BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het is hoog tijd voor een andere trainer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 november 2017 - 21:51   quote  deeplink  
JP was ook een gotspe
Peter V.
 Peter V. - zondag 19 november 2017 - 21:53   quote  deeplink  
Maar wij zijn coach 47.501 en verder, dus....
Hopen dat onze 3 musketiers het licht gaan zien, maar te vaak zien ze dat niet.
Peter V.
 Peter V. - zondag 19 november 2017 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 21:51 schreef Stylzz het volgende:
JP was ook een gotspe
Eens Stylzz, maar die valt nog wel eens op een goede actie te betrappen (gisteren trouwens in het geheel niet).
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 november 2017 - 22:00   quote  deeplink  
Die is gisterenavond alleen goed van t veld gelopen
Peter V.
 Peter V. - zondag 19 november 2017 - 22:04   quote  deeplink  
en die poging om de lichtmast te raken was ook niet verkeerd
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 november 2017 - 22:05   quote  deeplink  
JP heeft het moeilijk. Krijgt vast een aai over de bol.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 november 2017 - 22:07   quote  deeplink  
Zit al sinds gisteravond met Paddo aan de FIFA
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 november 2017 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 21:51 schreef Stylzz het volgende:
JP was ook een gotspe
Gotspe..(?)
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 november 2017 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 22:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gotspe..(?)
Google is je vriend
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 november 2017 - 22:45   quote  deeplink  
✔️
VVout
 VVout - zondag 19 november 2017 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 22:07 schreef Stylzz het volgende:
Zit al sinds gisteravond met Paddo aan de FIFA
Met paddo’s aan de FIFA, wat voor kleur heeft het gras dan?
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 november 2017 - 07:38   quote  deeplink  
Ik denk dat JP er beter van speelt
Heeloudefan
 Heeloudefan - maandag 20 november 2017 - 20:38   quote  deeplink  
Wanneer je als trainer in een persconferentie voorafgaand aan een wedstrijd voornamelijk spreekt over spelers die rust (moeten) krijgen is wel duidelijk dat je totaal niet met het resultaat bezig bent maar alleen met het spelers-welzijn. Daar kopen we helemaal niets voor!
Dirk1
 Dirk1 - dinsdag 21 november 2017 - 08:01   quote  deeplink  
vanavond verliezen dat is geen schande tegen city maar za tegen groningen verliezen wat gaat er dan gebeuren?als er dan geen maatregelen worden genomen dan weet ik het niet meer waar ze dan mee bezig zijn.!!!!!
ar
 ar - dinsdag 21 november 2017 - 08:39   quote  deeplink  
Gewoon de week erna tegen Utrecht.
Makkie.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 21 november 2017 - 12:22   quote  deeplink  
nu krijgt opeens de trainer de schuld
vind ik heel raar
op het veld moet het gebeuren
VVout
 VVout - dinsdag 21 november 2017 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 november 2017 - 12:22 schreef de bluffer het volgende:
nu krijgt opeens de trainer de schuld
vind ik heel raar
op het veld moet het gebeuren
Ik hoor zaken als benutten van kansen, automatisme, blessures en voor menig onbegrijpelijke wissels. Ik kan me voorstellen dat je dan aan Gio begint te twijfelen, maar zonder heldere redenen voor het een en ander hou ik me liever op de vlakte.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 21 november 2017 - 18:19   quote  deeplink  
hulp nodig van Advocaat, tranen in je ogen na verlies 020 , geen speler wordt er beter, vreemd vasthouden aan een team wat het niet heeft, te laf om een zwalkende keeper te wisselen, heel,veel punten verlies in competitie, lachertje van de CL. Blijven zitten in je dug out
Geen automatismes, beroerde vrije schoppen zonder idee, spelers opstellen op hun niet favoriete plek.zwakke tv intervieuws.
Alle respect voor de voetballer en het landskampioenschap maar beter nu opstappen net als Mugabe,.Gio verdient het niet om weggejaagd te worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 november 2017 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 november 2017 - 18:43   quote  deeplink  
En het is ook Gio's selectie.
Els
 Els - dinsdag 21 november 2017 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 november 2017 - 18:19 schreef piet de paler het volgende:
hulp nodig van Advocaat, tranen in je ogen na verlies 020 , geen speler wordt er beter, vreemd vasthouden aan een team wat het niet heeft, te laf om een zwalkende keeper te wisselen, heel,veel punten verlies in competitie, lachertje van de CL. Blijven zitten in je dug out
Geen automatismes, beroerde vrije schoppen zonder idee, spelers opstellen op hun niet favoriete plek.zwakke tv intervieuws.
Alle respect voor de voetballer en het landskampioenschap maar beter nu opstappen net als Mugabe,.Gio verdient het niet om weggejaagd te worden.
En vergeet dat rotsvaste vertrouwen in onze lokale joker Kramer niet. Ik sta elke keer weer in dubio om op te stappen als ik zie dat die malloot gaat invallen.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 21 november 2017 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 november 2017 - 21:32 schreef Els het volgende:

[..]

