BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rosenborg - Ajax (donderdag 24 augustus 2017, 20:45); 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je vliegt nu van de hak op de tak. Feit is dat er geen enkele reden was om te wisselen. Sterker nog. Je krijgt meer en meer ruimte omdat die Noren moeten komen. Scoren ze dan toch dan heb jezelf nog mensen om de 2-3 te maken. Echt een onbegrijpelijke wissel en tactische wijziging.
Je krijgt meer kansen als je hun laat komen. En dat doe je niet met een aanvallende ploeg. Dat is niet van hak op de tak, maar de structurele feiten benoemen
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nogmaals, leer de wetten van Europa. Maar de ene hier is nog dommer dan de andere
De wetten van Europa?
Als je de wedstrijd in handen hebt. Niet tactisch gaan wijzigen! En al zeker niet teruggaan naar de tactiek die in de eerste helft al niet werkte..
De algemene wetten van het voetbal
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat ligt aan Keizer he. Nog even en je zegt ook dat het Keizer zijn schuld is dat je als een mongool op dit forum rondloopt.
nie op de man he ;) die man hoort niet op de bank... simpel.. bewijs is er
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:42 schreef Jaccio het volgende:

[..]

De wetten van Europa?
Als je de wedstrijd in handen hebt. Niet tactisch gaan wijzigen! En al zeker niet teruggaan naar de tactiek die in de eerste helft al niet werkte..
De algemene wetten van het voetbal
Ajax kwam prima uit de startblokken. Dat het minder wordt is mentaliteit en geen Keizer
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 22:43   quote  deeplink  
Ik heb positieve en negatieve punten gezien. Er zijn mij veel dingen opgevallen in ieder geval. Zoals De Ligt, iedereen sprak positief over hem afgelopen seizoen maar wat opvalt is dat Sanchez daar enorm belangrijk in was. Juist Sanchez zorgde ervoor dat de foutjes die De Ligt afgelopen seizoen maakte niet opvielen. Nu helaas wel.

Daarnaast lijkt ook Onana enorm onzeker. Iets wat ik bij hem afgelopen seizoen bijna niet zag. Zodoende zie je dat Sanchez gewoon enorm belangrijk was.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nie op de man he ;) die man hoort niet op de bank... simpel.. bewijs is er
Wie waren er nog meer dan?
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en plan D dan ? :(
L'Ami op doel, Spijkerman op 6 en Keizer als CV?
hunter76
 hunter76 - donderdag 24 augustus 2017 - 22:44   quote  deeplink  
Mee eens Warrior
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je spoort voor geen meter als je Europees vol op de aanval gaat spelen wanneer het niet hoeft. Dat hebben ik, Remco en Warrior hier al heel vaak aangegeven. En toch gebeurd het weer met hetzelfde resultaat
juist dat liep.. ook bij bosz.. ;)
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:37 schreef bahbah het volgende:

[..]

Dat spoort wel als je weet dat het goed loopt .dan ga je toch geen 19 jarige voor de leeuwen gooien?

Dan ben je gek!!!!!
Gek? Een totaal gestoorde typhus malloot zul je bedoelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

juist dat liep.. ook bij bosz.. ;)
O ja?? Hoe vaak???
Brandje
 Brandje - donderdag 24 augustus 2017 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je krijgt meer kansen als je hun laat komen. En dat doe je niet met een aanvallende ploeg. Dat is niet van hak op de tak, maar de structurele feiten benoemen
Sorry Loetje je praat nu echt onzin en dat weet je ook wel. Veltman naar het middenveld waar die nooit speelt. Zeefuik voor de leeuwen gooien. Je taktiek aanpassen terwijl je beter bent.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 24 augustus 2017 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:39 schreef bahbah het volgende:
Wat een prutser die Keizer....

Verschrikkelijk...jullie kunnen vinden wat je wil maar die is niet lang meer coach..

Dat weet ik heel zeker...
Je moet verder leren kijken, Ajax had nooit Keizer mogen aanstellen voor deze positie. De mensen die hem gekozen hebben zijn de verantwoordelijke mensen voor deze keuze. Zij behoren Ajax te verlaten.

Neemt niet weg dat Keizer een ongelukkige keuze is, maar die man kan er niks aan doen dat zijn kennis en ervaring te beperkt is. Dat is een keuze die de leiding gemaakt heeft en niet had mogen maken.

