BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rosenborg - Ajax (donderdag 24 augustus 2017, 20:45); 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
wvb
 wvb - donderdag 24 augustus 2017 - 21:34   quote  deeplink  
Wat er nu nog aan kwaliteit rondloopt in het inmiddels aardig uitgeholde elftal, namen zal ik niet noemen, wil straks ook weg, want met Ajax pak je geen prijzen dit seizoen.
Keizer zal vermoedelijk de winterstop niet eens halen, want definitieve uitschakeling voor Europees voetbal en nog een(s) verlies in een competitie duel en de pleuris zal uitbreken. Dan is ook hij weer terug bij af.
Misschien een best aardige man, een leuke trainer voor het 2e team, echter voor het 1e team had het bestuur, op een ander paard moeten gokken, dat is clip en klaar.
De opstelling die nu op het veld staat, heeft al diverse keren een brevet van onvermogen afgegeven. Vanuit tactisch oogpunt gooi je dan de boel om, stelt andere spelers op, neemt een gok. Iets doen, is beter dan niets doen.
Zoals Ajax nu speelt, geen tegenstander zal nog bevreesd zijn, zelfs niet in de vaderlandse competitie.
Onze verdediging schuttert keer op keer, vleugelspelers welke niet scoren, spitsen evenmin, geen middenvelder, uitgezonderd van Beek, welke af en toe een goaltje meepikt.
Er loopt niet genoeg kwaliteit rond, met dit spelers materiaal win je de oorlog niet, aan bezieling ontbreekt het vooralsnog volkomen.
Supporters zien de bui al hangen, hebben net een dure jaarkaart gekocht.
Het zal zeer spoedig hevig gaan onweren en bliksemen in Amsterdam, daar kun je bijkans wel gif op innemen. De crisis is zeer nabij, er gaan vermoedelijk koppen rollen, het is niet voor het eerst.
Bestuur, trainer, algemeen directeur en directeur voetbalzaken worden niet meer serieus genomen. Houden elkaar nu de hand nog boven het hoofd. Krijgen momenteel echter via de media, zo gaat dat nu eenmaal in Nederland, alles over zich uit gestort, alle ongenoegens worden nu in een stroomversnelling op hun conto geschreven.
Ajax verdient veel geld aan de transfer van Sanchez, echter die winst wordt grotendeels teniet gedaan door het vermoedelijk mis gaan lopen van Europees voetbal. Tel uit je winst.
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:29 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wat doen? Een aantal versterkingen kopen???

Oh, nee daar was ik nog niet van op de hoogte.
Ze schijnen nog een 11 jarige te hebben die ze zo gaan inbrengen ...
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kerel als Veltman gewoon richting Bendter gaat kan hij makkelijk meespringen oid maar hij gaat springen en kopt volledig mis.
Je ziet toch aan alles dat ie moet kiezen man. En dan de twee cv's die niet eens in de buurt van het centrum zijn. Youness zijn man hè van die voorzet. Waar is die??
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 21:35   quote  deeplink  
Wat een kinderachtig zootje zeg....
En dit moet kampioen worden?
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:35   quote  deeplink  
keizer kan er geen team van maken.. geen overtuiging.. geen team... en zitten erbij als zoutzakken op de bank
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 21:35   quote  deeplink  
Helemaal klaar met die veltman en dijks en viergever.
wat een amateurs zeg....
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:33 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik dacht dat Cerny van nature een rechtsbuiten was eigenlijk? ook bij Jong Ajax, of heb ik dat mis?
Speelde van beide flanken goede en slechte potjes. Maar aangezien hij goed speelde dit weekend denk ik dat je hem daar gewoon lekker had moeten laten staan.
hunter76
 hunter76 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:36   quote  deeplink  
Mee eens nummer 10. Nul uitstraling
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:36   quote  deeplink  
dolberg wederom vrij ontzichtbaar.. werkt maar is ook alles meegezegt
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:36 schreef hunter76 het volgende:
Mee eens nummer 10. Nul uitstraling
mag ik hier nie zeggen ;) gewoon zakken aardappels wat er zitten die het team niet naar hun hand kunnen zetten..
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:33 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Even coachen. Weten wat er om je heen gebeurt. Leek er niet op alsof hij enig idee had waar Bendtner liep.
Maargoed, de hele verdediging wist niet waar hij liep
Kijk die goal even terug. Wat valt er daar te coachen.
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 21:37   quote  deeplink  
en dolberg dan....geweldig hoor.....
Goed gedaan Keizer,ik voorspel dat je de slechtspresterende coach ooit word.

