BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (zondag 26 februari 2017, 16:45); 4 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 28 februari 2017 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2017 - 16:31 schreef p111 het volgende:
Klopt de routinier maar dan moet hij wel zijn taken kunnen vervullen.Dat gaat hem goed af tegen de kleintjes, maar bij een betere tegenstander en hoger tempo komt hij te kort.
Ik denk dat zijn aanwezigheid en coaching in het veld meer waard is voor die jongens dan nog een jong ventje erbij die wel heel snel handelt en het allemaal kan belopen, maar niet kan sturen en/of coachen.

Iemand die beiden kan is helaas niet te vinden gebleken voor Ajax.
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2017 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2017 - 09:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klaassen had den bepaalde periode.. daarbij heb ik ook vaak zat aangegeven dat bosz in mijn oog vaker mag wisselen.. mits de wedstrijd er naar is.. en dat is weinig geweest.. heracles wel en kwamen dejong en neres erin..
Klaassen is heel het seizoen al erg goed. Mensen als jij letten echter alleen maar op wat een ander met de bal doet.

Als de wedstrijd er naar is vind ik zon kul argument. Als je as trainer vist dat je een goede selectie hebt. Mag je dat ook weleens uitstralen door die spelers die je dan zo goed vindt speeltijd te geven. Hij behoort tot de minst wisselende trainers van de ed. En daardoor lijkt het elftal onnodig vermoeid.
remco k
 remco k - dinsdag 28 februari 2017 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2017 - 09:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Weet ik niet. Jong Ajax krijgt echt enorm veel goals op de oren. 69 voor maar ook 40 tegen. Koploper VVV staat op 59 voor en 17 tegen... Het aardige aan Jong Ajax is dat men daar mag kiezen voor ontwikkeling en niet voor resultaat. Dat betekent dat je lachend met 3 aanvallende ingestelde middenvelders kan spelen, want ook De Jong is van huis uit een aanvallende middenvelder.
Ik zie in de jong persoonlijk ook meer een Xavi rol weggelegd. En in Vd beek huist meer die defensief sterke zes
Brandje
 Brandje - dinsdag 28 februari 2017 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2017 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie in de jong persoonlijk ook meer een Xavi rol weggelegd. En in Vd beek huist meer die defensief sterke zes
Ik in beide niet als ik eerlijk ben. Maar als ik toch zou moeten kiezen dan De Jong. Vind ik meer een kerel maar in het hedendaagse voetbal hoort er op die positie een "viezerik" te staan. Als die viezerik zoals Busqets ook nog goed kan voetballen dan is dat een pré. Je zou met vd Beek of De Jong op zes kunnen spelen maar dan moet je naar mening wel weer met tien gaam spelen. Een echte voetballer met de punt naar achteren kan in mijn ogen niet.
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 maart 2017 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2017 - 20:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen is heel het seizoen al erg goed. Mensen als jij letten echter alleen maar op wat een ander met de bal doet.

Als de wedstrijd er naar is vind ik zon kul argument. Als je as trainer vist dat je een goede selectie hebt. Mag je dat ook weleens uitstralen door die spelers die je dan zo goed vindt speeltijd te geven. Hij behoort tot de minst wisselende trainers van de ed. En daardoor lijkt het elftal onnodig vermoeid.
10 debutanten
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 maart 2017 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2017 - 20:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen is heel het seizoen al erg goed. Mensen als jij letten echter alleen maar op wat een ander met de bal doet.

