BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer, Spijkerman en Bergkamp ontslagen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 23 december 2017 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 12:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wel leuk om te zien hoe de media weer allerlei verhalen de wereld in brengt die vertellen hoe het er gisteren op de burelen bij Ajax eraan toe ging. Leuk ook dat al de andere media dit soort verhalen voor waarheid aanneemt en er ook over bericht. Je ligt echt in een stuip van het lachen van zoveel onzinberichten op 1 dag.
Precies dat. En dat wordt weer voer voor die domme nitwitten hier.
remco k
 remco k - zaterdag 23 december 2017 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 07:40 schreef AkaS het volgende:
Leuk al die grappen en grollen...

Maar ik kan mij goed herinneren dat op dit forum werd verkondigd
dat Overmars vd Sar en dus ook Bergkamp er allemaal niet zoveel
aan konden doen...

Nee het was die boze rot rvc die alles verpesten....

Voorlopig is pijnlijk duidelijk dat van Duijvenbode
weg is omdat hij zich niet kon vinden in de keuzes
van het TH en dat eerst Bergkamp een vriendje kon
doorschuiven...

En nu mag Marcje een vriendje aanwijzen...

Voor je het weet is Remco 3e assistent omdat hij ook
uit die uithoek komt en misschien wel een buurjongetje
was van een van die boeren uit de provincie die nu die
arrogante Amsterdammers wel even komen vertellen hoe het
moet.

Ja Ten Hag en Schreuder.... Indrukwekkende persoonlijkheden...
Als trainers al jaren succesvol!
Het is de achterdeur politiek die de club Ajax verziekt en daarmee heel veel echte mooie Ajacieden beschadigd. Zo nu ook Dennis Bergkamp.

Dat jij blinder bent dan het achtereind van een varken en alleen naar de korte termijn issues kan kijken zegt meer over jou dan een ander.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 december 2017 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 10:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies dat. En dat wordt weer voer voor die domme nitwitten hier.
Inderdaad.
nummer10
 nummer10 - zondag 24 december 2017 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 10:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies dat. En dat wordt weer voer voor die domme nitwitten hier.
was dat niet net zo met bosz/bergkamp ? dat is media.. en ben benieuwd naar de echte verhalen hier achter.. ook in dit geval..
Eide
 Eide - zondag 24 december 2017 - 23:45   quote  deeplink  
'Eerste onderhandelingsronde tussen Ajax en FC Utrecht mislukt: géén akkoord'

FC Utrecht gaat niet zonder slag of stoot akkoord met een vertrek van Erik ten Hag naar Ajax. RTV Utrecht meldt zondagavond laat dat er in de eerste onderhandelingsronde tussen de twee clubs géén akkoord is bereikt over een overstap van de trainer naar Amsterdam.

Een bron binnen FC Utrecht meldt dat aan het regionale medium. 'Geen transfer van Ten Hag voor de kerst', schrijft RTV Utrecht. Donderdagavond meldde De Telegraaf nog dat Ajax Ten Hag al na het weekend wilde presenteren. Dat plan kunnen de Amsterdammers dus uit het hoofd zetten, zo lijkt het.

Aanvankelijk leek het erop dat Ten Hag voor een vastgelegd bedrag van 700.000 euro kon vertrekken bij zijn werkgever. Een dergelijke clausule zou een overstap naar Ajax versimpelen. Het blijkt echter gecompliceerder te liggen. Er zou alleen in de zomer,dus niet tijdens het seizoen, sprake zijn van een clausule. Volgens Kees Jansma gaat het om een bedrag van 400.000 euro.

Bron
Eide
 Eide - zondag 24 december 2017 - 23:47   quote  deeplink  
Beetje click bait nieuws natuurlijk. Je kan natuurlijk op je vingers uitellen dat Utrecht het onderste uit de kan wil halen. Het was pas nieuws geweest als ze er wel meteen uit waren gekomen.
AkaS
 AkaS - maandag 25 december 2017 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 10:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is de achterdeur politiek die de club Ajax verziekt en daarmee heel veel echte mooie Ajacieden beschadigd. Zo nu ook Dennis Bergkamp.

