BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Havenslaven - Ajax, zondag 22 oktober 2017 (14.30 uur) 1-4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 20 oktober 2017 - 16:34   quote  deeplink  
Dan nog moet hij dat bespreken met Keizer, niet met de media. Dat Keizer dit soort strapatzen met de mantel der liefde bedekt doen er maar heel weinig.
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 oktober 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2017 - 16:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik bedoel dus dat de kritiek vanuit de media en supporters heviger wordt en dat hij daardoor juist nog verkrampter gaat spelen om zichzelf toch te bewijzen. Het interview waarin hij de kritiek uit vind ik meer dan terecht. Juist nu moet je spelers niet onnodig kapotmaken. Hij is nog maar een jonge gozer. Geef die jongen de ruimte. In 1 of 2 dagen rust je niet uit. In 2 of 3 weken wel.
Ik vind het lulkoek van de bovenste plank van hem want hij doet nu net voorkomen alsof hij alleen in het huidige seizoen een slecht rendement heeft terwijl dat het hele vorige seizoen ook al het geval was.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 20 oktober 2017 - 18:20   quote  deeplink  
en dan te bedenken dat we niet eens europees spelen.. en daar komt boven op de kritiek dat de leiding hem niet wou laten gaan en hij dat niet begrijpt.. ik zeg doeiiiii.. onbegrijpelijk dat hij dan toch speelt na zulke kritiek op zowel keizer en de leiding daarboven
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 oktober 2017 - 02:51   quote  deeplink  
Echt, wat hoop ik dat Younes snel vertrekt uit Amsterdam!
remco k
 remco k - zaterdag 21 oktober 2017 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2017 - 14:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overigens vind ik wel dat het interview wat Younes heeft gegeven enkele pijnpunten blootlegt. Die jongen heeft een korte vakantie gehad mede door de gebeurtenissen rondom Nouri. Als speler wil je dan uit respect daarbij aanwezig zijn. Daarna had hij best 2 of 3 weken vrij kunnen hebben. Nu is die jongen uitgeblust en is hij niet de Younes die wij willen zien. De kritiek wordt heviger dus dat krijgt die jongen ook nog eens over zich heen! Is het niet beter hem in bescherming te nemen?
Dat lijkt me dan wel. Maar aan de andere kant. 1 potje in de week man voor een heel riant salaris.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 21 oktober 2017 - 11:31   quote  deeplink  
Ik heb er een heel slecht gevoel over...

Ajax is poep en feyenoord is net diaree, opeens gaat het lopen.

Selectie is niet een eenheid.

Ik ben bang voor een 3-0 nederlaag.
remco k
 remco k - zaterdag 21 oktober 2017 - 12:27   quote  deeplink  
Dus. Niet altijd prijs in de Kuip.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 21 oktober 2017 - 13:51   quote  deeplink  
Onder 19 laat in elk geval het goede voorbeeld zien met een 4-0 overwinning op Feijenoord.
p111
 p111 - zaterdag 21 oktober 2017 - 14:40   quote  deeplink  
Ja die speelde thuis das een heel verschil.We gaan het zien morgen ik denk een gelijk spelletje 1-1.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 oktober 2017 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2017 - 13:51 schreef Hasjkoph het volgende:
Onder 19 laat in elk geval het goede voorbeeld zien met een 4-0 overwinning op Feijenoord.
Kan me sommige forummers, noem geen namen hoor, hier nog herinneren die Heitinga na de supercupwedstrijd al wilden zien vertrekken of in ieder geval gelijk het TH van vriendjespolitiek beschuldigden. En zie hier, 18 uit 6 met doelsaldo van 25 voor en 2 tegen en door in de Youth League.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 21 oktober 2017 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2017 - 10:53 schreef p111 het volgende:
Welke Ajacied wil in godsnaam met die idioten in een stadion zitten.
Zie hieronder het stukje wat die kakkerlakken weer geplaatst hebben.
Het Centraal Joods Overleg (CJO) is woedend over een foto die wordt gedeeld op sociale media. Daarop staan twee Joodse jongetjes afgebeeld met de tekst 'Toen 020 nog maar 1 ster had'.

