BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Go Ahead Eagles (zondag 07 mei 2017, 14:30); 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 15:44   quote  deeplink  
2-0
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 15:45   quote  deeplink  
Haha owjee
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 07 mei 2017 - 15:46   quote  deeplink  
IK DENK DAT WE MET Z'N ALLEN BLIJ GEK WORDEN, NU FEYENOORD 2-0 ACHTER STAAT.
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 15:46   quote  deeplink  
Excelsior 2-0 voor... Dan nog hebben de kakkies volgende week voldoende aan een gelijkspel maar toch.
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:46 schreef Onze Ajax het volgende:
IK DENK DAT WE MET Z'N ALLEN BLIJ GEK WORDEN, NU FEYENOORD 2-0 ACHTER STAAT.
Verwacht dat ze het hoe dan ook in de Kuip niet weg zullen geven hoor volgende week.
Ze hebben overigens nog 30 minuten om er 3 te maken. Kan ook gewoon
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 15:47   quote  deeplink  
PSV ook op 1-1
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:46 schreef Eide het volgende:
Excelsior 2-0 voor... Dan nog hebben de kakkies volgende week voldoende aan een gelijkspel maar toch.
Nee dat niet. Bij een nederlaag niet. Bij een gelijkspel vandaag wel.
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:46 schreef Eide het volgende:
Excelsior 2-0 voor... Dan nog hebben de kakkies volgende week voldoende aan een gelijkspel maar toch.
Niet als we gewoon die kansen die we nu krijgen gaan maken..
Doelsaldo is niet heel veel meer van over
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 15:50   quote  deeplink  
Ben trouwens benieuwd of het daar de druk of gewoon het kunstgras is, want de druk is volgende week 10x zo groot bij ze
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 15:51   quote  deeplink  
3-0
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 15:51   quote  deeplink  
Hahaha wat gebeurt er??!
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 15:51   quote  deeplink  
3-0 in Rotterdam. Vandaag geen kampioenschap voor de kakkies.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 07 mei 2017 - 15:51   quote  deeplink  
Feyenoord 3-0 achter.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:46 schreef Eide het volgende:
Excelsior 2-0 voor... Dan nog hebben de kakkies volgende week voldoende aan een gelijkspel maar toch.
Klopt niet Eide, dan staan ze namelijk nog maar 1 punt voor. Maar ik ga nergens vanuit!
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:50 schreef Jaccio het volgende:
Ben trouwens benieuwd of het daar de druk of gewoon het kunstgras is, want de druk is volgende week 10x zo groot bij ze
Tot nu toe herstellen ze altijd goed van een domper daar. Heracles speelt waarschijnlijk wel om de play offs. Echter spelen die vol op dr aanval dus krijgen kansen zat denk ik.
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 15:52   quote  deeplink  
Huilende kakkies op Fox. Heerlijk.
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 15:52   quote  deeplink  
Als ik goed tel moeten we er nog 6 maken om gelijk in doelsaldo te staan
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt niet Eide, dan staan ze namelijk nog maar 1 punt voor. Maar ik ga nergens vanuit!
Klopt,dan MOETEN ze winnen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 15:53   quote  deeplink  
Laten we voorop stellen dat we er vanuit kunnen gaan dat in Rotterdam enorm is toegeleefd naar vandaag en dat de spelers stijf stonden van de zenuwen. Ik zie ze dat thuis volgende week geen 2e keer overkomen. Ik ga er dus ook nog steeds vanuit dat we 2e worden en dat we echt vol voor de Europa League gaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 15:53   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2017 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Laten we voorop stellen dat we er vanuit kunnen gaan dat in Rotterdam enorm is toegeleefd naar vandaag en dat de spelers stijf stonden van de zenuwen. Ik zie ze dat thuis volgende week geen 2e keer overkomen. Ik ga er dus ook nog steeds vanuit dat we 2e worden en dat we echt vol voor de Europa League gaan.
