BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zondag 20 augustus 2017, 14:30); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 11:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Hieronder de letterlijke uitspraak van keijzer. Echt niks maar dan ook helemaal niks mis mee. Je bent ewoon aan het zoeken en legt alles onder een vergrootglas.

"We hebben nog niet echt het idee dat Kasper uitgespeelde kansen krijgt", vertelt Keizer in gesprek met de NOS. "We zijn er al vanaf het begin mee bezig, de lijn naar Kasper moet open komen. We moeten hem in het spel betrekken." Dolberg beaamt dat hij ballen nodig heeft van anderen, maar aan de bal is het 'ook niet wat het moet zijn', zo geeft hij toe. "We moeten eraan werken."
en huntelaar zou dan wel die aanvoer krijgen ?? dan pak je dat toch aan ?? daarbij leg ik niks onder een vergrootglas, let nu maar op als ajax wederom verliest.. wat voor verhaal we dan weer krijgen.. die man en dat is mijn mening kan dit team NOG (en hoop dat het wel komt) niet motiveren en sturen .. voor mijn gevoel heeft hij geen overwicht.. zo ziet het eruit althans.. we wachten af en hoop op de ommekeer want het gaat me om ajax, ongeacht wie de trainer is
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 11:51   quote  deeplink  
en jammer dat neres er weer naast staat, geen vertrouwen meerdere wedstrijden.. ksnap dat niet, echt niet..
AkaS
 AkaS - zondag 20 augustus 2017 - 11:52   quote  deeplink  
Dolberg, Schöne en Neres waarschijnlijk geslachtofferd....

Blijkbaar heeft Keizer de opdracht gekregen om zijn tanden te laten zien...

Echt schandalig hoe weinig krediet Neres krijgt !!!

Ik zou weleens willen weten wie zich hard heeft gemaakt voor zijn komst.
.

Ik lees overal dat de rvc op de kleintjes let en overal een stokje voor steekt en hiermee het werk van Overmars onmogelijk maakt...

Maar kan iemand mij dan please uitleggen waarom Younes oneindig mag falen en Neres maar 1 wedstrijd helft ?

Younes, Veltman en Schöne liggen hierbij waarschijnlijk erg goed bij Bergkamp, Spijkerman en Overmars..

Ik wil het oprecht snappen... Maar krijg de indruk dat de opstelling en aan- en verkopen worden ingegeven door politiek..!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2017 door AkaS --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 augustus 2017 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 09:58 schreef nummer10 het volgende:
wel de opstelling grotendeels zoals wij zouden willen zien een keer.. zou die meelezen ? :P
Het is wat AS meldt. De 1 na grootste sensatiesite! Vaak genoeg hebben die dingen gemeld wat ze grotendeels of helemaal naast zaten. Ik wacht af vanmiddag en laat me verrassen. Zal je zien dat we eindelijk andere spelers gaan gebruiken en 1 van die vervolgens in de warming-up geblesseerd raakt! ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 12:00   quote  deeplink  
Toch vind ik dat Keizer alles wel goed ziet hoor. Valt niet tegen. Relativeert uitstekend en blijft echt rustig. Heb daar wel respect voor. Bosz kennende was niet rustig gebleven
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 augustus 2017 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 11:52 schreef AkaS het volgende:
Dolberg, Schöne en Neres waarschijnlijk geslachtofferd....

Blijkbaar heeft Keizer de opdracht gekregen om zijn tanden te laten zien...

Echt schandalig hoe weinig krediet Neres krijgt !!!

Ik zou weleens willen weten wie zich hard heeft gemaakt voor zijn komst.
.

Ik lees overal dat de rvc op de kleintjes let en overal een stokje voor steekt en hiermee het werk van Overmars onmogelijk maakt...

Maar kan iemand mij dan please uitleggen waarom Younes oneindig mag falen en Neres maar 1 wedstrijd helft ?

Younes, Veltman en Schöne liggen hierbij waarschijnlijk erg goed bij Bergkamp, Spijkerman en Overmars..

Ik wil het oprecht snappen... Maar krijg de indruk dat de opstelling en aan- en verkopen worden ingegeven door politiek..!
Younes was donderdag de beste van het veld, dus waarom zou je die slachtofferen?

