.

Ik wil het beste team zien spelen en krijg de indruk dat dit niet gebeurd.

Wat hier de reden van is weet ik niet maar vind het opvallend dat de blanke jongens als Sinkgraven, Veltman, Viergever en toch ook Younes heel veel kansen krijgen en de donkere jongens die toch recent als supertalenten werden aangemerkt, bijna volledig genegeerd worden. Of zelfs verkocht worden...

Hoe Eide hier op ingesprongen is deugt niet en ik zou hem eerlijk gezegd een ram voor zijn kop willen geven met zijn grote bek.

Zal ik niet doen, maar voorlopig heb ik geen behoefte aan dit forum meer waar types als Eide bijval krijgen o.b.v. verkeerde sentimenten.

Succes en voor mij is hiermee de kous af, ik heb betere dingen te doen dan te ruzieën vanachter een toetsenbord!

Je mag me in de ban doen, maar is dus niet nodig.

@Warior: maak je niet druk man wat recht is recht en wat krom is krom! Thanks voor je eerlijkheid ondanks de linkse druk op dit forum.

Jullie kunnen je reacties voor je houden aangezien ik ze toch niet zal lezen, tenzij je de nood hebt om jezelf te profileren of dat je de cijfers van de komende lotto kent want er zijn er hierbij die bijzondere gaven hebben ;-)
winnende coach heeft altijd gelijk toch ? ;) jij doet gewoon ook aannames waar je anderen van verwijt kneusje.... ;) met een knipoog he !! dus niet op je pikje getrapt voelen.. misschien nog nodig op de wallen zoals Apik aangaf..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 februari 2017 - 06:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 16:26 schreef Loetje het volgende:
De 5 met de grootste eigen mening hier zijn wel Eide, Warrior, Brandje, Remco en ik en de rest komt op mij grotendeels over of alles wordt overgenomen wat er in de media verdwijnt. En lees deze laatste zin goed voor je je veroordeeld voelt.

Eide brengt dingen wat netter, dat vind ik wel. Maar deze gaat een beetje scheef vind ik.
Wil je een sticker?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 februari 2017 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2017 - 08:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Tete zou veel meer moeten spelen, en die mogelijkheid is er gewoon, nu komt ie er amper nog aan te pas.

En je kan iedere speler wel proberen uit te leggen. Maar feit is gewoon dat vrijwel al deze gasten international waren, een gouden toekomst werden voorspeld en nu gewoon niet meer aan spelen toekomen of zelfs vertrokken zijn.

Ghazi werd trouwens eruit gehaald nadat hij diverse assists had aan het begin van het seizoen en gewoon meer dan prima begon..
Dat die gasten nu ergens anders spelen ligt toch niet alleen aan Bosz? Kijk naar Schone en Viergever gaven die ooit op? Zijn beperktere spelers die ook op de bank belanden en zich wel terug vochten. Deze jongens zijn na een half seizoen bank vertrokken en waren toen al niet meer zeker van plek onder de Boer aan het einde.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 februari 2017 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 18:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

elghazi was ruk.. niet dat traore veel beter was maar had wel een hoger rendement.. dus ook dat is een logische keuze die elghazi niet kon handelen en vervelend begon te doen.. en natuurlijk kan een trainer beter met bepaalde personen.. maar omdit nu tegeven op kleur en ras ??
Geloof ik oprecht ook niet in deze. Dat hij een bepaalde voorkeur voor spelers heeft dat geloof ik want ik denk dat als je 10 trainers(forumleden) voor dit Ajax zet er niet 10x dezelfde opstelling uitkomt. Dat dit met huidskleur te maken heeft gaat er bij mij niet in.

De Boer liet Sigthorsson ook tot in de eeuwigheid staan deed hij dit ook omdat die wel blank was? En El Hamdoui werd toch ook weggestuurd? Toen hoorde ik ook niemand over racisme.
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 februari 2017 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 22:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hey bokworst, ik neem NOOIT iets over van de media!

