BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Olympique Lyon (woensdag 3 mei 2017, 18:45); 4 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 03 mei 2017 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Schieten inderdaad niet goed. Maar als ie 30% van zijn schoten tussen de palen krijgt maakt ie er ook veertig per seizoen.

Ik vond hem vandaag echt weergaloos. Wat een drive. Geld overigens ook voor de stille kracht vandaag. Davy Klaassen. Echt niets verkeerd gedaan.
Hij kan schieten als geen ander, dat weet jij ook. Maar steeds te gehaast en net te veel tijd nodig. Daar ligt ook zijn kracht en hij krijgt echt die kansen om het af te ronden. Je moet ook kritisch kunnen zijn. Maar verder was hij erg goed.

Buiten dat, van mij mag Tête blijven staan vanaf nu. Die speelt gewoon altijd goed.
Brandje
 Brandje - woensdag 03 mei 2017 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Schieten inderdaad niet goed. Maar als ie 30% van zijn schoten tussen de palen krijgt maakt ie er ook veertig per seizoen.

Ik vond hem vandaag echt weergaloos. Wat een drive. Geld overigens ook voor de stille kracht vandaag. Davy Klaassen. Echt niets verkeerd gedaan.
De Ligt. 17/18 jaar. Het hele land over zich heen gekregen en vandaag als een baas gespeeld. Maar nogmaals en dat is niet persoonlijk maar Schone kan niet meer. Riedewald de eerste hleft matig en twee zeer goed. Tete ook zeer sterk
remco k
 remco k - woensdag 03 mei 2017 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij kan schieten als geen ander, dat weet jij ook. Maar steeds te gehaast en net te veel tijd nodig. Daar ligt ook zijn kracht en hij krijgt echt die kansen om het af te ronden. Je moet ook kritisch kunnen zijn. Maar verder was hij erg goed.

Buiten dat, van mij mag Tête blijven staan vanaf nu. Die speelt gewoon altijd goed.
Helemaal eens.
remco k
 remco k - woensdag 03 mei 2017 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

De Ligt. 17/18 jaar. Het hele land over zich heen gekregen en vandaag als een baas gespeeld. Maar nogmaals en dat is niet persoonlijk maar Schone kan niet meer. Riedewald de eerste hleft matig en twee zeer goed. Tete ook zeer sterk
Ja vrijwel iedereen erg goed vandaag. Ook Onana weergaloos. Schone gewoon heel vaak net te kort en verkeerd positioneel.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 03 mei 2017 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 19:00 schreef JOOD het volgende:
Verdomme man!! Wat moeten we nou met Traore weer in de basis!? Flikker toch op man Bosz en Traore.
Ben benieuwd of je er nu nog zo over denkt ;-)
Brandje
 Brandje - woensdag 03 mei 2017 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij kan schieten als geen ander, dat weet jij ook. Maar steeds te gehaast en net te veel tijd nodig. Daar ligt ook zijn kracht en hij krijgt echt die kansen om het af te ronden. Je moet ook kritisch kunnen zijn. Maar verder was hij erg goed.

