BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rosenborg - Ajax (donderdag 24 augustus 2017, 20:45); 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

juist dat liep.. ook bij bosz.. ;)
Daarom werden we geslacht in de uitwedstrijden in de omschakeling?
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:58 schreef pth het volgende:

[..]

Klopt en hoewel het vorig jaar geregeld leuk en goed was, maar aan het einde van het seizoen stond je gewoon met hele lege handen.
Geregeld vind ik zwaar overdreven. We hebben een oot of 7 echt hoed voetbal laten zien. Verder ook vaak hee matig.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sorry Loetje je praat nu echt onzin en dat weet je ook wel. Veltman naar het middenveld waar die nooit speelt. Zeefuik voor de leeuwen gooien. Je taktiek aanpassen terwijl je beter bent.
Degene die al wekenlang de grootste lulkoek posten zijn jullie. Die van alles roepen maar structureel de verkeerde als eindverantwoordelijke pakt. Eerst met de directie en nu ook weer. Er moest een verdediger bij en er zaten helaas geen goede op de bank. Maar daar kan Keizer niks aan doen.
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit is het eerste jaar dat ze falen. Vorig jaar prima ingekocht en een prima selectie voorafgaand aan de competitie.

Dit jaar ronduit mislukt. Wat de echte redenen zijn zullen we niet weten. Misschien hebben ze te hoof ingezet en te goede spelers willen aantrekken die niet willen komen. Misschien hebben ze gegokt op de jeugd.

Hoe dan ook een drama. En nogmaals. Je wonden likken, evalueren wat er mis is gegaan, wat er beter moet, of er mensen zijn die niet goed functioneren. En daarop een plan van aanpak maken om dit te voorkomen.
Beste Remco: al DRIE jaar helemaal niets gewonnen. De topclub van Nederland die gidverdomme al DRIE jaar geen enkele prijs pakt.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

om de 3-1 temaken.. dan was het gespeelt e die hing in de lucht na de wissel niet meer.. maar dit is puur spijker man.. ooook we winnen dicht gooien die handel.. op save
Luister je mee op de bank?

Dus de schuld is Cerny
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:46 schreef Jaccio het volgende:

[..]

En toch tactisch ook. Want je wijzigt je tactiek in de 2e helft en je hebt de volledige controle en ze kwamen er totaal niet aan te pas.
Waarom dan teruggrijpen naar je eerdere tactiek? Dat snap ik gewoon niet.
Onnodig gewoon
Denk je dat die ploeg geen risico's was gaan nemen dan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:57 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Heb je volkomen gelijk in. Het doet pijn omdat het onnodig is. En dat maakt het voor mij moeilijk verteerbaar. Ik hoop oprecht dat de supporters nu een keer in actie komen voor veranderingen. En dat de focus nu niet direct op Keizer komt te liggen.

Neemt niet weg dat ik hem als ongeschikt zie voor Ajax.
Ik heb ook mijn twijfel gehad bij zijn aanstelling maar volgde vorig jaar ook Jong Ajax en zag wel hoe leuk hij het elftal liet spelen. Vooral het middenveld was toen een genot om naar te kijken. Ik leg de verantwoording voornamelijk bij de RvC. Deze gladjakkers moeten er als eerste uit. Overigens is mijn grootste wens om van de beurs af te stappen en gewoon weer een voetbalclub te worden. Het is nu allemaal veel te zakelijk in de leiding.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 24 augustus 2017 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:54 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Ze halen alleen maar jonge spelers ( huntelaar uitgezonderd) dat is goed om door te verkopen, maar je wint geen wedstrijden met jonge gasten alleen
De feiten liegen niet en tonen nu ook aan dat het gevoerde beleid totaal niet werkt. En dat de menen niet leren van hun fouten. Ik had reeds een voorspelling gedaan in de zomer, omdat ik dit al weer zag aankomen. Die voorspelbaarheid geeft aan dat de mensen binnen Ajax niet beschikken over de kennis om het op te kunnen lossen.