Op naar zondag...vvv uit.makkie toch?
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk die goal even terug. Wat valt er daar te coachen.
Let dan maar eens op Veltman!!!!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:38   quote  deeplink  
en dat waren dr vleugelspelers.. younnes 90 min.. aangezien we alleen hunter nog voor voorin hebben want die meloot zet neres op de tribune
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:35 schreef nummer10 het volgende:
keizer kan er geen team van maken.. geen overtuiging.. geen team... en zitten erbij als zoutzakken op de bank
Grappig. En toen het vorig jaar niet liep was het de schuld van een Klaassen die het elftal niet kon dragen.
Brandje
 Brandje - donderdag 24 augustus 2017 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Je ziet toch aan alles dat ie moet kiezen man. En dan de twee cv's die niet eens in de buurt van het centrum zijn. Youness zijn man hè van die voorzet. Waar is die??
Als hij moet kiezen dan moet ie kiezen maar hij doet niks. Hij gaat springen. Als je naar die noor bij de eerste paal was gegaan dan had ie een keuze gemaakt. Wel een verkeerde maar ok maar hij kiest dus niet. Fout Veltman.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:37 schreef bahbah het volgende:
en dolberg dan....geweldig hoor.....
Goed gedaan Keizer,ik voorspel dat je de slechtspresterende coach ooit word.

Op naar zondag...vvv uit.makkie toch?
zeg ik al vanaf dag 1 maar moest positief zijn.. hahaha HOE DAN !!! loszand !! geen vertrouwen, helemaal NIKS..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 augustus 2017 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hoe wil je dit anders zien dan. Er zijn er ook zat die Veltman nooit ergens de schuld van geven.
Er gaan zoveel fouten aan de goal vooraf. Niet alleen vandaag maar elke wedstrijd opnieuw. Ballen over 3 meter komen nog niets eens aan! Daar maak ik me veel meer zorgen om. Kluivert liep met oogkleppen op en rende als een dwaas naar voren! Dolberg speelt weer verstoppertje. Younes is ook nergens. Ziyech heeft problemen met zichzelf. En verdedigend is het gewoon een drama!
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:36 schreef nummer10 het volgende:
dolberg wederom vrij ontzichtbaar.. werkt maar is ook alles meegezegt
Moet je hem eens een bal geven. Kijk de eerste helft maar terug. Heeft in het eerste kwartier drie goede loopaxties maar dan blijft de bal uit
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk die goal even terug. Wat valt er daar te coachen.
Dat moet ie al doen op het moment dat vd Beek die bal zo kinderachtig inlevert.
De Ligt op die gozer zetten, dan hoef jij niet te kiezen.
Maargoed, done is done
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 21:39   quote  deeplink  
Haha en jack v gelder zegt t nu ook...al paar keer net niet haha
p111
 p111 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:39   quote  deeplink  
Hoe kunnen die zoutzakken in godsnaam 80 ballen breed spelen terwijl je 2 dp moet maken.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 21:40   quote  deeplink  
Wat Kieft zegt. Ben ik het mee eens
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Grappig. En toen het vorig jaar niet liep was het de schuld van een Klaassen die het elftal niet kon dragen.
grappig dat jij nog vertrouwen hebt in die zoutzak... daarbij was dat bij de graafschap zeker het geval
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 24 augustus 2017 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Grappig. En toen het vorig jaar niet liep was het de schuld van een Klaassen die het elftal niet kon dragen.
Exact van vorig jaar. Maar toen nam Klaassen de ploeg mee met een doelpunt terwijl we helemaal niet in de wedstrijd zaten.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:39 schreef p111 het volgende:
Hoe kunnen die zoutzakken in godsnaam 80 ballen breed spelen terwijl je 2 dp moet maken.
opdrachtjes.. flashback 2 jaar terug.. goh
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:37 schreef bahbah het volgende:

[..]

Let dan maar eens op Veltman!!!!!
Ja ik zie het. Twee centrale verdedigers zonder bal. Beiden lopen gewoon compleet weg bij die twee man in het centrum. Daar is niet tegen te coachen.

