BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat nu?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 26 augustus 2017 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 08:20 schreef hjf het volgende:

[..]

Inderdaad Remco. Copy Page. Ofwel knippen en plakken.
copy paste. Kopiëren en plakken
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2017 - 23:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Overigens is volgens mij alleen Theo lid van de ledenraad die in de RVC zat. Mensen die denken dat ze niet meer bestaat is onzin. Want er is nog altijd een groep mensen die lid zijn van Ajax en zij vormen een raad als ze bij elkaar zouden komen. Enkel gebeurd dat niet meer, omdat ze een groep mensen hebben aangesteld die de RVC controleert. Die groep mensen heten de Bestuursraad en vormen het bestuur van de Amateurs.

RVC controleert de directie.

Dat Theo opstapt is een signaal naar andere en voornamelijk naar het Bestuursraad om eens helder naar RVC en de directie te kijken.
Mocht ze niks gaan doen dan kan Theo alsnog zijn vrienden en mede leden opnieuw oproepen om weer eens te gaan vergaderen.
Dat heet de bestuursraad. Een samenvoeging van bestuur en de ledenraad. En dus gewoon een officieel orgaan dat onder leiding staat van de door Cruijff zo gehate Hennie henrichs.
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 00:29 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet je Remco, je blijft maar roepen dat de rode deur groen is, terwijl iedereen ziet dat deze rood is... als je begrijpt wat ik bedoel.

En alles wat ik van en ten tijde van Frank de Boer vond kan jij niet weten, maar ongetwijfeld vond jij die rode deur toen blauw.

Je bent een heel eng mannetje dat blijkbaar geen verder leven heeft naast het forum en om dit te compenseren probeer jij je hier te profileren als de interne ajax expert terwijl je helemaal niets weet.

Ga lekker met je grote vriend warrior doen alsof jullie weten waar het fout gaat terwijl iedereen, inclusief de mensen zelf, de spelers en echt ingewijde mensen keer op keer benoemen wat er fout gaat.

Hier is waar je geen spelt tussen krijgt en waar je consequent niet op reageert...

Overmars is als directeur verantwoordelijk voor het transferbeleid en volgens jouw waarheid doet hij dit uitstekend wanneer hij de kans krijgt. Wanneer het niet goed gaat komt dit door de nare en slecht functionerende rvc...
Gevolg is... en daar kan je niet meer omheen is dat Ajax de selectie niet klaar had bij aanvang van de CL voorronde wedstrijden in 2016 en 2017. Dit ondersteund door de aankopen die volgden na de uitschakeling.

Overmars wilde Bosz behouden.... Dit werd niet gesteund door de rest van de directie en TH.

Vervolgens wilde Overmars een sterke hoofdtrainer met Keizer als assistent...Maar Bergkamp/Spijkerman en van der Sar wilden dit niet en wilde Keizer direct als Hoofdtrainer...

Ieder zichzelf respecterende directeur die als het puntje bij het paaltje komt geen beslissing kan forceren terwijl hij wel veeantwoordelijk voor het eindresultaat is, zou met een beetje klasse en ruggegraat zeggen... bekijk het allemaal maar. Ik kan mij hierin niet vinden...

Theo heeft die klasse en ruggegraat wel by the way.

Ajax is een magneet en heeft verkeerde mensen op verkeerde plekken aangetrokken.

En zolang Overmars een directiefunctie accepteert waarin hij geen zeggenschap heeft maar toch blijft zitten is hij net zo ongeschikt als waarvan ik hem verdenk... En dat is dat hij de ballen verstand heeft van kwaliteit!!!

Veltman is zijn held en toekomstvisie van Ajax 1 en dat zegt mij alles... Of is dat ook de schuld van de rvc.... Boertje Remco????
Ik heb daar verschillende keren mijn mening over gegeven. Maar jij leest alleen wat je wilt lezen. Dat doen je hier en dat doe je in de media. Jij leest niet de zaken die de echte problemen blood leggen. En ik begrijp niet zo goed waarom jij al die standaard schaapjes in de media achterna loopt in dit geval.

