BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat nu?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Lezen kan je echt niet hè.
jij blijkbaar ook niet ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 14:49   quote  deeplink  
heer van Duivenbode kan zich onvoldoende vinden in de manier waarop wij, en dan bedoel ik de RvC en de directie, de laatste periode zijn omgegaan met de voetbaltechnische en zakelijke belangen van Ajax.

directie en voetbaltechnische zaken in 1 zin.. wie zijn er verantwoordelijk voor de voetbaltechnische zaken dan ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 14:53   quote  deeplink  
"Het technisch hart beslist over de voetbaltechnische zaken binnen Ajax", reageert Van der Sar"

van aanstelling trainer tot aan aankoop verkoop beleid..

en daar is vanduivenbode het dus niet mee eens...

dus ik lees zkr wel goed.. alleen jij wil het niet openlijk toegeven dat de verkeerde mensen zijn aangesteld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2017 door nummer10 --
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 25 augustus 2017 - 14:58   quote  deeplink  
We weten allen toch, dat diverse personen op de verkeerde plaats zitten ? Niet dan ?
En dan zijn het nog personen die geen verstand van het voetballen hebben.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 25 augustus 2017 - 15:22   quote  deeplink  
Ik heb het hier herhaaldelijk aangegeven. De dag komt steeds dichterbij dat er een grote verandering gaat komen. Het is al lang onafwendbaar!
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 25 augustus 2017 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 14:58 schreef Onze Ajax het volgende:
We weten allen toch, dat diverse personen op de verkeerde plaats zitten ? Niet dan ?
En dan zijn het nog personen die geen verstand van het voetballen hebben.
Hier zitten veel extreem naïeve mensen op het forum. Die al jaren feitelijk laten zien dat ze een heel beperkt inzichtelijk vermogen hebben.

Alles wat ik geschreven heb in de afgelopen jaren zal zo zijn zoals ik het reeds schreef. Lees de teksten erop na.

Ik zal de dingen die ik schreef herhalen op het moment dat er nieuwe informatie zal vrijkomen
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 25 augustus 2017 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 14:53 schreef nummer10 het volgende:
"Het technisch hart beslist over de voetbaltechnische zaken binnen Ajax", reageert Van der Sar"

van aanstelling trainer tot aan aankoop verkoop beleid..

en daar is vanduivenbode het dus niet mee eens...

dus ik lees zkr wel goed.. alleen jij wil het niet openlijk toegeven dat de verkeerde mensen zijn aangesteld
Ik roep het al jaren hier!!
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 25 augustus 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 14:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jij blijkbaar ook niet ?
Remco is 1 van de personen die vanuit zijn inzichtelijk vermogen niet instaat was om de werkelijkheid te kunnen begrijpen en inschatten.

Ik zal alles op feiten gaan onderbouwen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2017 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - vrijdag 25 augustus 2017 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 14:49 schreef nummer10 het volgende:
heer van Duivenbode kan zich onvoldoende vinden in de manier waarop wij, en dan bedoel ik de RvC en de directie, de laatste periode zijn omgegaan met de voetbaltechnische en zakelijke belangen van Ajax.

directie en voetbaltechnische zaken in 1 zin.. wie zijn er verantwoordelijk voor de voetbaltechnische zaken dan ?
Dit is al anders dan dat jij post dat hij zegt dat het bestuur faalt.
remco k
 remco k - vrijdag 25 augustus 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 15:22 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb het hier herhaaldelijk aangegeven. De dag komt steeds dichterbij dat er een grote verandering gaat komen. Het is al lang onafwendbaar!
80% van de supporters die misschien in opstand zullen komen. Zien de echte problemen niet en zullen er dan heel misschien voor zorgen dat dit bestuur opstapt.

Maar daar bereik je helemaal niets mee. Enige dat je zo bereikt is nog meer Ajacieden beschadigen.

De echte probleemveroorzakers zitten ver achter de schermen. In de ledenraad en rvc.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 15:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik juist een van de weinige mensen hier die de echte problemen al jaren benoemen. Rvc. Ledenraad. De echte oude mensen die al jarenlang op het pluche hun handen in onschuld wassen.

