BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keuze voor ten Hag en Schreuder riekt naar vriendjespolitiek?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 05 maart 2018 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 11:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

En toch heeft van't Schip alles bij elkaar meer trainerservaring dan van de Brom....En is bovendien een echte Ajaxman!
Niet per se. Van 't Schip heeft niet echt bij een echte traditionele topclub gewerkt.

Van den Brom is al eens kampioen geworden. Champions league gehaald en gespeeld met Anderlecht. Veel ervaring in Nederland. En ook van den Brom heeft bij Ajax gespeeld en de jeugd getraind.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 05 maart 2018 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 13:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Laudrup samen met van t Schip dan?
Laudrup is onmogelijk na die rechtzaak denk ik toch?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 05 maart 2018 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 10:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ten Hag het voetbal op de mat krijgt wat we allemaal graag zien.

Ik zou graag een Laudrup zien komen..
Laudrup komt nooit meer, dat wilde Ajax, maar hij wil niet meer na dat gezeik met de belastingdienst.
p111
 p111 - maandag 05 maart 2018 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 22:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vd brom, vhschip..
Alle twee beter als die Ter Hag.
p111
 p111 - maandag 05 maart 2018 - 15:37   quote  deeplink  
Nou ik ben benieuwd wat er het nw seizoen gaat gebeuren,ik zie het in iedergeval niet zitten in die 2 hangjassen Ten Hag en Schreuder.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 05 maart 2018 - 16:54   quote  deeplink  
Ik geef iedereen een kans, ook Ten Hag. Het was gewoon niet slim om halverwege binnen te stappen, ze hadden gewoon moeten wachten tot einde seizoen. Ik zie het gewoon aan onervarenheid (paniekvoetbal) bij Van der Sar en Overmars
AkaS
 AkaS - maandag 05 maart 2018 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 16:54 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik geef iedereen een kans, ook Ten Hag. Het was gewoon niet slim om halverwege binnen te stappen, ze hadden gewoon moeten wachten tot einde seizoen. Ik zie het gewoon aan onervarenheid (paniekvoetbal) bij Van der Sar en Overmars
Hoezo iedereen een kans geven? Zeg je dat uit sociaal wenselijkheid, politieke correctheid of zie jij onluikende eigenschappen van een toptrainer in de maak?
AkaS
 AkaS - maandag 05 maart 2018 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 13:26 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Niet per se. Van 't Schip heeft niet echt bij een echte traditionele topclub gewerkt.

Van den Brom is al eens kampioen geworden. Champions league gehaald en gespeeld met Anderlecht. Veel ervaring in Nederland. En ook van den Brom heeft bij Ajax gespeeld en de jeugd getraind.
Ik kan met beide leven, alles beter dan wat er nu is binnen geloodst.
Loetje
 Loetje - maandag 05 maart 2018 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 18:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik kan met beide leven, alles beter dan wat er nu is binnen geloodst.
En toch AkaS, heeft Van den Brom zelf aangeven tactisch niet de sterkste te zijn. Ook de directeur van Anderlecht gaf dat al eens aan. Hij kan wel geweldig met spelers overweg. Bij Ajax moet je tactisch toch wel enorm onderlegd zijn denk ik.

Van het Schip heeft zeker veel ervaring opgedaan, maar toch niet een job gehad waarbij de druk net zo hoog is als bij Ajax.

Beiden heb ik oprecht zeer mijn twijfels. Ik denk dat er nu echt een man van statuur moet gaan komen en Ajax daarbij bereid moet zijn iets meer uit te geven aan het salaris van een goede trainer. Ajax wordt namelijk nog steeds veel genoemd door trainers.
Pietje
 Pietje - maandag 05 maart 2018 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 18:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hoezo iedereen een kans geven? Zeg je dat uit sociaal wenselijkheid, politieke correctheid of zie jij onluikende eigenschappen van een toptrainer in de maak?
Welke trainer wil er niet komen, wanneer Ajax "roept". Dat heeft niks te maken met sociale wenselijkheid, politieke correctheid of met het zien van ontluikende eigenschappen.
Ten Hag is benaderd door Ajax en vervolgens zal de nieuwe trainer, Ten Hag dus, een eerlijke kans moeten krijgen. Of wij dat met z'n allen nou leuk vinden of niet.

Als jij in een andere/nieuwe baan stapt, nadat jij gevraagd bent daar te komen werken, dan verwacht jijzelf toch óók een eerlijke kans?

Kortom, ik ben het eens met Ajax we love you.
Loetje
 Loetje - maandag 05 maart 2018 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 18:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Welke trainer wil er niet komen, wanneer Ajax "roept". Dat heeft niks te maken met sociale wenselijkheid, politieke correctheid of met het zien van ontluikende eigenschappen.
Ten Hag is benaderd door Ajax en vervolgens zal de nieuwe trainer, Ten Hag dus, een eerlijke kans moeten krijgen. Of wij dat met z'n allen nou leuk vinden of niet.

Als jij in een andere/nieuwe baan stapt, nadat jij gevraagd bent daar te komen werken, dan verwacht jijzelf toch óók een eerlijke kans?

Kortom, ik ben het eens met Ajax we love you.
In zekere zin wel hoor. Maar als je iemand aanstelt die zo bizar afwijkt van waar jij als club voor staat, is het natuurlijk gedoemd volledig naar de klote te gaan.

Als je kijkt dat Keizer dus ook geen kans gehad heeft is het niet eens raar te noemen denk ik. Echter, als ze hem ontslaan, moeten degene die dit op zijn geweten hebben ook direct opzouten.
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2018 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 13:26 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Laudrup is onmogelijk na die rechtzaak denk ik toch?
Geen idee. In het voetbal gebeuren er wel gekkere dingen toch.
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 maart 2018 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 18:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Welke trainer wil er niet komen, wanneer Ajax "roept". Dat heeft niks te maken met sociale wenselijkheid, politieke correctheid of met het zien van ontluikende eigenschappen.
Ten Hag is benaderd door Ajax en vervolgens zal de nieuwe trainer, Ten Hag dus, een eerlijke kans moeten krijgen. Of wij dat met z'n allen nou leuk vinden of niet.

