BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Legia Warschau (donderdag 23 februari 2017, 19:00); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 19:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

werd dat bosz juist nie verweten telang vertrouwen tehebben in bepaalde spelers ? ik zie dolberg gewisseld worden 2de helft voor neres.. en dat traore de spits in gaat.. niet zoon slechte optie lijkt mij..
En waarom een gehuurde speler die niets brengt wel het vertrouwen geven en Dolberg niet?

Overigens Dolberg gewoon een goal en assist na de winterstop. Lang niet voldoende, maar blijft er wel bij betrokken zijn...

Van mij mag echt de gehele voorhoede er weleens af, zonder uitzondering..
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 19:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vbeek voor ? vind het middenveld en achterin prima.. paal ziyech bal schone op klaassen schot.. goeie voorzetten younnes en ziyech.. dolberg heeft alleen super vaak balverlies en totaal onzichtbaar waar hij eerder gigantisch hard werkte mis ik dat nu....
Goede voorzetten van Zyech??? Ik heb er wel 1 hele geteld, vanuit een korte corner..
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 19:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is zeker niet waar. Zowel Klaassen, Dolberg en Younes hebben het vaak zat laten zien dat ze dat kunnen. Niet vandaag maar vaak zat.
ziyech ook vaak zat.. daarbij heeft iedereen zijn bepaalde krachten.. ik mis gewoon nog steeds diep gaande mensen.. de aanval met younnes en ziyech zie je aan ziyech dat hij het van mensen moet hebben die diepte zoeken en krijgt die die bal ook waar die hoort.. kwam voorzet younnes uit..
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 19:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ziyech ook vaak zat.. daarbij heeft iedereen zijn bepaalde krachten.. ik mis gewoon nog steeds diep gaande mensen.. de aanval met younnes en ziyech zie je aan ziyech dat hij het van mensen moet hebben die diepte zoeken en krijgt die die bal ook waar die hoort.. kwam voorzet younnes uit..
Ziyech heeft nog nooit fatsoenlijk gespeeld in de kleine ruimte. Echt nog nooit.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:00   quote  deeplink  
Ajax moet in ieder geval zo door gaan, dan is het einde Europa League.
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 19:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Riedewald is de beste bij Ajax en mag van mij daar gewoon blijven staan.

Die voorzet van Younes beland perfect tussen keeper en verdediging, beter kun je ze niet geven. Dolberg reageert helemaal niet. Als hij loopt terwijl Younes hem geeft is het zeker 1-0.

Traoré had 2 goede acties in de eerste minuten. Een keer een goede voorzet en dat moment waar de vrije trap uit kwam. Alleen snap ik niet dat Ziyech ze blijft nemen.
Die voorzet is gewoon te vroeg en moet een fractie later gegeven worden, typische bal die bij de tweede paal binnen gelopen moet worden, en niet door Dolberg bij die bij de eerste paal is. Traore niet een keer bij dat soort momenten in de 16 te vinden trouwens..

Ik begrijp ook niet waarom Zyech die vrije trap neemt, hele hoek waar Schone hem in kan draaien ligt open...

Ik vind dat soort momenten van Traore echt niet bijzonder, ik heb sterk het idee dat we met zijn allen aan het zoeken zijn naar momenten om maar iets goeds te benoemen, en misschien doe ik dat zelf ook wel..
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 19:56 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Misschien dat een medespeler door zijn aanwezigheid dan veel meer kansen heeft om dan te scoren. Er moet wat gebeuren, wil Ajax de boel openbreken lijkt mij.
3 goede kansen gehad, als je er daar 1 van maakt is het gewoon prima, en die kansen gaan ook de wteede helft komen..
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh? Traore weer naar de spits??? Waar heeft die jongen dat in hemelsnaam aan verdient??

Youness erg sterk???

