BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rosenborg - Ajax (donderdag 24 augustus 2017, 20:45); 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 23:41   quote  deeplink  
Crisis in Amsterdam...
Elastiekje staat heel strak nu.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 23:42   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/757961/keizer-moet-wissel-uitleggen-het-stond-goed-maar-dan-moet-je-wel-de-1-3-maken-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

moet je wel de 3-1 maken heer en meester..maar om die maken verander je het wel weer.. hahaha wat een kerel
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax wordt gezien de geschiedenis eens in de drie jaar kampioen. Zo zeker is die prijs dus überhaupt nooit geweest.
Ook geen beker, geen JC schaal ... ik geef toe dat ik geen feiten getoetst heb, maar heb het gevoel dat er toch echt wel vaker in ieder geval iets werd gewonnen.
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Ja zo kun je alles rechtlullen...

Oh dat doet ie ook iedere week zo...

De prutser.
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet je wat mij zo stoort, dat de afgelopen jaren mensen hier echt keer op keer zeverden omdat er of geen risico werd genomen als er puntverlies dreigde en Ajax de boel niet dicht probeert te gooien als ze voor stonden Europees met Nice als recenste voorbeeld. Als het dan gebeurd begint iedereen te janken. Dat irriteert me. De keuze is gewoon logisch. Helaas pakt het kut uit
En dat keer op keer op keer (het kut uitpakken dan) ... dan wordt het een keer tijd voor wat anders denk je ook niet? Of moet Ajax maar iedere keer het moeras in blijven lopen omdat alle andere jongetjes uit de klas dat volgens de Europese wetten ook doen. Das niet logisch, maar naïef.
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je dan terug bent en er weer goed voor staat, ga je terug naar de basis. Iets wat wij vaker benoemd hebben.
Om vervolgens keer op keer op je smoel te gaan ... dan toch maar een keer wat anders? (als je niet doet wat je niet kan, kan dat ook niet mis gaan). Wie zijn overigens wij? ... zie echt geen enkele bijval voor jouw argumenten.
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 23:49   quote  deeplink  
Zondag vvv uit...oeioeioei...
Dat word nog wat.
Stel je voor dat we verliezen.
Dit kan zo niet door gaan.....Dat snapt mn zoontje nog...
Huilen joh....pffff
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 23:50   quote  deeplink  
dat interview ook met vdsar.. jesus man.. ik zeg haal vgaal maar op.. keizer assistent.. iets wat hij zelf.ook liever had.. mjah
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en die basis kwam 1-0 achter.. top..
En daarna ging die basis opstelling van 2-1 voor naar 3-2 achter ... nog topper ...
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:49 schreef bahbah het volgende:
Zondag vvv uit...oeioeioei...
Dat word nog wat.
Stel je voor dat we verliezen.
Dit kan zo niet door gaan.....Dat snapt mn zoontje nog...
Huilen joh....pffff
die zou je wel winnen.. en nog wel een aantal... maar dat zegt me niks meer.. gaat mij erom hoe ze in een paar weken ajax niet naar de hand kunnen zetten of op orde kunnen krijgen
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:51 schreef pth het volgende:

[..]

En daarna ging die basis opstelling van 2-1 voor naar 3-2 achter ... nog topper ...
hahaha
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 augustus 2017 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Noem mij een trainer ter wereld die zijn tactiek omzet terwijl je heer en meester bent? Juist, alleen die van ons
CL beter volgen. Op de lopende band als een ploeg aanvallend speelt. Anders is het dodelijk
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 augustus 2017 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dolberg huntelaar ?? kerel wat lul je uit de nek.. talent verneuken ?? dat doet keizer wel voor me.. dolberg is niet in vorm, simpel dan verdien jeje plek niet ..
Dan geef je iemand vertrouwen. Hadden ze jou vroeger ook moeten geven
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 augustus 2017 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:47 schreef pth het volgende:

[..]

En dat keer op keer op keer (het kut uitpakken dan) ... dan wordt het een keer tijd voor wat anders denk je ook niet? Of moet Ajax maar iedere keer het moeras in blijven lopen omdat alle andere jongetjes uit de klas dat volgens de Europese wetten ook doen. Das niet logisch, maar naïef.
2x, Dat is keer op keer ja....
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 augustus 2017 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:49 schreef pth het volgende:

[..]

