BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer, Spijkerman en Bergkamp ontslagen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 21 december 2017 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 21:51 schreef Eide het volgende:
Ik zie Van 't Schip wel zitten maar die mag nooit weg natuurlijk. Verder zie ik weinig Ajaxtrainers met ervaring.

Vwb de uitspraken van Vd Sar. Ik denk dat de rommelige zomer vooral op Nouri en Sanchez slaat. Bosz was al heel vroeg weg en Keizer al weer vroeg aangesteld. Dat zal het probleem dus echt niet zijn.

Wel spreekt uit alles dat er al spanning rond Spijkerman en Bergkamp bestond. Ik vermoed zelf een optelsom na een moeilijke relatie met Bosz (die ook gewoon een leugenachtige lul is), moeilijke relaties met verschillende trainers en dan Keizer erdoor drukken.

Duidelijk is dat de directie en de RvC er helemaal klaar mee waren.
Het is niet het eerste akkefietje met Bergkamp. Jonk, het rapport van Ling( die door Bergkamp hard werd tegen gewerkt). Cruijff vertrok omdat Jonk buitenspel, maar Bergkamp niet aanviel. Van Duivenbode opstapte, vanwege de koers van Ajax(Bergkamp).

Vervolgens de ruzie tussen Bergkamp en Bosz. Toen koos Overmars voor Bosz en dat zal Bergkamp niet leuk hebben gevonden. Vervolgens is er kritiek op het beleid van Ajax omdat Ajax uitgeschakeld werd in Europa. Kritiek op Overmars, die wijst dat af en wijst richting de RVC en Van der Sar, dat hij wel iets wilde maar niet mocht van RVC. Bijvoorbeeld de linksbuiten die bijna naar Ajax ging maar door traag handelde voor Engeland koos. Bergkamp zal wel dat hebben tegen gehouden omdat hij vind dat we meer met de eigen jeugd moeten spelen en geen spelers moeten halen.
Dat Overmars eigenlijk verwijst naar Bergkamp dat hij schuldig is dat Ajax niet verder ging in Europa, dat zal Bergkamp ook niet leuk hebben gevonden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 21 december 2017 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 21:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat die functie juist veel andere mensen op het lijf is geschreven. Daarnaast kan die functie prima veranderingen aan.
Heb jij iemand op het oog?
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 december 2017 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 20:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is pas trainer van Anderlecht he, al doet hij het niet goed.
Stam en Seedorf ook niet. Puur op basis van ervaring niet. Ajax moet nu gewoon echt zekerheid pakken.
Wat vind jij zekerheid dan?
Een van Gaal oid?
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 22:33   quote  deeplink  
Het wordt gewoon Gordon en Joling... Dan zit in ieder geval het stadion vol ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 21 december 2017 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 22:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wat vind jij zekerheid dan?
Een van Gaal oid?
Van gaal lijkt mij niet.

Als van der Sar de koers van Cruijff wil vast houden dan past Van Gaal er niet in.

Als Cruijff echt mee eens was met de lijn van Bergkamp. Waarom trok hij zijn handen er dan vanaf?
Hij zei verder niks omdat hij zelf Bergkamp op die positie zetten.

Van der Sar zegt wel dat Ajax de koers van Cruijff volgt maar daar bleek nergens uit.
Immers Jonk vertrok, rapport van Ling belanden in de la en van duivenbode vertrok vanwege de koers van Ajax.
Alle 3 zijn volgelingen van Cruijff, meer dat Bergkamp dat is.

Of is Bergkamp de echte volgeling van Cruijff en de andere spelen dat ze dat zijn?
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 22:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wat vind jij zekerheid dan?
Een van Gaal oid?
Zekerheid, zal ik zeggen 95%... Van Gaal was bij United meer aan een entertainment verhaal begonnen met de media. De echte Van Gaal is natuurlijk wat Ajax zoekt en nodig heeft. Koeman kan het ook.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 21 december 2017 - 22:52   quote  deeplink  
Ik zal het heel raar vinden als ze Van Gaal zouden aanstellen.

Dan weet je eigenlijk zeker dat ze afscheid nemen van filosofie van Cruijff.

Niet dat het verkeerd zou zijn, dat niet maar dan moet Van der Sar echt niet vertellen dat de filosofie van Cruijff nog leidend is.
Dat is echt niet geloofwaardig.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 22:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik zal het heel raar vinden als ze Van Gaal zouden aanstellen.

