BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 23 april 2017, 16:45);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik maak me meer zorgen over de wedstrijd van Ajax straks. Hopelijk kunnen ze nog 1x de energie vinden om voluit te gaan. Daarna paar dagen vrij en dan vooruit werken naar de wedstrijd tegen OL.
Die EL maakt me trots. Bij winst op Eagles zijn we zo goed als 2e geworden. Stelt niks voor maar dat is het maximaal haalbare. Ajax moet komend jaar gewoon door gaan pakken en iets realistischer voetballen. Dan komt het wel goed. En het liefst zonder Bosz, daar blijf ik bij.
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Je hebt het niet door denk, maar jij bent degene die zielig is hoor.

Jaar in jaar uit, kijk je geen studio sport en lees je hier niet mee. Nu hebben jullie 1 x wel al het geluk en worden kampioen...en daar issie hoor, mr moa!

Droefenis ten top.
Ach, als ze willen jennen moeten ze dat maar lekker doen toch? Laten we ons er niet te druk om maken en gewoon vooral naar onszelf blijven kijken.
Uiteindelijk is degene die eerste staat de terechte kampioen. Wij spelen halve finale EL en moeten de eer van NL hoog houden, want zij gaan het niet doen in de CL
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 16:15   quote  deeplink  
Haha Vitesse supporters juichen voor F'noord. Triest
moa
 moa - zondag 23 april 2017 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:25 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het is maar een forum gast. Post lekker wat je wilt, waar je wilt en laat je niet gek maken.
Respect voor elkaar is het belangrijkste.

Heb je overigens ook niet op onsportief of respectloos gedrag kunnen betrappen, dus niks aan de hand.
Gefeliciteerd met de overwinning en reuzenstap richting de titel.
Dankjewel man!
Jullie ook veel succes straks, PSV-Ajax is altijd een mooie wedstrijd met veel kansen, ook voor de neutrale toeschouwer.
p111
 p111 - zondag 23 april 2017 - 16:30   quote  deeplink  
De titel is vandaag weg gegeven door Fraser en zijn billenmaatjes gefeliciteerd F/NOORD
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:29 schreef moa het volgende:

[..]

Dankjewel man!
Jullie ook veel succes straks, PSV-Ajax is altijd een mooie wedstrijd met veel kansen, ook voor de neutrale toeschouwer.
Zeker weten. Al zou ik het vandaag totaal niet erg vinden als we de 3 punten pakken in een oersaaie pot.
We gaan het zien
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:30 schreef p111 het volgende:
De titel is vandaag weg gegeven door Fraser en zijn billenmaatjes gefeliciteerd F/NOORD
Kon je toch verwachtten... Net als dat jaar dat Twente kampioen werdt, toen lieten de kleine clubs het ook lopen tegen hen in de laatste speelronden. Desalniettemin zou het een verdiend kampioenschap zijn, de hele competitie bovenaangestaan. Ajax heeft niet van hen verloren dus, we hebben het zelf laten liggen. Naar mijn idee vooral omdat we 3 kwart jaar zonder vleugels hebben gespeeld.
moa
 moa - zondag 23 april 2017 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:32 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zeker weten. Al zou ik het vandaag totaal niet erg vinden als we de 3 punten pakken in een oersaaie pot.
We gaan het zien
Ja en terecht!

Ben bang dat dat er niet in zit, de speel stylen van PSV en Ajax zijn wel complementair aan elkaar om tot een attractieve wedstrijd te komen. Ajax wil graag aanvallen, druk zetten, het spel maken. Terwijl PSV juist graag vanuit die druk countert, de bal aan de tegenpartij geeft en vanuit een defensieve stelling zijn kansen afwacht.

Omdat ze beide hun eigen spelletje kunnen spelen vaak veel kansen en/of doelpunten en een hoop spektakel. Tenminste dat is mijn lezing. :)
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 april 2017 - 16:37   quote  deeplink  
Ieder geval spelen én Dolberg én Traoré samen in de basis.
Ik denk dat Bosz alles op alles doet zetten in de eerste helft, om PSV te overbluffen.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 16:42   quote  deeplink  
Succes mannen. We gaan het nodig hebben.
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:35 schreef moa het volgende:

[..]

Ja en terecht!

Ben bang dat dat er niet in zit, de speel stylen van PSV en Ajax zijn wel complementair aan elkaar om tot een attractieve wedstrijd te komen. Ajax wil graag aanvallen, druk zetten, het spel maken. Terwijl PSV juist graag vanuit die druk countert, de bal aan de tegenpartij geeft en vanuit een defensieve stelling zijn kansen afwacht.

