BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zondag 19 februari 2016, 14:30); 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - vrijdag 24 februari 2017 - 10:17   quote  deeplink  
Het probleem is ook dat de club Ajax en de trainers dagelijks met die jongens werken en wij daar niks van zien of horen,dat kan zijn opmerkingen dat sprintje niet willen trekken geen slijdingen maken enz enz commentaar op de trainer commentaar op zijn medespelers, er zijn zoveel factoren waar wij geen weet of zicht ophebben,waardoor een trainer niet of wel kiest voor bepaalde spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2017 door p111 --
Eide
 Eide - vrijdag 24 februari 2017 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 09:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik veroordeel Bosz helemaal niet dat ie voor andere jongens heeft gekozen, wel dat ie bij sommige gasten onverdient te lang aan ze vasthoudt.
Zelfs dat niet niet. Wat ik wel kwalijk vind is dat bepaalde jongens nu gewoon te weinig speeltijd krijgen. Riedewald, De Ligt, Van de Beek, Nouri, De Jong, Kluivert... allemaal jongens die al te goed zijn voor Jong Ajax. Bovendien jongens die, op basis van prestaties van bepaalde basisspelers, best in aanmerking komen voor speelminuten bij Ajax 1. Daar komt Neres nu dus bij.

Dat laatste is al helemaal een waarheid als je ziet dat bijvoorbeeld Ziyech het fysiek niet trekt. Breng dan Nouri wat eerder voor Ziyech in plaats voor Dolberg. dat zijn keuzes die ik niet begrijp. Ik snap dat een vaste basis belangrijk is, maar je moet ook durven spelen met die basis en spelers rust gunnen als ze dat nodig hebben. Dat is beter voor het team en het individu.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 24 februari 2017 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 00:19 schreef Stanley het volgende:

[..]

neem een blowtje en houd je kop sukkel!
Spuit 11
Goeie comeback
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 februari 2017 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 23:20 schreef Ajax Warrior het volgende:
Of weet je wat, zoek het allemaal uit op dit topic! Ik bemoei me er niet meer mee! Straks heb k het gedaan!
Ophouden nu!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 februari 2017 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 09:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Jonge jongens vragen nu eenmaal een andere omgang.

Ik veroordeel Bosz helemaal niet dat ie voor andere jongens heeft gekozen, wel dat ie bij sommige gasten onverdient te lang aan ze vasthoudt.

En ik zeg ook niet dat Bosz hier alleen schuldig aan is..
Duidelijk en ik ben het ook niet altijd eens met zijn keuzes. Maar ik denk dat er op iedere keuze van iedere willekeurige trainer iets op aan te merken is. En daar is dit forum toch ook voor? Beetje discussiƫren over wat er wel en niet goed gaat?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 februari 2017 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 09:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus dat.. iedere trainer heeft een bepaalde voorkeur.. wij maken de spelers bijv niet mee hoe ze in de groep liggen hoe de omgang onderling is hoe ze werken op een training etc.. denk dat een keuze in spelers daarvan ook afhankelijk is.. dat gebeurt tenslotte ook al in de fjes... als jeugd trainer kijk ik ook wie de meeste inzet heeft en hoe de jongens buiten het voetbal met elkaar omgaan.. hier door krijg je een TEAM die voor elkaar wil werken.. en dat zie ik weldegelijk bij ajax de laatste tijd.. dat het niet altijd even mooi loopt ben ik het mee eens..
Daarom en wij zien niet alles en hebben ook een persoonlijke voorkeur voor bepaalde spelers.
Het is niet anders de ideale opstelling voor iedere fan bestaat toch niet..
remco k
 remco k - vrijdag 24 februari 2017 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 13:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Duidelijk en ik ben het ook niet altijd eens met zijn keuzes. Maar ik denk dat er op iedere keuze van iedere willekeurige trainer iets op aan te merken is. En daar is dit forum toch ook voor? Beetje discussiƫren over wat er wel en niet goed gaat?
Dat ben ik helemaal eens.

Al moet ik wel zeggen dat ik het Ajax echt kwalijk neem dat de grote talenten van het laatste jaar onder de Boer nu gewoon niet meer bij Ajax spelen en in principe voor een schijntje zijn vertrokken van wat ze hadden kunnen opbrengen..

Maar goed, laten we hopen dat Ajax hier van heeft geleerd en dat men dit op een andere manier aanpakt..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 februari 2017 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal eens.

Al moet ik wel zeggen dat ik het Ajax echt kwalijk neem dat de grote talenten van het laatste jaar onder de Boer nu gewoon niet meer bij Ajax spelen en in principe voor een schijntje zijn vertrokken van wat ze hadden kunnen opbrengen..

Maar goed, laten we hopen dat Ajax hier van heeft geleerd en dat men dit op een andere manier aanpakt..
als ze zo bleven spelen in slechte vorm leveren ze helemaal niks op... kijk maar naar boilesen.. dus denk wel dat ajax hieraan goed heeft gedaan...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 februari 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal eens.

Al moet ik wel zeggen dat ik het Ajax echt kwalijk neem dat de grote talenten van het laatste jaar onder de Boer nu gewoon niet meer bij Ajax spelen en in principe voor een schijntje zijn vertrokken van wat ze hadden kunnen opbrengen..

Maar goed, laten we hopen dat Ajax hier van heeft geleerd en dat men dit op een andere manier aanpakt..
Tja Bazoer vind ik ook zonde maar ook makkelijk vertrokken en zelf voor gekozen uiteindelijk. Ghazi zelfde verhaal. Had ook nog wel potentie. Nu Tete en Riedewald hopelijk blijven die geduldiger.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 februari 2017 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 14:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als ze zo bleven spelen in slechte vorm leveren ze helemaal niks op... kijk maar naar boilesen.. dus denk wel dat ajax hieraan goed heeft gedaan...
Soms moet je keuzes maken inderdaad. Hebben nu nog een prima bedrag opgeleverd.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 24 februari 2017 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 23:20 schreef Ajax Warrior het volgende:
Of weet je wat, zoek het allemaal uit op dit topic! Ik bemoei me er niet meer mee! Straks heb k het gedaan!
Klopt, dit is allemaal door jou! begonnen, stomme kut!

En nou wegwezen hier!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 16:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Klopt, dit is allemaal door jou! begonnen, stomme kut!

En nou wegwezen hier!
Krijg de schijt jij klapkut!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2017 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zondag 19 februari 2016, 14:30); 0 - 1









0.0086309