Als de wedstrijd er naar is vind ik zon kul argument. Als je as trainer vist dat je een goede selectie hebt. Mag je dat ook weleens uitstralen door die spelers die je dan zo goed vindt speeltijd te geven. Hij behoort tot de minst wisselende trainers van de ed. En daardoor lijkt het elftal onnodig vermoeid.
kom op man klaassen is NIET het hele seizoen goed... vaak onzichtbaar.. ohja zonder bal.. maar dan let jij denk ik vooral op klaassen ipv ziyech rn schone.. dit is complete onzin.. en dit bedoel ik met een forum.. voor en tegens.. ja hij is vaak belangrijk geweest.. maar dat is schone en ziyech ook..
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 maart 2017 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2017 - 22:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik in beide niet als ik eerlijk ben. Maar als ik toch zou moeten kiezen dan De Jong. Vind ik meer een kerel maar in het hedendaagse voetbal hoort er op die positie een "viezerik" te staan. Als die viezerik zoals Busqets ook nog goed kan voetballen dan is dat een pré. Je zou met vd Beek of De Jong op zes kunnen spelen maar dan moet je naar mening wel weer met tien gaam spelen. Een echte voetballer met de punt naar achteren kan in mijn ogen niet.
we hebben geen betere 6.. als we dat hadden had die er gestaan.. schone is alleen al belangrijk voor coaching en ervaring die net een verschil kunnen maken uit een standaardsituatie
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 maart 2017 - 03:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 00:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

10 debutanten
Is ook niet zo lastig met 6 nieuwe aankopen!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 maart 2017 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2017 - 08:45 schreef p111 het volgende:

[..]

Met Frenkie de Jong heb je in mijn ogen een veel beter 6
De Ligt wil ik er ook we eens zien..
remco k
 remco k - woensdag 01 maart 2017 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 00:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

10 debutanten
Wat zegt dit in hemelsnaam over het punt dat ik aanhaal??
remco k
 remco k - woensdag 01 maart 2017 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 00:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kom op man klaassen is NIET het hele seizoen goed... vaak onzichtbaar.. ohja zonder bal.. maar dan let jij denk ik vooral op klaassen ipv ziyech rn schone.. dit is complete onzin.. en dit bedoel ik met een forum.. voor en tegens.. ja hij is vaak belangrijk geweest.. maar dat is schone en ziyech ook..
Hij is dit seizoen met grote afstand de beste speler van onze selectie, als je dat niet ziet heeft echt iedere andere discussie geen zin..
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 maart 2017 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 08:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is dit seizoen met grote afstand de beste speler van onze selectie, als je dat niet ziet heeft echt iedere andere discussie geen zin..
dat is jouwn mening.. ik vind sanchez de beste.. aangezien die nieuw is en er staat als een huis.. ohja en onane nie te vergeten die ons zeer vaak op de been heeft gehouden.. daarbij js klaassen ook vaak genoeg totaal onzichtbaar en dan geef jij het erop van ja maar zonder bal is die zo belangrijk.. en klopt ook maar ook vaak zat niet.. de laatste wedstrijden zeker weer 1 van de betere overigens..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 maart 2017 door nummer10 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 01 maart 2017 - 10:22   quote  deeplink  
Ik vind Sanchez en Onana de verrassing van het seizoen en Klaassen zoals verwacht de leider van de groep. Die speelt echt heel goed/belangrijk dit seizoen.

Daarbuiten wil ik graag toch Dolberg noemen, die verzet echt waar, zoooveel werk voorin, hij scoort welliswaar niet aan de lopende band, maar anderen scoren wel door zijn gesleur.

Ook Viergever heeft zich herpakt de 2e helft van het seizoen en ik heb gewoon te doen met Younes....man man wat een vechtlust en inzet. Hij is in mijn ogen de Sulejmani die niet na 8 weken opgeeft en Amsterdam gaat ontdekken (Febo/nachtclubs).

Al met al is het seizoen tegenvallend qua ingebouwde zekerheid, zowel defensief als aanvallend en als we (zoals het ernaar uitziet) de titel missen, dan is het een mislukt seizoen en is het de vraag: gaat Bosz het volgende seizoen weer op deze voet verder, zo ja, wie is de geschikte vervanger?
Eide
 Eide - woensdag 01 maart 2017 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 10:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik vind Sanchez en Onana de verrassing van het seizoen en Klaassen zoals verwacht de leider van de groep. Die speelt echt heel goed/belangrijk dit seizoen.