Omdat ze beide hun eigen spelletje kunnen spelen vaak veel kansen en/of doelpunten en een hoop spektakel. Tenminste dat is mijn lezing. :)
Heb je helemaal gelijk in.
PSV is alleen niet in goede doen en wij zijn op, dus zou ook zomaar een zeer onaantrekkelijk fouten festijn kunnen worden. Maar denk het eigenlijk niet. Wat je al aangeeft, onze speelstijlen nodigen elkaar een beetje uit en Bosz kennende zal hij vol op de aanval willen gaan beginnen
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2017 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:34 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Kon je toch verwachtten... Net als dat jaar dat Twente kampioen werdt, toen lieten de kleine clubs het ook lopen tegen hen in de laatste speelronden. Desalniettemin zou het een verdiend kampioenschap zijn, de hele competitie bovenaangestaan. Ajax heeft niet van hen verloren dus, we hebben het zelf laten liggen. Naar mijn idee vooral omdat we 3 kwart jaar zonder vleugels hebben gespeeld.
eerste 2 potten.. voor de rest een keurig seizoen gedraait behalve bij excelsior..
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eerste 2 potten.. voor de rest een keurig seizoen gedraait behalve bij excelsior..
En Groningen. Ook PSV thuis onnodig puntverlies
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2017 - 16:51   quote  deeplink  
dolberg slappe zak...
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2017 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:46 schreef Jaccio het volgende:

[..]

En Groningen. Ook PSV thuis onnodig puntverlies
Dat waren grotendeels potten na Europees succes waardoor we nu in de halve finale staan.. vond de eerste 2 potten met de slappe hap van de de boer mannetjes veel erger
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 16:56   quote  deeplink  
Ajax oogt niet heel erg vermoeid tot nog toe. Niet zo slap begonnen als donderdag iig. Traoré baart me wel weer zorgen. Hij oogt gewoon zo ongevaarlijk, je weet gewoon dat ie niet gaat scoren.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 16:57   quote  deeplink  
Het is tot nu toe echt een foutenfestival van beide kanten.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 april 2017 - 16:57   quote  deeplink  
De eerste 10 minuten staat de verdediging van Ajax best goed. Niets mis mee.
PSV dacht aantal keren doorheen te kunnen. Traoré lijkt niet optimaal ( helder ) aanwezig.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:56 schreef NatjosFC het volgende:
Ajax oogt niet heel erg vermoeid tot nog toe. Niet zo slap begonnen als donderdag iig. Traoré baart me wel weer zorgen. Hij oogt gewoon zo ongevaarlijk, je weet gewoon dat ie niet gaat scoren.
Zou nu ook nog niet zichtbaar moeten zijn.
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat waren grotendeels potten na Europees succes waardoor we nu in de halve finale staan.. vond de eerste 2 potten met de slappe hap van de de boer mannetjes veel erger,
De wedstrijd voor PSV werden we uit de beker geschopt door Cambuur.
De wedstrijd voor Groningen wonnen we tegen PEC. EL speelden we die week erna pas volgens mij.
Wetende dat Feyenoord punten had verspeeld moest je hier gewoon winnen. Maargoed, gebeurd is gebeurd
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zou nu ook nog niet zichtbaar moeten zijn.
Maakt niet zoveel uit. Als je echt vermoeid bent stap je met pap in de benen de bus uit.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 16:59   quote  deeplink  
Waarom neemt Ziyech de vrije trappen nog... Er is er echt niet 1 goed
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 16:59   quote  deeplink  
Even serieus. Waarom mag Ziyech dit soort vrije trappen nog nemen?
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maakt niet zoveel uit. Als je echt vermoeid bent stap je met pap in de benen de bus uit.
Druk zetten vind ik overigens nog niet geweldig gaan
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:00   quote  deeplink  
Weer veel verkeerde keuzes aan de bal zeg
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 17:01   quote  deeplink  
Traore... man die doet ook weinig met al die keren dat ie de bal heeft. Ook altijd naar binnen en de bal kwijt.
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:56 schreef NatjosFC het volgende:
Ajax oogt niet heel erg vermoeid tot nog toe. Niet zo slap begonnen als donderdag iig. Traoré baart me wel weer zorgen. Hij oogt gewoon zo ongevaarlijk, je weet gewoon dat ie niet gaat scoren.
Rond minuut 60 gaan we dat pas ziek denk ik, dat ze kapot zijn.
Hopen dat we dan al een veilige voorsprong hebben gepakt.
Traore geef ik nog wel het voordeel van de twijfel. Kan zomaar een geniaal moment hebben, maar zou ik in de rust wel wisselen als hij nog niks gebracht heeft
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Druk zetten vind ik overigens nog niet geweldig gaan
Volgens mij staan ze ook een stukje minder diep en proberen ze dat dus ook een stuk minder. Als dat een bewuste keuze is. Dan snap ik niet waarom Bosz dat afgelopen donderdag niet deed.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:01 schreef NatjosFC het volgende:
Traore... man die doet ook weinig met al die keren dat ie de bal heeft. Ook altijd naar binnen en de bal kwijt.
Tsjaa.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:03   quote  deeplink  
Dolberg ook niet de man van voor zijn blessure en voor de winterstop.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 17:04   quote  deeplink  
Dan heb je twee rechtsbuitens die het keurig doen de afgelopen tijd. En dan laat je deze nietsnut spelen die nog pijntjes heeft ook en donderdag ook al moest starten.

