BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Kopenhagen - Ajax (donderdag 09 maart 2017, 19:00); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 maart 2017 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Je onderschat deze ploeg verschrikkelijk..
Misschien overschat ik Ajax wel.
Vind Kopenhagen een sterke ploeg, maar ik denk dat Ajax in goede doen beter is.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 09 maart 2017 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Bosz dus..
Op deze manier verliest hij zijn laatste geloofwaardigheid volledig!
Loetje
 Loetje - donderdag 09 maart 2017 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Je doet net alsof ze denken hier wel even makkelijk over heen te lopen..
Zo oogt het ook. Ik blijf zeggen, in Europa moet je anders spelen en dat bewijst zich al jaren.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 09 maart 2017 - 19:18   quote  deeplink  
Ik zou het niet erg vinden als Traoré en Bosz er volgend seizoen niet meer zijn. Ik ga ze niet missen :)
JOOD
 JOOD - donderdag 09 maart 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:16 schreef Bobby1972 het volgende:
Traoré waarom zou je die nu nog laten staan? Ajax laat structureel slechtspelende spelers staan, dan is het je eigen schuld dat je optimaal presteert.
Vroeg ik me laats ook al hardop af. Misschien een vereiste van Chelsea?
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:16 schreef JOOD het volgende:

[..]

Zie je waar Youness en Traore aan de bal komen? Dat is bijna op eigen helft. Zolang ze daar staan, zijn ze niet gevaarlijk. 1,2,3 snelle passes en steken naar de hoek. Ze zijn snel genoeg. Actie maken vanaf eigen helft gaat hem niet worden.
Waar ze aan de bal komen ja, dat is wat anders dan dat waar ze proberen. Overigens Youness geen diepgang gezien, maar Traore nu 3 keer, Dolberg twee maal, Klaassen een keer en vd Beek een keer. Slechts eenmaal dat de bal dan komt..

Als spelers diep lopen, moet de bal wel een keer komen, gebeurt dat te vaak niet, gaan ze ook niet meer.. De laatste keer is nu ook al weer een minuut of 6 terug..
Loetje
 Loetje - donderdag 09 maart 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:18 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Op deze manier verliest hij zijn laatste geloofwaardigheid volledig!
Was is/was die laatste geloofwaardigheid nog dan?
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zo oogt het ook. Ik blijf zeggen, in Europa moet je anders spelen en dat bewijst zich al jaren.
Dat roep ik ook al jaren, maar gemakzucht en tactisch anders spelen zijn verschillende zaken..
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was is/was die laatste geloofwaardigheid nog dan?
Hahaha, ik wou net zeggen..
JOOD
 JOOD - donderdag 09 maart 2017 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar ze aan de bal komen ja, dat is wat anders dan dat waar ze proberen. Overigens Youness geen diepgang gezien, maar Traore nu 3 keer, Dolberg twee maal, Klaassen een keer en vd Beek een keer. Slechts eenmaal dat de bal dan komt..

Als spelers diep lopen, moet de bal wel een keer komen, gebeurt dat te vaak niet, gaan ze ook niet meer.. De laatste keer is nu ook al weer een minuut of 6 terug..
Daar moete ze zelf ruimte voor maken toch? Lekker diep en tegen die lijn aan. Tegenstander laat je echt niet alleen vrij staan hoor.
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:21   quote  deeplink  
Zonde, hele goede actie Dolberg..
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:21 schreef JOOD het volgende:

[..]

Daar moete ze zelf ruimte voor maken toch? Lekker diep en tegen die lijn aan. Tegenstander laat je echt niet alleen vrij staan hoor.
Kijk nou gewoon, dat doen ze dus een aantal maal, en dan komt de bal niet, ze moeten toch gewoon de pass eens krijgen, die versturen ze niet zelf hoor.. En die keren diepgang waar ik het over heb, was die ruimte er, en had de pass gewoon moeten komen, het merendeel Schone die de bal dan niet geeft, maar ook Klaassen Sinkgraven en Tete al een keer..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 09 maart 2017 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha, ik wou net zeggen..
Ik heb nog geen zakdoekjes gezien bij de supporters de afgelopen wedstrijden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 maart 2017 - 19:23   quote  deeplink  
Van der beek liet gewoon ze man lopen, jammer.