Ik kan me niet voorstellen dat je met het huidige beleid verder kunt. Keizer ontstaan, is niet de oplossing van het werkelijke probleem. Dat zit veel dieper en is veel complexer.

Dit is een virus die jaren geleden reeds naar binnen is gekomen. En steeds meer naar het oppervlak is gekomen. En nu zijn de gevolgen merkbaar en schadelijk.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maakt geen zak uit. Op 2-1 voor ga je niet ultra aanvallend staan.
om de 3-1 temaken.. dan was het gespeelt e die hing in de lucht na de wissel niet meer.. maar dit is puur spijker man.. ooook we winnen dicht gooien die handel.. op save
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax kwam prima uit de startblokken. Dat het minder wordt is mentaliteit en geen Keizer
En toch tactisch ook. Want je wijzigt je tactiek in de 2e helft en je hebt de volledige controle en ze kwamen er totaal niet aan te pas.
Waarom dan teruggrijpen naar je eerdere tactiek? Dat snap ik gewoon niet.
Onnodig gewoon
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 22:47   quote  deeplink  
Normaal hoort Onana bij de 2-2 gewoon uit te komen! Maar je ziet dat hij twijfelt.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 24 augustus 2017 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:42 schreef bahbah het volgende:
Keizer oprotten.....ik hoor t al...
zondag vvv.....let op...
Dan zo ik de supporters geestelijk beperkte mensen vinden. Ze moeten eisen dat de leiding vertrekt.
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je snapt er Europees geen zak van he. Waarom zit die gast er dan bij? Om hem in te laten ballen als het moet.
Nee jij hebt het buskruit uitgevonden. Je had controle, je kracht ligt bij aanvallen, verdedigend is het brandhout en dan zet je een elftal op 3 plaatsen om ... blijf lekker in je eigen onzin geloven.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

O ja?? Hoe vaak???
genoeg om de finale te halen en bijna kampioem te worden.. helaas komt de mam siem dejong doe dat heeft verpest weer terug
.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 22:48   quote  deeplink  
Pff hoe belachelijk is dit zeg.
Fijne avond heren. Hou het voor gezien.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 22:48   quote  deeplink  
ey fijne avond mensen..
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 24 augustus 2017 - 22:48   quote  deeplink  
ik ben om Veltman weg
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

juist dat liep.. ook bij bosz.. ;)
Geen uitwedstrijd gewonnen vorig seizoen. Dat liep dus helemaal niet zo goed.
wvb
 wvb - donderdag 24 augustus 2017 - 22:49   quote  deeplink  
Enorme tactische blunders van de trainer wederom.
Een verdediging die bij iedere kritische situatie hopeloos door het ijs zakt, schuttert.
Op dit niveau, voortdurend bijna onwaarschijnlijke beginnersfouten maken.
Het is allerbelabberdst, een aanfluiting.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 24 augustus 2017 - 22:49   quote  deeplink  
Hahahaha, Jack van Gelder. "Ajax haalt Orejuela en een jonge jongen van Rapid Wien. Hadden ze dan niet een ervaren verdediger moeten halen? En dus naar Luckassen en Haps moeten kijken."

Ja super ervaren en super goed. En lekker ook Wober alvast slachten voordat hij een wedstrijd heeft gespeeld.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 24 augustus 2017 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:47 schreef Ajax Warrior het volgende:
Normaal hoort Onana bij de 2-2 gewoon uit te komen! Maar je ziet dat hij twijfelt.
Het is duidelijk een verkeerde inschatting van hem geweest. En ja die onzekerheid creëer je zelf en geeft aan dat hij niet in goede doen is.
hunter76
 hunter76 - donderdag 24 augustus 2017 - 22:49   quote  deeplink  
Het is niet alleen de schuld van de staf en leiding. Zowel tegen Nice, Heracles en ook tegen Rosenborg weer redelijk wat kansen om zeep geholpen.
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nogmaals, leer de wetten van Europa. Maar de ene hier is nog dommer dan de andere
Zoals net al aangegeven, gelukkig heb jij het buskruit uitgevonden met je Europese wetten ... er komen op dit moment meer zinvolle argumenten uit mijn reet
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 22:51   quote  deeplink  
Voor mij is het technisch hart deze zomer te kort geschoten. Een aantal transfers had je zien aankomen en het is niet gelukt daar adequaat na te handelen. Een trainer aangesteld die het niet lukt om dat te bereiken wat gewoon moet en dat is Europees voetbal.

