BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keuze voor ten Hag en Schreuder riekt naar vriendjespolitiek?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2018 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 10:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Mooi gezegd!

Ten Hag was zelf al zo vriendelijk om een signaal van onvermogen af te geven.

1. Komende vanaf Utrecht als trainer, halverwege overstappen naar Ajax... Wetende dat Ajax zeer gehaat is in Utrecht...

En dan met droge ogen beweren dat de wedstrijd van Ajax tegen Utrecht direct na de winterstop niets extra's voor hem betekent..En dat meerdere keren blijven beweren...

Denkt hij dat wij debiel zijn, of is hij zelf debiel !

En dan met Ajax, dat liep als een trein tot dat moment niet kunnen winnen van Utrecht waarvan hij alle inns en outs kent...

Nee, dat was voor mij al een dubbele bevestiging dat we hier te maken hebben met een persoon die heel vriendelijk gezegd de verkeerde man voor Ajax is.

Sar, Overmars.eruit en dan ten Haggelijk met Schreuder eruit!

In het topvoetbal moet.je hard en eerlijk zijn. Politiek correct en sociaal wenselijk maakt zachte heelmeesters...

... En zachte heelmeesters, Pietje... Maken stinkende wonden.

Dit staat los van leeftijd, intelligentie en andere non relevante zaken in dit geval ;-)
Ik kan me echt vinden in je kritiek, maar niet in je oplossingen. Iedere keer als het niet loopt alles er maar uit knikkeren gaat niemand beter van worden.

Overmars heeft op de trainerskeuze van ten Hag na laten zien dat hij is verbeterd en er komen ook gewoon goede spelers deze kant op zoals bijvoorbeeld een Neres en een Tagliafico.

Ik denk van der Sar te licht blijjkt nu als AD.. Ik denk dat hij zich juist met de marketing bezig moet gaan houden, hij heeft het namelijk in sponsoring echt prima gedaan.

ten Hag, tsja, ik denk dat dit straks onhoudbaar wordt, of dat wel of niet terecht is doet er dan niet zo veel toe..
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2018 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 10:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Mooi gezegd!

Ten Hag was zelf al zo vriendelijk om een signaal van onvermogen af te geven.

1. Komende vanaf Utrecht als trainer, halverwege overstappen naar Ajax... Wetende dat Ajax zeer gehaat is in Utrecht...

En dan met droge ogen beweren dat de wedstrijd van Ajax tegen Utrecht direct na de winterstop niets extra's voor hem betekent..En dat meerdere keren blijven beweren...

Denkt hij dat wij debiel zijn, of is hij zelf debiel !

En dan met Ajax, dat liep als een trein tot dat moment niet kunnen winnen van Utrecht waarvan hij alle inns en outs kent...

Nee, dat was voor mij al een dubbele bevestiging dat we hier te maken hebben met een persoon die heel vriendelijk gezegd de verkeerde man voor Ajax is.

Sar, Overmars.eruit en dan ten Haggelijk met Schreuder eruit!

In het topvoetbal moet.je hard en eerlijk zijn. Politiek correct en sociaal wenselijk maakt zachte heelmeesters...

... En zachte heelmeesters, Pietje... Maken stinkende wonden.

Dit staat los van leeftijd, intelligentie en andere non relevante zaken in dit geval ;-)
En dan wordt Erik ten Hag ontslagen... Vervolgens komt er een andere trainer... Is dat een garantie op succes? Nee dus! Dan komt bijvoorbeeld in januari 2019 weer een volgende trainer... Is hij dan eindelijk een garantie op succes?? Nee dus. Ontslaan dan maar..?

Tja, dan kunnen we wel even bezig blijven.

En hiermee zeg ik echt niet dat ik tevreden ben over de resultaten van Ajax onder Ten Hag, want dat ben ik geenszins. Maar je moet waken voor Italiaanse toestanden, dat clubs daar om de 3 maanden van trainer wisselen. Op die manier zal Ajax er nooit meer in slagen om een goede trainer te strikken, want welke trainer wil onder die omstandigheden naar Ajax komen?