Dat jij blinder bent dan het achtereind van een varken en alleen naar de korte termijn issues kan kijken zegt meer over jou dan een ander.
Grappig dat jij roept dat ik blind ben, terwijl je zelf nog blinder dan blind bent, mank loopt en je iq niet groter dan je schoenmaat is.

En maar doen alsof jij het weet allemaal. Maar je weet geen ruk dom boertje!
pth
 pth - maandag 25 december 2017 - 00:46   quote  deeplink  
Zeer gelukkig dat nitwit Keizertje, sudoku koning Spijkerman en (als bestuurder niet als voetballer) intrigant Bergkamp opgelazerd zijn, maar laat het alsjeblieft niet waar zijn dat ze zo met die achterlijke rukeend ten Hag op de proppen komen. Onverstaanbare boerenlul, waar alleen maar onzin uit komt en geen ene malle moet gepresteerd heeft (noch als speler, noch als trainer). Hebben ze dan in de kantine niet nog iemand achter de bar staan, die het een tijdje waar kan nemen?
pth
 pth - maandag 25 december 2017 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 10:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies dat. En dat wordt weer voer voor die domme nitwitten hier.
Gelukkig heb jij het buskruit uitgevonden, oh ja en elektriciteit en het wiel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 december 2017 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 00:46 schreef pth het volgende:
Zeer gelukkig dat nitwit Keizertje, sudoku koning Spijkerman en (als bestuurder niet als voetballer) intrigant Bergkamp opgelazerd zijn, maar laat het alsjeblieft niet waar zijn dat ze zo met die achterlijke rukeend ten Hag op de proppen komen. Onverstaanbare boerenlul, waar alleen maar onzin uit komt en geen ene malle moet gepresteerd heeft (noch als speler, noch als trainer). Hebben ze dan in de kantine niet nog iemand achter de bar staan, die het een tijdje waar kan nemen?
Vertel eens wie jij graag ziet komen dan???
pth
 pth - maandag 25 december 2017 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 01:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vertel eens wie jij graag ziet komen dan???
In alle eerlijkheid heb ik even geen idee wie een goede keus voor Ajax zou zijn op dit moment. Ik zou wel eerder voor van 't Schip gaan dan ten Hag, maar dat is meer gevoel dan logica. Vraag mij ook af of Rijkaard nog oren zou hebben naar de baan. Hoor je eigenlijk helemaal niets meer van, maar heeft in het verleden toch redelijk goed gedaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 december 2017 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 01:46 schreef pth het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid heb ik even geen idee wie een goede keus voor Ajax zou zijn op dit moment. Ik zou wel eerder voor van 't Schip gaan dan ten Hag, maar dat is meer gevoel dan logica. Vraag mij ook af of Rijkaard nog oren zou hebben naar de baan. Hoor je eigenlijk helemaal niets meer van, maar heeft in het verleden toch redelijk goed gedaan.
Rijkaard was ooit iemand die bij mij ook de voorkeur genoot. Nu we al een tijd niets meer van hem gehoord hebben en hij een beetje uit beeld is weet ik niet of hij nog een geschikte coach is. Wel heeft hij enorm aanzien in Europa, dat kan dus weer een voordeel wezen. Van 't Schip heeft inderdaad ook mijn voorkeur ten opzichte van Ten Hag, maar eigenlijk heb ik met beiden niets. Ook het terughalen van Bosz vind ik niets. Het enige waardoor iedereen hem graag ziet komen is het bereiken van de EL-finale. Je kan merken dat veel mensen dat blind heeft gemaakt voor alle andere wedstrijden die hij gewoon afgetroefd werd.

Wie ik dan wel graag zie komen? Ik heb werkelijk geen idee, maar ik denk dat we eens moeten gaan kijken naar een buitenlandse coach.

Daarnaast heb ik het enorme vermoeden dat Frank ook weer wat binnen de club gaat doen. Ik weet niet wat, zeker niet hoofdtrainer, maar mijn vermoeden zegt het gewoon.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 december 2017 - 09:32   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 december 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - maandag 25 december 2017 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 09:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Rijkaard was ooit iemand die bij mij ook de voorkeur genoot. Nu we al een tijd niets meer van hem gehoord hebben en hij een beetje uit beeld is weet ik niet of hij nog een geschikte coach is. Wel heeft hij enorm aanzien in Europa, dat kan dus weer een voordeel wezen. Van 't Schip heeft inderdaad ook mijn voorkeur ten opzichte van Ten Hag, maar eigenlijk heb ik met beiden niets. Ook het terughalen van Bosz vind ik niets. Het enige waardoor iedereen hem graag ziet komen is het bereiken van de EL-finale. Je kan merken dat veel mensen dat blind heeft gemaakt voor alle andere wedstrijden die hij gewoon afgetroefd werd.