Heel erg zuur. Maar nu evalueren wat er is fout gegaan. Waarom niet dat is gelukt wat moest gebeuren. En daarna handelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

genoeg om de finale te halen en bijna kampioem te worden.. helaas komt de mam siem dejong doe dat heeft verpest weer terug
.
Je won thuis van Lyon en Schalke maar zwijnde uit gewoon keihard! Bijna kampioen?? We zijn in principe nooit in de buurt geweest. En juist Bosz verneukte het door in Eindhoven vast te houden aan zijn tactiek en geen vermoeide spelers wilde vervangen. Dat is het enige moment dat je kans had aan te sluiten!
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 22:52   quote  deeplink  
Een 19 jarige voor de leeuwen gooien terwijl hij nog geen minuut in het eerste heeft gespeeld.....
eat een amateuristisch zootje....wie doe dat nou?

Werkelijk iedereen zegt het...blijf zo spelen....
nee veltmman naar het middenveld....
mijn god....
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:49 schreef NatjosFC het volgende:
Hahahaha, Jack van Gelder. "Ajax haalt Orejuela en een jonge jongen van Rapid Wien. Hadden ze dan niet een ervaren verdediger moeten halen? En dus naar Luckassen en Haps moeten kijken."

Ja super ervaren en super goed. En lekker ook Wober alvast slachten voordat hij een wedstrijd heeft gespeeld.
Jack is al jaren niet meer serieus te nemen en is al een jaar of tien vijftien aan het zoeken en om zich heen aan het slaan.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 24 augustus 2017 - 22:52   quote  deeplink  
Wanneer je een laag niveau in spelers blijft aantrekken voor Ajax zie je dat de mensen die deze keuzes maken nooit instaat zullen zijn om de best mogelijke beslissingen te kunnen nemen.

Het zullen altijd keuzes zijn die structureel een heel laag rendement met zich mee brengen. Omdat de mensen niet beschikken over het niveau in inzicht wat Ajax nodig heeft.

Mensen die beperkt zijn in hun functioneren zullen altijd Ajax blijven beperken. Dat kan niemand veranderen.
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 24 augustus 2017 - 22:52   quote  deeplink  
Marcie Overmars krijgt nog een druk weekje
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:49 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Het is duidelijk een verkeerde inschatting van hem geweest. En ja die onzekerheid creëer je zelf en geeft aan dat hij niet in goede doen is.
Ik wijt het verlies ook niet aan hem overigens. Maar sinds het vertrek van Sanchez zie je de tekortkomingen van sommige spelers ineens. En dan doel ik eigenlijk op De Ligt en Onana.
Brandje
 Brandje - donderdag 24 augustus 2017 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je won thuis van Lyon en Schalke maar zwijnde uit gewoon keihard! Bijna kampioen?? We zijn in principe nooit in de buurt geweest. En juist Bosz verneukte het door in Eindhoven vast te houden aan zijn tactiek en geen vermoeide spelers wilde vervangen. Dat is het enige moment dat je kans had aan te sluiten!
Lyon uit had je tot aan de 1-1 ook met 0-3 voor kunnen staan en speelde Ajax echt goed. Schalke was inderdaad een drama.
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:52 schreef aaadjuh het volgende:
Marcie Overmars krijgt nog een druk weekje
Ja met verkopen ja....
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 24 augustus 2017 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:52 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer je een laag niveau in spelers blijft aantrekken voor Ajax zie je dat de mensen die deze keuzes maken nooit instaat zullen zijn om de best mogelijke beslissingen te kunnen nemen.

Het zullen altijd keuzes zijn die structureel een heel laag rendement met zich mee brengen. Omdat de mensen niet beschikken over het niveau in inzicht wat Ajax nodig heeft.

Mensen die beperkt zijn in hun functioneren zullen altijd Ajax blijven beperken. Dat kan niemand veranderen.
Ze halen alleen maar jonge spelers ( huntelaar uitgezonderd) dat is goed om door te verkopen, maar je wint geen wedstrijden met jonge gasten alleen
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 24 augustus 2017 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:53 schreef bahbah het volgende:

[..]

Ja met verkopen ja....
Dat bedoel ik
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:54 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Ze halen alleen maar jonge spelers ( huntelaar uitgezonderd) dat is goed om door te verkopen, maar je wint geen wedstrijden met jonge gasten alleen
Het elftal nu is niet jonger dan vorig jaar begin seizoen.
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:49 schreef NatjosFC het volgende:
Hahahaha, Jack van Gelder. "Ajax haalt Orejuela en een jonge jongen van Rapid Wien. Hadden ze dan niet een ervaren verdediger moeten halen? En dus naar Luckassen en Haps moeten kijken."

