BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Go Ahead Eagles (zondag 07 mei 2017, 14:30); 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 07 mei 2017 - 19:49   quote  deeplink  
Keeper van Go Ahead vandaag wel goed trouwens
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 19:49 schreef remco k het volgende:
Keeper van Go Ahead vandaag wel goed trouwens
Na de 1-0 zeker. Maar toch wel een beetje het verhaal bij ons he, als we 5% meer van onze kansen hadden benut, waren we een keer of 8/9 op minimaal 7/8 goals uitgekomen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 22:11   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/nederlands-voetbal/voetbalfans-met-elkaar-op-de-vuist-bij-station-utrecht~a12b0eb6/

En dan lees je dit. Walgelijk. Ik schaam me diep voor dit soort 'supporters'
Brandje
 Brandje - zondag 07 mei 2017 - 22:58   quote  deeplink  
Aardige pot maar door de wedstrijd op woedenstein toch een leuke sfeer in de Arena. Dit wordt toch wel weer een weekje hoor.
Brandje
 Brandje - zondag 07 mei 2017 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 22:11 schreef Jaccio het volgende:
http://www.ad.nl/nederlands-voetbal/voetbalfans-met-elkaar-op-de-vuist-bij-station-utrecht~a12b0eb6/

En dan lees je dit. Walgelijk. Ik schaam me diep voor dit soort 'supporters'
Weet je ook war er echt gebeurd is of zwets je maar wat?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 mei 2017 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 22:11 schreef Jaccio het volgende:
http://www.ad.nl/nederlands-voetbal/voetbalfans-met-elkaar-op-de-vuist-bij-station-utrecht~a12b0eb6/

En dan lees je dit. Walgelijk. Ik schaam me diep voor dit soort 'supporters'
Ja want dat gebeurt anders nooit op Utrecht Centraal??? Alleen nu lees je het omdat de media graag al het kwaad bundelt.
Eide
 Eide - maandag 08 mei 2017 - 07:55   quote  deeplink  
Op Utrecht komen de fans elkaar wel vaker tegen inderdaad. Meestal wordt er alleen wat over en weer over de perrons geroepen. Ik heb niet het idee dat er nu zo heel veel is gebeurt hoor. Geen verstoringen, geen rare dingen. Waarschijnlijk heeft de ME gewoon de perrons afgesloten, fans in de treinen geduwd en klarie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 mei 2017 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 08 mei 2017 - 08:02   quote  deeplink  
Die klerelijers van de KNVB hebben nu wel een probleem. Aangezien Michael van Praag, Hans van Breukelen en Gijs de Jong allemaal hun voorkeur uitspraken voor feyenoord als kampioen heeft Ajax aangegeven geen van deze heren noodzakelijk in Tilburg te hoeven zien. Ajax denkt nu aan financieel directeur Jean-Paul Decossaux aangezien die de enige in de KNVB top is die wel neutraal is gebleven.
Jaccio
 Jaccio - maandag 08 mei 2017 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 23:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

Weet je ook war er echt gebeurd is of zwets je maar wat?
Ehm, er zijn voetbal 'supporters' met elkaar op de vuist gegaan..
Jaccio
 Jaccio - maandag 08 mei 2017 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 07:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja want dat gebeurt anders nooit op Utrecht Centraal??? Alleen nu lees je het omdat de media graag al het kwaad bundelt.
Dat maakt het toch niet minder walgelijk?
Eide
 Eide - maandag 08 mei 2017 - 08:44   quote  deeplink  
Nou, filmpje gezien, handjevol lui die op hetzelfde perron ruzie hebben. Poehpoeh. Het hoort natuurlijk niet maar het is niet alsof er een wilde matpartij tussen tientallen fans heeft plaatsgevonden. Dit gebeurt elke avond weer in het uitgaansleven.

Het hoort niet maar kom op, laten er er ook niet meer van maken als het is.
Jaccio
 Jaccio - maandag 08 mei 2017 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 08:44 schreef Eide het volgende:
Nou, filmpje gezien, handjevol lui die op hetzelfde perron ruzie hebben. Poehpoeh. Het hoort natuurlijk niet maar het is niet alsof er een wilde matpartij tussen tientallen fans heeft plaatsgevonden. Dit gebeurt elke avond weer in het uitgaansleven.

