BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Olympique Lyon (woensdag 3 mei 2017, 18:45); 4 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 03 mei 2017 - 21:29   quote  deeplink  
Wat mij betreft is de nieuwe verdediging Tete, Sanchez, De Ligt en Viergever. Ik verwacht echter Veltman wel weer terug in de basis. Sinkgraven ligt er denk ik te lang uit om zomaar weer in te stromen. Tete zal dus helaas wel plaats moeten maken. De Ligt verwacht ik bij de return wel.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 mei 2017 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:29 schreef Eide het volgende:
Wat mij betreft is de nieuwe verdediging Tete, Sanchez, De Ligt en Viergever. Ik verwacht echter Veltman wel weer terug in de basis. Sinkgraven ligt er denk ik te lang uit om zomaar weer in te stromen. Tete zal dus helaas wel plaats moeten maken. De Ligt verwacht ik bij de return wel.
Dat vind ik ook. Maar als Sinkgraven nou fit was. Laat Bosz hem dan spelen denk je? En wie gaat er dan uit.
Eide
 Eide - woensdag 03 mei 2017 - 21:35   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Sinkgraven na weken afwezigheid zomaar weer in de basis staat. Ik kan mij dat ik deze fase gewoon niet voorstellen.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 mei 2017 - 21:38   quote  deeplink  
Bij Younes wel als ik me niet vergis die was paar weken terug ook niet fit. Dolberg in mindere mate omdat Traore zo goed was. Maar toch ook vrij snel. Maar ik vind Sinkgraven ook gewoon de 3e linksback eigenlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2017 door NatjosFC --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 03 mei 2017 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat je op zon avond daar überhaupt leest man.
Ik heb een hekel aan egocentrische mensen en daar zitten er veel. Aan de ene kant voorspelbaar, maar gewoon leuk om te lezen. Eide plaatste een tijdje geleden ook iets op het Feyenoord forum.

Later maakte Renato hem belachelijk. Dat vind ik schijnheilig en daar hou ik niet van.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 mei 2017 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Als hij elke wedstrijd assists geeft is dat minstens net zo belangrijk als een goal maken. Ik kan genieten van spelers voor wie de assist misschien wel meer waarde heeft als een goal.
Klopt maar bij Twente schoot hij toch vaker tussen de palen. Dus hij kan het wel. Maar inderdaad als hij zich zo blijft manifesteren hebben we er echt een goede aan. Hij werkt ook gewoon erg hard.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 mei 2017 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:39 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan egocentrische mensen en daar zitten er veel. Aan de ene kant voorspelbaar, maar gewoon leuk om te lezen. Eide plaatste een tijdje geleden ook iets op het Feyenoord forum.

Later maakte Renato hem belachelijk. Dat vind ik schijnheilig en daar hou ik niet van.
Fijn. Maar je ach op een avond als deze ook gewoon genieten hoor. Probeer het eens, het valt aan te raden.
Eide
 Eide - woensdag 03 mei 2017 - 21:43   quote  deeplink  
Ach, dat weet je als je daar ook wel eens iets plaatst. De kutopmerkingen raken mij niet hoor. En Renato pak ik zelf wel aan. Ik vind het een aardige gozer maar als hij de wijsneus wil uithangen komt hij in mij toch de verkeerde tegen.

En verder, lekker boeien wat zij vinden. Ze praten zichzelf, zelfs nu ze mogelijk kampioen gaan worden, weer van alles aan. Je moet om dergelijke knuppels kunnen lachen. Heel hard lachen zelfs.