Eens.... maar, plotseling wordt het wel weer spannend en dan kunnen er gekke dingen gebeuren. Zie onze deceptie vorig seizoen maar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens.... maar, plotseling wordt het wel weer spannend en dan kunnen er gekke dingen gebeuren. Zie onze deceptie vorig seizoen maar.
O, maar dat ontken ik ook zeker niet. Maar de afgelopen tijd al vaker enorm blij geweest met Ajax wat ineens werd afgewisseld door treurnis en helaas staat Doetinchem 2016 nog op mijn netvlies gebrand!
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 15:55   quote  deeplink  
Trouwe fans........
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Laten we voorop stellen dat we er vanuit kunnen gaan dat in Rotterdam enorm is toegeleefd naar vandaag en dat de spelers stijf stonden van de zenuwen. Ik zie ze dat thuis volgende week geen 2e keer overkomen. Ik ga er dus ook nog steeds vanuit dat we 2e worden en dat we echt vol voor de Europa League gaan.
Ik ga ook gewoon uit van de 2e plek.
Maar het is zo mooi om die teleurstelling te zien. Benieuwd hoe dat gaat op stadhuisplein straks. Staat bomvol daar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2017 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:52 schreef Jaccio het volgende:
Als ik goed tel moeten we er nog 6 maken om gelijk in doelsaldo te staan
Dat speelt geen enkele rol meer.
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 15:57   quote  deeplink  
4-0, mooi van Frenkie de Jong. Koeltjes afgemaakt door Mateo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2017 door Eide --
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 07 mei 2017 - 15:57   quote  deeplink  
Gewoon lekker doortellen. 4-0.
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat speelt geen enkele rol meer.
Staan we niet gelijk in punten dan? Als f'noord volgende week gelijkspeelt en wij winnen. Volgens mij wel, maar kan het mis hebben natuurlijk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:57 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Staan we niet gelijk in punten dan? Als f'noord volgende week gelijkspeelt en wij winnen. Volgens mij wel, maar kan het mis hebben natuurlijk
Nee, F staat na vandaag nog 1 punt voor. Doelsaldo heeft bij een gelijkspel voor hun volgende week geen enkele zin. Het heeft enkel zin als Ajax volgende week gelijkspeelt en F verliest!
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 15:59   quote  deeplink  
Oh wacht. Alleen als Feyenoord verliest en Ajax gelijk speelt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:59 schreef Loetje het volgende:
Oh wacht. Alleen als Feyenoord verliest en Ajax gelijk speelt.
Dat zeg ik toch gap! ;-)
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee, F staat na vandaag nog 1 punt voor. Doelsaldo heeft bij een gelijkspel voor hun volgende week geen enkele zin. Het heeft enkel zin als Ajax volgende week gelijkspeelt en F verliest!
Je hebt gelijk, sorry. Verkeerd geteld
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 16:00   quote  deeplink  
Maar kom op... Wij spelen 3 dagen na een Europa cup potje ook tegen Willem II uit he. Nee, vorige wedstrijd had anders moeten lopen
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 16:01   quote  deeplink  
Het enige scenario waarin doelsaldo nog belangrijk is, is als feyenoord volgende week verliest en Ajax gelijk speelt. Door een eigen gelijkspel maak je dat eigenlijk nooit goed.

Ajax moet volgende week winnen, dan is het aan de kakkies op zelf ook te winnen. Elk puntverlies verder voor feyenoord betekent een kampioenschap voor Ajax ALS Ajax wint.
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 16:01   quote  deeplink  
Trouwens lui, doe iedereen een plezier en vertoon je straks niet bij hun op het forum.
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:01 schreef Eide het volgende:
Trouwens lui, doe iedereen een plezier en vertoon je straks niet bij hun op het forum.
Woon al op 15 minuten lopen van hun stadion, is meer dan zat. Ga ze niet ook nog eens op lopen zoeken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:01 schreef Eide het volgende:
Trouwens lui, doe iedereen een plezier en vertoon je straks niet bij hun op het forum.