Kijk het omschakelen eens bij de rest van de ploeg. Schone staat in de buurt bij Vd beek. Waar staat ie bij die goal? Waar is Dijks. Waar is uouness. Het is gewoon zij. Man van die voorzet hè.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 24 augustus 2017 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Exact van vorig jaar. Maar toen nam Klaassen de ploeg mee met een doelpunt terwijl we helemaal niet in de wedstrijd zaten.
Ik zie in dit elftal niemand die dat ook kan doen. Enkel Donny van de Beek, maar als CVM is dat lastiger nu.
hunter76
 hunter76 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:42   quote  deeplink  
Zondag wordt ook moeilijk zat. Die klappen er wel op dat nietige VVV. Die zullen zich ook wel verbazen...
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja ik zie het. Twee centrale verdedigers zonder bal. Beiden lopen gewoon compleet weg bij die twee man in het centrum. Daar is niet tegen te coachen.

Kijk het omschakelen eens bij de rest van de ploeg. Schone staat in de buurt bij Vd beek. Waar staat ie bij die goal? Waar is Dijks. Waar is uouness. Het is gewoon zij. Man van die voorzet hè.
gaat die weer op schone geven.. haha
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Er gaan zoveel fouten aan de goal vooraf. Niet alleen vandaag maar elke wedstrijd opnieuw. Ballen over 3 meter komen nog niets eens aan! Daar maak ik me veel meer zorgen om. Kluivert liep met oogkleppen op en rende als een dwaas naar voren! Dolberg speelt weer verstoppertje. Younes is ook nergens. Ziyech heeft problemen met zichzelf. En verdedigend is het gewoon een drama!
Met name dat laatste. Aan de bal begint het allemaal prima. Defensief is het dramatisch.
hunter76
 hunter76 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:43   quote  deeplink  
Lasse zou dat moeten doen. Of Hunter maar dan moet ie wel spelen. Donny is geen leider meer een aanjager
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 24 augustus 2017 - 21:43   quote  deeplink  
Niet alleen Veltman, Viergever en Dijks kunnen een strik erom krijgen van mij. Ook onder ander de bejaarde Schöne, Sinkgraven en de gekochte Siem de Jong mogen van mij weg.

Ajax durft / wil gewoon geen echte goede spelers kopen, of omdat de echte goede spelers niet in ons land willen spelen vanwege de matige voetbalcompetitie en de 7 kunstgrasvelden die wij als enigste land in Europa hebben.

De echte topspelers kan ik eigenlijk geen ongelijk in geven om niet in ons land te spelen. Ajax had hard moeten blijven om Sanchez te blijven houden, ook voor 65 miljoen.
Heeft de trainer Keizer wel de kwaliteit van Bosz ? Hij moet er wel meteen staan, eigenlijk ! ! ! Anders had Ajax een echte wereldtrainer moeten halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door Onze Ajax --
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

grappig dat jij nog vertrouwen hebt in die zoutzak... daarbij was dat bij de graafschap zeker het geval
Hoe ging het vorig jaar tegen Rostov. Een nog veel kleinere ploeg dan rosenborg.
Brandje
 Brandje - donderdag 24 augustus 2017 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja ik zie het. Twee centrale verdedigers zonder bal. Beiden lopen gewoon compleet weg bij die twee man in het centrum. Daar is niet tegen te coachen.

Kijk het omschakelen eens bij de rest van de ploeg. Schone staat in de buurt bij Vd beek. Waar staat ie bij die goal? Waar is Dijks. Waar is uouness. Het is gewoon zij. Man van die voorzet hè.
De Ligt kiest gewoon positie en zie je zelfs nog om zich heen kijken. Daarbij gaat de bal over hem heen dus hoe kan je nou De Ligt iets kwalijk nemen terwijl Veltman gewoon helemaal niks doet.
Smeerburg
 Smeerburg - donderdag 24 augustus 2017 - 21:44   quote  deeplink  
Beloofd zijn aankopen, maar helaas mosterd na de maaltijd. Voor de zoveelste keer op rij worden de supporters weer in de zeik genomen.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 21:44   quote  deeplink  
We hoeven ons trouwens helemaal niet zo druk te maken over dit seizoen. Wij krijgen Siem
Eide
 Eide - donderdag 24 augustus 2017 - 21:45   quote  deeplink  
Leuke eerste 10 minuten, daarna onvoorstelbaar slecht. Dit wordt heel moeilijk.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 21:45   quote  deeplink  
Ik denk dat er bij Ajax achterin momenteel niet een echt lekker staat te ballen.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

grappig dat jij nog vertrouwen hebt in die zoutzak... daarbij was dat bij de graafschap zeker het geval
Ik heb van te voren gezegd dat ie een eerlijke kans krijgt en ik net weet wat ik ervan moet verwachten. Ik zeg nergens dat ie het goed doet. Vandaag namelijk totaa niet. Cerny had zeker moeten beginnen. Ipv youness.