Als je vind dat hij voor de bal moest gaan en iemand zijn man moest overnemen. Dan blijft het een fout want ook tegenstander afschermen van de bal is niet gelukt .
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 09 maart 2017 - 19:23   quote  deeplink  
Ajax probeert in de wedstrijd te komen. Toch blijft er paniek in de verdediging, vindt ik. Het is zeker merkbaar dat vooral Sanchez ontbreekt.
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:23 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen zakdoekjes gezien bij de supporters de afgelopen wedstrijden.
Omdat het merendeel blind is en denkt dat we fantasitsch spel spelen..
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Van der beek liet gewoon ze man lopen, jammer.

Als je vind dat hij voor de bal moest gaan en iemand zijn man moest overnemen. Dan blijft het een fout want ook tegenstander afschermen van de bal is niet gelukt .
De man staat in zijn rug, Schone heeft daar gewoon goed zicht op e blijft zonder een man te hebben als CVM weg bij die situatie, terwijl hij daar gewoon moet knijpen..
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:25   quote  deeplink  
5 mogelijkheden Kopenhagen. 1 voor Ajax.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 maart 2017 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat roep ik ook al jaren, maar gemakzucht en tactisch anders spelen zijn verschillende zaken..
Klopt. Maar het realisme is er ook niet.
JOOD
 JOOD - donderdag 09 maart 2017 - 19:26   quote  deeplink  
Kijk, Dolberg inspelen en dan de flanken benutten!
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 19:27   quote  deeplink  
pffff remco serieus je moet een bril kopen.. vdbeek staat lucht te dekken.. niet 1 maal maar net alweer.. hij dekte helemaal niks af hij loopt richting bal waar al iemand is en laat zijn man lopen.. maar we weten dat je een bepaalde bril op hebt.. en als je dat diepgaan noemt dan vraag ik me echt af op welk niveau je hebt gevoetbalt..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 maart 2017 - 19:27   quote  deeplink  
Jezus man
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 maart 2017 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:24 schreef remco k het volgende:

[..]

De man staat in zijn rug, Schone heeft daar gewoon goed zicht op e blijft zonder een man te hebben als CVM weg bij die situatie, terwijl hij daar gewoon moet knijpen..
Fout begint toch echt bij van der beek. Man uit je rug laten lopen, dat mag nooit gebeuren.

Dat schone zijn fout niet hersteld, daar ben ik mee eens
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 maart 2017 - 19:28   quote  deeplink  
Ze kunnnen er echt geen flikker van
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:24 schreef remco k het volgende:

[..]

De man staat in zijn rug, Schone heeft daar gewoon goed zicht op e blijft zonder een man te hebben als CVM weg bij die situatie, terwijl hij daar gewoon moet knijpen..
hahaha ok vanaf dezr neem ik je echt niet meer serieus.. blond haar blauwe ogen en je kan niet meer stuk bij remco.. ;) nie te serieus nemen he remco.. maar je mag best een keer toegeven als een favorietje compleet fout zit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 maart 2017 door nummer10 --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 maart 2017 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha ok vanaf dezr neem ik je echt niet meer serieus.. blond haar blauwe ogen en je kan niet meer stuk bij remco..
Ach, de wedstrijd was 30 sec jong.. Iedereen is dan nog op zoek maar zijn mannetje, dus in principe kan je het niemand volledig aanrekenen. Vette pech gewoon
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:30 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ach, de wedstrijd was 30 sec jong.. Iedereen is dan nog op zoek maar zijn mannetje, dus in principe kan je het niemand volledig aanrekenen. Vette pech gewoon
klopt ook wel kerel.. maar toch die was wel heeeeel makkelijk..
Loetje
 Loetje - donderdag 09 maart 2017 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:30 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ach, de wedstrijd was 30 sec jong.. Iedereen is dan nog op zoek maar zijn mannetje, dus in principe kan je het niemand volledig aanrekenen. Vette pech gewoon
Je staat bij de aftrap juist in je organisatie. Dat is gewoon slechter dan slecht en absoluut geen pech.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 maart 2017 - 19:31   quote  deeplink  
Agh er is niks aan de hand.

