BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 23 april 2017, 16:45);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:17 schreef remco k het volgende:
Serieus. Gewoon weer Ziyech en weer lijkt het nergens op.
die bal lag gewoon veel beter voor een linkspoot, en ik betwijfel of (bijna) alleskunner Viergever dat wil doen.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:20   quote  deeplink  
Hier valt nog geen goal al spelen ze 50 jaar
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:21   quote  deeplink  
Draak van een wedstrijd. Ajax zwaar vermoeid. En psv het niveau van een midden otor.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:21   quote  deeplink  
3e gele kaart die niet gegeven wordt
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

die bal lag gewoon veel beter voor een linkspoot, en ik betwijfel of (bijna) alleskunner Viergever dat wil doen.
Juist omdat iedereen het verwacht van zyech moet schone die bal nemen. Heeft ze vaker gemaakt vanaf die plek.
pth
 pth - zondag 23 april 2017 - 17:22   quote  deeplink  
Slechtste man van het veld ... Blommetje de homofiel. Die t7ph8s boeren trappen dat het een lieve lust is en de joker in het geel laat het allemaal maar toe. Oh hij is wakker geworden de klootzak.
pth
 pth - zondag 23 april 2017 - 17:23   quote  deeplink  
Snap trouwens ook niet dat Schone zo nodig moet spelen, van de Beek lijkt mij toch echt een betere optie.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 april 2017 - 17:23   quote  deeplink  
PSV ontloopt weer de zoveelste gele kaart.
046afca
 046afca - zondag 23 april 2017 - 17:25   quote  deeplink  
Wat maakt het nog uit allemaal? Tuurlijk zie ik ajax liever winnen, maar het is toch al beslist. Hopelijk pakken de europa league
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:25   quote  deeplink  
Terecht geel.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 17:26   quote  deeplink  
Goed dat die Moreno daar geel voor krijgt. Hij doet altijd dit soort belachelijke dingen. Is eigenlijk gewoon rood. Heeft niks met voetbal te maken, wat die man doet. Goed dat het nu bestraft wordt, maar tegen de kleinere clubs komt hij er altijd mee weg.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 april 2017 - 17:26   quote  deeplink  
Eindelijk, Kluivert erin.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:26   quote  deeplink  
Serieus. Je laat Traore die geblesseerd is een bijna volle helft staan met jongens als Nerres en Klivert op de bank?
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 17:28   quote  deeplink  
Haha wat een lelijke pot voetbal zeg
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:26 schreef remco k het volgende:
Serieus. Je laat Traore die geblesseerd is een bijna volle helft staan met jongens als Nerres en Klivert op de bank?
En niet te vergeten Cerny die ook nog eens rechtsbuiten kan spelen. maar blijkbaar liever een geblesseerde inefficiente spits.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:28   quote  deeplink  
Een waardeloos Ajax en alles door vermoeidheid. We hadden makkelijk zat frisse gasten in kunnen brengen die prima druk kunnen zetten. Traore is nooit fit geweest.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:30   quote  deeplink  
Wat een ongelooflijk vervelende wedstrijd op naar de kijken. Het is de manke tegen de blinden
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:30   quote  deeplink  
Wat doet Onana daar toch weer. Sorry hoor maar daar wordt ik echt heel erg moe van. Wat dom.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

En niet te vergeten Cerny die ook nog eens rechtsbuiten kan spelen. maar blijkbaar liever een geblesseerde inefficiente spits.
Die onderhand zijn kans wel weer verdiend
046afca
 046afca - zondag 23 april 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:28 schreef Jaccio het volgende:
Haha wat een lelijke pot voetbal zeg
Vind deze pot een verademing tov vitesse
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die onderhand zijn kans wel weer verdiend
Lijkt mij ook. In de zomer moet er in ieder geval in de voorste linie behoorlijk worden doorgeselecteerd. Wat mij part Younes en Traore allebei weg en nooit meer meer terug. Verder gaan met Cerny, Kluivert, Neres een een goede linksbuiten halen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 april 2017 - 17:34   quote  deeplink  
Nee, een goede eerste elft was het niet. Meteen vergeten.
Twee wissels inbrengen zou een goede keuze zijn.
Spelers als v/d Beek, Cerny, en Nerres zijn één van de opties.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Onze Ajax --
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 17:35   quote  deeplink  
We mogen blij zijn dat PSV absoluut niet in vorm is.
Owja trouwens, we gaan deze wedstrijd niet met 11 man eindigen
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:35   quote  deeplink  
Het is letterlijk één detail die deze eerste helft beslist. PSV speelt godsgruwelijk slecht en onrustig en bij Ajax kan niet. Druk zetten lukt niet en kan niet gevaarlijk worden. Bosz had zeker 4 nieuwe spelers kunnen brengen, zo niet 5. Beginnen met een geblesseerde Traore is ook al verre van slim. Ik zie totaal geen mogelijkheid om dit om te buigen. Ik zou in ieder geval Van de Beek brengen voor wat fris elan op het middenveld.
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:34 schreef Onze Ajax het volgende:
Nee, een goede eerste elft was het niet. Meteen vergeten.
Twee wissels inbrengen zou een goede keuze zijn.
Spelers als v/d Beek, Cerny, en Nerres zijn één van de opties.
Ben je wel direct al je wissels kwijt..
p111
 p111 - zondag 23 april 2017 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:58 schreef Jaccio het volgende:

[..]

De wedstrijd voor PSV werden we uit de beker geschopt door Cambuur.
De wedstrijd voor Groningen wonnen we tegen PEC. EL speelden we die week erna pas volgens mij.
Wetende dat Feyenoord punten had verspeeld moest je hier gewoon winnen. Maargoed, gebeurd is gebeurd
Groningen ben je genaaid door die kut scheidsrechter !! die had je normaal gewonnen.
p111
 p111 - zondag 23 april 2017 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:10 schreef Onze Ajax het volgende:
Slecht opgestelde muur. Daarom de 1-0.
Blunder Onana staat fout opgesteld kijk maar naar Zoet die stond wel goed opgesteld
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 april 2017 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die EL maakt me trots. Bij winst op Eagles zijn we zo goed als 2e geworden. Stelt niks voor maar dat is het maximaal haalbare. Ajax moet komend jaar gewoon door gaan pakken en iets realistischer voetballen. Dan komt het wel goed. En het liefst zonder Bosz, daar blijf ik bij.
Kijk, ik zie Bosz ook liever vertrekken. Heb nooit wat gezien in zijn komst. Maar we moeten niet ontkennen dat de prestaties dit jaar bovengemiddeld zijn. We staan in de halve finale van de Europa League en dat is een enorme prestatie. Natuurlijk zijn we het erover eens dat we het kampioenschap weggegeven hebben. Bosz is verantwoordelijk, maar ook de spelers presteerden in sommige wedstrijden ver onder de maat.

Ik hoop dat Ajax echt door gaat selecteren en de mindere spelers eruit gaat werken. Gelukkig zijn we straks sowieso verlost van Traore. Op de wedstrijd tegen Schalke thuis na erger ik me groen en geel aan die gozer. Elke bal springt van zijn voet en hij heeft totaal geen controle. Zijn benen lijken soms sneller te willen dan zijn lichaam. Het ziet er voor een tegenstander soms dolkomisch uit. Daarnaast verlang ik naar meer spelers zoals Sanchez. Spelers met een bepaalde "over-mijn-lijk" body.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 april 2017 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 16:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat waren grotendeels potten na Europees succes waardoor we nu in de halve finale staan.. vond de eerste 2 potten met de slappe hap van de de boer mannetjes veel erger
Dat vind jij omdat je een bloedhekel aan Frank had en graag in de reet van Bosz zit. De wedstrijden aan het eind van de eerste seizoenshelft stonden wij gelijk met feijenoord, nadat we inderdaad de eerste 2 wedstrijden punten hebben verspeeld, en hebben we ze zelf weggegeven. De wedstrijd thuis tegen psv had nooit verloren hoeven te worden. En uit bij een zwalkend Twente was Ajax nog dramatischer. Tegen Groningen hebben we uiteindelijk ook teveel willen hebben maar was het elftal ook niet goed genoeg. En Excelsior??? Ja sorry, maar daar had je gewoon niet hoeven te verliezen. Of je nou na een Europese wedstrijd tegen ze speelt of niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:38 schreef p111 het volgende:

[..]

Blunder Onana staat fout opgesteld kijk maar naar Zoet die stond wel goed opgesteld
Dat is geen blunder man. Zo staat iedere keeper bij een vrije trap.