En de RvC geeft alleen naar toestemming voor aankopen met veel miljoenen als ze merken dat de supporters zich gaan roeren. Dan ineens wordt er weer een vette worst voorgehouden.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 12:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Younes was donderdag de beste van het veld, dus waarom zou je die slachtofferen?

En de RvC geeft alleen naar toestemming voor aankopen met veel miljoenen als ze merken dat de supporters zich gaan roeren. Dan ineens wordt er weer een vette worst voorgehouden.
het klopt dat younnes de beste buitenspeler was.. maar vond je neres slechter dan kluivert ? dus waarom niet een beetje vertrouwen pompen in neres.. laat younes kluivert links uitvechten en neres en cerny rechts.. en niet 3 talenten op 1 plek
bahbah
 bahbah - zondag 20 augustus 2017 - 12:11   quote  deeplink  
Ik denk wel dat Neres en Cerny mits ze een beetje vertrouwen krijgen heel veel meer te bieden hebben.
Gewoon paar wedstrijden laten ballen die jongens...
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 12:13   quote  deeplink  
Opstelling Ajax tegen FC Groningen;

Op doel, Bobby. Die schreeuwt alles bij elkaar dat de aanvallers wel weg blijven.

Verdediging RB APIK. Die rent alle kanten op en na 90 minuten denkt ie dat die nog 90 minuten moet.

CV: Natjos. Jong talent met een goede opbouw en kan de rust brengen bij Bobby en AkaS.
CV: AkaS. Ruwe verdediger die zich niet beheerst maar wel altijd buiten de scheidsrechter om alles flikt.

LB: Eide. De fitste van allemaal. Gigantisch loopvermogen en de aanvoerder. Altijd netjes.

Middenveld CvM Warrior. Schopt alles wat voorbij komt de 2e ring in en duld geen tegenspraak van een scheidsrechter. Beetje zoals Gatusso.

MC: Remco. Beetje de verbinding tussen het middenveld en aanval. Vaak nergens mee eens dus die moet in de middenweg spelen.

AmC: Doe ik zelf maar. 13 jaar daar gespeeld. Teamgenoten, bal graag aanspreken op maximaal 20 meter van de goal. Dan scoor ik wel. Grote kansen schiet ik het stadion uit en de grens een blauw oog.

AL: Hasjkoph. Jong en snel en heeft een inhalator in zijn zak voor als het zwaar wordt.
AR: PA. Net Younes, blijft altijd hetzelfde doen en het houdt niet op, niet vanzelf. Ooit komt het goed.

En dan onze spits, Joduh. Komt voor een dag over en zet het hele stadion in vuur en vlam.

Waterdrager is nummer10
JOOD is ballenjongen
Guyt is masseuse
Hummel is grensrechter en zorgt dat buitenspel niet bestaat.
Bahbah serveert het eten
Hjf wast af

Trainers hoeven we niet op de bank. Van boven geven Nenam en Cruijff ons instructies.

9-0 vanmiddag en Bobby maakt na afloop de transfer naar FC Hondenlul.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 12:13 schreef Loetje het volgende:
Opstelling Ajax tegen FC Groningen;

Op doel, Bobby. Die schreeuwt alles bij elkaar dat de aanvallers wel weg blijven.

Verdediging RB APIK. Die rent alle kanten op en na 90 minuten denkt ie dat die nog 90 minuten moet.

CV: Natjos. Jong talent met een goede opbouw en kan de rust brengen bij Bobby en AkaS.
CV: AkaS. Ruwe verdediger die zich niet beheerst maar wel altijd buiten de scheidsrechter om alles flikt.

LB: Eide. De fitste van allemaal. Gigantisch loopvermogen en de aanvoerder. Altijd netjes.

Middenveld CvM Warrior. Schopt alles wat voorbij komt de 2e ring in en duld geen tegenspraak van een scheidsrechter. Beetje zoals Gatusso.

MC: Remco. Beetje de verbinding tussen het middenveld en aanval. Vaak nergens mee eens dus die moet in de middenweg spelen.

AmC: Doe ik zelf maar. 13 jaar daar gespeeld. Teamgenoten, bal graag aanspreken op maximaal 20 meter van de goal. Dan scoor ik wel. Grote kansen schiet ik het stadion uit en de grens een blauw oog.