Wie ik dan wel graag zie komen? Ik heb werkelijk geen idee, maar ik denk dat we eens moeten gaan kijken naar een buitenlandse coach.

Daarnaast heb ik het enorme vermoeden dat Frank ook weer wat binnen de club gaat doen. Ik weet niet wat, zeker niet hoofdtrainer, maar mijn vermoeden zegt het gewoon.
Dat laatste durf ik wel te zeggen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 december 2017 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 09:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat laatste durf ik wel te zeggen.
Top ouwe, is dat ook alles wat je zegt vandaag? Is het eindelijk eens rustig! ;-)
remco k
 remco k - maandag 25 december 2017 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 00:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Grappig dat jij roept dat ik blind ben, terwijl je zelf nog blinder dan blind bent, mank loopt en je iq niet groter dan je schoenmaat is.

En maar doen alsof jij het weet allemaal. Maar je weet geen ruk dom boertje!
Hahaha. Ik roep hier niet dat ik gelijk heb. Dat doe jij hè. Je laatste zin is dus aan je spiegels gericht neem ik aan?
remco k
 remco k - maandag 25 december 2017 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 00:50 schreef pth het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij het buskruit uitgevonden, oh ja en elektriciteit en het wiel.
Grappig dat je erop reageert.
remco k
 remco k - maandag 25 december 2017 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 01:46 schreef pth het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid heb ik even geen idee wie een goede keus voor Ajax zou zijn op dit moment. Ik zou wel eerder voor van 't Schip gaan dan ten Hag, maar dat is meer gevoel dan logica. Vraag mij ook af of Rijkaard nog oren zou hebben naar de baan. Hoor je eigenlijk helemaal niets meer van, maar heeft in het verleden toch redelijk goed gedaan.
Leef je onder een steen? Hoevaak moet Rijkaard nog aangeven nooit geen trainer meer te willen worden?
remco k
 remco k - maandag 25 december 2017 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 09:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Rijkaard was ooit iemand die bij mij ook de voorkeur genoot. Nu we al een tijd niets meer van hem gehoord hebben en hij een beetje uit beeld is weet ik niet of hij nog een geschikte coach is. Wel heeft hij enorm aanzien in Europa, dat kan dus weer een voordeel wezen. Van 't Schip heeft inderdaad ook mijn voorkeur ten opzichte van Ten Hag, maar eigenlijk heb ik met beiden niets. Ook het terughalen van Bosz vind ik niets. Het enige waardoor iedereen hem graag ziet komen is het bereiken van de EL-finale. Je kan merken dat veel mensen dat blind heeft gemaakt voor alle andere wedstrijden die hij gewoon afgetroefd werd.

Wie ik dan wel graag zie komen? Ik heb werkelijk geen idee, maar ik denk dat we eens moeten gaan kijken naar een buitenlandse coach.

Daarnaast heb ik het enorme vermoeden dat Frank ook weer wat binnen de club gaat doen. Ik weet niet wat, zeker niet hoofdtrainer, maar mijn vermoeden zegt het gewoon.
Was ook vast geen toeval dat hij ineens naast Overmars en Vd Sar zit net nadat keijzer is ontslagen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 december 2017 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 11:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Was ook vast geen toeval dat hij ineens naast Overmars en Vd Sar zit net nadat keijzer is ontslagen.
Klopt ook, maar daar had ik in het stadion geen zicht op! ;-)

Zag het pas in de avond tijdens de samenvatting. Echter het vermoeden had ik al het hele weekend. Ik weet het niet wat mij dat vermoeden geeft.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 december 2017 - 15:46   quote  deeplink  
Wel grappig om te lezen dat iedereen (de meeste) het belachelijk vind dat Keizer is ontslagen. Ik heb wel een beetje het gevoel dat Ajax aan het paniekvoetballen is. Ik blijf erbij dat ze Keizer wel tot einde van het jaar hadden moeten laten zitten, tenzij hij in no-time weer 10 punten achter zou komen.
AkaS
 AkaS - maandag 25 december 2017 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 11:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Ik roep hier niet dat ik gelijk heb. Dat doe jij hè. Je laatste zin is dus aan je spiegels gericht neem ik aan?
Ik roep zeker dat ik gelijk heb. Omdat ik dingen vooraf durf te roepen. En types als jij mijn mening vervolgens belachelijk maken en of als negatief betitelen.