Ajax had Marcel Keizer nooit moeten ontslaan, sterker, Ajax had aan het begin van de huidige competitie Marcel Keizer nooit mogen aanstellen: Te onervaren. Maar ja... de druk van Dennis Bergkamp was immens, heb ik begrepen.
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2018 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 10:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je schrikt voort bijna als ik een nette reactie geef man ;-). Ze zitten er nog wel eens tussen hoor
Haha. Lol met jou :-)
Loetje
 Loetje - woensdag 07 maart 2018 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 12:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Lol met jou :-)
Zo zie je maar, haha. Het is ook nooit goed ;-)
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2018 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 12:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

En dan wordt Erik ten Hag ontslagen... Vervolgens komt er een andere trainer... Is dat een garantie op succes? Nee dus! Dan komt bijvoorbeeld in januari 2019 weer een volgende trainer... Is hij dan eindelijk een garantie op succes?? Nee dus. Ontslaan dan maar..?

Tja, dan kunnen we wel even bezig blijven.

En hiermee zeg ik echt niet dat ik tevreden ben over de resultaten van Ajax onder Ten Hag, want dat ben ik geenszins. Maar je moet waken voor Italiaanse toestanden, dat clubs daar om de 3 maanden van trainer wisselen. Op die manier zal Ajax er nooit meer in slagen om een goede trainer te strikken, want welke trainer wil onder die omstandigheden naar Ajax komen?

Ajax had Marcel Keizer nooit moeten ontslaan, sterker, Ajax had aan het begin van de huidige competitie Marcel Keizer nooit mogen aanstellen: Te onervaren. Maar ja... de druk van Dennis Bergkamp was immens, heb ik begrepen.
De aanstelling bleek achteraf eigenlijk prima van Keijzer. Het elftal ging steeds beter draaien en eigenlijk had hij het met een maand of twee a drie wel op de rit vanaf de competitie start.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 maart 2018 - 16:23   quote  deeplink  
En laten we eerlijk zijn, wat deze man voor zijn klote kreeg, heeft volgens mij nog nooit een trainer gehad hier bij ons denk ik.

Had echt groot respect voor hem en geloofde oprecht in een toekomst met hem
Loetje
 Loetje - woensdag 07 maart 2018 - 16:46   quote  deeplink  
Nou hebben we het over trainers...

Hoe kan het, ondanks hun contacten daar dat als de geruchten kloppen, Leonid Slutsky de nieuwe trainer van Vitesse wordt?! Dat is een grote naam zeg!
roagma
 roagma - woensdag 07 maart 2018 - 16:56   quote  deeplink  
Ajax verloor zondagmiddag met 3-2 op bezoek bij Vitesse en daardoor bedraagt de achterstand op koploper PSV maar liefst tien punten. Guus Til, die met AZ nog maar twee punten minder heeft dan de club uit Amsterdam, is echter vol lof over de ploeg van trainer Erik ten Hag.

"Ajax is voetballend het best en komt tegen Feyenoord en PSV niet voor niets vaak als winnaar uit de bus", vertelt hij in gesprek met Voetbal International. "Ze hebben pech dat veel clubs alles geven tegen Ajax, zoals FC Utrecht, ADO Den Haag, maar ook AZ", aldus Til.

"Ik denk dat ze daardoor veel punten verspelen en de laatste jaren geen kampioen werden", vervolgt de aanvallende middenvelder, die vol lof is over Donny van de Beek. "Ik heb in de jeugd veel tegen hem gevoetbald. Hij kan eigenlijk alles, er is niet iets waarop ik hem kan aftroeven."
Loetje
 Loetje - woensdag 07 maart 2018 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 16:56 schreef roagma het volgende:
Ajax verloor zondagmiddag met 3-2 op bezoek bij Vitesse en daardoor bedraagt de achterstand op koploper PSV maar liefst tien punten. Guus Til, die met AZ nog maar twee punten minder heeft dan de club uit Amsterdam, is echter vol lof over de ploeg van trainer Erik ten Hag.