AL: Hasjkoph. Jong en snel en heeft een inhalator in zijn zak voor als het zwaar wordt.
AR: PA. Net Younes, blijft altijd hetzelfde doen en het houdt niet op, niet vanzelf. Ooit komt het goed.

En dan onze spits, Joduh. Komt voor een dag over en zet het hele stadion in vuur en vlam.

Waterdrager is nummer10
JOOD is ballenjongen
Guyt is masseuse
Hummel is grensrechter en zorgt dat buitenspel niet bestaat.
Bahbah serveert het eten
Hjf wast af

Trainers hoeven we niet op de bank. Van boven geven Nenam en Cruijff ons instructies.

9-0 vanmiddag en Bobby maakt na afloop de transfer naar FC Hondenlul.
hahahhaha maar ga nie akkoord met waterdrager ;)
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 12:19   quote  deeplink  
leeft guyt nog ?
p111
 p111 - zondag 20 augustus 2017 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 11:52 schreef AkaS het volgende:
Dolberg, Schöne en Neres waarschijnlijk geslachtofferd....

Blijkbaar heeft Keizer de opdracht gekregen om zijn tanden te laten zien...

Echt schandalig hoe weinig krediet Neres krijgt !!!

Ik zou weleens willen weten wie zich hard heeft gemaakt voor zijn komst.
.

Ik lees overal dat de rvc op de kleintjes let en overal een stokje voor steekt en hiermee het werk van Overmars onmogelijk maakt...

Maar kan iemand mij dan please uitleggen waarom Younes oneindig mag falen en Neres maar 1 wedstrijd helft ?

Younes, Veltman en Schöne liggen hierbij waarschijnlijk erg goed bij Bergkamp, Spijkerman en Overmars..

Ik wil het oprecht snappen... Maar krijg de indruk dat de opstelling en aan- en verkopen worden ingegeven door politiek..!
Als je gewoon naar de vorm van de laatste wedstrijd kijkt moet Younes nu spelen hij was donderdag de enige gevaarlijke voorhoede speler,en met alle respect Neres was nergens donderdag,en je moet toch seintjes geven aan de spelers je gaat voor 200 % of het is banken.Ook Dolberg speelt al weken als een krant dus mag je wat anders proberen.En Schone is het verhaal bekend is over en sluiten .
bahbah
 bahbah - zondag 20 augustus 2017 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 12:13 schreef Loetje het volgende:
Opstelling Ajax tegen FC Groningen;

Op doel, Bobby. Die schreeuwt alles bij elkaar dat de aanvallers wel weg blijven.

Verdediging RB APIK. Die rent alle kanten op en na 90 minuten denkt ie dat die nog 90 minuten moet.

CV: Natjos. Jong talent met een goede opbouw en kan de rust brengen bij Bobby en AkaS.
CV: AkaS. Ruwe verdediger die zich niet beheerst maar wel altijd buiten de scheidsrechter om alles flikt.

LB: Eide. De fitste van allemaal. Gigantisch loopvermogen en de aanvoerder. Altijd netjes.

Middenveld CvM Warrior. Schopt alles wat voorbij komt de 2e ring in en duld geen tegenspraak van een scheidsrechter. Beetje zoals Gatusso.

MC: Remco. Beetje de verbinding tussen het middenveld en aanval. Vaak nergens mee eens dus die moet in de middenweg spelen.

AmC: Doe ik zelf maar. 13 jaar daar gespeeld. Teamgenoten, bal graag aanspreken op maximaal 20 meter van de goal. Dan scoor ik wel. Grote kansen schiet ik het stadion uit en de grens een blauw oog.

AL: Hasjkoph. Jong en snel en heeft een inhalator in zijn zak voor als het zwaar wordt.
AR: PA. Net Younes, blijft altijd hetzelfde doen en het houdt niet op, niet vanzelf. Ooit komt het goed.

En dan onze spits, Joduh. Komt voor een dag over en zet het hele stadion in vuur en vlam.

Waterdrager is nummer10
JOOD is ballenjongen
Guyt is masseuse
Hummel is grensrechter en zorgt dat buitenspel niet bestaat.
Bahbah serveert het eten
Hjf wast af

Trainers hoeven we niet op de bank. Van boven geven Nenam en Cruijff ons instructies.