Hoe langer je nu zo door blijft gaan, hoe langer het probleem zo zal blijven. De vraag is; wie gaat er nu ingrijpen?

Wanneer Keizer (heb ik ook reeds voorspelt) op korte termijn ontslagen wordt vind ik Ajax als club zo schijnheilig. En hoop ik oprecht dat de supporters in opstand komen om de leiding eruit te willen.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:48 schreef pth het volgende:

[..]

Nee jij hebt het buskruit uitgevonden. Je had controle, je kracht ligt bij aanvallen, verdedigend is het brandhout en dan zet je een elftal op 3 plaatsen om ... blijf lekker in je eigen onzin geloven.
Onzin is van alles roepen maar niks snappen. Zoals 70% dat hier doet. Klakkeloos alles overnemen van de media en zelf niks kunnen zeggen of onderbouwen. Dat is pas waanzin
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 24 augustus 2017 - 23:02   quote  deeplink  
Gewoon niet goed genoeg. Ik had verwacht dat Ajax na vorig jaar een stapje vooruit ging zetten, richting europese sub top. Maar we zijn er 2 achteruit gegaan.
Ligt dit aan omdat we sanchez en klaassen kwijt zijn???
Vraag ik me af
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:49 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Het is duidelijk een verkeerde inschatting van hem geweest. En ja die onzekerheid creëer je zelf en geeft aan dat hij niet in goede doen is.
En toch is de sfeer prima dus zo onzeker is het niet. Eerder teveel mentale ellende
Brandje
 Brandje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Degene die al wekenlang de grootste lulkoek posten zijn jullie. Die van alles roepen maar structureel de verkeerde als eindverantwoordelijke pakt. Eerst met de directie en nu ook weer. Er moest een verdediger bij en er zaten helaas geen goede op de bank. Maar daar kan Keizer niks aan doen.
Er is werkelijk niemand met jou eens in deze en je hebt toch zelf kunnen zien wat er gebeurde na de wissel.
Als hunnie achterin een op een staan zoals voor de wissel dan heb je ze toch in de tang maatje. Die gaan dan echt niet achterin een speler weg halen.
Ajax heeft nog nooit een voorsprong kunnen consolideren. Aanvallen dat is onze natuur.
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Degene die al wekenlang de grootste lulkoek posten zijn jullie. Die van alles roepen maar structureel de verkeerde als eindverantwoordelijke pakt. Eerst met de directie en nu ook weer. Er moest een verdediger bij en er zaten helaas geen goede op de bank. Maar daar kan Keizer niks aan doen.
Heb bij jou helaas anders ook nog niet veel gevonden, waarbij ik denk: kijk die heeft als enige door waar het allemaal aan ligt.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Onzin is van alles roepen maar niks snappen. Zoals 70% dat hier doet. Klakkeloos alles overnemen van de media en zelf niks kunnen zeggen of onderbouwen. Dat is pas waanzin
niks met media temaken.. iedereen ziet het die het wil zien ;)
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 22:50 schreef pth het volgende:

[..]