Buiten dat, van mij mag Tête blijven staan vanaf nu. Die speelt gewoon altijd goed.
Tete heeft een bepaalde drive die ik bij Veltman mis. Veltman vind ik net zoals Gudelj. Buiten het veld praatjes maar in het veld niks. Kenny is gewoon een baas.
Eide
 Eide - woensdag 03 mei 2017 - 20:52   quote  deeplink  
Schöne vandaag de enige dissonant. Verder iedereen echt heel erg goed.
Brandje
 Brandje - woensdag 03 mei 2017 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja vrijwel iedereen erg goed vandaag. Ook Onana weergaloos. Schone gewoon heel vaak net te kort en verkeerd positioneel.
Maar De ligt is toch wel van wereldklasse. Als je zo jong bent en al door iedereen verketterd ben en dan zo spelen. Grote klasse
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 03 mei 2017 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 19:20 schreef Eide het volgende:
Mijn honden worden nerveus van mij, ik word nerveus van mijzelf. Tering wat is dit lekker.
Whahahaha
Loetje
 Loetje - woensdag 03 mei 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja vrijwel iedereen erg goed vandaag. Ook Onana weergaloos. Schone gewoon heel vaak net te kort en verkeerd positioneel.
Maar dat ligt in mijn ogen dan wel aan Bosz. Schone zijn handelingssnelheid is vanaf dag 1 af aan te laag op 6. Van de Beek moet daar altijd spelen.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 mei 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tete heeft een bepaalde drive die ik bij Veltman mis. Veltman vind ik net zoals Gudelj. Buiten het veld praatjes maar in het veld niks. Kenny is gewoon een baas.
Veltman is doorgaans prima en op zijn manier goed. Maar de laatste tijd was het niet goed.
Brandje
 Brandje - woensdag 03 mei 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:50 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ben benieuwd of je er nu nog zo over denkt ;-)
hahahha als Traore elke wedstrijd als rechtsbuiten zo speelde dan waren we in februari al kampioen
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 mei 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij de 3-0 bracht mijn vrouw de kleine man naar bed. Dat duurde daarna nog even iets langer omdat ze zich beiden de tering schrokken
Hahahaha ik hoorde je hier zelfs nog! XD
Loetje
 Loetje - woensdag 03 mei 2017 - 20:54   quote  deeplink  
Ajax is uit wel vaak een stuk minder. Nu uit echt compact staan en gokken op je snelheid
Brandje
 Brandje - woensdag 03 mei 2017 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veltman is doorgaans prima en op zijn manier goed. Maar de laatste tijd was het niet goed.
Nee maatje. Veltman kabbelt maar voort. Zit geen geur of smaak aan.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 mei 2017 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:54 schreef Loetje het volgende:
Ajax is uit wel vaak een stuk minder. Nu uit echt compact staan en gokken op je snelheid
Gaat niet gebeuren. Dat weet jij als geen ander. Want Bosz denkt wss dat Schalke uit een succes was.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 mei 2017 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee maatje. Veltman kabbelt maar voort. Zit geen geur of smaak aan.
Hoeft ook niet. Past prima in onze 6 mans verdediging volgende week.
JOOD
 JOOD - woensdag 03 mei 2017 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:50 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ben benieuwd of je er nu nog zo over denkt ;-)
Haha, ja je weet het. Een winnende trainer heeft altijd gelijk. Daar sluit ik me graag bij aan.
Eide
 Eide - woensdag 03 mei 2017 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar De ligt is toch wel van wereldklasse. Als je zo jong bent en al door iedereen verketterd ben en dan zo spelen. Grote klasse
Eens ouwe. Matthijs de Ligt gaat een hele grote worden.
Brandje
 Brandje - woensdag 03 mei 2017 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Past prima in onze 6 mans verdediging volgende week.
Twee spitsen. Neres en kluivert. Donny erbij op het middenveld
Gaat overigens niet gebeuren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2017 door Brandje --
Eide
 Eide - woensdag 03 mei 2017 - 21:01   quote  deeplink  
Ik zit nog na te gloeien.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 03 mei 2017 - 21:02   quote  deeplink  
"
Dit is pas leuk om te lezen.........Ik zeg; we winnen de Europa League, als is het alleen maar om de Feyenoord supporters een bijsmaak aan hun kampioenschap te geven!

"feyenoord!!! - woensdag 03 mei 2017 - 20:48 quote deeplink
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:25 schreef moa het volgende:

[..]