9-0 vanmiddag en Bobby maakt na afloop de transfer naar FC Hondenlul.
Wel winnen anders word het eten bahbah.....
Brandje
 Brandje - zondag 20 augustus 2017 - 13:03   quote  deeplink  
Geen Younes vanwege ziekte. Misschien vallen de puzzelstukjes nu wel in elkaar. Kluivert op links en Neres op rechts. Frenkie voor Lasse. Dan heb je denk wel de opstelling zoals iedereen die graag ziet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2017 door Brandje --
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 12:53 schreef p111 het volgende:

[..]

Als je gewoon naar de vorm van de laatste wedstrijd kijkt moet Younes nu spelen hij was donderdag de enige gevaarlijke voorhoede speler,en met alle respect Neres was nergens donderdag,en je moet toch seintjes geven aan de spelers je gaat voor 200 % of het is banken.Ook Dolberg speelt al weken als een krant dus mag je wat anders proberen.En Schone is het verhaal bekend is over en sluiten .
zullen eerst maar is zien hoe vdbeek en dejong het doen.. met alle respect vdbeek heeft mij nog nie echt kunnen overtuigen.. schone kan overigens nog prima mee.. alleen verdedigend niet.. maar denk vdbeek en dejong ook niet.. er zit gewoon geen balans in middenvelders en zijn allemaal dezelfde types.. er is geen middenvelder die puur een verdedigende middenvelder is en die heeft ajax zeker nog wel nodig..

overigens het stuk gelezen vam deboer en bruggink dat ze de keuze totaal niet snappen van keizer dat veltman aanvoerder is ? ik geloof ook echt niet dat dit de keus vam keizer is maar van het TH om de prijs hoger temaken volgend jaar..
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:03 schreef Brandje het volgende:
Geen Younes vanwege ziekte. Misschien vallen de puzzelstukjes nu wel in elkaar. Kluivert op links en Neres op rechts. Frenkie voor Lasse. Dan heb je denk wel de opstelling zoals iedereen die graag ziet.
hoop ik wel dat keizer de ballen heeft om neres rechts tezetten en kluivert links.. nog geen cerny.. ja als invaller van 1 van de 2 hooguit..
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:03 schreef Brandje het volgende:
Geen Younes vanwege ziekte. Misschien vallen de puzzelstukjes nu wel in elkaar. Kluivert op links en Neres op rechts. Frenkie voor Lasse. Dan heb je denk wel de opstelling zoals iedereen die graag ziet.
waar lees je da eigenlijk brandje ?
Brandje
 Brandje - zondag 20 augustus 2017 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waar lees je da eigenlijk brandje ?
ik pak alles van ajax.headliner.nl
Dat is een verzameling van alle Ajaxsites. Maar zoveel andere sites ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 augustus 2017 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:03 schreef Brandje het volgende:
Geen Younes vanwege ziekte. Misschien vallen de puzzelstukjes nu wel in elkaar. Kluivert op links en Neres op rechts. Frenkie voor Lasse. Dan heb je denk wel de opstelling zoals iedereen die graag ziet.
Wees er maar blij mee. Younes was donderdag toch echt de beste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2017 door Ajax Warrior --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 20 augustus 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 09:05 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja lekker, zit je soms iets dwars jochie?
Nog lang niet ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 augustus 2017 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoop ik wel dat keizer de ballen heeft om neres rechts tezetten en kluivert links.. nog geen cerny.. ja als invaller van 1 van de 2 hooguit..
Cerny gaat spelen. Neres niet.
bahbah
 bahbah - zondag 20 augustus 2017 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:03 schreef Brandje het volgende:
Geen Younes vanwege ziekte. Misschien vallen de puzzelstukjes nu wel in elkaar. Kluivert op links en Neres op rechts. Frenkie voor Lasse. Dan heb je denk wel de opstelling zoals iedereen die graag ziet.
Ja dat is wel heel apart inderdaad....
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

ik pak alles van ajax.headliner.nl
Dat is een verzameling van alle Ajaxsites. Maar zoveel andere sites ook.
ja ik ook en zie het al :)
bahbah
 bahbah - zondag 20 augustus 2017 - 13:19   quote  deeplink  
Blij dat Cerny speelt in ieder geval.Die jongen verdiend echt een goede kans.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Cerny gaat spelen. Neres niet.
en dat begrijp ik niet.. niet bij de selectie, wel erbij en gelijk basis.. vreemde keuzes... neres vertrouwen zakt zo naar 0.0... denk trouwens ook dat het met communicatie temaken heeft.. jongen kan maar paar woordjes engels...
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 13:34   quote  deeplink  
Hoppa, en of Keizer ballen heeft.