Ik dacht trouwens dat je zou stoppen met die persoonlijke aantijgingen.
rvc maar ook zeker de cultuurbewakers die onbekwaam zijn.. marc moet je de verkoop laten doen.. rest DOEI.. en nieuwe mensen
remco k
 remco k - vrijdag 25 augustus 2017 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 16:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

rvc maar ook zeker de cultuurbewakers die onbekwaam zijn.. marc moet je de verkoop laten doen.. rest DOEI.. en nieuwe mensen
Ik vind Vd Sar ronduit goed werk doen voor Ajax. Zou niet weten waarom hij weg zou moeten.

Overigens is alles gebaseerd op berichtgeving en gevoel hè. Als dat heel anders blijft te zijn, mag alles opzouten van mij.

Maar zoals ik al aangaf en heel vaak heb aangegeven. Je schiet er niks mee op als je alleen de directie veranderd. Enige dat je dan doet is terug naar zakkenvullers als Vd Boog en Coronel. En dat met nog veel meer held op de bank als toen.

Ajax verkeerd in een hele gevaarlijke situatie op dit moment.

Dat geld kan namelijk met een aankoop of drie vier zo ineens grotendeels verdampt zijn hè.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - vrijdag 25 augustus 2017 - 16:05   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=gwDb4BeygBQ
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 25 augustus 2017 - 16:12   quote  deeplink  
Wel leuk dat een groot deel vorige week alleen maar riep dat Overmars moest ophoepelen. Nu ineens hebben ze het allemaal over de RvC hier. Hmmmmmmm
remco k
 remco k - vrijdag 25 augustus 2017 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 16:12 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wel leuk dat een groot deel vorige week alleen maar riep dat Overmars moest ophoepelen. Nu ineens hebben ze het allemaal over de RvC hier. Hmmmmmmm
Ja raar hè. En dadelijk begint men over de ledenraad.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - vrijdag 25 augustus 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 15:22 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb het hier herhaaldelijk aangegeven. De dag komt steeds dichterbij dat er een grote verandering gaat komen. Het is al lang onafwendbaar!
Je klinkt nu wel een beetje als een Jehova getuige hoor...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 25 augustus 2017 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 16:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja raar hè. En dadelijk begint men over de ledenraad.
Hahahahahaha je weet waar ik op doel! ;-)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 16:12 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wel leuk dat een groot deel vorige week alleen maar riep dat Overmars moest ophoepelen. Nu ineens hebben ze het allemaal over de RvC hier. Hmmmmmmm
iedereen.. duivenbode geeft zelf aan rvc EN directie/th.. dan kan je al nagaan waar de rotte appels zitten..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 16:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Vd Sar ronduit goed werk doen voor Ajax. Zou niet weten waarom hij weg zou moeten.

Overigens is alles gebaseerd op berichtgeving en gevoel hè. Als dat heel anders blijft te zijn, mag alles opzouten van mij.

Maar zoals ik al aangaf en heel vaak heb aangegeven. Je schiet er niks mee op als je alleen de directie veranderd. Enige dat je dan doet is terug naar zakkenvullers als Vd Boog en Coronel. En dat met nog veel meer held op de bank als toen.

Ajax verkeerd in een hele gevaarlijke situatie op dit moment.

Dat geld kan namelijk met een aankoop of drie vier zo ineens grotendeels verdampt zijn hè.
weet nie of je het interview hebt gezien met hem maar die man maakt ajax en zichzelf belachelijk.. daarbij is hij net zo verantwoordelijk als het hele th voor de besluiten die zijn genomen..
remco k
 remco k - vrijdag 25 augustus 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 16:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahahahaha je weet waar ik op doel! ;-)
Ik bedoel trouwens de bestuursraad. Het orgaan dat uiteindelijk van Cruijf heeft gewonnen en via de achterdeur van Gaal als directeur aanstelde.

