BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Legia Warschau (donderdag 23 februari 2017, 19:00); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:05 schreef JOOD het volgende:

[..]

Hoezo is hij nu in 1x slecht dan? Bullshit zeg!

Die jongen speelt dit seizoen voor het eerst op niveau. Scoort meteen aan de lopende band, fysiek sterk, aanspeelpunt. Grootste talent voor de nummer 9 positie in Europa.
Lees eens de reactie waar ik op reageer. Dan snap je mijn post! Want ik zeg nergens dat hij slecht is. En o ja, lees dan gelijk even het topic over Dolberg en zijn waarde. En kijk dan ook even waar sommige forummers voor waarschuwen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door Ajax Warrior --
pth
 pth - donderdag 23 februari 2017 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Afschrijven mag helemaal niet en hij is zelfs nu van waarde.
Dat zie ik dan niet, maar dat zal aan mij liggen. Ik zie een speler met zijn ziel onder zijn arm over het sloffen en werkelijk geen pepernoot meer goed raken.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:15 schreef pth het volgende:

[..]

Dat zie ik dan niet, maar dat zal aan mij liggen. Ik zie een speler met zijn ziel onder zijn arm over het sloffen en werkelijk geen pepernoot meer goed raken.
Positioneel loopt hij altijd goed. Werkte hard en was regelmatig aanspeelbaar. Voor rust was Dolberg de stoorzender. Na rust de 3 om hem heen.
pth
 pth - donderdag 23 februari 2017 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:14 schreef JOOD het volgende:

[..]

Jow! Geef onze Dolberg even wat ruimte aub. Realisme is prima, zeiken doe je maar ergens anders.
Of het jou nu bevalt of niet, dit is helaas realisme ... die gozer bakt er al maanden helemaal niets van. Dat hij kan voetballen heb ik ook wel gezien, maar nu even niet en dan is het in mijn ogen pure armoede dat TOPCLUB Ajax, die ik zal steunen tot mijn dood, niet eens een fatsoenlijk alternatief voorhanden lijkt te hebben. Het doet me gewoon pijn om die jongen op dit moment zo te zien ploeteren, die zou rustig in de luwte weer de kans moeten krijgen om zijn vorm terug te vinden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 21:21   quote  deeplink  
Hierbij de link over de waardes van Dolberg. Lees dan ook even waar sommigen voor waarschuwen.

http://forum.headliner.nl/topic-29845/
pth
 pth - donderdag 23 februari 2017 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Positioneel loopt hij altijd goed. Werkte hard en was regelmatig aanspeelbaar. Voor rust was Dolberg de stoorzender. Na rust de 3 om hem heen.
De taak van een spits is en blijft om doelpunten te maken, voor goede lijnen lopen kijk ik wel naar een scheidsrechter. Let wel: ik vind Dolberg geen slechte voetballer, maar vind hem de laatste weken/ maanden gewoon ruk (geen vorm).
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hierbij de link over de waardes van Dolberg. Lees dan ook even waar sommigen voor waarschuwen.

http://forum.headliner.nl/topic-29845/
Nee joh wij zijn gek in dit geval.
JOOD
 JOOD - donderdag 23 februari 2017 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:20 schreef pth het volgende:

[..]

