BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 23 april 2017, 16:45);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 18:57   quote  deeplink  
Maar hoezo gaat Bosz lachen...
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 18:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaahahahahahaahahah
Leg uit... De grote fan van Bosz, Traore en Ziyech... Mijn god, wat hebben die ons een punten gekost.
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 18:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Valt mee moet ik zeggen, ik ben wel boos en het lijkt gefrustreerd maar ik kijk veel verder dan alleen deze pot
De prestaties in Europa tellen voor mij zwaarder en die vind ik gewoon prima, vandaar de trots.
Trouwens, we hadden vantevoren bijna allemaal voorspeld dat we hier punten zouden laten liggen, dus om deze wedstrijd kan ik echt niet boos worden
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 23 april 2017 - 18:58   quote  deeplink  
Man, dit wordt nog wat volgend seizoen. 2e plek is echt een moordende plek om te eindigen.
Eerst voorrondes van de CL in, waardoor je dus al weer begin Augustus moet gaan voetballen. Dan door in de EL en dus speel je ook na de winterstop weer Europees. Ajax speelt dus sowieso al iets van 48 wedstrijden alleen al met ED en EL.

Feyenoord zie ik in de CL 4e worden. Die zullen dus ongeveer 40 wedstrijden spelen.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 18:58 schreef Jaccio het volgende:

[..]

De prestaties in Europa tellen voor mij zwaarder en die vind ik gewoon prima, vandaar de trots.
Trouwens, we hadden vantevoren bijna allemaal voorspeld dat we hier punten zouden laten liggen, dus om deze wedstrijd kan ik echt niet boos worden
Het is gewoon zonde en dom. Psv was vandaag niets beter dan een middenmoter. En als je als trainer niet begrijpt dat je MOET starten met vers bloed na afgelopen donderdag is dat gewoon dom.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2017 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom valt Bosz vandaag niets te verwijten dan?
gast het maakt niet uit wat hij er neerzet.. als het anderen waren geweest en hij wel rust had gegeven had je het zo gedraait dat het daaraan lag en juist geen rust had moeten geven... jij maakt het altijd zo zoals het jou uitkomt..
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 18:58 schreef Jaccio het volgende:

[..]

De prestaties in Europa tellen voor mij zwaarder en die vind ik gewoon prima, vandaar de trots.
Trouwens, we hadden vantevoren bijna allemaal voorspeld dat we hier punten zouden laten liggen, dus om deze wedstrijd kan ik echt niet boos worden
Dat is het plaatje voorafgaand. En dan ga je analyseren... Ajax zat vol inzet maar kan het niet gelopen dus is het vermoeidheid. En dan heb je een hele brede selectie en moet je spelers rust geven en dat gebeurd niet. En dat ligt aan de trainer.
pth
 pth - zondag 23 april 2017 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 18:58 schreef NatjosFC het volgende:
Man, dit wordt nog wat volgend seizoen. 2e plek is echt een moordende plek om te eindigen.
Eerst voorrondes van de CL in, waardoor je dus al weer begin Augustus moet gaan voetballen. Dan door in de EL en dus speel je ook na de winterstop weer Europees. Ajax speelt dus sowieso al iets van 48 wedstrijden alleen al met ED en EL.

Feyenoord zie ik in de CL 4e worden. Die zullen dus ongeveer 40 wedstrijden spelen.
Als ze nou gewoon even de EL winnen, kunnen al die extra wedstrijden overbodig verklaard worden :-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 april 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 18:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat je altijd hetzelfde doet. En je doet het er ook gewoon om. Wat heeft het voor nut om überhaupt tijdens zon wedstrijd zoiets te posten. Daarom ben je een moraalridder. En ja dat vind ik ook van je zonder de emotie van deze wedstrijd.
Of het nou tijdens een wedstrijd is of niet. Ik doe ook ergens om, het is niet bedoeling om te sarren of te plagen.
Ik zeg enkel hoe ik het zie, of dit nou tijdens de wedstrijd is of niet.

Zonder emotie? Met emotie zie ik ook dat kluivert op zijn hiel tikt anders zou locadia dat ook niet doen.
Dat locadia zijn reactie te ver ging, is ook duidelijk.

Dus gewoon 2x rood.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 18:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]
jij maakt het altijd zo zoals het jou uitkomt..
En dat zeg jij....