De afbeelding is geplaatst onder de hashtag #anti020week, in de aanloop naar de Klassieker die zondag in De Kuip wordt gespeeld. Op de foto staan de jongetjes Avram (5) en Emanuel Rosenthal (2), beiden met een gele ster op hun borst. De kinderen werden kort na het nemen van de betreffende foto in 1944 vermoord. Het CJO spreekt van 'een mateloze woede'.

"Dit is van een enorme laagheid en smeerlapperij", zegt voorzitter Ron van der Wielen tegen De Telegraaf. "Juridisch zal hier niks tegen te doen zijn, maar wij zullen alles in het werk stellen om te achterhalen wie dit heeft gedaan. Als wij de naam van de afzender hebben, zullen wij hem ter verantwoording roepen."

De politie wilde niet reageren op de tekst. "De maker van dit plaatje krijgt van ons niet de aandacht die hij kennelijk wil hebben." Feyenoord was niet bereikbaar voor commentaar.

Nieuwe dieptepunten anti #Ajax uitlatingen door @Feyenoord supporters #anti020Week #Zwakzinnigen
De feyenoord spelers moeten zelf een statement maken door, mochten ze scoren morgen, het doelpunt bewust niet met het legioen te vieren maar naar een leeg uitvak te lopen.
Ijdele hoop natuurlijk, maar in mijn ogen zijn het wel alleen de spelers die hier iets aan kunnen doen. Ze kunnen iniedergeval veel meer doen dan in interviews zeggen dat ze het afkeuren, wanneer naar hun mening gevraagd wordt.

Dit geldt trouwens ook voor de Ajax spelers, want wij zijn ook niet heilig
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 21 oktober 2017 - 15:00   quote  deeplink  
Ik denk trouwens 1-3
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 oktober 2017 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2017 - 14:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kan me sommige forummers, noem geen namen hoor, hier nog herinneren die Heitinga na de supercupwedstrijd al wilden zien vertrekken of in ieder geval gelijk het TH van vriendjespolitiek beschuldigden. En zie hier, 18 uit 6 met doelsaldo van 25 voor en 2 tegen en door in de Youth League.
heb ik hier nooit gelezen over heitinga moet ik bekennen...ging enkel om vriendjespolitiek van bergkamp.. staat heitinga los van in mijn ogen.. maar hij doet het netjes daar.. hopen dat ajax 1 dit ook kan opbrengen.. feyenoord moet je nu toch makkelijk kunnen winnen lijkt me met al hun blessures achterin
Eide
 Eide - zaterdag 21 oktober 2017 - 15:28   quote  deeplink  
Die kritiek was er wel degelijk nadat O19 van PSV verloor in de supercup.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 oktober 2017 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2017 - 15:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb ik hier nooit gelezen over heitinga moet ik bekennen...ging enkel om vriendjespolitiek van bergkamp.. staat heitinga los van in mijn ogen.. maar hij doet het netjes daar.. hopen dat ajax 1 dit ook kan opbrengen.. feyenoord moet je nu toch makkelijk kunnen winnen lijkt me met al hun blessures achterin
Nu alweer vergeten? Het waren er 2 of 3!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 21 oktober 2017 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2017 - 14:59 schreef Jaccio het volgende:

[..]

De feyenoord spelers moeten zelf een statement maken door, mochten ze scoren morgen, het doelpunt bewust niet met het legioen te vieren maar naar een leeg uitvak te lopen.
Ijdele hoop natuurlijk, maar in mijn ogen zijn het wel alleen de spelers die hier iets aan kunnen doen. Ze kunnen iniedergeval veel meer doen dan in interviews zeggen dat ze het afkeuren, wanneer naar hun mening gevraagd wordt.

Dit geldt trouwens ook voor de Ajax spelers, want wij zijn ook niet heilig
Als je echt verbetering wilt, dan moeten de spelers, inclusief trainers, samen, voor de wedstrijd een ereronde lopen met de armen om elkaar heen.