Die punten zijn idd. ontzettend belangrijk, dit jaar loop je gewoon in op landen zoals Oekraïne en Portugal. Daarbij is het erg goed voor het aanzien van de competitie en daarmee de marktwaarde van alle spelers in de competitie.
Punten voor Nederland zijn leuk, hoor. Maar ik moet er toch eigenlijk niet aan denken dat ze die cup winnen. Moet je je voorstellen.. worden we dadelijk weer eens kampioen na 18 jaar, moeten we weer voor jaren aanhoren dat die keer dat wij weer kampioen werden, zij die cup wonnen die natuurlijk veel belangrijker is en moeilijker te winnen valt. Nee, laat dat gezeik maar lekker achterwege. Ik hoop echt van harte dat ze er alsnog uitvliegen of gewoon de finale verliezen. Die punten zijn leuk, maar de rechtstreekse plek zijn we toch al voor minstens een seizoen kwijt. Laten we dat dan volgend seizoen maar met alle Nederlandse clubs weer rechtzetten in plaats van dat ajax dat doet via het winnen van die cup..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2017 door Bobby1972 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 03 mei 2017 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:47 schreef Eide het volgende:
Tja, Peet had ook tranen in z'n ogen gehad na deze avond. Wat had ik hem dit gegund.
Volgens mij is Ajax zo gaan spelen sinds hij er niet meer is, die zit daar die engelen gek te maken
en die laat ze zingen ;-)
remco k
 remco k - woensdag 03 mei 2017 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar De ligt is toch wel van wereldklasse. Als je zo jong bent en al door iedereen verketterd ben en dan zo spelen. Grote klasse
Zeker. Ik zei dat laatst ook al tegen Loetje. Er zo staan al weken na zo verguisd te zijn. Knap hoor.
Eide
 Eide - woensdag 03 mei 2017 - 21:03   quote  deeplink  
Ziyech echt heel goed vandaag. Ik vind het heel bijzonder hoe enorm hij is gegroeid en hoeveel hij aan z'n spel heeft toegevoegd. Dat werken en meeverdedigen maakt hem pas echt goed. Zoals hij nu speelt doet hij aan Eriksen op het laatst denken, waarbij hij eigenlijk meer rendement heeft (maar ook ouder is).
remco k
 remco k - woensdag 03 mei 2017 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:54 schreef Loetje het volgende:
Ajax is uit wel vaak een stuk minder. Nu uit echt compact staan en gokken op je snelheid
Gaat ie niet doen. Ook daar gaat ie volle bak.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 mei 2017 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Mooi dit en misschien mag of moet ik dit niet zeggen maar dacht er ineens aan. Er zit er boven wel eentje mee te kijken!!!
Natuurlijk mag je dat zeggen. Zijn foto staat hier op de kast. Hij heeft mee gejuichd. Ik moet zeggen dat ik daar ook vaak aan denk.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 mei 2017 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Twee spitsen. Neres en kluivert. Donny erbij op het middenveld
Gaat overigens niet gebeuren
Klopt. Wordt gewoon 433. Maar is niet erg. Gaat om de insteek. Gewoon tegenhouden en counteren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 mei 2017 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:47 schreef Eide het volgende:
Tja, Peet had ook tranen in z'n ogen gehad na deze avond. Wat had ik hem dit gegund.
Echt wel!
remco k
 remco k - woensdag 03 mei 2017 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:02 schreef Bobby1972 het volgende:
"
Dit is pas leuk om te lezen.........Ik zeg; we winnen de Europa League, als is het alleen maar om de Feyenoord supporters een bijsmaak aan hun kampioenschap te geven!

"feyenoord!!! - woensdag 03 mei 2017 - 20:48 quote deeplink
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:25 schreef moa het volgende:

[..]

Die punten zijn idd. ontzettend belangrijk, dit jaar loop je gewoon in op landen zoals Oekraïne en Portugal. Daarbij is het erg goed voor het aanzien van de competitie en daarmee de marktwaarde van alle spelers in de competitie.
Punten voor Nederland zijn leuk, hoor. Maar ik moet er toch eigenlijk niet aan denken dat ze die cup winnen. Moet je je voorstellen.. worden we dadelijk weer eens kampioen na 18 jaar, moeten we weer voor jaren aanhoren dat die keer dat wij weer kampioen werden, zij die cup wonnen die natuurlijk veel belangrijker is en moeilijker te winnen valt. Nee, laat dat gezeik maar lekker achterwege. Ik hoop echt van harte dat ze er alsnog uitvliegen of gewoon de finale verliezen. Die punten zijn leuk, maar de rechtstreekse plek zijn we toch al voor minstens een seizoen kwijt. Laten we dat dan volgend seizoen maar met alle Nederlandse clubs weer rechtzetten in plaats van dat ajax dat doet via het winnen van die cup..
Dat je op zon avond daar überhaupt leest man.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 03 mei 2017 - 21:06   quote  deeplink  
Kolere wat een wedstrijd, heb het moeten zien in de lounge op heathrow, maar ik heb lopen schreeuwen. Ben blij dat ze me er niet uit hebben gezet.