En Tsjaa. Die voorzitter daar hè.
remco k
 remco k - vrijdag 25 augustus 2017 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 16:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

weet nie of je het interview hebt gezien met hem maar die man maakt ajax en zichzelf belachelijk.. daarbij is hij net zo verantwoordelijk als het hele th voor de besluiten die zijn genomen..
Lekker maar de oppervlakte blijven kijken. Hoeveel echte Ajacieden heeft dat de kop al gekost?

Het heeft zelfs de ruzie tussen van basten en Cruijff veroorzaakt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 25 augustus 2017 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 16:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

iedereen.. duivenbode geeft zelf aan rvc EN directie/th.. dan kan je al nagaan waar de rotte appels zitten..
Het feit is dat een aantal hier eerder al de negatieve houding van de RvC belichten. Maar alles was Overmars zijn schuld. Toen riep ik al dat sommige eerst zichzelf eens moeten verdiepen in de bestuurslagen van Ajax. Daar zitten namelijk eerder de rotte appels.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 17:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het feit is dat een aantal hier eerder al de negatieve houding van de RvC belichten. Maar alles was Overmars zijn schuld. Toen riep ik al dat sommige eerst zichzelf eens moeten verdiepen in de bestuurslagen van Ajax. Daar zitten namelijk eerder de rotte appels.
gewoon ruk... simpel :)
bahbah
 bahbah - vrijdag 25 augustus 2017 - 18:37   quote  deeplink  
Nog 1 wat nu tje.....

Over wat ik zei over spelers zonder mentaliteit:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/758101/veltman-heeft-geen-trek-in-vvv-uit-dan-moet-je-weer-in-een-hotel-zitten-enzo-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

Wat een jankerd zeg!!!
Is dan de aanvoerder....
Verdient bakken met geld met iedere week fouten maken..
Gaat ff lopen zeiken dat ie hotelletje in moet .
Modelprof.tjongejonge....
Echte killer....Ik heb een slaappilletje genomen want ik kon niet slapen...Ja dat snap ik als je 90 minuten loopt te pitten...
Had maar een zetpil genomen prutser.

En we moeten helemaal met de bus daarheen...
Dan stap je bij Overmars naar binnen en vraag je of je met het vliegtuig mag!
Toch geld zat...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2017 door bahbah --
AkaS
 AkaS - vrijdag 25 augustus 2017 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 11:55 schreef hjf het volgende:
Ik wacht nog op een reactie van Bobby en AkaS.
Hahahahaha
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 18:37 schreef bahbah het volgende:
Nog 1 wat nu tje.....

Over wat ik zei over spelers zonder mentaliteit:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/758101/veltman-heeft-geen-trek-in-vvv-uit-dan-moet-je-weer-in-een-hotel-zitten-enzo-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

Wat een jankerd zeg!!!
Is dan de aanvoerder....
Verdient bakken met geld met iedere week fouten maken..
Gaat ff lopen zeiken dat ie hotelletje in moet .
Modelprof.tjongejonge....
Echte killer....Ik heb een slaappilletje genomen want ik kon niet slapen...Ja dat snap ik als je 90 minuten loopt te pitten...
Had maar een zetpil genomen prutser.
hahaha wou deze net hierin plakken.. maar volgens onze rainer had sanchez motivatie problemen... WAT IS DIT DAN ?? kut mentaliteit en de trainer maakt hem nog aanvoerder ook.. of teminste we denken dat keizer dit heeft gekozen
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 25 augustus 2017 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 18:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha wou deze net hierin plakken.. maar volgens onze rainer had sanchez motivatie problemen... WAT IS DIT DAN ?? kut mentaliteit en de trainer maakt hem nog aanvoerder ook.. of teminste we denken dat keizer dit heeft gekozen
Ik hoop dat het genadeloos wordt afgestraft tegen vvv
AkaS
 AkaS - vrijdag 25 augustus 2017 - 19:00   quote  deeplink  
Remco,

In een ander topic heb ik iets geschreven wat zeer op jou van toepassing is.

Je doet hier een beetje gewichtig terwijl je grote onzin verkondigt. Nummer10, Bobby en ik durven ons zelf kwetsbaar op te stellen door vooraf te voorspellen wat er gaat gebeuren.