Ik lul wel vaak slap, maar dat is altijd mn eigen mening :)

Net zoals die bak popcorn/borrelnoten, die eet ik echt als ik sommige 'domme' discussies hier lees.
Maar jou aanschouw ik niet eens als iemand die hier over voetbal komt lullen. Jij bent gewoon Wouter en moet altijd vreselijk om je lachen. Maar dat weet je zelf ook dondersgoed.
Eide
 Eide - vrijdag 24 februari 2017 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 00:51 schreef Stanley het volgende:

[..]

Hoe Eide hier op ingesprongen is deugt niet
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Jij bent degene die het nodig vond om zonodig om je heen te meppen met kansloze beledigingen en verwijten. Dan krijg je ze terug en vind je het plotseling niet leuk? Dat is nogal hypocriet, naast al die andere zaken die ik je al genoemd heb.

Je toont daarnaast alweer je zomaar dingen te roepen door mij journalist te noemen. Gekker moet het niet worden, tezamen met dat pedante gebral over links en weet ik veel wat voor onzin je er allemaal bij denkt te halen.

Ik ben niet haatdragend. Als jij normaal kan doen kan je hetzelfde van mij verwachten. Als je mij of anderen meent te moeten beledigen krijg je dat echter ook terug. Dat doe je helemaal zelf. Van mij hoef je niet weg te gaan of weg te blijven. Naast dat ik je toch niets kan verbieden, win of verlies ik er daar niets mee. Blijf dus vooral.

Maar weet wel dat als je meent weer allerlei beledigingen te moeten uiten ik daar absoluut op zal reageren. We hoeven elkaar niet lief te vinden, maar het moet wel open en eerlijk zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2017 door Eide --
p111
 p111 - vrijdag 24 februari 2017 - 08:56   quote  deeplink  
Mijn god Stanley jij alleen tegen het hele forum wat een kinderachtig gedrag,een ban lijkt me inderdaad de enige prima gedachte die je hebt.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 februari 2017 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 07:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geloof ik oprecht ook niet in deze. Dat hij een bepaalde voorkeur voor spelers heeft dat geloof ik want ik denk dat als je 10 trainers(forumleden) voor dit Ajax zet er niet 10x dezelfde opstelling uitkomt. Dat dit met huidskleur te maken heeft gaat er bij mij niet in.

De Boer liet Sigthorsson ook tot in de eeuwigheid staan deed hij dit ook omdat die wel blank was? En El Hamdoui werd toch ook weggestuurd? Toen hoorde ik ook niemand over racisme.
dus dat.. iedere trainer heeft een bepaalde voorkeur.. wij maken de spelers bijv niet mee hoe ze in de groep liggen hoe de omgang onderling is hoe ze werken op een training etc.. denk dat een keuze in spelers daarvan ook afhankelijk is.. dat gebeurt tenslotte ook al in de fjes... als jeugd trainer kijk ik ook wie de meeste inzet heeft en hoe de jongens buiten het voetbal met elkaar omgaan.. hier door krijg je een TEAM die voor elkaar wil werken.. en dat zie ik weldegelijk bij ajax de laatste tijd.. dat het niet altijd even mooi loopt ben ik het mee eens..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2017 door nummer10 --
remco k
 remco k - vrijdag 24 februari 2017 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 06:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat die gasten nu ergens anders spelen ligt toch niet alleen aan Bosz? Kijk naar Schone en Viergever gaven die ooit op? Zijn beperktere spelers die ook op de bank belanden en zich wel terug vochten. Deze jongens zijn na een half seizoen bank vertrokken en waren toen al niet meer zeker van plek onder de Boer aan het einde.
Jonge jongens vragen nu eenmaal een andere omgang.

Ik veroordeel Bosz helemaal niet dat ie voor andere jongens heeft gekozen, wel dat ie bij sommige gasten onverdient te lang aan ze vasthoudt.

En ik zeg ook niet dat Bosz hier alleen schuldig aan is..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zondag 19 februari 2016, 14:30); 0 - 1









0.0102438