BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (zondag 26 februari 2017, 16:45); 4 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 24 februari 2017 - 17:36   quote  deeplink  
1017her-ajax-henkveen.jpg

Ajax speelt aankomende zondag tegen Heracles. Deze pot zal vanzelfsprekend in de schaduw staan van het duel tussen Feyenoord en PSV. Wil Ajax alles weer in eigen hand krijgen is winst voor PSV de enige goede uitslagen voor onze club. Bij elke andere uitslag kan Feyenoord zich op eigen kracht naar het kampioenschap spelen. Desondanks zal peter Bosz er bij zijn mannen op hameren dat elk resultaat slecht uitvalt als Ajax de eigen wedstrijden niet wint. Het loopt moeizaam maar er wordt wel gewonnen. Toch zal iedereen die Ajax een warm hart toewenst hopen op beter voetbal en eindelijk weer eens een ruime score.

Ajax speelde 34 duels tegen Heracles. Ajax won 15 van deze ontmoetingen en verloor er 3. 6 maal eindigde een duel in gelijkspel. Van de afgelopen 10 duels won Ajax er 7 en werd er 3 maal gelijk gespeeld. Het laatste gelijke spel dateert van 26 januari 2016 toen Heracles in de ArenA in punt uit het vuur sleepte. Eerder dit seizoen won Ajax met 0-2 in het Polman stadion.

Heracles heeft na de dramatische herstart van het seizoen, 3 keer verlies, de weg naar boven weer gewonnen. Uit de laatste 3 duels werden 7 punten gehaald.Daarbij valt op dat Heracles bij die drie duels veelvuldig scoorde, maar liefst 9 maal, tegen 3 regentreffers. Hierdoor staat de ploeg van trainer John Stegeman op een keurige 9e plek. Aangezien Heracles de afgelopen seizoenen vaste klant was in het rechter rijtje is een 9e plek dus een keurige plek op de rangschikking. De Heraclieden scoorden 32 maal, evenveel als bijvoorbeeld Vitesse en Twente maar kregen ook al 35 goals om de oren. Heracles scoort dus makkelijk maar krijgt ook veel goals tegen.

Stegeman laat zijn ploeg aantreden in een 4-3-3 formatie. In die ploeg schuilen 2 oud-Ajacieden, Lerin Duarte en de geblesseerde Vincent Vermeij. Oud-Feyenoorder Armenteros is de spits en topscorer van Heracles met 11 goals. De volgende op dat lijstje, vleugelaanvaller Kuwas, heeft slechts 3 goals op z'n naam. Hierna volgende verschillende spelers met 2 goals. De goals moeten dus echt van Armenteros komen. Bruns is de man van de assists, hoewel hij pas op 4 staat. Ook op deze lijst is Kuwas 2e, namelijk met 3 assists. Heracles moet het sterk hebben van het traptechniek van bijvoorbeeld Armenteros en scoren vaak met afstandschoten en vrije trappen.

Ajax mag een rondje door in Europa. Tegen Legia Warschau was goed te merken dat het zware seizoen z'n tol begint te eisen. Ziyech zat er helemaal doorheen en Ajax vocht zich met moeite door de laatste 20 minuten van die wedstrijd. Toch waren er ook positieve dingen te melden. Het duo Riedewald/Viergever oogde prima waarbij Riedewald opvallend makkelijk in het ritme komt nu Sinkgraven is uitgeschakeld. Sinkgraven is een vraagteken voor het duel met Almelo aangezien hij nog steeds last heeft van een enkelblessure. Verder lijkt Ajax op volle sterkte aan te kunnen treden en zullen veel Ajacieden hopen op het debuut van David Neres. Gezien de zwakke optredens van zowel Younes als Traore lijkt die mogelijkheid er ook te zijn.

De beelden zijn van Heracles - Ajax eerder dit seizoen. Na rust scoorden Klaassen en Gudelj voor Ons Aller Ajax.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door Eide --
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 24 februari 2017 - 17:48   quote  deeplink  
Hoi Eide,

Weer een goed verhaal. Wat mij betreft moet Ajax gewoon de 3 punten binnen halen. En wat betreft dat Ajax de tol begint te eisen qua zware seizoen, Ajax heeft toch genoeg spelers om te rouleren, nietwaar ? ? ?