Nare typetjes als jij maken dit belachelijk door onze bevindingen belachelijk te maken.

Toch grappig dat jij het zogenaamd allemaal beter weet, MAAR....

er exact gebeurd waar Nummer10, Bobby en Akas voor waarschuwden !

Helemaal niets in Amsterdam!!!

Inmiddels hebben Overmars en van.der Sar interessante interviews gegeven waar duidelijk en pijnlijk naar voren komt wat voor kwaliteit zij inbrengen...

En wat ik al zei....wellicht bemoeid de rvc.zich wel omdat zij doorziet wat voor armoedige directie en TH we hebben.

En zie hier Theo van Duivenbode stapt op uit onvrede...

En nog heeft Remco hier grote verhalen en nog krijgt hij bijval....

Wat een lachertje!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2017 door AkaS --
p111
 p111 - vrijdag 25 augustus 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 10:02 schreef riveco het volgende:

[..]

Lees nog eens en antwoord dan
Ik zal het je makkelijk maken deze hele discussie komt omdat we hebben verloren,als we hadden gewonnen had deze topic nooit geplaatst geworden.En terzijde dit is allemaal gekomen door een aantal zwakke spelers,en jij wil van de beurs af en Sierhuis en Siem erbij halen omdat ze weinig kosten.Mijn antw/daarop is dat we al genoeg prutsers hebben waardoor deze hele discussie is ontstaan.
p111
 p111 - vrijdag 25 augustus 2017 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 11:02 schreef JOOD het volgende:

[..]

100% mee eens. In plaats van aankopen hadden ze Riedewald en Tete moeten paaien met een paar miljoen.
Dat is jammer ja, maar we moeten nou niet net doen of dat die twee wereld voetballers zijn.Uiteraard zijn ze beter als Veltman en Dijks maar er lopen heel veel betere rond.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 19:01 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik zal het je makkelijk maken deze hele discussie komt omdat we hebben verloren,als we hadden gewonnen had deze topic nooit geplaatst geworden.En terzijde dit is allemaal gekomen door een aantal zwakke spelers,en jij wil van de beurs af en Sierhuis en Siem erbij halen omdat ze weinig kosten.Mijn antw/daarop is dat we al genoeg prutsers hebben waardoor deze hele discussie is ontstaan.
dit is natuurlijk niet alleen de selectie... 7 a 8 basis spelers die de finale hebben gespeelt.. er zitten tactische onbenullen op de bank.. een buikspreekpop die doet wat spijkerman sn co hem ingeeft.. de pot dichtgooien terwijl je dik de bovenliggende partij bent.. (heb ik keizer bij JA nog nooit zien doen) de hand van spijkerman was hier duidelijk zichtbaar.. zelfs deboer heeft ooit gezegt dat spijkerman nog defensiever denkt dan hem... en nogmaals ze stralen 0.0 uit.. naar de groep niet en naar buiten niet.. en keizer.. heeeeel leuk bij jong ajax.. maar dat had simpel weg bijna elke trainer voor elkaar gekregen met dat materiaal.. eredivisie spelers, en een gouden generatie.. want voor de rest, agovv ? cambuur ? wat heeft die daar laten zien ? maar ach, het is niet eens zijn fout.. hij wou zelf eigenlijk niet eens.. was liever eerst assistent geweest.. maar hey noworrrys wij hebben spijkerman om hem te begeleiden....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 25 augustus 2017 - 19:28   quote  deeplink  
Vraag me weleens af of sommigen weten wat een forum is........
riveco
 riveco - vrijdag 25 augustus 2017 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 19:01 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik zal het je makkelijk maken deze hele discussie komt omdat we hebben verloren,als we hadden gewonnen had deze topic nooit geplaatst geworden.En terzijde dit is allemaal gekomen door een aantal zwakke spelers,en jij wil van de beurs af en Sierhuis en Siem erbij halen omdat ze weinig kosten.Mijn antw/daarop is dat we al genoeg prutsers hebben waardoor deze hele discussie is ontstaan.
Ben jij nou zo dom of speel je het maar? Logisch dat de topic is geopend na dat we EL missen.
Daar gaat het juist over, nu we die missen kun je MISSCHIEN ( zoals er ook staat ) de twee spers verkopen, en dat geld gebruiken om weer een voetbalclub te worden ( met kortere lijntjes dus ) Dus nogmaals is dit een nieuwe discussie ( ook al snap jij dat niet ) Met die prutsers speelde je een paar maanden terug in de finale, dus moet het voor de eredivisie wel kunnen lijkt me. En was jij maar zo'n prutser, dan had je het aardig voor elkaar haha
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 augustus 2017 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 14:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jij blijkbaar ook niet ?
Leg maar uit waar ik geen antwoord op geef? Je haalt overal dingen bij die niet aan de orde zijn
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 25 augustus 2017 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 18:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha wou deze net hierin plakken.. maar volgens onze rainer had sanchez motivatie problemen... WAT IS DIT DAN ?? kut mentaliteit en de trainer maakt hem nog aanvoerder ook.. of teminste we denken dat keizer dit heeft gekozen
Tering hè, jullie weten elk Ajax-bericht wel een negatieve lading te geven! Wat is er zo raar aan wat Veltman aangeeft? Tis precies wat hier al vaker op het forum is geroepen. Dat ze na een Europese wedstrijd uit moeten spelen en dat dit vaak lastig is. Nu Veltman het zegt heeft het ineens met zijn motivatie te maken? Jullie beginnen echt lachwekkend te worden in jullie commentaar op spelers. Hoe klote het ook gaat, het negatieve hebben de spelers geen reet aan! Of ga eens naar het stadion of de training en vertel het recht in zijn gezicht!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 augustus 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 19:28 schreef Ajax Warrior het volgende:
Vraag me weleens af of sommigen weten wat een forum is........
je mening doordrukken en niks aannemen ? hey daar ken ik ook een paar van
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 25 augustus 2017 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 20:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je mening doordrukken en niks aannemen ? hey daar ken ik ook een paar van
Ik doelde niet op jou, maar fijn dat je jezelf even voorstelt.
remco k
 remco k - vrijdag 25 augustus 2017 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 19:00 schreef AkaS het volgende:
Remco,

