BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Utrecht - Ajax (zondag 28 januari 2018, 12:30); 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 januari 2018 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is nu al veel te laat. Nog maar zo'n 10 minuten.
Ja is toch ongelooflijk met wat er op de bank zit.

Vorige week ook al.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 januari 2018 - 14:11   quote  deeplink  
Verkoop Ziyech aub. Met ze afstandschoten.
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 14:12   quote  deeplink  
Kutkneuzen.... Die moet erin
Eide
 Eide - zondag 28 januari 2018 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:10 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het lijkt mij vrij logisch dat je nog niet zichtbaar een stap verder bent. Daarvoor is hij er nog te kort.
Over een paar weken zullen we langzaam aan gaan zien of we erop vooruit zijn gegaan en hoe
Dus een trainer ontslaan hoeft niet tot een effect op de vlub, het voetbal en de spelersgroep te leiden? Waarom ontsla je dan halverwege het seizoen een trainer? Wacht dan tot het einde van het seizoen als je toch weer de tijd gaat nemen om effect te zien.

Nogmaals, ik veroordeel Ten Hag echt niet zomaar hoor, maar ik heb wel vraagtekens bij wat ik nu zie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 januari 2018 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 28 januari 2018 - 14:13   quote  deeplink  
Als dit soort kansen er ook niet in gaan....
pth
 pth - zondag 28 januari 2018 - 14:14   quote  deeplink  
Erik rot op ... Erik rot op ...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 januari 2018 - 14:15   quote  deeplink  
Tering Ten Hag... mag van mij ontslagen worden. Zo waardeloos. Verandert niks tov Keizer en wisselt niet eens.

Je hebt SIEM DE JONG!

KUTTRAINER.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 januari 2018 - 14:15   quote  deeplink  
Ken iemand Ten Hag uitleggen dat je de wisselspelers mee hebt om ze in te laten vallen?
Eide
 Eide - zondag 28 januari 2018 - 14:16   quote  deeplink  
En dan heeft Neres de bal en gaat die bal alle kanten op... wat een veld.
Pietje
 Pietje - zondag 28 januari 2018 - 14:17   quote  deeplink  
Kan de KNVB geen boetes uitdelen aan clubs voor zulke velden??
HaDee
 HaDee - zondag 28 januari 2018 - 14:17   quote  deeplink  
als je in zo'n wedstrijd niets doet als trainer om het tij te keren kan ik met treugwerkende kracht nog minder begrip opbrengen voor het feit dat Keizer weg moest.
Eide
 Eide - zondag 28 januari 2018 - 14:18   quote  deeplink  
Op een veld waar je niet op kan voetballen, tegen een ploeg die niet wil voetballen, met een ploeg die momenteel niet kan voetballen en een trainer die niet ingrijpt....
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 14:18   quote  deeplink  
Ten Hag krijgt het voor elkaar alle creativiteit eruit te halen met Neres en Kluivert. Hij wisselt niet en iedereem te laat naar de bal. Angst om de bal te hebben
Eide
 Eide - zondag 28 januari 2018 - 14:19   quote  deeplink  
Haha, dan toch rood... nou ja, dat kan ook wel weer
pth
 pth - zondag 28 januari 2018 - 14:19   quote  deeplink  
Sloop dat hele tering stadion met die pleuris Calimero’s
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 14:19   quote  deeplink  
2 fucking minuten
Pietje
 Pietje - zondag 28 januari 2018 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:18 schreef Eide het volgende:
Op een veld waar je niet op kan voetballen, tegen een ploeg die niet wil voetballen, met een ploeg die momenteel niet kan voetballen en een trainer die niet ingrijpt....
Kort en bondig... En het klopt nog ook!
AkaS
 AkaS - zondag 28 januari 2018 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:19 schreef pth het volgende:
Sloop dat hele tering stadion met die pleuris Calimero’s
en stomp die makkelie dan ook ff voor zijn kutkop!!!!
Jaccio
 Jaccio - zondag 28 januari 2018 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Dus een trainer ontslaan hoeft niet tot een effect op dd ploeg, het voetbal en de spelersgroep te leiden? Waarom ontsla je dan halverwege het seizoen een trainer? Wacht dan tot het einde van het seizoen als je toch weer de tijd gaat nemen om effect te zien.