Het hoort niet maar kom op, laten er er ook niet meer van maken als het is.
Ook al gebeurt het dagelijks en elke avond in het uitgaansleven, ik vind het walgelijk.
veel mensen vinden het al normaal dat dit soort dingen gebeurt en denken dat het niks is.
Ik kan maar niet wennen aan dit soort geweld en het feit dat die gasten echt voetbal liefhebbende supporters een slechte naam geven.
Eide
 Eide - maandag 08 mei 2017 - 09:38   quote  deeplink  
Ik vind het niet normaal. Ik vind het alleen ook niet heel bijzonder. Er wordt hier en in de media gedaan alsof er groepen supporters op de vuist zijn gegaan terwijl we het in realiteit over een stuk of 4 opschoten jochies hebben.

Die nuance mag best gemaakt worden, want juist het gebrek aan dergelijke nuance geeft voetbal een slechte naam. nogmaals, dit gebeurt overal en alleen in het voetbal geeft dit dergelijke ophef. Dat komt, onder andere, omdat we er zelf meer van maken als het daadwerkelijk is.

Ik vind walgelijk een veel te sterke term in deze. Ik vind het eigenlijk bizar dat dit voorvalletje de media heeft gehaald. Dat is puur goedkoop willen scoren over de rug van het voetbal. Kom op zeg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 mei 2017 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 08:35 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Dat maakt het toch niet minder walgelijk?
Walgelijk??? Pfffff niets gewend blijkbaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 mei 2017 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 09:38 schreef Eide het volgende:
Ik vind het niet normaal. Ik vind het alleen ook niet heel bijzonder. Er wordt hier en in de media gedaan alsof er groepen supporters op de vuist zijn gegaan terwijl we het in realiteit over een stuk of 4 opschoten jochies hebben.

Die nuance mag best gemaakt worden, want juist het gebrek aan dergelijke nuance geeft voetbal een slechte naam. nogmaals, dit gebeurt overal en alleen in het voetbal geeft dit dergelijke ophef. Dat komt, onder andere, omdat we er zelf meer van maken als het daadwerkelijk is.

Ik vind walgelijk een veel te sterke term in deze. Ik vind het eigenlijk bizar dat dit voorvalletje de media heeft gehaald. Dat is puur goedkoop willen scoren over de rug van het voetbal. Kom op zeg.
Helemaal eens. Ze staan er niet als het bij mij op het werk zo uit de hand loopt. Dit was gewoon een inkoppertje voor de media.
remco k
 remco k - maandag 08 mei 2017 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 07:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja want dat gebeurt anders nooit op Utrecht Centraal??? Alleen nu lees je het omdat de media graag al het kwaad bundelt.
Of je het wel of niet leest doet toch niets af aan zijn mening over de ongeregeldheden?

Ik walg er ook van, schandalig dat dit nog steeds gebeurt, van mijn part op zijn Spaans aanpakken, alles en iedereen die er mee te maken heeft helemaal de tyfus knuppelen..

En ja, dat vind ik ook over alle andere ongeregeldheden buiten het voetbal om..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 mei 2017 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:41 schreef remco k het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik begin me aan het gedrag van Veltman in het veld te irriteren de laatste weken..
Hehehe, hij leest deze posts ook he, daarom ;-) Maar geef mij maar Tete.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 mei 2017 - 12:44   quote  deeplink  
Toch jammer dat GAE eruit is en dat komt alleen maar omdat zij op echt gras voetballen. Alle andere clubs halen toch extra punten door dat ku(ns)tgras
Eide
 Eide - maandag 08 mei 2017 - 13:06   quote  deeplink  
Eages stuurt Manu weg na aanmoedigen Feyenoord

Go Ahead Eagles heeft vanmorgen per direct en om disciplinaire redenen afscheid genomen van Elvis Manu. Aanleiding is de foto die hij gisteren postte op sociale media.

Manu haalde met de foto op Instagram, waarin hij Feyenoord aanmoedigde, de woede op de hals van de supporters. De huurling van de Engelse club Brighton & Hove Albion wordt door de club een onprofessionele houding verweten rond de verloren wedstrijd zondag tegen Ajax (4-0).