Maar die Tete en van de beek moeten gewoon beginnen volgende week en dan Viergever op links, dan ga je fluitend naar de finale. Met Schone en Veltman (rood) wordt het weer billenknijpen hoor. Traore speelt alleen goed als Tete erin staat, koppel dat elkaar goed aanvoelt.
Brandje
 Brandje - woensdag 03 mei 2017 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je dat zeggen. Zijn foto staat hier op de kast. Hij heeft mee gejuichd. Ik moet zeggen dat ik daar ook vaak aan denk.
Held. Ik ben absoluut geen emotioneel persoon. Krijg zelfs vaak het stempel een botte boer te zijn maar juist op deze momenten ben ik emotioneel en ga ik aan zulke denken. Zelfde als met die oude heer van mij. Was ook aan Ajacied in hart en nieren dus kijk dan wel even naar boven,
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 mei 2017 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Klopt. Wordt gewoon 433. Maar is niet erg. Gaat om de insteek. Gewoon tegenhouden en counteren.
Dus vd Beek ipv van Schöne en Tete ipv van Veltman
remco k
 remco k - woensdag 03 mei 2017 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:06 schreef Ajax we love you het volgende:
Kolere wat een wedstrijd, heb het moeten zien in de lounge op heathrow, maar ik heb lopen schreeuwen. Ben blij dat ze me er niet uit hebben gezet.