En vergeet dat rotsvaste vertrouwen in onze lokale joker Kramer niet. Ik sta elke keer weer in dubio om op te stappen als ik zie dat die malloot gaat invallen.
ja, dat kan echt niet....
igor korneev
 igor korneev - woensdag 22 november 2017 - 14:17   quote  deeplink  
ik heb bij de feyenoord aanhang nou nog geen een keer een rots vast vertrouwen gezien richting kramer. die moet zich sinds dag 1 al ongeveer voortbewegen in de emmers gal en kots die hij krijgt. geen topper maar ik zie niet in waarom hij zo gehaat word. kijkend naar zijn wedstijden laatste 15 maanden.

Dit soort topics gaan allemaal over een nacht ijs. was je vorig jaar een held of een goed coach. kun je een paar wedstrijder later oprotten omdat je een waardeloze amateur bent.

In Gio heb ik nog vertrouwen, ben het niet altijd eens. het meest stekende vond ik vorig jaar te lang en te vaak kuit op de bank.(o wat werd gio geeerd om zijn lef, en nu is hij een slapjanus) nu mag el hamadi weer weg welke de held was en ga zo maar door.
Alsof het prof voetbal bestaat uit een bak met kralen die je steeds kunt vervangen voor een mooie andere kraal..

soms loopt het niet, wil het niet en heb je een verloren seizoen. so be it.
Ja je kan de gok wagen en het team en manegement op de schop te nemen.
maar dan kunnen dingen ook verder instorten. geen garantie op verbetering.
Teams die succes met elkaar hebben gehad hebben vaak een speciale band, als je dit nu uit elkaar haalt, verdwijnt (de prettige werksfeer) band weer en ben je verder van huis
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 22 november 2017 - 16:20   quote  deeplink  
Ik vind dat van Bronckhorst wel het krediet heeft om dit seizoen af te maken.

Echter wanneer we vervolgens niet bij de eerste 4 komen zou ik wel een andere trainer willen zien voor het jaar hierna.

De combi fraser, kuyt, een idee?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 november 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 november 2017 - 14:17 schreef igor korneev het volgende:
ik heb bij de feyenoord aanhang nou nog geen een keer een rots vast vertrouwen gezien richting kramer. die moet zich sinds dag 1 al ongeveer voortbewegen in de emmers gal en kots die hij krijgt. geen topper maar ik zie niet in waarom hij zo gehaat word. kijkend naar zijn wedstijden laatste 15 maanden.

Dit soort topics gaan allemaal over een nacht ijs. was je vorig jaar een held of een goed coach. kun je een paar wedstrijder later oprotten omdat je een waardeloze amateur bent.

In Gio heb ik nog vertrouwen, ben het niet altijd eens. het meest stekende vond ik vorig jaar te lang en te vaak kuit op de bank.(o wat werd gio geeerd om zijn lef, en nu is hij een slapjanus) nu mag el hamadi weer weg welke de held was en ga zo maar door.
Alsof het prof voetbal bestaat uit een bak met kralen die je steeds kunt vervangen voor een mooie andere kraal..

soms loopt het niet, wil het niet en heb je een verloren seizoen. so be it.
Ja je kan de gok wagen en het team en manegement op de schop te nemen.
maar dan kunnen dingen ook verder instorten. geen garantie op verbetering.
Teams die succes met elkaar hebben gehad hebben vaak een speciale band, als je dit nu uit elkaar haalt, verdwijnt (de prettige werksfeer) band weer en ben je verder van huis
Jouw mening prima. Maar hij kon het noetalleen hij moest hulp hebben van Advocaat of niet? In het veld stond een playing coach Kuijt, en lef bij Gio kijk je wel eens naar wedstrijden. Hij laat Jones staan, en meer van dit soort mensen die niet voldoen? En een bamnd met je spelers kom op de zweep erover. Hoeveel mensen moeten niet sparen voor hun seizoenkaart? Nee met veel respect moet Gio plaatsmaken maar dat moet hij zelf toch zien?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 november 2017 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 november 2017 - 16:37   quote  deeplink  
Nee joh, Gio heeft nog anderhalve maand de zaak om te keren.
Na gisteren maar eens Karim laten banken.
En een paar spelers wakker schudden met harde maatregelen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 november 2017 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 november 2017 - 16:37 schreef FR-Henk het volgende:
Nee joh, Gio heeft nog anderhalve maand de zaak om te keren.
Na gisteren maar eens Karim laten banken.
En een paar spelers wakker schudden met harde maatregelen.
Denk je dat hij dat durft? De grote Kale Karim? Nee ik hoop het niet maar tegen fc Groningen zal het moeten blijken.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 22 november 2017 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 november 2017 - 14:17 schreef igor korneev het volgende:
ik heb bij de feyenoord aanhang nou nog geen een keer een rots vast vertrouwen gezien richting kramer. die moet zich sinds dag 1 al ongeveer voortbewegen in de emmers gal en kots die hij krijgt. geen topper maar ik zie niet in waarom hij zo gehaat word. kijkend naar zijn wedstijden laatste 15 maanden.