1-1 maken en we hebben voor mij gevoel gewonnen.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 maart 2017 - 19:32   quote  deeplink  
Dolberg!!!!
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 maart 2017 - 19:32   quote  deeplink  
Mooi Dolberg
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 19:32   quote  deeplink  
lekkere bal traore !!!! en klaassen natuurlijk
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:32   quote  deeplink  
Hoppa.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 maart 2017 - 19:32   quote  deeplink  
Mooie bal Dolberg
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 09 maart 2017 - 19:33   quote  deeplink  
Mooi, deze doelpunt is o zo belangrijk. Geweldig, 1-1.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 maart 2017 - 19:33   quote  deeplink  
Wat een voorzet en wat doet Dolberg dit werkelijk fenomenaal. Zo je man achter je houden. Was geen enkele kans voor die verdediger om voor hem te komen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 maart 2017 - 19:34   quote  deeplink  
Kunnen we nu een keer doordrukken en niet bij elke aanval de volledige snelheid er uit halen
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 19:35   quote  deeplink  
jammer dat er niks gezegt word over dat steekballetje van traore.. werd hem altijd verweten hier niks af te spelen.. en mooi diepte gezocht van klaassen en ja dolberg maakt hem top af
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 maart 2017 - 19:36   quote  deeplink  
Was dit een wedstrijd van 45 min? Kunnen we met deze resultaat terug naar adam
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 maart 2017 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:35 schreef nummer10 het volgende:
jammer dat er niks gezegt word over dat steekballetje van traore.. werd hem altijd verweten hier niks af te spelen.. en mooi diepte gezocht van klaassen en ja dolberg maakt hem top af
Was een geweldige bal van Traore. Denk gewoon dat we er met zijn allen een beetje stil van zijn ;)
Zagen we niet aankomen
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Fout begint toch echt bij van der beek. Man uit je rug laten lopen, dat mag nooit gebeuren.

Dat schone zijn fout niet hersteld, daar ben ik mee eens
Achkerel, hij staat al direct achter hem, en het is daarnaast ook niet vd Beek zijn man.. Hij loopt dus niet uit zijn rug weg, hij is daar namelijk al. En Schone moet het daarna niet herstellen, zijn fout is dat hij daar niet al gewoon is en die man gewoon dekt, daar is ie verdomme CVM voor..

En daar komt ie, daar kan Schone niets aan doen aangezien hij altijd probeert ruimte te zoeken, terwijl je als CVM juist ruimtes klein moet maken..

Het is Bosz zijn schuld, net zoals het zijn schuld is dat ie op links vandaag speelt met Viergever en Sinkgraven. TErwijl Viergever heeft laten zien een betere back als Sinkgraven te zijn, en Riedewald prima als CV kan spelen..
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha ok vanaf dezr neem ik je echt niet meer serieus.. blond haar blauwe ogen en je kan niet meer stuk bij remco.. ;) nie te serieus nemen he remco.. maar je mag best een keer toegeven als een favorietje compleet fout zit
Een favorietje? Wie is er favoriet bij mij dan??
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 maart 2017 - 19:40   quote  deeplink  
We moeten toch wel 1 of 2 doelpunten meer gaan maken, want hoe ik het zo zie gaan we thuis hoe dan ook een tegengoal incasseren
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 maart 2017 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is Bosz zijn schuld, net zoals het zijn schuld is dat ie op links vandaag speelt met Viergever en Sinkgraven. TErwijl Viergever heeft laten zien een betere back als Sinkgraven te zijn, en Riedewald prima als CV kan spelen..
Hiermee zeker eens. Ik vind Tete overigens niet slecht spelen
Loetje
 Loetje - donderdag 09 maart 2017 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Achkerel, hij staat al direct achter hem, en het is daarnaast ook niet vd Beek zijn man.. Hij loopt dus niet uit zijn rug weg, hij is daar namelijk al. En Schone moet het daarna niet herstellen, zijn fout is dat hij daar niet al gewoon is en die man gewoon dekt, daar is ie verdomme CVM voor..