,,Met twee posts op social media gaf hij aanleiding te veronderstellen dat hij niet volledig gefocust was op de cruciale wedstrijd van diezelfde middag'', meldde de club. Manu werd zondag vlak voor het einde van de wedstrijd gewisseld.

Ook op sociale media werd er fel gereageerd op de post van Manu. Zo Twittert Özcan Akyol: 'Vuilnisman, mag deze zak ook mee?'

Anderen reageerden vol ongeloof. Voor Go Ahead komt de degradatie er aan, maar de aanvaller uit Deventer kan alleen maar denken aan het kampioenschap van de Rotterdammers. 'Hij moet zich focussen op GAE dat is veel belangrijker!' reageerde een GAE-supporter op Twitter.

Manu stond van 2012 tot 2015 onder contract bij Feyenoord. De aanvaller kwam in de winterstop vanuit Engeland op huurbasis naar Deventer. Manu speelde veertien wedstrijden voor Go Ahead en maakte daarin twee doelpunten. Hij werd ook twee keer met rood van het veld gestuurd.

Bron
Jaccio
 Jaccio - maandag 08 mei 2017 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 13:06 schreef Eide het volgende:
Eages stuurt Manu weg na aanmoedigen Feyenoord

Go Ahead Eagles heeft vanmorgen per direct en om disciplinaire redenen afscheid genomen van Elvis Manu. Aanleiding is de foto die hij gisteren postte op sociale media.

Manu haalde met de foto op Instagram, waarin hij Feyenoord aanmoedigde, de woede op de hals van de supporters. De huurling van de Engelse club Brighton & Hove Albion wordt door de club een onprofessionele houding verweten rond de verloren wedstrijd zondag tegen Ajax (4-0).

,,Met twee posts op social media gaf hij aanleiding te veronderstellen dat hij niet volledig gefocust was op de cruciale wedstrijd van diezelfde middag'', meldde de club. Manu werd zondag vlak voor het einde van de wedstrijd gewisseld.

Ook op sociale media werd er fel gereageerd op de post van Manu. Zo Twittert Özcan Akyol: 'Vuilnisman, mag deze zak ook mee?'

Anderen reageerden vol ongeloof. Voor Go Ahead komt de degradatie er aan, maar de aanvaller uit Deventer kan alleen maar denken aan het kampioenschap van de Rotterdammers. 'Hij moet zich focussen op GAE dat is veel belangrijker!' reageerde een GAE-supporter op Twitter.

Manu stond van 2012 tot 2015 onder contract bij Feyenoord. De aanvaller kwam in de winterstop vanuit Engeland op huurbasis naar Deventer. Manu speelde veertien wedstrijden voor Go Ahead en maakte daarin twee doelpunten. Hij werd ook twee keer met rood van het veld gestuurd.

Bron
Lijkt me meer een smoes om makkelijk van hem af te komen vanwege de kosten.
Zeer overdreven reactie
Eide
 Eide - maandag 08 mei 2017 - 15:14   quote  deeplink  
Nou ja, je vecht tegen degradatie en een selectiespeler is bezig met een andere club. Stel je voor, jouw bedrijf is bijna failliet. Een werknemer gaat vervolgens openlijk een concurrent zitten aanmoedigen. Dat zou je ook niet pikken.
Jaccio
 Jaccio - maandag 08 mei 2017 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 15:14 schreef Eide het volgende:
Nou ja, je vecht tegen degradatie en een selectiespeler is bezig met een andere club. Stel je voor, jouw bedrijf is bijna failliet. Een werknemer gaat vervolgens openlijk een concurrent zitten aanmoedigen. Dat zou je ook niet pikken.
Daar heb je een punt, maar geeft het feit dat hij F'noord aanmoedigt niet aan dat hij Ajax (de tegenstander van die dag en directe concurrent van F'noord) koste wat het kost wilt verslaan? Of tenminste extra gemotiveerd was om te winnen die dag..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 mei 2017 door Jaccio --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 mei 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 mei 2017 - 16:15 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, maar geeft het feit dat hij F'noord aanmoedigt niet aan dat hij Ajax (de tegenstander van die dag en directe concurrent van F'noord) koste wat het kost wilt verslaan? Of tenminste extra gemotiveerd was om te winnen die dag..
Tja allemaal beetje overdreven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5914
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Go Ahead Eagles (zondag 07 mei 2017, 14:30); 4 - 0









0.0097210