Zoals net al aangegeven, gelukkig heb jij het buskruit uitgevonden met je Europese wetten ... er komen op dit moment meer zinvolle argumenten uit mijn reet
wie noem jij nou dom?
Het ging fout na de wissel .
einde discussie...
als je dan ramos kan inbrengen kom je ermee weg.maar niet een ventje van 19 zonder enige ervaring.
en dan Veltman naar het middenveld...
Hou toch op!
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 24 augustus 2017 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb ook mijn twijfel gehad bij zijn aanstelling maar volgde vorig jaar ook Jong Ajax en zag wel hoe leuk hij het elftal liet spelen. Vooral het middenveld was toen een genot om naar te kijken. Ik leg de verantwoording voornamelijk bij de RvC. Deze gladjakkers moeten er als eerste uit. Overigens is mijn grootste wens om van de beurs af te stappen en gewoon weer een voetbalclub te worden. Het is nu allemaal veel te zakelijk in de leiding.
Ajax zit in een spagaat en de supporters zijn het slachtoffer. Ik zie meer de schuld bij de RVC en technisch hart samen. Ik zie ze persoonlijk het liefste alle twee vertrekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door Bobby1972 --
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Er is werkelijk niemand met jou eens in deze en je hebt toch zelf kunnen zien wat er gebeurde na de wissel.
Als hunnie achterin een op een staan zoals voor de wissel dan heb je ze toch in de tang maatje. Die gaan dan echt niet achterin een speler weg halen.
Ajax heeft nog nooit een voorsprong kunnen consolideren. Aanvallen dat is onze natuur.
Even een ding slome, al zijn er 500 mensen het niet eens, het interesseert me geen ene hol. Ik heb namelijk een eigen mening. En met mij zijn er hier dat nog een stuk of 7 en de rest niet. Gloryhunters en dat was toestraks weer prima te zien
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:03 schreef pth het volgende:

[..]

Heb bij jou helaas anders ook nog niet veel gevonden, waarbij ik denk: kijk die heeft als enige door waar het allemaal aan ligt.
Topic lezen!
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niks met media temaken.. iedereen ziet het die het wil zien ;)
Zegt de grootste..
Brandje
 Brandje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Denk je dat die ploeg geen risico's was gaan nemen dan?
Vast wel maar minder als wij met 4 aanvallers zouden blíjven spelen en er stonden gewoon vier verdedigers. Dus als die gasten alles of niks zouden gaan spelen dan zou toch gebeuren dmv lange ballen dus werd het middenveld toch over geslagen maar zouden wij voorin wel vier aanvallers hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:04 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ajax zit in een spagaat en de supporter zijn het slachtoffer. Ik zie meer de schuld bij de RVC en technisch hart samen. Ik zie ze persoonlijk het liefste alle twee vertrekken.
Overigens iemand Jeroen Slop al benoemd??? Die mag tezamen met de RvC als eerste gaan!
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vast wel maar minder als wij met 4 aanvallers zouden blíjven spelen en er stonden gewoon vier verdedigers. Dus als die gasten alles of niks zouden gaan spelen dan zou toch gebeuren dmv lange ballen dus werd het middenveld toch over geslagen maar zouden wij voorin wel vier aanvallers hebben.
4-2-4.... En dan constant overlopen worden.... Want dat was in de slotfase geheid gebeurd. Dit os gewoon gebrek aan kwaliteit achterin en dat ligt niet aan een trainer. Maar aan het niet adequaat anticiperen.
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 24 augustus 2017 - 23:07   quote  deeplink  
Misschien dat die Orejuela?? en Wober de redders zijn. Maar dat is te laat die had je vorige maand al op de training moeten hebben
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:00 schreef pth het volgende:

[..]

Beste Remco: al DRIE jaar helemaal niets gewonnen. De topclub van Nederland die gidverdomme al DRIE jaar geen enkele prijs pakt.
Dat heeft niks met beleid te maken. Een keer een goal te kort en twee keer een punt te kort. Dat is niet aan beleid te wijten. Beleid zit niet in 1 wedstrijd wel of niet winnen.
Brandje
 Brandje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Even een ding slome, al zijn er 500 mensen het niet eens, het interesseert me geen ene hol. Ik heb namelijk een eigen mening. En met mij zijn er hier dat nog een stuk of 7 en de rest niet. Gloryhunters en dat was toestraks weer prima te zien
Prima dat je een eigen mening hebt maar zoals jij nu lult is hetzelfde als bestrijden dat een plus een twee is.
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 24 augustus 2017 - 23:08   quote  deeplink  
Eerlijk is eerlijk na die 1-2 had ik ook een aanvaller gewisseld maar dan wel voor een echte middenvelder
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:02 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

De feiten liegen niet en tonen nu ook aan dat het gevoerde beleid totaal niet werkt. En dat de menen niet leren van hun fouten. Ik had reeds een voorspelling gedaan in de zomer, omdat ik dit al weer zag aankomen. Die voorspelbaarheid geeft aan dat de mensen binnen Ajax niet beschikken over de kennis om het op te kunnen lossen.

