BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Olympique Lyon - Ajax (donderdag 11 mei 2017, 21:05); 3 - 1 (4 - 5)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 mei 2017 - 23:18   quote  deeplink  
Maar die schanez, tjonge die man speelt 2x achter elkaar een finale. Copa liberatores en nu de europa league.

Wat is die man geweldig, zonder geen problemen aanpassen en meteen belangrijke speler.
pth
 pth - donderdag 11 mei 2017 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij kreeg ook vaak kut ballen om niet snel de bal kwijt te kunnen en moet ook wel een speler vrij staan om dat te doen.

Vind het echt wel meevallen.

Hij stond vaker wel goed opgesteld. Onderschepte de bal.

Maar van der beek deed het prima.
Van de Beek steekt op dit moment echt met kop en schouders boven Schone uit.
remco k
 remco k - donderdag 11 mei 2017 - 23:19   quote  deeplink  
Kippenvel naar Edwin aan het luisteren.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 11 mei 2017 - 23:19   quote  deeplink  
Mooi ook dat ze nog even bij Frankie langsgaan. Dromen over zondag nu.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 11 mei 2017 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Maar die schanez, tjonge die man speelt 2x achter elkaar een finale. Copa liberatores en nu de europa league.

Wat is die man geweldig, zonder geen problemen aanpassen en meteen belangrijke speler.
Inderdaad. Als ze het maar niet in hun hoofd halen 'maar' 25 miljoen te vragen voor hem
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 11 mei 2017 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:19 schreef remco k het volgende:
Kippenvel naar Edwin aan het luisteren.
Prachtig ook dat hij het gewoon durft te zeggen als directeur. "het boeit allemaal niet, we staan gewoon in die fokking finale." - van der Sar.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 mei 2017 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:19 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Inderdaad. Als ze het maar niet in hun hoofd halen 'maar' 25 miljoen te vragen voor hem
25 miljoen en messi terwijl barca zijn salaris betaald, vind ik het prima!!

Anders niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 mei 2017 door Positieve Arrogantie --
pth
 pth - donderdag 11 mei 2017 - 23:21   quote  deeplink  
Wordt nog lachen met die randdebiel van een Mourinho.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 11 mei 2017 - 23:22   quote  deeplink  
Bah heb je die engerd weer.
Ik hoop dat ze hem vragen naar Veltman en Schone
Jaccio
 Jaccio - donderdag 11 mei 2017 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

25 miljoen en messi terwijl barca zijn salaris betaald, vind ik het prima!!

Anders niet
Gewoon 40 vragen. Iedereen doet het en voor spelers die veel minder goed zijn dan Sanchez
pth
 pth - donderdag 11 mei 2017 - 23:25   quote  deeplink  
Zit de samenvatting van Manchester - Celta te kijken ... als je dit ziet is Ajax zeker niet kansloos.
pth
 pth - donderdag 11 mei 2017 - 23:26   quote  deeplink  
Loopt ook nog eens geweldig uit de hand ...
Brandje
 Brandje - donderdag 11 mei 2017 - 23:27   quote  deeplink  
MANU is een ideale tegenstander om vol druk op te zetten. Het is te vergelijken met Kopenhagen. Veel kracht maar weinig tot geen voetbal.
pth
 pth - donderdag 11 mei 2017 - 23:28   quote  deeplink  
Wel blij dat kakkerlakje Guidetti in de allerlaatste seconde voor open doel nog even mist.
pth
 pth - donderdag 11 mei 2017 - 23:30   quote  deeplink  
En dan zondag ook nog even de titel stelen ...
Loetje
 Loetje - donderdag 11 mei 2017 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:17 schreef pth het volgende:

[..]

Parijs weg ... hoef je er ook niet naar toe ... kun je gewoon naar Stockholm. Ben nog steeds de weg kwijt na deze waanzinnige avond.
Je bedoeld aanslagen ofzo?

