BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keuze voor ten Hag en Schreuder riekt naar vriendjespolitiek?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 29 januari 2018 - 07:25   quote  deeplink  
Heel soms, sijpelt er best een intiligente post door Akas, maar dit soort insinuaties en daarme je eigen domheid voeren toch wel de boventoon..
Jaccio
 Jaccio - maandag 29 januari 2018 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 23:50 schreef AkaS het volgende:
We hebben wederom een echte tobtrainer. Kijken hoeveel punten deze kneus mag verspelen voordat men wakker wordt.

Het spel tegen feijenoord was al niet best, tegen utrecht helemaal om te janken!

En hoe hij zich opstelt in de pers... ook echt heel erg ajax waardig... Nee zeer geloofwaardig dat deze wedstrijd uit tegen Utrecht zo kort na zijn vertrek daar niets extra's of bijzonders voor hem betekent... Yeah wright!!!
Haha kerel.. Zullen we hem gewoon een paar maanden geven voordat we hem veroordelen?
Je weet wel, zoals het normaal gaat..
guusje
 guusje - maandag 29 januari 2018 - 09:06   quote  deeplink  
Soms heeft Remco zinnige opmerkingen, maar hebben over "intilligentie" en dan spreken over "je eigen domheid"............
AkaS
 AkaS - maandag 29 januari 2018 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 07:25 schreef remco k het volgende:
Heel soms, sijpelt er best een intiligente post door Akas, maar dit soort insinuaties en daarme je eigen domheid voeren toch wel de boventoon..
Weet je Remko, dit soort posts van jou maken dat ik je kutkop wel eens zou willen verbouwen!!!

Je gaat maar lekker insinueren dat je moeder dom is, maar duw je nette manier van schelden in je reet.

Voor mij is het een tobtrainer die nog helemaal geen fuck heeft bewezen op topniveau. Hij is nog nooit hoofdtrainer geweest van een 1e elftal in de top. Dus feit.

Het dynamische aanvallende voetbal met direct druk zetten op de tegenstander is vanaf zijn allereerste wedstrijd weg. Tegen feijenoord was dit al duidelijk zichtbaar en tegen Utrecht helemaal. Geen moment heb ik een team gezin dat speelde om te winnen. Als jij het anders hebt gezien of iemand anders hoor ik het graag!!!

Ik heb geen geloof dat dit de juiste trainer is en ik vraag mij af hoe lang het duurt voordat er moord en brand wordt geschreeuwd en hij door types zoals jij ook afgemaakt gaat worden omdat het voetbal onder hem er niet uitziet en we weer geen kampioen zijn geworden!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 januari 2018 door AkaS --
AkaS
 AkaS - maandag 29 januari 2018 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 09:06 schreef guusje het volgende:
Soms heeft Remco zinnige opmerkingen, maar hebben over "intilligentie" en dan spreken over "je eigen domheid"............
hahaha scherp Guusje :-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 29 januari 2018 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 09:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet je Remko, dit soort posts van jou maken dat ik je kutkop wel eens zou willen verbouwen!!!

Je gaat maar lekker insinueren dat je moeder dom is, maar duw je nette manier van schelden in je reet.

Voor mij is het een tobtrainer die nog helemaal geen fuck heeft bewezen op topniveau. Hij is nog nooit hoofdtrainer geweest van een 1e elftal in de top. Dus feit.

Het dynamische aanvallende voetbal met direct druk zetten op de tegenstander is vanaf zijn allereerste wedstrijd weg. Tegen feijenoord was dit al duidelijk zichtbaar en tegen Utrecht helemaal. Geen moment heb ik een team gezin dat speelde om te winnen. Als jij het anders hebt gezien of iemand anders hoor ik het graag!!!

Ik heb geen geloof dat dit de juiste trainer is en ik vraag mij af hoe lang het duurt voordat er moord en brand wordt geschreeuwd en hij door types zoals jij ook afgemaakt gaat worden omdat het voetbal onder hem er niet uitziet en we weer geen kampioen zijn geworden!!!
Dus Keizer had het eigenlijk best prima voor elkaar?
remco k
 remco k - maandag 29 januari 2018 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 09:06 schreef guusje het volgende:
Soms heeft Remco zinnige opmerkingen, maar hebben over "intilligentie" en dan spreken over "je eigen domheid"............
Sorry voor het gebruik van mijn mobiel..
AkaS
 AkaS - maandag 29 januari 2018 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 11:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dus Keizer had het eigenlijk best prima voor elkaar?
Dat is maar net hoe je het wil bekijken Hasjkoph.