In een ander topic heb ik iets geschreven wat zeer op jou van toepassing is.

Je doet hier een beetje gewichtig terwijl je grote onzin verkondigt. Nummer10, Bobby en ik durven ons zelf kwetsbaar op te stellen door vooraf te voorspellen wat er gaat gebeuren.

Nare typetjes als jij maken dit belachelijk door onze bevindingen belachelijk te maken.

Toch grappig dat jij het zogenaamd allemaal beter weet, MAAR....

er exact gebeurd waar Nummer10, Bobby en Akas voor waarschuwden !

Helemaal niets in Amsterdam!!!

Inmiddels hebben Overmars en van.der Sar interessante interviews gegeven waar duidelijk en pijnlijk naar voren komt wat voor kwaliteit zij inbrengen...

En wat ik al zei....wellicht bemoeid de rvc.zich wel omdat zij doorziet wat voor armoedige directie en TH we hebben.

En zie hier Theo van Duivenbode stapt op uit onvrede...

En nog heeft Remco hier grote verhalen en nog krijgt hij bijval....

Wat een lachertje!!!
Kerel je bent net weer terug. Mensen als Loetje AW en ik hebben tijden terug al aangegeven waar het echt fout zit bij Ajax en juist dat blijkt exact waar te zijn.

Daarnaast voorspel je niks. Dat doe jij namelijk ieder jaar en diezelfde voorspelling deed je ook in de tijden van de Boer. En toen kreeg je ieder jaar geen gelijk.

Maar wel grappig hoor. Een aantal hier beginnen over de rvc een x aantal weken terug. En daar ben jij er geen een van. Jij kijkt namelijk alleen een beetje oppervlakkig na de club en weet niet eens waar de mensen verantwoordelijk voor zijn die je aanvalt.