Over uitkomen, sinds onze vriend er niet meer is ben jij er. Dus de laatste die dit moet zeggen ben jij!
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 18:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Leg uit... De grote fan van Bosz, Traore en Ziyech... Mijn god, wat hebben die ons een punten gekost.
ziyech en traore ons punten gekost ? jullie zijn best grappig hier.... ik zou deboer weer ophalen als ik jullie was... succes
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2017 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dat zeg jij....

Over uitkomen, sinds onze vriend er niet meer is ben jij er. Dus de laatste die dit moet zeggen ben jij!
zins onze grotevriend er niet meer is ben ik er ???? waar praat jij over dan ????
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is gewoon zonde en dom. Psv was vandaag niets beter dan een middenmoter. En als je als trainer niet begrijpt dat je MOET starten met vers bloed na afgelopen donderdag is dat gewoon dom.
Zonde is het sowieso. Maar als we dan toch een bepaald moment moeten noemen waarop het misgaat, noem ik Schalke thuis. Maak je daar gewoon je kansen af, dan speel je afgelopen donderdag en dus vandaag hele andere wedstrijden. In dat opzicht kan ik Bosz niks verwijten.

Dat je met een andere opstelling moet beginnen valt wat van te zeggen, dat wel.
Eide
 Eide - zondag 23 april 2017 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom valt Bosz vandaag niets te verwijten dan?
Na zo'n maand met zo'n jonge ploeg is ook Bosz niets te verwijten. Natuurlijk kan je praten over keuzes en of die goed zijn of niet maar in deze situatie kan je niets verwijten. Donderdag 120 minuten op vreemde bodem en dan vandaag weer volle bak. De koek was op. Jammer maar het is niet anders.

Ik ben echt wel teleurgesteld hoor, maar soms moet je gewoon accepteren dat dit het is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 april 2017 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ooit gehoord van emotie? Timing? Zinloze opmerkingen?
Hoezo? Waarom zou ik zoiets pas na de wedstijd moeten zeggen?

Hoezo zinloos? Kluivert doet toch iets wat niet mag of heb ik het verkeerd gezien?

Hoezo emotie? Dus omdat jij vol emotie zit mag jij alles doen wat jij later zelf van afschuwd??
Of bedoel je dat ik geen emotie hebt?

Ik hoop dat je de bushokjes heel laat, wat supporters doen dat ook omdat ze vol met emotie zitten en dat praten ze hun actie goed.
Oh dit zou je vast een nutteloze reactie vinden
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2017 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Na zo'n maand met zo'n jonge ploeg is ook Bosz niets te verwijten. Natuurlijk kan je praten over keuzes en of die goed zijn of niet maar in deze situatie kan je niets verwijten. Donderdag 120 minuten op vreemde bodem en dan vandaag weer volle bak. De koek was op. Jammer maar het is niet anders.

Ik ben echt wel teleurgesteld hoor, maar soms moet je gewoon accepteren dat dit het is.
eens
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ziyech en traore ons punten gekost ? jullie zijn best grappig hier.... ik zou deboer weer ophalen als ik jullie was... succes
Nogmaals, ik vraag waarom jij dat niet vind? Leg het dan uit... Misschien zie jij iets wat ik niet zie
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zins onze grotevriend er niet meer is ben ik er ???? waar praat jij over dan ????
Denk daar maar eens goed over na
pth
 pth - zondag 23 april 2017 - 19:12   quote  deeplink  
Teleurstellend voor wat betreft het winnen van prijzen (al kan dat nog altijd, hoe klein de kans ook is) en dat doet pijn, maar er is ook weer hoop ... niet altijd maar regelmatig wel is er weer sprake van voetbal waarvoor je naar het stadion komt of op het puntje van je stoel gaat zitten. Als ze het elftal een beetje bij elkaar kunnen houden, dan komen er echt nog mooie tijden ...
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 23 april 2017 - 19:17   quote  deeplink  
Voor de 3e keer op rij geen kampioenschap. Dan heb je als leiding van Ajax gefaald, en heb je te weinig kwaliteit als selectie kunnen genereren. Dan mag je hopen dat ze zich nu realiseren dat het voor volgende seizoen anders moet. Maar dat vraag ik me gewoon af of ze het nu anders gaan en kunnen invullen......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Bobby1972 --
Eide
 Eide - zondag 23 april 2017 - 19:20   quote  deeplink  
2e keer knuppel.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2017 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Denk daar maar eens goed over na
als je op een overleden persoon doelt vind ik dat best triest eerlijk gezegt aangezien dat geen reden was om terug tekeren... reden terugkomst was enkel om me weer in discussies te mengen ;)