Uiteindelijk heeft hij, Keizer met Frenkie de Jong op 4 het geluk aan zijn zijde gekregen. Maar mijn inziens was dit meer geluk dan de wijsheid van een goede trainer.

Wat wel in het voordeel van Keizer pleit is dat hij los van het geluk van vroege achterstanden die uitbleven maar wel reëel waren gezien het spelverloop van die wedstrijden... hij uiteindelijk voortborduurde op het aanvallende spel onder Bosz. En hij stond altijd netjes de pers te woord en gaf "normaal" antwoord, wat je hier dan ook van vond...(aparte wissels bijv.)

Na de affaire Keizer, die een keuze uit nood was. Ondoordacht en vriendje van... Onervaren en als gevolg een valse start in de competitie en uitschakelingen in de CL en El.... zou je denken dat er gekozen wordt voor een ervaren trainer die los staat van iedere verdenking of iets dat ook maar in de buurt komt van vriendjespolitiek.

De keuze voor ten Hag is daarom voor mij een fundamenteel foute keuze geweest.

Teveel vriendje van Overmars die in de clinch met Bergkamp lag en bovendien tegenstander was van de keuze voor Keizer als trainer van Ajax.

Verder heeft Ten Hag nog helemaal niets bereikt als trainer. En wat er bekend is van hem, staat haaks op de aanvallende lijn die we eindelijk weer hebben kunnen omarmen onder Bosz en Keizer. En keuze voor Ten Hag is weer een stap terug naar controle voetbal van Frank de Boer en Louis van Gaal. Beide zijn hier de laatste jaren niet echt succesvol mee geweest. En bovendien weinig draagvlak vonden bij de supporters van respectievelijk Ajax en Man.United. Voetbal was ronduit saai!!!

Spelen vanuit de controle zoals zij dit voor ogen hebben is traag. Balletje terug en breed, hier verras je je tegenstander niet meer mee die bovendien alle tijd krijgt om de verdedigende
stellingen terug in te nemen...

Het mag dan lijken dat ik ten Hag geen kans geef om zijn draai te vinden. Maar ik heb gewoon gevoelsmatig geen enkel geloof in hem en vind nogmaals de keuze voor hem fundamenteel onjuist. En dan ook nog eens afkoopsommen voor hem en zijn assistent betalen, alsof het hier een buitenkansje betreft terwijl het in werkelijkheid een beginnend 1e elftal trainer is bij een topclub!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 januari 2018 door AkaS --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 januari 2018 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 09:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het dynamische aanvallende voetbal met direct druk zetten op de tegenstander is vanaf zijn allereerste wedstrijd weg. Tegen feijenoord was dit al duidelijk zichtbaar en tegen Utrecht helemaal. Geen moment heb ik een team gezin dat speelde om te winnen. Als jij het anders hebt gezien of iemand anders hoor ik het graag!!!

Ik heb geen geloof dat dit de juiste trainer is en ik vraag mij af hoe lang het duurt voordat er moord en brand wordt geschreeuwd en hij door types zoals jij ook afgemaakt gaat worden omdat het voetbal onder hem er niet uitziet en we weer geen kampioen zijn geworden!!!
Ik geef toe dat het voetbal idd wat defensiever lijkt onder Ten Hag, dat vind ik echt jammer, want het begon eigenlijk onder Keizer weer op te bloeien. Ik vind het daarom ook echt jammer dat hij halverwege weg moest, maar dat vond iedereen raar volgens mij.

Ten Hag wil op een iets andere manier voetballen en je kan hem (nog) niet oordelen op deze wedstrijden en daarbij ook het veld is natuurlijk een drama. Daar had nooit op gevoetbald mogen worden. Ze hadden eerst een nieuwe grasmat erin moeten leggen, want de clubs die hier gespeeld hebben, inclusief Utrecht hebben hier geen baat bij.

