BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Olympique Lyon - Ajax (donderdag 11 mei 2017, 21:05); 3 - 1 (4 - 5)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zaterdag 13 mei 2017 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 14:01 schreef Scout2 het volgende:
Tete sanchez de ligt viergever/riedewald beste verdediging van de subtop in europa in potentie meschien nog wel meer.

Koste wat het kost behouden lijkt mij
Viergever had schuld aan 2 doelpunten wat is dat toch dat hij zo omhoog geschreven wordt ?die man voetbalt met heel zijn hart maar komt gewoon te kort.Tegen een goede ploeg komen zijn gebreken te voorschijn techn/onvermogen.
p111
 p111 - zaterdag 13 mei 2017 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 15:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Een blunder is het ook zeker niet. Maar sxhone speelde echt niet goed de eerste helft en ik vind dat Bosz sterker wordt met Vd Beek op 6. Opbouwend is hij zeker njet de mindere maar met name positioneel en defensief is ie gewoon een paar punten beter. Schone was gister constant zijn man zoek in de eerste helft. Het centrum stond veel te vaak 1 tegen 1.

En dat gebeurt veel vaker met Schone.

Het was gister goed genoeg om door te gaan. Maar dat wil net zeggen dat het niet beter kan of moet.
Ik ben het niet vaak eens maar in dit geval zeker alleen had ik Schone helemaal niet opgesteld.Jammer Bosz das de derde keer SChalke/PSV en Lyon hopelijk nou je lesje geleerd.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 mei 2017 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 mei 2017 - 00:04 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik ben het niet vaak eens maar in dit geval zeker alleen had ik Schone helemaal niet opgesteld.Jammer Bosz das de derde keer SChalke/PSV en Lyon hopelijk nou je lesje geleerd.
Waarschijnlijk niet Schöne en Veltman blijven gewoon opgesteld worden. Met een beetje pech Sinkgraven ook nog.
remco k
 remco k - zaterdag 13 mei 2017 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 mei 2017 - 00:01 schreef p111 het volgende:

[..]

Viergever had schuld aan 2 doelpunten wat is dat toch dat hij zo omhoog geschreven wordt ?die man voetbalt met heel zijn hart maar komt gewoon te kort.Tegen een goede ploeg komen zijn gebreken te voorschijn techn/onvermogen.
En verder vrijwel het hele seizoen foutloos en extreem belangrijk. Een van de pijlers waar het elftal op gebouwd is.

Zorgt er eigenhandig voor dat we überhaupt in de halve finale stonden.
p111
 p111 - zaterdag 13 mei 2017 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 mei 2017 - 07:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet Schöne en Veltman blijven gewoon opgesteld worden. Met een beetje pech Sinkgraven ook nog.
ja alleen ben ik een Sinkgraven fan,zie de beperktheid van Viergever afgelopen donderdag.
p111
 p111 - zaterdag 13 mei 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 mei 2017 - 10:14 schreef remco k het volgende:

[..]

En verder vrijwel het hele seizoen foutloos en extreem belangrijk. Een van de pijlers waar het elftal op gebouwd is.

Zorgt er eigenhandig voor dat we überhaupt in de halve finale stonden.
Geweldig dat belangrijke doelpunt tegen Schalke,doorgezet na dat die de bal zoals gewoonlijk verkeerd aannam en met geluk gewoon de bal blokkeerd en scoort heerlijk maar wat een mazzel toch.Sluit jullie ogen niet voor de beperkdheid van Viergever.Kijk naar het tweede tegen doelpunt de bal springt weer van zijn voet af waardoor Lyon scoort,kijk naar het derde doelpunt waar hij lucht staat te dekken waardoor het 3-1 wordt,kijk naar zijn super domme slyding waardoor je met 10 komt te staan. Hij heeft een top seizoen gedraaid alles zat mee met hem door zijn geweldige inzet respect voor hem,maar dit blijft niet goed gaan hopelijk zie je dat ook.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 13 mei 2017 - 12:45   quote  deeplink  
Klopt viergever speelt op zijn top van kunnen. Zelfde geld voor schone en veltman, met viergever als uitblinker

En van die drie heeft veltman wel de meeste potentie..

Des al niet te min zijn deze drie gewoon belangerijk geweest voor ajax en verdienen daarom ook een pluim..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 mei 2017 door Scout2 --
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 13 mei 2017 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 mei 2017 - 00:01 schreef p111 het volgende:

[..]

Viergever had schuld aan 2 doelpunten wat is dat toch dat hij zo omhoog geschreven wordt ?die man voetbalt met heel zijn hart maar komt gewoon te kort.Tegen een goede ploeg komen zijn gebreken te voorschijn techn/onvermogen.
Viergever heeft het dit seizoen in de competitie erg goed gedaan. Maar......wanneer Ajax wil groeien, heb je op elder positie gewoon kwaliteit nodig die je nodig hebt wanneer je in de CL gaat spelen.

Van der Sar zei; we willen straks structureel in de CL/Europa league overwinteren. Mooi streven , maar dan zul je wel je beleid moeten aanpassen. Dat wil ik eerst nog wel eens zien.