Als jij in een andere/nieuwe baan stapt, nadat jij gevraagd bent daar te komen werken, dan verwacht jijzelf toch óók een eerlijke kans?

Kortom, ik ben het eens met Ajax we love you.
Sorry Pietje, maar je reactie slaat nu even nergens op... Weet even niet hoe dit netter te verwoorden.

Mijn vraag is waarom hij vindt dat iedereen "per definitie" een kans verdient?

We hebben het over Ajax, een topclub met veel historie en een enorme achterban... Dan moet een kans ergens op gebaseerd zijn lijkt mij.

Tot op heden toont hij op geen enkel vlak aan de juiste trainer te zijn voor dit Ajax.

Perez vertaalde dit heel mooi, zonder een negatieve stempel op de trainer te drukken... Hij kent ten Hag en vindt het een goede trainer, maar wel een trainer die werkt vanuit de controle en sterk is op het inspelen van de tegenstander en deze te ontregelen.

Hierbij hanteert hij vele regels en krijgen spelers veel opdrachten mee het veld in.

En hiermee slaan creatieve spelers dicht.

Hij verdient mijn inziens ook een kans, maar niet bij Ajax !!!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 maart 2018 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 08:36 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sorry Pietje, maar je reactie slaat nu even nergens op... Weet even niet hoe dit netter te verwoorden.

Mijn vraag is waarom hij vindt dat iedereen "per definitie" een kans verdient?

We hebben het over Ajax, een topclub met veel historie en een enorme achterban... Dan moet een kans ergens op gebaseerd zijn lijkt mij.

Tot op heden toont hij op geen enkel vlak aan de juiste trainer te zijn voor dit Ajax.

Perez vertaalde dit heel mooi, zonder een negatieve stempel op de trainer te drukken... Hij kent ten Hag en vindt het een goede trainer, maar wel een trainer die werkt vanuit de controle en sterk is op het inspelen van de tegenstander en deze te ontregelen.

Hierbij hanteert hij vele regels en krijgen spelers veel opdrachten mee het veld in.

En hiermee slaan creatieve spelers dicht.

Hij verdient mijn inziens ook een kans, maar niet bij Ajax !!!
Dat creatieve spelers dicht slaan is te merken bij zijn vorige clubs ja. Spelers als Ayoub en Barazite bakten er niks meer van bij Utrecht na zijn komst... Dat waren juist dragende spelers.

Pietje heeft volkomen gelijk, Ten Hag is aangesteld als trainer en verdient de kans om aan te tonen dat hij de sportieve ambities kan volbrengen. Om hem er naar een paar wedstrijden uit te gooien slaat natuurlijk nergens op. Hij heeft nog helemaal niet de tijd gehad om de selectie naar zijn hand te zetten. Daar krijgt hij in ieder geval nog een zomer voor.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 06 maart 2018 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 19:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen idee. In het voetbal gebeuren er wel gekkere dingen toch.
Hij heeft al te kennen gegeven nooit meer naar Ajax te komen, dat was net nadat Bosz vertrokken was
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 maart 2018 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 08:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat creatieve spelers dicht slaan is te merken bij zijn vorige clubs ja. Spelers als Ayoub en Barazite bakten er niks meer van bij Utrecht na zijn komst... Dat waren juist dragende spelers.

Pietje heeft volkomen gelijk, Ten Hag is aangesteld als trainer en verdient de kans om aan te tonen dat hij de sportieve ambities kan volbrengen. Om hem er naar een paar wedstrijden uit te gooien slaat natuurlijk nergens op. Hij heeft nog helemaal niet de tijd gehad om de selectie naar zijn hand te zetten. Daar krijgt hij in ieder geval nog een zomer voor.
En dan zie je dus het verschil tussen Ajax en Utrecht. De creatieve spelers daar krijgen veel meer ruimte. Bij Ajax is dat veel minder. Als je deze vervolgens volstopt met zaken verliezen ze inderdaad hun creativiteit. Kijk alleen al naar Neres. Dus AkaS heeft gewoon gelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2018 door Ajax Warrior --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 maart 2018 - 11:26   quote  deeplink  
Het probleem dat Frank de Boer ook had met buitenspelers die hij nooit echt aan de praat kreeg.
Pietje
 Pietje - dinsdag 06 maart 2018 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2018 - 18:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

In zekere zin wel hoor. Maar als je iemand aanstelt die zo bizar afwijkt van waar jij als club voor staat, is het natuurlijk gedoemd volledig naar de klote te gaan.

Als je kijkt dat Keizer dus ook geen kans gehad heeft is het niet eens raar te noemen denk ik. Echter, als ze hem ontslaan, moeten degene die dit op zijn geweten hebben ook direct opzouten.
Over Marcel Keizer zijn we het volledig eens. Zijn ontslag heb ik nooit begrepen en al helemaal het tijdstip niet. Overigens ook zijn toenmalige aanstelling niet. Hij had totaal geen ervaring bij een grote club. Wat ik destijds begrepen en gelezen heb, is dat zijn aanstelling het betere duwwerk van Dennis Bergkamp is geweest.

Maar dat alles neemt niet weg dat onze coach nu Erik ten Hag is en hij kan er niks aan doen dat hij in december gehaald is. Ik ben het volledig met je eens, dat wanneer hij aan het einde van het seizoen (of eerder of later) zijn congé krijgt, dat zijn bazen (Overmars en Van der Sar) met hem zullen moeten vertrekken. En dat zie ik beslist ook wel gebeuren, gezien de uitlatingen van met name Edwin van der Sar.
Pietje
 Pietje - dinsdag 06 maart 2018 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 08:36 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sorry Pietje, maar je reactie slaat nu even nergens op... Weet even niet hoe dit netter te verwoorden.

