BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Go Ahead Eagles (zondag 07 mei 2017, 14:30); 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 07 mei 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Jezus Veltman zeg.
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:12 schreef remco k het volgende:
Waarom niet een Cerny minuten geven
Ben best te spreken over hem eerlijk gezegd.
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 16:14   quote  deeplink  
Vilhena geschorst tegen Heracles.
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 16:14   quote  deeplink  
De enige basisspelers zijn nu Viergever en Onana. :)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Bij ons ging het ook volledig mis bij het eerste kampioenschap van FdB en dat was bij ultieme blijdschap. Ik begrijp dat men daar gefrustreerd is maar ik hoop dat het niet tot ongeregeldheden komt.
Nou volledig mis wil ik het niet noemen Eide. Het ging mis door een groep van misschien 300 man. Op een aantal van 100.000 vind ik dacht enorm meevallen. Ook dat gedrag is niet goed te keuren en totaal onnodig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 16:15   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2017 door Ajax Warrior --
Scout2
 Scout2 - zondag 07 mei 2017 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:01 schreef Eide het volgende:
Trouwens lui, doe iedereen een plezier en vertoon je straks niet bij hun op het forum.
+
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 16:15   quote  deeplink  
Veltman tel ik niet mee, ik verwacht donderdag echt Tete.
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 16:16   quote  deeplink  
Maar goed, het draaide vandaag allemaal om de 2e plaats. Al zou PSV nog winnen, dan houden we 11 goals over. Missie geslaagd dus. De rest is onrealistische bonus
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou volledig mis wil ik het niet noemen Eide. Het ging mis door een groep van misschien 300 man. Op een aantal van 100.000 vind ik dacht enorm meevallen. Ook dat gedrag is niet goed te keuren en totaal onnodig.
Jawel, maar door die 300 man wel tienduizenden euros schade en verbannen naar P2.
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:15 schreef Eide het volgende:
Veltman tel ik niet mee, ik verwacht donderdag echt Tete.
Ik betwijfel het. Ik zou ook met Van de Beek starten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 16:18   quote  deeplink  
Overigens enorm respect voor Excelsior! Ik had niet verwacht dat zij hun sportieve plicht zouden doen en zij de grote broer gewoon een doorgang zouden verlenen. Toch is duidelijk dat de spanning bij Feyenoord ook meester heeft gemaakt van de spelers! Als dit volgende week weer gebeurd en Ajax houd het hoofd koel dan is het echt een waar sprookje! Ik ga er echter zeker nog niet vanuit. F heeft in thuiswedstrijden echt wel meer strijd!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Jawel, maar door die 300 man wel tienduizenden euros schade en verbannen naar P2.
Dat klopt, helaas is het zo dat die goeden altijd onder de kwaden moeten lijden! Helaas is blijkbaar justitie en burgemeester niet in staat om dit keihard aan te pakken zodat de goeden wel gewoon normaal feest kunnen vieren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 16:18   quote  deeplink  
Prachtige week voor ons. Hopen dat volgende week nog mooier wordt!
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 16:22   quote  deeplink  
Wat een hoop beslissende en verlossende goals vandaag in de laatste minuten.
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 16:23   quote  deeplink  
Het is ook altijd hetzelfde... Een kleine groep (ongeveer 11 man) verpest het voor de rest....
Scout2
 Scout2 - zondag 07 mei 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:18 schreef Jaccio het volgende:
Prachtige week voor ons. Hopen dat volgende week nog mooier wordt!
Lekker gevoel zo.. dat zou werelds zijn de dubbel.!!
Maar ga er niet vanuit.
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:25 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Lekker gevoel zo.. dat zou werelds zijn de dubbel.!!
Maar ga er niet vanuit.
Doe Maar niet. Aankomende zondag kunnen we ook nog met lege handen op alle fronten staan.
Scout2
 Scout2 - zondag 07 mei 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens enorm respect voor Excelsior! Ik had niet verwacht dat zij hun sportieve plicht zouden doen en zij de grote broer gewoon een doorgang zouden verlenen. Toch is duidelijk dat de spanning bij Feyenoord ook meester heeft gemaakt van de spelers! Als dit volgende week weer gebeurd en Ajax houd het hoofd koel dan is het echt een waar sprookje! Ik ga er echter zeker nog niet vanuit. F heeft in thuiswedstrijden echt wel meer strijd!
Denk dat het ook te maken heeft.. dat nog niet zoo lang geleden feyenoord het sammenwerkings project doorgesneden heeft. Vermoed een soort van revenge kan het ook mis hebben
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:23 schreef Loetje het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde... Een kleine groep (ongeveer 11 man) verpest het voor de rest....
Whahahahaha daar weten wij alles van na vorig jaar!
Scout2
 Scout2 - zondag 07 mei 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Doe Maar niet. Aankomende zondag kunnen we ook nog met lege handen op alle fronten staan.
Precies ..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:28 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Denk dat het ook te maken heeft.. dat nog niet zoo lang geleden feyenoord het sammenwerkings project doorgesneden heeft. Vermoed een soort van revenge kan het ook mis hebben
Daar weet ik zelf weinig vanaf.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 mei 2017 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Doe Maar niet. Aankomende zondag kunnen we ook nog met lege handen op alle fronten staan.
Inderdaad ouwe, helemaal gelijk! Ik ben ook nog niet euforisch.
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 16:30   quote  deeplink  
Mooi interview met Hasselbaink van Excelsior. "We waren al afgeschreven maar in ons stadion geen feest voor een ander."
Scout2
 Scout2 - zondag 07 mei 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daar weet ik zelf weinig vanaf.
Dacht dat ik zoiets las ..maar.zoals ik al zei kan het mis hebben
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 16:34   quote  deeplink  
Rellen in rotterdam. Politie wordt gekogeld, de ME komt zo in actie.
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 16:35   quote  deeplink  
Kijken of Aboutaleb ballen heeft en een huldiging op de Coolsingel verbied na 2x rellen door "supporters".