Dan weet je eigenlijk zeker dat ze afscheid nemen van filosofie van Cruijff.

Niet dat het verkeerd zou zijn, dat niet maar dan moet Van der Sar echt niet vertellen dat de filosofie van Cruijff nog leidend is.
Dat is echt niet geloofwaardig.
Dat is er allang.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 21 december 2017 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 23:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is er allang.
Dan heeft Van der Sar toch gelogen? Ajax volgde de filosofie niet van Cruijff maar die van Bergkamp.
Ik ben echt met je eens dat Van der Sar hier echt een dubbel rol in heeft gespeeld. Ik vind het ook opmerkelijk dat Van der Sar hier de dans is ontsprongen. Of krijgt Overmars het voor me kaar om ook Van der Sar weg te krijgen?

Nu willen ze die niet meer volgen? Maar wat nu? Gaan ze nu dus terug naar de filosofie van Cruijff of gaan ze die Van Gaal volgen?

Overigens is Jonk na zijn ontslag nog altijd op congressen te vinden, die gaan dan over de filosofie van Cruijff. Gaan ze Jonk weer in genaden aannemen, wilt Jonk dit?

Ik ben vooral benieuwd wat de filosofie van Overmars is, want wat is nou het verschil tussen die van hem en Bergkamp. In welk kamp zit Overmars? Zit die in de kamp van Van Gaal dan lijkt mij Van Gaal dan komt. Dat zou ook wel het einde betekenen van Van der Sar. Immers is Van Gaal dan de nieuwe AD.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 21:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wat bedoelt van der sar met nare zomer en een rommelige seizoenstart?

Heeft dat te maken met de ruzie tussen Overmars en Bergkamp over de eisen van Bosz?
Of heeft dat te maken met wat er met Nouri is gebeurd.

Want beide is in de zomer gebeurd en allebei is heel naar.

Maar je kan Bergkamp, Keizer en Spijkerman niet aanrekenen wat met Nouri is gebeurd.
En wat er na gebeurd in de voorbereiding kan je ook moeilijk hun aanrekenen, want wat kan je anders doen als de spelers met hun gedachten bij Nouri zijn. Wat echt heel lastig is.

Dus die zin om over de zomer te hebben. Specifiek het woordje zomer slaat eigenlijk op wat er vooraf ging voor de voorbereiding. Dan heb ik het over de ruzie tussen Bergkamp en Bosz. Want anders had je het het woordje zomer eruit gelaten en enkel over de rommelige voorbereiding gezet.

Dus hebben Overmars en Van der Sar, die ruzie geevalueerd en komt tot de conclusie dat Bosz toch gelijk had. En dus Bergkamp en Spijkerman weg moeten. Als tot die conclusie komt dan is het wel zo dat er ook geen draagvlak voor Keizer is. Het zou namelijk heel raar zijn, als je Bergkamp en Spijkerman wegstuurt en Keizer zou laten zitten.
kortom... ik ben bosz geil... hahaha.. maar blijkt nu wel gelijk tehebben.. qua hoe het zat anders hadden ze never bergkamp en co op non actief gezet... en nee hoef nie perse bosz terug ! gaat me puur om hoe het zat... had gezegt ooit ergens als blijkt dat ik er naaast zou zitten mijn woorden terug tenemen.. doet de rest dat nu ook ??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 21 december 2017 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 23:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kortom... ik ben bosz geil... hahaha.. maar blijkt nu wel gelijk tehebben.. qua hoe het zat anders hadden ze never bergkamp en co op non actief gezet... en nee hoef nie perse bosz terug ! gaat me puur om hoe het zat... had gezegt ooit ergens als blijkt dat ik er naaast zou zitten mijn woorden terug tenemen.. doet de rest dat nu ook ??
Ik heb niks over Bosz gezegd of over die ruzie! dus ik kan niks terug nemen. Ik ben ook hier niet meer zo vaak, Omdat ik geen kamp koos. Terwijl de andere hier wel duidelijk stelling in namen. Ik wil daar niet in meegaan. Omdat ook beide kampen goede punten naar voren bracht. Wat ik vooral niet leuk vond was dat zowel hier als in de media veel met modder werd gegooid.