Zo laat je als clubs zien, dat er wel degelijk respect bestaat.

Ook zouden ze dan een soort vlag (of shirts) moeten tonen met daarop een teks in de trant van RESPECT.

De winnaar vervolgens met een erehaag naar de catacomben begeleiden en de supporters zien hoe het hoort.

Wat lul ik nou eigenlijk...ik hou meer van de opgefokte sfeer eigenlijk!

Laat maar!
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 21 oktober 2017 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2017 - 20:37 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Als je echt verbetering wilt, dan moeten de spelers, inclusief trainers, samen, voor de wedstrijd een ereronde lopen met de armen om elkaar heen.

Zo laat je als clubs zien, dat er wel degelijk respect bestaat.

Ook zouden ze dan een soort vlag (of shirts) moeten tonen met daarop een teks in de trant van RESPECT.

De winnaar vervolgens met een erehaag naar de catacomben begeleiden en de supporters zien hoe het hoort.

Wat lul ik nou eigenlijk...ik hou meer van de opgefokte sfeer eigenlijk!

Laat maar!
Een 'klassieker' zonder uit publiek is wat mij betreft geen klassieker.
Er moet echt wat gaan gebeuren anders kunnen we het wel vergeten met dat uitpubliek.
De mooiste wedstrijden van het seizoen worden flink verpest zo
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 oktober 2017 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2017 - 16:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nu alweer vergeten? Het waren er 2 of 3!
Not me
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 oktober 2017 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2017 - 20:37 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Als je echt verbetering wilt, dan moeten de spelers, inclusief trainers, samen, voor de wedstrijd een ereronde lopen met de armen om elkaar heen.

Zo laat je als clubs zien, dat er wel degelijk respect bestaat.

Ook zouden ze dan een soort vlag (of shirts) moeten tonen met daarop een teks in de trant van RESPECT.

De winnaar vervolgens met een erehaag naar de catacomben begeleiden en de supporters zien hoe het hoort.

Wat lul ik nou eigenlijk...ik hou meer van de opgefokte sfeer eigenlijk!

Laat maar!
Haha
remco k
 remco k - zondag 22 oktober 2017 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2017 - 08:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Not me
Bobby en Stanley
AkaS
 AkaS - zondag 22 oktober 2017 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2017 - 13:58 schreef Eide het volgende:
Keizer heeft vandaag in een interview aangegeven dat Younes in principe zal starten tegen Feyenoord.
Als Keizer Younes opstelt weet ik genoeg wat betreft de geschiktheid van Keizer als trainer... Totaal ongeschikt dus.

Ten eerste had hij, Younes dit intern moeten aankaarten.
Tentweede hoe kan je een speler blijven opstellen die structureel faalt en zelf aangeeft dringend rust nodig heeft!

Ik hoop op winst, maar ben helaas niet onder de indruk van onze speelstijl en sterkte dit seizoen.

Misschien kan een overwinning het zelfvertrouwen opkrikken en een boost geven voor de rest van het seizoen!

Omdat ik niet continu wil zeiken zal ik niet vaak posten, maar god wat ben ik teleurgesteld in de leiders van mijn/onze club. Ik vind ze stuk voor stuk onbekwaam en het resultaat van Ajax 1 loopt daar volkomen mee in de pas :-(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 oktober 2017 door AkaS --
Eide
 Eide - zondag 22 oktober 2017 - 09:49   quote  deeplink  
BhtfcZnCUAI1p_W.png
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 22 oktober 2017 - 11:51   quote  deeplink  
Spanning stijgende.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 22 oktober 2017 - 12:18   quote  deeplink  
Van Perez en Huntelaar naar Neres en Huntelaar.

nummer10
 nummer10 - zondag 22 oktober 2017 - 12:39   quote  deeplink  
nou jonges succes vanmiddag... heb er voor nu weinig vertrouwen in..
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2017 - 14:07   quote  deeplink  
Ik ben bloednerveus en droomde deze pot... Gelukkig zijn deze meestal bedrog.