wat betreft dat andere qua keuzes... je weet never of dje het beter hadden gedaan.. maybe wel slechter en was dat zijn fout geweest.. gewoon dit seizoen verloren door een slechte start..
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als je op een overleden persoon doelt vind ik dat best triest eerlijk gezegt aangezien dat geen reden was om terug tekeren... reden terugkomst was enkel om me weer in discussies te mengen ;)

wat betreft dat andere qua keuzes... je weet never of dje het beter hadden gedaan.. maybe wel slechter en was dat zijn fout geweest.. gewoon dit seizoen verloren door een slechte start..
Sluit ik me volledig bij aan dat laatste stuk.
Alhoewel iedereen hier reageert alsof we kansloos zijn voor de EL.. Er is nog een prijs te verdelen heren, dus focus daarop

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als je op een overleden persoon doelt vind ik dat best triest eerlijk gezegt aangezien dat geen reden was om terug tekeren... reden terugkomst was enkel om me weer in discussies te mengen ;)

wat betreft dat andere qua keuzes... je weet never of dje het beter hadden gedaan.. maybe wel slechter en was dat zijn fout geweest.. gewoon dit seizoen verloren door een slechte start..
Neem dan eens het beeld voor je als die 3 50% zouden hebben gedaan wat ze moesten doen...
nummer10
 nummer10 - zondag 23 april 2017 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Neem dan eens het beeld voor je als die 3 50% zouden hebben gedaan wat ze moesten doen...
je weet nooit hoe dingen lopen... daarbij was je andere jaren met dit punten aantal gewoon kampioen geworden.. en in de halvefinale EL gestaan.. volgend seizoen vanaf dag 1 de neuzen 1 kant op.. rotteappels eruit en GAAN.. mocht dat seizoen weer niks gewonnen zijn dan word het een ander verhaal
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 april 2017 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:17 schreef Bobby1972 het volgende:
Voor de 3e keer op rij geen kampioenschap. Dan heb je als leiding van Ajax gefaald, en heb je te weinig kwaliteit als selectie kunnen genereren. Dan mag je hopen dat ze zich nu realiseren dat het voor volgende seizoen anders moet. Maar dat vraag ik me gewoon af of ze het nu anders gaan en kunnen invullen......
Lol wat is dit voor reactie?

Omdat Ajax niet kampioen is geworden, heeft de leiding gefaald??

Hoe realistisch is het dat je 3x in de week presteert met een jonge ploeg.

Man, als je kijkt naar deze selectie en kijkt hoe het buitenland naar dit Ajax kijkt dan is dat lovend.

Sorry, maar juist de leiding word bewierrookt. Overmars staat in belangstelling van Arsenal.
Loetje
 Loetje - zondag 23 april 2017 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je weet nooit hoe dingen lopen... daarbij was je andere jaren met dit punten aantal gewoon kampioen geworden.. en in de halvefinale EL gestaan.. volgend seizoen vanaf dag 1 de neuzen 1 kant op.. rotteappels eruit en GAAN.. mocht dat seizoen weer niks gewonnen zijn dan word het een ander verhaal
Al 2 jaar rij niet. Nu jaar 3. Dus je hebt gewoon meer punten nodig. Ajax heeft enorm veel puntverlies geleden door die 3. Echt door die 3. En dan nog te zwijgen over het doelsaldo
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 18:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gast het maakt niet uit wat hij er neerzet.. als het anderen waren geweest en hij wel rust had gegeven had je het zo gedraait dat het daaraan lag en juist geen rust had moeten geven... jij maakt het altijd zo zoals het jou uitkomt..
Nee hoor. Ik vroeg er namelijk vooraf al om. En het was ook gewoon logisch geweest.