Of het jou nu bevalt of niet, dit is helaas realisme ... die gozer bakt er al maanden helemaal niets van. Dat hij kan voetballen heb ik ook wel gezien, maar nu even niet en dan is het in mijn ogen pure armoede dat TOPCLUB Ajax, die ik zal steunen tot mijn dood, niet eens een fatsoenlijk alternatief voorhanden lijkt te hebben. Het doet me gewoon pijn om die jongen op dit moment zo te zien ploeteren, die zou rustig in de luwte weer de kans moeten krijgen om zijn vorm terug te vinden.
Ligt meer aan zijn collegas dan aan hem.
Brandje
 Brandje - donderdag 23 februari 2017 - 21:29   quote  deeplink  
Laat ik beginnen door te zeggen dat ik nog steeds achter Bosz sta maar kan iemand mij uitleggen dat Klaassen op het einde dat ze met 5 man weg waren stopte met mee gaan omdat hij op was. Dat Ziyech heeft gezegd dat hij in deze rol niet de 90 minuten vol kan maken. Naar mijn mening is dat de omgekeerde wereld. Onze aanvallende middenvelders zijn de lopers en onze nummer is de voetballer. Ik kan mij vergissen maar is dat niet de omgekeerde wereld?
Brandje
 Brandje - donderdag 23 februari 2017 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ziyech gaf zelf ook aan op dit moment niet tweemaal per week 90 minuten te kunnen spelen
Eenmaal volgens mij zelfs

ja dus
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=300298

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door Brandje --
pth
 pth - donderdag 23 februari 2017 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:05 schreef JOOD het volgende:

[..]

Hoezo is hij nu in 1x slecht dan? Bullshit zeg!

Die jongen speelt dit seizoen voor het eerst op niveau. Scoort meteen aan de lopende band, fysiek sterk, aanspeelpunt. Grootste talent voor de nummer 9 positie in Europa.
Hij is ook niet slecht, maar speelt op het moment gewoon ruk. En scoren aan de lopende band ... kom op ... een AJAX spits met 9 doelpunten in de fucking eredivisie ... een modale spits als Vincent Janssen maakte er al meer dan twintig in een veel minder elftal.
pth
 pth - donderdag 23 februari 2017 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:29 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ligt meer aan zijn collegas dan aan hem.
Die twee lamstralen op de vleugels hebben zeker een grote invloed, maar de jongen zelf raakt ook werkelijk geen bal meer goed.
pth
 pth - donderdag 23 februari 2017 - 21:40   quote  deeplink  
Het kan altijd nog erger, de kaasjes uit Alkmaar staan na 35 minuten al met 4-1 achter (on aggregate 8-2!!)
pth
 pth - donderdag 23 februari 2017 - 21:41   quote  deeplink  
Directe kwalificatie voor de CL lijkt voor vele vele jaren volledig uit zicht te raken.
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:23 schreef pth het volgende:

[..]

De taak van een spits is en blijft om doelpunten te maken, voor goede lijnen lopen kijk ik wel naar een scheidsrechter. Let wel: ik vind Dolberg geen slechte voetballer, maar vind hem de laatste weken/ maanden gewoon ruk (geen vorm).
Toch zijn die loop acties belangrijker dan je denkt.
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:29 schreef Brandje het volgende:
Laat ik beginnen door te zeggen dat ik nog steeds achter Bosz sta maar kan iemand mij uitleggen dat Klaassen op het einde dat ze met 5 man weg waren stopte met mee gaan omdat hij op was. Dat Ziyech heeft gezegd dat hij in deze rol niet de 90 minuten vol kan maken. Naar mijn mening is dat de omgekeerde wereld. Onze aanvallende middenvelders zijn de lopers en onze nummer is de voetballer. Ik kan mij vergissen maar is dat niet de omgekeerde wereld?
Eens.
Brandje
 Brandje - donderdag 23 februari 2017 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch zijn die loop acties belangrijker dan je denkt.
Yup want je maakt ruimte voor anderen
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:29 schreef Brandje het volgende:
Laat ik beginnen door te zeggen dat ik nog steeds achter Bosz sta maar kan iemand mij uitleggen dat Klaassen op het einde dat ze met 5 man weg waren stopte met mee gaan omdat hij op was. Dat Ziyech heeft gezegd dat hij in deze rol niet de 90 minuten vol kan maken. Naar mijn mening is dat de omgekeerde wereld. Onze aanvallende middenvelders zijn de lopers en onze nummer is de voetballer. Ik kan mij vergissen maar is dat niet de omgekeerde wereld?
klaassen vond ik toch vrij onzichtbaar vandaag.. sowieso 2de helft.. onee w8 was belangrijk zonder bal... niet dus als je niet mee rent.. dat her schot van ziyech zo zwak was is gewoon puur vermoeidheid
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch zijn die loop acties belangrijker dan je denkt.
klopt moeten ze wel goed zijn en dat waren ze niet... ook viergever gaf dit aan bij zijn voorzet hij moet daar gewoon voor de man komen eerste paal... er zijn zkr 4 a 5 goeie voorzetten geweest waar hij verkeerd opgesteld stond..
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 22:07   quote  deeplink  
ach en daarbij.. schijt we zijn door.. dat het tegen 10 verdedigers lastig voetballen is heeft ajax altijd al last van gehad..
JOOD
 JOOD - donderdag 23 februari 2017 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:35 schreef pth het volgende:

[..]

Hij is ook niet slecht, maar speelt op het moment gewoon ruk. En scoren aan de lopende band ... kom op ... een AJAX spits met 9 doelpunten in de fucking eredivisie ... een modale spits als Vincent Janssen maakte er al meer dan twintig in een veel minder elftal.
Niet mee eens. 9 doelpunten in een half seizoen is prima voor een debuterende spits die net 19 geworden is. Als je daarnaast ook zijn spel en toegevoegde waarde op en naast het veld meeneemt is hij gewoon een gruwelijk supertalent. Oke, speelt op dit moment iets minder, maar nogmaals er lopen spelers langs en rondom hem die gewoon niet meer zouden moeten spelen de rest van het seizoen. Beetje oneerlijk om dat op Dolberg af te schuiven.

En denk je dan echt dat hij er 20-30 inschiet? Vergelijking met Janssen is ruk, niet te vergelijken.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 23:10   quote  deeplink  
De definitieve (mogelijke) tegenstanders van Ajax:

De zwaarste:
Manchester United
AS Roma

Ietsje beter dan Ajax
Borussia Mönchengladbach
Olympique Lyon

Gelijkwaardig:
Anderlecht
Schalke
Olympiakos Pireaus
Besiktas
Celta de Vigo

Op papier iets minder dan Ajax:
FC Kopenhagen
APOEL Nicosia
Racing Genk

Ploegen die op papier gelijkwaardig zijn maar vreselijk taai zijn om tegen te spelen en waarvan ik hoop dat Ajax ze sowieso ontloopt:
FC Krasnodar
FK Rostov
AA Gent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 22:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klaassen vond ik toch vrij onzichtbaar vandaag.. sowieso 2de helft.. onee w8 was belangrijk zonder bal... niet dus als je niet mee rent.. dat her schot van ziyech zo zwak was is gewoon puur vermoeidheid
Tuurlijk, dus het schot van Ziyech is pure vermoeidheid maar het slechte spel van Klaassen of de actie dat hij niet mee rent is gewoon omdat hij niet bij je favoriete spelers staat???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 23:10 schreef Loetje het volgende:
De definitieve (mogelijke) tegenstanders van Ajax:

De zwaarste:
Manchester United
AS Roma

Ietsje beter dan Ajax
Als ze doorgaan, Shachtar Donetsk
Borussia Mönchengladbach
Olympique Lyon

Gelijkwaardig:
Anderlecht
Schalke
Olympiakos Pireaus
Besiktas
Celta de Vigo, als de doorgaan.