Eigenlijk is er maar 1 die zijn woorden terug moet nemen en dat is Van der Sar.
Hij is de enige man die uitleg verschuldigd is, aan zo wel de aandeelhouders als aan de supporters.

Het zou hem sieren als hij zijn excuses zou maken richting Bosz. Wellicht denkt hij over zijn eigen positie na.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 december 2017 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 23:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik heb niks over Bosz gezegd of over die ruzie! dus ik kan niks terug nemen. Ik ben ook hier niet meer zo vaak, Omdat ik geen kamp koos. Terwijl de andere hier wel duidelijk stelling in namen. Ik wil daar niet in meegaan. Omdat ook beide kampen goede punten naar voren bracht. Wat ik vooral niet leuk vond was dat zowel hier als in de media veel met modder werd gegooid.

Eigenlijk is er maar 1 die zijn woorden terug moet nemen en dat is Van der Sar.
Hij is de enige man die uitleg verschuldigd is, aan zo wel de aandeelhouders als aan de supporters.

Het zou hem sieren als hij zijn excuses zou maken richting Bosz. Wellicht denkt hij over zijn eigen positie na.
wel mee eens.. de nieuwe trainer hoeft nie eens bosz te zijn hoor... maar wel iemand met charisma en uitstraling en die boven de groep staat..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 23:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wel mee eens.. de nieuwe trainer hoeft nie eens bosz te zijn hoor... maar wel iemand met charisma en uitstraling en die boven de groep staat..
Dan vallen veel mensen af of niet?
Of vind je dat Van der Brom en Van het Schip uitstraling en charisma hebben?

Ook ik vind dat Koeman dat ook niet echt heeft. Vooral die periode bij PSV zag je dat heel goed.

De boer begon goed Ik weet nog heel goed, dat moment tegen NEC op het veld te keer ging. Maar daarna heb ik hem steeds minder te keer zien gaan. Hij verwaterde een beetje.

Van Gaal zal wel geen trainer meer willen zijn. Hij heeft gezegd dat hij enkel nog open staat om in Engeland aan de slag te gaan.

Henk ten Cate is wel een man met uitstraling maar of hij geld inruilt voor een honden baan? Want dat is het toch wel. Je kan het namelijk bijna nooit goed doen in ogen van alle supporters.
Gezien dat mensen zeggen dat hij zijn contract heeft verlengd, zie ik hem niet komen.

Ten Hag is dan wel een trainer met een visie, ooit aangesteld door Van gaal bij Bayern 2.
Ook met Charisma, maar wel een trainer die in het kamp Van gaal zit. Wellicht dat Overmars daar ook in zit. Dan zal dit zeer waarschijnlijk de coach zijn, die Ajax gaat halen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 00:16   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/784297/scoop-uit-amsterdam-bosz-donderdag-twee-uur-lang-in-arena.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

At5 meld dat Bosz 2 uur lang in de Arena was. Wat hij daar deed weet At5 niet.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 22:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Van gaal lijkt mij niet.

Als van der Sar de koers van Cruijff wil vast houden dan past Van Gaal er niet in.

Als Cruijff echt mee eens was met de lijn van Bergkamp. Waarom trok hij zijn handen er dan vanaf?
Hij zei verder niks omdat hij zelf Bergkamp op die positie zetten.

Van der Sar zegt wel dat Ajax de koers van Cruijff volgt maar daar bleek nergens uit.
Immers Jonk vertrok, rapport van Ling belanden in de la en van duivenbode vertrok vanwege de koers van Ajax.
Alle 3 zijn volgelingen van Cruijff, meer dat Bergkamp dat is.

Of is Bergkamp de echte volgeling van Cruijff en de andere spelen dat ze dat zijn?
Jij zit te typen en vergeet vervolgens waar het over ging volgens mij. Want je post slaat echt totaal niet op mijn vraag.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 22:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zekerheid, zal ik zeggen 95%... Van Gaal was bij United meer aan een entertainment verhaal begonnen met de media. De echte Van Gaal is natuurlijk wat Ajax zoekt en nodig heeft. Koeman kan het ook.
Duidelijk. Maar Koeman zie ik minder graag dan V Gaal.
AkaS
 AkaS - vrijdag 22 december 2017 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 21:54 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Whaha ben je blij kerel?

Dat zelfs ik mag blijven leven...

Dat dichten doe je nog best knap, het feit dat ik ook onverwachts blij ben is geen grap.