Daarbuiten wil ik graag toch Dolberg noemen, die verzet echt waar, zoooveel werk voorin, hij scoort welliswaar niet aan de lopende band, maar anderen scoren wel door zijn gesleur.

Ook Viergever heeft zich herpakt de 2e helft van het seizoen en ik heb gewoon te doen met Younes....man man wat een vechtlust en inzet. Hij is in mijn ogen de Sulejmani die niet na 8 weken opgeeft en Amsterdam gaat ontdekken (Febo/nachtclubs).

Al met al is het seizoen tegenvallend qua ingebouwde zekerheid, zowel defensief als aanvallend en als we (zoals het ernaar uitziet) de titel missen, dan is het een mislukt seizoen en is het de vraag: gaat Bosz het volgende seizoen weer op deze voet verder, zo ja, wie is de geschikte vervanger?
Van A tot Z mee eens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 maart 2017 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 10:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik vind Sanchez en Onana de verrassing van het seizoen en Klaassen zoals verwacht de leider van de groep. Die speelt echt heel goed/belangrijk dit seizoen.

Daarbuiten wil ik graag toch Dolberg noemen, die verzet echt waar, zoooveel werk voorin, hij scoort welliswaar niet aan de lopende band, maar anderen scoren wel door zijn gesleur.

Ook Viergever heeft zich herpakt de 2e helft van het seizoen en ik heb gewoon te doen met Younes....man man wat een vechtlust en inzet. Hij is in mijn ogen de Sulejmani die niet na 8 weken opgeeft en Amsterdam gaat ontdekken (Febo/nachtclubs).

Al met al is het seizoen tegenvallend qua ingebouwde zekerheid, zowel defensief als aanvallend en als we (zoals het ernaar uitziet) de titel missen, dan is het een mislukt seizoen en is het de vraag: gaat Bosz het volgende seizoen weer op deze voet verder, zo ja, wie is de geschikte vervanger?
Wat een prachtig betoog en helemaal mee eens!
p111
 p111 - woensdag 01 maart 2017 - 11:00   quote  deeplink  
Als je geen kampioen wordt dan is het seizoen geen top,maar als je tweede wordt en misschien nog wel de kwartfinale in de EL haalt,dan kan je het niet echt een verloren seizoen noemen lijkt mij,en zie ik ook geen enkele reden om Bosz te vervangen.
remco k
 remco k - woensdag 01 maart 2017 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 10:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik vind Sanchez en Onana de verrassing van het seizoen en Klaassen zoals verwacht de leider van de groep. Die speelt echt heel goed/belangrijk dit seizoen.

Daarbuiten wil ik graag toch Dolberg noemen, die verzet echt waar, zoooveel werk voorin, hij scoort welliswaar niet aan de lopende band, maar anderen scoren wel door zijn gesleur.

Ook Viergever heeft zich herpakt de 2e helft van het seizoen en ik heb gewoon te doen met Younes....man man wat een vechtlust en inzet. Hij is in mijn ogen de Sulejmani die niet na 8 weken opgeeft en Amsterdam gaat ontdekken (Febo/nachtclubs).