Nogmaals, ik veroordeel Ten Hag echt niet zomaar hoor, maar ik heb wel vraagtekens bij wat ik nu zie.
Uiteindelijk moet dat uiteraard wel tot effect leiden, alleen denk ik dat het onrealistisch is om te verwachten of denken dat dat direct zichtbaar gaat zijn.
En het enige wat wij zien is het spel. Wie weet is er binnen de ploeg wel een positieve verandering.. In sfeer, mentaliteit of wat dan ook.

En de keuze om midden in het seizoen van trainer te wisselen vind ik ook een vreemde keuze. Van mij mocht Keizer gewoon blijven zitten.

Iedereen mag iedereen veroordelen van mij als ze dat nodig vinden. Ik vind alleen dat we het wel realistisch moeten houden. We hebben er niks aan als we nu al onze twijfels uit gaan spreken over de nieuwe trainer. Gewoon het voordeel van de twijfel geven en achter hem staan. Vind ik
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 januari 2018 - 14:21   quote  deeplink  
Lijkt er op dat Ten Hag hier niet wilde winnen.
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 14:21   quote  deeplink  
Bedankt Ten Hag!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 28 januari 2018 - 14:22   quote  deeplink  
Al met al een slechte resultaat voor ajax. Weer verder afstand op PSV.
Jaccio
 Jaccio - zondag 28 januari 2018 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:17 schreef Pietje het volgende:
Kan de KNVB geen boetes uitdelen aan clubs voor zulke velden??
Sterker nog, als een ploeg zijn veld niet op orde heeft mogen ze wat mij betreft de wedstrijd aflasten en de bezoekende ploeg 3 punten toekennen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 januari 2018 - 14:23   quote  deeplink  
Ongehoord. Wat een kut trainer. Aub Keizer terug.

Wat een mongool. Echt niet normaal. En laat Ziyech ook op tyfen

Geen kans gecreerd. Al die mongolen die van afstand schieten.
pth
 pth - zondag 28 januari 2018 - 14:23   quote  deeplink  
Dat was het dan weet voor seizoen 2017/2018 ... hopen op nog een aantal leuke wedstrijden en het vasthouden van de 2e plaats. Oprotten met pleuris boertje ten Hag en alles zetten op de voorbereiding van 2018/2019.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 januari 2018 - 14:24   quote  deeplink  
Er werden mensen op non-actief gezet omdat ze niet zouden fungeren. En dan deels door "vriendjespolitiek". Nu werd er een trainer gehaald die voor verandering zou moeten zorgen. Met alle respect, maar ik zie er niets van terug.
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 14:25   quote  deeplink  
Wat een smerige en laffe trainer
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 januari 2018 - 14:25   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk hoe je niet wisselt met het tot nog toe slechtst vertoonde spel van het seizoen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 januari 2018 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:25 schreef Loetje het volgende:
Wat een smerige en laffe trainer
Lijkt wel contractuele afspraak ofzo.
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:24 schreef Ajax Warrior het volgende:
Er werden mensen op non-actief gezet omdat ze niet zouden fungeren. En dan deels door "vriendjespolitiek". Nu werd er een trainer gehaald die voor verandering zou moeten zorgen. Met alle respect, maar ik zie er niets van terug.
Het is slechter geworden!
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 14:26   quote  deeplink  
Dag titel!
pth
 pth - zondag 28 januari 2018 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:26 schreef Loetje het volgende:
Dag titel!
Eens, seizoen is voorbij ...
HaDee
 HaDee - zondag 28 januari 2018 - 14:27   quote  deeplink  
Lijkt mij dat ten Hag heel wat heeft uit te leggen. Helaas weer geen kampioenschap. Nog erger, voetbal wat niet om aan te gluren is. Het worden lange vervelende maanden. Het ergste is dat als wedstrijden maar 88 minuten zouden duren Ajax onbedreigd aan kop zou staan. Nu PSV met hun totaal niet op voetbal lijkend gepruts.
Pietje
 Pietje - zondag 28 januari 2018 - 14:28   quote  deeplink  
Helaas... Het seizoen is voorbij. En dan te bedenken dat PSV daar in Utrecht met 1-7 heeft gewonnen. Uiteraard met een portie forse mazzel, maar toch.
Ik wil de trainer (nog) niet veroordelen, maar waarom is er niet gewisseld? Ook hij zag dat het van geen kan lukte. Dan moet je ingrijpen. De ploeg had overduidelijk nieuwe impulsen nodig. Daarnaast hoop ik dat de KNVB een serieus onderzoek doet naar de grasmat daar in Utrecht.
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:27 schreef pth het volgende:

[..]