En dat ben ik helemaal met je eens! Laten wij gewoon ons eigen team respecteren en niet gaan etteren bij hun! Van mijn part mag Boudewijn dan direct een ban voor langere tijd uitdelen aan zo iemand!

Na de deceptie van vorig jaar zaten wij er ook niet op te wachten!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:00 schreef Loetje het volgende:
Maar kom op... Wij spelen 3 dagen na een Europa cup potje ook tegen Willem II uit he. Nee, vorige wedstrijd had anders moeten lopen
Daar heb jij weer een punt! Een dik punt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:01 schreef Eide het volgende:
Het enige scenario waarin doelsaldo nog belangrijk is, is als feyenoord volgende week verliest en Ajax gelijk speelt. Door een eigen gelijkspel maak je dat eigenlijk nooit goed.

Ajax moet volgende week winnen, dan is het aan de kakkies op zelf ook te winnen. Elk puntverlies verder voor feyenoord betekent een kampioenschap voor Ajax ALS Ajax wint.
Dat zei ik toch al gap! ;-)
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 16:05   quote  deeplink  
En de schoppartij begint. Viergever erafhalen aub
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 16:08   quote  deeplink  
In de Kuip wordt het al ongezellig. Publiek keert zich tegen de pers. Het zou bij stadion Woudestein ook onrustig zijn. Ik hoop dat ze de boel heel laten....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:05 schreef Jaccio het volgende:
En de schoppartij begint. Viergever erafhalen aub
Voor Go Ahead is het definitief dat zij gedegradeerd zijn. Deze jongens hebben een seizoen lang gestreden voor elk punt. Bij hun zal er best teleurstelling zijn. Maar dat moet inderdaad niet ontaarden in ordinair schoppen! Hopelijk houden onze spelers het hoofd koel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 16:08   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:08 schreef Eide het volgende:
In de Kuip wordt het al ongezellig. Publiek keert zich tegen de pers. Het zou bij stadion Woudestein ook onrustig zijn. Ik hoop dat ze de boel heel laten....
Tja, ik heb er geen begrip voor maar snap de frustratie wel. Je leeft als supporter al een hele tijd naar deze dag toe en dan komen er van die snotapen met een camera voor je neus vragen wat je er van vind. De media naait de boel vaak genoeg op. Let op dat ik het niet goed keur, maar snappen doe ik het wel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 16:10   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2017 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 16:10   quote  deeplink  
Rare overtreding van Ritzmaier. Wat heb je er aan met die stand en op die plek op het veld....
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, ik heb er geen begrip voor maar snap de frustratie wel. Je leeft als supporter al een hele tijd naar deze dag toe en dan komen er van die snotapen met een camera voor je neus vragen wat je er van vind. De media naait de boel vaak genoeg op. Let op dat ik het niet goed keur, maar snappen doe ik het wel.
Inderdaad
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 16:12   quote  deeplink  
Benieuwd of mijn collega's die vrij hadden genomen voor de huldiging morgen toch op het werk verschijnen
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, ik heb er geen begrip voor maar snap de frustratie wel. Je leeft als supporter al een hele tijd naar deze dag toe en dan komen er van die snotapen met een camera voor je neus vragen wat je er van vind. De media naait de boel vaak genoeg op. Let op dat ik het niet goed keur, maar snappen doe ik het wel.
Bij ons ging het ook volledig mis bij het eerste kampioenschap van FdB en dat was bij ultieme blijdschap. Ik begrijp dat men daar gefrustreerd is maar ik hoop dat het niet tot ongeregeldheden komt.
remco k
 remco k - zondag 07 mei 2017 - 16:12   quote  deeplink  
Waarom niet een Cerny minuten geven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Go Ahead Eagles (zondag 07 mei 2017, 14:30); 4 - 0









0.0128428