BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Olympique Lyon (woensdag 3 mei 2017, 18:45); 4 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 05 mei 2017 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 22:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik zie het nog steeds fout gaan eigenlijk. Rode kaart ofzo... wordt heet potje iig. Jij?
Heel Nederland doet al of Ajax in de finale staat en dat irriteert me echt mateloos. Heb de pot al 4x teruggekeken. Nog steeds vol trots maar we gaven aardig wat kansen ook weg. Iets in mij zegt dat we weer typisch Hollands de bietenbrug op gaan en we met 3 of 4-0 verliezen. Ook Lyon is thuis vele malen sterker dan uit.
p111
 p111 - vrijdag 05 mei 2017 - 08:38   quote  deeplink  
Zeker weten Ajax zal weer top moeten zijn in Lyon en zonder Schone anders red je het niet.
AkaS
 AkaS - vrijdag 05 mei 2017 - 09:13   quote  deeplink  
Eens, zelf ben ik ervan overtuigd dat met Veltman de verdediging ook niet in staat zal zijn om stand te houden. Wordt dan echt drama.
Eide
 Eide - vrijdag 05 mei 2017 - 10:47   quote  deeplink  
Bosz waarschuwt Ajax-spelers

Waar heel voetbalminnend Amsterdam donderdag nog de polonaise liep en Ajax in heel Europa werd geprezen, kwam trainer Peter Bosz met een waarschuwing.

„Het domste dat we nu kunnen doen, is denken dat we met één been in de finale staan. Daar is Lyon, zeker volgende week met Alexandre Lacazette en een nog fittere Corentin Tolisso, veel te sterk voor."

Bosz weet ook dat Ajax geluk had dat het precies op het juiste moment scoorde. "Op een gegeven moment stond het 2-0 en zei mijn assistent Hendrie Krüzen tegen me: ’Dit slaat helemaal nergens op.’ We waren de onderliggende partij, maar de eerste twee kansen gingen erin. En de eerste wás niet eens een kans. Pas daarna ging het lopen.”

Bron
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 05 mei 2017 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2017 - 10:47 schreef Eide het volgende:
Bosz waarschuwt Ajax-spelers

Waar heel voetbalminnend Amsterdam donderdag nog de polonaise liep en Ajax in heel Europa werd geprezen, kwam trainer Peter Bosz met een waarschuwing.

„Het domste dat we nu kunnen doen, is denken dat we met één been in de finale staan. Daar is Lyon, zeker volgende week met Alexandre Lacazette en een nog fittere Corentin Tolisso, veel te sterk voor."

Bosz weet ook dat Ajax geluk had dat het precies op het juiste moment scoorde. "Op een gegeven moment stond het 2-0 en zei mijn assistent Hendrie Krüzen tegen me: ’Dit slaat helemaal nergens op.’ We waren de onderliggende partij, maar de eerste twee kansen gingen erin. En de eerste wás niet eens een kans. Pas daarna ging het lopen.”

Bron
Goed van Bosz dat hij iedereen weer met beide benen op de grond zet.
We mogen Lyon absoluut niet onderschatten
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 05 mei 2017 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2017 - 08:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heel Nederland doet al of Ajax in de finale staat en dat irriteert me echt mateloos. Heb de pot al 4x teruggekeken. Nog steeds vol trots maar we gaven aardig wat kansen ook weg. Iets in mij zegt dat we weer typisch Hollands de bietenbrug op gaan en we met 3 of 4-0 verliezen. Ook Lyon is thuis vele malen sterker dan uit.
Vooral met die eerste zin compleet eens.
Ben er bang voor dat je nog wel eens gelijk kunt krijgen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 05 mei 2017 - 16:43   quote  deeplink  
ueltotw13a.jpg
Eide
 Eide - vrijdag 05 mei 2017 - 17:00   quote  deeplink  
De afterparty afgelopen woensdag.

Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 05 mei 2017 - 19:54   quote  deeplink  
DE waarschuwing:

Lyon heeft al eerder in europees verband een 4-1 nederlaag ongedaan gemaakt door thuis met 3-0 te winnen. Het is al wat jaartjes geleden, maar toch....
Wij speelden bij Schalke 04 een waardeloze wedstrijd, maar door een toevalstreffer? in de verlening van Viergever stortte Schalke in.

Ik bedoel ermee te zeggen: dat Als Lyon er wel 3 maakt in de reguliere speeltijd en wij niet, hebben we gewoon helemaal niets.
We zullen dus echt weer een goede wedstrijd moeten spelen en vooral scherp beginnen en niet denken van ooohhhhh, dat uitdoelpunt valt toch wel......

Maar ik blijf zeggen:

WZAWZDB!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 05 mei 2017 - 19:55   quote  deeplink  
overigens ga ik er ook echt wel vanuit dat we dit over de streep gaan trekken ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 05 mei 2017 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2017 - 01:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en de zelfde trainer of niet ??? kobniks goed doen toch .. haha
Hij doet het sinds Feyenoord erg goed ja. Geen moeite mee om toe te geven. Desalniettemin zijn sommige keuzes belachelijk in mij optiek. En Tete en Vd beek zijn er daar twee van. Beide mannen zijn beter dan de basis spelers op hun positie en spelen amper. Ook zijn wissels nog steeds niet altijd goed en begrijpelijk.

En niet te vergeten en zeker heel belangrijk. Zijn keuzes bij psv uit zorgen voor het verlies. Maar goed. Pakt ie de EL is alles vergeten en vergeven. ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 05 mei 2017 - 20:41   quote  deeplink  
Het zou een schande zijn als je met een 4-1 voorsprong niet naar de finale gaat.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 mei 2017 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2017 - 20:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij doet het sinds Feyenoord erg goed ja. Geen moeite mee om toe te geven. Desalniettemin zijn sommige keuzes belachelijk in mij optiek. En Tete en Vd beek zijn er daar twee van. Beide mannen zijn beter dan de basis spelers op hun positie en spelen amper. Ook zijn wissels nog steeds niet altijd goed en begrijpelijk.

En niet te vergeten en zeker heel belangrijk. Zijn keuzes bij psv uit zorgen voor het verlies. Maar goed. Pakt ie de EL is alles vergeten en vergeven. ;-)
Tete en Veltman zijn andere voetballers, net als Donny en Schone. Ik denk dat je veltman prima kan gebruiken tegen kleinere tegenstanders, net als Schone, maar tegen betere tegenstanders moet Tete en Donny gewoon spelen. Ajax moet gewoon snel scoren daar, dan is het voorbij.
Wanderlei Silva
 Wanderlei Silva - maandag 08 mei 2017 - 11:00   quote  deeplink  
Kaartjes voor de finale zijn binnen, mochten we het toch niet redden, is daar
altijd de zwarte markt nog...
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 08 mei 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2017 - 20:41 schreef remco k het volgende:
Het zou een schande zijn als je met een 4-1 voorsprong niet naar de finale gaat.
Tenzij je een scheidsrechter hebt zoals bij Barca - PSG. En iets zegt me dat wij hetzelfde schuitje ingaan.
Loetje
 Loetje - maandag 08 mei 2017 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 14:45 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Tenzij je een scheidsrechter hebt zoals bij Barca - PSG. En iets zegt me dat wij hetzelfde schuitje ingaan.
Heb het zelfs gedroomd.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 08 mei 2017 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 23:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb het zelfs gedroomd.
Dat is ook geen goed teken dan!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5905
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Olympique Lyon (woensdag 3 mei 2017, 18:45); 4 - 1









0.0123369