Ik wou Keizer de kans geven, maar begon wel steeds angstiger te leven.

Het was erop of eronder, met hoe dan ook een hoop gedonder.

Nu met een frisse wind, is Akas zo blij als een kind!

Iedereen fijne dagen en zondag nog ff winnen, daarna aan de oliebollen en suikerspinnen.

Groet W.
Hahahaha laten we een Ajax rijmtopic openen ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 00:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Jij zit te typen en vergeet vervolgens waar het over ging volgens mij. Want je post slaat echt totaal niet op mijn vraag.
Nou, het ging over zekerheid. Maar wat is zekerheid in het voetbal?
Dat gaat om standvastigheid met je visie!

Dat kan namelijk Van Gaal zijn, die heeft een duidelijke visie over voetbal.
Dan weet je zeker wat je binnen haalt.

Maar als je Van der Sar hoort praten dan heeft hij altijd over de visie van Cruijff.
Ik twijfelde altijd al of dat niet voor de bune was en dat hij met veel meel in zijn mond zat te praten.

Maar zekerheid hebben we nu niet omdat ik niet weet wat Van der Sar nu wilt? Hij is van mening veranderd, hij steunde altijd Bergkamp. Nu opeens niet meer, maar hoe dan?
Hoe kan hij terug zijn gekomen op zijn eerdere beslissing?
Deze man die zorgt niet voor zekerheid! Die man zorgt voor vertwijfeling, in ieder geval van mijn kant?

Sluit dit meer aan op je vraag?
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 00:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Duidelijk. Maar Koeman zie ik minder graag dan V Gaal.
Totaal andere stijl, wel een trainer die geleerd heeft. Vind het een goede trainer.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 december 2017 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 00:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dan vallen veel mensen af of niet?
Of vind je dat Van der Brom en Van het Schip uitstraling en charisma hebben?

Ook ik vind dat Koeman dat ook niet echt heeft. Vooral die periode bij PSV zag je dat heel goed.

De boer begon goed Ik weet nog heel goed, dat moment tegen NEC op het veld te keer ging. Maar daarna heb ik hem steeds minder te keer zien gaan. Hij verwaterde een beetje.

Van Gaal zal wel geen trainer meer willen zijn. Hij heeft gezegd dat hij enkel nog open staat om in Engeland aan de slag te gaan.

Henk ten Cate is wel een man met uitstraling maar of hij geld inruilt voor een honden baan? Want dat is het toch wel. Je kan het namelijk bijna nooit goed doen in ogen van alle supporters.
Gezien dat mensen zeggen dat hij zijn contract heeft verlengd, zie ik hem niet komen.

Ten Hag is dan wel een trainer met een visie, ooit aangesteld door Van gaal bij Bayern 2.
Ook met Charisma, maar wel een trainer die in het kamp Van gaal zit. Wellicht dat Overmars daar ook in zit. Dan zal dit zeer waarschijnlijk de coach zijn, die Ajax gaat halen.
charisma is misschien het verkeerde woord.. maar je begrijpt me punt.. ben blij dat ik van die zoutzakken af ben...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 22 december 2017 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 22:33 schreef Loetje het volgende:
Het wordt gewoon Gordon en Joling... Dan zit in ieder geval het stadion vol ;-)
Whahaha
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 22 december 2017 - 08:09   quote  deeplink  
Het zal waarschijnlijk ten Hag worden. Met Schreuder las ik.
Geen idee of dat is waar we op zitten te wachten, maargoed.

Wil nog maar eens benadrukken dat het ontslag van Keizer een zeer bittere nasmaak heeft voor mij.
Degenen die hem hebben aangesteld zijn minimaal evenveel verantwoordelijk voor de tegenvallende resultaten maar lijken er gewoon mee weg te komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 december 2017 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 december 2017 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 08:09 schreef Jaccio het volgende:
Het zal waarschijnlijk ten Hag worden. Met Schreuder las ik.
Geen idee of dat is waar we op zitten te wachten, maargoed.