Mijn punt is namelijk precies dat. Je roeptoetert maar wat en natuurlijk kan je dan vanzelf een keer roepen dat je gelijk hebt. Hoe langer je namelijk ongelijk hebt. Hoe dichterbij het punt komt dat je een keer wel gelijk krijgt.

De rvc en met name de bestuursraad bemoeit zich al jaren met de club. Voorheen was dat de ledenraad. Dat is van alle jaren, niet alleen van nu.

Als de rvc zich overigens zou storen. Zouden ze het aftreden van het bestuur relatief makkelijk in werking kunnen zetten. Maar dat doen ze niet dus je punt slaat weer nergens op.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 25 augustus 2017 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Als de rvc zich overigens zou storen. Zouden ze het aftreden van het bestuur relatief makkelijk in werking kunnen zetten. Maar dat doen ze niet dus je punt slaat weer nergens op.
Remco, even voor de duidelijkheid. Bestuur heet hier de directie, want Bestuur heet bij Ajax de leidinggevende mensen van de Amateurs Ajax(de grootste aandeelhouder). RVC stuurt namelijk het bestuur niet weg, het is eerder andersom. De directie valt onder de RVC.

Vroeger was het zo dat de leidinggevende van de Amateurs en de RVC dezelfde mensen waren. Maar dat is sinds de revolutie niet meer.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 25 augustus 2017 - 23:15   quote  deeplink  
Overigens is volgens mij alleen Theo lid van de ledenraad die in de RVC zat. Mensen die denken dat ze niet meer bestaat is onzin. Want er is nog altijd een groep mensen die lid zijn van Ajax en zij vormen een raad als ze bij elkaar zouden komen. Enkel gebeurd dat niet meer, omdat ze een groep mensen hebben aangesteld die de RVC controleert. Die groep mensen heten de Bestuursraad en vormen het bestuur van de Amateurs.

RVC controleert de directie.

Dat Theo opstapt is een signaal naar andere en voornamelijk naar het Bestuursraad om eens helder naar RVC en de directie te kijken.
Mocht ze niks gaan doen dan kan Theo alsnog zijn vrienden en mede leden opnieuw oproepen om weer eens te gaan vergaderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 augustus 2017 door Positieve Arrogantie --
bahbah
 bahbah - vrijdag 25 augustus 2017 - 23:37   quote  deeplink  
Jongens....er gaat echt niets veranderen...
Steken met zijn allen hun kop in het zand.
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel je bent net weer terug. Mensen als Loetje AW en ik hebben tijden terug al aangegeven waar het echt fout zit bij Ajax en juist dat blijkt exact waar te zijn.

Daarnaast voorspel je niks. Dat doe jij namelijk ieder jaar en diezelfde voorspelling deed je ook in de tijden van de Boer. En toen kreeg je ieder jaar geen gelijk.

Maar wel grappig hoor. Een aantal hier beginnen over de rvc een x aantal weken terug. En daar ben jij er geen een van. Jij kijkt namelijk alleen een beetje oppervlakkig na de club en weet niet eens waar de mensen verantwoordelijk voor zijn die je aanvalt.

Mijn punt is namelijk precies dat. Je roeptoetert maar wat en natuurlijk kan je dan vanzelf een keer roepen dat je gelijk hebt. Hoe langer je namelijk ongelijk hebt. Hoe dichterbij het punt komt dat je een keer wel gelijk krijgt.

De rvc en met name de bestuursraad bemoeit zich al jaren met de club. Voorheen was dat de ledenraad. Dat is van alle jaren, niet alleen van nu.

Als de rvc zich overigens zou storen. Zouden ze het aftreden van het bestuur relatief makkelijk in werking kunnen zetten. Maar dat doen ze niet dus je punt slaat weer nergens op.
Weet je Remco, je blijft maar roepen dat de rode deur groen is, terwijl iedereen ziet dat deze rood is... als je begrijpt wat ik bedoel.

En alles wat ik van en ten tijde van Frank de Boer vond kan jij niet weten, maar ongetwijfeld vond jij die rode deur toen blauw.

Je bent een heel eng mannetje dat blijkbaar geen verder leven heeft naast het forum en om dit te compenseren probeer jij je hier te profileren als de interne ajax expert terwijl je helemaal niets weet.