Ik ben benieuwd hoe Ajax in de loop van dit seizoen gaat spelen, maar 1 ding weet ik zeker Ajax zal niet meer zo leuk en aanvallend spelen als onder Bosz, laten we hopen dat het ook niet zo slaapverwekkend wordt zoals onder de Boer.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 januari 2018 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 15:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat is maar net hoe je het wil bekijken Hasjkoph.

Uiteindelijk heeft hij, Keizer met Frenkie de Jong op 4 het geluk aan zijn zijde gekregen. Maar mijn inziens was dit meer geluk dan de wijsheid van een goede trainer.

Wat wel in het voordeel van Keizer pleit is dat hij los van het geluk van vroege achterstanden die uitbleven maar wel reëel waren gezien het spelverloop van die wedstrijden... hij uiteindelijk voortborduurde op het aanvallende spel onder Bosz. En hij stond altijd netjes de pers te woord en gaf "normaal" antwoord, wat je hier dan ook van vond...(aparte wissels bijv.)

Na de affaire Keizer, die een keuze uit nood was. Ondoordacht en vriendje van... Onervaren en als gevolg een valse start in de competitie en uitschakelingen in de CL en El.... zou je denken dat er gekozen wordt voor een ervaren trainer die los staat van iedere verdenking of iets dat ook maar in de buurt komt van vriendjespolitiek.

De keuze voor ten Hag is daarom voor mij een fundamenteel foute keuze geweest.

Teveel vriendje van Overmars die in de clinch met Bergkamp lag en bovendien tegenstander was van de keuze voor Keizer als trainer van Ajax.

Verder heeft Ten Hag nog helemaal niets bereikt als trainer. En wat er bekend is van hem, staat haaks op de aanvallende lijn die we eindelijk weer hebben kunnen omarmen onder Bosz en Keizer. En keuze voor Ten Hag is weer een stap terug naar controle voetbal van Frank de Boer en Louis van Gaal. Beide zijn hier de laatste jaren niet echt succesvol mee geweest. En bovendien weinig draagvlak vonden bij de supporters van respectievelijk Ajax en Man.United. Voetbal was ronduit saai!!!

Spelen vanuit de controle zoals zij dit voor ogen hebben is traag. Balletje terug en breed, hier verras je je tegenstander niet meer mee die bovendien alle tijd krijgt om de verdedigende
stellingen terug in te nemen...

Het mag dan lijken dat ik ten Hag geen kans geef om zijn draai te vinden. Maar ik heb gewoon gevoelsmatig geen enkel geloof in hem en vind nogmaals de keuze voor hem fundamenteel onjuist. En dan ook nog eens afkoopsommen voor hem en zijn assistent betalen, alsof het hier een buitenkansje betreft terwijl het in werkelijkheid een beginnend 1e elftal trainer is bij een topclub!!!
Ik kan me hier wel in vinden, alleen dat vriendjes politiek is een beetje flauw en je hoeft geen top trainer te zijn om bij Ajax aan de slag te gaan.

Ook hier is Ajax een opleidende club, dus de trainers/coaches moeten talentvol zijn en uit kunnen groeien tot een top trainer/coach. Kijk maar naar de coaches die Ajax gehad heeft in het verleden. Michels, Cruijff, Van Gaal, De Boer, alleen hadden ze nog nooit iets bereikt als coach zijnde, maar zeker de eerste 3 zijn toch wel zeer uitgegroeid als top trainers.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 29 januari 2018 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 15:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat is maar net hoe je het wil bekijken Hasjkoph.

Uiteindelijk heeft hij, Keizer met Frenkie de Jong op 4 het geluk aan zijn zijde gekregen. Maar mijn inziens was dit meer geluk dan de wijsheid van een goede trainer.

Wat wel in het voordeel van Keizer pleit is dat hij los van het geluk van vroege achterstanden die uitbleven maar wel reëel waren gezien het spelverloop van die wedstrijden... hij uiteindelijk voortborduurde op het aanvallende spel onder Bosz. En hij stond altijd netjes de pers te woord en gaf "normaal" antwoord, wat je hier dan ook van vond...(aparte wissels bijv.)

Na de affaire Keizer, die een keuze uit nood was. Ondoordacht en vriendje van... Onervaren en als gevolg een valse start in de competitie en uitschakelingen in de CL en El.... zou je denken dat er gekozen wordt voor een ervaren trainer die los staat van iedere verdenking of iets dat ook maar in de buurt komt van vriendjespolitiek.