Voor het nieuwe seizoen is het maar net wat je overhoudt en aanvult. Je moet durven dromen en groot denken. Wanneer Ajax echt wil groeien, moet je ook de selectie laten groeien in kwaliteit.

En moet je spelers die structureel over het gehele jaar te weinig gebracht hebben, durven verkopen. En aanvullen met spelers die meer potentieel bezitten.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 13 mei 2017 - 13:32   quote  deeplink  
Ik vraag me af of Viergever de juiste persoon is en de juiste kwaliteiten bezit voor Europese wedstrijden. Ook al speelde hij tegen Schalke een goede partij, tegen Lyon was het te weinig wat hij bracht.

Ajax moet gewoon erg streng en veeleisend denken t.a.v. het komende seizoen.
Jesper11
 Jesper11 - zaterdag 13 mei 2017 - 15:00   quote  deeplink  
Ajax wacht met contractverlening Viergever: http://www.soccernews.nl/news/388007/Ajax_wacht_met_contractverlenging:_Geen_doorstroming_blokkeren
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 13 mei 2017 - 15:33   quote  deeplink  
Dat is van vorige maand t.a.v. Viergever. Maar er is waarschijnlijk nog steeds niet getekend. Mocht Ajax CL halen omdat het de Europa league wint, dan harkt Ajax niet alleen veel geld binnen. Omdat Ajax dan ook veel meer te bieden heeft aan de huidige spelers en eventueel aan spelers die ze kunnen aantrekken.

Winst van de EL is zeer bepalend waar Ajax dan staat. Opnieuw is de zomer spannend omdat je niet weet wat er staat op 31 Augustus 2017.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 13 mei 2017 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 - 13:55 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het is echt ongelooflijk. En dan Overmars die gister op tv zegt dat ze Veltman graag willen behouden, maar Tete mag vertrekken als hij wilt. Ik walg er gewoon van
Misschien wel in de hoop dat Veltman echt verkocht wordt.....
Wij weten niet wat er binnen de muren van de Johan Cruijff ArenA en binnen de muren op de toekomst afspeelt.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 mei 2017 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 13 mei 2017 - 16:41   quote  deeplink  
by the way:

de finale tegen Man.United wordt gespeeld op 24 mei 2017, precies 22 jaar na het winnen van de CL. Kijk naar de elftallen van toen en nu en ja er zijn verschillen, maar ook wel degelijk overeenkomsten.

En dan dit:

De finale tegen Man.United wordt gespeeld, ***14*** maanden na het overlijden van Johan Cruijff
Toeval? Toeval bestaat niet.

Wij Gaan De Uefa Europa League Winnen!!!
Scout2
 Scout2 - zaterdag 13 mei 2017 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 mei 2017 - 15:33 schreef Bobby1972 het volgende:
Dat is van vorige maand t.a.v. Viergever. Maar er is waarschijnlijk nog steeds niet getekend. Mocht Ajax CL halen omdat het de Europa league wint, dan harkt Ajax niet alleen veel geld binnen. Omdat Ajax dan ook veel meer te bieden heeft aan de huidige spelers en eventueel aan spelers die ze kunnen aantrekken.

Winst van de EL is zeer bepalend waar Ajax dan staat. Opnieuw is de zomer spannend omdat je niet weet wat er staat op 31 Augustus 2017.
afwachten dan maar.. ;)
p111
 p111 - zaterdag 13 mei 2017 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
terecht
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 13 mei 2017 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Wat een onzin. Hij doet het geweldig dit seizoen en toont altijd geweldige inzet. Daarnaast zeurt hij ook nooit als hij op de bank zit. Dus ook handig als 12e man. Gewoon een 5 jarig contract geven.
p111
 p111 - zaterdag 13 mei 2017 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 mei 2017 - 20:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wat een onzin. Hij doet het geweldig dit seizoen en toont altijd geweldige inzet. Daarnaast zeurt hij ook nooit als hij op de bank zit. Dus ook handig als 12e man. Gewoon een 5 jarig contract geven.
Kom op man wij zijn geen sociale instelling.
remco k
 remco k - zondag 14 mei 2017 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 mei 2017 - 12:41 schreef p111 het volgende:

[..]

Geweldig dat belangrijke doelpunt tegen Schalke,doorgezet na dat die de bal zoals gewoonlijk verkeerd aannam en met geluk gewoon de bal blokkeerd en scoort heerlijk maar wat een mazzel toch.Sluit jullie ogen niet voor de beperkdheid van Viergever.Kijk naar het tweede tegen doelpunt de bal springt weer van zijn voet af waardoor Lyon scoort,kijk naar het derde doelpunt waar hij lucht staat te dekken waardoor het 3-1 wordt,kijk naar zijn super domme slyding waardoor je met 10 komt te staan. Hij heeft een top seizoen gedraaid alles zat mee met hem door zijn geweldige inzet respect voor hem,maar dit blijft niet goed gaan hopelijk zie je dat ook.
En kijk alle andere wedstrijden eens terug. Jij bent gewoon aan het zoeken naar iets dat er niet is. Viergever is onbetwist in dit elftal, en dat is meer dan terecht..