Enige wat ik kan doen is afwachten op mijn gelijk of ongelijk.

Jij daarentegen roept niet dat je gelijk hebt en het beter weet. En dat is heel logisch omdat jij alleen maar de mening van anderen afzeikt en jezelf verder bediend met vaag en laf gezeik!
Loetje
 Loetje - maandag 25 december 2017 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 16:27 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik roep zeker dat ik gelijk heb. Omdat ik dingen vooraf durf te roepen. En types als jij mijn mening vervolgens belachelijk maken en of als negatief betitelen.

Enige wat ik kan doen is afwachten op mijn gelijk of ongelijk.

Jij daarentegen roept niet dat je gelijk hebt en het beter weet. En dat is heel logisch omdat jij alleen maar de mening van anderen afzeikt en jezelf verder bediend met vaag en laf gezeik!
Relax Stan, het is kerst.
Brandje
 Brandje - maandag 25 december 2017 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 10:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is de achterdeur politiek die de club Ajax verziekt en daarmee heel veel echte mooie Ajacieden beschadigd. Zo nu ook Dennis Bergkamp.

Dat jij blinder bent dan het achtereind van een varken en alleen naar de korte termijn issues kan kijken zegt meer over jou dan een ander.
Maare beste Remco, is onze Dennis wel zon mooie Ajacied als mens. Als ik gisteren Spaan mag geloven bij Rondo gaat ie wereklijk over lijken en hij was bij elke ruzie wel betrokken
remco k
 remco k - maandag 25 december 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 16:27 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik roep zeker dat ik gelijk heb. Omdat ik dingen vooraf durf te roepen. En types als jij mijn mening vervolgens belachelijk maken en of als negatief betitelen.

Enige wat ik kan doen is afwachten op mijn gelijk of ongelijk.

Jij daarentegen roept niet dat je gelijk hebt en het beter weet. En dat is heel logisch omdat jij alleen maar de mening van anderen afzeikt en jezelf verder bediend met vaag en laf gezeik!
Ik mezelf bedien met vaag en laf gezeik? Begrijp jij zelf überhaupt wrlniets van wat je post?

Je hebt gelijk gekregen over het mogelijke seizoen. So what, dat voorspelde vrijwel dit gehele forum. De reden waarom het moeilijk is worden heb je gewoon geen gelijk in gekregen.
remco k
 remco k - maandag 25 december 2017 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 19:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maare beste Remco, is onze Dennis wel zon mooie Ajacied als mens. Als ik gisteren Spaan mag geloven bij Rondo gaat ie wereklijk over lijken en hij was bij elke ruzie wel betrokken
Geen idee kerel. Maar Spaan ook niet want die man zit er vaker naast dan dat ie iets goed heeft. Die man is al jaren helaas niet meer serieus te nemen.

Dat Bergkamp het uiteindelijk niet goed heeft gedaan en bij veel betrokken is geweest lijkt me duidelijk. Maar ik denk oprecht dat ook hij geen dingen heeft gedaan iit eigen belang.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 19:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maare beste Remco, is onze Dennis wel zon mooie Ajacied als mens. Als ik gisteren Spaan mag geloven bij Rondo gaat ie wereklijk over lijken en hij was bij elke ruzie wel betrokken
Gaat jij nou fucking Spaan al geloven? Al die kutmedia die denken nu mensen binnen de burelen van een club te hebben om verhalen en clicks te kunnen krijgen??? Hou op zeg!!!
p111
 p111 - dinsdag 26 december 2017 - 11:12   quote  deeplink  
Al met al is het dramatisch dat zo,n Ajacied op deze manier moet verdwijnen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 11:12 schreef p111 het volgende:
Al met al is het dramatisch dat zo,n Ajacied op deze manier moet verdwijnen.
Dat sowieso. Ik wil alleen van de hoofdrolspelers het verhaal horen, niet van de media die zich baseren op zogenaamde bronnen binnen de club! Wat verhalen maken is makkelijk, ze feitelijk krijgen is daarentegen enorm lastig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 11:16   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door Ajax Warrior --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 december 2017 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 10:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gaat jij nou fucking Spaan al geloven? Al die kutmedia die denken nu mensen binnen de burelen van een club te hebben om verhalen en clicks te kunnen krijgen??? Hou op zeg!!!
Spaan vind ik bij uitstek nog wel een van de allerslechsten op zijn gebied ook. Man man man wat kraamt die een onzin uit.