Heb geen verstand van politiek maar denk dat de kans nu wel iets minder is met Macron. Eide zal het wel weten
Jaccio
 Jaccio - donderdag 11 mei 2017 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:25 schreef pth het volgende:
Zit de samenvatting van Manchester - Celta te kijken ... als je dit ziet is Ajax zeker niet kansloos.
Nou, we moeten eerst maar eens zorgen dat we onze kansen gaan benutten.
Finale is maar 1 wedstrijd en het is een uitwedstrijd.
remco k
 remco k - donderdag 11 mei 2017 - 23:32   quote  deeplink  
United trouwens totaal niet gewend dit soort voetbal. Geen ploeg in de PL speelt zoals Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 11 mei 2017 - 23:32   quote  deeplink  
WE GAAN NAAR SOLNA TOE, WE GAAN NAAR SOLNA TOE, WE GAAN NAAR SOLNA TOE, WE GAAN NAAR SOLNA TOE!!!
Brandje
 Brandje - donderdag 11 mei 2017 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:30 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Nou, we moeten eerst maar eens zorgen dat we onze kansen gaan benutten.
Finale is maar 1 wedstrijd en het is een uitwedstrijd.
We spelen thuis dus komt goed
pth
 pth - donderdag 11 mei 2017 - 23:33   quote  deeplink  
Huntelaar mag transfervrij weg bij Schalke ... toch maar even ophalen.
Brandje
 Brandje - donderdag 11 mei 2017 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:32 schreef remco k het volgende:
United trouwens totaal niet gewend dit soort voetbal. Geen ploeg in de PL speelt zoals Ajax.
We zijn het weer eens. Hoog druk zetten is het medicijn
remco k
 remco k - donderdag 11 mei 2017 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:27 schreef Brandje het volgende:
MANU is een ideale tegenstander om vol druk op te zetten. Het is te vergelijken met Kopenhagen. Veel kracht maar weinig tot geen voetbal.
Puur door Mourinho. Voetballers zat die geweldig kunnen ballen.

Maar dat zou een tegenstander kunnen zijn waar we van kunnen winnen.
pth
 pth - donderdag 11 mei 2017 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:32 schreef remco k het volgende:
United trouwens totaal niet gewend dit soort voetbal. Geen ploeg in de PL speelt zoals Ajax.
Het is niet makkelijk winnen van Manchester, hele stugge fysieke ploeg ... voetballend is het niet om aan te gluren. Waarom van Gaal weg moest voor Mourinho is mij een raadsel, spelen zo mogelijk nog slechter dan vorig jaar. En dat met tientallen zo niet honderden miljoenen aan aankopen.
remco k
 remco k - donderdag 11 mei 2017 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:36 schreef pth het volgende:

[..]

Het is niet makkelijk winnen van Manchester, hele stugge fysieke ploeg ... voetballend is het niet om aan te gluren. Waarom van Gaal weg moest voor Mourinho is mij een raadsel, spelen zo mogelijk nog slechter dan vorig jaar. En dat met tientallen zo niet honderden miljoenen aan aankopen.
Het is ook zeker niet makkelijk. En ik ga er ook echt niet van uit dat we even winnen. Als er een trainer is die zijn ploegen voor dit soort wedstrijden klaar kan stomen is het Mourinho wel.

Maar Ajax zou in staat moeten zijn om de bovenliggende partij te worden.
Loetje
 Loetje - donderdag 11 mei 2017 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:32 schreef remco k het volgende:
United trouwens totaal niet gewend dit soort voetbal. Geen ploeg in de PL speelt zoals Ajax.
Arsenal komt redelijk dichtbij maar verder totaal niet.
pth
 pth - donderdag 11 mei 2017 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is ook zeker niet makkelijk. En ik ga er ook echt niet van uit dat we even winnen. Als er een trainer is die zijn ploegen voor dit soort wedstrijden klaar kan stomen is het Mourinho wel.

Maar Ajax zou in staat moeten zijn om de bovenliggende partij te worden.
Voordeeltje: Ajax hoeft nog maar 1 potje voor de finale, Manchester volgens mij nog 3 ...
Scout2
 Scout2 - donderdag 11 mei 2017 - 23:48   quote  deeplink  
Ahahaa wat heb ik me in moeten houden, gewoon finale !!
En hopelijk staat bosz ook weer met beide beentjes op de grond.
Btw.. wat is dat met al die ajax trainers die het niet zien welke speler er nou echt beter is ? Zijn wij nou zoo dom of..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 11 mei 2017 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:46 schreef pth het volgende:

[..]

Voordeeltje: Ajax hoeft nog maar 1 potje voor de finale, Manchester volgens mij nog 3 ...
klopt, maar maakt geen verschil hoor. die gaan niet verder zakken dan de 6e plek en gaan vol voor EL om CL te halen want 4e plek lijkt er niet meer in te zitten. speelden afgelopen weekend ook al met b team.
Wanderlei Silva
 Wanderlei Silva - donderdag 11 mei 2017 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar flikker op! Peter zit daar van jou niet op te wachten!
Zeer oneerbiedig van jou! ik ben niet haatdragend, ik denk hij ook niet
Schaam je jongen, je kent me niet ga niet raar doen jij!
Echt ga je schamen met jouw opmerking!
Wanderlei Silva
 Wanderlei Silva - donderdag 11 mei 2017 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij je gelijk? Het hele forum roept dat al weken en een aantal al maanden.
Correctie ons gelijk, heb dat van jullie niet meegekregen;)

#AJAX AMSTERDAM FINALE
Brandje
 Brandje - donderdag 11 mei 2017 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Puur door Mourinho. Voetballers zat die geweldig kunnen ballen.