En waarom toch iedere keer dat schelden van je. Waarom doe je dat? Het is namelijk gewoon een zwaktebod van je en je punt wordt er niets tekeer van, laat staan dat iemand er van onder de indruk raakt.
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 03:33 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jij bent op basis van je inzichtelijk vermogen feitelijk net zo inferieur als de mensen die Ajax al een aantal jaar leiden. Omdat jij ze continu in bescherming hebt genomen en vond dat ze het goed gedaan hebben.

Dat zegt alles over jou Remco!
Vraagje.

Waarom sneuvelt iedere directie van Ajax sinds halverwege de jaren 80 bij Ajax en wie is er in sinds die periode nog altijd bij, maar nooit op de voorgrond en altijd achter de schermen.
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 03:36 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wat ik onterecht vind is wanneer Keizer de schuld toegespeeld gaat krijgen. En dit heb ik reeds een paar weken geleden al geschreven. Zoek het op zou ik zeggen......

Je zult moeten veranderen om van het falend beleid af te komen. Daar kun je niet meer voor weg lopen. Dat is nu definitief voorbij.
Dat zou ook zeker onterecht zijn.

Maar je roept dat het beleid niet goed is.

Vraagje dan.

Wat is het beleid in een paar korte zinnen. En waarom is dat gekozen beleid niet goed.
aaadjuh
 aaadjuh - zaterdag 26 augustus 2017 - 10:52   quote  deeplink  
Overmars zal heus wel fouten hebben, alleen bepaalt hij niet de in- en verkopen in zijn eentje. De RVC bepaald. Wat voor voordeel heeft Marc dat Ajax 200M op de bank heeft??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 10:56   quote  deeplink  
1 ding weet ik wel! Veel supporters zijn verblind door het Europese succes van afgelopen jaar. Ineens hebben ze het over het vernieuwende waar Bosz voor heeft gezorgd? Dan vraag ik me toch echt af welk vernieuwende? Ook Bosz bleef namelijk continu vasthouden aan spelers als Veltman, Schöne en Younes. Ook Bosz verneukte de beker! Ook Bosz verneukte de competitie! Het enige wat Bosz voor elkaar kreeg was de finale van de Europa League bereiken, maar laten we het maar niet hebben op de manier hoe deze werd bereikt. Meerdere keren hebben we gezwijnd! Zowel tegen Kopenhagen, alsmede tegen Lyon en Schalke! In eigen huis hebben we inderdaad enkele malen het voetbal kunnen zien wat wij graag willen zien. Aanvallend en vol strijd. Ook toen hadden we echter al vaak problemen met het afmaken van kansen! Maar in uitwedstrijden was het altijd kwalitatief KUT! Zowel in Europa als in de competitie.

Daarnaast had Bosz het geluk dat er een verdediger stond die wist hoe hij moest ingrijpen! Hoe vaak Sanchez verslagen leek en met zijn enorme drive toch nog een speler wist te achterhalen!

Ik bemerk dat de media weer een zweep heeft gevonden! Waar rond de EL-finale hosanna werd gedanst en iedereen een graantje wilde meepikken van het succes is nu ineens alles klote! Het valt op hoe makkelijk de media de publieke opinie kan beïnvloeden. Ineens denkt iedereen alles te weten over het reilen en zeilen binnen onze club. Ineens weet iedereen het weer beter. Misschien handig allen eens die oogkleppen af te zetten en echt eerlijk naar je club te gaan kijken. Het is namelijk iets wat al veel en veel langer aan de gang is. Eigenlijk al sinds het begin van het betreden van de beurs! Ook toen zaten er nog goede jaren tussen, maar vaak had dit met de kwaliteit van de spelersgroep te maken! Een spelersgroep die een jaar na dat succes meestal helemaal werd leeggekocht!

We bekritiseren mensen die hun werk doen en af en toe een fout maken! 90 minuten volledige focus is nergens mogelijk! Ik heb werkelijk nog nooit iemand gezien die foutloos door het leven gaat, maar als ik alle reacties zo lees hebben we in Nederland blijkbaar heel veel perfecte mensen!!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 10:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
1 ding weet ik wel! Veel supporters zijn verblind door het Europese succes van afgelopen jaar. Ineens hebben ze het over het vernieuwende waar Bosz voor heeft gezorgd? Dan vraag ik me toch echt af welk vernieuwende? Ook Bosz bleef namelijk continu vasthouden aan spelers als Veltman, Schöne en Younes. Ook Bosz verneukte de beker! Ook Bosz verneukte de competitie! Het enige wat Bosz voor elkaar kreeg was de finale van de Europa League bereiken, maar laten we het maar niet hebben op de manier hoe deze werd bereikt. Meerdere keren hebben we gezwijnd! Zowel tegen Kopenhagen, alsmede tegen Lyon en Schalke! In eigen huis hebben we inderdaad enkele malen het voetbal kunnen zien wat wij graag willen zien. Aanvallend en vol strijd. Ook toen hadden we echter al vaak problemen met het afmaken van kansen! Maar in uitwedstrijden was het altijd kwalitatief KUT! Zowel in Europa als in de competitie.