Eens, seizoen is voorbij ...
7 punten en PSV voornamelijk thuiswedstrijden. Voor ons nog hele zware uitwedstrijden. Het is gedaan, dat durf ik te zeggen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 28 januari 2018 - 14:35   quote  deeplink  
Jullie (degene die nu al roepen dat het een kut trainer is en dat het seizoen voorbij is) zijn echt triest!

Utrecht uit op een onspeelbaar veld, niet verloren en geen tegengoals.

Pisvee krijgt nog 6 lastige uitwedstrijden en die winnen ze NOOIT allemaal op deze manier. Dus chill out pikkies, het had ook 0 punten kunnen zijn.

Pisvee wint thuis ook niet alles en wij wel. Geef die man de tijd en stop met janken na 2 potjes en pak anders je kussen om je tranen in te droppen.

Sjeezus... hierom kijk ik dus mn wedstrijden in een volle kroeg.
pth
 pth - zondag 28 januari 2018 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jullie (degene die nu al roepen dat het een kut trainer is en dat het seizoen voorbij is) zijn echt triest!

Utrecht uit op een onspeelbaar veld, niet verloren en geen tegengoals.

Pisvee krijgt nog 6 lastige uitwedstrijden en die winnen ze NOOIT allemaal op deze manier. Dus chill out pikkies, het had ook 0 punten kunnen zijn.

Pisvee wint thuis ook niet alles en wij wel. Geef die man de tijd en stop met janken na 2 potjes en pak anders je kussen om je tranen in te droppen.

Sjeezus... hierom kijk ik dus mn wedstrijden in een volle kroeg.
Snap ik, met genoeg drank op is overal wel een draai aan te geven ...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 januari 2018 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jullie (degene die nu al roepen dat het een kut trainer is en dat het seizoen voorbij is) zijn echt triest!

Utrecht uit op een onspeelbaar veld, niet verloren en geen tegengoals.

Pisvee krijgt nog 6 lastige uitwedstrijden en die winnen ze NOOIT allemaal op deze manier. Dus chill out pikkies, het had ook 0 punten kunnen zijn.

Pisvee wint thuis ook niet alles en wij wel. Geef die man de tijd en stop met janken na 2 potjes en pak anders je kussen om je tranen in te droppen.

Sjeezus... hierom kijk ik dus mn wedstrijden in een volle kroeg.
Met alle respect Wout, maar als je ziet dat het niet loopt ga je iets veranderen. Daarom zitten er wisselspelers op de bank. En als je die vervolgens niet gebruikt en gokt op 0-0 of 1 uitbraak ben je in principe gewoon bezig met dezelfde tactiek als die pisboeren.
Pietje
 Pietje - zondag 28 januari 2018 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

7 punten en PSV voornamelijk thuiswedstrijden. Voor ons nog hele zware uitwedstrijden. Het is gedaan, dat durf ik te zeggen
Ik roep juist niet dat Ten Hag een kuttrainer is. Maar dat het seizoen voorbij is, moge duidelijk zijn. Jij stelt terecht dat PSV niet al zijn wedstrijden gaat winnen, maar dat gaat Ajax ook niet doen. Dus hikken we gewoon tegen die achterstand van 7 punten aan. Helaas.
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jullie (degene die nu al roepen dat het een kut trainer is en dat het seizoen voorbij is) zijn echt triest!

Utrecht uit op een onspeelbaar veld, niet verloren en geen tegengoals.

Pisvee krijgt nog 6 lastige uitwedstrijden en die winnen ze NOOIT allemaal op deze manier. Dus chill out pikkies, het had ook 0 punten kunnen zijn.

Pisvee wint thuis ook niet alles en wij wel. Geef die man de tijd en stop met janken na 2 potjes en pak anders je kussen om je tranen in te droppen.

Sjeezus... hierom kijk ik dus mn wedstrijden in een volle kroeg.
Hahaha KEIZER!!!