Net zo logisch als dat Bosz altijd op het einde van het seizoen overal naast grijpt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 april 2017 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je weet nooit hoe dingen lopen... daarbij was je andere jaren met dit punten aantal gewoon kampioen geworden.. en in de halvefinale EL gestaan.. volgend seizoen vanaf dag 1 de neuzen 1 kant op.. rotteappels eruit en GAAN.. mocht dat seizoen weer niks gewonnen zijn dan word het een ander verhaal
Inderdaad, Traore oprotten! Tis toch erg dat ik een betere balaanname heb dan die gozer en maar een schijntje verdien van hem!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ziyech en traore ons punten gekost ? jullie zijn best grappig hier.... ik zou deboer weer ophalen als ik jullie was... succes
Ach ja. Ik heb in ieder geval gelachen om Traore dit seizoen. Geen speler in de ed die dit seizoen vaker over zijn eigen benen struikelde dan hij. Ziyech is gewoon een goede speler. Maar wel een jongen die lang niet zo bepalend blijkt te zijn als bijvoorbeeld een Klaassen. Maar goed, dat zei hem vergeven aangezien het zijn eerste seizoen is.
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Na zo'n maand met zo'n jonge ploeg is ook Bosz niets te verwijten. Natuurlijk kan je praten over keuzes en of die goed zijn of niet maar in deze situatie kan je niets verwijten. Donderdag 120 minuten op vreemde bodem en dan vandaag weer volle bak. De koek was op. Jammer maar het is niet anders.

Ik ben echt wel teleurgesteld hoor, maar soms moet je gewoon accepteren dat dit het is.
Sorry. Maar je geeft echt zelf aan waarom hem wel wat te verwijten valt vandaag. Zoveel in de benen hebben. Dan moet je starten met een aantal frisse spelers.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 april 2017 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als je op een overleden persoon doelt vind ik dat best triest eerlijk gezegt aangezien dat geen reden was om terug tekeren... reden terugkomst was enkel om me weer in discussies te mengen ;)

wat betreft dat andere qua keuzes... je weet never of dje het beter hadden gedaan.. maybe wel slechter en was dat zijn fout geweest.. gewoon dit seizoen verloren door een slechte start..
Hou nou eens op. Je stond tot aan de wedstrijd tegen psv voor het einde van de eerste seizoenshelft gewoon gelijk met feijenoord. Daarna is onnodig 5 punten verloren en stond je ineens weer achter. Daarna zijn nog 2 wedstrijden tot aan vandaag geweest waar punten zijn verspeeld. In Groningen was onnodig, maar zeker tegen Excelsior.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 april 2017 - 20:17   quote  deeplink  
Laten we voorop stellen dat ik niet content ben met de uitslag van vandaag. Waar ik wel content mee ben is dat ik Ajax vandaag de laatste krachten heb zien halen uit de tenen om toch nog een goed resultaat te pakken. Vanaf nu moet de knop om in Amsterdam. Eerst iedereen even een paar dagen rust geven. Daarna vanaf woensdag toewerken naar de halve finale van de EL. Vanaf nu moet dat de prioriteit wezen bij Ajax. Wat zou het mooi wezen om exact 25 jaar na de vorige UEFA CUP hem weer te ontvangen. Ook toen werden we 2e in de competitie en werden we in de KNVB beker ook vroegtijdig uitgeschakeld! Natuurlijk is de weg nog lang met 3 zware wedstrijden, maar nu kan het!! Dus gaan we de historie herhalen?? Verder ben ik trots op deze jonge ploeg. Wat ze dit seizoen allemaal gedaan hebben is gewoon een dikke duim omhoog waard. Hopelijk gaan we nu verder bouwen en de overbodige spelers eruit werken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 april 2017 - 20:17   quote  deeplink  
Overigens ook een terechte opmerking van Nick na de wedstrijd. Dat psv-publiek dat zingt "helemaal niets in Amsterdam". Ze zijn zelf al maanden kansloos. Tja, de haat naar de tegenstander is blijkbaar groter dan de vreugde voor de eigen club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 20:32   quote  deeplink  
Clasico, wat denken jullie?
remco k
 remco k - zondag 23 april 2017 - 20:36   quote  deeplink  
Ik denk Real. Barca is dit seizoen echt wel klaar
Jaccio
 Jaccio - zondag 23 april 2017 - 20:37   quote  deeplink  
Denk ook Real, maar hoop op Barca.
Gaat hoe dan ook een mooie pot worden
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 april 2017 - 20:38   quote  deeplink  
Het is jammer mannen,over en uit in de competitie. We strijden nu nog voor de UEFA Europa Leaque en niets is onmogelijk...... nou ja, bijna niets, maar:

WZAWZDB XXX AJAX AMSTERDAM.
Dit is mijn club, mijn ideaal,
Dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, m'n vreugd en m'n verdriet,
Het kan dooien, het kan vriezen,
We kunnen winnen of verliezen,
Maar een be'tre club dan deze, is er niet!!!!
Eide
 Eide - zondag 23 april 2017 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 20:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
Laten we voorop stellen dat ik niet content ben met de uitslag van vandaag. Waar ik wel content mee ben is dat ik Ajax vandaag de laatste krachten heb zien halen uit de tenen om toch nog een goed resultaat te pakken. Vanaf nu moet de knop om in Amsterdam. Eerst iedereen even een paar dagen rust geven. Daarna vanaf woensdag toewerken naar de halve finale van de EL. Vanaf nu moet dat de prioriteit wezen bij Ajax. Wat zou het mooi wezen om exact 25 jaar na de vorige UEFA CUP hem weer te ontvangen. Ook toen werden we 2e in de competitie en werden we in de KNVB beker ook vroegtijdig uitgeschakeld! Natuurlijk is de weg nog lang met 3 zware wedstrijden, maar nu kan het!! Dus gaan we de historie herhalen?? Verder ben ik trots op deze jonge ploeg. Wat ze dit seizoen allemaal gedaan hebben is gewoon een dikke duim omhoog waard. Hopelijk gaan we nu verder bouwen en de overbodige spelers eruit werken!
Zo is het gappie.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 24 april 2017 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Lol wat is dit voor reactie?

Omdat Ajax niet kampioen is geworden, heeft de leiding gefaald??

Hoe realistisch is het dat je 3x in de week presteert met een jonge ploeg.

Man, als je kijkt naar deze selectie en kijkt hoe het buitenland naar dit Ajax kijkt dan is dat lovend.

Sorry, maar juist de leiding word bewierrookt. Overmars staat in belangstelling van Arsenal.
Natuurlijk heeft de leiding gefaald, zoals Klaassen ook al aangaf; 'we hebben het in het begin van het seizoen laten liggen. De feiten tonen aan dat Ajax de ploeg toen niet op orde had.

Dan had de leiding beter haar voorwerk moeten doen, om dit te voorkomen.

De financiële cijfers verbloemen de resultaten. De resultaten laten zien dat Ajax 3 jaar niks gewonnen heeft. Dan kun je nooit gaan zeggen dat de leiding het goed gedaan heeft.

Moet je dit een keer in een bedrijf hebben, ik kan je garanderen dat er dan mensen uitgaan. Alleen in het voetbal kun je je dat permitteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 april 2017 door Bobby1972 --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 24 april 2017 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 18:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hebben ze jou ook nagetrapt bij je geboorte ofzo?
Was natrappen hoor
Hummel10
 Hummel10 - maandag 24 april 2017 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 18:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zou als ik Ajax was als de tering Vurnon Anita terug halen. Wat heb je die nodig in dit systeem zeg. Verder blijf ik Ajax op de vleugel over het algemeen mak vinden
Eens. Schöne komt gewoon te kort daar. Vd Beek vond ik daar ook wel goed spelen..
p111
 p111 - maandag 24 april 2017 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hoezo? Waarom zou ik zoiets pas na de wedstijd moeten zeggen?

Hoezo zinloos? Kluivert doet toch iets wat niet mag of heb ik het verkeerd gezien?

Hoezo emotie? Dus omdat jij vol emotie zit mag jij alles doen wat jij later zelf van afschuwd??
Of bedoel je dat ik geen emotie hebt?

Ik hoop dat je de bushokjes heel laat, wat supporters doen dat ook omdat ze vol met emotie zitten en dat praten ze hun actie goed.
Oh dit zou je vast een nutteloze reactie vinden
Zo erg was het niet wat er gebeurde, gewoon 2x geel en weer verder voetballen.Wat me meer stoorde dat die knoflook vreter Guardo weer 5x iemand neer schopt zonder gele kaart en pas bij de zesde keer geel krijgt.
remco k
 remco k - maandag 24 april 2017 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 april 2017 - 02:00 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft de leiding gefaald, zoals Klaassen ook al aangaf; 'we hebben het in het begin van het seizoen laten liggen. De feiten tonen aan dat Ajax de ploeg toen niet op orde had.