Mijn vraag is waarom hij vindt dat iedereen "per definitie" een kans verdient?

We hebben het over Ajax, een topclub met veel historie en een enorme achterban... Dan moet een kans ergens op gebaseerd zijn lijkt mij.

Tot op heden toont hij op geen enkel vlak aan de juiste trainer te zijn voor dit Ajax.

Perez vertaalde dit heel mooi, zonder een negatieve stempel op de trainer te drukken... Hij kent ten Hag en vindt het een goede trainer, maar wel een trainer die werkt vanuit de controle en sterk is op het inspelen van de tegenstander en deze te ontregelen.

Hierbij hanteert hij vele regels en krijgen spelers veel opdrachten mee het veld in.

En hiermee slaan creatieve spelers dicht.

Hij verdient mijn inziens ook een kans, maar niet bij Ajax !!!
Dan zijn we het niet eens.

Ik ken je verder niet, ik weet niet hoe oud of jong je bent, of je een baan hebt of niet, of je studeert of niet. Daarmee wil ik alleen maar zeggen dat ik hoop dat jij mensen/leidinggevenden tegenkomt (of al hebt) die jou niet op dezelfde manier behandelen, zoals jij Erik ten Hag bejegent: Namelijk geen kans geven.

Ten Hag zit koud 2 maanden bij Ajax en nu al wordt hij afgeserveerd. Hij staat voor een nagenoeg onmogelijke taak. Elke nieuwe leider (trainer/coach) heeft tijd nodig om een organisatie (of club) naar zijn/haar hand te zetten. Het is een utopie dat zoiets al na twee maanden mogelijk is.

Wel zet ik grote vraagtekens bij zijn wisselbeleid, dat heb ik in diverse topics eerder geschreven.
Maar ook hij moet van zijn fouten leren.
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2018 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 11:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dan zijn we het niet eens.

Ik ken je verder niet, ik weet niet hoe oud of jong je bent, of je een baan hebt of niet, of je studeert of niet. Daarmee wil ik alleen maar zeggen dat ik hoop dat jij mensen/leidinggevenden tegenkomt (of al hebt) die jou niet op dezelfde manier behandelen, zoals jij Erik ten Hag bejegent: Namelijk geen kans geven.

Ten Hag zit koud 2 maanden bij Ajax en nu al wordt hij afgeserveerd. Hij staat voor een nagenoeg onmogelijke taak. Elke nieuwe leider (trainer/coach) heeft tijd nodig om een organisatie (of club) naar zijn/haar hand te zetten. Het is een utopie dat zoiets al na twee maanden mogelijk is.

Wel zet ik grote vraagtekens bij zijn wisselbeleid, dat heb ik in diverse topics eerder geschreven.
Maar ook hij moet van zijn fouten leren.
Eens met wat je zegt Pietje, natuurlijk verdient iedereen een eerlijke kans, maar er is geen branche zo wispelturig op dit gebied als in de voetbal wereld.

En eerlijk is eerlijk, het wordt er niet beter op. Tegen PEC was het ronduit goed en had ik echt de hoop dat ie deze lijn door sou kunnen trekken.

Echter hebben ze allemaal alleen een grote mond gehad over alles even winnen, en PSV dat nog wel even punten ging morsen.

Zelf roepen dat als Feyenoord van PSV wint wij alles in eigen hand zouden hebben, om 8 dagen na die uitspraak op 10 punten achterstand te staan.

Allemaal dingen die niet handig zijn, en eerlijk gezegd wordt het spel alleen maar minder.

Ik ben benieuwd hoe lang hij de kans krijgt..
Pietje
 Pietje - dinsdag 06 maart 2018 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 12:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens met wat je zegt Pietje, natuurlijk verdient iedereen een eerlijke kans, maar er is geen branche zo wispelturig op dit gebied als in de voetbal wereld.

En eerlijk is eerlijk, het wordt er niet beter op. Tegen PEC was het ronduit goed en had ik echt de hoop dat ie deze lijn door sou kunnen trekken.

Echter hebben ze allemaal alleen een grote mond gehad over alles even winnen, en PSV dat nog wel even punten ging morsen.

Zelf roepen dat als Feyenoord van PSV wint wij alles in eigen hand zouden hebben, om 8 dagen na die uitspraak op 10 punten achterstand te staan.

Allemaal dingen die niet handig zijn, en eerlijk gezegd wordt het spel alleen maar minder.

Ik ben benieuwd hoe lang hij de kans krijgt..
Wat ik ook bedoelde, Remco, is dat je een en ander na slechts twee maanden moeilijk kunt beoordelen. Elke trainer wil zijn nieuwe ploeg naar zijn hand zetten en daarvoor heb je echt meer dan twee maanden nodig. En die tijd krijgt hij van mij. Alleen van zijn "wisselbeleid" snap ik geen ene jota! Maar ook hier geldt: Van je fouten leer je. Tenminste dat hoop ik.

Ja, de wedstrijd in en tegen Zwolle: ik dacht ook dat het daarna alleen maar crescendo zou gaan, maar het tegendeel was waar. Helaas.

En dat geroep in de media (over "eventjes" winnen) kwam volgens mij niet van Ten Hag, maar van de spelers zelf in diverse interviews. En van journalisten. Verbeter me rustig als ik er (flink) naast zit.

Zelf vermoed ik dat hij best wel een poosje de kans gaat krijgen, want anders moeten de heren op het pluche een mea culpa uitspreken en zelf ook opstappen. Althans dat heb ik met name Edwin van der Sar horen zeggen. En of ze dát echt willen of dat het holle woorden waren...?

