BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Legia Warschau (donderdag 23 februari 2017, 19:00); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:29   quote  deeplink  
Die scheidsrechter is rijp voor het bejaardenhuis. Wat een rigoureuze zeikknuppel
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk ff sparen.. hou je nooit 90 min vol om vol druk te zetten..
Dat massaal druk zetten heb ik nog helemaal niet gezien. Vandaar ook de vraag...
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:31   quote  deeplink  
niet massaal, maar word wel degelijk druk gezet.. moet zeggen dat ik meer let op de scheids dan het spel.. die man is compleet geschift
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 23 februari 2017 - 20:33   quote  deeplink  
Ik denk dat het bij velen is opgevallen dat de scheidsrechter niet echt bij de les is.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:34   quote  deeplink  
Wat staat Ajax echt slecht te spelen. Die 1-1 zit er echt wel in hoor.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:31 schreef nummer10 het volgende:
niet massaal, maar word wel degelijk druk gezet.. moet zeggen dat ik meer let op de scheids dan het spel.. die man is compleet geschift
Maar doordat je niet gezamenlijk druk zet val je uit elkaar. Dat weet jij ook.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:35   quote  deeplink  
Kut Ziyech. Moet veel en veel sneller.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 23 februari 2017 - 20:36   quote  deeplink  
Ajax maakt het zich weer voor zichzelf moeilijk. Beginnen ze bang te worden ? ? ? ?
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:37   quote  deeplink  
Pffff
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:38   quote  deeplink  
ok nouri ipv neres ook goed...
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 23 februari 2017 - 20:40   quote  deeplink  
Ook Nouri kan een doelpunt maken in de 88e minuut.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:43   quote  deeplink  
Dit wordt een drama met schorsingen voor Sanchez en Veltman. En stuk voor stuk domme kaarten van een nog dommere scheids
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:47   quote  deeplink  
Wat hebben wij toch een tyfus voorhoede zeg. Gatverdamme. Nu Younes die het weer verneukt.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:49   quote  deeplink  
Ziyech.... Wat een drama
JOOD
 JOOD - donderdag 23 februari 2017 - 20:50   quote  deeplink  
Slecht man! WAT THE FUCK!
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:50   quote  deeplink  
Echt wat wordt ik al weken doodziek van onze voorste 4. Die doen werkelijk alles fout al weken lang. Klopt helemaal niks van.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 23 februari 2017 - 20:50   quote  deeplink  
We hebben wel de sterkste selectie van Nederland (zegt Remco) alleen Europees is het iets minder dan helaas. We gaan wel door met slordig en slecht voetbal.

Als je dit ziet kun je niet Bosz hiervan de schuld geven. Wat ik eerder zei; het is gebrek aan kwaliteit. En als je dat nu nog niet ziet dan weet ik het ook niet meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door Bobby1972 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 23 februari 2017 - 20:51   quote  deeplink  
Wat een fucking dramawedstrijd. Holy fucking shit.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 23 februari 2017 - 20:51   quote  deeplink  
Ajax heeft het zichzelf erg moeilijk gemaakt in de tweede helft. Achteraf gezien had het 3-0 moeten zijn.

Nu zonder Sanchez en Veltman in de volgende ronde, wordt het een hele zware dobber voor Ajax ongeacht welke tegenstander dan ook.
JOOD
 JOOD - donderdag 23 februari 2017 - 20:51   quote  deeplink  
Jongejongejonge pfff ongelofelijk wat een kutprestatue zeg. Ajax net zo slecht als de scheidsrechter.

Onana, Viergever, Sanchez, Riedewald positief.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 23 februari 2017 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:51 schreef JOOD het volgende:
Jongejongejonge pfff ongelofelijk wat een kutprestatue zeg. Ajax net zo slecht als de scheidsrechter.

Onana, Viergever, Sanchez, Riedewald positief.
+1
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:51 schreef Hasjkoph het volgende:
Wat een fucking dramawedstrijd. Holy fucking shit.
Hahahaha, niks aan toe te voegen. We zijn door, blij mee maar daarmee is alles gezegd.
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:53   quote  deeplink  
spelers waren leeg.. weer ronde verder... missen 2 spelers, waarvan 1 onterecht..
JOOD
 JOOD - donderdag 23 februari 2017 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:53 schreef nummer10 het volgende:
spelers waren leeg.. weer ronde verder... missen 2 spelers, waarvan 1 onterecht..
Veltman ben ik liever kwijt dan rijk. Dat is dus geen minpunt. Sanchez moet 1 wedstrijd op te vangen zijn. Hoop dat we hem uit wel bij hebben.
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:43 schreef Loetje het volgende:
Dit wordt een drama met schorsingen voor Sanchez en Veltman. En stuk voor stuk domme kaarten van een nog dommere scheids
deligt en tete... volgens velen gelijkwaardig of beter als veltman.. deligt europees afwachten
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:55   quote  deeplink  
Ploegen die door zijn naar de 8e finale's:

AJAX
Manchester United
FC Krasnodar
Schalke 04
AS Roma
APOEL Nicosia
Anderlecht
Besiktas
Olympiakos Pireaus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 februari 2017 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:54 schreef JOOD het volgende:

[..]