"Ajax is voetballend het best en komt tegen Feyenoord en PSV niet voor niets vaak als winnaar uit de bus", vertelt hij in gesprek met Voetbal International. "Ze hebben pech dat veel clubs alles geven tegen Ajax, zoals FC Utrecht, ADO Den Haag, maar ook AZ", aldus Til.

"Ik denk dat ze daardoor veel punten verspelen en de laatste jaren geen kampioen werden", vervolgt de aanvallende middenvelder, die vol lof is over Donny van de Beek. "Ik heb in de jeugd veel tegen hem gevoetbald. Hij kan eigenlijk alles, er is niet iets waarop ik hem kan aftroeven."
Conclusie, Til wil komen als Ajax hem zou willen, haha!

Goede speler die ik sowieso de Nederlandse top wel zie halen.
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2018 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 13:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zo zie je maar, haha. Het is ook nooit goed ;-)
Haha. Ja, hoor, ik ben trots op je ;-)
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2018 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 16:01 schreef remco k het volgende:

[..]

De aanstelling bleek achteraf eigenlijk prima van Keijzer. Het elftal ging steeds beter draaien en eigenlijk had hij het met een maand of twee a drie wel op de rit vanaf de competitie start.
Dat klopt zeker, Remco, maar ik bedoelde eigenlijk meer dat Ajax een fors risico heeft genomen met de toen nog zeer onervaren Marcel Keizer.
Vervolgens moest hij (Keizer) dealen met de afschuwelijke gebeurtenis met Abdelhak Nouri en dat heeft hij werkelijk fantastisch gemanaged. Dat vond ik echt grote klasse.

Maar ik schreef in een of ander topic al een keer dat ik het vermoeden had, dat de leiding af wilde van Dennis Bergkamp en het vervolgens maar zo heeft "gespeeld" door de volledige technische staf naar huis te sturen. Ik kan het niet onderbouwen met bewijs, het is puur een vermoeden.

Hoe dan ook, weinig elegant en/of respectvol richting Marcel Keizer.
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2018 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 16:23 schreef Loetje het volgende:
En laten we eerlijk zijn, wat deze man voor zijn klote kreeg, heeft volgens mij nog nooit een trainer gehad hier bij ons denk ik.

Had echt groot respect voor hem en geloofde oprecht in een toekomst met hem
Dat ben ik volledig met je eens!
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2018 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 16:46 schreef Loetje het volgende:
Nou hebben we het over trainers...

Hoe kan het, ondanks hun contacten daar dat als de geruchten kloppen, Leonid Slutsky de nieuwe trainer van Vitesse wordt?! Dat is een grote naam zeg!
Ik moet bekennen dat ik nog nooit van hem heb gehoord.
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2018 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 17:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Conclusie, Til wil komen als Ajax hem zou willen, haha!

Goede speler die ik sowieso de Nederlandse top wel zie halen.
Haha. Inderdaad: een open sollicitatie!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 maart 2018 - 18:23   quote  deeplink  
Opbokken met die open sollicitaties van spelers uit de Nederlandse competitie. Doe maar uit Zuid-Amerika ofzo. Daar lopen zie niet na 1 goede wedstrijd te blaaskaken dat ze geweldig zijn. En gaan ze niet na 3 goede wedstrijden naast hun schoenen lopen. Daar weten ze wat er gevraagd wordt!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 07 maart 2018 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 18:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Inderdaad: een open sollicitatie!
Toch denk ik dat hij wel een punt heeft. Als Ajax op bezoek komt dan is er ineens sfeer in het stadion van de tegenstander, dan zit het stadion wel vol, dat zie je niet als PSV of Feijenoord op bezoek komt, daarbij komen er extra krachten vrij bij de tegenstander, iets wat PSV en Feijenoord minder oproept bij tegenstanders, aan de andere kant zijn de spelers van Ajax iets te gemakzuchtig en spelen ze niet als een echt team. Die geweldige individualisten zouden samen moeten spelen en vopor elkaar moeten knokken.
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2018 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 18:27 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Toch denk ik dat hij wel een punt heeft. Als Ajax op bezoek komt dan is er ineens sfeer in het stadion van de tegenstander, dan zit het stadion wel vol, dat zie je niet als PSV of Feijenoord op bezoek komt, daarbij komen er extra krachten vrij bij de tegenstander, iets wat PSV en Feijenoord minder oproept bij tegenstanders, aan de andere kant zijn de spelers van Ajax iets te gemakzuchtig en spelen ze niet als een echt team. Die geweldige individualisten zouden samen moeten spelen en vopor elkaar moeten knokken.
Ik vermoed dat clubs (supporters) de Amsterdamse arrogantie willen afstraffen.
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2018 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 16:46 schreef Loetje het volgende:
Nou hebben we het over trainers...