Hoe langer je nu zo door blijft gaan, hoe langer het probleem zo zal blijven. De vraag is; wie gaat er nu ingrijpen?

Wanneer Keizer (heb ik ook reeds voorspelt) op korte termijn ontslagen wordt vind ik Ajax als club zo schijnheilig. En hoop ik oprecht dat de supporters in opstand komen om de leiding eruit te willen.
Het beleid werkt prima. De beslissingen die men deze zomer maakt binnen dit beleid zijn slecht geweest.
Brandje
 Brandje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

4-2-4.... En dan constant overlopen worden.... Want dat was in de slotfase geheid gebeurd. Dit os gewoon gebrek aan kwaliteit achterin en dat ligt niet aan een trainer. Maar aan het niet adequaat anticiperen.
Was niet gebeurd want die lui spelen alles lang dus om een middenvelder er weer bij te zetten terwijl datzelfde middenveld toch wordt over geslagen omdat alles lang gaat is onzin.
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heeft niks met beleid te maken. Een keer een goal te kort en twee keer een punt te kort. Dat is niet aan beleid te wijten. Beleid zit niet in 1 wedstrijd wel of niet winnen.
nee met zon begroting en financiële voorsprong op de rest moet je met een vinger in de neus kampioen worden.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Prima dat je een eigen mening hebt maar zoals jij nu lult is hetzelfde als bestrijden dat een plus een twee is.
En laat dat nu nog zo zijn ook.
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Onzin is van alles roepen maar niks snappen. Zoals 70% dat hier doet. Klakkeloos alles overnemen van de media en zelf niks kunnen zeggen of onderbouwen. Dat is pas waanzin
Ik probeer net toch echt te onderbouwen wat ik denk te zien (verdedigen kunnen we niet dus dan maar blijven aanvallen en vooral niet het systeem drastisch wijzigen gegeven de huidige kwetsbare toestand van het elfta), heb ik niet van anderen en ook niet uit de media want die hadden hier nog niets over geschreven. Maar afijn ... dan maar het makkelijkste antwoord 'je hebt helemaal gelijk en bent echt de enige met voetvalverstand op het forum'
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Was niet gebeurd want die lui spelen alles lang dus om een middenvelder er weer bij te zetten terwijl datzelfde middenveld toch wordt over geslagen omdat alles lang gaat is onzin.
En dan iemand achterin missen...
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overigens iemand Jeroen Slop al benoemd??? Die mag tezamen met de RvC als eerste gaan!
Jazeker. Die benoem ik regelmatig. Scholletje glipt er altijd tussenuit.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 24 augustus 2017 - 23:11   quote  deeplink  
Keizer heeft te weinig ervaring en kennis om die beslissing te kunnen nemen die nodig was op de wedstrijd meer te kunnen controleren.

Maar je kunt het ook anders bekijken en dat is dat de spelers te weinig kwaliteiten bezitten om een ploeg als Rosenborg te kunnen verslaan. En ik denk dat het laatste aspect zwaarder weegt dan het eerst aspect. Wat zeker een mede oorzaak is van het verliezen van deze wedstrijd.

Je kunt uren hierover blijven discuteren hier op her forum, het blijft een feit dat Ajax als club gefaald heeft. En dat falen is gezamenlijk door het geheel.