Ik hoor je ook niet over Sanchez die op een domme manier even de 16 van de tegenstander in storm met nog maar een paar minuten te spelen en nog maar 2 verdedigers op eigen helft.. Dat is gewoon domheid, en ook dat gebeurt veel vaker..
remco k
 remco k - zondag 14 mei 2017 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 mei 2017 - 13:32 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik vraag me af of Viergever de juiste persoon is en de juiste kwaliteiten bezit voor Europese wedstrijden. Ook al speelde hij tegen Schalke een goede partij, tegen Lyon was het te weinig wat hij bracht.

Ajax moet gewoon erg streng en veeleisend denken t.a.v. het komende seizoen.
In vrijwel alle andere Europes potten dit seizoen gewoon een sterkhouder..

Ajax presteert fantastisch met een selectie die jij non stop hebt aangepakt.. Als er iemand niet serieus te nemen is over de kwaliteit van spelers en een selectie, ben jij dat wel..
remco k
 remco k - zondag 14 mei 2017 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 mei 2017 - 22:27 schreef p111 het volgende:

[..]

Kom op man wij zijn geen sociale instelling.
Nee een prof club, en Viergever is een hele goede en meer dan terechte basisspeler, die zich ook nog eens als een voorbeeldige prof etaleert..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 14 mei 2017 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 08:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee een prof club, en Viergever is een hele goede en meer dan terechte basisspeler, die zich ook nog eens als een voorbeeldige prof etaleert..
+1.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 15 mei 2017 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 mei 2017 - 12:34 schreef p111 het volgende:

[..]

ja alleen ben ik een Sinkgraven fan,zie de beperktheid van Viergever afgelopen donderdag.
IK ben ook steeds meer onder de indruk van sinkgraven en Viergever is wel goed dit seizoen, maar niet als linksback. Aanvallend vind ik hem als LB wel weer sterk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 15 mei 2017 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 mei 2017 - 12:34 schreef p111 het volgende:

[..]

ja alleen ben ik een Sinkgraven fan,zie de beperktheid van Viergever afgelopen donderdag.
Sinkgraven mag van mij vervangen worden door een aankoop. Voor de posities van Schöne en Veltman lopen al waardige vervangers rond in Amsterdam. Op zich zou het een hele rustige zomer kunnen worden, als je de spelers weet te behouden.
Loetje
 Loetje - maandag 15 mei 2017 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 07:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sinkgraven mag van mij vervangen worden door een aankoop. Voor de posities van Schöne en Veltman lopen al waardige vervangers rond in Amsterdam. Op zich zou het een hele rustige zomer kunnen worden, als je de spelers weet te behouden.
Zal sowieso moeten want een echte linksback hebben we niet
p111
 p111 - maandag 15 mei 2017 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

En kijk alle andere wedstrijden eens terug. Jij bent gewoon aan het zoeken naar iets dat er niet is. Viergever is onbetwist in dit elftal, en dat is meer dan terecht..

Ik hoor je ook niet over Sanchez die op een domme manier even de 16 van de tegenstander in storm met nog maar een paar minuten te spelen en nog maar 2 verdedigers op eigen helft.. Dat is gewoon domheid, en ook dat gebeurt veel vaker..
Misschien was het jou nog niet opgevallen Viergever is 27 en Sanchez 20 ,Sanches wordt een topper en Viergever heeft zijn topseizoen nu gehad op zijn 27 ste.Daar gaat nou om hij is geen topper en zal weinig opleveren dus begrijp ik Ajax heel goed met het wachten van contract verlenging.
p111
 p111 - maandag 15 mei 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 08:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee een prof club, en Viergever is een hele goede en meer dan terechte basisspeler, die zich ook nog eens als een voorbeeldige prof etaleert..
Levert niks op geloof me.En ja een prima instelling respect voor hem.
p111
 p111 - maandag 15 mei 2017 - 13:18   quote  deeplink  
En een goede linksback misschien Sinkgraven maar ben nog niet helemaal overtuigd.Misschien Haps van AZ ?
remco k
 remco k - maandag 15 mei 2017 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 13:15 schreef p111 het volgende:

[..]

Misschien was het jou nog niet opgevallen Viergever is 27 en Sanchez 20 ,Sanches wordt een topper en Viergever heeft zijn topseizoen nu gehad op zijn 27 ste.Daar gaat nou om hij is geen topper en zal weinig opleveren dus begrijp ik Ajax heel goed met het wachten van contract verlenging.
Niet iedere speler hoeft verkocht te worden. Leeftijd is niet relevant op het veld, daar draait het om prestaties en niets meer of minder..
remco k
 remco k - maandag 15 mei 2017 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 13:16 schreef p111 het volgende:

[..]

Levert niks op geloof me.En ja een prima instelling respect voor hem.
Waarom moet ie wat opleveren? Doet Schone ook niet, deed Ooijer ook niet, deed Poulsen ook niet, en allemaal waardevol gebleken..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Olympique Lyon - Ajax (donderdag 11 mei 2017, 21:05); 3 - 1 (4 - 5)









0.0224800