Uiteraard ben ik het met je eens dat het (veel) beter moet. Afgelopen zondag kon ik het niet meer aanzien en heb de PC uitgezet en ging lekker wandelen in de bossen vlakbij, samen met mijn echtgenote. Dat was pas genieten ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 maart 2018 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 11:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dan zie je dus het verschil tussen Ajax en Utrecht. De creatieve spelers daar krijgen veel meer ruimte. Bij Ajax is dat veel minder. Als je deze vervolgens volstopt met zaken verliezen ze inderdaad hun creativiteit. Kijk alleen al naar Neres. Dus AkaS heeft gewoon gelijk.
Maar dat je tegen ADO in 32 doelpogingen en tegen Vitesse verliest op basis van persoonlijke fouten ligt zeker ook aan Ten Hag.

Ten Hag heeft nog helemaal niet de tijd gekregen om spelers naar zijn hand te zetten. En hij heeft bij Utrecht bewezen dat hij wel goed samen kan werken met creatieve spelers. En dan ga jij hem na een paar wedstrijden al beoordelen. Terwijl een Younes die er een jaar lang niks van bakt tijd moet krijgen ofzo? En nieuwe spelers moeten wel de tijd krijgen om zich aan te passen, maar een Ten Hag moet niet de tijd krijgen...

Ja logisch.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 06 maart 2018 - 13:49   quote  deeplink  
Ik wordt zo moe van al die vragen van journalisten en ik snap niet dat Ajax spelers erin mee gaan ondanks zoveel media training.
Als ik vragen zou krijgen of Ajax nog kampioen wordt en PSV punten zal gaan verspelen, dan zou ik altijd zeggen: "ik kijk liever naar mezelf en wij moeten gewoon onze eigen wedstrijden winnen en aan het eind van de competities zullen we het weten, wat is dat nu voor een vraag?"

Die journalisten doen dit elk jaar met Ajax spelers, waardoor er steeds meer Anti ajax geluiden komen uit alle hoeken van het land, want welke Ajax speler gaat nu zeggen dat ze geen kampioen kunnen worden? Andere boeren uit het land vinden dit maar een arrogante houding en zo krijgen we steeds meer aversie tegen Ajax.

Zelf had ik dit jaar al opgegeven na het wegvallen van Nouri. Laat die kutboeren maar lekker kampioen met hun anti voetbal, want CL gaan ze toch niet spelen. Laat Ajax lekker volgend jaar meteen goed beginnen en dan met een straatlengte kampioen worden en dat 5x achter elkaar.
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2018 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 13:49 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik wordt zo moe van al die vragen van journalisten en ik snap niet dat Ajax spelers erin mee gaan ondanks zoveel media training.
Als ik vragen zou krijgen of Ajax nog kampioen wordt en PSV punten zal gaan verspelen, dan zou ik altijd zeggen: "ik kijk liever naar mezelf en wij moeten gewoon onze eigen wedstrijden winnen en aan het eind van de competities zullen we het weten, wat is dat nu voor een vraag?"

Die journalisten doen dit elk jaar met Ajax spelers, waardoor er steeds meer Anti ajax geluiden komen uit alle hoeken van het land, want welke Ajax speler gaat nu zeggen dat ze geen kampioen kunnen worden? Andere boeren uit het land vinden dit maar een arrogante houding en zo krijgen we steeds meer aversie tegen Ajax.

Zelf had ik dit jaar al opgegeven na het wegvallen van Nouri. Laat die kutboeren maar lekker kampioen met hun anti voetbal, want CL gaan ze toch niet spelen. Laat Ajax lekker volgend jaar meteen goed beginnen en dan met een straatlengte kampioen worden en dat 5x achter elkaar.
De pers doet dat echt met alle clubs, ze vragen het namelijk ook aan de jongens van PSV, het is echt de eigen arrogantie van onze club die zorgt voor deze uitspraken.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 maart 2018 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 11:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dan zijn we het niet eens.

Ik ken je verder niet, ik weet niet hoe oud of jong je bent, of je een baan hebt of niet, of je studeert of niet. Daarmee wil ik alleen maar zeggen dat ik hoop dat jij mensen/leidinggevenden tegenkomt (of al hebt) die jou niet op dezelfde manier behandelen, zoals jij Erik ten Hag bejegent: Namelijk geen kans geven.

Ten Hag zit koud 2 maanden bij Ajax en nu al wordt hij afgeserveerd. Hij staat voor een nagenoeg onmogelijke taak. Elke nieuwe leider (trainer/coach) heeft tijd nodig om een organisatie (of club) naar zijn/haar hand te zetten. Het is een utopie dat zoiets al na twee maanden mogelijk is.

Wel zet ik grote vraagtekens bij zijn wisselbeleid, dat heb ik in diverse topics eerder geschreven.
Maar ook hij moet van zijn fouten leren.
Volledig eens.
En een zeer nette reactie
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 maart 2018 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 13:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar dat je tegen ADO in 32 doelpogingen en tegen Vitesse verliest op basis van persoonlijke fouten ligt zeker ook aan Ten Hag.

Ten Hag heeft nog helemaal niet de tijd gekregen om spelers naar zijn hand te zetten. En hij heeft bij Utrecht bewezen dat hij wel goed samen kan werken met creatieve spelers. En dan ga jij hem na een paar wedstrijden al beoordelen. Terwijl een Younes die er een jaar lang niks van bakt tijd moet krijgen ofzo? En nieuwe spelers moeten wel de tijd krijgen om zich aan te passen, maar een Ten Hag moet niet de tijd krijgen...

Ja logisch.
In zekere zin heb je gelijk dat iemand een kans mag krijgen. Ondanks ik het raar vind dat je zo'n totaal andere trainer kiest.

Maar je moet wel eerlijk zijn, Keizer had uit mijn hoofd gezegd in speelronde 9 een do or die wedstrijd bij Heerenveen. Spel was niet goed toen en direct stond hij vol onder druk.

De realiteit is dat Ten Hag komende week ook zijn 9e wedstrijd gaat coachen. Spel is op Zwolle ma minder geworden terwijl hij zelfs de versterkingen gekregen heeft.