Om vervolgens keer op keer op je smoel te gaan ... dan toch maar een keer wat anders? (als je niet doet wat je niet kan, kan dat ook niet mis gaan). Wie zijn overigens wij? ... zie echt geen enkele bijval voor jouw argumenten.
Ga je weer, omdat een ander het niet vind is het niet zo. Dat noemen ze een eigen mening en die verdedigen. Doe jij dat ook eens.
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 augustus 2017 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:50 schreef nummer10 het volgende:
dat interview ook met vdsar.. jesus man.. ik zeg haal vgaal maar op.. keizer assistent.. iets wat hij zelf.ook liever had.. mjah
Dat was dan schandalig
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 00:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan geef je iemand vertrouwen. Hadden ze jou vroeger ook moeten geven
genoeg zelfvertrouwen ;)
pth
 pth - vrijdag 25 augustus 2017 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 00:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga je weer, omdat een ander het niet vind is het niet zo. Dat noemen ze een eigen mening en die verdedigen. Doe jij dat ook eens.
Kom met wat beters, volgens mij lees ik in jouw post 'zoals wij ...' en de enige die maar blijft verdedigen dat het ompleuren van het elftal logisch is ben jij. Dat is jouw mening en daar heb je net zo veel recht op als ieder ander, maar deze reactie op mijn constatering dat er kennelijk geen wij is maar op dit moment even alleen jij met deze mening (die daarmee nog steeds net zo goed is als die van mij, dat is het mooie van meningen) lijkt er eerder op te duiden dat jij een beetje moeite hebt met tegengas van anderen als andersom. Ik laat het daar maar bij, het is helaas weer uitgelopen op een kutavond waarbij het weinig zin heeft om frustraties op elkaar te gaan botvieren terwijl we waarschijnlijk allebei alleen maar willen dat Ajax de pannen van het dak speelt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 augustus 2017 - 02:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 00:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

genoeg zelfvertrouwen ;)
Niet voldoende om een eigen mening te hebben
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 augustus 2017 - 02:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 00:19 schreef pth het volgende:

[..]

Kom met wat beters, volgens mij lees ik in jouw post 'zoals wij ...' en de enige die maar blijft verdedigen dat het ompleuren van het elftal logisch is ben jij. Dat is jouw mening en daar heb je net zo veel recht op als ieder ander, maar deze reactie op mijn constatering dat er kennelijk geen wij is maar op dit moment even alleen jij met deze mening (die daarmee nog steeds net zo goed is als die van mij, dat is het mooie van meningen) lijkt er eerder op te duiden dat jij een beetje moeite hebt met tegengas van anderen als andersom. Ik laat het daar maar bij, het is helaas weer uitgelopen op een kutavond waarbij het weinig zin heeft om frustraties op elkaar te gaan botvieren terwijl we waarschijnlijk allebei alleen maar willen dat Ajax de pannen van het dak speelt.
Dat is nou juist net wat ik doe. Op een kutavond als deze krijgt iedereen de schuld en ik probeer dat iets te neutraliseren. Dat is ook alles. Maar er zijn er hier een aantal die gewoon niks zelf posten maar alleen overnemen. Daar heb ik dan wel gigantische moeite mee en dat respecteer ik dus niet en zal ik nooit doen ook.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 02:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 02:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet voldoende om een eigen mening te hebben
het is mijn mening ;) al vanaf dag 1... dat veel ajacieden het zelfde zeggen num. tjah
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 02:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 02:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is nou juist net wat ik doe. Op een kutavond als deze krijgt iedereen de schuld en ik probeer dat iets te neutraliseren. Dat is ook alles. Maar er zijn er hier een aantal die gewoon niks zelf posten maar alleen overnemen. Daar heb ik dan wel gigantische moeite mee en dat respecteer ik dus niet en zal ik nooit doen ook.
dat is een aanname dat mensen dingen overnemen.. aangezien je niet in hjn hersens kan kijken wat ze daadwerkelijk denken
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 07:07   quote  deeplink  
Overmars & Co hebben het gewoon verneukt en ik ben er ziek van..
Ajax-onwaardig geen Europees voetbal is echt een dieptepunt. En je kan er van maken wat wilt maar met zoveel cash op de bank zo een beroerd team neerzetten is gewoon triest. En net als vorig jaar weer te laat met de selectie op orde te krijgen. Niets geleerd van de fouten.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 25 augustus 2017 - 07:30   quote  deeplink  
Van afgelopen seizoen naar dit.
Zo diep zakken in 3 maanden.. Verschrikkelijk.
Benieuwd of ze de rust kunnen bewaren en spelers binnen kunnen houden.
Ik was wat hard voor Keizer gisteravond (en ook wel terecht hoor), maar het is natuurlijk gewoon een blunder geweest om zo een onervaren man met dit op te zadelen. Hadden ze anders moeten doen. En dat kan nog steeds, als ze ballen hebben.