De keuze voor ten Hag is daarom voor mij een fundamenteel foute keuze geweest.

Teveel vriendje van Overmars die in de clinch met Bergkamp lag en bovendien tegenstander was van de keuze voor Keizer als trainer van Ajax.

Verder heeft Ten Hag nog helemaal niets bereikt als trainer. En wat er bekend is van hem, staat haaks op de aanvallende lijn die we eindelijk weer hebben kunnen omarmen onder Bosz en Keizer. En keuze voor Ten Hag is weer een stap terug naar controle voetbal van Frank de Boer en Louis van Gaal. Beide zijn hier de laatste jaren niet echt succesvol mee geweest. En bovendien weinig draagvlak vonden bij de supporters van respectievelijk Ajax en Man.United. Voetbal was ronduit saai!!!

Spelen vanuit de controle zoals zij dit voor ogen hebben is traag. Balletje terug en breed, hier verras je je tegenstander niet meer mee die bovendien alle tijd krijgt om de verdedigende
stellingen terug in te nemen...

Het mag dan lijken dat ik ten Hag geen kans geef om zijn draai te vinden. Maar ik heb gewoon gevoelsmatig geen enkel geloof in hem en vind nogmaals de keuze voor hem fundamenteel onjuist. En dan ook nog eens afkoopsommen voor hem en zijn assistent betalen, alsof het hier een buitenkansje betreft terwijl het in werkelijkheid een beginnend 1e elftal trainer is bij een topclub!!!
Ik ben het er niet volledig mee eens, maar ik snap je punt. De insinuaties over vriendjespolitiek ben ik niet zo van dus dat laat ik achterwege. Wel ben ik het er mee eens dat de keuze voor Ten Hag wellicht niet de goede was. De trainerswissel is gezet met de gedachte dat er direct resultaat zou moeten komen, namelijk het uiteindelijke kampioensschap. Maar tot nog toe kunnen we constateren dat het niet helpt en dat het spel zelfs is verslechterd, ondanks de relatief zware tegenstanders en het midseizoen instromen van Ten Hag. Als dit een paar weken voortborduurt dan ben je letterlijk niks opgeschoten en had je beter Keizer/Spijkerman kunnen laten zitten en hen de rest van het seizoen de tijd gunnen. Keizer had wellicht enkele rare wissels, maar het percentage succesvolle wissels lag enorm veel hoger dan bijvoorbeeld Bosz en nu zie je bijvoorbeeld Ten Hag die helemaal niet wisselde tegen Utrecht.

Nu heb je als nettoresultaat enkele werknemers op non-actief die zeer waarschijnlijk ook vertrekken (Keizer/Spijkerman/Bergkamp). Als technisch hart een slechte reputatie omdat je eerst vertrouwen uitspreekt in Keizer en hem daarna keihard laat vallen. Ten Hag die tot nog toe niet laat zien een verbetering te zijn met het kampioenschap wellicht al verloren. En dan ook een vd Sar die aangeeft te vertrekken wanneer het project Ten Hag faalt.