Op papier iets minder dan Ajax:
FC Kopenhagen
APOEL Nicosia
Racing Genk

Ploegen die op papier gelijkwaardig zijn maar vreselijk taai zijn om tegen te spelen en waarvan ik hoop dat Ajax ze sowieso ontloopt:
FC Krasnodar
FK Rostov
AA Gent.
Ik zie man utd niet als de zwaarste. Zo lekker draaien die niet. Maar als ik moet kiezen doe dan maar Cyprus.
p111
 p111 - donderdag 23 februari 2017 - 23:23   quote  deeplink  
Wat me meer zorgen baart is de cond/van Ajax hoeveel wedstrijden zakt Ajax al door het ijs in de laatste 10 minuten !!!! laten we het daar is over hebben.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 23:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zie man utd niet als de zwaarste. Zo lekker draaien die niet. Maar als ik moet kiezen doe dan maar Cyprus.
Op papier de zwaarste. Ik ben voor zowel Roma als United niet bang. Die onderste 3 wil ik echt koste wat kost ontlopen en Donetsk ook. Ajax kent al jaren hetzelfde probleem in Europa en deze clubs straffen dat zeer zeker af.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 23:27   quote  deeplink  
Hoewel het lijkt Celta te worden. Kregen in blessuretijd een belachelijk onterechte pingel en in de verlenging is het 0-2 geworden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 23:27 schreef Loetje het volgende:
Hoewel het lijkt Celta te worden. Kregen in blessuretijd een belachelijk onterechte pingel en in de verlenging is het 0-2 geworden.
Vond die pingel ook wel raar eigenlijk.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 februari 2017 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker kerel. Op vrij hoog niveau zelfs.
handbal zeker...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 februari 2017 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 23:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk, dus het schot van Ziyech is pure vermoeidheid maar het slechte spel van Klaassen of de actie dat hij niet mee rent is gewoon omdat hij niet bij je favoriete spelers staat???
nee zei eerder al spelers waren leeg.. dus ook klaassen.. daarbij heb ik geen favorieten als die laten zien beter te zijn dan de invallers.. de basis die er nu staat is dat ook in mijn ogen.. dus ook klaassen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 24 februari 2017 - 01:12   quote  deeplink  
Legia is ook geen slechte ploeg, zie de CL resultaten waarin ze veel scoorde.

Nu 2x de nul gehouden.

De vraag is of legia echt zoveel zwakker is geworden of is Ajax gewoon sterker dan jullie denken.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 24 februari 2017 - 01:16   quote  deeplink  
Over Ziyech, dat heeft puur te maken met zijn voorbereiding. Voor bereiding deed hij bij twente en daar speelde hij op een totaal andere manier, namelijk weinig verdedigend werk, hoefde weinig te lopen. Dat is nu anders, dat hij fysiek daar moeite mee heeft is logisch.

Sneijder zat er eerst ook niet lekker in, ging trainen in de zomerstop en kwam daarna weer goed terug, dat moet ziyech ook doen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 24 februari 2017 - 01:17   quote  deeplink  
Over de mogelijke tegenstanders, dat maakt mij niet heel veel uit. Ik denk dat ze ook Ajax namelijk niet willen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 februari 2017 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 01:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Legia is ook geen slechte ploeg, zie de CL resultaten waarin ze veel scoorde.

Nu 2x de nul gehouden.

De vraag is of legia echt zoveel zwakker is geworden of is Ajax gewoon sterker dan jullie denken.
eens...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 februari 2017 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 01:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Over Ziyech, dat heeft puur te maken met zijn voorbereiding. Voor bereiding deed hij bij twente en daar speelde hij op een totaal andere manier, namelijk weinig verdedigend werk, hoefde weinig te lopen. Dat is nu anders, dat hij fysiek daar moeite mee heeft is logisch.

Sneijder zat er eerst ook niet lekker in, ging trainen in de zomerstop en kwam daarna weer goed terug, dat moet ziyech ook doen.
absoluut ook mee eens.. o sorry nu ben ik meeloper van PA..
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 februari 2017 - 05:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 01:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Over de mogelijke tegenstanders, dat maakt mij niet heel veel uit. Ik denk dat ze ook Ajax namelijk niet willen.
Denk je? Ik denk dat de meeste niks liever willen omdat iedereen weet dat er tegen Ajax ook gevoetbald kan worden.
hjf
 hjf - vrijdag 24 februari 2017 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 23:23 schreef p111 het volgende:
Wat me meer zorgen baart is de cond/van Ajax hoeveel wedstrijden zakt Ajax al door het ijs in de laatste 10 minuten !!!! laten we het daar is over hebben.
Heb ik eerder in een andere topic ook al aan de orde gesteld. Werd totaal niet op gereageerd. Of ze zijn het allen met ons eens of onze statement wordt niet serieus genomen. En eigenlijk interesseert me dat geen moer.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 februari 2017 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 07:16 schreef hjf het volgende:

[..]