Hoe iemand op de bank zit boeit me totaal niet.

Wat kan hij eraan doen dat die eerste 15 minuten geen goal opleverd.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Met name dat laatste. Aan de bal begint het allemaal prima. Defensief is het dramatisch.
aan de bal prima... ?? onana telkens in de problemen omdat ze weer tikkie terug tikkie breed spelen.. passes over 3 meter kut.. niemand vind elkaar.. geen diepte.. ja gaat aan de bal prima.. het is loszand.. en totaal geen overtuiging..
pth
 pth - donderdag 24 augustus 2017 - 21:46   quote  deeplink  
Niet te filmen dat beleid bij onze club ... als je met die klojo's boodschappen gaat doen is de melk al bedorven voordat je bij de kassa bent, zo lang duurt het voordat ze besluiten nemen over de rest van de boodschappen. Er is geen plan, er liggen geen lijstjes klaar en er komt niets fatsoenlijks meer bij. Totale onbenullen, die mooi een zondebok voor de groep hebben gezet die lekker mag schutteren ondersteunt door een aantal totale onbenullen (geen van die assistenten noch het zogenaamde TH voegt ook maar iets toe aan deze club ... of het moet diepe diepe ellende zijn). Gaat niet lang meer duren of de totale pestpleuris gaat uitbreken in Amsterdam. Dit kan echt niet bij de grootste club van Nederland ooit.
Eide
 Eide - donderdag 24 augustus 2017 - 21:46   quote  deeplink  
3-4-3 lijkt me, met De Jong erbij en Ziyech dicht achter de 9.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

opdrachtjes.. flashback 2 jaar terug.. goh
Ach. Dat eerste kwartier loopt het prima. Ploeg is ewoon compleet uitgekleed. Twee beste spelers kwijt en nog niets voor terug.

Dit neem ik dit jaar het technische hart meer kwalijk dan de trainer.
p111
 p111 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:47   quote  deeplink  
Koop die linksback van die noren die is in iedergeval beter als Dijks/Viergever en Veltman.Wat een luie flikkers mijn god.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gaat die weer op schone geven.. haha
Lees nou eens man. Totaal niet zelfs. Geef alleen aan wie er allemaal niet mee teruglopen. En ja hij is er daar ook een van.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe ging het vorig jaar tegen Rostov. Een nog veel kleinere ploeg dan rosenborg.
hahahahahaha nogmaals nieuwe speelstijl die erin geslepen moest worden.. trainer die ajax niet kende.. etc.. was niet goed absoluut niet.. maar keizer heeft een team die finale EL heeft gespeelt... en heeft geen grip op de groep heel simpel..
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 21:48   quote  deeplink  
Jongens het werkt zo niet gewoon...
Overmars moet!!!!! iets doen!!!!!
Dijks/Veltman/Viergever.....
Zondag meteen wober en oruelja erin zetten.
Maar dat zal wel hslf seizoen duren
p111
 p111 - donderdag 24 augustus 2017 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als hij moet kiezen dan moet ie kiezen maar hij doet niks. Hij gaat springen. Als je naar die noor bij de eerste paal was gegaan dan had ie een keuze gemaakt. Wel een verkeerde maar ok maar hij kiest dus niet. Fout Veltman.
Gewoon eerst fout v/d Beek en dan Veltman fout.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 21:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

De Ligt kiest gewoon positie en zie je zelfs nog om zich heen kijken. Daarbij gaat de bal over hem heen dus hoe kan je nou De Ligt iets kwalijk nemen terwijl Veltman gewoon helemaal niks doet.
Omdat ie verkeerd opgesteld staat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rosenborg - Ajax (donderdag 24 augustus 2017, 20:45); 3 - 2









0.0108370