Al met al is het seizoen tegenvallend qua ingebouwde zekerheid, zowel defensief als aanvallend en als we (zoals het ernaar uitziet) de titel missen, dan is het een mislukt seizoen en is het de vraag: gaat Bosz het volgende seizoen weer op deze voet verder, zo ja, wie is de geschikte vervanger?
Eens...
remco k
 remco k - woensdag 01 maart 2017 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 11:00 schreef p111 het volgende:
Als je geen kampioen wordt dan is het seizoen geen top,maar als je tweede wordt en misschien nog wel de kwartfinale in de EL haalt,dan kan je het niet echt een verloren seizoen noemen lijkt mij,en zie ik ook geen enkele reden om Bosz te vervangen.
Bij Ajax is ieder seizoen zonder prijs een verloren jaar..
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 maart 2017 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 11:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Ajax is ieder seizoen zonder prijs een verloren jaar..
kortom als een trainer komt moet hij ongeacht hoe en wat elk jaar kampioen worden.. zal je uit de droom helpen.. dat gaat niet gebeuren.. frankie was ook geen kampioen geworden als de anderen geen punten had laten liggen zoals feyenoord nu.. martin jol idem dito overigens.. snal best dat frank als ajacied meer krediet heeft dan iemand van buiten af maar iedereen wist toen bosz kwam dat zijn speelstijl tijd ging kosten om het te hebben zoals veel aupporters naar smachten na tig jaar inslaap gevallen te zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 maart 2017 door nummer10 --
p111
 p111 - woensdag 01 maart 2017 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 11:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Ajax is ieder seizoen zonder prijs een verloren jaar..
Dan zal je nog vele verloren jaren mee maken.
remco k
 remco k - woensdag 01 maart 2017 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 12:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kortom als een trainer komt moet hij ongeacht hoe en wat elk jaar kampioen worden.. zal je uit de droom helpen.. dat gaat niet gebeuren.. frankie was ook geen kampioen geworden als de anderen geen punten had laten liggen zoals feyenoord nu.. martin jol idem dito overigens.. snal best dat frank als ajacied meer krediet heeft dan iemand van buiten af maar iedereen wist toen bosz kwam dat zijn speelstijl tijd ging kosten om het te hebben zoals veel aupporters naar smachten na tig jaar inslaap gevallen te zijn..
Je leest weer eens niet.. Een prijs winnen zeg ik namelijk..

En ik zeg toch ook helemaal niet dat de trainer diret weg moet of wat dan ook..

Ieder jaar bij Ajax zonder prijs is een grote teleurstelling...
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 maart 2017 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 13:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Je leest weer eens niet.. Een prijs winnen zeg ik namelijk..

En ik zeg toch ook helemaal niet dat de trainer diret weg moet of wat dan ook..