Geef dan de frisse Neres minuten. Je zou bijna denken dat ze hem express vrijlaten.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:04 schreef NatjosFC het volgende:
Dan heb je twee rechtsbuitens die het keurig doen de afgelopen tijd. En dan laat je deze nietsnut spelen die nog pijntjes heeft ook en donderdag ook al moest starten.

Geef dan de frisse Neres minuten. Je zou bijna denken dat ze hem express vrijlaten.
Ik begrijp niet waarom Nerres Tete Kluivert Riedewald en Vd Beek niet spelen. Allemaal frisse gasten met het niveau voor de basis.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:05   quote  deeplink  
Bosz wil druk en het lukt niet
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom Nerres Tete Kluivert Riedewald en Vd Beek niet spelen. Allemaal frisse gasten met het niveau voor de basis.
Inderdaad, je zou er op zijn minst 2 van die gasten in moeten zetten. Riedewald is iets persoonlijks met Bosz denk ik.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom Nerres Tete Kluivert Riedewald en Vd Beek niet spelen. Allemaal frisse gasten met het niveau voor de basis.
En van de Beek vertrouw ik deze positie ook weer toe dan Schone
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 april 2017 - 17:07   quote  deeplink  
Traoré zou na mijn mening gewisseld moeten worden. Er is geen maximale rendement bij hem aanwezig vandaag, lijkt mij. Zeer goed idee dat Kluivert zich warm loopt. Voor de rest moet het hele middenveld van Ajax wat brutaler / feller worden.
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:04 schreef NatjosFC het volgende:
Dan heb je twee rechtsbuitens die het keurig doen de afgelopen tijd. En dan laat je deze nietsnut spelen die nog pijntjes heeft ook en donderdag ook al moest starten.

Geef dan de frisse Neres minuten. Je zou bijna denken dat ze hem express vrijlaten.
Die moet gewoon verplicht spelen van Chelsea. Kan niet anders.
Wel zonde want je gaat straks noodgedwongen een wissel moeten gebruiken en daar zou je gezien de 120 minuten van afgelopen donderdag zorgvuldiger om moeten gaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 17:10   quote  deeplink  
Balen
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 17:10   quote  deeplink  
Zuur, niet echt verdiend ofzo. Maar mooie vrije trap.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 april 2017 - 17:10   quote  deeplink  
Slecht opgestelde muur. Daarom de 1-0.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:11   quote  deeplink  
Nog een keer achter de feiten aan lopen. Pffff
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 17:11   quote  deeplink  
Wel zonde om weer 2e te worden en weer zo vroeg moeten beginnen met voorronde van de CL. Beter winnen we de EL dan gaan we sws de CL in.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:11   quote  deeplink  
Tsja, nu wordt het enkel zwaarder en zwaarder. Weer zo'n onnodige goal
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:05 schreef Loetje het volgende:
Bosz wil druk en het lukt niet
Dan is ie met deels niet frisse jongens begonnen. En gezien de breedte van de selectie en de achterstand die we nu hebben mag je Bosz dat flink aanrekenen.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan is ie met deels niet frisse jongens begonnen. En gezien de breedte van de selectie en de achterstand die we nu hebben mag je Bosz dat flink aanrekenen.
Daar moet ik heel die vent niet. Zoveel sterke gasten op de bank die moeten spelen als je fit wil zijn
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:15   quote  deeplink  
Psv heeft het veel te makkelijk en domineert volledig
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 17:15   quote  deeplink  
Tering hé wat een trappen krijgt die Dolberg...
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 april 2017 - 17:15   quote  deeplink  
Een knalgele kaart. En wat krijgt ie ? NIKS.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:16   quote  deeplink  
Nou laat schone die bal nemen aub
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:17   quote  deeplink  
Serieus. Gewoon weer Ziyech en weer lijkt het nergens op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 23 april 2017, 16:45);









0.0108280