Dan had de leiding beter haar voorwerk moeten doen, om dit te voorkomen.

De financiële cijfers verbloemen de resultaten. De resultaten laten zien dat Ajax 3 jaar niks gewonnen heeft. Dan kun je nooit gaan zeggen dat de leiding het goed gedaan heeft.

Moet je dit een keer in een bedrijf hebben, ik kan je garanderen dat er dan mensen uitgaan. Alleen in het voetbal kun je je dat permitteren.
Zoals Klaassen aangaf? Dan moet je even wat beter gaan leren luisteren kerel. Hij gaf aan in het begin van het seizoen EN diverse andere wedstrijden daarna..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 april 2017 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vroeg er namelijk vooraf al om. En het was ook gewoon logisch geweest.

Net zo logisch als dat Bosz altijd op het einde van het seizoen overal naast grijpt.
vind het nog grappig dat je bosz een net niet trainer noemt... waarop gebasseerd... met welke ploeg had hij uberhaubt iets moeten winnen dan ?
remco k
 remco k - dinsdag 25 april 2017 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 07:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind het nog grappig dat je bosz een net niet trainer noemt... waarop gebasseerd... met welke ploeg had hij uberhaubt iets moeten winnen dan ?
In het buitenland bijvoorbeeld, tot het laatst meedoen om de prijzen en vervolgens niets winnen.. Daarnaast en die is niet geheel onbelangrijk, gebeurt hem nu hetzelfde in de titel race..

Overigens schrijf ik hem daarmee helemaal nog niet af, want sinds Kopenhagen tot Schalke uit was het voetbal goed, en als hij die lijn door kan trekken moet er wat gewonnen gaan worden komend seizoen.. Maar dat zijn 5 of 6 goede wedstrijden, en dat is gewoon veel te weinig..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 april 2017 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

In het buitenland bijvoorbeeld, tot het laatst meedoen om de prijzen en vervolgens niets winnen.. Daarnaast en die is niet geheel onbelangrijk, gebeurt hem nu hetzelfde in de titel race..

Overigens schrijf ik hem daarmee helemaal nog niet af, want sinds Kopenhagen tot Schalke uit was het voetbal goed, en als hij die lijn door kan trekken moet er wat gewonnen gaan worden komend seizoen.. Maar dat zijn 5 of 6 goede wedstrijden, en dat is gewoon veel te weinig..
in een eerste jaar waar het hele team een andere speelstijl dan de jaren ervoor moet spelen.. vind da allemaal nog wel meeevallen... en het buitenland waar hij instapte om dingen recht tetrekken... binnen een half jaar... maybe stukje van de zoon van onze legende gaan lezen hoe hij over de visie etc van bosz denkt..
remco k
 remco k - dinsdag 25 april 2017 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2017 - 09:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

in een eerste jaar waar het hele team een andere speelstijl dan de jaren ervoor moet spelen.. vind da allemaal nog wel meeevallen... en het buitenland waar hij instapte om dingen recht tetrekken... binnen een half jaar... maybe stukje van de zoon van onze legende gaan lezen hoe hij over de visie etc van bosz denkt..
De zoon van, leukw at ie denkt, maar is blijkbaar ook niet goed genoeg om met zijn naam ergens bij een topclub aan de slag te gaan..

Nikszeggend dus, en daarnaast ook slechts de mening van een eenling..

Bosz heeft tot nu toe niet laten zien dat zijn ploegen op het moment dat de prijzen verdeeld gaan worden thuis geven..

Ik ben benieuwd of dat in de EL anders gaat worden, en anders ben ik zeer benieuwd naar komend seizoen, ook daar moet is snel pieken, want plaatsing voor de CL lonkt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 april 2017 door remco k --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 26 april 2017 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 april 2017 - 19:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Na zo'n maand met zo'n jonge ploeg is ook Bosz niets te verwijten. Natuurlijk kan je praten over keuzes en of die goed zijn of niet maar in deze situatie kan je niets verwijten. Donderdag 120 minuten op vreemde bodem en dan vandaag weer volle bak. De koek was op. Jammer maar het is niet anders.

Ik ben echt wel teleurgesteld hoor, maar soms moet je gewoon accepteren dat dit het is.
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 23 april 2017, 16:45);









0.0131838