Dan is het maar hoe je het wilt zien, maar als je dan echt consequent wil zijn, kun je denk ik invullen wat ik wil zeggen. Ondanks dit heel snel zou zijn overigens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2018 door Loetje --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 maart 2018 - 15:16   quote  deeplink  
Ik denk overigens dat vd Sar of Overmars, of misschien zelfs allebei na dit seizoen opstapt.
Het zou dus ook zomaar kunnen dat degene die er dan komt te zitten ook weer zijn eigen mannetje voortrekt en ten Hag eruit gooit als we niet Europees gaan.

Het is allemaal zo jammer wat er met onze club gebeurt. Wordt er doodziek van.

Geen idee hoe dit allemaal opgelost zou moeten worden.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 maart 2018 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 15:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

In zekere zin heb je gelijk dat iemand een kans mag krijgen. Ondanks ik het raar vind dat je zo'n totaal andere trainer kiest.

Maar je moet wel eerlijk zijn, Keizer had uit mijn hoofd gezegd in speelronde 9 een do or die wedstrijd bij Heerenveen. Spel was niet goed toen en direct stond hij vol onder druk.

De realiteit is dat Ten Hag komende week ook zijn 9e wedstrijd gaat coachen. Spel is op Zwolle ma minder geworden terwijl hij zelfs de versterkingen gekregen heeft.

Dan is het maar hoe je het wilt zien, maar als je dan echt consequent wil zijn, kun je denk ik invullen wat ik wil zeggen. Ondanks dit heel snel zou zijn overigens
Keizer en Ten Hag waren allebei niet de juiste keuzes in mijn ogen. Het ontslag van Keizer echter ook niet. Maar als je ze haalt moet je ze ook de tijd en de ruimte geven, anders wordt het onder geen enkele trainer wat. De enige trainer waarbij je gelijk verbetering zag ten opzichte van de vorige was het magistrale begin van Frank de Boer. Dan heb ik het niet over dat het spel toen gelijk zo goed was. Het was anders, beter en meer des Ajax dan onder Jol. Dat ging in combinatie met goede resultaten.

In die zin ben ik het eens met wat Pietje zegt, als jij bij een nieuwe werkgever komt verdien je ook een eerlijke kans om jezelf te bewijzen en wordt je er niet na een paar weken al uitgegooid omdat anderen vinden dat een ander misschien een betere kandidaat had geweest.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 maart 2018 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 15:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Keizer en Ten Hag waren allebei niet de juiste keuzes in mijn ogen. Het ontslag van Keizer echter ook niet. Maar als je ze haalt moet je ze ook de tijd en de ruimte geven, anders wordt het onder geen enkele trainer wat. De enige trainer waarbij je gelijk verbetering zag ten opzichte van de vorige was het magistrale begin van Frank de Boer. Dan heb ik het niet over dat het spel toen gelijk zo goed was. Het was anders, beter en meer des Ajax dan onder Jol. Dat ging in combinatie met goede resultaten.

In die zin ben ik het eens met wat Pietje zegt, als jij bij een nieuwe werkgever komt verdien je ook een eerlijke kans om jezelf te bewijzen en wordt je er niet na een paar weken al uitgegooid omdat anderen vinden dat een ander misschien een betere kandidaat had geweest.
Jep, alleen werkt het in een voetballerij toch helaas anders.

Overigens snap ik alle punten, ik zeg en bedoel alleen dat je consequent moet zijn.

En daarbij is het spel op dit moment echt nog een stuk slechter.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 maart 2018 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 15:16 schreef Jaccio het volgende:
Ik denk overigens dat vd Sar of Overmars, of misschien zelfs allebei na dit seizoen opstapt.
Het zou dus ook zomaar kunnen dat degene die er dan komt te zitten ook weer zijn eigen mannetje voortrekt en ten Hag eruit gooit als we niet Europees gaan.

Het is allemaal zo jammer wat er met onze club gebeurt. Wordt er doodziek van.

Geen idee hoe dit allemaal opgelost zou moeten worden.
Maar buiten hun zal de volledige RvC er ook uit moeten.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 maart 2018 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 15:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar buiten hun zal de volledige RvC er ook uit moeten.
Dat is misschien het beste idd. Een grote schoonmaak en dan maar gewoon opnieuw beginnen.
Maar wie zou de leiding moeten krijgen?
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 maart 2018 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 15:47 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Dat is misschien het beste idd. Een grote schoonmaak en dan maar gewoon opnieuw beginnen.
Maar wie zou de leiding moeten krijgen?
Leuk punt trouwens dat laatste.

Ajax had eerste een technisch hart met 4 en erna 3 mensen. Op den duur boterde dat niet. Nu heb je Van der Sar en Overmars en heb je een soort van 2 leidinggevenden.

Ga je naar een structuur waar 1 iemand algemeen beleid voert en 1 puur technisch beleid of ga je opnieuw naar een constructie zoals nu. Ik neig meer naar het eerste. Ondanks de heren nu ook een rolverdeling hebben, lijkt het toch dat Van der Sar zich vaak bemoeit met Overmars.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 maart 2018 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 15:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Leuk punt trouwens dat laatste.

Ajax had eerste een technisch hart met 4 en erna 3 mensen. Op den duur boterde dat niet. Nu heb je Van der Sar en Overmars en heb je een soort van 2 leidinggevenden.

Ga je naar een structuur waar 1 iemand algemeen beleid voert en 1 puur technisch beleid of ga je opnieuw naar een constructie zoals nu. Ik neig meer naar het eerste. Ondanks de heren nu ook een rolverdeling hebben, lijkt het toch dat Van der Sar zich vaak bemoeit met Overmars.
Ik neig ook op het eerste. En dan hoop ik op v Gaal.
En, het zal me niet in dank afgenomen worden, maar FdB als hoofdtrainer. Met de mogelijkheid om geld uit te geven om het team te vormen zoals hij dat wilt en Keizer als assistent (mits hij niet bij Heracles of ergens anders zit.