Ajax kan misschien zelfs 4 spelers rust geven om die te vervangen, en dan nog de wedstrijd met 3-1 te winnen. Na mijn mening ligt het aan Peter Bosz zelf wat / hoe hij Ajax laat spelen.

Hij moet veel vaker in de 65e minuut een dubbele wissel toepassen vindt ik, zowel uit als thuis. Hierdoor krijg je veel minder blessures en vermoeidheid. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
remco k
 remco k - vrijdag 24 februari 2017 - 20:25   quote  deeplink  
Heerlijk om te lezen Eide. Top.

Een wedstrijd die Ajax gewoon moet winnen. Een van de concurrenten gaat punten laten liggen en dan moet je zelf altijd winnen
Eide
 Eide - vrijdag 24 februari 2017 - 22:21   quote  deeplink  
Sinkgraven onzeker voor duel met Heracles

Peter Bosz moet afwachten of hij zondag met Ajax in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo weer kan beschikken over Daley Sinkgraven. De middenvelder die door Bosz is omgeschoold tot linksback, miste de laatste twee wedstrijden van de Amsterdamse club vanwege een enkelblessure.

Met Nick Viergever op de plek van Sinkgraven won Ajax twee keer met 1-0, zondag in de eredivisie bij Vitesse en gisteren de return in de Europa League tegen Legia Warschau. Viergever maakte tegen de Polen het enige doelpunt.

Ajax trapt zondag om 16.45 uur af en weet dan het resultaat van de topper tussen koploper Feyenoord en PSV. ,,De concurrentie laat sowieso punten liggen, wij mogen dat in ieder geval niet doen'', zei Lasse Schöne vandaag. ,,We moeten doorzetten waarmee we bezig zijn.''

Bron
nummer10
 nummer10 - zaterdag 25 februari 2017 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 20:25 schreef remco k het volgende:
Heerlijk om te lezen Eide. Top.

Een wedstrijd die Ajax gewoon moet winnen. Een van de concurrenten gaat punten laten liggen en dan moet je zelf altijd winnen
klopt alleen heeft heracles vooral thuis altijd wat extra tegen ajax dit keer is het uit voor hun dus moet kunnen.. maar ik ga uit van 4-0 aangezien mijn plaatselijke fc totaal niet het heracles is van vorig seizoen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 februari 2017 door nummer10 --
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 25 februari 2017 - 16:32   quote  deeplink  
3-1..
Ik hoop op meer zodat we in iedergeval minimaal met doelsaldo inlopen op de koploper
hjf
 hjf - zaterdag 25 februari 2017 - 18:35   quote  deeplink  
Ik ga uit van een overwinning van 3-0 of 4-1. Ik maak mij wel zorgen over het gebrek aan scorend vermogen van onze voorhoede. Dat is momenteel wel een dingetje. Ik hoop in Rotterdam op een gelijkspel. Dan heeft onze concurrentie 4 punten verspeeld i.p.v. 3.
Ik wil niet zeggen vooruitziende blik. Maar dit was wel nodig zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door hjf --
Eide
 Eide - zaterdag 25 februari 2017 - 19:34   quote  deeplink  
Ik hoop niet op een gelijkspel. In dat geval is zelfs winst in de ArenA namelijk niet voldoende om op eigen kracht kampioen te worden. Alleen als Feyenoord verliest heeft Ajax alles weer in eigen handen.
ZerauS
 ZerauS - zondag 26 februari 2017 - 08:56   quote  deeplink  
Laat die lampen maar winnen. Beter voor ons
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 09:37   quote  deeplink  
Ik vind alles prima zolang Feyenoord maar niet wint.
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 26 februari 2017 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 09:37 schreef remco k het volgende:
Ik vind alles prima zolang Feyenoord maar niet wint.
Maar dit vinden we ieder weekend. En niet alleen dit seizoen :-)
hjf
 hjf - zondag 26 februari 2017 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2017 - 19:34 schreef Eide het volgende:
Ik hoop niet op een gelijkspel. In dat geval is zelfs winst in de ArenA namelijk niet voldoende om op eigen kracht kampioen te worden. Alleen als Feyenoord verliest heeft Ajax alles weer in eigen handen.
Telt onderling resultaat dan niet? Gaat dus op doelsaldo. Dan hebben we in feite 6 punten achterstand.
Eide
 Eide - zondag 26 februari 2017 - 12:08   quote  deeplink  
Correct. Is doelsaldo gewoon niet goed.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 26 februari 2017 - 12:26   quote  deeplink  
Ik denk dat deze wedstrijd op het juiste moment komt om een goed resultaat neer te zetten en om
Neres speelminuten te geven bij een juiste voorsprong.