Onana,
Veltman, De Ligt, Viergever en Dijks.
De Jong, Van de Beek en Ziyech.
Kluivert, Huntelaar en Cerny

En die laatste is volkomen terecht. Wat heeft die jongen lang onterecht moeten toekijken zeg.
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:34 schreef Loetje het volgende:
Hoppa, en of Keizer ballen heeft.

Onana,
Veltman, De Ligt, Viergever en Dijks.
De Jong, Van de Beek en Ziyech.
Kluivert, Huntelaar en Cerny

En die laatste is volkomen terecht. Wat heeft die jongen lang onterecht moeten toekijken zeg.
Of het werkt of niet. Of we winnen of niet. Dit toont gewoon aan dat Keijzer wel degelijk zelf bepaald wat ie doet en echt niet een marionettepopje is.
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Of het werkt of niet. Of we winnen of niet. Dit toont gewoon aan dat Keijzer wel degelijk zelf bepaald wat ie doet en echt niet een marionettepopje is.
Daarom en daar was ik ook niet zo bang voor. Nogmaals ik zie echt wel iets in Keizer. Die krijgt ook nogal wat zo op zich hoor. Bosz wat niet rustig gebleven ouwe
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 augustus 2017 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 12:13 schreef Loetje het volgende:
Opstelling Ajax tegen FC Groningen;

Op doel, Bobby. Die schreeuwt alles bij elkaar dat de aanvallers wel weg blijven.

Verdediging RB APIK. Die rent alle kanten op en na 90 minuten denkt ie dat die nog 90 minuten moet.

CV: Natjos. Jong talent met een goede opbouw en kan de rust brengen bij Bobby en AkaS.
CV: AkaS. Ruwe verdediger die zich niet beheerst maar wel altijd buiten de scheidsrechter om alles flikt.

LB: Eide. De fitste van allemaal. Gigantisch loopvermogen en de aanvoerder. Altijd netjes.

Middenveld CvM Warrior. Schopt alles wat voorbij komt de 2e ring in en duld geen tegenspraak van een scheidsrechter. Beetje zoals Gatusso.

MC: Remco. Beetje de verbinding tussen het middenveld en aanval. Vaak nergens mee eens dus die moet in de middenweg spelen.

AmC: Doe ik zelf maar. 13 jaar daar gespeeld. Teamgenoten, bal graag aanspreken op maximaal 20 meter van de goal. Dan scoor ik wel. Grote kansen schiet ik het stadion uit en de grens een blauw oog.

AL: Hasjkoph. Jong en snel en heeft een inhalator in zijn zak voor als het zwaar wordt.
AR: PA. Net Younes, blijft altijd hetzelfde doen en het houdt niet op, niet vanzelf. Ooit komt het goed.

En dan onze spits, Joduh. Komt voor een dag over en zet het hele stadion in vuur en vlam.

Waterdrager is nummer10
JOOD is ballenjongen
Guyt is masseuse
Hummel is grensrechter en zorgt dat buitenspel niet bestaat.
Bahbah serveert het eten
Hjf wast af

Trainers hoeven we niet op de bank. Van boven geven Nenam en Cruijff ons instructies.

9-0 vanmiddag en Bobby maakt na afloop de transfer naar FC Hondenlul.
Hahahahaha +34
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 augustus 2017 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:34 schreef Loetje het volgende:
Hoppa, en of Keizer ballen heeft.

Onana,
Veltman, De Ligt, Viergever en Dijks.
De Jong, Van de Beek en Ziyech.
Kluivert, Huntelaar en Cerny

En die laatste is volkomen terecht. Wat heeft die jongen lang onterecht moeten toekijken zeg.
Goede opstelling imo. Had alleen de buitenspelers omgedraaid.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 augustus 2017 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Of het werkt of niet. Of we winnen of niet. Dit toont gewoon aan dat Keijzer wel degelijk zelf bepaald wat ie doet en echt niet een marionettepopje is.
Eens.