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2017 door Eide --
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:34 schreef Eide het volgende:
Rellen in rotterdam. Politie wordt gekogeld, de ME komt zo in actie.
De idioten verpesten het voor zichzelf. En klagen wanneer ze geen huldiging krijgen volgende week mochten ze kampioen worden
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 16:35   quote  deeplink  
PSV gelijk gespeeld. Het gaat dus alleen om het kampioenschap.
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:35 schreef Jaccio het volgende:

[..]

De idioten verpesten het voor zichzelf. En klagen wanneer ze geen huldiging krijgen volgende week mochten ze kampioen worden
Zou Aboutaleb de huldiging schrappen?
Eide
 Eide - zondag 07 mei 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zou Aboutaleb de huldiging schrappen?
Schrappen niet, maar durft hij het aan in het centrum? Na Ajax rellen, na Excelsior rellen. Tja, durf je dan nog die massa los te laten op de Coolsingel. De burgemeester staat niet ten diensten van een BVO...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2017 door Eide --
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 16:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zou Aboutaleb de huldiging schrappen?
Iniedergeval wel de huldiging die ze zo graag willen op de Coolsingel. Zou nog terecht zijn ook in mijn ogen.
Lopen families met jonge kinderen rond, gaan die idioten problemen lopen maken
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 16:52   quote  deeplink  
Zometeen Lyon - Nantes kijken.
Benieuwd hoe zij het oppakken en wat er daar gaat gebeuren
p111
 p111 - zondag 07 mei 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 13:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sinkgraven heeft in het overgrote merendeel van de wedstrijden die hij speelde het gewoon enorm lastig gehad op die positie. Werd vaak overlopen, mede doordat hij niet altijd goed staat opgesteld.

En nee, ik sluit totaal niet mijn ogen voor zijn mindere punten maar hoe sommigen hier over hem praten toont totaal geen respect. Wat doe jij als hij straks in de 89ste minuut de beslissende vrije trap binnen schiet in de EL-finale?
Dan zou ik een standbeeld voor hem oprichten uiteraard
p111
 p111 - zondag 07 mei 2017 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 15:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als ik Bosz was zou ik, ook gezien de eerste wedstrijd tegen Lyon, aankomende donderdag gewoon kiezen voor Tete.
Ik hoop echt dat hij Tete er in zet donderdag,bedroevend slecht Veltman
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 07 mei 2017 - 17:30   quote  deeplink  
Hé mannen, ik heb de wedstrijd niet gezien. Was bij PEC. Maar wat een heerlijke middag! Geweldige voorbereiding voor de goal van Dolberg zag ik.

Mooi om op deze manier naar Lyon te mogen!

Laten we nu daar de klus afmaken en dan kan er zondag nog een heel mooi feestje komen als het meezit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2017 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 17:33   quote  deeplink  
Nogmaals mannen, ga van niets uit. Des te zoeter zal het smaken als het tegendeel waar blijkt te zijn. Zowel de EL als de ED zal lastig zijn en de laatste hebben we niet in eigen hand.
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 17:30 schreef NatjosFC het volgende:
Hé mannen, ik heb de wedstrijd niet gezien. Was bij PEC. Maar wat een heerlijke middag! Geweldige voorbereiding voor de goal van Dolberg zag ik.

Mooi om op deze manier naar Lyon te mogen!