Ga lekker met je grote vriend warrior doen alsof jullie weten waar het fout gaat terwijl iedereen, inclusief de mensen zelf, de spelers en echt ingewijde mensen keer op keer benoemen wat er fout gaat.

Hier is waar je geen spelt tussen krijgt en waar je consequent niet op reageert...

Overmars is als directeur verantwoordelijk voor het transferbeleid en volgens jouw waarheid doet hij dit uitstekend wanneer hij de kans krijgt. Wanneer het niet goed gaat komt dit door de nare en slecht functionerende rvc...
Gevolg is... en daar kan je niet meer omheen is dat Ajax de selectie niet klaar had bij aanvang van de CL voorronde wedstrijden in 2016 en 2017. Dit ondersteund door de aankopen die volgden na de uitschakeling.

Overmars wilde Bosz behouden.... Dit werd niet gesteund door de rest van de directie en TH.

Vervolgens wilde Overmars een sterke hoofdtrainer met Keizer als assistent...Maar Bergkamp/Spijkerman en van der Sar wilden dit niet en wilde Keizer direct als Hoofdtrainer...

Ieder zichzelf respecterende directeur die als het puntje bij het paaltje komt geen beslissing kan forceren terwijl hij wel veeantwoordelijk voor het eindresultaat is, zou met een beetje klasse en ruggegraat zeggen... bekijk het allemaal maar. Ik kan mij hierin niet vinden...

Theo heeft die klasse en ruggegraat wel by the way.

Ajax is een magneet en heeft verkeerde mensen op verkeerde plekken aangetrokken.

En zolang Overmars een directiefunctie accepteert waarin hij geen zeggenschap heeft maar toch blijft zitten is hij net zo ongeschikt als waarvan ik hem verdenk... En dat is dat hij de ballen verstand heeft van kwaliteit!!!

Veltman is zijn held en toekomstvisie van Ajax 1 en dat zegt mij alles... Of is dat ook de schuld van de rvc.... Boertje Remco????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door AkaS --
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 26 augustus 2017 - 03:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 15:52 schreef remco k het volgende:

[..]

80% van de supporters die misschien in opstand zullen komen. Zien de echte problemen niet en zullen er dan heel misschien voor zorgen dat dit bestuur opstapt.

Maar daar bereik je helemaal niets mee. Enige dat je zo bereikt is nog meer Ajacieden beschadigen.

De echte probleemveroorzakers zitten ver achter de schermen. In de ledenraad en rvc.
Wat ik onterecht vind is wanneer Keizer de schuld toegespeeld gaat krijgen. En dit heb ik reeds een paar weken geleden al geschreven. Zoek het op zou ik zeggen......

Je zult moeten veranderen om van het falend beleid af te komen. Daar kun je niet meer voor weg lopen. Dat is nu definitief voorbij.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 26 augustus 2017 - 03:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 16:25 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Je klinkt nu wel een beetje als een Jehova getuige hoor...
Jij bent hier net. Ik roep reeds jaren dat het beleid Ajax beperkt. En dat uiteindelijk wanneer het te laat is, veel mensen binnen Ajax zullen verdwijnen. En daar zijn we nu beland.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 26 augustus 2017 - 03:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 18:37 schreef bahbah het volgende:
Nog 1 wat nu tje.....

Over wat ik zei over spelers zonder mentaliteit:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/758101/veltman-heeft-geen-trek-in-vvv-uit-dan-moet-je-weer-in-een-hotel-zitten-enzo-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

Wat een jankerd zeg!!!
Is dan de aanvoerder....
Verdient bakken met geld met iedere week fouten maken..
Gaat ff lopen zeiken dat ie hotelletje in moet .
Modelprof.tjongejonge....
Echte killer....Ik heb een slaappilletje genomen want ik kon niet slapen...Ja dat snap ik als je 90 minuten loopt te pitten...
Had maar een zetpil genomen prutser.

