BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Kopenhagen - Ajax (donderdag 09 maart 2017, 19:00); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik was mijn kleine man de fles aan het geven, vandaar alleen even op de mobiel HOPPA..

Maar zeker een goede bal van Traore.. Beetje droevig dat je het nog geen 5 minuten geeft om dat ook daadwerkelijk te melden..

Jammer van jou dat je niet meld hoe goed Dolberg speelt.. Of hoe goed Klaassen speelt..
nee hoor dolberg speelt zeker een prima pot !! net zoals younes en vind traore ook voor nu redelijk spelen.. eigenlijk iedereen wel alleen jammer van de eerste minuten
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 maart 2017 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:45 schreef pth het volgende:
Snap niet dat Ajax het niet voor elkaar krijgt om een veel hoger baltempo te spelen, daar kun je volgens mij deze ploeg echt wel zeer mee doen.
Zeker weten. Ik roep net al, een Ajax in goede doen loopt hier gewoon met 3 punten weg
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 09 maart 2017 - 19:46   quote  deeplink  
Voorlopig mogen we blij zijn met deze ruststand. Ajax heeft zelfs de mogelijkheid om met 'n kleine zege terug te keren naar Amsterdam.
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jammer dat ik hier niet zoon lach smilie kan neerzetten met van die traantjes want je ziet spoken wat die fout betreft.. daarbij zat sinkgraven er een paar keer prima tussen.. er is gescoort wat vanaf november al niet meer gebeurt is dus waar praten we over
Huh, dus omdat je scoort speel je goed??

Ajax had al met 4 5 1 achter kunnen staan zo slecht spelen we..

En het merendeel van die ballen komen over de kant van Sinkgraven en Viergever..

Ik adviseer je een keer met mensen over tactiek en spelopvatting te gana praten die er echt verstand van hebben, misschien dat je er wat van op steekt, want werkelijk alles wat jij zegt, heeft enkel te maken met wat men met een bal doet, al het andere heb ik je nog nooit oog voor zien hebben..

Mocht je een keer wat over het tactische aspect willen leren van het voetbal, PB me dan maar, dan wil ik je dat best proberen bij te brengen..
Loetje
 Loetje - donderdag 09 maart 2017 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:43 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wellicht signaal richting Bosz om Veltman een keer op de bank te laten beginnen
Veltman speelt de laatste weken wat laconiek. Begint vaak slecht en groeit er dan ook wel weer in. Keertje Tete mag sowieso wel een keer.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 maart 2017 - 19:47   quote  deeplink  
Ajax wordt (gelukkig) gevaarlijker, hopelijk kunnen we de die stijgende lijn aanhouden. Wordt heel erg billenknijpen denk ik
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Enige goede achterin. De Ligt redelijk en de rest slecht.
tete en de Ligt prima, Viergever en Sinkgraven echt ronduit dramatisch vandaag, om over het gebrek aan defensieve kwaliteiten bij Schone maar te zwijgen..
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee hoor dolberg speelt zeker een prima pot !! net zoals younes en vind traore ook voor nu redelijk spelen.. eigenlijk iedereen wel alleen jammer van de eerste minuten
Traore prima bij de goal, verder gewoon slecht en veel te weinig laten zien, net als Youness..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 maart 2017 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veltman speelt de laatste weken wat laconiek. Begint vaak slecht en groeit er dan ook wel weer in. Keertje Tete mag sowieso wel een keer.
Precies dat
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:47 schreef remco k het volgende:

[..]

tete en de Ligt prima, Viergever en Sinkgraven echt ronduit dramatisch vandaag, om over het gebrek aan defensieve kwaliteiten bij Schone maar te zwijgen..
hahaha voetbal is de beste verdediging... ;)
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:49   quote  deeplink  
Hoe je het ook went of keert, je geeft gewoon 5 a 6 goede mogelijkheden weg in de eerste helft. Je mag echt van geluk spreken dat je niet met meerdere goals verschil achter staat..
Loetje
 Loetje - donderdag 09 maart 2017 - 19:49   quote  deeplink  
Ajax mag in zijn handen klappen dat het 1-1 staat. Kopenhagen echt de betere kansen. Echter komen ze voort uit enorme fouten bij Ajax waardoor dit echt aan Ajax zelf ligt.