Oftewel er werd naar stabiliteit gezocht, maar eigenlijk gaat alles naar de tyfus. Wellicht dat Ten Hag het helemaal om kan gooien nog en dat PSV nog een aantal potjes verliest, maar ik denk niet dat dit zal gebeuren en dan snap ik niet waarom ze Keizer niet hebben laten staan.
remco k
 remco k - maandag 29 januari 2018 - 20:13   quote  deeplink  
Constant de bal op de helft van de tegenstander. Gaan we dat nu ineens defensief spelen noemen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 januari 2018 door remco k --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 30 januari 2018 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 20:13 schreef remco k het volgende:
Constant de bal op de helft van de tegenstander. Gaan we dat nu ineens defensief spelen noemen?
en daarbij volgens mij was aanvallend voetbal amper mogelijk op zoon knollenveld.. teminste het normaal rondspelen van de bal.. dribbelen en een actie maken met de bal aan de voet leek ook onmogelijk.. velden worden afgekeurd ivm veiligheid, en er word gezeken over kunstgras.. maar dit veld sloeg echt alles...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 januari 2018 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 07:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en daarbij volgens mij was aanvallend voetbal amper mogelijk op zoon knollenveld.. teminste het normaal rondspelen van de bal.. dribbelen en een actie maken met de bal aan de voet leek ook onmogelijk.. velden worden afgekeurd ivm veiligheid, en er word gezeken over kunstgras.. maar dit veld sloeg echt alles...
Ja idd, hier had nooit op gevoetbald mogen worden, net als op kunstgras :)
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 30 januari 2018 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 16:26 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja idd, hier had nooit op gevoetbald mogen worden, net als op kunstgras :)
Ja echt belachelijk. Weet het niet helemaal zeker, maar ze hadden volgens mij de gehele winterstop om een degelijke grasmat te zetten.
Kan het me bijna niet voorstellen, maar zouden ze met opzet zo lang gewacht hebben? AZ, F'noord en Ajax hebben allen punten verspeeld daar.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 januari 2018 - 20:13   quote  deeplink  
Tja geen idee, komen nu zeker de kleine clubs eraan....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 31 januari 2018 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 januari 2018 - 20:13 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja geen idee, komen nu zeker de kleine clubs eraan....
feyenoord is toch ook een kleintje?
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 02 februari 2018 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 januari 2018 - 10:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

feyenoord is toch ook een kleintje?
Haha, ja dat klopt
AkaS
 AkaS - woensdag 21 februari 2018 - 22:33   quote  deeplink  
Interviews met Marcel Keizer zijn gepubliceerd...
Gevat, scherp en loyaal is het beeld dat voor mij
naar bovenkomt.

Wat ook naar bovenkomt is de subtiele suggestie dat
Overmars de boel heeft gesaboteerd
. Willens en wetens. En hij het team, de club en
supporters eigenlijk opzettelijk genaaid heeft !!!

Dit gaat subtiel aan iedereen voorbij, maar daar komt
het wel op neer volgens mij...

Ben ik de enige die deze conclusie trekt?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 februari 2018 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 22:33 schreef AkaS het volgende:
Interviews met Marcel Keizer zijn gepubliceerd...
Gevat, scherp en loyaal is het beeld dat voor mij
naar bovenkomt.

Wat ook naar bovenkomt is de subtiele suggestie dat
Overmars de boel heeft gesaboteerd
. Willens en wetens. En hij het team, de club en
supporters eigenlijk opzettelijk genaaid heeft !!!

Dit gaat subtiel aan iedereen voorbij, maar daar komt
het wel op neer volgens mij...

Ben ik de enige die deze conclusie trekt?
Nee hoor, dat gevoel heb ik ook. Overmars heeft een heel smerig spelletje gespeeld.

Overigens ook het ontslag van Bergkamp verbaasde hem. Als je leest wat Bergkamp binnen de club allemaal deed en waar hij voor stond, mogen ze zich in de top kapot schamen.

Ik hoop dat Bergkamp het verhaal nog eens naar buiten gaat brengen. Denk dat hij wacht tot het ontslag helemaal afgerond is.
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 februari 2018 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 23:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee hoor, dat gevoel heb ik ook. Overmars heeft een heel smerig spelletje gespeeld.

Overigens ook het ontslag van Bergkamp verbaasde hem. Als je leest wat Bergkamp binnen de club allemaal deed en waar hij voor stond, mogen ze zich in de top kapot schamen.

Ik hoop dat Bergkamp het verhaal nog eens naar buiten gaat brengen. Denk dat hij wacht tot het ontslag helemaal afgerond is.
er zijn ook hele andere dingen geschreven over bergkamp anders..
Loetje
 Loetje - woensdag 21 februari 2018 - 23:34   quote  deeplink  
Ah, er wordt ook geschreven over de Efteling. Welk ding is hard te maken wat Bergkamp zou hebben misdaan? Is een oprechte en geïnteresseerde vraag.
remco k
 remco k - donderdag 22 februari 2018 - 07:34   quote  deeplink  
Ik geloof niet in het bewust beschadigen van de echte Ajacieden onder elkaar. Ik denk wel dat men onbewust in bepaalde situaties wordt gebracht waar men beslissingen nemen die niet rationeel uit te leggen zijn.