Hoe kan het, ondanks hun contacten daar dat als de geruchten kloppen, Leonid Slutsky de nieuwe trainer van Vitesse wordt?! Dat is een grote naam zeg!
Valt toch wel mee? Drama met hull. Alleen in Rusland redelijk gedaan

Denk dat hij dit als een opstap naar een grote competitie zal zien. Denk namelijk niet dat ie makkelijk een grotere club zou kunnen krijgen. Maar goed voor Vitesse begrippen is het zeker een naam. Voor Ajax zou ik het niks vinden.
AkaS
 AkaS - woensdag 07 maart 2018 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kan me echt vinden in je kritiek, maar niet in je oplossingen. Iedere keer als het niet loopt alles er maar uit knikkeren gaat niemand beter van worden.

Overmars heeft op de trainerskeuze van ten Hag na laten zien dat hij is verbeterd en er komen ook gewoon goede spelers deze kant op zoals bijvoorbeeld een Neres en een Tagliafico.

Ik denk van der Sar te licht blijjkt nu als AD.. Ik denk dat hij zich juist met de marketing bezig moet gaan houden, hij heeft het namelijk in sponsoring echt prima gedaan.

ten Hag, tsja, ik denk dat dit straks onhoudbaar wordt, of dat wel of niet terecht is doet er dan niet zo veel toe..
Hahaha ik snap ook heel goed dat als het ergens een keertje niet loopt zoals je dit wenst, iedereen eruit sodemieteren niet de oplossing is. Het komt misschien over dat ik dit zo kort door de bocht eruit flap. Maar dat is niet het geval.
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2018 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 18:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vermoed dat clubs (supporters) de Amsterdamse arrogantie willen afstraffen.
En terecht aangezien die arrogantie op een verleden van langer dan 20 jaar geleden is gebaseerd.

Vanaf 95 is psv ons gewoon de baas.
remco k
 remco k - woensdag 07 maart 2018 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 19:02 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha ik snap ook heel goed dat als het ergens een keertje niet loopt zoals je dit wenst, iedereen eruit sodemieteren niet de oplossing is. Het komt misschien over dat ik dit zo kort door de bocht eruit flap. Maar dat is niet het geval.
Dat weet je dan bijzonder goed te verbergen ;)

Zou overmars in zijn nieuwe huidige rol, Vd sar in een rol als marketingman niet gewoon kunnen aanblijven indien daar een goede leider boven komt te staan?
AkaS
 AkaS - woensdag 07 maart 2018 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 12:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

En dan wordt Erik ten Hag ontslagen... Vervolgens komt er een andere trainer... Is dat een garantie op succes? Nee dus! Dan komt bijvoorbeeld in januari 2019 weer een volgende trainer... Is hij dan eindelijk een garantie op succes?? Nee dus. Ontslaan dan maar..?

Tja, dan kunnen we wel even bezig blijven.

En hiermee zeg ik echt niet dat ik tevreden ben over de resultaten van Ajax onder Ten Hag, want dat ben ik geenszins. Maar je moet waken voor Italiaanse toestanden, dat clubs daar om de 3 maanden van trainer wisselen. Op die manier zal Ajax er nooit meer in slagen om een goede trainer te strikken, want welke trainer wil onder die omstandigheden naar Ajax komen?

Ajax had Marcel Keizer nooit moeten ontslaan, sterker, Ajax had aan het begin van de huidige competitie Marcel Keizer nooit mogen aanstellen: Te onervaren. Maar ja... de druk van Dennis Bergkamp was immens, heb ik begrepen.
Garanties zouden mooi zijn Pietje, maar dat kan niemand bieden.