Ja super ervaren en super goed. En lekker ook Wober alvast slachten voordat hij een wedstrijd heeft gespeeld.
Van Gelder heeft denk ik een tijdje geleden een keer geen gratis pilsje gehad in de Arena en sinds die tijd lult ie maar wat of zit Ajax af te kraken.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 24 augustus 2017 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:51 schreef remco k het volgende:
Voor mij is het technisch hart deze zomer te kort geschoten. Een aantal transfers had je zien aankomen en het is niet gelukt daar adequaat na te handelen. Een trainer aangesteld die het niet lukt om dat te bereiken wat gewoon moet en dat is Europees voetbal.

Heel erg zuur. Maar nu evalueren wat er is fout gegaan. Waarom niet dat is gelukt wat moest gebeuren. En daarna handelen.
Het punt is bereikt dat je conclusies moet durven trekken dat het gevoerde beleid niet werkt. En dan kun je nooit verder gaan met de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn. Soms vraag je je af wie nu verantwoording bij Ajax gaat nemen. Ik hou mijn hart vast Remco.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Lyon uit had je tot aan de 1-1 ook met 0-3 voor kunnen staan en speelde Ajax echt goed. Schalke was inderdaad een drama.
Dat klopt maar daarna ging alles fout in Lyon en had je op het eind van de wedstrijd het geluk dat die bal net voorlangs ging!
Brandje
 Brandje - donderdag 24 augustus 2017 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat klopt maar daarna ging alles fout in Lyon en had je op het eind van de wedstrijd het geluk dat die bal net voorlangs ging!
Dat dan weer wel maar tegen Schalke had je niks in te brengen
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 24 augustus 2017 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Het elftal nu is niet jonger dan vorig jaar begin seizoen.
Ja maar eigenlijk ook niet goed genoeg ( Rostov, roda en Willem II ) en Ajax gaat ook wel weer draaien , maar wel te laat
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 24 augustus 2017 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik wijt het verlies ook niet aan hem overigens. Maar sinds het vertrek van Sanchez zie je de tekortkomingen van sommige spelers ineens. En dan doel ik eigenlijk op De Ligt en Onana.
Heb je volkomen gelijk in. Het doet pijn omdat het onnodig is. En dat maakt het voor mij moeilijk verteerbaar. Ik hoop oprecht dat de supporters nu een keer in actie komen voor veranderingen. En dat de focus nu niet direct op Keizer komt te liggen.

Neemt niet weg dat ik hem als ongeschikt zie voor Ajax.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 24 augustus 2017 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat klopt maar daarna ging alles fout in Lyon en had je op het eind van de wedstrijd het geluk dat die bal net voorlangs ging!
Geluk dwing je af. Ook United heeft geluk gehad dat de bal van Guidetti er niet in ging vlak voor tijd.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:55 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Het punt is bereikt dat je conclusies moet durven trekken dat het gevoerde beleid niet werkt. En dan kun je nooit verder gaan met de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn. Soms vraag je je af wie nu verantwoording bij Ajax gaat nemen. Ik hou mijn hart vast Remco.
Nee hoor. Dit is het eerste jaar dat ze falen. Vorig jaar prima ingekocht en een prima selectie voorafgaand aan de competitie.

Dit jaar ronduit mislukt. Wat de echte redenen zijn zullen we niet weten. Misschien hebben ze te hoof ingezet en te goede spelers willen aantrekken die niet willen komen. Misschien hebben ze gegokt op de jeugd.

Hoe dan ook een drama. En nogmaals. Je wonden likken, evalueren wat er mis is gegaan, wat er beter moet, of er mensen zijn die niet goed functioneren. En daarop een plan van aanpak maken om dit te voorkomen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat dan weer wel maar tegen Schalke had je niks in te brengen
Klopt. Vooral thuis waren we altijd een onneembare vesting. Helaas ging het uit vaak mis.

Maar bovenal is Ajax zelf hoofdschuldige hier en vandaag.
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Het elftal nu is niet jonger dan vorig jaar begin seizoen.
Klopt en hoewel het vorig jaar geregeld leuk en goed was, maar aan het einde van het seizoen stond je gewoon met hele lege handen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rosenborg - Ajax (donderdag 24 augustus 2017, 20:45); 3 - 2









0.0181770