Sorry, maar ik vind Ajax alles behalve erg sterk...
meest productief, en kijk wat hij bij vitesse liet zien op die positie.. en wie anders ? cassiera ? younes gaat weldegelijk veel dreiging uit.. en speelt een prima pot.. heel ajax vind ik niet zwak.. maar om er doorheen tekomen met 22 man op 1 helft is gewoon echt lastig. jammer dat je dat niet inziet..
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Die voorzet is gewoon te vroeg en moet een fractie later gegeven worden, typische bal die bij de tweede paal binnen gelopen moet worden, en niet door Dolberg bij die bij de eerste paal is. Traore niet een keer bij dat soort momenten in de 16 te vinden trouwens..

Ik begrijp ook niet waarom Zyech die vrije trap neemt, hele hoek waar Schone hem in kan draaien ligt open...

Ik vind dat soort momenten van Traore echt niet bijzonder, ik heb sterk het idee dat we met zijn allen aan het zoeken zijn naar momenten om maar iets goeds te benoemen, en misschien doe ik dat zelf ook wel..
Younes krijg vol druk dus die was prima. Ik zeg trouwens nergens dat Traoré noch Younes goed speelt. Maar in het begin waren er een paar momenten dat we doorkwamen. Iets wat al zelden gebeurd de laatste tijd.
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 19:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ziyech ook vaak zat.. daarbij heeft iedereen zijn bepaalde krachten.. ik mis gewoon nog steeds diep gaande mensen.. de aanval met younnes en ziyech zie je aan ziyech dat hij het van mensen moet hebben die diepte zoeken en krijgt die die bal ook waar die hoort.. kwam voorzet younnes uit..
Zyech krijgt hier amper tijd, en kan die ballen hier om die reden ook niet geven. Dolberg maakt echt regelmatig aanstalten om diep te gaan, maar Zyech heeft de handelingssnelheid niet in de kleine ruimte om die bal ook te geven..

Daarnaast schiet ie ook op dat soort momenten gewoon veel te snel op goal..
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

meest productief, en kijk wat hij bij vitesse liet zien op die positie.. en wie anders ? cassiera ? younes gaat weldegelijk veel dreiging uit.. en speelt een prima pot.. heel ajax vind ik niet zwak.. maar om er doorheen tekomen met 22 man op 1 helft is gewoon echt lastig. jammer dat je dat niet inziet..
Dreiging is niet per definitie goed spelen he
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

meest productief, en kijk wat hij bij vitesse liet zien op die positie.. en wie anders ? cassiera ? younes gaat weldegelijk veel dreiging uit.. en speelt een prima pot.. heel ajax vind ik niet zwak.. maar om er doorheen tekomen met 22 man op 1 helft is gewoon echt lastig. jammer dat je dat niet inziet..
Nee Dolberg is het meest productief van de drie heren voorin..
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Die voorzet is gewoon te vroeg en moet een fractie later gegeven worden, typische bal die bij de tweede paal binnen gelopen moet worden, en niet door Dolberg bij die bij de eerste paal is. Traore niet een keer bij dat soort momenten in de 16 te vinden trouwens..

Ik begrijp ook niet waarom Zyech die vrije trap neemt, hele hoek waar Schone hem in kan draaien ligt open...

Ik vind dat soort momenten van Traore echt niet bijzonder, ik heb sterk het idee dat we met zijn allen aan het zoeken zijn naar momenten om maar iets goeds te benoemen, en misschien doe ik dat zelf ook wel..
nu is de voorzet weet tevroeg.. en dat gezeik over gehuurde spelers.. ze maken deel uit van de selectie...simpel zat gehuurd of niet.. en dat ziyech de vrijebal neemt.. misschien omdat die er zat heeft gemaakt op die manier ??
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Zyech krijgt hier amper tijd, en kan die ballen hier om die reden ook niet geven. Dolberg maakt echt regelmatig aanstalten om diep te gaan, maar Zyech heeft de handelingssnelheid niet in de kleine ruimte om die bal ook te geven..