Wil nog maar eens benadrukken dat het ontslag van Keizer een zeer bittere nasmaak heeft voor mij.
Degenen die hem hebben aangesteld zijn minimaal evenveel verantwoordelijk voor de tegenvallende resultaten maar lijken er gewoon mee weg te komen
Helemaal eens!
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 22 december 2017 - 09:04   quote  deeplink  
Wat een gekut.
AkaS
 AkaS - vrijdag 22 december 2017 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 08:09 schreef Jaccio het volgende:
Het zal waarschijnlijk ten Hag worden. Met Schreuder las ik.
Geen idee of dat is waar we op zitten te wachten, maargoed.

Wil nog maar eens benadrukken dat het ontslag van Keizer een zeer bittere nasmaak heeft voor mij.
Degenen die hem hebben aangesteld zijn minimaal evenveel verantwoordelijk voor de tegenvallende resultaten maar lijken er gewoon mee weg te komen
Alleen vd Sar zit er nog, maar gezien de keuze voor TenHag is Overmars geen haar beter.

Dit was de kans om vrij van enige bedenking van vriendjespolitiek een externe sterke vent voor deze jonge groep te zetten... En wat tovert Overmars uit zijn hoed.... Een vriendje uit het oosten die hij in het verleden bij Go Ahead ook al eens binnen haalde...

Niet handig naar mijn idee en zoveel ervaring heeft deze toch ook beginnende trainer ook niet. Een rijke carrière als voetballer evenmin en dan ook nog dat niet te verteren dialect!!!

Wat een zooitje daar!!!
remco k
 remco k - vrijdag 22 december 2017 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 23:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kortom... ik ben bosz geil... hahaha.. maar blijkt nu wel gelijk tehebben.. qua hoe het zat anders hadden ze never bergkamp en co op non actief gezet... en nee hoef nie perse bosz terug ! gaat me puur om hoe het zat... had gezegt ooit ergens als blijkt dat ik er naaast zou zitten mijn woorden terug tenemen.. doet de rest dat nu ook ??
Hoezo blijk je gelijk te hebben?

Het verhaal van Bergkamp en het doorduwen van Keijzer is gewoon bekend, dat was het al vrij snel.
remco k
 remco k - vrijdag 22 december 2017 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 09:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Alleen vd Sar zit er nog, maar gezien de keuze voor TenHag is Overmars geen haar beter.

Dit was de kans om vrij van enige bedenking van vriendjespolitiek een externe sterke vent voor deze jonge groep te zetten... En wat tovert Overmars uit zijn hoed.... Een vriendje uit het oosten die hij in het verleden bij Go Ahead ook al eens binnen haalde...

Niet handig naar mijn idee en zoveel ervaring heeft deze toch ook beginnende trainer ook niet. Een rijke carrière als voetballer evenmin en dan ook nog dat niet te verteren dialect!!!

Wat een zooitje daar!!!
Toch vind ik dat ie zowel vorig seizoen als dit seizoen met weinig middelen laat zien goed voetbal te kunnen spelen.

Ik denk dat hij juist een sterke persoonlijkheid is voor de jonge gasten..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 december 2017 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 09:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo blijk je gelijk te hebben?

Het verhaal van Bergkamp en het doorduwen van Keijzer is gewoon bekend, dat was het al vrij snel.
dat bergkamp een buikspreekpop zocht en meelopers.. dit is hem nu fataal geworden.. bosz wou dit niet en vertrok.. en zie war hier gebeurt.. daar doelde ik op.. maar goed.. alles weg ik zeg dikke prima.. tenhag nu ? die wou ik al voordat keizer kwam.. of het wat is ? geen idee we zullen zien...
hunter76
 hunter76 - vrijdag 22 december 2017 - 10:44   quote  deeplink  
Die Tilburgers verslaan en rustig de tijd nemen voor het aanstellen van een gedegen technische staf. Goed blijven scouten en waar kan de selectie voor komend seizoen al op peil brengen. Dit seizoen blijven hopen en gaan voor de titel ( zal lastig worden). Volgend seizoen wordt ONS seizoen waarin we kampioen worden, overwinteren in Europa en de nationale beker pakken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 december 2017 - 12:27   quote  deeplink  
Wel leuk om te zien hoe de media weer allerlei verhalen de wereld in brengt die vertellen hoe het er gisteren op de burelen bij Ajax eraan toe ging. Leuk ook dat al de andere media dit soort verhalen voor waarheid aanneemt en er ook over bericht. Je ligt echt in een stuip van het lachen van zoveel onzinberichten op 1 dag.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 22 december 2017 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 12:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wel leuk om te zien hoe de media weer allerlei verhalen de wereld in brengt die vertellen hoe het er gisteren op de burelen bij Ajax eraan toe ging. Leuk ook dat al de andere media dit soort verhalen voor waarheid aanneemt en er ook over bericht. Je ligt echt in een stuip van het lachen van zoveel onzinberichten op 1 dag.
Geldt dit ook niet hier op het forum. Ik lees ze alleen nog maar mee.
Misschien ..... een betere start van de 2e helft van dit seizoen en of deze ontwikkeling een verbetering gaat worden ......
Voor iedereen, hele fijne feestdagen en een mooi sportief jaar voor mijn club.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 14:15   quote  deeplink  
Ja, die verhalen zijn best wel grappig om te lezen. Iedereen heeft zo ze eigen theorie.

