BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat nu?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 14:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou wat verschrikkelijk, een jaar geen Europees. Boehoe! Dit is iets wat ook al veel langer voorspeld wordt. We zijn daarmee al een aantal keren door het oog van de naald gekropen. Ook met Bosz vorig jaar! Tja, en dat het dan helaas Keizer overkomt is pech! Uiteindelijk zullen we hier lering uit moeten trekken.
hahaha is goed AW
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 13:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ze wouden van eigenwijze bosz af die een eigen mening heeft.. dat past niet bij ajax... gewoon optijd het slangenkuil verlaten.. en nu komt eindelijk alle stront naar buiten hoop ik.. ben ook benieuwd wat de rvc vond van de aanstelling van keizer en hoe dat is gegaan..
Nee hoor. Van te voren heb je te maken met beleid en daar teken je vervolgens je contract mee. Heel simpel.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 14:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik niet, dus ik weet niet waar je je mening op baseert!
Zoals altijd, op meelopen
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 15:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee hoor. Van te voren heb je te maken met beleid en daar teken je vervolgens je contract mee. Heel simpel.
tuurlijk ben ik met je eens.. maar de assistent waarmee je niet kan werken moet je gewoon vervangen.. marc wou wel 2 anderen niet.. dat gaat niet werken... maar nogmaals het boeit me niet meer.. ben benieuwd hoe dit uitpakt en tuurlijk hoop ik dat keizer het aan de praat krijgt want zou tengoede komen van ONS AJAX.. maar vrees zolang spijkerman er zit het niks gaat worden.. ook de groep weet de reden waarom bosz weg is, en hij was er 1 van en moeten nu naar hem luisteren.. de spelers hebben dit nooit gewild he...
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 16:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk ben ik met je eens.. maar de assistent waarmee je niet kan werken moet je gewoon vervangen.. marc wou wel 2 anderen niet.. dat gaat niet werken... maar nogmaals het boeit me niet meer.. ben benieuwd hoe dit uitpakt en tuurlijk hoop ik dat keizer het aan de praat krijgt want zou tengoede komen van ONS AJAX.. maar vrees zolang spijkerman er zit het niks gaat worden.. ook de groep weet de reden waarom bosz weg is, en hij was er 1 van en moeten nu naar hem luisteren.. de spelers hebben dit nooit gewild he...
Met Spijkerman 4 titels waarbij de Boer zijn inbreng roemde.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 17:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Met Spijkerman 4 titels waarbij de Boer zijn inbreng roemde.
hahaha is goed kerel..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 16:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk ben ik met je eens.. maar de assistent waarmee je niet kan werken moet je gewoon vervangen.. marc wou wel 2 anderen niet.. dat gaat niet werken... maar nogmaals het boeit me niet meer.. ben benieuwd hoe dit uitpakt en tuurlijk hoop ik dat keizer het aan de praat krijgt want zou tengoede komen van ONS AJAX.. maar vrees zolang spijkerman er zit het niks gaat worden.. ook de groep weet de reden waarom bosz weg is, en hij was er 1 van en moeten nu naar hem luisteren.. de spelers hebben dit nooit gewild he...
Bosz ging weg vanwege het grote geld. Ze waren 2 dagen na de verloren finale al in gesprek. En daarna werden de verhalen pas aangeboord.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 21:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bosz ging weg vanwege het grote geld. Ze waren 2 dagen na de verloren finale al in gesprek. En daarna werden de verhalen pas aangeboord.
onzin.. actie reactie.. en terecht
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 23:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

onzin.. actie reactie.. en terecht
Terecht dat je bij een beetje weerstand direct vertrekt ja?

En als een speler dat doet is het een zwakkeling.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 23:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Terecht dat je bij een beetje weerstand direct vertrekt ja?

En als een speler dat doet is het een zwakkeling.
neehoor... sanchez is geen zwakkeling
remco k
 remco k - zondag 27 augustus 2017 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 01:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

neehoor... sanchez is geen zwakkeling
Maar die is dan ook geslaagd om te groeien bij Ajax als speler. Bosz is niet geslaagd in zijn doelstellingen. Krijgt een beetje weerstand binnen de club en gaat daarom weg. Dus een zwakkeling want je zegt hetzelfde over spelers als Ghazi en Bazoer.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 10:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar die is dan ook geslaagd om te groeien bij Ajax als speler. Bosz is niet geslaagd in zijn doelstellingen. Krijgt een beetje weerstand binnen de club en gaat daarom weg. Dus een zwakkeling want je zegt hetzelfde over spelers als Ghazi en Bazoer.
het perse basis willen staan terwijl je tekort komt en GELIJK begint te huilen en totaal niet wil vechten voor je plek is triest ja.. van bosz speelde al het hele seizoen.. wou toch blijven maar met een andere assistent.. kreeg een aanbieding, ajax wil nie meewerken aan die eis dan is de keus zo gemaakt..
remco k
 remco k - zondag 27 augustus 2017 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

het perse basis willen staan terwijl je tekort komt en GELIJK begint te huilen en totaal niet wil vechten voor je plek is triest ja.. van bosz speelde al het hele seizoen.. wou toch blijven maar met een andere assistent.. kreeg een aanbieding, ajax wil nie meewerken aan die eis dan is de keus zo gemaakt..
Het ging niet zo als Bosz wou en hij is toen vertrokken. Idem aan de spelers die jij zo bekritiseerd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat nu?









0.0071520