Toch ligt er meer ruimte dan dat Kopenhagen normaliter weggeeft maar ik vind Ajax ietwat traag handelen. Want ook, ondanks ze minder zijn, zat er voor Ajax ook echt nog wel een goal meer in.

Dolberg de beste bij Ajax. Tete, Younes en Onana ook goed en Klaassen vrij goed. Van de Beek en De Ligt redelijk en de rest slecht.
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Traore prima bij de goal, verder gewoon slecht en veel te weinig laten zien, net als Youness..
paar keer prima er langs en het spel verlegt naar de andere kant..
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha voetbal is de beste verdediging... ;)
Helemaal gelijk kerel, misschien moet ie daar maar eens aan beginnen dan, want ook dat doet ie niet..
p111
 p111 - donderdag 09 maart 2017 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Die dekt de kant af voor de man, wel opletten he.. Schone moet daar gewoon eens aansluiten, en coachen.. Doet wederom helemaal niets van dat alles..

En oja, je had het over diepgang, nu al 5 momenten geteld dat men aanstalte maakt diep te gaan, en slechts 1 keer wordt er een pass gegeven op Dolberg.. Net ook, vd Beek kan zo doorlopen als de bal komt, maar Schone draait weer terug..
Hopeloos gewoon v/d Beek zet je bril op
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

paar keer prima er langs en het spel verlegt naar de andere kant..
Je bedoelt een paar keer een man gepasseerd in de breedte.. Top man, als we daar al blij van worden..
Loetje
 Loetje - donderdag 09 maart 2017 - 19:51   quote  deeplink  
Anderlecht en United voor. Dit terwijl Rostov eigenlijk veel beter is.
pth
 pth - donderdag 09 maart 2017 - 19:51   quote  deeplink  
Wereldgoal van Dolberg, voor de rest loopt hij weer voor spek en bonen bij. Waar hij eerder dit seizoen vaak uit niets iets wist te maken, zit dat er helaas nu niet in.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 maart 2017 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:51 schreef pth het volgende:
Wereldgoal van Dolberg, voor de rest loopt hij weer voor spek en bonen bij. Waar hij eerder dit seizoen vaak uit niets iets wist te maken, zit dat er helaas nu niet in.
Ik vind hem deze avond juist veel meer aanwezig dan andere wedstrijden
Loetje
 Loetje - donderdag 09 maart 2017 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:51 schreef pth het volgende:
Wereldgoal van Dolberg, voor de rest loopt hij weer voor spek en bonen bij. Waar hij eerder dit seizoen vaak uit niets iets wist te maken, zit dat er helaas nu niet in.
Absoluut niet. Heel balvast en positioneel echt godsgruwelijk goed. Speelt echt een goede pot. Bezorgd Zanka ook de gele kaart.
p111
 p111 - donderdag 09 maart 2017 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha ok vanaf dezr neem ik je echt niet meer serieus.. blond haar blauwe ogen en je kan niet meer stuk bij remco.. ;) nie te serieus nemen he remco.. maar je mag best een keer toegeven als een favorietje compleet fout zit
ja soms wordt hij lachwekkend als het zijn mannetje is
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:49 schreef p111 het volgende:

[..]

Hopeloos gewoon v/d Beek zet je bril op
Gewoon de basis regels voor een CVM,, je dekt pass lijnen af en zorgt dat je altijd de ruimtes achter de middenvelders afdekt.. als hij daar positioneel goed zou staan, had die ruimte voor de pass er niet eens geweest..