De vraag is eigenlijk wie van de 3 als eerste door Overmars en Van der Sar is besloten om weg te sturen. Viel eerst het doek voor Bergkamp en is Keizer vertrokken omdat de fundering is weggeslagen? Of wilde ze Keizer weg hebben en is Bergkamp ervoor gaan liggen.

Want de 1 heeft een andere motief dan de ander!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 14:32   quote  deeplink  
Even een overzicht van de akkefietjes van Bergkamp binnen Ajax.

1. Jonk. Jonk sloeg een beetje door met zijn aanpak van de jeugdopleiding. Leverde goede resultaten op, onder de 15 jaar (met nouri erin) gooide hoge ogen. Bergkamp was er niet mee eens, met die aanpak. Cruijff trok zich terug.

2. De Boer. Vanwege de ruzie tussen Jonk en Bergkamp trok De boer uit de TH en wilde zich richten op het eerste. Schoof enkel aan bij de TH als het over het eerste ging.
Vervolgens trok later Bergkamp zich terug om niet meer op de bank plaats te nemen. Als je het gezicht van Bergkamp zag en daar opletten was de sfeer op de bank nou niet echt geweldig.

3. Trustfull. Omdat Bergkamp zich terugtrok kon Trustfull die plek innemen. Alleen Bergkamp was het niet mee eens met de visie van Trustfull. De Boer gaf zich over en vertrok.

4. Ling. Ling maakte een rapport op aandringen van de RVC. Over de verhoudingen binnen Ajax. De resultaat beviel Bergkamp niet. Bergkamp, schuw en stapt niet vaak naar de media. Maar doet dit keer wel. Komt met felle bewoordingen over het onderzoek.

5. Bosz. Opvolger van de Boer. Keek de eerste helft van het seizoen aan. Gaf vervolgens zijn mening over wat er anders kan. Bergkamp luistert niet. Vervolgens stapt Bosz op.

6. Van Duivenbode. RVC lid, was niet eens met de koers. Kon de meningen van de andere RVC leden niet overtuigen. Besluit was om op te stappen.

7. Overmars. Overmars krijgt al vaak kritiek dat hij op het geld zit. Zelfs een bijnaam kregen. Overmars reageert dit seizoen door te zeggen dat het niet zijn bedoelingen is, maar dat hij wordt tegen gewerkt. Door RVC, door van der Sar, door Bergkamp. Niet Overmars verliest de slag, maar Bergkamp.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 december 2017 - 15:53   quote  deeplink  
Ja joh tuurlijk. Straks is Bergkamp nog verantwoordelijk voor de erbarmelijke grasmat!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ja joh tuurlijk. Straks is Bergkamp nog verantwoordelijk voor de erbarmelijke grasmat!!
Haha, nee dat was al voor zijn komst.

en niet alle ruzies zijn die bij Ajax zijn geweest komt van zijn hand af.

Maar in de periode waarin Bergkamp actief was bij Ajax. Waren dit wel de akkefietjes. Of hij daar schuldig aan is, dat heb ik niet gezegd volgens mij.
Hij heeft der wel een aandeel in, net zo dat andere dat hadden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 december 2017 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Haha, nee dat was al voor zijn komst.

en niet alle ruzies zijn die bij Ajax zijn geweest komt van zijn hand af.