Maar er zal wel een rare paniekaankoop komen.
wvb
 wvb - vrijdag 25 augustus 2017 - 08:27   quote  deeplink  
Ajax zal in de competitie ook heel erg op zijn tellen moeten gaan passen.
Ze steken er zeker niet meer met kop en schouders bovenuit.
Het team rammelt aan alle kanten, de verdediging wordt voortdurend, al bij een klein beetje pressie uitgespeeld en overspeeld, aanvoer vanaf middenveld matig, vleugels scoren nauwelijks, aanval maakt evenzo heel weinig doelpunten,er wordt veel gemokt, de trainer maakt nagenoeg iedere wedstrijd aanzienlijke tactische blunders, beginersfouten.
Verder wordt de raad van toezicht, de directeur(en), de hele technische staf inclusief de scouting, en ook de trainer door het grote publiek, de media en de journalistiek niet meer echt serieus genomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2017 door wvb --
p111
 p111 - vrijdag 25 augustus 2017 - 09:06   quote  deeplink  
Nogmaals al 2 jaar met spelers als Veltman-Viergever-Dijks en Schone kan je weinig verwachten in zware wedstrijden,die moeten in mijn ogen gewoon verkocht worden.Dan heb je ook nog met vormveries te maken Dolberg-Onana die beneden hun kunnen spelen,als je dit bij elkaar optelt plus de onbegrijpelijke wissels van onze trainer dan is deze uitschakeling niet zo verrassend.Maar pijn doet het wel bedankt directie voor jullie geweldig beleid.
bahbah
 bahbah - vrijdag 25 augustus 2017 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 08:27 schreef wvb het volgende:
Ajax zal in de competitie ook heel erg op zijn tellen moeten gaan passen.
Ze steken er zeker niet meer met kop en schouders bovenuit.
Het team rammelt aan alle kanten, de verdediging wordt voortdurend, al bij een klein beetje pressie uitgespeeld en overspeeld, aanvoer vanaf middenveld matig, vleugels scoren nauwelijks, aanval maakt evenzo heel weinig doelpunten,er wordt veel gemokt, de trainer maakt nagenoeg iedere wedstrijd aanzienlijke tactische blunders, beginersfouten.
Verder wordt de raad van toezicht, de directeur(en), de hele technische staf inclusief de scouting, en ook de trainer door het grote publiek, de media en de journalistiek niet meer echt serieus genomen.
Ik sluit mij hier bij aan...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 07:30 schreef Jaccio het volgende:
Van afgelopen seizoen naar dit.
Zo diep zakken in 3 maanden.. Verschrikkelijk.
Benieuwd of ze de rust kunnen bewaren en spelers binnen kunnen houden.
Ik was wat hard voor Keizer gisteravond (en ook wel terecht hoor), maar het is natuurlijk gewoon een blunder geweest om zo een onervaren man met dit op te zadelen. Hadden ze anders moeten doen. En dat kan nog steeds, als ze ballen hebben.