Alhoewel de Younes wissel misschien noodgedwongen was. Ben benieuwd of die had gespeeld, ik denk van wel.
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eens.

Alhoewel de Younes wissel misschien noodgedwongen was. Ben benieuwd of die had gespeeld, ik denk van wel.
Ik denk dat Youness gewoon gespeeld had.
p111
 p111 - zondag 20 augustus 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zullen eerst maar is zien hoe vdbeek en dejong het doen.. met alle respect vdbeek heeft mij nog nie echt kunnen overtuigen.. schone kan overigens nog prima mee.. alleen verdedigend niet.. maar denk vdbeek en dejong ook niet.. er zit gewoon geen balans in middenvelders en zijn allemaal dezelfde types.. er is geen middenvelder die puur een verdedigende middenvelder is en die heeft ajax zeker nog wel nodig..

overigens het stuk gelezen vam deboer en bruggink dat ze de keuze totaal niet snappen van keizer dat veltman aanvoerder is ? ik geloof ook echt niet dat dit de keus vam keizer is maar van het TH om de prijs hoger temaken volgend jaar..
Niemand begrijpt die keus als die nw back het goed gaat doen wat gebeurd er dan met Veltman
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 augustus 2017 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Youness gewoon gespeeld had.
Ik weet het wel zeker!! Younes is gewoon THE MAN!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 augustus 2017 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 14:00 schreef p111 het volgende:

[..]

Niemand begrijpt die keus als die nw back het goed gaat doen wat gebeurd er dan met Veltman
Ik vind het wel een logische keuze. Wie had het in jouw ogen moeten zijn dan?
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 14:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker!! Younes is gewoon THE MAN!!!
Dat is wel hee overdreven kerel. Vorig jaar gewoon een matig seizoen. En nu niet veel beter begonnen. Hij kan het wel maar het moet er we uit gaan komen.
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 14:05   quote  deeplink  
Waar ik heel benieuwd naar ben. Stel dat Cerny er vandaag een maakt en een goal voorbereid. Blijft ie dan staan donderdags?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 augustus 2017 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 14:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is wel hee overdreven kerel. Vorig jaar gewoon een matig seizoen. En nu niet veel beter begonnen. Hij kan het wel maar het moet er we uit gaan komen.
Hahaha ik hou vertrouwen. Net als toen met Milik! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 augustus 2017 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dat begrijp ik niet.. niet bij de selectie, wel erbij en gelijk basis.. vreemde keuzes... neres vertrouwen zakt zo naar 0.0... denk trouwens ook dat het met communicatie temaken heeft.. jongen kan maar paar woordjes engels...
Heb net gelezen dat Cerny gewoon bij de selectie zat die vrijdag was bekend gemaakt. En op Ajax.nl staat hij ook vermeld als 1ste elftal speler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Of het werkt of niet. Of we winnen of niet. Dit toont gewoon aan dat Keijzer wel degelijk zelf bepaald wat ie doet en echt niet een marionettepopje is.
haha tuurlijk jonge.. door een keer wat te wijzigen ? ze moeten wel !! dus dit zegt totaal helemaal niks
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 13:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom en daar was ik ook niet zo bang voor. Nogmaals ik zie echt wel iets in Keizer. Die krijgt ook nogal wat zo op zich hoor. Bosz wat niet rustig gebleven ouwe
volgens mij bleef bosz aardig rustig na de eerste verlies partijen en verloren potten ?
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 14:10   quote  deeplink  
28-4. Ik voel het aan me urine. Moest namelijk 32 seconde pissen
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 14:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij bleef bosz aardig rustig na de eerste verlies partijen en verloren potten ?
Haha, dan heb je toch niet goed geluisterd na Willem II, Roda en Rostov. Alsof het al gedaan was en niemand nog wat kon. Alles was slecht
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 14:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

haha tuurlijk jonge.. door een keer wat te wijzigen ? ze moeten wel !! dus dit zegt totaal helemaal niks
Dit zegt dat er een trainer is die wel in grijpt en spelers niet maanden lang onterecht laat staan zoals De Boer en Bosz
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 augustus 2017 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 12:13 schreef Loetje het volgende:
Opstelling Ajax tegen FC Groningen;

Op doel, Bobby. Die schreeuwt alles bij elkaar dat de aanvallers wel weg blijven.