Zou voor mij een ideaal scenario zijn. Maar laten we eerst ten Hag maar gewoon de kans geven.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 maart 2018 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 16:10 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik neig ook op het eerste. En dan hoop ik op v Gaal.
En, het zal me niet in dank afgenomen worden, maar FdB als hoofdtrainer. Met de mogelijkheid om geld uit te geven om het team te vormen zoals hij dat wilt en Keizer als assistent (mits hij niet bij Heracles of ergens anders zit.

Zou voor mij een ideaal scenario zijn. Maar laten we eerst ten Hag maar gewoon de kans geven.
Perfect scenario als je toch stopt met de Cruijff lijn, is Gerbrands en Van Gaal. Kennen elkaar ook. Maar dit is beiden een utopie.

Maar er zijn meerdere opties he, Jordy Cruijff bijvoorbeeld. Lijkt me een geschikte kandidaat en denk zelfs dat hij ook algemeen directeur zou kunnen zijn. Straalt een en al rust uit.

En bijvoorbeeld een Max Huiberts erbij. Ik ben persoonlijk zeer gecharmeerd van hoe Huiberts en Eenhoorn die club leiden. Voor iedere club een voorbeeld eigenlijk.
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 maart 2018 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 11:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dan zijn we het niet eens.

Ik ken je verder niet, ik weet niet hoe oud of jong je bent, of je een baan hebt of niet, of je studeert of niet. Daarmee wil ik alleen maar zeggen dat ik hoop dat jij mensen/leidinggevenden tegenkomt (of al hebt) die jou niet op dezelfde manier behandelen, zoals jij Erik ten Hag bejegent: Namelijk geen kans geven.

Ten Hag zit koud 2 maanden bij Ajax en nu al wordt hij afgeserveerd. Hij staat voor een nagenoeg onmogelijke taak. Elke nieuwe leider (trainer/coach) heeft tijd nodig om een organisatie (of club) naar zijn/haar hand te zetten. Het is een utopie dat zoiets al na twee maanden mogelijk is.

Wel zet ik grote vraagtekens bij zijn wisselbeleid, dat heb ik in diverse topics eerder geschreven.
Maar ook hij moet van zijn fouten leren.
Kijk Pietje, het is heel simpel. Ik was vooraf al tegen de komst van ten Hag.
Is mijn inziens een verkeerde keus.

Zijn kans was mijn inziens inventariseren hoe de hazen op dat moment liepen en voortborduren op de winning mood die eindelijk was ontstaan.

Maar sinds hij aan het roer staat gaat volgens hem alles beter. Maar het enige dat ik waarneem is dat Ajax sinds zijn komst beter is in het verliezen van punten.

Maar ik merk de tendens al... Misschien verdient Erik ten Hag wel 3 kansen omdat hij een slechte jeugd heeft gehad... Misschien moeten jullie hem even knuffelen...

Een kans moet ergens op gebaseerd zijn. Zijn kans kreeg hij omdat hij de billenmaat van Overmars is. En de resultaten en vertoond spel spreekt voor zich.

Hup, zweep erover en wegwezen met die kippenboer!

Dat zachtaardige gezwets daar wordt niemand beter van en zeker Ajax niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2018 door AkaS --
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 maart 2018 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 08:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat creatieve spelers dicht slaan is te merken bij zijn vorige clubs ja. Spelers als Ayoub en Barazite bakten er niks meer van bij Utrecht na zijn komst... Dat waren juist dragende spelers.

Pietje heeft volkomen gelijk, Ten Hag is aangesteld als trainer en verdient de kans om aan te tonen dat hij de sportieve ambities kan volbrengen. Om hem er naar een paar wedstrijden uit te gooien slaat natuurlijk nergens op. Hij heeft nog helemaal niet de tijd gehad om de selectie naar zijn hand te zetten. Daar krijgt hij in ieder geval nog een zomer voor.
Ajax en Utrecht spelen volgens mij een heel ander spelletje en de ruimtes zijn bij Ajax veel kleiner en dus gaat jouw vergelijking volledig mank!

Maar goed dat je het met mij oneens bent. Laten we ten Hagje maar net zoveel kansen geven tot sintjuttemis.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 maart 2018 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 18:09 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ajax en Utrecht spelen volgens mij een heel ander spelletje en de ruimtes zijn bij Ajax veel kleiner en dus gaat jouw vergelijking volledig mank!

Maar goed dat je het met mij oneens bent. Laten we ten Hagje maar net zoveel kansen geven tot sintjuttemis.
Lol...? Dus omdat Ten Hag bij Utrecht heeft gewerkt en daar creatieve spelers goed heeft laten presteren gaat de vergelijking mank. Maar als hij hier Ziyech enorm veel kansen laat creëren en tussendoor een paar mindere wedstrijdjes is hij ineens een slechte trainer. Ja, nee dat is wel lekker onderbouwt met goede bewijzen.
remco k
 remco k - dinsdag 06 maart 2018 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 20:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Lol...? Dus omdat Ten Hag bij Utrecht heeft gewerkt en daar creatieve spelers goed heeft laten presteren gaat de vergelijking mank. Maar als hij hier Ziyech enorm veel kansen laat creëren en tussendoor een paar mindere wedstrijdjes is hij ineens een slechte trainer. Ja, nee dat is wel lekker onderbouwt met goede bewijzen.
Ik wil ten Hag echt wel het voordeel van de twijfel geven. Echter lijkt in plaats van de weg naar boven, de weg naar beneden ingeslagen te zijn.

Dat baart wel veel zorgen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 06 maart 2018 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik wil ten Hag echt wel het voordeel van de twijfel geven. Echter lijkt in plaats van de weg naar boven, de weg naar beneden ingeslagen te zijn.