Heb ik eerder in een andere topic ook al aan de orde gesteld. Werd totaal niet op gereageerd. Of ze zijn het allen met ons eens of onze statement wordt niet serieus genomen. En eigenlijk interesseert me dat geen moer.
Fysieke aspect loopt Nederland ook al jaren in achter. In het huidige voetbal is techniek alleen niet meer voldoende. Kijk de Champions League of Az gisteren die weg worden geblazen.

Bij Ziyech zie je ook dat hij meer meters moet maken en hij niet meer in zijn kracht kan komen.
Klaassen was vorig seizoen ook maanden uit vorm omdat hij op was.
Dus Denk dat je wel een punt hebt. Ook omdat Klaassen aangaf na Europees op maandag te spelen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 24 februari 2017 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 05:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Denk je? Ik denk dat de meeste niks liever willen omdat iedereen weet dat er tegen Ajax ook gevoetbald kan worden.
Ik denk dat er alleen gevoetbald kan worden als je Ajax overklast met kwaliteit maar die tegenstanders zitten er niet in.

Als men mee gaat voetballen dan verliezen ze, dat denk ik.
p111
 p111 - vrijdag 24 februari 2017 - 09:03   quote  deeplink  
Laten we maar weer Rostov loten dan kunnen we zien of we beter zijn geworden ?
hjf
 hjf - vrijdag 24 februari 2017 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 08:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Fysieke aspect loopt Nederland ook al jaren in achter. In het huidige voetbal is techniek alleen niet meer voldoende. Kijk de Champions League of Az gisteren die weg worden geblazen.

Bij Ziyech zie je ook dat hij meer meters moet maken en hij niet meer in zijn kracht kan komen.
Klaassen was vorig seizoen ook maanden uit vorm omdat hij op was.
Dus Denk dat je wel een punt hebt. Ook omdat Klaassen aangaf na Europees op maandag te spelen.
Wij zijn het wel vaker eens. Liggen wel op 1 lijn.
remco k
 remco k - vrijdag 24 februari 2017 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 22:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt moeten ze wel goed zijn en dat waren ze niet... ook viergever gaf dit aan bij zijn voorzet hij moet daar gewoon voor de man komen eerste paal... er zijn zkr 4 a 5 goeie voorzetten geweest waar hij verkeerd opgesteld stond..
Hij loopt juist een keer of 30 a 40 wel heel goed in een wedstrijd om ruimte te maken..

En de voorzet van Youness kan ik echt niet als goed benoemen. Overigens speelde Youness gister wel een van zijn betere wedstrijden dit seizoen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 24 februari 2017 - 10:43   quote  deeplink  
Overigens vind ik het knap waar Ajax nu staat.

Er zijn maar 2 basisspelers waar de verwachting van de spelers uitgekomen zijn. Verwachting die ze tijdens de voorbereiding hadden. Voorbereiding is de belangrijkste periode van het seizoen, daar word immers de basis gelegd van het seizoen.