Nee man, alles wordt even verneukt gewoon.
pth
 pth - zondag 28 januari 2018 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik roep juist niet dat Ten Hag een kuttrainer is. Maar dat het seizoen voorbij is, moge duidelijk zijn. Jij stelt terecht dat PSV niet al zijn wedstrijden gaat winnen, maar dat gaat Ajax ook niet doen. Dus hikken we gewoon tegen die achterstand van 7 punten aan. Helaas.
Het is gewoon WEL een kuttrainer, een soort Frank de Boer 2.0 maar dan nog slechter voetbal ...
AkaS
 AkaS - zondag 28 januari 2018 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jullie (degene die nu al roepen dat het een kut trainer is en dat het seizoen voorbij is) zijn echt triest!

Utrecht uit op een onspeelbaar veld, niet verloren en geen tegengoals.

Pisvee krijgt nog 6 lastige uitwedstrijden en die winnen ze NOOIT allemaal op deze manier. Dus chill out pikkies, het had ook 0 punten kunnen zijn.

Pisvee wint thuis ook niet alles en wij wel. Geef die man de tijd en stop met janken na 2 potjes en pak anders je kussen om je tranen in te droppen.

Sjeezus... hierom kijk ik dus mn wedstrijden in een volle kroeg.
stel dat ze er 2 verliezen... En dan???
Staan ze nog steeds een punt voor!!!

Het is een kuttrainer..De 2-0 tegen feyenoord was ook niet best afgezien van de uitslag!!!
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik roep juist niet dat Ten Hag een kuttrainer is. Maar dat het seizoen voorbij is, moge duidelijk zijn. Jij stelt terecht dat PSV niet al zijn wedstrijden gaat winnen, maar dat gaat Ajax ook niet doen. Dus hikken we gewoon tegen die achterstand van 7 punten aan. Helaas.
Zeg dat we PSV - Ajax winnen.... Dan is het 4 punten. Laten we hopen dat PSV faalt in De Kuip. Dan is het 2 of 1 punt. Maar dan wij, PSV, Groningen, PEC en Vitesse uit. 3 daarvan winnen we doorgaans niet vaak
pth
 pth - zondag 28 januari 2018 - 14:46   quote  deeplink  
Ten Hag had het gevoel dat ie ging komen ... wat een pleuris idioot. Rot op met die takke boer ...
Pietje
 Pietje - zondag 28 januari 2018 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeg dat we PSV - Ajax winnen.... Dan is het 4 punten. Laten we hopen dat PSV faalt in De Kuip. Dan is het 2 of 1 punt. Maar dan wij, PSV, Groningen, PEC en Vitesse uit. 3 daarvan winnen we doorgaans niet vaak
Helaas maar al te waar... :-(
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 14:48   quote  deeplink  
Nee maar even eerlijk, wat verspeel je hier waarschijnlijk veel. Ik zat echt toe te leven maar feyenooit - pisvee... En dan echt aanhaken.
pth
 pth - zondag 28 januari 2018 - 14:49   quote  deeplink  
Staat Jan-Joost LUL Labyad weer aan te prijzen. Oprotten met dat kut ventje, haal dan Assaidi heeft veel meer dreiging.
Pietje
 Pietje - zondag 28 januari 2018 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:42 schreef pth het volgende:

[..]

Het is gewoon WEL een kuttrainer, een soort Frank de Boer 2.0 maar dan nog slechter voetbal ...
Ik wilde hem toch wat meer krediet geven na slechts 2 competitiewedstrijden. En bepaald niet de gemakkelijkste.
Wel is het een feit dat ik absoluut niet kan begrijpen waarom hij niet één wissel heeft doorgevoerd. Iedereen kon zien dat het niet liep. Dan MOET je wat doen als trainer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 januari 2018 door Pietje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 januari 2018 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:49 schreef pth het volgende:
Staat Jan-Joost LUL Labyad weer aan te prijzen. Oprotten met dat kut ventje, haal dan Assaidi heeft veel meer dreiging.
Haal ze gewoon allebei niet!!
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Haal ze gewoon allebei niet!!
Haal maar een goede 6 terug. En geen een speler in de Eredivisie maakt Ajax direct beter. De enige 2 die ik hoog zie eindigen op den duur zijn Rick Dekker en Ryan Thomas.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Utrecht - Ajax (zondag 28 januari 2018, 12:30); 0 - 0









0.0130751