Ieder jaar bij Ajax zonder prijs is een grote teleurstelling...
ik lees wel goed.. je legt het niet goed uit dat is wat anders.. ;)
remco k
 remco k - woensdag 01 maart 2017 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 14:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik lees wel goed.. je legt het niet goed uit dat is wat anders.. ;)
Nee. Je leest niet goed. Het staat er namelijk letterlijk en vervolgens schrijf jij heel iets anders.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 maart 2017 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 12:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kortom als een trainer komt moet hij ongeacht hoe en wat elk jaar kampioen worden.. zal je uit de droom helpen.. dat gaat niet gebeuren.. frankie was ook geen kampioen geworden als de anderen geen punten had laten liggen zoals feyenoord nu.. martin jol idem dito overigens.. snal best dat frank als ajacied meer krediet heeft dan iemand van buiten af maar iedereen wist toen bosz kwam dat zijn speelstijl tijd ging kosten om het te hebben zoals veel aupporters naar smachten na tig jaar inslaap gevallen te zijn..
En weer negatief wijzen naar Frank en positief naar Bosz!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 maart 2017 - 22:41   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 maart 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 maart 2017 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 22:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En weer negatief wijzen naar Frank en positief naar Bosz!
dus ? ik zeg niet dat bosz alles goed doet.. kzou bijv younes e dolberg allang eraf hebben gehaald.. maar goed.. hij wint.. en een winnende coach heeft altijd gelijk.. ;) ook positief over jol overigens...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 maart 2017 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 maart 2017 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 22:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus ? ik zeg niet dat bosz alles goed doet.. kzou bijv younes e dolberg allamg eraf hebben gehaald.. maar goed.. hij wint.. en een winnende coach heeft altijd gelijk.. ;) ook positief naar jol overigens...
Das knap want Frank won eigenlijk ook altijd. Zelfs 4x kampioen geweest! Dus wat is nu werkelijk het verschil dan?
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 maart 2017 - 22:48   quote  deeplink  
ohja en tencate.. en koeman.. frank kon mij gewoon niet bekoren als trainer.. en totaal on ajax voetbal op de mat legde als zogenaamde ras ajacied..
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 maart 2017 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 22:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Das knap want Frank won eigenlijk ook altijd. Zelfs 4x kampioen geweest! Dus wat is nu werkelijk het verschil dan?
dat er daadwerkelijk wat gebeurt op het veld.. zowel positief als negatief.. en dat je 90 min oplet.. ipv 70 min een dutje kon doen.. daarbij VIND IK dat teams nog defensiever spelen tegen ajax dan onder deboer
Loetje
 Loetje - woensdag 01 maart 2017 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 22:48 schreef nummer10 het volgende:
ohja en tencate.. en koeman.. frank kon mij gewoon niet bekoren als trainer.. en totaal on ajax voetbal op de mat legde als zogenaamde ras ajacied..
Wat is volgens jou Ajax voetbal dan? De laatste die dat voor elkaar kreeg was Morten Olsen. Het Ajax spel bestaat al 20 jaar niet meer, en Ajax waardig spel heb ik sindsdien ook zelden of nooit meer gezien. Paar wedstrijdjes onder Ten Cate maar die waren ook op 1 hand te tellen.
Loetje
 Loetje - woensdag 01 maart 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 22:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat er daadwerkelijk wat gebeurt op het veld.. zowel positief als negatief.. en dat je 90 min oplet.. ipv 70 min een dutje kon doen.. daarbij VIND IK dat teams nog defensiever spelen tegen ajax dan onder deboer
Juist niet. Teams staan vaak verder naar voren omdat er tegen dit Ajax ook genoeg te halen valt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 maart 2017 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 22:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat er daadwerkelijk wat gebeurt op het veld.. zowel positief als negatief.. en dat je 90 min oplet.. ipv 70 min een dutje kon doen.. daarbij VIND IK dat teams nog defensiever spelen tegen ajax dan onder deboer
Nou sorry hoor, maar bij wedstrijden van Ajax nu zit ik 80 minuten lang met samengeknepen billen op de bank omdat het defensief, inclusief middenveld, gewoon instabiel is. Daarnaast zijn clubs echt niet defensiever gaan spelen sinds dat Bosz coach is. Dat deden ze tegen Frank al, alleen De Boer had juist met zijn tactiek tot doel dat de tegenstander meer van het eigen doel werd getrokken. Helaas gebeurde dat niet altijd en als Ajax dan alsnog aanzette werden ze in de counter verslagen. Dit jaar heb je enorm veel te danken aan Klaassen, die Ajax meerdere malen met belangrijke doelpunten over het dooie punt heeft heen geholpen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 maart 2017 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 22:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Juist niet. Teams staan vaak verder naar voren omdat er tegen dit Ajax ook genoeg te halen valt.
Klopt helemaal. Frank had met zijn tactiek juist ten doel om verdedigend ingestelde tegenstander tot voetballen te lokken. Helaas gebeurde dat niet erg vaak waardoor je een schaakpartijtje kreeg. Nu hebben tegenstanders in de gaten dat juist Ajax in de omschakeling erg zwak is. Dat zie je erg vaak terug. Ook tegen Heracles hadden we bij rust al dik op achterstand kunnen staan. Het is dat de tegenstander er nog niet erg veel mee doet en dat we uiteindelijk Onana en Sanchez erg dankbaar kunnen zijn voor de ontwikkeling die zij doormaken. De rest is gewoon middelmatig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 maart 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 maart 2017 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 22:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat is volgens jou Ajax voetbal dan? De laatste die dat voor elkaar kreeg was Morten Olsen. Het Ajax spel bestaat al 20 jaar niet meer, en Ajax waardig spel heb ik sindsdien ook zelden of nooit meer gezien. Paar wedstrijdjes onder Ten Cate maar die waren ook op 1 hand te tellen.
Morten Olsen, dat was pas een echte trainer!
Loetje
 Loetje - woensdag 01 maart 2017 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 22:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Morten Olsen, dat was pas een echte trainer!
Wat scoorde Ajax toen veel en wat speelde ze goed.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 maart 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 23:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat scoorde Ajax toen veel en wat speelde ze goed.
Inderdaad, daar konden alle opvolgers een voorbeeld aan nemen! Maar wat een spelers hadden we toen ook. Helaas ging het seizoen daarop door conflicten het plezier verloren en werd hij ontslagen, maar wat een trainer was dat!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 maart 2017 - 23:12   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 maart 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 maart 2017 - 23:51   quote  deeplink  
teams verder naar voren ?? we spelen met 21 man op 1 helft.. 1 man doet nog net niet mee en dat is onze keeper.. en dan zeggen niet verdedigender ?.. grapjasjes
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 maart 2017 - 23:52   quote  deeplink  
tijden in het voetbal waren toch veranderd dan de jaren 90 ? daarbij hoeveel doelpunten hadden we onder jol ?
Loetje
 Loetje - donderdag 02 maart 2017 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 23:52 schreef nummer10 het volgende:
tijden in het voetbal waren toch veranderd dan de jaren 90 ? daarbij hoeveel doelpunten hadden we onder jol ?
En toch was het spel onder Jol niet goed. Dat was nou net totaal niet des Ajax.
Loetje
 Loetje - donderdag 02 maart 2017 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 23:51 schreef nummer10 het volgende:
teams verder naar voren ?? we spelen met 21 man op 1 helft.. 1 man doet nog net niet mee en dat is onze keeper.. en dan zeggen niet verdedigender ?.. grapjasjes
Wanneer Ajax gaat aanvallen en het tempo heel laag is. Kan dan zakt men terug. Wanneer Ajax iets sneller zou spelen liggen er zeeën van ruimte.
nummer10
 nummer10 - donderdag 02 maart 2017 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 maart 2017 - 00:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wanneer Ajax gaat aanvallen en het tempo heel laag is. Kan dan zakt men terug. Wanneer Ajax iets sneller zou spelen liggen er zeeën van ruimte.
naja ik zie da toch echt anders.. heracles speelde puur op de counter.. 11 man achterin en er snel uit komen.. en zo spelen bijna alle tegenstanders.. terecht overigens.. wat jol betreft.. nirt des ajax.. dat was dat van de boer ook totaal niet.. maar met jol had je aanvallend wel veel meer te beleven
Loetje
 Loetje - donderdag 02 maart 2017 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 maart 2017 - 00:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