Dat baart wel veel zorgen.
Dat is zeker waar! Maar het heeft toch geen zin om hem nu alweer te ontslaan? of het een goede keus is geweest om hem aan te stellen is een andere discussie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 maart 2018 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 18:09 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ajax en Utrecht spelen volgens mij een heel ander spelletje en de ruimtes zijn bij Ajax veel kleiner en dus gaat jouw vergelijking volledig mank!

Maar goed dat je het met mij oneens bent. Laten we ten Hagje maar net zoveel kansen geven tot sintjuttemis.
Ja joh, gewoon volgend seizoen nogmaals laten proberen ......... pfffff alsof we een computerspelletje spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 maart 2018 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 13:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar dat je tegen ADO in 32 doelpogingen en tegen Vitesse verliest op basis van persoonlijke fouten ligt zeker ook aan Ten Hag.

Ten Hag heeft nog helemaal niet de tijd gekregen om spelers naar zijn hand te zetten. En hij heeft bij Utrecht bewezen dat hij wel goed samen kan werken met creatieve spelers. En dan ga jij hem na een paar wedstrijden al beoordelen. Terwijl een Younes die er een jaar lang niks van bakt tijd moet krijgen ofzo? En nieuwe spelers moeten wel de tijd krijgen om zich aan te passen, maar een Ten Hag moet niet de tijd krijgen...

Ja logisch.
Wie bepaald de opstelling? Wie beslist wanneer de wissels plaatsvinden? Wie kan spelers wisselen als ze niet functioneren? Wie stuurt de spelers met allemaal informatie het veld in?

We zijn van 5 punten achterstand op 10 punten achterstand gezet en dan te bedenken dat psv onderweg ook nog punten verspeelde. Dan kan je wel roepen dat hij de tijd moet krijgen, maar we zijn verdomme geen Zwolle! We zijn AJAX! En daar moet je gewoon presteren.
AkaS
 AkaS - woensdag 07 maart 2018 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 15:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

In zekere zin heb je gelijk dat iemand een kans mag krijgen. Ondanks ik het raar vind dat je zo'n totaal andere trainer kiest.

Maar je moet wel eerlijk zijn, Keizer had uit mijn hoofd gezegd in speelronde 9 een do or die wedstrijd bij Heerenveen. Spel was niet goed toen en direct stond hij vol onder druk.

De realiteit is dat Ten Hag komende week ook zijn 9e wedstrijd gaat coachen. Spel is op Zwolle ma minder geworden terwijl hij zelfs de versterkingen gekregen heeft.

Dan is het maar hoe je het wilt zien, maar als je dan echt consequent wil zijn, kun je denk ik invullen wat ik wil zeggen. Ondanks dit heel snel zou zijn overigens
Nette reactie van je Loetje.
En helemaal mee eens.
AkaS
 AkaS - woensdag 07 maart 2018 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2018 - 22:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wie bepaald de opstelling? Wie beslist wanneer de wissels plaatsvinden? Wie kan spelers wisselen als ze niet functioneren? Wie stuurt de spelers met allemaal informatie het veld in?

We zijn van 5 punten achterstand op 10 punten achterstand gezet en dan te bedenken dat psv onderweg ook nog punten verspeelde. Dan kan je wel roepen dat hij de tijd moet krijgen, maar we zijn verdomme geen Zwolle! We zijn AJAX! En daar moet je gewoon presteren.
Volledig eens!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2018 door AkaS --
Jaccio
 Jaccio - woensdag 07 maart 2018 - 08:50   quote  deeplink  
Hier begint het al. Het zal weer flink onrustig(er) gaan worden binnen Ajax de komende periode.
Ik hoop dat ze de zaken op orde hebben voor aanvang van het nieuwe seizoen.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/800641/-ajax-is-ontevreden-over-van-der-sar-maar-durft-directeur-niet-te-ontslaan-.html?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/800654/ook-pijlen-op-overmars-gericht-controle-op-handelwijze-grotendeels-verdwenen-.html?
p111
 p111 - woensdag 07 maart 2018 - 10:10   quote  deeplink  
Laten we beginnen met de aanstelling van die man,ik ken in mijn omgeving niemand die positief was toen zijn naam ter sprake kwam als nw trainer van Ajax.De man is verbaal slecht de man heeft totaal geen uitstraling en geen persoonlijkheid wat in mijn ogen wel zou moeten bij een club als Ajax.Hij is toch gekomen dankzij mini en maxi,maar buiten zijn minpunten hierboven al genoemd,is zijn wissel of niet wissel beleid (zie Utrecht uit) al zeer vreemd. Alles moet wijken voor de controle zie onze sympathieke maar totaal mislukte Siem in de spits en geen greatieve Cassiera,zie de handhaving van mister balverlies Schone terwijl we zijn broer Zyech ook al op het middenveld hebben staan,maar die is veel sneller en veel creatiever dus moet 1 man eraf en dat is Schone.Daarvoor zou je omdat je niet anders hebt Eitink de kans moeten geven.En zo zijn er nog meerdere dingen die hij fout heeft gedaan,dus ik mijn ogen niet de juiste trainer en mag hij van mij weg aan het eind van dit seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2018 door p111 --
AkaS
 AkaS - woensdag 07 maart 2018 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 10:10 schreef p111 het volgende:
Laten we beginnen met de aanstelling van die man,ik ken in mijn omgeving niemand die positief was toen zijn naam ter sprake kwam als nw trainer van Ajax.De man is verbaal slecht de man heeft totaal geen uitstraling en geen persoonlijkheid wat in mijn ogen wel zou moeten bij een club als Ajax.Hij is toch gekomen dankzij mini en maxi,maar buiten zijn minpunten hierboven al genoemd,is zijn wissel of niet wissel beleid al zeer vreemd en wil hij wat ook niet des Ajax is alles moet wijken voor de controle zie onze sympathieke maar totaal mislukte Siem in de spits en geen greatieve Cassiera,zie de handhaving van mister balverlies Schone terwijl we zijn broer Zyech ook al op het middenveld hebben staan,maar die is veel sneller en veel creatiever dus moet 1 man eraf en dat is Schone.Daarvoor zou je omdat je niet anders hebt Eitink de kans moeten geven.Dus ik mijn ogen niet de juiste trainer en mag hij van mij weg aan het eind van dit seizoen.
Mooi gezegd!