Dit soort topics gaan allemaal over een nacht ijs. was je vorig jaar een held of een goed coach. kun je een paar wedstrijder later oprotten omdat je een waardeloze amateur bent.

In Gio heb ik nog vertrouwen, ben het niet altijd eens. het meest stekende vond ik vorig jaar te lang en te vaak kuit op de bank.(o wat werd gio geeerd om zijn lef, en nu is hij een slapjanus) nu mag el hamadi weer weg welke de held was en ga zo maar door.
Alsof het prof voetbal bestaat uit een bak met kralen die je steeds kunt vervangen voor een mooie andere kraal..

soms loopt het niet, wil het niet en heb je een verloren seizoen. so be it.
Ja je kan de gok wagen en het team en manegement op de schop te nemen.
maar dan kunnen dingen ook verder instorten. geen garantie op verbetering.
Teams die succes met elkaar hebben gehad hebben vaak een speciale band, als je dit nu uit elkaar haalt, verdwijnt (de prettige werksfeer) band weer en ben je verder van huis
Hoeveel verder van huis dan nu?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 november 2017 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 november 2017 - 17:05 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Denk je dat hij dat durft? De grote Kale Karim? Nee ik hoop het niet maar tegen fc Groningen zal het moeten blijken.
Gio heeft vrijwel iedereen weer terug. Okee de 2 cv's nog, maar van Beek heeft meer dan elk van die 2.
Hij zal wel weer starten met de vertrouwde elf tegen Groningen.
Als dat weer beroerd spel oplevert met dito resultaat dan is het voor mij duidelijk.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 22 november 2017 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 november 2017 - 21:32 schreef Els het volgende:

[..]

En vergeet dat rotsvaste vertrouwen in onze lokale joker Kramer niet. Ik sta elke keer weer in dubio om op te stappen als ik zie dat die malloot gaat invallen.
niet doen Els, en als je het doet A.U.B. niet naar 020
ga dan naar het KASTEEL of wOUDENSTEIN
Alexi
 Alexi - woensdag 22 november 2017 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 november 2017 - 18:19 schreef piet de paler het volgende:
hulp nodig van Advocaat, tranen in je ogen na verlies 020 , geen speler wordt er beter, vreemd vasthouden aan een team wat het niet heeft, te laf om een zwalkende keeper te wisselen, heel,veel punten verlies in competitie, lachertje van de CL. Blijven zitten in je dug out
Geen automatismes, beroerde vrije schoppen zonder idee, spelers opstellen op hun niet favoriete plek.zwakke tv intervieuws.
Alle respect voor de voetballer en het landskampioenschap maar beter nu opstappen net als Mugabe,.Gio verdient het niet om weggejaagd te worden.
Eens!
FeyenoordFourEver
 FeyenoordFourEver - woensdag 22 november 2017 - 22:16   quote  deeplink  
Hoogste tijd voor een trainer die de spelers beter laat spelen en met een systeem en visie.
En die durft door te selecteren en niet blijft teren op spelers die niks toevoegen ...
Dirk1
 Dirk1 - donderdag 23 november 2017 - 07:43   quote  deeplink  
na zaterdag weten we meer ,weer puntverlies dan maatregelen .
Phyrexian
 Phyrexian - donderdag 23 november 2017 - 20:56   quote  deeplink  
Maar alleen als we een goede vervanger krijgen. Koeman mag wat mij betreft wel weer terug komen. Of Bosz als Dortmund hem wil laten gaan. Maar Gio moet niet weggestuurd worden als ze niet al een vervanger hebben, of nog erger, een of andere flapdrol (Maaskant ofzo).
van geil
 van geil - donderdag 23 november 2017 - 21:29   quote  deeplink  
Wijze man, selectie deugt niet ,
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=378955&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 24 november 2017 - 06:43   quote  deeplink  
quote:
Out of the box denken, gewoon een Duitse trainer, en op de Duitse manier gaan voetballen . Vanuit de verdediging,ik denk dat je met een andere speelstijl landskampioen kan worden, we blijven hangen in de Hollandse school. Deze is achterhaalt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 november 2017 - 07:18   quote  deeplink  
Van Geel eindverantwoordelijk.
Gio medeverantwoordelijk voor samenstelling.
Gio verantwoordelijk voor uitvoering.