Maar enige vorm van logica mag je van onze bestuurders wel verwachten lijkt mij.

Een club en ook teams doorgaan verschillende fases en iedere fase vraagt om een andere aanpak en of invulling.

De komst van Cruijff was een vertrekpunt, een nulpunt om zomaar te noemen. Zowel de club als het team was in aanbouw.

Afscheid van snelle, baantjesgeile zakenlui. Vervangen door echte voetbalmensen die in de loop der jaren in hun functies moesten groeien.

Ook het team mocht groeien. 5 Jaar geduld werd aangegeven. In deze 5 jaar zou de bovengemiddeld getalenteerde B-jeugd kunnen doorbreken en er zou op plaatsen waar geen top niveau was, gericht aangekocht moeten worden.

Dit alles zou je verwachten onder de bezielende leiding van een coach die de Ajax filosofie aanhangt en dit verder vorm geeft.

Alles leek samen te komen, echter was de coach te betrappen op enkele eigenaardigheden... Achteraf denk ik dat dit voor een groot gedeelte voortkwam uit de interne vieze machtspelletjes die gespeeld werden... Weg coach.... bij de eerste de beste gelegenheid...

Blijft over een team met enorme potentie...

Totdat Overmars Sanchez in de etalage gaat zetten door een prijs in de media te roepen, terwijl dit op dat moment echt niet handig of noodzakelijk was...

Maar het topteam met een EL finale wacht op verdere uitbouwing, verder doorselecteren en een coach die met dit bijltje kan hakken....

Vervolg.... Niet doorselecteren door Overmars! Volslagen onervaren trainer aanstellen....

Sanchez wil weg, kan weg en gaat weg... Handig zo'n richtprijs door Overmars in de wereld geslingerd.

Daarna drama met Nouri...

Een trainer die alle fouten nog moet maken die bij een beginnend trainer horen. Menselijk top, maar als trainer nog altijd onervaren en fouten makend...

Uiteindelijk gaat deze onervaren trainer weg op een moment dat hij eindelijk de wind eronder had en de accute noodzaak van zijn ontslag alweer weg was...

Van fouten geleerd zou je denken...

Maar nee onze heren Overmars, Sar en Bergkamp vechten hun zoveelste strijdje uit ....

En deze keer mag Marc zijn positie versterken en stelt een trainer aan die uit zijn netwerk komt. Marc heeft er een vriendje bij en geeft hem alle aankopen die de vorige trainer ook wilde maar niet kreeg....

Als we deze trainer zijn kwaliteiten bekijken, kun je concluderen dat het wederom geen ervaren trainer is...op topniveau...

Verder sluit zijn manier van voetballen niet echt aan op de manier van voetballen zoals we met zijn alle willen. Deze man is aanhanger van controle en regeltjes en zie het resultaat...

Een team dat wederom geleidt wordt door een fouten makende trainer, raar wisselen en bovenal veel punten verliezend... En als kers op de taart alles behalve voetbal waar we graag naar kijken. En waarvan we allemaal al jaren geleden hebben gegruweld...

En daarom mag van mij iedereen er uit en dan echt eens vanaf nul beginnen. Maar dan wel met een talentvolle spelersgroep
Loetje
 Loetje - woensdag 07 maart 2018 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 19:02 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha ik snap ook heel goed dat als het ergens een keertje niet loopt zoals je dit wenst, iedereen eruit sodemieteren niet de oplossing is. Het komt misschien over dat ik dit zo kort door de bocht eruit flap. Maar dat is niet het geval.
Slutsky heeft het daar echt uitstekend gedaan en kon al eerder naar een veel grotere club.