3-0
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 26 februari 2017 - 14:21   quote  deeplink  
Heracles is een taaie hoor, komen niet om te voetballen en zullen alleen op de counter loeren.

Je mag blij zijn als je geen puntverlijs lijdt vandaag. Europees hakt er in bij de selectie zie je.
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 14:59   quote  deeplink  
Feyenoord heeft het overwicht tegen PSV, net zoals wij dat hadden. Heb wel het gevoel dat de Rotterdammers meer kunnen met dat overwicht
JOOD
 JOOD - zondag 26 februari 2017 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 14:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Heracles is een taaie hoor, komen niet om te voetballen en zullen alleen op de counter loeren.

Je mag blij zijn als je geen puntverlijs lijdt vandaag. Europees hakt er in bij de selectie zie je.
Vandaag mag je geen punten verliezen. Of je nu vermoeid bent of niet, geen puntverlies en gewoon 3 punten pakken. Niet zeiken over Europees ed. Selectie is groot genoeg en met voldoende kwaliteit.
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 15:03 schreef JOOD het volgende:

[..]

Vandaag mag je geen punten verliezen. Of je nu vermoeid bent of niet, geen puntverlies en gewoon 3 punten pakken. Niet zeiken over Europees ed. Selectie is groot genoeg en met voldoende kwaliteit.
Volledig mee eens
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 15:52   quote  deeplink  
1-1 in Rotterdam
046afca
 046afca - zondag 26 februari 2017 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 15:52 schreef Jaccio het volgende:
1-1 in Rotterdam
Hopelijk de eindstand
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 16:04   quote  deeplink  
Beide ploegen winnen wel vaker in de laatste minuten. Kan echt nog alle kanten op daar.
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 16:05   quote  deeplink  
En daarna erg benieuwd of het vermoeide Ajax gaat winnen vandaag.
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 15:59 schreef 046afca het volgende:

[..]

Hopelijk de eindstand
Ik hoop op winst van PSV
Dan hebben we alles volledig in eigen hand
046afca
 046afca - zondag 26 februari 2017 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:05 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik hoop op winst van PSV
Dan hebben we alles volledig in eigen hand
Ik zie ons niet bij psv winnen.. en als psv vandaag wint, komen ze miss in een flow
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:09 schreef 046afca het volgende:

[..]

Ik zie ons niet bij psv winnen.. en als psv vandaag wint, komen ze miss in een flow
Eens.
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:09 schreef 046afca het volgende:

[..]