Daarnaast had Bosz het geluk dat er een verdediger stond die wist hoe hij moest ingrijpen! Hoe vaak Sanchez verslagen leek en met zijn enorme drive toch nog een speler wist te achterhalen!

Ik bemerk dat de media weer een zweep heeft gevonden! Waar rond de EL-finale hosanna werd gedanst en iedereen een graantje wilde meepikken van het succes is nu ineens alles klote! Het valt op hoe makkelijk de media de publieke opinie kan beïnvloeden. Ineens denkt iedereen alles te weten over het reilen en zeilen binnen onze club. Ineens weet iedereen het weer beter. Misschien handig allen eens die oogkleppen af te zetten en echt eerlijk naar je club te gaan kijken. Het is namelijk iets wat al veel en veel langer aan de gang is. Eigenlijk al sinds het begin van het betreden van de beurs! Ook toen zaten er nog goede jaren tussen, maar vaak had dit met de kwaliteit van de spelersgroep te maken! Een spelersgroep die een jaar na dat succes meestal helemaal werd leeggekocht!

We bekritiseren mensen die hun werk doen en af en toe een fout maken! 90 minuten volledige focus is nergens mogelijk! Ik heb werkelijk nog nooit iemand gezien die foutloos door het leven gaat, maar als ik alle reacties zo lees hebben we in Nederland blijkbaar heel veel perfecte mensen!!
bosz had er een team van.. dat is al 1 groot verschil..
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 10:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bosz had er een team van.. dat is al 1 groot verschil..
Ergens eind februari uiteindelijk. Te laat voor succes. Volgens mij begint het seizoen al in juli voor Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 10:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bosz had er een team van.. dat is al 1 groot verschil..
En jij denkt dat, ook al was Bosz gebleven, er geen spelers waren vertrokken? Daarnaast heeft Bosz inderdaad pas laat na de winterstop een elftal kunnen smeden. En vooral omdat hij eerder vasthield aan oude principes.

Daarnaast zou ook Bosz, wanneer hij was gebleven, wederom opnieuw moeten bouwen. Ajax kan bepaalde biedingen namelijk gewoon niet weigeren. Biedingen zoals die op Sanchez zijn voor Ajax enorm belangrijk.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 10:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bosz had er een team van.. dat is al 1 groot verschil..
Ajax is 2 maanden een team geweest die iedere wedstrijd als het even mis ging, totaal uit elkaar donderde.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 11:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax is 2 maanden een team geweest die iedere wedstrijd als het even mis ging, totaal uit elkaar donderde.
psv uit, Lyon uit, Schalke uit..... just saying!
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 11:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

psv uit, Lyon uit, Schalke uit..... just saying!
Excelsior.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 11:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Excelsior.
Groningen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:24   quote  deeplink  
Om maar te zwijgen hoe we wonnen bij Utrecht en Vitesse. Hoe we geweldig goed weg zijn gekomen tegen Heracles en AZ thuis die kans op kans kregen en we zwaar geflatteerd wonnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 11:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