Zo veel mooie Ajacieden al beschadigd in de laatste jaren. Abnormaal
Loetje
 Loetje - donderdag 22 februari 2018 - 12:34   quote  deeplink  
Maar ook weer iets Nederlands. Buitenland gaat met echt totaal anders met een icoon van een club om.
Eide
 Eide - donderdag 22 februari 2018 - 16:33   quote  deeplink  
Ook in het buitenland zijn er zat gevallen iconen hoor. En waarom is Bergkamp dan een Ajaxicoon? Hij is natuurlijk bij de club begonnen maar heeft feitelijk zijn hele voetballeven bij Arsenal gespeeld.

Cruijff, Swart. Haarms, dat zijn iconen. Bergkamp, maar ook Overmars, Vd Sar en dergelijke zijn dan niet. Frank de Boer heeft wat mij betreft ook de status icoon. Maar verder, mwah.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 februari 2018 - 17:40   quote  deeplink  
Toch een heel stuk minder als hier gebeurd, een heel stuk minder!

Bergkamp wordt door veel supporters als een icoon gezien.
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 februari 2018 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 23:34 schreef Loetje het volgende:
Ah, er wordt ook geschreven over de Efteling. Welk ding is hard te maken wat Bergkamp zou hebben misdaan? Is een oprechte en geïnteresseerde vraag.
zijn toch een aantal mab vertrokken door bergkamp ? denk aan jonk bijv... waardoor cruijff ook de handen ervan af trok uiteindelijk...
Loetje
 Loetje - donderdag 22 februari 2018 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 22:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zijn toch een aantal mab vertrokken door bergkamp ? denk aan jonk bijv... waardoor cruijff ook de handen ervan af trok uiteindelijk...
Wie zegt dat door Bergkamp kwam? Er zaten er namelijk een hoop meer in die groep.
remco k
 remco k - vrijdag 23 februari 2018 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 23:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wie zegt dat door Bergkamp kwam? Er zaten er namelijk een hoop meer in die groep.
Gaf Jonk dat destijds zelf ook niet aan? Ik weet het niet precies hoor.
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 februari 2018 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2018 - 07:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaf Jonk dat destijds zelf ook niet aan? Ik weet het niet precies hoor.
Wat ik weet is dat heel dat TH hart boos was op Jonk.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 februari 2018 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2018 - 07:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaf Jonk dat destijds zelf ook niet aan? Ik weet het niet precies hoor.
dat dacht ik dus ook.. zodoende
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 februari 2018 - 14:37   quote  deeplink  
En ik krijg daar steeds meer het gevoel van. Wat een trieste bedoeling is het.
AkaS
 AkaS - zondag 25 februari 2018 - 14:47   quote  deeplink  
Macht is een zware last om te dragen...
AkaS
 AkaS - zondag 04 maart 2018 - 12:25   quote  deeplink  
Kampioen 2017/2018...

Weer niet Ajax!

Echt ongelofelijk, hoe de heren dat voor elkaar hebben gekregen! En maar tonnen aan salaris en bonus opstrijken, maar resultaat ho maar... En dan heb ik het over onze directie natuurlijk met hun vriendjespolitiek... en honger naar macht.

De wedstrijd uit tegen Vitesse is alleen nog interessant om geen 3e te worden...

Mijn felicitaties richting van der Sar, Overmars, maar ook Bergkamp en de stiekeme intrigant Spijkerman...

... Gefeliciteerd met het ontmantelen van een topselectie en het creëren van een nieuw faalscenario!

En laat die ten Hag aub heel snel oprotten. Harder trainen is leuk, maar niet midden in het seizoen. Had liever meer punten gehaald!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2018 door AkaS --
AkaS
 AkaS - zondag 04 maart 2018 - 19:10   quote  deeplink  
Gelukkig was mijn "negatief gezeik" voor de wedstrijd tegen vitesse. Hell mijn negatief gezeik over die schorre kippenneuker was al voordat hij 1 wedstrijd als trainer van ons Ajax op zijn naam had!

Dit is Overmars en ook van der Sar zwaar aan te rekenen. Kleine Marc mocht stampvoetend met lijn 11 uit zijn neus deze keer zijn trainer kiezen....Ja want het was kleine Marc zijn beurt deze keer!