Ik zie ons niet bij psv winnen.. en als psv vandaag wint, komen ze miss in een flow
Ik zie Feyenoord ook niet zo snel punten meer verspelen. Daar komt bij dat ze een erg goed doelsaldo hebben, dus heb het toch liever in eigen hand allemaal
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 16:12   quote  deeplink  
Owwww 2-1 Feyenoord. Heel lucky weer
Brandje
 Brandje - zondag 26 februari 2017 - 16:15   quote  deeplink  
Die bal is er NOOIT overheen geweest.
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 16:15   quote  deeplink  
Heel die doellijn technologie zou er niet toe mogen doen daar. Van de rHeijden maakt gewoon een 100% overtreding daar.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 26 februari 2017 - 16:17   quote  deeplink  
Dit is feyenoord dit seizoen, lucky en aan alle kanten worden ze geholpen.
Brandje
 Brandje - zondag 26 februari 2017 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:15 schreef remco k het volgende:
Heel die doellijn technologie zou er niet toe mogen doen daar. Van de rHeijden maakt gewoon een 100% overtreding daar.
Niet eens op gelet maar iedere idioot kan zien dat die bal never de doellijn heeft gepasseerd. Daarnaast mag technologie nooit leidend zijn maar een hulpmiddel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door Brandje --
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Niet eens op gelet maar iedere idioot kan zien dat die bal never de doellijn heeft gepasseerd. Daarnaast mag technologie nooit leidend zijn maar een hulpmiddel
Hij was er wel overheen
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 16:21   quote  deeplink  
Overigens vind ik Feyenoord ook echt veel beter vandaag dan Psv. Complete middenveld in handen geweest van Feyenoord.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 26 februari 2017 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Niet eens op gelet maar iedere idioot kan zien dat die bal never de doellijn heeft gepasseerd
Die bal is er wel overheen geweest. Zoet stopt de bal voor de lijn, valt achterover neemt de bal mee de lijn over en vervolgens duwt zoet de bal weer naar voren ,zodat de bal op de lijn ligt.

Maar vooraf was het een overtreding

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door Positieve Arrogantie --
Brandje
 Brandje - zondag 26 februari 2017 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:20 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hij was er wel overheen
Waar zie jij dat? Ik zie een psv-er op de doellijn staan en ik zie de bal niet achter hem wat wel moet als de bal over de doellijn was. Daarbij heeft remco gelijk. Is een 100% overtreding van van der Heijden.
Daarbij valt elk twijfelgeval in het voordeel van feyenoord.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 26 februari 2017 - 16:24   quote  deeplink  
Maar vandaag is het beslist dat PSV uitgeschakeld is voor de landstitel.
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Die bal is er wel overheen geweest. Zoet stopt de bal voor de lijn, valt achterover neemt de bal mee de lijn over en vervolgens duwt zoet de bal weer naar voren ,zodat de bal op de lijn ligt.

Maar vooraf was het een overtreding
Geen enkel beeld waar jij dat uit zou kunnen zien. Net zo min als dat het niet een goal zou zijn.

Technologie is ver doorontwikkeld. En ondanks dat mijn gevoel zegt dat ie er niet overheen zou zijn. IS ie dat blijkbaar wel.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 26 februari 2017 - 16:25   quote  deeplink  
Moet eerlijk toergeven dat Feyenoord beter was, vandaag. Wel jammer dat het geen gelijk spel gebleven was. Nu moeten wij onze plicht gewoon doen om te winnen. Ik den 3-1 of 4-1.
Brandje
 Brandje - zondag 26 februari 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Maar vandaag is het beslist dat PSV uitgeschakeld is voor de landstitel.
En dat elke tegenstander van feyenoord tegen 12 man speelt en dan heb ik het niet over het legioen
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 16:25   quote  deeplink  
Feyenoord maakt hier een reuzenstap naar het kampioenschap. Helaas
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 16:25   quote  deeplink  
Pff. Thuis winnenvan Feyenoord en uit winnen bij Psv om op 2 punten te komen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waar zie jij dat? Ik zie een psv-er op de doellijn staan en ik zie de bal niet achter hem wat wel moet als de bal over de doellijn was. Daarbij heeft remco gelijk. Is een 100% overtreding van van der Heijden.
Daarbij valt elk twijfelgeval in het voordeel van feyenoord.
De bal viel met Zoet mee over de achterlijn. Let maar op bij de vele herhalingen die nog zullen volgen.
Het is heel zuur, maar we moeten wel eerlijk blijven
046afca
 046afca - zondag 26 februari 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:25 schreef remco k het volgende:
Pff. Thuis winnenvan Feyenoord en uit winnen bij Psv om op 2 punten te komen.
Het is niet anders. Wellicht kan ajax nog iets moois in europa neerzetten..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 26 februari 2017 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen enkel beeld waar jij dat uit zou kunnen zien. Net zo min als dat het niet een goal zou zijn.

Technologie is ver doorontwikkeld. En ondanks dat mijn gevoel zegt dat ie er niet overheen zou zijn. IS ie dat blijkbaar wel.
Ik zag het al, uit het gewone beeld.