Je ziet ook aan alles dat vd Beek er op vertrouwd dat Schone of iemand anders daar staat..
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:51 schreef pth het volgende:
Wereldgoal van Dolberg, voor de rest loopt hij weer voor spek en bonen bij. Waar hij eerder dit seizoen vaak uit niets iets wist te maken, zit dat er helaas nu niet in.
Ik vind hem deze eerste helft buiten de goal om echt goed spelen..
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:52 schreef p111 het volgende:

[..]

ja soms wordt hij lachwekkend als het zijn mannetje is
vd Beek is helemaal niet een favorietje van me, dus hoe kom je er bij..
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:55   quote  deeplink  
Let nu eens gewoon op bij fox op de positie van Schone.. Gewoon helemaal compleet in de lucht aan het dekken..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 maart 2017 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon de basis regels voor een CVM,, je dekt pass lijnen af en zorgt dat je altijd de ruimtes achter de middenvelders afdekt.. als hij daar positioneel goed zou staan, had die ruimte voor de pass er niet eens geweest..

Je ziet ook aan alles dat vd Beek er op vertrouwd dat Schone of iemand anders daar staat..
Van de Beek loopt wat mij betreft wel laconiek terug, maar Schöne vind ik idd op de verkeerde lijn staan in een defensieve situatie. De afstand die hij moet overbruggen om bij de bal te komen is veels te groot.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 maart 2017 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Achkerel, hij staat al direct achter hem, en het is daarnaast ook niet vd Beek zijn man.. Hij loopt dus niet uit zijn rug weg, hij is daar namelijk al. En Schone moet het daarna niet herstellen, zijn fout is dat hij daar niet al gewoon is en die man gewoon dekt, daar is ie verdomme CVM voor..

En daar komt ie, daar kan Schone niets aan doen aangezien hij altijd probeert ruimte te zoeken, terwijl je als CVM juist ruimtes klein moet maken..

Het is Bosz zijn schuld, net zoals het zijn schuld is dat ie op links vandaag speelt met Viergever en Sinkgraven. TErwijl Viergever heeft laten zien een betere back als Sinkgraven te zijn, en Riedewald prima als CV kan spelen..
Als je gewoon de herhaling bekijkt, neemt hij die man en die man loopt gewoon weg uit zijn rug.

De keuze voor schone als cvm vind ik echt niet verkeerd. Schone is niet de man die ballen afpakt. Hij meer waard aan de bal dan zonder.

Viergever speelt gewoon geen goeie wedstrijd.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 maart 2017 - 19:58   quote  deeplink  
7341c54a0e.jpg
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 19:58   quote  deeplink  
buitenspel overigens... daarbij wat ze net zeggen er gaat niemand omheen of diep dus komen de ballen ook niet.. van een ziyech en schone dus.. klaassen doet dit 1x.. gelijk goal... en dit moeten onze buitenspelers dus meer doen en heb je meer aan schone en ziyech.. ps je hebt het telkens over schone en 6.. nogmaals wij weten helemaal niet welke tactiek ze toepassen en qie wat precies doet en de afspraken zijn.. dus jammer dat je dat telkens aanhaald
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:56 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Van de Beek loopt wat mij betreft wel laconiek terug, maar Schöne vind ik idd op de verkeerde lijn staan in een defensieve situatie. De afstand die hij moet overbruggen om bij de bal te komen is veels te groot.
Vd Beek doet het ook niet goed, ik vind namelijk dat je niet blind mag vertrouwen op Schone daar, zeker niet als je weet welk type speler Schone is..

Maar als je gewoon goed staat als Ajax zijnde was die pass er niet eens gekomen..
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:58 schreef Hasjkoph het volgende:
[ afbeelding ]
zie toch echt klaassen en vdbeek verkeerd staan
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Vd Beek doet het ook niet goed, ik vind namelijk dat je niet blind mag vertrouwen op Schone daar, zeker niet als je weet welk type speler Schone is..

Maar als je gewoon goed staat als Ajax zijnde was die pass er niet eens gekomen..
kijk het plaatje nu maar..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 maart 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je gewoon de herhaling bekijkt, neemt hij die man en die man loopt gewoon weg uit zijn rug.