En daar komt ie, daar kan Schone niets aan doen aangezien hij altijd probeert ruimte te zoeken, terwijl je als CVM juist ruimtes klein moet maken..

Het is Bosz zijn schuld, net zoals het zijn schuld is dat ie op links vandaag speelt met Viergever en Sinkgraven. TErwijl Viergever heeft laten zien een betere back als Sinkgraven te zijn, en Riedewald prima als CV kan spelen..
Dat zijn de Ziyech geilers. Die mocht 10 wedstrijden kut spelen en dan moest je hem de kans maar geven. Die kon niks fout doen en hij was de God. Van de Beek valt men direct aan terwijl het zijn man niet was. Bovendien speelt hij steeds beter gaande de wedstrijd.
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:35 schreef nummer10 het volgende:
jammer dat er niks gezegt word over dat steekballetje van traore.. werd hem altijd verweten hier niks af te spelen.. en mooi diepte gezocht van klaassen en ja dolberg maakt hem top af
Ik was mijn kleine man de fles aan het geven, vandaar alleen even op de mobiel HOPPA..

Maar zeker een goede bal van Traore.. Beetje droevig dat je het nog geen 5 minuten geeft om dat ook daadwerkelijk te melden..

Jammer van jou dat je niet meld hoe goed Dolberg speelt.. Of hoe goed Klaassen speelt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 maart 2017 door remco k --
Loetje
 Loetje - donderdag 09 maart 2017 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:41 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hiermee zeker eens. Ik vind Tete overigens niet slecht spelen
Enige goede achterin. De Ligt redelijk en de rest slecht.
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Achkerel, hij staat al direct achter hem, en het is daarnaast ook niet vd Beek zijn man.. Hij loopt dus niet uit zijn rug weg, hij is daar namelijk al. En Schone moet het daarna niet herstellen, zijn fout is dat hij daar niet al gewoon is en die man gewoon dekt, daar is ie verdomme CVM voor..

En daar komt ie, daar kan Schone niets aan doen aangezien hij altijd probeert ruimte te zoeken, terwijl je als CVM juist ruimtes klein moet maken..

Het is Bosz zijn schuld, net zoals het zijn schuld is dat ie op links vandaag speelt met Viergever en Sinkgraven. TErwijl Viergever heeft laten zien een betere back als Sinkgraven te zijn, en Riedewald prima als CV kan spelen..
jammer dat ik hier niet zoon lach smilie kan neerzetten met van die traantjes want je ziet spoken wat die fout betreft.. daarbij zat sinkgraven er een paar keer prima tussen.. er is gescoort wat vanaf november al niet meer gebeurt is dus waar praten we over
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 maart 2017 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Enige goede achterin. De Ligt redelijk en de rest slecht.
Wellicht signaal richting Bosz om Veltman een keer op de bank te laten beginnen
pth
 pth - donderdag 09 maart 2017 - 19:45   quote  deeplink  
Snap niet dat Ajax het niet voor elkaar krijgt om een veel hoger baltempo te spelen, daar kun je volgens mij deze ploeg echt wel zeer mee doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Kopenhagen - Ajax (donderdag 09 maart 2017, 19:00); 2 - 1









0.0097692