En we moeten helemaal met de bus daarheen...
Dan stap je bij Overmars naar binnen en vraag je of je met het vliegtuig mag!
Toch geld zat...
Onkundige mensen stellen onkundige spelers aan als aanvoerder.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 26 augustus 2017 - 03:49   quote  deeplink  
"Dat Theo opstapt is een signaal naar andere en voornamelijk naar het Bestuursraad om eens helder naar RVC en de directie te kijken.
Mocht ze niks gaan doen dan kan Theo alsnog zijn vrienden en mede leden opnieuw oproepen om weer eens te gaan vergaderen."

Ajax had al veel eerder een onafhankelijk onderzoek moeten laten instellen naar het functioneren van het beleid en de mensen die ervoor verantwoordelijk zijn. Dat is nooit gebeurd.

Omdat er teveel onduidelijkheid is en iedereen vooral bezig is met zijn eigen positie. Ik acht de kans wel grot dat er meer naar buiten komt en we dan een beter beeld zullen krijgen waarom bepaalde dingen niet goed functioneerden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 07:37   quote  deeplink  
En het gaat maar door.......

Volgens mij was hier afgesproken niet meer op de man te spelen? Blijkbaar gelden afspraken dus maar kort? Net zo onbetrouwbaar als waar ze mensen binnen Ajax van betichten dus.

Maar ga gerust verder hoor ..........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door Ajax Warrior --
wvb
 wvb - zaterdag 26 augustus 2017 - 08:08   quote  deeplink  
De ingeslagen weg blijven volgen, zal uitlopen op een regelrechte catastrofe voor de club.
Van der Sar, doe je oogkleppen eens af, doe niet zo arrogant, houd elkaar de hand niet boven het hoofd, steek de hand ook eens in eigen boezem, leg de vinger op de zere plek.
Je was een fantastisch goede keeper, maar als algemeen directeur schort het aan uitstraling en daadkracht.
Het rommelt op alle niveaus: RVC, algemeen directeur, technisch directeur, scouting, trainer, trainers assistent, spelers.
Dit gaat niet zomaar vanzelf goed komen, er gaan gegarandeerd nog koppen rollen voor het einde van het kalenderjaar. Het is niet heel moeilijk om dit te voorspellen.
Het getuigt van weinig vindingrijkheid en weinig vakmanschap,om te blijven volharden in je gedrag, als je ziet dat het structureel fout gaat binnen de organisatie van jouw club, een façade op te trekken. Je maakt je zelf als bestuurder volkomen lachwekkend.
Je moet als voetbal organisatie, als beurs genoteerd voetbal bedrijf, fouten ook durven onderkennen.
Als er nu niet heel snel ingegrepen wordt, als er nu niemand opstaat zullen de consequenties voor de club desastreus zijn en zal de rampspoed nog veel groter worden, dan dat hij nu al is. Dat zie je aankomen.
Verder de huidige trainer is geen krachtig persoon, een marionet, zijn uitstraling, zijn wissels en tactische omlijning en vormgeving duiden niet bepaald op een staaltje van uitmuntend vakmanschap.
Zijn lot is feitelijk al bezegeld.
De achterhoede welke er nu staat is een regelrechte aanfluiting, de tegenstander weet dat, schroomt niet, valt aan. Een lachertje, namen zal ik niet noemen, iedereen weet het, iedereen ziet het. Zelfs een leek, zoals mijn vrouw, viel het onmiddellijk op.
Bestuurders, RVC, directeuren, management, sta op, doe iets, handel, grijp in voordat de misère alleen nog maar veel groter wordt.
Dit kun je niet verkopen, dit blijft niet mooi staan, al die smoesjes, al dat afzwakken naar de media en naar de supporters schare toe.
Ik dacht eerst dat Bosz een vies spelletje gespeeld had, begin hier echter nu steeds meer aan te twijfelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door wvb --
hjf
 hjf - zaterdag 26 augustus 2017 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 12:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Die is niet zo moeilijk hoor.

Inferieure mensen blablablabla leiding niet goed blablablabla
Inderdaad Remco. Copy Page. Ofwel knippen en plakken.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 26 augustus 2017 - 08:23   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=311796

Geen verrassing hé..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat nu?









0.0066838