Maar die Tete en van de beek moeten gewoon beginnen volgende week en dan Viergever op links, dan ga je fluitend naar de finale. Met Schone en Veltman (rood) wordt het weer billenknijpen hoor. Traore speelt alleen goed als Tete erin staat, koppel dat elkaar goed aanvoelt.
Dat laatste nog helemaal niet aan gedacht. Maar eens.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 mei 2017 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus vd Beek ipv van Schöne en Tete ipv van Veltman
Lijkt me goed plan.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 mei 2017 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:03 schreef Eide het volgende:
Ziyech echt heel goed vandaag. Ik vind het heel bijzonder hoe enorm hij is gegroeid en hoeveel hij aan z'n spel heeft toegevoegd. Dat werken en meeverdedigen maakt hem pas echt goed. Zoals hij nu speelt doet hij aan Eriksen op het laatst denken, waarbij hij eigenlijk meer rendement heeft (maar ook ouder is).
Hij moet alleen de ballen er nog in gaan schieten. Wel echt sterk meegevoetbald vandaag en heerlijke passes.. De ligt wordt ook een toppertje. Hopelijk kunnen we een groot aantal van dit team bij elkaar houden.
Brandje
 Brandje - woensdag 03 mei 2017 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatste nog helemaal niet aan gedacht. Maar eens.
Is best simpel te verklaren want als Veltman op komt is het in een tempo als Tete op komt dan doet hij dat op vol gas zodat de verdedigers van de tegenpartij toch moeten kiezen. Ook als is Tete misschoen aan de bal minder hij doet alles wel met overtuiging
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 mei 2017 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Lijkt me goed plan.
Nu Bosz nog
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 mei 2017 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Is best simpel te verklaren want als Veltman op komt is het in een tempo als Tete op komt dan doet hij dat op vol gas zodat de verdedigers van de tegenpartij toch moeten kiezen. Ook als is Tete misschoen aan de bal minder hij doet alles wel met overtuiging
Straalt ook meer power uit
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 mei 2017 - 21:12   quote  deeplink  
Heerlijke pot in ieder geval. Finale nu wel echt binnen handbereik.
Eide
 Eide - woensdag 03 mei 2017 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij moet alleen de ballen er nog in gaan schieten. Wel echt sterk meegevoetbald vandaag en heerlijke passes.. De ligt wordt ook een toppertje. Hopelijk kunnen we een groot aantal van dit team bij elkaar houden.
Als hij elke wedstrijd assists geeft is dat minstens net zo belangrijk als een goal maken. Ik kan genieten van spelers voor wie de assist misschien wel meer waarde heeft als een goal.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 mei 2017 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Ik zei dat laatst ook al tegen Loetje. Er zo staan al weken na zo verguisd te zijn. Knap hoor.
Heb ik ook nooit aan getwijfeld bij hem dat het weer goed zou komen. En sorry dat ik het zeg, maar het niveau van Ajax ligt in de thuiswedstrijden in de EL echt 5x hoger dan van het Nederlands elftal
Brandje
 Brandje - woensdag 03 mei 2017 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb ik ook nooit aan getwijfeld bij hem dat het weer goed zou komen. En sorry dat ik het zeg, maar het niveau van Ajax ligt in de thuiswedstrijden in de EL echt 5x hoger dan van het Nederlands elftal
Dat hij de kwaliteiten dat zag ik ook wel maar dat hij mentaal zo sterk was had ik niet verwacht. Die jongen heeft alles om de komende 15 jaar de verdediger van Oranje te worden.
En over dat niveau heb je gelijk. Dit Ajax kan zo goed voetballen maar sust zichzelf te vaak in slaap. Feyenoord thuis, eerste uur psv thuis, schalke thuis, Kopenhagen thuis en vandaag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2017 door Brandje --
Eide
 Eide - woensdag 03 mei 2017 - 21:20   quote  deeplink  
Het scheelt natuurlijk wel dat Het Beest naast hem speelt. Dat moet lekker verdedigen zijn.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 mei 2017 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat hij de kwaliteiten dat zag ik ook wel maar dat hij mentaal zo sterk was had ik niet verwacht. Die jongen heeft alles om de komende 15 jaar de verdediger van Oranje te worden.
En over dat niveau heb je gelijk. Dit Ajax kan zo goed voetballen maar sust zichzelf te vaak in slaap. Feyenoord thuis, eerste uur psv thuis, schalke thuis, Kopenhagen thuis en vandaag.
Was vanaf dag 1 af aan nuchter en realistisch. Dat gaat vaak wel samen met mentaal enorm sterk zijn
Brandje
 Brandje - woensdag 03 mei 2017 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:20 schreef Eide het volgende:
Het scheelt natuurlijk wel dat Het Beest naast hem speelt. Dat moet lekker verdedigen zijn.
Het beest was vandaag weer geweldig. Wat een topaankoop is dat zeg. Clubs die hem willen kopen, dat mag op een voorwaarde dat hij nog minimaal nog een seizoen aan ons verhuurd wordt
Loetje
 Loetje - woensdag 03 mei 2017 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:20 schreef Eide het volgende:
Het scheelt natuurlijk wel dat Het Beest naast hem speelt. Dat moet lekker verdedigen zijn.
Ik riep het als eerste hier, die 2 samen achterin is het beste wat je kunt hebben. Een mandekker en een opbouwer
Loetje
 Loetje - woensdag 03 mei 2017 - 21:24   quote  deeplink  
Neem aan dat Ajax geen speler onder de 30 miljoen nog weg doet.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 mei 2017 - 21:25   quote  deeplink  
Maar is de Ligt nu basisspeler of is het als iedereen fit is gewoon weer sanchez viergever en sinkgraven lb?
Deden het ook niet onverdienstelijk hoor.
Brandje
 Brandje - woensdag 03 mei 2017 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:25 schreef NatjosFC het volgende:
Maar is de Ligt nu basisspeler of is het als iedereen fit is gewoon weer sanchez viergever en sinkgraven lb?
Deden het ook niet onverdienstelijk hoor.
Nee Viergever als LB en centrum laten staan. Vind Viergever aan de bal te traag en wijfelend

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5963
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Olympique Lyon (woensdag 3 mei 2017, 18:45); 4 - 1









0.0121569