Het geheel bezit veel te weinig kwaliteit en kennis om Ajax daar te kunnen brengen waar het hoort.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Even een ding slome, al zijn er 500 mensen het niet eens, het interesseert me geen ene hol. Ik heb namelijk een eigen mening. En met mij zijn er hier dat nog een stuk of 7 en de rest niet. Gloryhunters en dat was toestraks weer prima te zien
jij met je gloryhunters.. zei het voor de wedstrijd en zeg het nogmaals.. loszand.. dus omdat ik niet aan jou mening wil toegeven ben je gloryhunter ?? triest
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:10 schreef pth het volgende:

[..]

Ik probeer net toch echt te onderbouwen wat ik denk te zien (verdedigen kunnen we niet dus dan maar blijven aanvallen en vooral niet het systeem drastisch wijzigen gegeven de huidige kwetsbare toestand van het elfta), heb ik niet van anderen en ook niet uit de media want die hadden hier nog niets over geschreven. Maar afijn ... dan maar het makkelijkste antwoord 'je hebt helemaal gelijk en bent echt de enige met voetvalverstand op het forum'
3-4-3 naar 4-3-3 is echt niet drastisch wijzigen. Dat is voorbereiden op wat komen gaat. En dat doet iedere trainer
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker. Die benoem ik regelmatig. Scholletje glipt er altijd tussenuit.
Jep samen met de RvC
p111
 p111 - donderdag 24 augustus 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Degene die al wekenlang de grootste lulkoek posten zijn jullie. Die van alles roepen maar structureel de verkeerde als eindverantwoordelijke pakt. Eerst met de directie en nu ook weer. Er moest een verdediger bij en er zaten helaas geen goede op de bank. Maar daar kan Keizer niks aan doen.
Mijngod waarom gooi je dan Zeefuik er in was vorig jaar in j/Ajax al geen byzondere voetballer. dan ben je een kut Coach.En is niet zijn eerste fout
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:03 schreef bahbah het volgende:

[..]

wie noem jij nou dom?
Het ging fout na de wissel .
einde discussie...
als je dan ramos kan inbrengen kom je ermee weg.maar niet een ventje van 19 zonder enige ervaring.
en dan Veltman naar het middenveld...
Hou toch op!
Volgens mij is dat ongeveer wat ik postte, belachelijke dramatische wissel ... dus nou niet boos worden op mij hè
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

4-2-4.... En dan constant overlopen worden.... Want dat was in de slotfase geheid gebeurd. Dit os gewoon gebrek aan kwaliteit achterin en dat ligt niet aan een trainer. Maar aan het niet adequaat anticiperen.
Ik vind eerlijk gezegd dat je nooit zeefuik had mogen brengen. Je had zo kunnen blijven staan. Maar dan bij echt drukken van de tegenstander lekker Huntelaar bij onze cv's zetten. Die snapt wel hoe dat werk met hoge ballen.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jij met je gloryhunters.. zei het voor de wedstrijd en zeg het nogmaals.. loszand.. dus omdat ik niet aan jou mening wil toegeven ben je gloryhunter ?? triest
Bij de 1-2 wordt je pik stijf alsof jij het uitgevonden hebt. En erna weer je ouderwets gelul. Alles wat je zegt komt bovendien uit de media. Dan ben je een pure gloryhunter
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:12 schreef p111 het volgende:

[..]

Mijngod waarom gooi je dan Zeefuik er in was vorig jaar in j/Ajax al geen byzondere voetballer. dan ben je een kut Coach.En is niet zijn eerste fout
Welke verdediger had hij dan moeten brengen dan?
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind eerlijk gezegd dat je nooit zeefuik had mogen brengen. Je had zo kunnen blijven staan. Maar dan bij echt drukken van de tegenstander lekker Huntelaar bij onze cv's zetten. Die snapt wel hoe dat werk met hoge ballen.
Er is werkelijk geen trainer die dat doet en dat is niet meer dan terecht
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 augustus 2017 - 23:14   quote  deeplink  
Prima 1ste wissel. Hunter brengen.