psv uit, Lyon uit, Schalke uit..... just saying!
Kopenhagen en Legia uit. Bovendien vorig jaar, geen titel, geen beker en uiteindelijk kansloos in de finale. Echt een topseizoen man.... Ik geniet van alle bekers die we gehaald hebben....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 11:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Excelsior.
Jep, maar in al deze situaties lag het niet aan Bosz maar aan de spelers....... just saying! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 11:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kopenhagen en Legia. Bovendien vorig jaar, geen titel, geen beker en uiteindelijk kansloos in de finale. Echt een topseizoen man.... Ik geniet van alle bekers die we gehaald hebben....
Jep, maar dat lag niet aan Bosz ......... just saying! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:29   quote  deeplink  
Mensen die roepen dat vorig jaar het gras bij onze club veel groener was en dat dit de verdienste was van Bosz neem ik ook niet serieus!! Die mensen baseren zich op een wedstrijd of 6-7 en zijn verblind door het behalen van de finale. Ook De Boer had weleens uitschieters (zoals bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Twente waarin de 3e ster werd gehaald), maar ook toen was het vaker KUT. En bij Bosz was dat net zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:37   quote  deeplink  
En PSV uit geheel door toedoen van Bosz de titel verneuken omdat je 2 dagen ervoor 120 minuten speelt bij Schalke. Hele seizoen roepen over die geweldig goede brede selectie en dan geen andere jongens opstellen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 11:39   quote  deeplink  
Bovendien wonnen we vorig jaar ook met de grootst mogelijke moeite in de voorronde EL tegen een ploeg uit Tsjechie geloof ik. Spel was toen nog minder. Maarja Boszssie he, de smerige tyfus geldwolf die 2 maanden aardig speelt en nergens ook maar een prijs wint. Tsja
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 11:37 schreef Loetje het volgende:
En PSV uit geheel door toedoen van Bosz de titel verneuken omdat je 2 dagen ervoor 120 minuten speelt bij Schalke. Hele seizoen roepen over die geweldig goede brede selectie en dan geen andere jongens opstellen.
dat was in de beker het geval en vlogen we eruit wat ook niet goed was.. had die psv gewonnen had die er juist goed aan gedaan..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 11:39 schreef Loetje het volgende:
Bovendien wonnen we vorig jaar ook met de grootst mogelijke moeite in de voorronde EL tegen een ploeg uit Tsjechie geloof ik. Spel was toen nog minder. Maarja Boszssie he, de smerige tyfus geldwolf die 2 maanden aardig speelt en nergens ook maar een prijs wint. Tsja
geld wolf... hahahaha
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 10:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus ja? Ga jij dat nou zeggen? Denk je nou echt dat ik niet weer Joe die lijken lopen?
Ja joh Positieve Arrogantie.....

Remco weet alles over Ajax, zit iedere dag bij alle meetings aan tafel.

Weet alles exact tot in de fijnste details.

Wist je dat niet???
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 10:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb daar verschillende keren mijn mening over gegeven. Maar jij leest alleen wat je wilt lezen. Dat doen je hier en dat doe je in de media. Jij leest niet de zaken die de echte problemen blood leggen. En ik begrijp niet zo goed waarom jij al die standaard schaapjes in de media achterna loopt in dit geval.

En waarom toch iedere keer dat schelden van je. Waarom doe je dat? Het is namelijk gewoon een zwaktebod van je en je punt wordt er niets tekeer van, laat staan dat iemand er van onder de indruk raakt.
Dus als ik jou bullshit reactie en mening niet als waarheid accepteer, lees ik niet goed...???

Hahaha das makkelijk.
jodocus
 jodocus - zaterdag 26 augustus 2017 - 12:43   quote  deeplink  
NU Dolberg naar Dortmund voor 50 miljoen , ik wil m op de fiets wel brengen
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 11:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ergens eind februari uiteindelijk. Te laat voor succes. Volgens mij begint het seizoen al in juli voor Ajax.
Ohw... toch wel dus...grapjas
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 11:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

psv uit, Lyon uit, Schalke uit..... just saying!
Precies de wedstrijden dat hij o.a. Tete weer eruit sodemieterde voor die Veltman !!!

Individuele kwaliteiten van Sanchez en Tete als afrondend geheel van het team werden door Bosz en anderen zwaar onderschat !!!

Precies mijn irritatie onder Bosz net als het oneindig mogen falen van Younes en Schöne..

Als je ze maar lang genoeg laat staan spelen ze vanzelf een keer perongeluk een acceptabele wedstrijd wat dan weer een alibi is voor veelvuldig falen...

Grrr
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 augustus 2017 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 11:37 schreef Loetje het volgende:
En PSV uit geheel door toedoen van Bosz de titel verneuken omdat je 2 dagen ervoor 120 minuten speelt bij Schalke. Hele seizoen roepen over die geweldig goede brede selectie en dan geen andere jongens opstellen.
Hier helemaal mee eens en nog lachen ook na het eindsignaal!!!
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 12:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja joh Positieve Arrogantie.....