Daarnaast schiet ie ook op dat soort momenten gewoon veel te snel op goal..
2 momenten heeft hij een vrij middenveld voor zich en gaat dribbelen tot die vast loopt terwijl Klaassen en Younes in beweging zijn. Dat vond ik vooral heel erg
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Zyech krijgt hier amper tijd, en kan die ballen hier om die reden ook niet geven. Dolberg maakt echt regelmatig aanstalten om diep te gaan, maar Zyech heeft de handelingssnelheid niet in de kleine ruimte om die bal ook te geven..

Daarnaast schiet ie ook op dat soort momenten gewoon veel te snel op goal..
vraag me nu toch echt sterk af of jij ooit een bal hebt gespeelt..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 februari 2017 - 20:04   quote  deeplink  
Ajax zal beter moeten gaan spelen willen ze verder gaan komen. Het overtuigt niet en nog steeds en dezelfde fouten als afgelopen weekend. Ik blijf me verbazen over structureel verkeerde keuzes nemen van spelers en hoe slordig ze spelen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee Dolberg is het meest productief van de drie heren voorin..
mag ook wel als spits.. en meest productief in de eredivisie ja
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:06   quote  deeplink  
Godzijdank.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 23 februari 2017 - 20:06   quote  deeplink  
Haha de laatste waar ik het van verwacht had, maar ben er niet minder blij om
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:06 schreef Jaccio het volgende:
Haha de laatste waar ik het van verwacht had, maar ben er niet minder blij om
Serieus? Die komt de laatste tijd zo vaak mee op, zat er wel een keer aan te komen.
Eide
 Eide - donderdag 23 februari 2017 - 20:07   quote  deeplink  
Mooie aanval en goed doorgelopen ban Viergever.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 23 februari 2017 - 20:07   quote  deeplink  
Gelukkig is het 1-0, nu er zo goed als geen verlenging komt. Dat scheelt weer.
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:08   quote  deeplink  
ziyech in de kaats 1x raken ... doelpunt.. mooie aanval van 3 vd 5 spelers die eraf moesten.. ziyech traore younes..
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:09   quote  deeplink  
Godverdomme. Dat MOET 2-0 zijn. Waardeloos gedaan van zowel Younes als Dolberg.
Eide
 Eide - donderdag 23 februari 2017 - 20:09   quote  deeplink  
Wel zaak dat Ajax niet niet mee gaat doen in het overslaan van het middenveld met lange ballen.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:09 schreef Eide het volgende:
Wel zaak dat Ajax niet niet mee gaat doen in het overslaan van het middenveld met lange ballen.
Hun moeten komen dus er ligt ruimte zat nu normaal gesproken om je creatieve mensen in stelling te brengen.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 23 februari 2017 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Serieus? Die komt de laatste tijd zo vaak mee op, zat er wel een keer aan te komen.
Ik heb bij hem nou juist altijd het gevoel van 'waarom moet nu juist hij op die positie aan de bal komen'.. Als hij dicht bij de goal de bal krijgt.
Verder niks tegen die jongen hoor, maakt naar mening alleen vaak de verkeerde keus voorin
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:10   quote  deeplink  
waarom doet dolberg niks op die bal van traore... staat alleen te koekeloeren...
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:10   quote  deeplink  
Wat een tering scheids joh
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:10 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik heb bij hem nou juist altijd het gevoel van 'waarom moet nu juist hij op die positie aan de bal komen'.. Als hij dicht bij de goal de bal krijgt.
Verder niks tegen die jongen hoor, maakt naar mening alleen vaak de verkeerde keus voorin
Hij is sterk en niemand verwacht hem daar waardoor je verwarring zaait bij je tegenstander. Beetje a la Vertonghen
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:10 schreef Loetje het volgende:
Wat een tering scheids joh
hahaha lijkt blom wel
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 23 februari 2017 - 20:12   quote  deeplink  
Nu moet Ajax blijven doordrukken om de 2-0 veilig te stellen, om definitief door te gaan naar de volgende ronde.
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:13   quote  deeplink  
gvd gewoon doeltrap !
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha lijkt blom wel
Gaat mij meer om dat hij uit Engeland komt. Daar fluiten ze nergens voor en een doodschop is geel daar. En hier fluit hij alles af.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 23 februari 2017 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij is sterk en niemand verwacht hem daar waardoor je verwarring zaait bij je tegenstander. Beetje a la Vertonghen
Hij is zeker gegroeid idd. Ik hoop dat hij dit kan doorzetten en groeit naar het niveau van Vertonghen.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 23 februari 2017 - 20:15   quote  deeplink  
Als Neres de kans gaat krijgen, toch hopelijk niet pas in de 80e minuut Bosz...
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:14 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hij is zeker gegroeid idd. Ik hoop dat hij dit kan doorzetten en groeit naar het niveau van Vertonghen.
Dat zal zeker niet. Maar deze gast speelt al wel dik een jaar echt goed met een enkele uitschieter daargelaten. Ajax kan hem niet missen op het moment, dat durf ik te zeggen.