2de wissel is gewoon dom. Aanvaller eruit halen en verdediger erin brengen, dat vraagt om problemen omdat zij dan juist komen omdat ze achterin niet meer 1 op 1 spelen.
Waarom gewoon niet laten staan en want verdedigen kunnen we niet, ook niet met 5 man.
Dus waarom hun die risico laten nemen om ruimte bij hun achterin te laten maken en daarvan te benutten?

Dit is gewoon laf gewisseld. Want dit was achteruitlopen en dan ga je wel eens op je bek.

Zij zijn degene die risico's gaat nemen, dan moet je niet verdedigend gaan nemen, want daarmee verkleint hun risico en kunnen ze juist weer aanvallend gaan wisselen.

Als zij een doelpunt maakte was er niet zoveel aan de hand als je met 4 man stond want dan kon je alsnog die andere doelpunt zelf ook maken. Nu verdedigend gewisseld en wordt er toch gescoord en kan je niet meer een doelpunt maken.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Was niet gebeurd want die lui spelen alles lang dus om een middenvelder er weer bij te zetten terwijl datzelfde middenveld toch wordt over geslagen omdat alles lang gaat is onzin.
Je verliest die pot uiteindelijk vanaf onze rechterkant. Veltman zat prima in de wedstrijd dus die had je kekker moeten laten staan. Dan had ik nog eerder Huntelaar die sterk in de kucht is teruggehaald. Hoe raar dat ook klinkt.

Ik had het beter begrepen als je een aanvaller had gewisseld voor de Jong. Dan hoef je amper iets om te zetten.
Brandje
 Brandje - donderdag 24 augustus 2017 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Het beleid werkt prima. De beslissingen die men deze zomer maakt binnen dit beleid zijn slecht geweest.
Beleid werkt prima? Kerel als je zoveel geld hebt dan mag je monopolie op de titel claimen. Veltman is een CV, ook geen geweldig maar ok, en geen back. Viergever is een CV en geen back. Sinkgraven is een middenvelder en geen back. Dijks kan er geen klote van.
Dus een club met zoveel geld naar geem Waardige back in de selectie heeft. Nee het beleid klopt geen kut van.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:09 schreef bahbah het volgende:

[..]

nee met zon begroting en financiële voorsprong op de rest moet je met een vinger in de neus kampioen worden.
Als je naar de laatste twee seizoenen kijkt wordt je twee keer tweede met een hoger aantal punten dan het gemiddelde waar men normaal kampioen mee wordt. Dan is je beleid echt niet zo raar.
JV
 JV - donderdag 24 augustus 2017 - 23:16   quote  deeplink  
Laat sukkels die altijd op younes zeiken hun beknhouden en hun held cerny ophemelen
Snappen er niks van
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

4-2-4.... En dan constant overlopen worden.... Want dat was in de slotfase geheid gebeurd. Dit os gewoon gebrek aan kwaliteit achterin en dat ligt niet aan een trainer. Maar aan het niet adequaat anticiperen.
Was geheid gebeurd? En waar blijkt dat uit, uit de glazen bol van je lokale waarzegster. Prima om een mening te hebben en die wil ik best respecteren, maar je hebt niet de waarheid in pacht en al die anderen waaronder ik hebben ook maar een mening.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bij de 1-2 wordt je pik stijf alsof jij het uitgevonden hebt. En erna weer je ouderwets gelul. Alles wat je zegt komt bovendien uit de media. Dan ben je een pure gloryhunter
moet je toch lezen.. ik vroeg alleeen waarom hunter niet vanaf min 1 ipv dolberg.. kortom fout keizer dat hin hunterlaar geen basis plek gaf.. niks meer niks minder.. en zelfs daarna zat ik niet rustig en moest gewoon hard lachen om zen wissels.. heb in iedrrgeval me lachspieren weer getraint

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rosenborg - Ajax (donderdag 24 augustus 2017, 20:45); 3 - 2









0.0118019