Of als een speler die Ajax heeft weggedaan ineens toch goed wordt(Lobotka, schreef hij over) ineens zeggen dat hij het al zag aankomen en het vertrek nooit heeft begrepen. Ja Spaan, dan had je dat toen moeten schrijven, had je het nu uit de kast kunnen halen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 12:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Spaan vind ik bij uitstek nog wel een van de allerslechsten op zijn gebied ook. Man man man wat kraamt die een onzin uit.

Of als een speler die Ajax heeft weggedaan ineens toch goed wordt(Lobotka, schreef hij over) ineens zeggen dat hij het al zag aankomen en het vertrek nooit heeft begrepen. Ja Spaan, dan had je dat toen moeten schrijven, had je het nu uit de kast kunnen halen.
Klopt helemaal, daarom neem ik de woorden van media Nederland ook nooit serieus.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 december 2017 - 23:54   quote  deeplink  
Overigens, als het waar blijkt te zijn, maakt Ajax wel een enorme miskleun als het contract van Bergkamp inderdaad kort voor zijn ontslag nog blijkt te zijn verlengd. Dan ga je als bestuurder toch af als een gieter lijkt mij. Mocht het dan ook waar zijn, dan vermoed ik steeds meer dat Bergkamp voor het ontslag van Keizer is gaan liggen en daarop ook zijn spullen heeft mogen pakken.

Let wel, als het waar blijkt te zijn. Want het is maar de media die het roept.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 december 2017 - 23:54   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 december 2017 door Ajax Warrior --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 02 januari 2018 - 19:33   quote  deeplink  
Oud nieuws, ssslotje!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 05 januari 2018 - 14:55   quote  deeplink  
Oud nieuws, maar ik vind het wel fijn dat ik niet meer naar dat gezicht van Spijkerman hoef te kijken. Ik moet toegeven dat ik nooit met hem heb gewerkt, of nooit heb zien werken van dichtbij om hem echt te kunnen beoordelen, maar ik weet wel dat in mijn optiek dit niet de juiste man voor Ajax was.

Ook zijn carriere was nou niet om over naar huis te schrijven en hij ging bij zwolle weg omdat hij ruzie had met supporters?

In mijn optiek heeft hij veel te lang bij Ajax rond mogen lopen als assistent trainer en had hij in mijn ogen ook teveel macht. Allen Bosz luisterde nooit naar hem en nam hem ook niet serieus. Ben benieuwd wanneer L'ami mag vetrekken.
Eide
 Eide - zaterdag 13 januari 2018 - 17:40   quote  deeplink  
Van der Sar stapt op als Ten Hag faalt

Mocht de samenwerking tussen Ajax en Erik ten Hag mislukken, dan legt Edwin van der Sar zijn taken als algemeen directeur neer.

Edwin van der Sar
Dat bevestigt de oud-doelman tegenover TELESPORT. Van der Sar werd in november 2016 aangesteld als algemeen directeur van Ajax en maakte in het verleden onderdeel uit van het technisch hart van de Amsterdamse club. Hoewel dat inmiddels niet meer het geval is, blijft de oud-international daarbij eindverantwoordelijk. Onder leiding van Van der Sar werden binnen iets meer dan een jaar tijd drie coaches aangesteld: Peter Bosz, Marcel Keizer en sinds kort Ten Hag.