Onnana, Niet verwacht dat hij 1ste keeper zou zijn.
Veltman, Niet verwacht verdreven te worden uit de verdediging om vervolgens rechtsback te gaan spelen.
Sanchez, zonder zomervakantie, meteen doorvoetballen als nieuweling en meteen een van de belangrijkste spelers te zijn.( wanneer is zijn accu leeg?)
Viergever, niet verwacht basisspeler te zijn, als linkercentrale verdediger.
Sinkgraven, niet verwacht ooit linksback te gaan spelen.
Schone, niet verwacht ooit op 6 zoveel wedstrijden te gaan spelen.
Ziyech, niet verwacht zoveel verdedigend werk te gaan doen.
Klaassen, dit had hij persoonlijk aanzien komen, enkel niet met wie hij het middenveld zou vormen.
Traore, voorbereiding bij chelsea meegemaakt, had denk ik niet zien aankomen dat hij rechtsbuiten bij Ajax zou gaan spelen.
Dolberg, had het niet verwacht dat hij zoveel wedstrijden zou gaan spelen dit seizoen in Ajax 1.
Younes, samen met Klaassen had hij wel verwacht dat hij veel zou spelen op die positie, alleen had hij verwacht meer concurrentie zou hebben. Begin van het seizoen konden fisher en sinkgraven nog hem verdrijven als basisspeler.
Eide
 Eide - vrijdag 24 februari 2017 - 10:57   quote  deeplink  
Wat AZ heeft gedaan is trouwens vreselijk beschamend. Wat een wanvertoning.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 01:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

absoluut ook mee eens.. o sorry nu ben ik meeloper van PA..
Wat is je doel hiermee? Volgens mij is 1 topic met gezeik op elkaar al genoeg!
Eide
 Eide - vrijdag 24 februari 2017 - 11:12   quote  deeplink  
AJAX KAN MANCHESTER UNITED LOTEN

Ajax hoort vrijdagmiddag welke club de volgende tegenstander wordt in de Europa League. De ploeg van trainer Peter Bosz bereikte donderdag de achtste finales door Legia Warschau met 1-0 te verslaan, voldoende om door te bekeren na het doelpuntloze gelijkspel vorige week in Polen (0-0). Ajax kan bij de loting worden gekoppeld aan onder meer Manchester United, AS Roma en Olympique Lyon, de Franse club die AZ over twee duels met liefst 11-2 versloeg.

De loting begint om 13.00 uur op het hoofdkantoor van de UEFA in Nyon. Opvallend genoeg zitten er liefst drie Belgische clubs bij de laatste zestien in de Europa League: Anderlecht, AA Gent en Racing Genk. Duitsland (Borussia Mönchengladbach en Schalke 04) en Rusland (Krasnodar en Rostov) zijn nog met twee clubs vertegenwoordigd.

De andere ploegen die Ajax kan treffen zijn Apoel Nicosia, Besiktas, Celta de Vigo, FC Kopenhagen en Olympiakos. Voor de loting gelden geen restricties, wat betekent dat clubs uit hetzelfde land ook aan elkaar gekoppeld kunnen worden. De wedstrijden in de achtste finales staan voor 9 en 16 maart op het programma, de finale van het toernooi is op 24 mei in de Zweedse stad Solna.

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 11:27   quote  deeplink  
Laten we even eerlijk wezen, die Belgen doen het een stuk beter dan ons op dit moment!
Herman de Wit
 Herman de Wit - vrijdag 24 februari 2017 - 12:28   quote  deeplink  
Het gaat mij opvallen dat onze jongens er vermoeid uitzien zou hun D3 gehalte wel goed zijn.
In Engeland krijgen de spelers in de winter extra D3 toegediend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 12:51   quote  deeplink  
Ongelooflijk dat je met zo veel lijn- / scheidsrechters op het veld tegenwoordig nog niet zien of het een schwalbe is ja of nee. Celta kreeg hem wel heel smerig mee!
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 24 februari 2017 - 12:56   quote  deeplink  
Ik heb het gevoel dat Ajax clubs als FC Kopenhagen, AA Gent of Racing Genk gaat loten. Overigens vindt ik dat Ajax niet 100% topfit voetbalt, alsof Ajax conditioneel zich niet kan aansluiten bij de Europese top.

Mijn indruk is dat Ajax maximaal op 80% van zijn kunnen speelt, en daarom niet de maximale kwaliteit kan tonen tegen de betere clubs. Maar, dat is mijn mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2017 door Onze Ajax --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Legia Warschau (donderdag 23 februari 2017, 19:00); 1 - 0









0.0098700