naja ik zie da toch echt anders.. heracles speelde puur op de counter.. 11 man achterin en er snel uit komen.. en zo spelen bijna alle tegenstanders.. terecht overigens.. wat jol betreft.. nirt des ajax.. dat was dat van de boer ook totaal niet.. maar met jol had je aanvallend wel veel meer te beleven
Als ze al beginnen met druk zetten op Sanchez en Schöne, dan kun je het niet echt op de counter voetballen noemen. Bovendien was Ajax dan nooit tot zoveel open kansen gekomen. Nee, dat klopt niet helemaal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 02 maart 2017 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 23:51 schreef nummer10 het volgende:
teams verder naar voren ?? we spelen met 21 man op 1 helft.. 1 man doet nog net niet mee en dat is onze keeper.. en dan zeggen niet verdedigender ?.. grapjasjes
Toch knap dat Ajax dan het team is met de meeste doelpogingen tot nu toe. Helaas geen statistiek om te kunnen zien hoeveel doelpogingen Ajax tegen heeft gekregen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 maart 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - donderdag 02 maart 2017 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 maart 2017 - 01:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch knap dat Ajax dan het team is met de meeste doelpogingen tot nu toe. Helaas geen statistiek om te kunnen zien hoeveel doelpogingen Ajax tegen heeft gekregen.
meests doelpogingen door schoten van afstand veel al van ajax..
remco k
 remco k - donderdag 02 maart 2017 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 22:48 schreef nummer10 het volgende:
ohja en tencate.. en koeman.. frank kon mij gewoon niet bekoren als trainer.. en totaal on ajax voetbal op de mat legde als zogenaamde ras ajacied..
Altijd op de helft van de tegenstander, met buitenspelers die meer acties maken dan dat ze nu doen in zijn eerste jaren.. OOk hij speelde met druk vooruit..