Ook daar gaat het altijd over Ajax. Dan weet je genoeg. Er is maar één club die echt telt. 8s dat arrogant? Misschien wel, maar laten zij nu net zo arrogant zijn. Ik geniet van mijn clubje en alle misbaar daar vind ik een schitterend compliment.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 mei 2017 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 mei 2017 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee Viergever als LB en centrum laten staan. Vind Viergever aan de bal te traag en wijfelend
Maar wel sterk als linksback. Daar voetbald hij vrijer en beter dan die Sinkgraven..
AkaS
 AkaS - woensdag 03 mei 2017 - 21:55   quote  deeplink  
Wat een wedstrijd, super! Petje af voor iedereen inclusief Bosz.
Maar als hij het lef heeft om uit toch weer Tete te passeren is hij een grote eigenwijze flapdrol!
p111
 p111 - woensdag 03 mei 2017 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 20:52 schreef Eide het volgende:
Schöne vandaag de enige dissonant. Verder iedereen echt heel erg goed.
Had ik al voorspeld ,in dit soort wedstrijden heb je niks aan Schone klaar
p111
 p111 - woensdag 03 mei 2017 - 22:21   quote  deeplink  
Viergever kont te kort als Ajax speler maar is nu in topvorm en alles zit mee voor hem
Eide
 Eide - woensdag 03 mei 2017 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 22:21 schreef p111 het volgende:
Viergever kont te kort als Ajax speler maar is nu in topvorm en alles zit mee voor hem
Sinkgraven speelt het beste seizoen van z'n leven en is toch echt 2 klassen minder als Viergever. Als Viergever dan tekort komt volgens jou...
p111
 p111 - woensdag 03 mei 2017 - 23:06   quote  deeplink  
Nee ik praat over Viergever als voetballer van Ajax,hij is 27 geen top bij AZ was hij geen top en tot een tijdje terug reserve bij Ajax. Maar nu doet hij het goed wel voor 90 % op inzet en het zit mee.Maar ik ben blij met hem de laatste tijd maar dat blijft niet,dus ga ik meer voor de betere voetballer.
remco k
 remco k - woensdag 03 mei 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:39 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan egocentrische mensen en daar zitten er veel. Aan de ene kant voorspelbaar, maar gewoon leuk om te lezen. Eide plaatste een tijdje geleden ook iets op het Feyenoord forum.

Later maakte Renato hem belachelijk. Dat vind ik schijnheilig en daar hou ik niet van.
Eide post daar omdat ie goed contact met ze heeft.

Ik snap niet wat iemand daar te zoeken heeft omdat ie ze haat. Zeker niet als je juist kekker positief met je eigen club bezig kan zijn.

Maar hè. Gezien je gezeik op de leiding van Ajax. Zal het succes in Europa ook wel door diezelfde leiding komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 mei 2017 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Held. Ik ben absoluut geen emotioneel persoon. Krijg zelfs vaak het stempel een botte boer te zijn maar juist op deze momenten ben ik emotioneel en ga ik aan zulke denken. Zelfde als met die oude heer van mij. Was ook aan Ajacied in hart en nieren dus kijk dan wel even naar boven,
Na de wedstrijd ben ik even de hond wezen uitlaten. Bij het hondenveldje heb ik me even tot de hemel gewent en met hem gesproken. Het gevoel in mijn lichaam zat de hele dag al goed en ik weet dat Peter mij vanaf boven enorm steunt. Mochten we de finale halen dan weet ik zeker dat hij alle krachten van boven zal aanwenden om ons die cup te bezorgen. En daarna zal ik proosten met hem en laat ik de tranen de vrije loop. En nee, ik ben echt niet emotioneel maar als het Peter betreft wel.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 03 mei 2017 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 19:19 schreef Eide het volgende:
Ik word gek hier.
Hahaha, dat werden we in de ArenA ook ;-)
Eide
 Eide - donderdag 04 mei 2017 - 05:52   quote  deeplink  
Ajax aan de start gister nog geen 23 jaar oud gemiddeld. Aan het einde slechts 20.5 gemiddeld. Over de hele pot 21.7 jaar oud! Waanzin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 mei 2017 door Eide --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 04 mei 2017 - 07:34   quote  deeplink  
The day after. Wat heb ik heerlijk geslapen zeg.
En wat ben ik trots op die gasten!

Hoe meer druk erop zit, hoe beter Traore lijkt te spelen. Als hij dit niveau vast kan houden tot het einde van de competitie mag hij van mij volgend seizoen ook wel blijven. Iedereen speelde goed en hoe goed Ziyech, Traore en Klaassen ook waren is voor mij Onana de man van de wedstrijd. Wat houdt hij ons hier in de race zeg met een paar geweldige reddingen.

Ziyech kan het nog niet 90 minuten brengen, dus graag Nouri ook meer minuten gaan geven zodat hij er kan staan wanneer het nodig is.