Ten Hag was zelf al zo vriendelijk om een signaal van onvermogen af te geven.

1. Komende vanaf Utrecht als trainer, halverwege overstappen naar Ajax... Wetende dat Ajax zeer gehaat is in Utrecht...

En dan met droge ogen beweren dat de wedstrijd van Ajax tegen Utrecht direct na de winterstop niets extra's voor hem betekent..En dat meerdere keren blijven beweren...

Denkt hij dat wij debiel zijn, of is hij zelf debiel !

En dan met Ajax, dat liep als een trein tot dat moment niet kunnen winnen van Utrecht waarvan hij alle inns en outs kent...

Nee, dat was voor mij al een dubbele bevestiging dat we hier te maken hebben met een persoon die heel vriendelijk gezegd de verkeerde man voor Ajax is.

Sar, Overmars.eruit en dan ten Haggelijk met Schreuder eruit!

In het topvoetbal moet.je hard en eerlijk zijn. Politiek correct en sociaal wenselijk maakt zachte heelmeesters...

... En zachte heelmeesters, Pietje... Maken stinkende wonden.

Dit staat los van leeftijd, intelligentie en andere non relevante zaken in dit geval ;-)
Jaccio
 Jaccio - woensdag 07 maart 2018 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 10:10 schreef p111 het volgende:
Laten we beginnen met de aanstelling van die man,ik ken in mijn omgeving niemand die positief was toen zijn naam ter sprake kwam als nw trainer van Ajax.De man is verbaal slecht de man heeft totaal geen uitstraling en geen persoonlijkheid wat in mijn ogen wel zou moeten bij een club als Ajax.Hij is toch gekomen dankzij mini en maxi,maar buiten zijn minpunten hierboven al genoemd,is zijn wissel of niet wissel beleid (zie Utrecht uit) al zeer vreemd. Alles moet wijken voor de controle zie onze sympathieke maar totaal mislukte Siem in de spits en geen greatieve Cassiera,zie de handhaving van mister balverlies Schone terwijl we zijn broer Zyech ook al op het middenveld hebben staan,maar die is veel sneller en veel creatiever dus moet 1 man eraf en dat is Schone.Daarvoor zou je omdat je niet anders hebt Eitink de kans moeten geven.En zo zijn er nog meerdere dingen die hij fout heeft gedaan,dus ik mijn ogen niet de juiste trainer en mag hij van mij weg aan het eind van dit seizoen.
Over Bosz was er ook bijna niemand positief toen hij aangesteld werd.
Toen Keizer kwam, waar ook bijna niemand positief over was, wilde iedereen Bosz terug.
Nu is ten Hag er, waar weer bijna niemand positief over is. En nu wilt iedereen Keizer terug.

Ik denk dat we de komende jaren ook nog wel ontevreden blijven.

Misschien dat we volgend jaar de titel pakken en dan zijn we weer eventjes zoet, maar over 2-3 jaar begint de ellende weer.

Er zijn er meerdere die het hebben gezegd, maar er moet bovenin gewoon eerst een grote schoonmaak gehouden worden voordat we om andere trainers gaan vragen.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 maart 2018 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 08:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nette reactie van je Loetje.
En helemaal mee eens.
Je schrikt voort bijna als ik een nette reactie geef man ;-). Ze zitten er nog wel eens tussen hoor
p111
 p111 - woensdag 07 maart 2018 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 10:28 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Over Bosz was er ook bijna niemand positief toen hij aangesteld werd.
Toen Keizer kwam, waar ook bijna niemand positief over was, wilde iedereen Bosz terug.
Nu is ten Hag er, waar weer bijna niemand positief over is. En nu wilt iedereen Keizer terug.

Ik denk dat we de komende jaren ook nog wel ontevreden blijven.

Misschien dat we volgend jaar de titel pakken en dan zijn we weer eventjes zoet, maar over 2-3 jaar begint de ellende weer.

Er zijn er meerdere die het hebben gezegd, maar er moet bovenin gewoon eerst een grote schoonmaak gehouden worden voordat we om andere trainers gaan vragen.
Sorry Jaccio maar ik heb bij Bos echte leuke wedstrijden gezien,ik zeg niet dat hij de man is maar als ik nu moest kiezen tussen Bos of Ten Hag dan zou ik 100 % voor Bos gaan.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 07 maart 2018 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 10:59 schreef p111 het volgende:

[..]

Sorry Jaccio maar ik heb bij Bos echte leuke wedstrijden gezien,ik zeg niet dat hij de man is maar als ik nu moest kiezen tussen Bos of Ten Hag dan zou ik 100 % voor Bos gaan.
Dat is sowieso voor 1003% waar, maar het gaat me niet zozeer om wie een betere trainer is.

Toen Bosz er pas was, was er ook bijna niemand tevreden. En ik moet eerlijk bekennen dat ik flink mijn twijfels had toen hij werd aangesteld en pas begon.

Maar als ik 7 maanden geleden had moeten kiezen tussen Keizer en Bosz, had ik ook voor Bosz gekozen.

Als ik nu zou moeten kiezen tussen ten Hag en Keizer, zou ik nu voor Keizer gaan. Maar ook over Keizer had ik een hele tijd flink mijn twijfels.

Mijn reactie is een beetje een rommeltje, omdat ik niet goed weet hoe ik het moet verwoorden, maar ik hoop dat je begrijpt waar ik naartoe wil..

We gaan nu in principe met elke beslissing die ze boven maken achteruit.. Dus wellicht is het verstandiger om eerst de functies boven aan te pakken, dan diezelfde heren weer om een nieuwe trainer te vragen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keuze voor ten Hag en Schreuder riekt naar vriendjespolitiek?









0.0085840