Keizer, wat ik ook al een foute keuze vond, heeft rancuneuze Marc lekker laten verzuipen. Gevraagde versterkingen kon Keizer op zijn buik schrijven. Lekker laten falen zodat Marc zijn portemonnee kon laten wapperen om het fantastische gouden duo ten Hag en Schreuder binnen te halen. Afkoopsommen waren natuurlijk geen probleem om deze falende nog nooit iets bewezen beginnende trainers als zijn vriendjes binnen te halen!!!

Een zeker kampioenschap als je kijkt naar de kwaliteit van de selectie t.o.v. de concurrentie...Volledig verkwanselt door politieke gluiperige egootjes die zichzelf belangrijker vinden dan de club.

Wanneer gaat nu eens de bezem echt door Ajax.

En oja... voor zover nog niet duidelijk... Ten Hag moet per direct opsodeflikkeren. Want behalve dat deze pipo onze club en ons team niet waard is, verkoopt hij zichzelf in de media ook slecht en ongeloofwaardig.

Alsof wij allemaal domoortjes zijn en de wedstrijd tegen Utrecht geen extra spanning zou geven... Leugenaar en onbekwaam!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2018 door AkaS --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 04 maart 2018 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 19:10 schreef AkaS het volgende:
Gelukkig was mijn "negatief gezeik" voor de wedstrijd tegen vitesse. Hell mijn negatief gezeik over die schorre kippenneuker was al voordat hij 1 wedstrijd als trainer van ons Ajax op zijn naam had!

Dit is Overmars en ook van der Sar zwaar aan te rekenen. Kleine Marc mocht stampvoetend met lijn 11 uit zijn neus deze keer zijn trainer kiezen....Ja want het was kleine Marc zijn beurt deze keer!

Keizer, wat ik ook al een foute keuze vond, heeft rancuneuze Marc lekker laten verzuipen. Gevraagde versterkingen kon Keizer op zijn buik schrijven. Lekker laten falen zodat Marc zijn portemonnee kon laten wapperen om het fantastische gouden duo ten Hag en Schreuder binnen te halen. Afkoopsommen waren natuurlijk geen probleem om deze falende nog nooit iets bewezen beginnende trainers als zijn vriendjes binnen te halen!!!

Een zeker kampioenschap als je kijkt naar de kwaliteit van de selectie t.o.v. de concurrentie...Volledig verkwanselt door politieke gluiperige egootjes die zichzelf belangrijker vinden dan de club.

Wanneer gaat nu eens de bezem echt door Ajax.

En oja... voor zover nog niet duidelijk... Ten Hag moet per direct opsodeflikkeren. Want behalve dat deze pipo onze club en ons team niet waard is, verkoopt hij zichzelf in de media ook slecht en ongeloofwaardig.

Alsof wij allemaal domoortjes zijn en de wedstrijd tegen Utrecht geen extra spanning zou geven... Leugenaar en onbekwaam!!!!
Ik ben het eens met het eerste deel van je post.
Maar je denkt te veel in complotten. Overmars heeft Keizer echt niet bewust laten verzuipen, maar hij wou wel graag weer van hem af naar de slechte resultaten.

En ja Ten Hag is niet de juiste keuze gebleken tot nog toe. Maar hem ontslaan gaat het niet beter maken. En jij weet zelf ook wel dat Ten Hag nog minsten een seizoen gaat krijgen.
p111
 p111 - zondag 04 maart 2018 - 22:39   quote  deeplink  
Helaas wel,volgens mij was er keus genoeg inplaats van die boer uit niemandsland.
nummer10
 nummer10 - zondag 04 maart 2018 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 22:39 schreef p111 het volgende:
Helaas wel,volgens mij was er keus genoeg inplaats van die boer uit niemandsland.
vd brom, vhschip..
AkaS
 AkaS - maandag 05 maart 2018 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 20:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik ben het eens met het eerste deel van je post.
Maar je denkt te veel in complotten. Overmars heeft Keizer echt niet bewust laten verzuipen, maar hij wou wel graag weer van hem af naar de slechte resultaten.

En ja Ten Hag is niet de juiste keuze gebleken tot nog toe. Maar hem ontslaan gaat het niet beter maken. En jij weet zelf ook wel dat Ten Hag nog minsten een seizoen gaat krijgen.
Dat hangt helemaal af hoeveel lef er binnen de club is. Hij heeft duidelijk de plank misgeslagen.