Edit; Deze quote moest op Remco zijn post.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 maart 2018 door Loetje --
AkaS
 AkaS - donderdag 08 maart 2018 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 22:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Slutsky heeft het daar echt uitstekend gedaan en kon al eerder naar een veel grotere club.
wie.. is dat een geintje of een echte naam? hahaha
Loetje
 Loetje - donderdag 08 maart 2018 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 00:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

wie.. is dat een geintje of een echte naam? hahaha
Dat is zijn echte naam. Zoek zijn naam maar eens op. Wellicht dat je zijn gezicht herkend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 maart 2018 door Loetje --
remco k
 remco k - donderdag 08 maart 2018 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 22:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Slutsky heeft het daar echt uitstekend gedaan en kon al eerder naar een veel grotere club.

Edit; Deze quote moest op Remco zijn post.
Ik kan me er niks van herinneren, ik weet wel dat Twente ook al eens geïnformeerd heeft.

Ben benieuwd, hij heeft wel destijds spelers uit de ED gehaald, dus is wel met deze competitie bezig geweest..
p111
 p111 - donderdag 08 maart 2018 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 19:15 schreef remco k het volgende:

[..]

En terecht aangezien die arrogantie op een verleden van langer dan 20 jaar geleden is gebaseerd.

Vanaf 95 is psv ons gewoon de baas.
Volgens mij vanaf 2010 t/m 2014 Ajax 4x kampioen dus valt wel mee toch.En in 2015 gaven wij PSV het kampioenschap gewoon kado samen met Graafschap,dus het zit die boertjes ook niet echt tegen,en zijn wij door die zelfde arrogatie dat jaar geen kampioen geworden.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 08 maart 2018 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 08:52 schreef p111 het volgende:

[..]

Volgens mij vanaf 2010 t/m 2014 Ajax 4x kampioen dus valt wel mee toch.En in 2015 gaven wij PSV het kampioenschap gewoon kado samen met Graafschap,dus het zit die boertjes ook niet echt tegen,en zijn wij door die zelfde arrogatie dat jaar geen kampioen geworden.
je bedoeld in 2016.

Maar 't is inderdaad maar net vanaf wanneer je het bekijkt. Laatste 10 jaar zijn wij vaker kampioen. Over de gehele eeuw is de reeks van PSV een stuk beter.
p111
 p111 - donderdag 08 maart 2018 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 10:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

je bedoeld in 2016.

Maar 't is inderdaad maar net vanaf wanneer je het bekijkt. Laatste 10 jaar zijn wij vaker kampioen. Over de gehele eeuw is de reeks van PSV een stuk beter.
ja klopt is uit mijn systeem,ben daar nog steeds ziek van !!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 08 maart 2018 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 10:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

je bedoeld in 2016.

Maar 't is inderdaad maar net vanaf wanneer je het bekijkt. Laatste 10 jaar zijn wij vaker kampioen. Over de gehele eeuw is de reeks van PSV een stuk beter.
idd, er is ook een hele lange periode waarbij PSV geen kampioen is geworden. Zij halen meer ervaren spelers en daardoor zijn ze stabieler met minder aantrekkelijk voetbal dan Ajax en de verkoop bedragen van hun spelers zijn tegenwoordig om te huilen.
Dit was ooit anders met Gullit, Ronaldo, Romario etc. toen kreeg Ajax flutbedragen voor Van Basten, Rijkaard waar PSV de hoofdprijs kreeg.

De schatkist bij PSV begint echt leeg te raken, dus hoe lang kunnen ze dit nog volhouden met een steeds kleinere schatkist waar Ajax steeds meer geld heeft om te investeren? Ik zie het meer als een soort laatste stuiptrekking, waarbij Ajax straks net als Bayern niet meer te achterhalen is. Alleen Feyenoord zie ik in de toekomst nog een kansje hebben om in de buurt van Ajax te komen als ze met een nieuw stadion komen.

Overmars is nu ook een beetje omgeslagen, hij gaat nu voor een combinatie van talent en ervaren spelers. In mijn optiek heeft dit tot de botsing geleid met Bergkamp die liever alleen jeugdspelers ziet doorstomen naar het eerste. Hij vond het maar niets al die aankopen van buitenaf van Overmars.

The future is bright for Ajax :)
remco k
 remco k - donderdag 08 maart 2018 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 08:52 schreef p111 het volgende:

[..]