Remco weet alles over Ajax, zit iedere dag bij alle meetings aan tafel.

Weet alles exact tot in de fijnste details.

Wist je dat niet???
Misschien wel iets voor jou. Maar dit soort dingen zijn gewoon op internet terug te vinden.

Zou je echt eens moeten doen man. Scheelt je een hoop frustratie richting mij en een aantal anderen hier.
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 12:41 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dus als ik jou bullshit reactie en mening niet als waarheid accepteer, lees ik niet goed...???

Hahaha das makkelijk.
Suggestieve domme opmerking. Jij vraagt om een antwoord. En ik zeg dat antwoord al lang en breed diverse keren gegeven te hebben.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 12:49 schreef AkaS het volgende:

[..]

Precies de wedstrijden dat hij o.a. Tete weer eruit sodemieterde voor die Veltman !!!

Individuele kwaliteiten van Sanchez en Tete als afrondend geheel van het team werden door Bosz en anderen zwaar onderschat !!!

Precies mijn irritatie onder Bosz net als het oneindig mogen falen van Younes en Schöne..

Als je ze maar lang genoeg laat staan spelen ze vanzelf een keer perongeluk een acceptabele wedstrijd wat dan weer een alibi is voor veelvuldig falen...

Grrr
en dan kom je toch weer bij het beleid.. had bosz betere spelers voor die possities ? tete heb ik vaker gezegt kan je over twisten.. en terugkomend op psv, als hij zoals in de beker had gedaan en verloren was het okk niet goed.. neemt niet weg dat hij op een aantal possities kon wisselen..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 12:51 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hier helemaal mee eens en nog lachen ook na het eindsignaal!!!
door die blunder van psv ja.. kon me lachen ook nie inhouden eerlijk gezegt
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 13:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien wel iets voor jou. Maar dit soort dingen zijn gewoon op internet terug te vinden.

Zou je echt eens moeten doen man. Scheelt je een hoop frustratie richting mij en een aantal anderen hier.
huh moesten internet toch niet geloven ? ;)
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 12:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat was in de beker het geval en vlogen we eruit wat ook niet goed was.. had die psv gewonnen had die er juist goed aan gedaan..
Enige echt beslissende pot en daar maakt ie alle fouten die een trainer kan maken
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 12:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geld wolf... hahahaha
Wat dacht jij dan, als je een week ervoor je spelers smeekt te blijven. Die gaat niet voor een rol mentos
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 13:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat dacht jij dan, als je een week ervoor je spelers smeekt te blijven. Die gaat niet voor een rol mentos
ze wouden van eigenwijze bosz af die een eigen mening heeft.. dat past niet bij ajax... gewoon optijd het slangenkuil verlaten.. en nu komt eindelijk alle stront naar buiten hoop ik.. ben ook benieuwd wat de rvc vond van de aanstelling van keizer en hoe dat is gegaan..
wvb
 wvb - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:44   quote  deeplink  
Er moet wel helder en eenduidig naar buiten toe gecommuniceerd worden door de club,één woordvoerder, anders verlies je je geloofwaardigheid en juist dat is wat er nu gebeurt.
Je hebt een verantwoordelijkheid naar buiten toe, ook naar de supporters en sponsors gericht, verder we zijn een bedrijf, beurs genoteerd.
Voormalige voetballers zijn natuurlijk lang niet altijd bekwame leiders en/of managers.
Ieder vertelt een ander verhaal, we/ze vertellen allemaal iets, vaak in het eigen straatje uiteraard, enfin dat is menselijk..
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 13:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

huh moesten internet toch niet geloven ? ;)
Media is wat anders dan internet hè. Gewoon de website van Ajax staan alle organen netjes omschreven met de mensen erbij die de functie bekleden.
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 13:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Enige echt beslissende pot en daar maakt ie alle fouten die een trainer kan maken
Eens.
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 13:44 schreef wvb het volgende:
Er moet wel helder en eenduidig naar buiten toe gecommuniceerd worden door de club,één woordvoerder, anders verlies je je geloofwaardigheid en juist dat is wat er nu gebeurt.
Je hebt een verantwoordelijkheid naar buiten toe, ook naar de supporters en sponsors gericht, verder we zijn een bedrijf, beurs genoteerd.
Voormalige voetballers zijn natuurlijk lang niet altijd bekwame leiders en/of managers.
Ieder vertelt een ander verhaal, we/ze vertellen allemaal iets, vaak in het eigen straatje uiteraard, enfin dat is menselijk..
Alles wat je leest zijn slechts geruchten. Ajax zelf komt uberhaubt amper naar buiten met statements. Het is juist de media die van alles verzint en aandikt.