Maar dat zou een tegenstander kunnen zijn waar we van kunnen winnen.
Dat zeg jij wel maar noem nou eens een paar spelers die onder de druk van Ajax kunnen voetballen? Het is geen team waar echte voetballers inzitten. Het is allemaal op kracht gebasseerd
remco k
 remco k - donderdag 11 mei 2017 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat zeg jij wel maar noem nou eens een paar spelers die onder de druk van Ajax kunnen voetballen? Het is geen team waar echte voetballers inzitten. Het is allemaal op kracht gebasseerd
Mikhytarian. Sylva rasford pogba blind. Herrera. Allemaal gasten die echt wel kunnenballen. Mourinho is de man die daar het voetbal uithaalde. Dat doet ie bij al zijn ploegen.
Brandje
 Brandje - donderdag 11 mei 2017 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Mikhytarian. Sylva rasford pogba blind. Herrera. Allemaal gasten die echt wel kunnenballen. Mourinho is de man die daar het voetbal uithaalde. Dat doet ie bij al zijn ploegen.
Daarom. Ik maak mij nog geen zorgen maar aan de andere kant daar ben ik te lam voor hahahahha
Loetje
 Loetje - donderdag 11 mei 2017 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Mikhytarian. Sylva rasford pogba blind. Herrera. Allemaal gasten die echt wel kunnenballen. Mourinho is de man die daar het voetbal uithaalde. Dat doet ie bij al zijn ploegen.
Mourinho vergald iedere speler gap. Was bij Real en Chelsea ook al. Maar ze zijn enorm taai en spelen Italiaans voetbal
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 12 mei 2017 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mourinho vergald iedere speler gap. Was bij Real en Chelsea ook al. Maar ze zijn enorm taai en spelen Italiaans voetbal
Doet denken aan stugge Oost-Europese clubs. Daar hebben we ook altijd problemen mee gehad.
Loetje
 Loetje - vrijdag 12 mei 2017 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 00:00 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Doet denken aan stugge Oost-Europese clubs. Daar hebben we ook altijd problemen mee gehad.
Klopt. Maar dit speelt wel anders moet ik zeggen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 12 mei 2017 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Mikhytarian. Sylva rasford pogba blind. Herrera. Allemaal gasten die echt wel kunnenballen. Mourinho is de man die daar het voetbal uithaalde. Dat doet ie bij al zijn ploegen.
Maar toen iedereen dacht dat Barca CL zou winnen won Inter. Al was dat een halve finale maar iedereen dacht dat Barca door zou gaan.

Ook toen met Porto was ze niet favoriet, wellicht nu wel, maar dat heeft te maken met geld en niet met het voetbal.

Mourinho kan echt wel wat, ook haal hij het voetbal eruit de resultaten zijn er niet minder om. Dat is toch echt wat telt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 mei 2017 - 00:01   quote  deeplink  
En juist nu zou ik blij willen wezen en samen met Peter in mijn gedachten het feestje willen vieren!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 12 mei 2017 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 00:00 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Doet denken aan stugge Oost-Europese clubs. Daar hebben we ook altijd problemen mee gehad.
Ach, europees heeft ajax het altijd lastig. Altijd met spektakel.
pth
 pth - vrijdag 12 mei 2017 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 mei 2017 - 23:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

klopt, maar maakt geen verschil hoor. die gaan niet verder zakken dan de 6e plek en gaan vol voor EL om CL te halen want 4e plek lijkt er niet meer in te zitten. speelden afgelopen weekend ook al met b team.
Denk dat je gelijk hebt, 4 punten achter op plek 4 maar zouden ze alles op 1 kaart durven te zetten en de laatste wedstrijden laten lopen?
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 12 mei 2017 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 00:03 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ach, europees heeft ajax het altijd lastig. Altijd met spektakel.
Fair enough. Het verschil is wel dat we nu veel kansen creƫren. Dat was afgelopen jaren wel anders. Echter moeten we die een keer afmaken; iedereen kent dat verhaal inmiddels.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 12 mei 2017 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 00:06 schreef pth het volgende:

[..]