En als hij wel mag blijven dan zou dit mijn inziens zijn omdat hij een vriendje van Overmars is.

Gewoon ten Hag eruit en de knip trekken voor een ervaren coach die aanvallend voetbal wil spelen.

Dat schaakvoetbal om controle te hebben is iets dat aantoonbare en achterhaalde bullshit is. Bovendien waren we daar toch allemaal helemaal klaar mee???
AkaS
 AkaS - maandag 05 maart 2018 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 22:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vd brom, vhschip..
Prima kandidaten lijkt mij..
Loetje
 Loetje - maandag 05 maart 2018 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 00:29 schreef AkaS het volgende:

[..]

Prima kandidaten lijkt mij..
Ik denk van niet ouwe
nummer10
 nummer10 - maandag 05 maart 2018 - 07:48   quote  deeplink  
wie anders.... ik geef tenhag best een kans volgend seizoen... maar zou echt nie weten wie ander, stel dat het niet wat word
AkaS
 AkaS - maandag 05 maart 2018 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 07:48 schreef nummer10 het volgende:
wie anders.... ik geef tenhag best een kans volgend seizoen... maar zou echt nie weten wie ander, stel dat het niet wat word
ten Hag zal als vriendje van Overmars wel mogen blijven zitten
Maar op basis van wat ik zie als spelbeeld verwacht ik volgend seizoen alweer een seizoen van tandenknarsen en tikkie breed voetbal..

En dan zal hij ook wel die Labyad willen aantrekken... Nou dat wordt een mooi zooitje daar op links.

Waar we dachten eindelijk te kunnen genieten van een topselectie en resultaten is het weer kommer en kwel!

Waarom niet een ervaren trainer halen die aanvallend voetbal aanhangt!?
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2018 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 10:02 schreef AkaS het volgende:

[..]

ten Hag zal als vriendje van Overmars wel mogen blijven zitten
Maar op basis van wat ik zie als spelbeeld verwacht ik volgend seizoen alweer een seizoen van tandenknarsen en tikkie breed voetbal..

En dan zal hij ook wel die Labyad willen aantrekken... Nou dat wordt een mooi zooitje daar op links.

Waar we dachten eindelijk te kunnen genieten van een topselectie en resultaten is het weer kommer en kwel!

Waarom niet een ervaren trainer halen die aanvallend voetbal aanhangt!?
Ik denk niet dat ten Hag het voetbal op de mat krijgt wat we allemaal graag zien.

Ik zou graag een Laudrup zien komen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 05 maart 2018 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 10:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ten Hag het voetbal op de mat krijgt wat we allemaal graag zien.

Ik zou graag een Laudrup zien komen..
Die naam heb ik al eerder geopperd. Jammer dat Olsen is gestopt. Had het een geweldig duo gevonden. ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 05 maart 2018 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 22:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vd brom, vhschip..
Schip (nog) niet. Vd Brom wel in mijn opinie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2018 door NatjosFC --
AkaS
 AkaS - maandag 05 maart 2018 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 10:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ten Hag het voetbal op de mat krijgt wat we allemaal graag zien.

Ik zou graag een Laudrup zien komen..
Wat naam betreft helemaal prima, maar ken hem niet als trainer.
Bovendien heeft Ajax iets met hem in de belastingsfeer gehad, wat
door Ajax niet helemaal sjiek is aangepakt...?
AkaS
 AkaS - maandag 05 maart 2018 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 10:46 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Schip (nog) niet. Vd Brom wel in mijn opinie.
En toch heeft van't Schip alles bij elkaar meer trainerservaring dan van de Brom....En is bovendien een echte Ajaxman!
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2018 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 10:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die naam heb ik al eerder geopperd. Jammer dat Olsen is gestopt. Had het een geweldig duo gevonden. ;-)
Laudrup samen met van t Schip dan?
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2018 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 11:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

En toch heeft van't Schip alles bij elkaar meer trainerservaring dan van de Brom....En is bovendien een echte Ajaxman!
Ik denk dat beide heren niet iets toevoegen in wat jij vraagt van de volgende trainer..

Je geeft aan een gevestigde naam te willen toch?

Dat zijn deze beide heren ook niet..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keuze voor ten Hag en Schreuder riekt naar vriendjespolitiek?









0.0108618