Dus hoezo on Ajax? Frank kreeg juist het krediet dat hij Ajax weer Ajax liet zijn na de periode Jol..

Want als je het over on Ajax voetbal hebt, dan begrijp ik totaal niet waarom je positief over Jol bent...

Overigens vind ik het eht schandalig.. Frank de Boer behoort bij Ajax tot de meest succesvolle trainers ooit, en jij schildert hem gewoon af als een niksnut..
remco k
 remco k - donderdag 02 maart 2017 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 22:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat er daadwerkelijk wat gebeurt op het veld.. zowel positief als negatief.. en dat je 90 min oplet.. ipv 70 min een dutje kon doen.. daarbij VIND IK dat teams nog defensiever spelen tegen ajax dan onder deboer
Defensiever? Ploegen zijn Ajax juist alleen maar meer onder druk gaan zetten en graven zich juist minder in omdat Ajax daar ruimte voor laat en veel mogelijkheden weggeeft..
remco k
 remco k - donderdag 02 maart 2017 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 maart 2017 - 22:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar bij wedstrijden van Ajax nu zit ik 80 minuten lang met samengeknepen billen op de bank omdat het defensief, inclusief middenveld, gewoon instabiel is. Daarnaast zijn clubs echt niet defensiever gaan spelen sinds dat Bosz coach is. Dat deden ze tegen Frank al, alleen De Boer had juist met zijn tactiek tot doel dat de tegenstander meer van het eigen doel werd getrokken. Helaas gebeurde dat niet altijd en als Ajax dan alsnog aanzette werden ze in de counter verslagen. Dit jaar heb je enorm veel te danken aan Klaassen, die Ajax meerdere malen met belangrijke doelpunten over het dooie punt heeft heen geholpen.
Hahah je hebt inderdaad gelijk... Klaassen red Bosz dit seizoen ontiegelijk vaak.. En hij zeik Klaassen af wanneer hij kan terwijl hij Bosz zo ongeveer de hemel in prijst.. Heel bijzonder dus aangezien veel van het goede dat op Bosz zijn rekening komt te danken is aan Klaassen..
remco k
 remco k - donderdag 02 maart 2017 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 maart 2017 - 00:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

En toch was het spel onder Jol niet goed. Dat was nou net totaal niet des Ajax.
Dat ben ik dan weer niet met je eens.. Het spel was juist heel erg goed. Het spel was alleen niet dat wat wij graag willen zien, met een systeem dat wij niet graag willen zien..
remco k
 remco k - donderdag 02 maart 2017 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 maart 2017 - 00:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

naja ik zie da toch echt anders.. heracles speelde puur op de counter.. 11 man achterin en er snel uit komen.. en zo spelen bijna alle tegenstanders.. terecht overigens.. wat jol betreft.. nirt des ajax.. dat was dat van de boer ook totaal niet.. maar met jol had je aanvallend wel veel meer te beleven
Heracles speelde juist helemaal niet alleen maar op de counter, niet voor niets dat Veltman en Sanchez en Schone aan de bal zo vaak de fout in gingen de eerste helft..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 maart 2017 door remco k --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (zondag 26 februari 2017, 16:45); 4 - 1









0.0165770