Wat mij betreft Tete altijd basis ten koste van Veltman.
Volgende week wel oppassen voor onnodige kaarten.

Geweldige reclame voor Ajax in Europa deze reeks.

Overigens jammer dat Schone toch buiten de boot dreigt te vallen. Het niveau is gewoon te hoog voor hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 mei 2017 door Jaccio --
MightyAce
 MightyAce - donderdag 04 mei 2017 - 08:08   quote  deeplink  
Mannen gefeliciteerd met het resultaat van gisteren! Totaal niet verwacht.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 04 mei 2017 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 23:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hahaha, dat werden we in de ArenA ook ;-)
Hoe was het Ronnie?
Jij hebt vast een vervelende avond gehad.
Eide
 Eide - donderdag 04 mei 2017 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 08:08 schreef MightyAce het volgende:
Mannen gefeliciteerd met het resultaat van gisteren! Totaal niet verwacht.
Ik zei het ook al tegen Renato, maar een goed resultaat in de ArenA vind ik niet helemaal onverwacht. Ajax is in eigen huis nauwelijks te kloppen en zeker niet als de ArenA een heksenketel is als gister. Ik denk dat de eclatante wijze waarop Ajax won wel zeer verrassend te noemen is.

Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat ik vooraf prat was gegaan op een goed resultaat. Dat zeker niet, maar ik ben niet verbaasd dat we wel hebben gewonnen. Ik had alleen een veel moeizamere wedstrijd verwacht met, at best een kleine overwinning.

Ik vind het mooi om te zien hoe bijna heel Nederland meeleeft. Goed om te zien hoe sommige dingen belangrijker zijn dan alleen die clubbril. Thanks gappie.
Eide
 Eide - donderdag 04 mei 2017 - 08:30   quote  deeplink  
Ajax vernedert 'Goliath' Lyon: 'Meer dan 100 miljoen euro'

Een blik op de financiële verschillen maakt de imponerende zege van Ajax op Olympique Lyon (4-1) van woensdagavond nóg indrukwekkender. Dat zegt directeur spelersbeleid Marc Overmars in gesprek met De Telegraaf.

De clash tussen de nummer twee van de Eredivisie en de nummer vier van Frankrijk was in feite David vs. Goliath, constateert Overmars. "Lyon werkt met een spelersbudget van boven de 100 miljoen euro, wij met 21 miljoen."

"Dan heb je het over de salarissen van het eerste, Jong Ajax en de jeugdspelers met een contract. Het maakt het bereiken van de halve finale van de Europa League extra knap", vervolgde de oud-aanvaller.

Na de indrukwekkende overwinning op Lyon lijkt Ajax reeds met anderhalf been in de finale van de Europa League te staan. In die eindstrijd is Manchester United óf Celta de Vigo de tegenstander.

Bron

--------------------------------

Weer iets meer bekend over de financiële randvoorwaarden.
Eide
 Eide - donderdag 04 mei 2017 - 08:33   quote  deeplink  
En de samenvatting van gister, via VI.nl.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 04 mei 2017 - 09:02   quote  deeplink  
Vandaag nog wat nagenieten en daarna weer over tot de orde van de dag. We zijn dichtbij, maar we zijn er nog niet. Er staat ons nog een hels karwei te wachten in Frankrijk en van onderschatting (op basis van vandaag) mag absoluut geen sprake zijn.

Klaassen smeken of hij alsjeblieft wilt blijven volgend seizoen? Petitie beginnen als het moet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 mei 2017 door Jaccio --
p111
 p111 - donderdag 04 mei 2017 - 09:08   quote  deeplink  
Het wordt nog billen knijpen in Lyon vrees ik.
Eide
 Eide - donderdag 04 mei 2017 - 09:24   quote  deeplink  
Overigens, beide ploegen uit de poule van Ajax nog in het toernooi. Dat Celta en Ajax beide nog meedoen zegt ook wel dat echt niet alleen maar hebben gemazzeld met lotingen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 mei 2017 - 09:53   quote  deeplink  
Wat een kut tijd weer, ik moet werken vanavond :(