Wanneer Ajax onder de van FC Utrecht overgekomen trainer niet aan de verwachtingen voldoet, zal Van der Sar daar zijn conclusies aan verbinden. De algemeen directeur kijkt daarbij niet specifiek naar het kampioenschap, maar vooral naar de progressie van de spelers en het spel onder Ten Hag. Is die progressie niet of nauwelijks zichtbaar, dan kijkt Van der Sar in de spiegel en stapt hij op.

Ten Hag treedt toe
Erik ten Hag treedt toe tot het technisch hart, dat een adviesorgaan is en verder bestaat uit Saïd Ouaali (verantwoordelijk voor de Ajax-opleiding) en Marc Overmars (voor de lange termijn en aankopen).

Bron
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 januari 2018 - 10:46   quote  deeplink  
Denk dat het onderstaande heel belangrijk is en dat dit de juiste invulling is als Ajax wil werken met een TH.

Hoofd Jeugd opleiding, Marc Overmars aankoop en verkoop en de hoofd coach. Dit is toch een veel beter samenstelling dan wat er voorheen was
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 18 januari 2018 - 10:55   quote  deeplink  
Ik ben blij dat Bergkamp bezwaar heeft gemaakt, laten we hopen op een Hans van der Zee actie, zodat hij gewoon als individuele trainer terugkomt. Dat is het beste voor iedereen in mijn ogen
AkaS
 AkaS - donderdag 18 januari 2018 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2018 - 10:55 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik ben blij dat Bergkamp bezwaar heeft gemaakt, laten we hopen op een Hans van der Zee actie, zodat hij gewoon als individuele trainer terugkomt. Dat is het beste voor iedereen in mijn ogen
En jij denkt dat Bergkamp dat zou willen..?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 januari 2018 - 22:19   quote  deeplink  
Gewoon terecht dat hij bezwaar maakt.
Eide
 Eide - donderdag 18 januari 2018 - 22:59   quote  deeplink  
Het zal misschien leiden tot een arbitragezaak. We zien wel, maar ik zie Bergkamp niet terugkeren.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 19 januari 2018 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 januari 2018 - 21:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

En jij denkt dat Bergkamp dat zou willen..?
Ik zie dat zomaar gebeuren
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 17 april 2018 - 09:41   quote  deeplink  
Kunnen we nu concluderen dat het ontslag van Bergkamp averechts heeft gewerkt? Dat de cultuurbewaker blijkbaar wel enorm goed werk leverde?
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 17 april 2018 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2018 - 09:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kunnen we nu concluderen dat het ontslag van Bergkamp averechts heeft gewerkt? Dat de cultuurbewaker blijkbaar wel enorm goed werk leverde?
Is misschien een beetje vroeg om die conclusie te trekken, maar zou het niet weten eerlijk gezegd.
Er gaat zoveel mis. In elke laag van de organisatie zit wel iets wat niet lekker loopt lijkt het wel.

Het gaat zo lastig worden om dit allemaal op te lossen binnen de termijn die wij als supporters stellen, dat ik langzaam aan gewoon weer rekening begin te houden met een tussenjaar..

Ik ben blij met PSV. PSV heeft ons klaarwakker geschud. Zonder PSV waren de verantwoordelijke mensen er nog gewoon mee weggekomen ook. Daar ben ik van overtuigd.
Dan waren we gewoon 'net geen kampioen geworden'. Doen ze een aankoop en wij supporters hadden wel eventjes geklaagd, maar we hadden het weer geslikt.

Of misschien komen ze er nu zelfs weer mee weg. Is dit, waar we nu in zitten, het standaard geklaag na bijna elk verloren seizoen. Verstomt het weer tijdens het WK en gaan we volgend seizoen in alsof er niks gebeurd is.

Ik hoop het niet. Ik hoop dat ALLE supporters opstaan. Even niet de verschillende generaties tegen elkaar, maar met elkaar. Laten zien dat dit niet langer geaccepteerd wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 april 2018 door Jaccio --
remco k
 remco k - dinsdag 17 april 2018 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 april 2018 - 09:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kunnen we nu concluderen dat het ontslag van Bergkamp averechts heeft gewerkt? Dat de cultuurbewaker blijkbaar wel enorm goed werk leverde?
Daar durf ik geen uitspraak over te doen eerlijk gezegd. Waar zou dat namelijk uit blijken?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer, Spijkerman en Bergkamp ontslagen!









0.0108931