Maar in de periode waarin Bergkamp actief was bij Ajax. Waren dit wel de akkefietjes. Of hij daar schuldig aan is, dat heb ik niet gezegd volgens mij.
Hij heeft der wel een aandeel in, net zo dat andere dat hadden.
Het zijn net kijvende wijven! Kap met die onzin en beschuldigende vingers.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het zijn net kijvende wijven! Kap met die onzin en beschuldigende vingers.
Wie zijn het? En wie moet met die onzin stoppen?
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 16:47   quote  deeplink  
Jeej, de volgende..... Is dit een forum voor dementerenden ofzo?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 december 2017 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wie zijn het? En wie moet met die onzin stoppen?
Het is Ajax-bestuurders. En iedereen moet stoppen met verhalen gaan verzinnen of bedenken. Of dat ze ineens dingen denken te weten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 17:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is Ajax-bestuurders. En iedereen moet stoppen met verhalen gaan verzinnen of bedenken. Of dat ze ineens dingen denken te weten.
Erik ten Hag is de broer van Menneke Pis. Niet verder vertellen he.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 december 2017 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 17:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Erik ten Hag is de broer van Menneke Pis. Niet verder vertellen he.
Heb net een uur aan de telefoon gezeten. Blijkt elke avond bij overmars thuis te eten. Zelfs als die niet thuis is.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 17:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb net een uur aan de telefoon gezeten. Blijkt elke avond bij overmars thuis te eten. Zelfs als die niet thuis is.
Wat eten ze vanavond? Schuif ik ook even aan.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 22 december 2017 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 17:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat eten ze vanavond? Schuif ik ook even aan.
Das niet ten haggelen man, lust zelfs ik niet!
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 18:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Das niet ten haggelen man, lust zelfs ik niet!
Vrijdag Hagdag....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 22 december 2017 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 18:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vrijdag Hagdag....
Is dat een uitspraak van een ten haag supporter?
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 18:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Is dat een uitspraak van een ten haag supporter?
Mag het niet hopen. Krijg al de rillingen als ik daar kom.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 december 2017 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 17:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat eten ze vanavond? Schuif ik ook even aan.
Ze hielden het geheim, zodat jij niet aan kon schuiven met je slappe gelul! ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 december 2017 - 02:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 00:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ze hielden het geheim, zodat jij niet aan kon schuiven met je slappe gelul! ;-)
HACHelijk moment dit.
AkaS
 AkaS - zaterdag 23 december 2017 - 07:40   quote  deeplink  
Leuk al die grappen en grollen...

Maar ik kan mij goed herinneren dat op dit forum werd verkondigd
dat Overmars vd Sar en dus ook Bergkamp er allemaal niet zoveel
aan konden doen...

Nee het was die boze rot rvc die alles verpesten....

Voorlopig is pijnlijk duidelijk dat van Duijvenbode
weg is omdat hij zich niet kon vinden in de keuzes
van het TH en dat eerst Bergkamp een vriendje kon
doorschuiven...

En nu mag Marcje een vriendje aanwijzen...

Voor je het weet is Remco 3e assistent omdat hij ook
uit die uithoek komt en misschien wel een buurjongetje
was van een van die boeren uit de provincie die nu die
arrogante Amsterdammers wel even komen vertellen hoe het
moet.

Ja Ten Hag en Schreuder.... Indrukwekkende persoonlijkheden...
Als trainers al jaren succesvol!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 december 2017 door AkaS --
Eide
 Eide - zaterdag 23 december 2017 - 08:50   quote  deeplink  
De RvC was ook weer periode het probleem. Met name met FdB was de RvC vaak dwarsligger waarbij spelers pas gehaald mochten worden nadat de voorgangers waren verkocht. Ik weet ook dat ik deze zomer heb gezegd dat ik met Vd Sar als algemeen directeur een verandering zag bij Ajax. Ik denk dat de afgelopen dagen een behoorlijk opvallend voorbeeld daarvan is geweest.

Veel droomkandidaten zijn niet beschikbaar. Van Gaal en Adriaanse zijn gestopt als trainer. Koeman wordt zeer waarschijnlijk bondscoach. FdB heeft waarschijnlijk nog geen trek. Ten Cate is al eens niet bevallen... . Ajax breekt met de keuze voor Ten Hag echt met de tendens van de afgelopen jaren.

Uiteindelijk denk ik dat ze elkaar allemaal kennen. De trainerswereldje is niet zo groor. Ten Hag is niet mijn ideale kandidaat maar ik denk niet dat hij ongeschikt is voor Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer, Spijkerman en Bergkamp ontslagen!









0.0103750