Zoet stond wel goed. Die heeft nog geen bal strak langs de paal gehad.
p111
 p111 - zondag 23 april 2017 - 17:41   quote  deeplink  
Zoals al weken aangegeven Schone te traag in top wedstrijden wordt overlopen !!! fout Bosz had v/d Beek of de Jong moeten spelen.
Eide
 Eide - zondag 23 april 2017 - 17:41   quote  deeplink  
Die vrije trap is gewoon heel goed. Strak, hard. Ik vind daar weinig aan te verwijten.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 april 2017 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:35 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ben je wel direct al je wissels kwijt..
Heeft Ajax dan een betere optie ?
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk, ik zie Bosz ook liever vertrekken. Heb nooit wat gezien in zijn komst. Maar we moeten niet ontkennen dat de prestaties dit jaar bovengemiddeld zijn. We staan in de halve finale van de Europa League en dat is een enorme prestatie. Natuurlijk zijn we het erover eens dat we het kampioenschap weggegeven hebben. Bosz is verantwoordelijk, maar ook de spelers presteerden in sommige wedstrijden ver onder de maat.

Ik hoop dat Ajax echt door gaat selecteren en de mindere spelers eruit gaat werken. Gelukkig zijn we straks sowieso verlost van Traore. Op de wedstrijd tegen Schalke thuis na erger ik me groen en geel aan die gozer. Elke bal springt van zijn voet en hij heeft totaal geen controle. Zijn benen lijken soms sneller te willen dan zijn lichaam. Het ziet er voor een tegenstander soms dolkomisch uit. Daarnaast verlang ik naar meer spelers zoals Sanchez. Spelers met een bepaalde "over-mijn-lijk" body.
Ajax heeft de titel echt op 2 aspecten verloren. Mentaliteit en vaak de fitheid na Europese potjes. Je hebt een goede en brede selectie dus dat ligt echt aan de trainer
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:41 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Heeft Ajax dan een betere optie ?
Ja, wachten tot minuut 60 met je wissels.
Daarna gewoon alles of niets als de stand nog niet anders is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 april 2017 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax heeft de titel echt op 2 aspecten verloren. Mentaliteit en vaak de fitheid na Europese potjes. Je hebt een goede en brede selectie dus dat ligt echt aan de trainer
De bekeruitschakeling verweet ik Bosz doordat hij 11 nieuwe spelers opstelde in vergelijking met de competitie. En de mentaliteit is een aspect waar Ajax al vaker mee onderuit is gegaan. En dat is zeker niet iets van dit jaar!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 april 2017 - 17:48   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:48   quote  deeplink  
Trouwens weer een strafschop ontnomen. Ook weer een die ik zovaak wel zie worden gegeven
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 17:48   quote  deeplink  
oei. penalty ontnomen. had ook 2e geel moreno geweest.
p111
 p111 - zondag 23 april 2017 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:41 schreef Eide het volgende:
Die vrije trap is gewoon heel goed. Strak, hard. Ik vind daar weinig aan te verwijten.
Staat een halve meter teveel naar de verre hoek vandaar dat hij te laat is.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:48 schreef Ajax Warrior het volgende:
-
Daarom leg ik dat niet bij de trainer. Wel de fitheid en scherpte. En het laten staan van spelers die er al lang niet meer in hadden gemogen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 april 2017 - 17:49   quote  deeplink  
In ieder geval één wissel. Neres voor Younes.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:50   quote  deeplink  
Hele elftal trouwens gewoon onder de maat vandaag. Tis niet best.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:51   quote  deeplink  
De sprintjes bij Ajax zeggen alles. Overal te langzaam
pth
 pth - zondag 23 april 2017 - 17:52   quote  deeplink  
Jammer dat donderdag ogenschijnlijk zwaar gaat doorwegen, want dit PiSVee is niets meer dan middelmatige troep.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 april 2017 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom leg ik dat niet bij de trainer. Wel de fitheid en scherpte. En het laten staan van spelers die er al lang niet meer in hadden gemogen.
Dat laatste heb je zeker een punt! Ik vraag me nog steeds af waarom Traore elke wedstrijd mag spelen? Ik kan er nog steeds niet bij met mijn hersens.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:53   quote  deeplink  
Slome Schone
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 17:53   quote  deeplink  
Jezus wat speelt Schone slecht vandaag.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 17:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat laatste heb je zeker een punt! Ik vraag me nog steeds af waarom Traore elke wedstrijd mag spelen? Ik kan er nog steeds niet bij met mijn hersens.
En dat geldt voor meerdere
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 april 2017 - 17:54   quote  deeplink  
Schöne begint te oud te worden voor topvoetbal.
Is me al paar keer opgevallen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 23 april 2017, 16:45);









0.0072281