En Onana, tering wat een rust die gozer. Nooit verwacht dat hij dat nu al zou zijn aangezien hoe ik hem een jaar terug in Jong Ajax zag.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:15 schreef Jaccio het volgende:
Als Neres de kans gaat krijgen, toch hopelijk niet pas in de 80e minuut Bosz...
Bosz wisselt altijd laat.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:19   quote  deeplink  
Kan die scheidsrechter niet ter plekke stikken in zijn fluit?
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:20   quote  deeplink  
indd loetje.. wat een mafklapper.. :/
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:20 schreef nummer10 het volgende:
indd loetje.. wat een mafklapper.. :/
Zijn we het toch nog een keer eens...
Jaccio
 Jaccio - donderdag 23 februari 2017 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zal zeker niet. Maar deze gast speelt al wel dik een jaar echt goed met een enkele uitschieter daargelaten. Ajax kan hem niet missen op het moment, dat durf ik te zeggen.

En Onana, tering wat een rust die gozer. Nooit verwacht dat hij dat nu al zou zijn aangezien hoe ik hem een jaar terug in Jong Ajax zag.
Onana heeft mij ook in positieve zin verrast. Nooit verwacht dat hij al zo ver zou zijn.
Hadden ze bij Ajax zelf ook niet verwacht denk ik
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:22   quote  deeplink  
Ligt het aan mij of oogt Ajax vermoeid?
Stanley
 Stanley - donderdag 23 februari 2017 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:19 schreef Loetje het volgende:
Kan die scheidsrechter niet ter plekke stikken in zijn fluit?
Hahahaha Loetje, fanatiek! I like it ;-)
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:22 schreef Stanley het volgende:

[..]

Hahahaha Loetje, fanatiek! I like it ;-)
Nogmaals, het is een Engelsman Stan. Echt idioot gewoon.
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zijn we het toch nog een keer eens...
mag ook wel een x ;)
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:22 schreef Loetje het volgende:
Ligt het aan mij of oogt Ajax vermoeid?
denk ff sparen.. hou je nooit 90 min vol om vol druk te zetten..
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:27   quote  deeplink  
denk vbeek voor ziyech.. heeft zich rot gelopen 2de helft qua doorjagen..
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 23 februari 2017 - 20:28   quote  deeplink  
Ook ik krijg steeds meer sympathie over Onana als ik ziet hoe hij zich zeer sterk ontwikkeld. Ik denk zelfs dat hij nog veel beter kan worden dan als hij nu is. En als je verleden week werd uitgeroepen tot Europese keeper van de week, dat zegt toch wel veel dacht ik zo.
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:29   quote  deeplink  
wtfffff ???? geel ???????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Legia Warschau (donderdag 23 februari 2017, 19:00); 1 - 0









0.0077199