De keuze voor schone als cvm vind ik echt niet verkeerd. Schone is niet de man die ballen afpakt. Hij meer waard aan de bal dan zonder.

Viergever speelt gewoon geen goeie wedstrijd.
Schöne niet de man die ballen pakt? Nee dat klopt inderdaad volledig. Vanuit zijn functie moet hij dat alleen wel doen. Daarom komen we steeds in de problemen als met twee (of eigenlijk dan drie) aanvallende middenvelders spelen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 09 maart 2017 - 20:00   quote  deeplink  
Wel hoop ik, dat Ajax nu in de tweede helft een hoger tempo voetbal gaat spelen. Want het zwakke punt bij Ajax is : hoe lager de voetbaltempo is, hoe moeilijker ze het voor hunzelf maken om goed te spelen.
pth
 pth - donderdag 09 maart 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik vind hem deze avond juist veel meer aanwezig dan andere wedstrijden
Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik mis een bepaalde gedrevenheid ... zeg maar het ten koste van alles willen winnen. Dat hebben er wel meer, maar ik vind dat er bij Dolberg wel heel erg van afstralen. OK, soms gaatbhet voetballend niet helemaal zoals het moet en krijg je ook niet veel bruikbare ballen, maar dan hoop ik op wat meer gedrevenheid en het uitbuiten van je overduidelijk aanwezige talent. Volgend mij heeft deze jongen echt last van het gebrek aan concurrentie.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 maart 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zijn de Ziyech geilers. Die mocht 10 wedstrijden kut spelen en dan moest je hem de kans maar geven. Die kon niks fout doen en hij was de God. Van de Beek valt men direct aan terwijl het zijn man niet was. Bovendien speelt hij steeds beter gaande de wedstrijd.
Dat ben ik niet. Ziyech kan wel degelijk fout doen.

Ik til hier ook niet zwaar aan, want iedereen maakt wel eens een fout.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 maart 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zie toch echt klaassen en vdbeek verkeerd staan
Wie van deze drie middenvelders staat er om ballen af te pakken?
Loetje
 Loetje - donderdag 09 maart 2017 - 20:01   quote  deeplink  
2wgwu94.jpg

Soms mag het ook wel een keertje meezitten
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je gewoon de herhaling bekijkt, neemt hij die man en die man loopt gewoon weg uit zijn rug.

De keuze voor schone als cvm vind ik echt niet verkeerd. Schone is niet de man die ballen afpakt. Hij meer waard aan de bal dan zonder.

Viergever speelt gewoon geen goeie wedstrijd.
Kerel, ik zit er al 30 keer naar te kijken.. KIjk jij nou gewoon eens waar Schone staat, gewoon niet waar die moet staan...

Sommige zouden eens wat vaker naar analisten in het buitenland moeten kijken, bijvoorbeeld de Duitse analisten laten zien dat wij in Nederland er tactisch maar heel weinig van snappen.. We kijken alleen maar naar wat er rondom de bal gebeurt, maar of er rugdekking is, of welke andere zaken er goed of mis gaan, kan amper iemand benoemen..

En lees nou eens wat ik schrijf, ik geef Schone niet de schuld van het gebrek aan kwaliteit voor de 6 positie, dat is de schuld van Bosz die daar een speler neerzet die de basis kwaliteiten voor die positie niet beheerst..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 maart 2017 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 20:00 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wie van deze drie middenvelders staat er om ballen af te pakken?
Niemand, wij hebben normaal de bal. Om de bal aftepakken moet de andere de bal hebben
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:58 schreef Hasjkoph het volgende:
[ afbeelding ]
Precies, kijk waar Schone staat en waar die moet staan, dan zou heel die pass niet gegeven mogen worden.. Ook het centrum staat niet goed trouwens..
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:58 schreef nummer10 het volgende:
buitenspel overigens... daarbij wat ze net zeggen er gaat niemand omheen of diep dus komen de ballen ook niet.. van een ziyech en schone dus.. klaassen doet dit 1x.. gelijk goal... en dit moeten onze buitenspelers dus meer doen en heb je meer aan schone en ziyech.. ps je hebt het telkens over schone en 6.. nogmaals wij weten helemaal niet welke tactiek ze toepassen en qie wat precies doet en de afspraken zijn.. dus jammer dat je dat telkens aanhaald
Weten we wel aangezien Bosz dat vaker heeft uitgelegd..