Maar er zal wel een rare paniekaankoop komen.
vriendjes politiek.. dat is de enige reden dat die man daar zit.. niet zijn schuld... maar tijd dat spijkerman en co opflikkeren
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 augustus 2017 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 02:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

het is mijn mening ;) al vanaf dag 1... dat veel ajacieden het zelfde zeggen num. tjah
Al vanaf dag 1 met Bosz dat je terug bent zeg je van alles en nooit waarom. Dat is geen eigen mening. Eigen mening is iets zoals Brandje heeft. Vaak oneens met hem maar hij zegt tenminste wat
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 augustus 2017 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 02:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat is een aanname dat mensen dingen overnemen.. aangezien je niet in hjn hersens kan kijken wat ze daadwerkelijk denken
Godzijdank niet
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 11:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Al vanaf dag 1 met Bosz dat je terug bent zeg je van alles en nooit waarom. Dat is geen eigen mening. Eigen mening is iets zoals Brandje heeft. Vaak oneens met hem maar hij zegt tenminste wat
bosz vaak genoeg vervloekt hoor eerste seizoens helft.. alleen was ik hier nog niet.. ;) anyway geen europees zjns 1966...1 van de slechtste starts OOIT.. met 7 a 8 basisspelers die vorig jaar nog de finale speelde.. doodzonde.. en dat reken ik de hele staf en th aan..
bahbah
 bahbah - vrijdag 25 augustus 2017 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 10:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vriendjes politiek.. dat is de enige reden dat die man daar zit.. niet zijn schuld... maar tijd dat spijkerman en co opflikkeren
En de RVC..
Wat hebben die voor goeds gedaan dan?

En begin nu niet vorig jaar blablabla want vooruitzien hoort er ook bij.
Dat kunnen ze dus niet!

En ja heb nog eens teruggekeken:Keizer heeft gefaald .

Huntelaar op de bank houden terwijl Dolberg hopeloos uit vorm is.
Zeefuik inbrengen a terwijl het goed loopt en b terwijl die jongen totaal geen minuut in Ajax 1 heeft gespeeld dus ook geen enkele ervaring heeft.

Veltman naar middenveld zetten daardoor terwijl hij niks weet van middenvelder zijn.

Viergever die totaal niet meer weet hoe het nu zit en veel gebaren naar de bank maakt.

Als een kaartenhuis donderde het in elkaar.
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 augustus 2017 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 12:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bosz vaak genoeg vervloekt hoor eerste seizoens helft.. alleen was ik hier nog niet.. ;) anyway geen europees zjns 1966...1 van de slechtste starts OOIT.. met 7 a 8 basisspelers die vorig jaar nog de finale speelde.. doodzonde.. en dat reken ik de hele staf en th aan..
p
Was te zien ja. Je werkt op me als Bobby, de eerste zin lees ik en dan houdt het oo
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 12:51 schreef bahbah het volgende:

[..]

En de RVC..
Wat hebben die voor goeds gedaan dan?

En begin nu niet vorig jaar blablabla want vooruitzien hoort er ook bij.
Dat kunnen ze dus niet!

En ja heb nog eens teruggekeken:Keizer heeft gefaald .

Huntelaar op de bank houden terwijl Dolberg hopeloos uit vorm is.
Zeefuik inbrengen a terwijl het goed loopt en b terwijl die jongen totaal geen minuut in Ajax 1 heeft gespeeld dus ook geen enkele ervaring heeft.

Veltman naar middenveld zetten daardoor terwijl hij niks weet van middenvelder zijn.

Viergever die totaal niet meer weet hoe het nu zit en veel gebaren naar de bank maakt.

Als een kaartenhuis donderde het in elkaar.
omdat keizer dit enkel met veltman heeft afgesproken dit geeft hij zelf ook aan.. geen communicatie met de groep verder wat zijn plan CDE is.. en dan werd communicatie een andere trainer verweten.. denk overigens ook niet dat de spelers dit keizer in dank afnemen en hij mag hopen dat de spelers uberhaubt nog wat van de staf aan gaat trekken..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 13:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

p
Was te zien ja. Je werkt op me als Bobby, de eerste zin lees ik en dan houdt het oo
jou keus
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 26 augustus 2017 - 04:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 10:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vriendjes politiek.. dat is de enige reden dat die man daar zit.. niet zijn schuld... maar tijd dat spijkerman en co opflikkeren
De balans in het technisch hart is misschien wel ongezond. En ja we dekken elkaar. Wanneer er nu geen mensen op korte termijn zullen vertrekken, kan het ook nog zo zijn dat we nog langer moeten wachten tot dat het nog slechter wordt.