Veltman ben ik liever kwijt dan rijk. Dat is dus geen minpunt. Sanchez moet 1 wedstrijd op te vangen zijn. Hoop dat we hem uit wel bij hebben.
ik heb geen voorkeur tussen tete en veltman.. ook nie te vergelijken die 2.. beide gewoon prima verdedigers
pth
 pth - donderdag 23 februari 2017 - 20:56   quote  deeplink  
Kan iemand die Younes dood trappen, wat een ongelofelijke kutvoetballer. Traore onmiddellijk terug sturen naar Chelsea. Dolberg voorlopig maar terug naar Jong Ajax, die is het echt helemaal kwijt ... godsamme wat een drama. Eén dramatische tering bende. Dit was het voorlaatste rondje EL, want dit soort bagger tegenstanders zit er de volgende ronde niet meer tussen.
Eide
 Eide - donderdag 23 februari 2017 - 20:56   quote  deeplink  
Rondje verder maar met veel minder moeite dan nodig was. Ziyech was helemaal leeg terwijl ik de wedstrijd toch niet superswaar vond ogen. Maar goed, rondje verder is het belangrijkste.
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vraag me nu toch echt sterk af of jij ooit een bal hebt gespeelt..
Jazeker kerel. Op vrij hoog niveau zelfs.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:56 schreef Eide het volgende:
Rondje verder maar met veel minder moeite dan nodig was. Ziyech was helemaal leeg terwijl ik de wedstrijd toch niet superswaar vond ogen. Maar goed, rondje verder is het belangrijkste.
Ik vond heel Ajax vermoeid ogen. En het seizoen is nog heel lang.
pth
 pth - donderdag 23 februari 2017 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:50 schreef Bobby1972 het volgende:
We hebben wel de sterkste selectie van Nederland (zegt Remco) alleen Europees is het iets minder dan helaas. We gaan wel door met slordig en slecht voetbal.

Als je dit ziet kun je niet Bosz hiervan de schuld geven. Wat ik eerder zei; het is gebrek aan kwaliteit. En als je dat nu nog niet ziet dan weet ik het ook niet meer.
Spijker op zijn kop, de hele voorhoede kan zo op de brandstapel ... is bijna zonde van de lucifers.
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:56 schreef Eide het volgende:
Rondje verder maar met veel minder moeite dan nodig was. Ziyech was helemaal leeg terwijl ik de wedstrijd toch niet superswaar vond ogen. Maar goed, rondje verder is het belangrijkste.
Ziyech gaf zelf ook aan op dit moment niet tweemaal per week 90 minuten te kunnen spelen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:56 schreef Eide het volgende:
Rondje verder maar met veel minder moeite dan nodig was. Ziyech was helemaal leeg terwijl ik de wedstrijd toch niet superswaar vond ogen. Maar goed, rondje verder is het belangrijkste.
Had vanmiddag wind tegen in zijn dikke Mercedes! Was nog aan het uitrusten!

Sorry maar wat een dramaspel vanavond. Morgen eens wedstrijdje kijken op de Toekomst. Hopelijk leuker voetbal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:58 schreef pth het volgende:

[..]

Spijker op zijn kop, de hele voorhoede kan zo op de brandstapel ... is bijna zonde van de lucifers.
En dan te denken dat sommigen een paar maanden geleden Dolberg 30 tot 50 miljoen waard vonden.
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:50 schreef Bobby1972 het volgende:
We hebben wel de sterkste selectie van Nederland (zegt Remco) alleen Europees is het iets minder dan helaas. We gaan wel door met slordig en slecht voetbal.

Als je dit ziet kun je niet Bosz hiervan de schuld geven. Wat ik eerder zei; het is gebrek aan kwaliteit. En als je dat nu nog niet ziet dan weet ik het ook niet meer.
Gewoon bij de laatste 16 met heel veel clubs daarbij die we gewoon kunnen hebben. Dus inderdaad een meer dan goede selectie. Of je daarmee echt serieus potten kan breken in Europa weet ik niet.
pth
 pth - donderdag 23 februari 2017 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker kerel. Op vrij hoog niveau zelfs.
Laat me raden bij Ajax zeker ... dat is geen hoog niveau hoor :-)
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dan te denken dat sommigen een paar maanden geleden Dolberg 30 tot 50 miljoen waard vonden.
Hahaha. Waren maar een paar gasten hier die deze dip al zagen aankomen.
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 21:02   quote  deeplink  
Hele matige pot waarin onnodig veel energie verspeeld is.
Maar wel door en in Europa is dat het geen wat telt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door remco k --
JOOD
 JOOD - donderdag 23 februari 2017 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ziyech gaf zelf ook aan op dit moment niet tweemaal per week 90 minuten te kunnen spelen
Als dat echt zo is faalt Bosz gruwelijk. Zet dan Nouri of vd Beek in de basis. En die vleugels.... ik heb daar al genoeg over geklaagd, dus zeg er niks over.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 23 februari 2017 - 21:04   quote  deeplink  
Ajax kan op papier loten tegen o.a. AS Roma, Olympiakos, Schalke '04, Manchester United, Olympique Lyon, Fiorentina, en Rostov. Zeker geen gemakkelijke tegenstanders voor Ajax. En zeker niet als Ajax op ca. 80% van zijn kunnen blijft spelen. Zowel mentaal als fysiek.
JOOD
 JOOD - donderdag 23 februari 2017 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 20:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dan te denken dat sommigen een paar maanden geleden Dolberg 30 tot 50 miljoen waard vonden.
Hoezo is hij nu in 1x slecht dan? Bullshit zeg!