Maar prima joh, als je dat spel wilt spelen, jij weet ook niet wat de afspraken over diepgang zijn, beetje sneu dat je daar telkens over begint..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 maart 2017 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 20:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Niemand, wij hebben normaal de bal. Om de bal aftepakken moet de andere de bal hebben
Gemiddeld hebben wij 60% van de wedstrijd de bal. Dat is significant minder dan de gesuggereerde 100%. Tegen kleine clubs kun je je het veroorloven om het op je verdedigers te gooien. Bij clubs die daadwerkelijk kunnen voetballen heb je simpelweg (nog eens) een man minder in een defensieve situatie. Vandaar dat we steeds in de problemen komen.
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 19:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zie toch echt klaassen en vdbeek verkeerd staan
Klaassen dekt een man die nog voor hem staat, je bent echt te droevig voor woorden, ga je hem daar nu zelfs de schuld van geven..

Maar laten we het eens omdraaien, waarom staat Schone daar goed?? Wat dekt hij daar af? Welke pass of lopende speler dekt hij daar?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 maart 2017 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 20:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, ik zit er al 30 keer naar te kijken.. KIjk jij nou gewoon eens waar Schone staat, gewoon niet waar die moet staan...

Sommige zouden eens wat vaker naar analisten in het buitenland moeten kijken, bijvoorbeeld de Duitse analisten laten zien dat wij in Nederland er tactisch maar heel weinig van snappen.. We kijken alleen maar naar wat er rondom de bal gebeurt, maar of er rugdekking is, of welke andere zaken er goed of mis gaan, kan amper iemand benoemen..

En lees nou eens wat ik schrijf, ik geef Schone niet de schuld van het gebrek aan kwaliteit voor de 6 positie, dat is de schuld van Bosz die daar een speler neerzet die de basis kwaliteiten voor die positie niet beheerst..
Prima, jij mag schone niet geschikt vinden voor een cvm. Maar ik heb liever een voetballer dan een houthakker.

En voor cvm heb je wel 6 verschillende rollen.

Ben het met je eens dat schone niet geschikt is om goed te verdedigen maar in andere taken vind ik hem de beste die we hebben.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 maart 2017 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 20:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies, kijk waar Schone staat en waar die moet staan, dan zou heel die pass niet gegeven mogen worden.. Ook het centrum staat niet goed trouwens..
Hij staat op de lijn die Klaassen al heeft, en dat is een logischere positie aangezien hij de aanvallende middenvelder is.
pth
 pth - donderdag 09 maart 2017 - 20:06   quote  deeplink  
Schone... baklap ...
Jaccio
 Jaccio - donderdag 09 maart 2017 - 20:06   quote  deeplink  
Traore speelt sterk vandaag
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 20:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kijk het plaatje nu maar..
Dat doe ik, en ik leg het uit, ga jij ook antwoord geven op de vragen.. Wat doet Schone daar, wie dekt ie, welke lijn dekt ie, waarom loopt ie daar, en waarom doet hij in jouw ogen goed wat ie doet..
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 20:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Prima, jij mag schone niet geschikt vinden voor een cvm. Maar ik heb liever een voetballer dan een houthakker.

En voor cvm heb je wel 6 verschillende rollen.

Ben het met je eens dat schone niet geschikt is om goed te verdedigen maar in andere taken vind ik hem de beste die we hebben.
Wel 6 verschillende rollen? Er zijn niet eens 6 clubs die met een enkele cvm met dit systeem voetballen, dus waar heb je het over man..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Kopenhagen - Ajax (donderdag 09 maart 2017, 19:00); 2 - 1









0.0103828