Andere media pakt dat weer op en dan gaan mensen over Ajax zeggen dat ze alles goed moeten communiceren?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 13:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

door die blunder van psv ja.. kon me lachen ook nie inhouden eerlijk gezegt
Tuurlijk jongen, negativiteit omtrent Bosz en jij komt weer met een verklaring. Ik kon helemaal niet lachen om die gemiste kans van psv, ik kon enkel janken om het niveau van ons Ajax en de manier hoe Bosz de wedstrijd heeft verneukt!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 13:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ze wouden van eigenwijze bosz af die een eigen mening heeft.. dat past niet bij ajax... gewoon optijd het slangenkuil verlaten.. en nu komt eindelijk alle stront naar buiten hoop ik.. ben ook benieuwd wat de rvc vond van de aanstelling van keizer en hoe dat is gegaan..
Das het grootste gelul wat er is! 2 dagen na de verloren finale waren de gesprekken met Dortmund ook geopend. De ene ontkende het, de ander bevestigde! Dus eensgezind hoe ze Ajax zouden verlaten waren die 2 sukkels ook niet! Bosz heeft gewoon zelf op slinkse manier Ajax de rug toegekeerd. En tja ...... niet voor het eerst!!! Vraag het Vitesse maar eens!
JOOD
 JOOD - zaterdag 26 augustus 2017 - 14:15   quote  deeplink  
Dolberg en Ziyech ook maar snel verkopen. Kun je nu nog 30-40-50 miljoen voor krijgen samen. Kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen. Lijkt me een prima plan
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 13:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dan kom je toch weer bij het beleid.. had bosz betere spelers voor die possities ? tete heb ik vaker gezegt kan je over twisten.. en terugkomend op psv, als hij zoals in de beker had gedaan en verloren was het okk niet goed.. neemt niet weg dat hij op een aantal possities kon wisselen..
Zoals in de beker? Toen wisselde hij een heel elftal! Bosz had moeten bekijken welke spelers echt met de tong op de grond liepen en hen voor zichzelf in bescherming moeten nemen! Dat deed hij niet en daardoor verneukte hij deze wedstrijd. Iedereen zag het, behalve die eigenwijze Bosz!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 14:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, negativiteit omtrent Bosz en jij komt weer met een verklaring. Ik kon helemaal niet lachen om die gemiste kans van psv, ik kon enkel janken om het niveau van ons Ajax en de manier hoe Bosz de wedstrijd heeft verneukt!!
dan neem ik aan dat je nu het zelfde denkt over keizer ? namelijk al 6 wedstrijden door hem verneukt en geen europees voetbal.. wat hoelang nie gebeurt was ?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 14:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zoals in de beker? Toen wisselde hij een heel elftal! Bosz had moeten bekijken welke spelers echt met de tong op de grond liepen en hen voor zichzelf in bescherming moeten nemen! Dat deed hij niet en daardoor verneukte hij deze wedstrijd. Iedereen zag het, behalve die eigenwijze Bosz!
en die beker wedstrijd ervoor ook en vond iedereen het geweldig..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 14:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en die beker wedstrijd ervoor ook en vond iedereen het geweldig..
Ik niet, dus ik weet niet waar je je mening op baseert!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 14:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan neem ik aan dat je nu het zelfde denkt over keizer ? namelijk al 6 wedstrijden door hem verneukt en geen europees voetbal.. wat hoelang nie gebeurt was ?
Nou wat verschrikkelijk, een jaar geen Europees. Boehoe! Dit is iets wat ook al veel langer voorspeld wordt. We zijn daarmee al een aantal keren door het oog van de naald gekropen. Ook met Bosz vorig jaar! Tja, en dat het dan helaas Keizer overkomt is pech! Uiteindelijk zullen we hier lering uit moeten trekken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 augustus 2017 - 14:51   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat nu?









0.0103781