Die jongen speelt dit seizoen voor het eerst op niveau. Scoort meteen aan de lopende band, fysiek sterk, aanspeelpunt. Grootste talent voor de nummer 9 positie in Europa.
pth
 pth - donderdag 23 februari 2017 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon bij de laatste 16 met heel veel clubs daarbij die we gewoon kunnen hebben. Dus inderdaad een meer dan goede selectie. Of je daarmee echt serieus potten kan breken in Europa weet ik niet.
Het spijt me te moeten constateren dat dit Ajax van geen enkele ploeg die op dit moment door is gaat winnen. Niet omdat ik dat graag zo zie, integendeel, maar simpelweg gebrek aan kwaliteit. Vooral lekker doorsparen en slap blijven ouwehoeren over het ene supertalent na de andere. Lekker voortmodderen met prakkers zoals Younes, Traore (waar ik dus helemaal mis zat om te denken dat dit een succes zou kunnen worden).Oh wat hoop ik op een wonder, maar de vooruitzichten zijn rampzalig (weer een seizoen zonder prijs en uiteindelijk ook weer kut met peren voetbal).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door pth --
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 21:08   quote  deeplink  
Iets totaal anders, Ranieri ontslagen bij Leicester. Die denken daar echt dat ze in de top kunnen blijven spelen geloof ik.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:05 schreef JOOD het volgende:

[..]

Hoezo is hij nu in 1x slecht dan? Bullshit zeg!

Die jongen speelt dit seizoen voor het eerst op niveau. Scoort meteen aan de lopende band, fysiek sterk, aanspeelpunt. Grootste talent voor de nummer 9 positie in Europa.
Zeker weten en zit nu in zijn dipje. Niks mis mee. Kritiek mag en moet je altijd kunnen geven trouwens. Neemt niet weg dat het niet best was. Al vond ik hem na rust al beter.
pth
 pth - donderdag 23 februari 2017 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:04 schreef Onze Ajax het volgende:
Ajax kan op papier loten tegen o.a. AS Roma, Olympiakos, Schalke '04, Manchester United, Olympique Lyon, Fiorentina, en Rostov. Zeker geen gemakkelijke tegenstanders voor Ajax. En zeker niet als Ajax op ca. 80% van zijn kunnen blijft spelen. Zowel mentaal als fysiek.
Laten we vooral hopen dat dit niet het 80% niveau, maar iets van 30-40% anders gaan we als fan nog vele zware jaren tegemoet.
pth
 pth - donderdag 23 februari 2017 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker weten en zit nu in zijn dipje. Niks mis mee. Kritiek mag en moet je altijd kunnen geven trouwens. Neemt niet weg dat het niet best was. Al vond ik hem na rust al beter.
Afschrijven is zeker te vroeg, maar betrokkene zit niet in een dipje maar al maanden in een krater zo diep als de Mount Everest. Echter topclub Ajax blijkt simpelweg geen fatsoenlijk alternatief voorhanden te hebben.
JOOD
 JOOD - donderdag 23 februari 2017 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker weten en zit nu in zijn dipje. Niks mis mee. Kritiek mag en moet je altijd kunnen geven trouwens. Neemt niet weg dat het niet best was. Al vond ik hem na rust al beter.
Ik denk niet dat het dipje bij hem zit.. Ziyech, Youness en Traore hebben een behoorlijke dip.
Loetje
 Loetje - donderdag 23 februari 2017 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:12 schreef pth het volgende:

[..]

Afschrijven is zeker te vroeg, maar betrokkene zit niet in een dipje maar al maanden in een krater zo diep als de Mount Everest. Echter topclub Ajax blijkt simpelweg geen fatsoenlijk alternatief voorhanden te hebben.
Afschrijven mag helemaal niet en hij is zelfs nu van waarde.
JOOD
 JOOD - donderdag 23 februari 2017 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 februari 2017 - 21:12 schreef pth het volgende:

[..]

Afschrijven is zeker te vroeg, maar betrokkene zit niet in een dipje maar al maanden in een krater zo diep als de Mount Everest. Echter topclub Ajax blijkt simpelweg geen fatsoenlijk alternatief voorhanden te hebben.
Jow! Geef onze Dolberg even wat ruimte aub. Realisme is prima, zeiken doe je maar ergens anders.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Legia Warschau (donderdag 23 februari 2017, 19:00); 1 - 0









0.0084829