Volgens mij vanaf 2010 t/m 2014 Ajax 4x kampioen dus valt wel mee toch.En in 2015 gaven wij PSV het kampioenschap gewoon kado samen met Graafschap,dus het zit die boertjes ook niet echt tegen,en zijn wij door die zelfde arrogatie dat jaar geen kampioen geworden.
en voor 2010 7 keer niet en nu al weer 4 jaar niet.

Tis nogal wat..

De opmerking dat wij niet de voetbalhoofdstad van Nederland zijn, is dan ook terecht lijkt me hoe pijnlijk dat ook is..
remco k
 remco k - donderdag 08 maart 2018 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 10:39 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

idd, er is ook een hele lange periode waarbij PSV geen kampioen is geworden. Zij halen meer ervaren spelers en daardoor zijn ze stabieler met minder aantrekkelijk voetbal dan Ajax en de verkoop bedragen van hun spelers zijn tegenwoordig om te huilen.
Dit was ooit anders met Gullit, Ronaldo, Romario etc. toen kreeg Ajax flutbedragen voor Van Basten, Rijkaard waar PSV de hoofdprijs kreeg.

De schatkist bij PSV begint echt leeg te raken, dus hoe lang kunnen ze dit nog volhouden met een steeds kleinere schatkist waar Ajax steeds meer geld heeft om te investeren? Ik zie het meer als een soort laatste stuiptrekking, waarbij Ajax straks net als Bayern niet meer te achterhalen is. Alleen Feyenoord zie ik in de toekomst nog een kansje hebben om in de buurt van Ajax te komen als ze met een nieuw stadion komen.

Overmars is nu ook een beetje omgeslagen, hij gaat nu voor een combinatie van talent en ervaren spelers. In mijn optiek heeft dit tot de botsing geleid met Bergkamp die liever alleen jeugdspelers ziet doorstomen naar het eerste. Hij vond het maar niets al die aankopen van buitenaf van Overmars.

The future is bright for Ajax :)
Ik vermoed dat het een beetje wishfull thinking is..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 08 maart 2018 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 10:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het een beetje wishfull thinking is..
PSV moest verkopen deze winter en wat voor spelers hebben ze die echt veel waard zijn? Wat als De jong straks weg is? Er is geen jeugdbeleid, of in ieder geval Cocu geeft ze geen kans. Ik denk dat het meer is dan wishfull thinking... Ik denk echt dat het voorbij is en PSV over niet al te lange tijd echt in de problemen gaat raken. Bij kampieonschap spelen ze voorronde CL, dus geen zekerheidje voor die miljoenen. Ajax en Feijenoord hebben die periode al gehad, PSV kon nog even geld aanboren met die parkeerplaatsen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 08 maart 2018 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 10:39 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

idd, er is ook een hele lange periode waarbij PSV geen kampioen is geworden. Zij halen meer ervaren spelers en daardoor zijn ze stabieler met minder aantrekkelijk voetbal dan Ajax en de verkoop bedragen van hun spelers zijn tegenwoordig om te huilen.
Dit was ooit anders met Gullit, Ronaldo, Romario etc. toen kreeg Ajax flutbedragen voor Van Basten, Rijkaard waar PSV de hoofdprijs kreeg.

De schatkist bij PSV begint echt leeg te raken, dus hoe lang kunnen ze dit nog volhouden met een steeds kleinere schatkist waar Ajax steeds meer geld heeft om te investeren? Ik zie het meer als een soort laatste stuiptrekking, waarbij Ajax straks net als Bayern niet meer te achterhalen is. Alleen Feyenoord zie ik in de toekomst nog een kansje hebben om in de buurt van Ajax te komen als ze met een nieuw stadion komen.

Overmars is nu ook een beetje omgeslagen, hij gaat nu voor een combinatie van talent en ervaren spelers. In mijn optiek heeft dit tot de botsing geleid met Bergkamp die liever alleen jeugdspelers ziet doorstomen naar het eerste. Hij vond het maar niets al die aankopen van buitenaf van Overmars.