Enige wat ik hoop is dat we ons zoals de laatste jaren fysiek niet laten aftroeven en dat de 8 goals in de laatste 2 potten ook zichtbaar zullen zijn in het vertrouwen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 oktober 2017 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2017 - 08:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Bobby en Stanley
Nog 1 hahaha
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2017 - 14:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nog 1 hahaha
Maak er maar 3 van
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 22 oktober 2017 - 14:29   quote  deeplink  
Zolang Ajax z'n hoofd er maar goed bij houd, om de 3 punten mee terug te nemen naar Amsterdam.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 oktober 2017 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2017 - 08:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Bobby en Stanley
Uiteraard
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2017 - 14:44   quote  deeplink  
En we laten het afweten om ze al achterover te gooien
Eide
 Eide - zondag 22 oktober 2017 - 14:47   quote  deeplink  
Ajax best goed begonnen. Nog geen echte kansen. Ik vind vooral de manier waarop Ajax onder de hoge druk uitspeelt goed. Over de middenlijn wordt het snel erg slordig.
Eide
 Eide - zondag 22 oktober 2017 - 14:48   quote  deeplink  
Wat een wereldactie van Neres daar. Jammer dat de voorzet dan zo matig is.
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2017 - 14:52   quote  deeplink  
Belachelijke gele kaart, net als die mogelijkheid net van die Havenslaven. Gewoon onsportief
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2017 - 14:55   quote  deeplink  
Dat is dan wel geel
nummer10
 nummer10 - zondag 22 oktober 2017 - 14:55   quote  deeplink  
manmanman wa een geknooi
Jaccio
 Jaccio - zondag 22 oktober 2017 - 14:56   quote  deeplink  
Wat n kut wedstrijd man. Spel ligt meer stil dan dat er gespeeld wordt
remco k
 remco k - zondag 22 oktober 2017 - 14:59   quote  deeplink  
Jezus Youness. En dan nog klagen ook.
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2017 - 14:59   quote  deeplink  
Wat doet Makkelie allemaal. Echt lachwekkend. Dan mag je alle spitsen iedere wedstrijd gaan wegsturen
nummer10
 nummer10 - zondag 22 oktober 2017 - 14:59   quote  deeplink  
wa loopt die tuinkabouter nu te janken dan op neres.. hij kan zelf gvd die bal nie aannemen en dan zeiken.. eruit met die meloot
nummer10
 nummer10 - zondag 22 oktober 2017 - 15:00   quote  deeplink  
wat is die wober zwak...
remco k
 remco k - zondag 22 oktober 2017 - 15:01   quote  deeplink  
Ajax het eerste half uur heer en meester. Alleen geen kansen
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2017 - 15:02   quote  deeplink  
Wat een naaiers daar
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2017 - 15:02   quote  deeplink  
Oef
Jaccio
 Jaccio - zondag 22 oktober 2017 - 15:02   quote  deeplink  
Haal Huntelaar er maar uit. Die pakt rood straks (aangenaaid)
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2017 - 15:03   quote  deeplink  
Ik zou Dolberg maar laten warmlopen
remco k
 remco k - zondag 22 oktober 2017 - 15:03   quote  deeplink  
Wat zou het toch lekker zijn als die Youness er eens een tegen de touwen schiet.
nummer10
 nummer10 - zondag 22 oktober 2017 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 oktober 2017 - 15:01 schreef remco k het volgende:
Ajax het eerste half uur heer en meester. Alleen geen kansen
balbezit ja.. voor de rest gewoon slecht
Jaccio
 Jaccio - zondag 22 oktober 2017 - 15:05   quote  deeplink  
Als Younes op doel schiet doet hij dat totaal blind. Kiest niet eens een hoek uit. Prutser
Loetje
 Loetje - zondag 22 oktober 2017 - 15:08   quote  deeplink  
Wat een inconsequente kut is dat zeg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Havenslaven - Ajax, zondag 22 oktober 2017 (14.30 uur) 1-4









0.0074038