Ik lees hier wel hoe het loopt...
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 04 mei 2017 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Fijn. Maar je ach op een avond als deze ook gewoon genieten hoor. Probeer het eens, het valt aan te raden.
Ik heb de hele wedstrijd genoten. En ik was benieuwd hoe de mensen uit Rotjuknor daar mee omgaan. Calimero gedrag is altijd erg vermakelijk:) !!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 mei 2017 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 21:29 schreef Eide het volgende:
Wat mij betreft is de nieuwe verdediging Tete, Sanchez, De Ligt en Viergever. Ik verwacht echter Veltman wel weer terug in de basis. Sinkgraven ligt er denk ik te lang uit om zomaar weer in te stromen. Tete zal dus helaas wel plaats moeten maken. De Ligt verwacht ik bij de return wel.
Dit is idd een top verdediging en ik hoop dat dit zo blijft staan. Ik hoop ook echt dat hij Tete gewoon laat staan, maar vrees het ergste. Iedereen ziet toch dat hij zoveel beter is dan Veltman op die plek.
p111
 p111 - donderdag 04 mei 2017 - 16:51   quote  deeplink  
Veltman zondag en Tete volgende week donderdag dit leest Petertje wel.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 04 mei 2017 - 17:38   quote  deeplink  
Mochten we de finale halen, wie hopen jullie te treffen?
Loetje
 Loetje - donderdag 04 mei 2017 - 17:44   quote  deeplink  
Als we de finale mochten halen, want het wordt nog zwaar, zal ik een finale topic malen met een Road to the Final verhaal.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 04 mei 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 17:44 schreef Loetje het volgende:
Als we de finale mochten halen, want het wordt nog zwaar, zal ik een finale topic malen met een Road to the Final verhaal.
Kijk er nu al naar uit
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 04 mei 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 17:44 schreef Loetje het volgende:
Als we de finale mochten halen, want het wordt nog zwaar, zal ik een finale topic malen met een Road to the Final verhaal.
Goed idee. laten we het zo groot mogelijk maken. Want het zou echt een prestatie zijn!
Maar het wordt idd nog heel zwaar.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 mei 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 17:38 schreef Jaccio het volgende:
Mochten we de finale halen, wie hopen jullie te treffen?
United, om meerdere redenen. Ten eerste win je als je daar zou komen dan in stijl. Ten 2e kun je tegen Engelsen uitstekend tussen de linies spelen en dat is echt de kracht van Ajax.

Celta hebben we al gehad en ook die zijn gegroeid. Als je de eerdere ontmoeting wint, win je vaak de volgende niet. Bovendien zou het ook voor hun een stunt zijn en United zal ons wellicht onderschatten.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 mei 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 17:45 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Goed idee. laten we het zo groot mogelijk maken. Want het zou echt een prestatie zijn!
Maar het wordt idd nog heel zwaar.
Wat verwacht jij?
Jaccio
 Jaccio - donderdag 04 mei 2017 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 17:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

United, om meerdere redenen. Ten eerste win je als je daar zou komen dan in stijl. Ten 2e kun je tegen Engelsen uitstekend tussen de linies spelen en dat is echt de kracht van Ajax.

Celta hebben we al gehad en ook die zijn gegroeid. Als je de eerdere ontmoeting wint, win je vaak de volgende niet. Bovendien zou het ook voor hun een stunt zijn en United zal ons wellicht onderschatten.
Ik hoop ook op ManU omdat ik denk dat zij ons beter liggen als tegenstander (wat van mijn kant overigens nergens op gebaseerd is, omdat er geen pijl te trekken valt op hun spel dit seizoen. Ze zijn heel erg wisselvallig)

Denk overigens niet dat er een ploeg is die ons nog onderschat.

Ik schat Celta trouwens wel sterker in dan ManU en denk dat zij doorgaan over 2 wedstrijden, maar ik zal ManU toe gaan juichen vanavond.
Eide
 Eide - donderdag 04 mei 2017 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 17:38 schreef Jaccio het volgende:
Mochten we de finale halen, wie hopen jullie te treffen?
Doe mij maar ManU. Celta mag er van mij gister al uit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 04 mei 2017 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 17:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

United, om meerdere redenen. Ten eerste win je als je daar zou komen dan in stijl. Ten 2e kun je tegen Engelsen uitstekend tussen de linies spelen en dat is echt de kracht van Ajax.