The future is bright for Ajax :)
Met o.a. Lozano kunnen ze toch weer een aardig bedrag binnen halen waardoor ze nog even door kunnen gaan. En zo zal de cirkel wel blijven draaien, daar kun je wel enigszins vanuit gaan. PSV heeft opzich een prima scouting, qua aanvallers en middenvelders vooral, waardoor ze spelers binnenhalen die ze voor veel geld door kunnen verkopen. Ik verwacht dat ook een Pereiro en een Bergwijn meer dan 15 miljoen op gaan leveren in de huidige markt.

Ajax moet echt beter beleid gaan voeren, maar een Bayern situatie zit er niet in omdat wij waarschijnlijk geen spelers kunnen halen van de concurrentie.
remco k
 remco k - donderdag 08 maart 2018 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 10:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

PSV moest verkopen deze winter en wat voor spelers hebben ze die echt veel waard zijn? Wat als De jong straks weg is? Er is geen jeugdbeleid, of in ieder geval Cocu geeft ze geen kans. Ik denk dat het meer is dan wishfull thinking... Ik denk echt dat het voorbij is en PSV over niet al te lange tijd echt in de problemen gaat raken. Bij kampieonschap spelen ze voorronde CL, dus geen zekerheidje voor die miljoenen. Ajax en Feijenoord hebben die periode al gehad, PSV kon nog even geld aanboren met die parkeerplaatsen.
Lozano zeker 25 miljoen, Bergwijn op ten duur hetzelfde. Daarnaast wat spelers van rond de 10 miljoen en ze zijn er weer helemaal bij.. Misschien dat PSV zich wel plaatst voor de CL, dat brengt flink stuivers in het laatje..

Nee sorry, die staan er bij lange na niet zo slecht voor als jij schetst.
AkaS
 AkaS - donderdag 08 maart 2018 - 11:55   quote  deeplink  
Dat psv kampioen wordt is een bewijs van een tweetal zaken.
1. zonder geluk vaart niemand wel.
2. je hebt een trainer nodig die zijn team laat voetballen naar de mogelijkheden/kwaliteit die beschikbaar is.
Loetje
 Loetje - donderdag 08 maart 2018 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 08:52 schreef p111 het volgende:

[..]

Volgens mij vanaf 2010 t/m 2014 Ajax 4x kampioen dus valt wel mee toch.En in 2015 gaven wij PSV het kampioenschap gewoon kado samen met Graafschap,dus het zit die boertjes ook niet echt tegen,en zijn wij door die zelfde arrogatie dat jaar geen kampioen geworden.
In Rusland is het een prima trainer. Een best goede competitie trouwens.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 08 maart 2018 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 11:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Lozano zeker 25 miljoen, Bergwijn op ten duur hetzelfde. Daarnaast wat spelers van rond de 10 miljoen en ze zijn er weer helemaal bij.. Misschien dat PSV zich wel plaatst voor de CL, dat brengt flink stuivers in het laatje..

Nee sorry, die staan er bij lange na niet zo slecht voor als jij schetst.
We shall see.... Over 5 jaar moeten we dit onderwerp weer even terughalen
p111
 p111 - donderdag 08 maart 2018 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 13:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

In Rusland is het een prima trainer. Een best goede competitie trouwens.
He Loetje deze reactie zal niet voor mij zijn denk ik.?
Loetje
 Loetje - donderdag 08 maart 2018 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 16:23 schreef p111 het volgende:

[..]

He Loetje deze reactie zal niet voor mij zijn denk ik.?
Hahaha, da's de 2e keer. Maar je hebt gelijk!
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 10 maart 2018 - 00:11   quote  deeplink  
Ik heb zojuist een persconferentie gezien van Ten Hag. Eerste keer dat ik echt op die man let om eerlijk te zijn.
Is er iets met hem aan de hand? Of heeft hij altijd zo vreemd gepraat?
Dan heb ik het niet over zijn stem,maar de manier van praten gewoon. Het lijkt alsof hij super zenuwachtig is ofzo. Heel onzeker.
Doet me denken aan een verlegen kind dat voor het eerst een spreekbeurt moet geven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keuze voor ten Hag en Schreuder riekt naar vriendjespolitiek?









0.0094869