Denk dat je gelijk hebt, 4 punten achter op plek 4 maar zouden ze alles op 1 kaart durven te zetten en de laatste wedstrijden laten lopen?
ja 100% doen ze dat. Want ze lieten Arsenal uit ook lopen met een B-elftal en dat is juist de enige concurrent, buiten de top 4, die ook nog gaat voor die laatste CL stek.
pth
 pth - vrijdag 12 mei 2017 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 00:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ja 100% doen ze dat. Want ze lieten Arsenal uit ook lopen met een B-elftal en dat is juist de enige concurrent, buiten de top 4, die ook nog gaat voor die laatste CL stek.
Blijft staan dat Ajax op voorhand absoluut niet kansloos is tegen dit Manchester. Als ze het niveau van Schalke of Lyon thuis kunnen halen, kunnen er hele mooie dingen gebeuren.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 12 mei 2017 - 00:16   quote  deeplink  
Wanderlei Silva, ik denk dat ik je goede bedoeling wel snap.

Maar ik snap de reactie van de andere ook, je bent de verkeerde persoon om dit te zeggen. Vandaar dat ze zo reageren.

Ik ken Nenam niet, maar ik denk dat ik wel als ik zijn reacties zag dat hij een Ajacied in hart en nieren is.
Vind het jammer dat hij dit niet heeft kunnen meemaken.
Maar denk dat de mensen die hem echt heeft gekend, iedere dag mist en vooral op zo'n dag.

Wanderlei, het was gewoon niet slim om hem erbij te halen, het is te pijnlijk voor vele en te confronterend voor vele.
Verder verpest je de mooie avond en dat verdiend Ajax niet en helemaal Nenam niet.

Sorry mensen, ik wil geen ruzie, ik lig namelijk ook niet lekker in de groep. Maar dit moest ik even zeggen!
Sorry nogmaals
pth
 pth - vrijdag 12 mei 2017 - 00:17   quote  deeplink  
90 minuten lang, voor onze club uit Amsterdam, gekkenhuis op de tribune, niemand die ons stoppen kan ...
Wanderlei Silva
 Wanderlei Silva - vrijdag 12 mei 2017 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 00:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Wanderlei Silva, ik denk dat ik je goede bedoeling wel snap.

Maar ik snap de reactie van de andere ook, je bent de verkeerde persoon om dit te zeggen. Vandaar dat ze zo reageren.

Ik ken Nenam niet, maar ik denk dat ik wel als ik zijn reacties zag dat hij een Ajacied in hart en nieren is.
Vind het jammer dat hij dit niet heeft kunnen meemaken.
Maar denk dat de mensen die hem echt heeft gekend, iedere dag mist en vooral op zo'n dag.

Wanderlei, het was gewoon niet slim om hem erbij te halen, het is te pijnlijk voor vele en te confronterend voor vele.
Verder verpest je de mooie avond en dat verdiend Ajax niet en helemaal Nenam niet.

Sorry mensen, ik wil geen ruzie, ik lig namelijk ook niet lekker in de groep. Maar dit moest ik even zeggen!
Sorry nogmaals
Vind ik een goede, volwassen reactie, en dan begrijp ik het beter.
Maar mn intentie was niet slecht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 mei 2017 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 00:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Wanderlei Silva, ik denk dat ik je goede bedoeling wel snap.

Maar ik snap de reactie van de andere ook, je bent de verkeerde persoon om dit te zeggen. Vandaar dat ze zo reageren.

Ik ken Nenam niet, maar ik denk dat ik wel als ik zijn reacties zag dat hij een Ajacied in hart en nieren is.
Vind het jammer dat hij dit niet heeft kunnen meemaken.
Maar denk dat de mensen die hem echt heeft gekend, iedere dag mist en vooral op zo'n dag.

Wanderlei, het was gewoon niet slim om hem erbij te halen, het is te pijnlijk voor vele en te confronterend voor vele.
Verder verpest je de mooie avond en dat verdiend Ajax niet en helemaal Nenam niet.

Sorry mensen, ik wil geen ruzie, ik lig namelijk ook niet lekker in de groep. Maar dit moest ik even zeggen!
Sorry nogmaals
Tnx PA, je verwoord het goed voor mij! Dus je hoeft voor mij geen excuses aan te bieden!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 12 mei 2017 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 00:18 schreef Wanderlei Silva het volgende:

[..]

Vind ik een goede, volwassen reactie, en dan begrijp ik het beter.
Maar mn intentie was niet slecht.
Dan is het nu tijd om te kappen!
pth
 pth - vrijdag 12 mei 2017 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 00:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat hadden we graag gedaan. Maar we staan niet toe dat hij goede sier gaat lopen maken over de rug van een overleden dierbare vriend!
Snap ik, maar de kracht van stilte overstemd alle rumoer. Negeren is vaak beter dan reageren. Maar verder gaat het mij niets aan, zou alleen jammer zijn als dit een uiteindeljk historische avond zou gaan overschaduwen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Olympique Lyon - Ajax (donderdag 11 mei 2017, 21:05); 3 - 1 (4 - 5)









0.0149109