Ik zie duidelijk dat zoet de bal naar voren duwt en de bal op de lijn legt. Dat betekend dat de bal voor een deel achter de lijn komt. Mijn vraag was eerder of hij er helemaal over de lijn zou zijn l.

Maar er gaat duidelijk een overtreding vooraf, dus deze hele discusie is vrij onzinnig
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 26 februari 2017 - 16:31   quote  deeplink  
Even een vraagje, als Ajax de EL wint en Feyenoord wint de schaal, speelt PSV dan voorrondes CL
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik zag het al, uit het gewone beeld.

Ik zie duidelijk dat zoet de bal naar voren duwt en de bal op de lijn legt. Dat betekend dat de bal voor een deel achter de lijn komt. Mijn vraag was eerder of hij er helemaal over de lijn zou zijn l.

Maar er gaat duidelijk een overtreding vooraf, dus deze hele discusie is vrij onzinnig
Ik zit achter een 55 inch ultrahd scherm. En geen enke moment dat je ook maar iets van de bal kan zien in de herhalingen die we tot nu toe gezien hebben.

Ik heb overigens na de wedstrijd direct naar Madrid Barca gezapt dus als het daarna al is laten zien kan ik er niet over oordelen. Maar de beelden tijdens de wedstrijd kan je heel de bal niet zien. Alleen van schuin achter de goal weg en daar kan je het zeker niet zien.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 26 februari 2017 - 16:33   quote  deeplink  
Mocht Ajax dit seizoen geen kampioen worden, en volgend seizoen European League spelen, dan moet Ajax voor zichzelf ( en voor het Nederlandse voetbal ) streven om minimaal eerst de kwartfinale zien te halen ( en daarna misschien zelfs de halve finale ) om de kampioen alsnog weg te spoelen. Dan nog kunnen we erg trots blijven op Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door Onze Ajax --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 26 februari 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zit achter een 55 inch ultrahd scherm. En geen enke moment dat je ook maar iets van de bal kan zien in de herhalingen die we tot nu toe gezien hebben.

Ik heb overigens na de wedstrijd direct naar Madrid Barca gezapt dus als het daarna al is laten zien kan ik er niet over oordelen. Maar de beelden tijdens de wedstrijd kan je heel de bal niet zien. Alleen van schuin achter de goal weg en daar kan je het zeker niet zien.
Overigens hebben de analisten over dat zoet nadat de bal op de lijn ligt, de bal naar zich toetrekt om hem op te pakken, direct daarna fluit nijhuis

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door Positieve Arrogantie --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 februari 2017 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zit achter een 55 inch ultrahd scherm. En geen enke moment dat je ook maar iets van de bal kan zien in de herhalingen die we tot nu toe gezien hebben.

Ik heb overigens na de wedstrijd direct naar Madrid Barca gezapt dus als het daarna al is laten zien kan ik er niet over oordelen. Maar de beelden tijdens de wedstrijd kan je heel de bal niet zien. Alleen van schuin achter de goal weg en daar kan je het zeker niet zien.
Net lieten ze wel beelden zien dat Zoet hem naar zich toe haalt en mogelijk toch er net over is. Soms heb je gewoon geluk nodog.
JOOD
 JOOD - zondag 26 februari 2017 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 16:33 schreef Onze Ajax het volgende:
Mocht Ajax dit seizoen geen kampioen worden, en volgend seizoen European League spelen, dan moet Ajax voor zichzelf ( en voor het Nederlandse voetbal ) streven om minimaal eerst de kwartfinale zien te halen ( en daarna misschien zelfs de halve finale ) om de kampioen alsnog weg te spoelen. Dan nog kunnen we erg trots blijven op Ajax.
Haha! Wat wil je nu eigenlijk vertellen?

Ze moeten altijd proberen zo ver mogelijk te komen Europees.
Als Neres een aanwinst blijkt, hoop ik dat ze van de zomer nog 2 grote transfers binnenhalen. Dan ben je sterker dan dit jaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (zondag 26 februari 2017, 16:45); 4 - 1









0.0156090