Ik zeg allebei vervangen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 november 2017 - 08:44   quote  deeplink  
Maar niet per direct.
ar
 ar - vrijdag 24 november 2017 - 09:25   quote  deeplink  
Ligt aan de aankomende 2 wedstrijden.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 24 november 2017 - 15:32   quote  deeplink  
alles gaat de volgende wedstrijden goedkomen en dan mag er hopelijk een slotje op
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 24 november 2017 - 17:38   quote  deeplink  
De klok gaat tik tik tik, ik hoop op een overwinning maar ..........tik tik tik
van geil
 van geil - vrijdag 24 november 2017 - 22:14   quote  deeplink  
Everton en Twente dachten , het ligt aan de trainer.
Het gaat inmiddels nog slechter.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 november 2017 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 november 2017 - 22:14 schreef van geil het volgende:
Everton en Twente dachten , het ligt aan de trainer.
Het gaat inmiddels nog slechter.
Heb je misschien wel gelijk in, echter ik heb nog geen ingestudeerde corner of vrije schop gezien. Er zit geen herkenbaar systeem in het voetballen.En als ef in een gedachte wordt gespeeld zie je dat de tegenstandef altijd een antwoord klaar heeft. De trainer gaat pas een ander systeem voetballen 10 minuten voor het einde. En als ik in de rust op mijn donder zou krijgen van Gio zou ik grinniken straalt niets uit. Verleden seizoen deed Kuijt dit gegarandeerd. Nu moet Karim dat doen..................
Ik hoop dat Gio zelf de handdoek gooit, hij verdiend het niet om weggejaagd te worden.
Maar bovenal hoop ik dat ik ongelijk heb en we vanavond winnen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 november 2017 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 november 2017 - 22:14 schreef van geil het volgende:
Everton en Twente dachten , het ligt aan de trainer.
Het gaat inmiddels nog slechter.
Een trainer wegsturen is zelden een garantie dat het daarna beter gaat inderdaad. Al zit in het geval van Twente Verbeek er pas 3 wedstrijden he. En Everton heeft nog niet eens een nieuwe vaste trainer.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 november 2017 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 november 2017 - 09:14 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Heb je misschien wel gelijk in, echter ik heb nog geen ingestudeerde corner of vrije schop gezien. Er zit geen herkenbaar systeem in het voetballen.En als ef in een gedachte wordt gespeeld zie je dat de tegenstandef altijd een antwoord klaar heeft. De trainer gaat pas een ander systeem voetballen 10 minuten voor het einde. En als ik in de rust op mijn donder zou krijgen van Gio zou ik grinniken straalt niets uit. Verleden seizoen deed Kuijt dit gegarandeerd. Nu moet Karim dat doen..................
Ik hoop dat Gio zelf de handdoek gooit, hij verdiend het niet om weggejaagd te worden.
Maar bovenal hoop ik dat ik ongelijk heb en we vanavond winnen.
Maar wat hier boven staat kan en moet een trainer wat aan doen of niet?
Duderino
 Duderino - zaterdag 25 november 2017 - 21:57   quote  deeplink  
Wat een ongelooflijk sneue actie van deze klaphark om Jens even voor 20 seconden in te brengen om tijd te rekken. Tactisch kan ie al geen flikker hadden we gezien, people management beheerst ie dus ook niet zo. Wat een fokking droeftoeter.
Els
 Els - zaterdag 25 november 2017 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 november 2017 - 21:57 schreef Duderino het volgende:
Wat een ongelooflijk sneue actie van deze klaphark om Jens even voor 20 seconden in te brengen om tijd te rekken. Tactisch kan ie al geen flikker hadden we gezien, people management beheerst ie dus ook niet zo. Wat een fokking droeftoeter.
Wat een ontzettende aardige actie, nou krijgt Jens nog z'n overwinningspremie voor de wedstrijd.
van geil
 van geil - zaterdag 25 november 2017 - 22:00   quote  deeplink  
:)
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 november 2017 - 09:04   quote  deeplink  
Voor het eerst stond Gio te coachen, echter ik zie iets vooruitgang maar twijfel nog steeds. Ik hoop dat het nu beter gaat .
Dirk1
 Dirk1 - zondag 26 november 2017 - 12:08   quote  deeplink  
en op naar volgende week hoop dat ze nu weer wat meer vertrouwen hebben gekregen,je weet wat vertrouwen kan doen met een elftal dat scheelt minstens 30% in voetbalkunde.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 november 2017 - 12:48   quote  deeplink  
Ik hoop het ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 november 2017 door piet de paler --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het is hoog tijd voor een andere trainer









0.0302388