Celta hebben we al gehad en ook die zijn gegroeid. Als je de eerdere ontmoeting wint, win je vaak de volgende niet. Bovendien zou het ook voor hun een stunt zijn en United zal ons wellicht onderschatten.
95 in de poule met Milan en daarna in de finale voor de 3e keer. Celta zou het Milan weleens kunnen wezen! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 04 mei 2017 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 08:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hoe was het Ronnie?
Jij hebt vast een vervelende avond gehad.
Mazzel dat we kunnen typen en lezen, als ik had moeten praten, hadden jullie mij niet kunnen verstaan ;-)

Ja man, was echt heerlijk genieten en ik voorspel dat we de die cup gaan pakken!

p.s. deze uitslag had ik ook gezegd (op fb) en uit 2-2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 mei 2017 door Ronald 1960 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 04 mei 2017 - 22:11   quote  deeplink  
Wat vinden jullie van Celta manu?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 04 mei 2017 - 22:16   quote  deeplink  
Of topic, reactie van iemand op vp:

Powned op bezoek in Rotterdam:

In Europees verband is het goed dat alle Nederlandse clubs goede resultaten boeken. Ook Ajax, daar heb ik als Feyenoord supporter geen moeite mee. In het buitenland zullen ze wel denken: Zo, als dat Ajax tweede in de competitie staat, hoe goed moet dan wel niet nummer één zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 mei 2017 door Ronald 1960 --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 04 mei 2017 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 17:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat verwacht jij?
Ik zie het nog steeds fout gaan eigenlijk. Rode kaart ofzo... wordt heet potje iig. Jij?
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 04 mei 2017 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 22:06 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Mazzel dat we kunnen typen en lezen, als ik had moeten praten, hadden jullie mij niet kunnen verstaan ;-)

Ja man, was echt heerlijk genieten en ik voorspel dat we de die cup gaan pakken!

p.s. deze uitslag had ik ook gezegd (op fb) en uit 2-2
Hahaha gelukkig maar!
Tis je gegund. Wordt nog een heet avondje. Maar 2-2 teken ik voor natuurlijk!
p111
 p111 - donderdag 04 mei 2017 - 23:06   quote  deeplink  
Mooi prachtig affiche Ajax-Manchester
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 mei 2017 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2017 - 23:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Eide post daar omdat ie goed contact met ze heeft.

Ik snap niet wat iemand daar te zoeken heeft omdat ie ze haat. Zeker niet als je juist kekker positief met je eigen club bezig kan zijn.

Maar hè. Gezien je gezeik op de leiding van Ajax. Zal het succes in Europa ook wel door diezelfde leiding komen.
en de zelfde trainer of niet ??? kobniks goed doen toch .. haha
nummer10
 nummer10 - vrijdag 05 mei 2017 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 22:16 schreef Ronald 1960 het volgende:
Of topic, reactie van iemand op vp:

Powned op bezoek in Rotterdam:

In Europees verband is het goed dat alle Nederlandse clubs goede resultaten boeken. Ook Ajax, daar heb ik als Feyenoord supporter geen moeite mee. In het buitenland zullen ze wel denken: Zo, als dat Ajax tweede in de competitie staat, hoe goed moet dan wel niet nummer één zijn!
geen pot gewonnen van ajax hoor... integendeel.. afgeslacht door ajax
Brank de Foer
 Brank de Foer - vrijdag 05 mei 2017 - 03:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 17:38 schreef Jaccio het volgende:
Mochten we de finale halen, wie hopen jullie te treffen?
Zolang Kluivert in de 85e minuut de winnende binnenschiet, vind ik alles best.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 mei 2017 door Brank de Foer --
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 05 mei 2017 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2017 - 22:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Wat vinden jullie van Celta manu?
Heb de wedstrijd vlak voor de rust af gezet. Was niet om aan te gluren. Ik verwachtte een bloedeloze 0-0 maar lees dat ManU met 0-1 gewonnen heeft uiteindelijk. Zullen ze thuis niet meer weggeven denk ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Olympique Lyon (woensdag 3 mei 2017, 18:45); 4 - 1









0.0105011