Verdediging RB APIK. Die rent alle kanten op en na 90 minuten denkt ie dat die nog 90 minuten moet.

CV: Natjos. Jong talent met een goede opbouw en kan de rust brengen bij Bobby en AkaS.
CV: AkaS. Ruwe verdediger die zich niet beheerst maar wel altijd buiten de scheidsrechter om alles flikt.

LB: Eide. De fitste van allemaal. Gigantisch loopvermogen en de aanvoerder. Altijd netjes.

Middenveld CvM Warrior. Schopt alles wat voorbij komt de 2e ring in en duld geen tegenspraak van een scheidsrechter. Beetje zoals Gatusso.

MC: Remco. Beetje de verbinding tussen het middenveld en aanval. Vaak nergens mee eens dus die moet in de middenweg spelen.

AmC: Doe ik zelf maar. 13 jaar daar gespeeld. Teamgenoten, bal graag aanspreken op maximaal 20 meter van de goal. Dan scoor ik wel. Grote kansen schiet ik het stadion uit en de grens een blauw oog.

AL: Hasjkoph. Jong en snel en heeft een inhalator in zijn zak voor als het zwaar wordt.
AR: PA. Net Younes, blijft altijd hetzelfde doen en het houdt niet op, niet vanzelf. Ooit komt het goed.

En dan onze spits, Joduh. Komt voor een dag over en zet het hele stadion in vuur en vlam.

Waterdrager is nummer10
JOOD is ballenjongen
Guyt is masseuse
Hummel is grensrechter en zorgt dat buitenspel niet bestaat.
Bahbah serveert het eten
Hjf wast af

Trainers hoeven we niet op de bank. Van boven geven Nenam en Cruijff ons instructies.

9-0 vanmiddag en Bobby maakt na afloop de transfer naar FC Hondenlul.
Hahahaha de beschrijving over mij klopt gewoon!
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 14:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

haha tuurlijk jonge.. door een keer wat te wijzigen ? ze moeten wel !! dus dit zegt totaal helemaal niks
Als de achterban die jij benoemt als baas zo overtuigd was van zichzelf en keizer zouden vertellen hoe het moet. Dan zouden er nu geen wissels zijn.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 14:05 schreef remco k het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben. Stel dat Cerny er vandaag een maakt en een goal voorbereid. Blijft ie dan staan donderdags?
nope.. of ja en dan kluivert er weer uit.. daarom snap ik je vorige post ook niet.. wat had die dan moeten doen ? niet veranderen had die zichzelf helemaal belachelijk gemaakt, daarbij is het nu wederom loszand, zonder gedachten kan je toch echt de staf dat aangaan rekenen..
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 14:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit zegt dat er een trainer is die wel in grijpt en spelers niet maanden lang onterecht laat staan zoals De Boer en Bosz
waarom stat veltman er nog dan ;) daarbij younes is vervangen door ziekte anders had die er gewoon gestaan.. dolberg is ook logisch.. dus tjah echt ingrijpen vind ik nog wel meevallen..
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 14:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nope.. of ja en dan kluivert er weer uit.. daarom snap ik je vorige post ook niet.. wat had die dan moeten doen ? niet veranderen had die zichzelf helemaal belachelijk gemaakt, daarbij is het nu wederom loszand, zonder gedachten kan je toch echt de staf dat aangaan rekenen..
Dit heeft niet zo veel met de vorige post te maken. Het elftal draait niet omdat de as niet klopt. Daar heeft ie juist flinke veranderingen aangebracht. En ik denk ook dat als het nu beter gaat dat dit ook zo blijft staan.
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 14:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waarom stat veltman er nog dan ;) daarbij younes is vervangen door ziekte anders had die er gewoon gestaan.. dolberg is ook logisch.. dus tjah echt ingrijpen vind ik nog wel meevallen..
Omdat Veltman gewoon goed genoeg gevonden wordt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zondag 20 augustus 2017, 14:30); 3 - 1









0.0099909