Laten we nu daar de klus afmaken en dan kan er zondag nog een heel mooi feestje komen als het meezit.
Puike prestatie met een man minder. Geniale vrije trap trouwens.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 07 mei 2017 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 17:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Puike prestatie met een man minder. Geniale vrije trap trouwens.
Ja, ongelofelijk man. Die bal zat er heerlijk in. Een waardig afscheid voor Ron Jans in zijn laatste thuiswedstrijd! Heerlijk nog een jaartje eredivisie. En mededankzij Ajax NOOIT MEER DEVENTER!!! :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2017 door NatjosFC --
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 17:42   quote  deeplink  
Rechtsachter ligt het gewoon weer volledig open bij Lyon. Moeten toch kansen liggen voor ons donderdag om die uitgoal te pakken.
Verdediging wordt vroeg onder druk gezet en Lacazette wordt gewoon niet bereikt.
Ze staan 0-1 achter
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 17:37 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja, ongelofelijk man. Die bal zat er heerlijk in. Een waardig afscheid voor Ron Jans in zijn laatste thuiswedstrijd! Heerlijk nog een jaartje eredivisie. En mededankzij Ajax NOOIT MEER DEVENTER!!! :)
Er zijn een paar clubs waar ik geen fan van ben, maar wel een zwak voor heb. PEC en Heracles in de ED (ongelooflijk hoe hun opgebloeid en begroeid zijn) en in de JL Den Bosch en RKC. Dat blijven me buurclubjes.

Blij voor je man.
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 17:42 schreef Jaccio het volgende:
Rechtsachter ligt het gewoon weer volledig open bij Lyon. Moeten toch kansen liggen voor ons donderdag om die uitgoal te pakken.
Verdediging wordt vroeg onder druk gezet en Lacazette wordt gewoon niet bereikt.
Ze staan 0-1 achter
Ik zag het. Neemt niet weg dat ze doorgaans thuis makkelijk scoren. Schalke verloor voorafgaand ook bij de hekkensluiter he
046afca
 046afca - zondag 07 mei 2017 - 17:50   quote  deeplink  
Ik hoop echt met heel mijn hart dat ajax de EL wint. Wat zou dst ontzettend mooi zijn
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 07 mei 2017 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 17:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er zijn een paar clubs waar ik geen fan van ben, maar wel een zwak voor heb. PEC en Heracles in de ED (ongelooflijk hoe hun opgebloeid en begroeid zijn) en in de JL Den Bosch en RKC. Dat blijven me buurclubjes.

Blij voor je man.
Thanks man! :) Heracles is inderdaad ook een mooie club met goed beleid en (vaak) mooi voetbal. En dat kan volgende week nog mooier worden.
Jaccio
 Jaccio - zondag 07 mei 2017 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 17:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zag het. Neemt niet weg dat ze doorgaans thuis makkelijk scoren. Schalke verloor voorafgaand ook bij de hekkensluiter he
Klopt. Is gewoon zaak dat we gewoon ons eigen spel proberen te spelen ipv achterover gaan leunen, want dan speel je ze alleen maar in de kaart.
Dan moet dat belangrijke uitdoelpunt wel te pakken zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 17:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Thanks man! :) Heracles is inderdaad ook een mooie club met goed beleid en (vaak) mooi voetbal. En dat kan volgende week nog mooier worden.
Redelijk identiek he. Weinig geld en een club gewoon stabiel maken. Echt waanzinnig en beleid waar iedere club ter wereld een voorbeeld aan kan nemen.
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 17:52 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Klopt. Is gewoon zaak dat we gewoon ons eigen spel proberen te spelen ipv achterover gaan leunen, want dan speel je ze alleen maar in de kaart.
Dan moet dat belangrijke uitdoelpunt wel te pakken zijn.
Uitgoal of niet, compact staan en zorgen dat je zelf de eerste of de 2e goal maakt als er dan toch gescoord wordt.
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 18:21   quote  deeplink  
Totaal off-topic.

Er is een tijd van komen en van gaan, maar met goed beleid en realistisch spel blijft je club altijd stabiel staan.

Een kleine ode aan Ron Jans en Jan Smit.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 07 mei 2017 - 18:39   quote  deeplink  
Vooral ook aan Gerard Nijkamp trouwens die de lijnen uitzet als Technisch directeur en jaarlijks fantastische voetballers weet te halen zonder geld. Dit jaar wat minder helaas, maar wat er is langsgekomen afgelopen jaren...
Loetje
 Loetje - zondag 07 mei 2017 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2017 - 18:39 schreef NatjosFC het volgende:
Vooral ook aan Gerard Nijkamp trouwens die de lijnen uitzet als Technisch directeur en jaarlijks fantastische voetballers weet te halen zonder geld. Dit jaar wat minder helaas, maar wat er is langsgekomen afgelopen jaren...
Zwolle is natuurlijk ook veel goede jongens kwijt geraakt. Eerlijk is eerlijk, ik vond juist dat ze op papier dit jaar een nog sterkere selectie hadden maar er vielen er veel tegen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Go Ahead Eagles (zondag 07 mei 2017, 14:30); 4 - 0









0.0092868