Die opmerking maak ik omdat men elkaar juist dekt. De vraag is meer; wie gaat wie ter verantwoording roepen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 26 augustus 2017 - 04:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 12:51 schreef bahbah het volgende:

[..]

En de RVC..
Wat hebben die voor goeds gedaan dan?

En begin nu niet vorig jaar blablabla want vooruitzien hoort er ook bij.
Dat kunnen ze dus niet!

En ja heb nog eens teruggekeken:Keizer heeft gefaald .

Huntelaar op de bank houden terwijl Dolberg hopeloos uit vorm is.
Zeefuik inbrengen a terwijl het goed loopt en b terwijl die jongen totaal geen minuut in Ajax 1 heeft gespeeld dus ook geen enkele ervaring heeft.

Veltman naar middenveld zetten daardoor terwijl hij niks weet van middenvelder zijn.

Viergever die totaal niet meer weet hoe het nu zit en veel gebaren naar de bank maakt.

Als een kaartenhuis donderde het in elkaar.
De mensen die Keizer naar voren hebben geschoven zie ik als de boosdoeners. Keizer had nooit deze baan mogen krijgen. De kans dat hij als eerst sneuvelt is wel het grootst.

En denk dan maar eens na wie zijn schuld het dan eigenlijk is.........
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 07:37   quote  deeplink  
En het gaat maar door......

Volgens mij was hier afgesproken niet meer op de man te spelen? Blijkbaar gelden afspraken dus maar kort? Net zo onbetrouwbaar als waar ze mensen binnen Ajax van betichten dus.

Maar ga gerust verder hoor ........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 04:01 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

De balans in het technisch hart is misschien wel ongezond. En ja we dekken elkaar. Wanneer er nu geen mensen op korte termijn zullen vertrekken, kan het ook nog zo zijn dat we nog langer moeten wachten tot dat het nog slechter wordt.

Die opmerking maak ik omdat men elkaar juist dekt. De vraag is meer; wie gaat wie ter verantwoording roepen?
Dat men naar buiten toe voor elkaar gaat staan is niet meer dan logisch en prijst ze alleen maar.

Zou raar zijn als dat niet gebeurt. Je gaat altijd voor je personeel staan.

Als ik dat in mijn baan niet meer zou doen hadden we er een stuk minder florisant voorgestaan.
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 04:07 schreef Bobby1972 het volgende:
Loetje is ook zo'n persoon met het inzichtelijk vermogen van een geestelijk beperkte dwerg. Juist de mensen die al jaren hier onzin roepen, gaan ineens zich nog gekker gedragen.

Het is wel heel erg vermakelijk hier momenteel moet ik zeggen. Ik heb het omdat ik het druk heb niet zoveel tijd meer om hier te zijn. Neemt niet weg dat ik het leuker vind dan ooit.

Juist omdat nu de aap uit de mouw komt, de geestelijk beperkte mensen hier het toch niet zo goed hadden ingeschat.

Je bent geboren als inferieur mens en je sterft ook als inferieur mens! Je kunt er feitelijk ook niks aan doen dat je het verkeerd hebt ingeschat.
Jij roept constant zaken over beleid en communicatie.

Als je daar een beetje verstand van zou hebben, zou je weten dat binnen dat beleid het uitvoeren van gemaakte afspraken heilig is. En dat normaal communiceren het belangrijkste is om tot uitvoering van goed beleid te komen.

Nu hebben wij gezamenlijk een afspraak gemaakt om normaal met elkaar te gaan communiceren.

Jij communiceert niet meer normaal en daarmee kom jij je gemaakte afspraken niet na. En dat doe je al binnen een week.

In mijn organisatie is er geen plek voor mensen die hun afsprakenniet nakomen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rosenborg - Ajax (donderdag 24 augustus 2017, 20:45); 3 - 2









0.0221910